menkat

äääää

Onko olemassa jotain lääkkeitä että kuukautiset alkaisivat(ei ole vielä ollut)ja vielä toinen kysymys voinko käyttää tamppooneja jos on runsaasti valkovuotoa?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotaintietävä

      Ei ole olemassa mitään lääkkeitä että kuukautiset q. Toisaalta miksi haluat että ne alkavat? Mulla on ollu kuukautiset vasta vuoden, mutta ne on silti ihan kauheet ja toivoisin et voisin olla ilman. Kannattaa miettii mirä toivoo ja nauttii vielä ku voi. Ja toiseksi, tamponia ei voi käyttää kun vaan sillon ku on kuukautisvuotoa. Ei kannata edes kokeilla, en suosittele ainakaan...

    • ikä??

      Minkä ikäinen olet? Onko siis aihetta edes vielä turvautua lääkkeisiin.
      Ei tamponia valkovuotoon.

      • ketjun aloittaja

        Oon 13


      • Nautihan vapaudesta
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Oon 13

        Et todellakaan tarvitse vielä lääkkeitä alkamiseen moneen vuoteen!!! Nauti ajasta, tajuat sen sitten kun ne alkavat, ettei tämä todellakaan ole mitään ihanaa vaan elämää hankaloittavaa ja rajoittavaa. Manaat vielä moneen kertaan naisen elämää niiltä osin.

        Nyt unohdat koko asian, ne alkavat kun niiden aika on. Jos vielä 17 vuotiaanakaan ei kuulu niin huolestu sitten vasta, mutta siihen on sinulla 4 vuotta aikaa, joten ne ehtivät hyvinkin vielä alkaa. Ja se, ettei ne vielä ole alkanut ei merkitse sitä, että olisit jotenkin epätavallinen vaan olet vielä nuori terve tyttö jokainen kehittyy ajallaan ei ole mitään syytä huolestua vielä vuosiin.


    • Kyllä ne tulee

      Tamponia ei voi käyttää valkovuotoon. Valkovuoto on merkki, että kuukautiset ovat lähivuosina alkamassa.

      Jos olet 16-17 -vuotias eikä kuukautisia ole vielä, niin sitten kannattaa mennä lääkärin tarkastukseen katsomaan, että kaikki on kunnossa. Muuten odottele vain rauhassa.

      • Huoooooh....

        Noin nuori olet kuitenkin niin mistä into päästä menkkahelvettiin?

        Itsellä alkoi 11vuotiaana ja ei ollenkaan kiva...
        Se tunne kun on menkat ja oot että: ahaaa.. Ei kramppaa ei joudu ulvomaan tuskasta hmmm...Tää taitaa mennä ihan hyvin en taida ottaa yöksi särkylääkettä kun ei tarvi! Ja kun heräät kello 2.00 yöllä niin huomaat että: Jaaha! Helvetti on irti! Vatsaa kramppaa ja kourista kuin viimeistä päivää ja kaikki on veressä sänky vaatteet kaikista suojista tulvinut yli... Ja sitä tuskan määrää... Kun nouset ylös sängystä niin jalkoja pitkin ryöppyää lasti verta ja sun hieno valkonen matto on vähän vähemmän valkoinen. Että NAUTI!


      • 9-v alkanut
        Huoooooh.... kirjoitti:

        Noin nuori olet kuitenkin niin mistä into päästä menkkahelvettiin?

        Itsellä alkoi 11vuotiaana ja ei ollenkaan kiva...
        Se tunne kun on menkat ja oot että: ahaaa.. Ei kramppaa ei joudu ulvomaan tuskasta hmmm...Tää taitaa mennä ihan hyvin en taida ottaa yöksi särkylääkettä kun ei tarvi! Ja kun heräät kello 2.00 yöllä niin huomaat että: Jaaha! Helvetti on irti! Vatsaa kramppaa ja kourista kuin viimeistä päivää ja kaikki on veressä sänky vaatteet kaikista suojista tulvinut yli... Ja sitä tuskan määrää... Kun nouset ylös sängystä niin jalkoja pitkin ryöppyää lasti verta ja sun hieno valkonen matto on vähän vähemmän valkoinen. Että NAUTI!

        Ei ne osaa nauttia, ne luulee, että se on jotain ihanaa! Sen kuvan ainakin saa! 11 vuotiaat itkee sitä, että kun menkat ei oo vieläkään alkanut, tässäkin 13 vuotias haluaisi lääkkeet, että ne alkaisi. Syyksi sanotaan se, että siitä tietää olevansa terve, mutta kun terve voi olla ilman, että menkat alkaa nuorena! Jos 17 vuotiaana ei ole alkanut niin vasta siinä vaiheessa on pelkoon syytä, siihen asti pitäisi vaan osata nauttia siitä, että ei tarvitse murehtia sitä, että alkaako ne silloin kun on rippileiri tai mennään uimaan tai kesken tunnin ja mitä mä sitten teen???? Auttakaa!!! Eli sitten kun ne alkaa niin sitten alkaa toinen huuto, että millä ne saa loppumaan?

        Niin, että nauttikaa todellakin siitä, että ne ei ole vielä alkaneet, ehditte vielä kymmeniä vuosia "nauttimaan" naiseuden ilosta! Ja sitten osaisitte arvostaa menkattomuutta.


    • auttakaa7777

      moi oon 11.v mulla on ollu valkovuoto jo ainakin yksi ja puoli vuotta olisiko kuukautisten pitäney jo alkaa ?

      • 458745

        Ei. Alkavat todennäköisesti muutaman vuoden sisällä. Odota nyt vaan ihan rauhassa.


    • näääs oon

      älä käytä tamponeja valkovuotoon... tulee vain tulehdus.Pikkuhousun suojat on sitä arten. menkat tulee kyllä, kun ovat tullakseen :) Ja jos sulla on valkovuotoa, niin varmaan pian. Eli pyydä mutsia ostamaan pikkuhousunsuojia, ja sitten kun menkat alkaa, niin ei tule noloa tilannetta koska pikkuhousunsuoja kyllä kestää ekat menkat...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2385
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      168
      1515
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      331
      1503
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      82
      917
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      785
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      770
    9. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    10. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      717
    Aihe