Vertailu, rinnastus ja vastakkainasettelu

Nasdaq

Hämmästyttävintä naiskauneudessa on sen jakamattomuus.

Olemme yksilöllisyyden ihmeen sisäpuolella. Ulkopuolta ei ole. Tämä on tälle aamulle hieman liian vaikea ajatus, mutta silti timantti.

(reps)



https://www.youtube.com/watch?v=HmbyTn4GADw

56

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Mitähän minusta piti tulla? Ja etenkin, mikä minä nyt olen?



      (reps)

      • Nasdaq

        Olenko älykkään suunnittelun tulos?



        (hirn)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Olenko älykkään suunnittelun tulos?



        (hirn)

        Suoritus- ja tuloskeskeisessä toimintamallissamme on elefantin mentävä aukko. Yrittäessäni kaikin käytettävissä olevin voimin ja taidoin hahmottaa tämän aukon olemusta, niin törmään jatkuvasti itseeni. On kuin olisin itseni muotoinen ovi, josta yritän ulos.

        Hämmentävää.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Suoritus- ja tuloskeskeisessä toimintamallissamme on elefantin mentävä aukko. Yrittäessäni kaikin käytettävissä olevin voimin ja taidoin hahmottaa tämän aukon olemusta, niin törmään jatkuvasti itseeni. On kuin olisin itseni muotoinen ovi, josta yritän ulos.

        Hämmentävää.



        (reps)

        Upea kuva. Kuinka lie otettu?


        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Upea kuva. Kuinka lie otettu?


        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8

        Muistaakseni olin Kosin saarella, kun tapasin sikäläisen Afroditen, joka nousi ylös merestä ihmisen ja eläimen maalle. Hiekkaa ei ollut. Oli askelten alla rahiseva kiviranta. Kivet kauniita kuin aika itse.

        Pappi mustissaan käveli pitkin rantakaistaa ja hymyili. Hän oli hyvin vanha, uurteinen ukkeli kuivine käsineen ja järkyttävine tietomäärineen. Sanaakaan ei vaihdettu. Ei ollut tarvis.

        Afrodite istahti kiville ja kietoi hiuksensa kiinni. Voi hyvä Jumala(tar).




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Muistaakseni olin Kosin saarella, kun tapasin sikäläisen Afroditen, joka nousi ylös merestä ihmisen ja eläimen maalle. Hiekkaa ei ollut. Oli askelten alla rahiseva kiviranta. Kivet kauniita kuin aika itse.

        Pappi mustissaan käveli pitkin rantakaistaa ja hymyili. Hän oli hyvin vanha, uurteinen ukkeli kuivine käsineen ja järkyttävine tietomäärineen. Sanaakaan ei vaihdettu. Ei ollut tarvis.

        Afrodite istahti kiville ja kietoi hiuksensa kiinni. Voi hyvä Jumala(tar).




        (reps)

        Elämässä on hetkiä, jotka ovat ikuisuus. Aika ei käy siellä kylässä, vaan kiertää talon. Niistä hetkistä juovat minuuden juuret.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Elämässä on hetkiä, jotka ovat ikuisuus. Aika ei käy siellä kylässä, vaan kiertää talon. Niistä hetkistä juovat minuuden juuret.


        (reps)

        Nyt minä palaan menneisyyteen ja sen kulisseihin. Nyt minä kävelen kiviseltä rannalta mereen. Muuten maisema on autio.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Nyt minä palaan menneisyyteen ja sen kulisseihin. Nyt minä kävelen kiviseltä rannalta mereen. Muuten maisema on autio.


        (reps)

        Sinisen taivaan sydämessä asuu tähtien värittämä pimeys. Matka on ikuinen, välimatkat harhauttavia. Sinne minne olemme menossa, ei koskaan pääse. Olemme perillä.

        Aallot huuhtelevat tänne kontanneen polvet. Pyhiinvaellus on ohitse.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Sinisen taivaan sydämessä asuu tähtien värittämä pimeys. Matka on ikuinen, välimatkat harhauttavia. Sinne minne olemme menossa, ei koskaan pääse. Olemme perillä.

        Aallot huuhtelevat tänne kontanneen polvet. Pyhiinvaellus on ohitse.



        (reps)

        Aika romanttinen muudi. Kiva toi sun kyky maalailla asioita esiin. On kuin maailman apinoille pitäisi osoittaa kuvasta se joka heitä ympäröi. Ihminen tarvitsee karttakepin ja narusta roikkuvan, kovan pahvipumaskan matkatakseen halki ikuisuuden.

        Aina pitää osoittaa... johonkin ja naputella sitä kohtaa todellisuudessa, joka ei tunne mitään.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Aika romanttinen muudi. Kiva toi sun kyky maalailla asioita esiin. On kuin maailman apinoille pitäisi osoittaa kuvasta se joka heitä ympäröi. Ihminen tarvitsee karttakepin ja narusta roikkuvan, kovan pahvipumaskan matkatakseen halki ikuisuuden.

        Aina pitää osoittaa... johonkin ja naputella sitä kohtaa todellisuudessa, joka ei tunne mitään.


        (reps)

        Miksi me opetamme toisiamme? Olen aina pitänyt opettamista toissijaisena toimintana, joka vai syventää kykyämme unohtaa itsemme. Ehkä siksi minusta tuli opettaja. Minä olen lopettanut oppimisen ja ryhtynyt opettajaksi.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Miksi me opetamme toisiamme? Olen aina pitänyt opettamista toissijaisena toimintana, joka vai syventää kykyämme unohtaa itsemme. Ehkä siksi minusta tuli opettaja. Minä olen lopettanut oppimisen ja ryhtynyt opettajaksi.



        (reps)

        Vieläkin se hauki kummittelee päässäni. On vaikea kuvailla ihmisille asiaa, joka on kokonaisuus. Siitä ei voi ottaa mitään pois eikä siihen lisätä mitään. On vain kirkasta vettä ja hauki, jota katsotaan alaviistosta. Päivä on kirkas kuin Kitee itse.

        Ei sellaista voi kuvata, sitä ja sen rauhaa, eleganttia olennaisuutta perillä jossain. Se on mahdotonta. Minulta kului 25 baria tämän arkipäiväisyyden ja tavanomaisuuden visuaaliseen tutkiskeluun. En oikeastaan katsonut haukea, joka oli pääosassa, vaan kokonaisuutta. Katsoin kaikkialle, oppimatta mistään mitään.


        (reps)


      • VOI JUKRA
        Nasdaq kirjoitti:

        Aika romanttinen muudi. Kiva toi sun kyky maalailla asioita esiin. On kuin maailman apinoille pitäisi osoittaa kuvasta se joka heitä ympäröi. Ihminen tarvitsee karttakepin ja narusta roikkuvan, kovan pahvipumaskan matkatakseen halki ikuisuuden.

        Aina pitää osoittaa... johonkin ja naputella sitä kohtaa todellisuudessa, joka ei tunne mitään.


        (reps)

        Nasu on saavuttanut jo kuolemattomuuden...........?

        Toimivatko Fionan mystiset terapiat sittenkin.....

        kun alkoholin ei pitäisi oleman lääke mihinkään

        vaan sen sisältämä _etanoli_ parantaa kaikki vaivat

        ja iäisyydessä tapaa hänet.........

        https://s2.yimg.com/cd/resizer/FIT_TO_WIDTH-w500/f7ec92a9961e59c84cfd9cdd261e325f943db10f.jpg


      • asdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Vieläkin se hauki kummittelee päässäni. On vaikea kuvailla ihmisille asiaa, joka on kokonaisuus. Siitä ei voi ottaa mitään pois eikä siihen lisätä mitään. On vain kirkasta vettä ja hauki, jota katsotaan alaviistosta. Päivä on kirkas kuin Kitee itse.

        Ei sellaista voi kuvata, sitä ja sen rauhaa, eleganttia olennaisuutta perillä jossain. Se on mahdotonta. Minulta kului 25 baria tämän arkipäiväisyyden ja tavanomaisuuden visuaaliseen tutkiskeluun. En oikeastaan katsonut haukea, joka oli pääosassa, vaan kokonaisuutta. Katsoin kaikkialle, oppimatta mistään mitään.


        (reps)

        Elementti hauen ympärillä oli kuin kohdussa avaisi silmänsä ja sen kirkkaus sokaisisi kyvyn hahmottaa asenteensa kuntoon. Avuttomuus on ihmisen sisällä se tunne, joka lumoaa. Avuttomuus on kaikkivoipa ominaisuus, lapsen ominaisuus. Opettaja ei näe, hän tietää. Lapsi näkee, mutta ei tiedä.

        Hauki on vain hauki.



        (reps)


      • Näsdag

      • Nasdaq
        asdaq kirjoitti:

        Elementti hauen ympärillä oli kuin kohdussa avaisi silmänsä ja sen kirkkaus sokaisisi kyvyn hahmottaa asenteensa kuntoon. Avuttomuus on ihmisen sisällä se tunne, joka lumoaa. Avuttomuus on kaikkivoipa ominaisuus, lapsen ominaisuus. Opettaja ei näe, hän tietää. Lapsi näkee, mutta ei tiedä.

        Hauki on vain hauki.



        (reps)

        Suoraan sanottuna minä en tiedä mitä sukeltaminen on, sillä mitään muuta en ole nähnyt, kuin sokeutta. Kiksien perässä reguista Lauttasaaren ilmaa ryystävät jantterit painavat päänsä pohjalla makaaviin romuihin, ja etsivät rajojaan. He tunkevat itsensä virtaviivaisesti onkaloihin olosuhteissa, joissa kukaan tervejärkinen ei selviä. He ovat syvyyksissä, joihin ei ole asiaa kellään. Pohjalla ei ole mitään muuta kuin loputon pimeys ja kuolema.

        Hauki leijuu välivesissä. Kiireettä. Valonsäteet laskeutuvat kiiloina lävitse kaikkeuden olemuksen.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Suoraan sanottuna minä en tiedä mitä sukeltaminen on, sillä mitään muuta en ole nähnyt, kuin sokeutta. Kiksien perässä reguista Lauttasaaren ilmaa ryystävät jantterit painavat päänsä pohjalla makaaviin romuihin, ja etsivät rajojaan. He tunkevat itsensä virtaviivaisesti onkaloihin olosuhteissa, joissa kukaan tervejärkinen ei selviä. He ovat syvyyksissä, joihin ei ole asiaa kellään. Pohjalla ei ole mitään muuta kuin loputon pimeys ja kuolema.

        Hauki leijuu välivesissä. Kiireettä. Valonsäteet laskeutuvat kiiloina lävitse kaikkeuden olemuksen.



        (reps)

        Multa puuttuu selvästi lajimme arvostus. En juuri perusta geeneistäni, sillä ajatukseni ovat jatkuvasti toisaalla.


        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Multa puuttuu selvästi lajimme arvostus. En juuri perusta geeneistäni, sillä ajatukseni ovat jatkuvasti toisaalla.


        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8

        Maanpetos


        Eräältä kantilta katsottuna geenipankkini dissaaminen saattaa näyttää arveluttavalta, sillä sen kantaminen tänne asti on ollut valtava ponnistus vuosimiljardien saatossa. Olen itse asiassa yhtä vanha kuin on elämä itse. Minulla on vain tällainen asu tänään, että oksat pois.

        Kumma kun nuoriso ei arvosta tehtyä työtä. Ja jos ajatellaan, että edes yritettäisiin hahmottaa sitä syömisen, tappamisen ja riitelyn määrää matkalla tähän, niin huh huh. Parempi kun ei mennä yksityiskohtiin.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Maanpetos


        Eräältä kantilta katsottuna geenipankkini dissaaminen saattaa näyttää arveluttavalta, sillä sen kantaminen tänne asti on ollut valtava ponnistus vuosimiljardien saatossa. Olen itse asiassa yhtä vanha kuin on elämä itse. Minulla on vain tällainen asu tänään, että oksat pois.

        Kumma kun nuoriso ei arvosta tehtyä työtä. Ja jos ajatellaan, että edes yritettäisiin hahmottaa sitä syömisen, tappamisen ja riitelyn määrää matkalla tähän, niin huh huh. Parempi kun ei mennä yksityiskohtiin.


        (reps)

        Toisinaan minua vaivaa nerous.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Toisinaan minua vaivaa nerous.



        (reps)

        Aika saattaa näyttää matkalta, mutta se ei ole sitä. Olemme täsmälleen siinä mistä kaikki alkoi. Kaikki on edessäsi, allasi ja ylläsi, sinussa.

        Karmivaa.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Aika saattaa näyttää matkalta, mutta se ei ole sitä. Olemme täsmälleen siinä mistä kaikki alkoi. Kaikki on edessäsi, allasi ja ylläsi, sinussa.

        Karmivaa.



        (reps)

        Kun saavumme paranormaaliin satamaan, ja kietaisemme jalussolmun, niin huomaamme, että tulevaisuus jo odottaa meitä. Ja jos olemme siinä mistä aloimme, niin myös pysymme siinä mihin lopumme.

        Traagista. Tulee ihan tarustot mieleen.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kun saavumme paranormaaliin satamaan, ja kietaisemme jalussolmun, niin huomaamme, että tulevaisuus jo odottaa meitä. Ja jos olemme siinä mistä aloimme, niin myös pysymme siinä mihin lopumme.

        Traagista. Tulee ihan tarustot mieleen.



        (reps)

        Mielestäni ajattelun täytyy olla haastavaa ollakseen mielenkiintoista. MItä enemmän kuumuutta, sitä paremmin voin. Esmes. ystäväpiirissäni ei ole ketään myrskyrakastajaa, pakkasen ystävää, hellefriikkiä.

        Olen äärimmäisyyksien ihminen. Äärimmäisyyksissä ei ole ketään.




        (reps)


      • tutkija björn
        Näsdag kirjoitti:

        JEEEEEEEEEEEEEEEE KUOLEMATTOMUUS

        https://www.yahoo.com/health/

        Puheistasi päätellen olet joskus sekoittanut nuppisi hampulla. Olen tutkinut tätä jo vuosia ja olet tästä aivan varma. Voisitko ystävällisesti poistua takavasemmalle ja pysyä poissa normaalien ihmisten keskeltä.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mielestäni ajattelun täytyy olla haastavaa ollakseen mielenkiintoista. MItä enemmän kuumuutta, sitä paremmin voin. Esmes. ystäväpiirissäni ei ole ketään myrskyrakastajaa, pakkasen ystävää, hellefriikkiä.

        Olen äärimmäisyyksien ihminen. Äärimmäisyyksissä ei ole ketään.




        (reps)

        Ihanaa kun on ystäviä, jotka hoitavat asioita, joita ei itse jaksa tai voi hoitaa syystä tai toisesta. Ja on myös uljasta palkita heidät ikuisella ystävyydellä, jota ei voi mitata ei määrässä eikä laadussa, materiassa.

        Kuulostaa ihan kommunismilta kapitalismin valekaavussa.

        Vielä tuohon elämän introduktioon, eli esseeseen olemisen sietämättömyydestä ja sen keveydestä. On näet niin, että oletusarvoisesti olet evolutiivisen randomin lopputulos. Eli on tehty valtavasti työtä sen eteen, että olisit siinä.

        Jännittävää.

        Oikeastaan ei ole näin. Mikään tapahtuma menneisyydessä ei ole tähdännyt sinuun. Kääntäen tämän voisi ajatella siten, että mikään mitä tänään teet, ei tähtää mihinkään, koska et voi millään maailman tavalla nähdä päivääsi pidemmälle. Juuri tässä kohtaa tapahtuu kaikki olennainen, syntyy oletuksia ja arvokehitelmiä, joihin nojata.

        Ehkä Mette auttaa?




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ihanaa kun on ystäviä, jotka hoitavat asioita, joita ei itse jaksa tai voi hoitaa syystä tai toisesta. Ja on myös uljasta palkita heidät ikuisella ystävyydellä, jota ei voi mitata ei määrässä eikä laadussa, materiassa.

        Kuulostaa ihan kommunismilta kapitalismin valekaavussa.

        Vielä tuohon elämän introduktioon, eli esseeseen olemisen sietämättömyydestä ja sen keveydestä. On näet niin, että oletusarvoisesti olet evolutiivisen randomin lopputulos. Eli on tehty valtavasti työtä sen eteen, että olisit siinä.

        Jännittävää.

        Oikeastaan ei ole näin. Mikään tapahtuma menneisyydessä ei ole tähdännyt sinuun. Kääntäen tämän voisi ajatella siten, että mikään mitä tänään teet, ei tähtää mihinkään, koska et voi millään maailman tavalla nähdä päivääsi pidemmälle. Juuri tässä kohtaa tapahtuu kaikki olennainen, syntyy oletuksia ja arvokehitelmiä, joihin nojata.

        Ehkä Mette auttaa?




        (reps)

        Ehkä maailma on itsekkyyden suunnaton temppeli, jonka massiiviset rakenteet peittävät auringon, josta kaikki kummajaiset elävät.

        Kysyin tätä metsässä puulta, mutta tämä oli viisaasti hiljaa. Ihannoin viisautta, koska se ei ole mitään.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ehkä maailma on itsekkyyden suunnaton temppeli, jonka massiiviset rakenteet peittävät auringon, josta kaikki kummajaiset elävät.

        Kysyin tätä metsässä puulta, mutta tämä oli viisaasti hiljaa. Ihannoin viisautta, koska se ei ole mitään.


        (reps)

        Jollain ihmeen tavalla olemme keksineet saman kuin hyönteiset: voiman, joka asuu määrässä.

        Laadulla on vain jatkumon takaus.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jollain ihmeen tavalla olemme keksineet saman kuin hyönteiset: voiman, joka asuu määrässä.

        Laadulla on vain jatkumon takaus.



        (reps)

        Onnekseni Ovidiuksen hyönteiset eivät tiedosta tätä. Tiedostaminen on käytettävissä olevien resurssien hukkaa. Mikä järkevä olento käyttäytyisi näin?



        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Onnekseni Ovidiuksen hyönteiset eivät tiedosta tätä. Tiedostaminen on käytettävissä olevien resurssien hukkaa. Mikä järkevä olento käyttäytyisi näin?



        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8

        Siinäpä pohdittavaa. Menen itse pohtimaan asioita auringon loistoon ja hetkellisyyteen..



        (hirn)


      • runoa toi on
        tutkija björn kirjoitti:

        Puheistasi päätellen olet joskus sekoittanut nuppisi hampulla. Olen tutkinut tätä jo vuosia ja olet tästä aivan varma. Voisitko ystävällisesti poistua takavasemmalle ja pysyä poissa normaalien ihmisten keskeltä.

        tutkija hyvä koita käsittää: toi on nyky runoutta. kyllä sieltä löytyy ajatusta jos toistakin kun itse alat pohtimaan nasdaqin lauseita.


      • Hip hurraa
        Nasdaq kirjoitti:

        Siinäpä pohdittavaa. Menen itse pohtimaan asioita auringon loistoon ja hetkellisyyteen..



        (hirn)

        Aplikaation mukaan partsilla on asteita 58.

        Rampatessani pitkin Epygtin aavikoita asteita oli sandaaleissa 78. En yhtään ihmettele, miksi rakastan kuumuutta kuin kameli.

        Janoan keidasta.



        - Cuul -


      • Nasdaq
        Hip hurraa kirjoitti:

        Aplikaation mukaan partsilla on asteita 58.

        Rampatessani pitkin Epygtin aavikoita asteita oli sandaaleissa 78. En yhtään ihmettele, miksi rakastan kuumuutta kuin kameli.

        Janoan keidasta.



        - Cuul -

        Oikeastaan sandaalit eivät ole mikään hiekkavaruste. Sandaaleissa voi pelleillä jossain Riminillä tai Tahitilla. Shemagh ja vaelluskengät on järeämpää kamaa, gearia olosuhteisiin.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Oikeastaan sandaalit eivät ole mikään hiekkavaruste. Sandaaleissa voi pelleillä jossain Riminillä tai Tahitilla. Shemagh ja vaelluskengät on järeämpää kamaa, gearia olosuhteisiin.



        (reps)

        Hiekka on täyttä helvettiä sekä maassa että ilmassa. Hiekka rannalla on kaunista ja kivaa.

        ~ Aaltoja ~


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Hiekka on täyttä helvettiä sekä maassa että ilmassa. Hiekka rannalla on kaunista ja kivaa.

        ~ Aaltoja ~


        (reps)

        Tuulessa lentävä hiekka on niin vittumainen kaveri, että sitä on kaikkialla ja se tunkee kaikkialle. Muistan kaverin, joka purettuaan objektiivinsä, löysi sändiä teleskoopistaan.

        Sen pitäisi olla mahdotonta.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tuulessa lentävä hiekka on niin vittumainen kaveri, että sitä on kaikkialla ja se tunkee kaikkialle. Muistan kaverin, joka purettuaan objektiivinsä, löysi sändiä teleskoopistaan.

        Sen pitäisi olla mahdotonta.



        (reps)

        Jos täällä stadissa jauhetaan jostain pienhiukkasista, niin aavikolla ne ovat suurempia - niin kuin paarmat Pohjois-Karjalassa.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jos täällä stadissa jauhetaan jostain pienhiukkasista, niin aavikolla ne ovat suurempia - niin kuin paarmat Pohjois-Karjalassa.



        (reps)

        Tossa on nyt jokin vika, jota en näe.



        (hirn)



        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tossa on nyt jokin vika, jota en näe.



        (hirn)



        https://www.youtube.com/watch?v=sjOs_xdh1M8

        Mulla on varmaan joikin sisäsyntyinen verbivika. Oletteko tietoisia siitä mikä on verbivika?


        Laiskuus



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mulla on varmaan joikin sisäsyntyinen verbivika. Oletteko tietoisia siitä mikä on verbivika?


        Laiskuus



        (reps)

        Libya on paikka, joka kannattaa kiertää yhtä huolellisesti kuin olette kiertäneet Kairon.


        (Tjäreborg tiedottaa)


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Libya on paikka, joka kannattaa kiertää yhtä huolellisesti kuin olette kiertäneet Kairon.


        (Tjäreborg tiedottaa)


        (reps)

        Ja muuten Punainen meri on taas avattu; kapinalliset tapettu. Kauppa kukoistaa airojen maassa. Nähtävää piisaa.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja muuten Punainen meri on taas avattu; kapinalliset tapettu. Kauppa kukoistaa airojen maassa. Nähtävää piisaa.



        (reps)

        Myydäänkö Ghasaan pakettimatkoja?

        Mulla olis ihan törkee tarve olla idiootti.



        (reps)


      • Nasdaq

      • Nasdaq

      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ehkä siinä nauretaan meille.


        "It smells like victory".


        It smells like shit.



        (reps)


        https://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg

        Koska olen matkalla valtio-opin ja demokratian kehtoon, niin haluan muistuttaa teitä kaikkia siitä, että vedän pari dolmista (dolmados) aamiaiseksi ja lopun ajan olen hiljaa.

        Jos veden alla puhuu, hukkuu. Tämä erottaa kalan apinasta, tämä viiva.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Koska olen matkalla valtio-opin ja demokratian kehtoon, niin haluan muistuttaa teitä kaikkia siitä, että vedän pari dolmista (dolmados) aamiaiseksi ja lopun ajan olen hiljaa.

        Jos veden alla puhuu, hukkuu. Tämä erottaa kalan apinasta, tämä viiva.



        (reps)

        Jalostunut apina meni veteen hukkumatta. Hän oli äitinsä sisällä, turvassa.

        Eli hän oli tullut alas puusta, etsinyt vettä ja mennyt siihen. Matkalla veteen hän keksi nitroxin ja regulaattorin, tietokoneet ja spoolin.


        Poijua hän ei pintaan lähetä.


        Sellainen oli apina, josta tuli kala.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jalostunut apina meni veteen hukkumatta. Hän oli äitinsä sisällä, turvassa.

        Eli hän oli tullut alas puusta, etsinyt vettä ja mennyt siihen. Matkalla veteen hän keksi nitroxin ja regulaattorin, tietokoneet ja spoolin.


        Poijua hän ei pintaan lähetä.


        Sellainen oli apina, josta tuli kala.

        Cuul


        En ole koskaan aiemmin käyttänyt kirjasinta x Suomen kielessä.

        Kertooko se jotain?




        (reps)


      • mursujen pankki
        runoa toi on kirjoitti:

        tutkija hyvä koita käsittää: toi on nyky runoutta. kyllä sieltä löytyy ajatusta jos toistakin kun itse alat pohtimaan nasdaqin lauseita.

        Björn Walrus (=mursu) ottaa kukkaisen jointtinsa vaan rauhassa

        https://www.youtube.com/watch?v=GYpSlTbkooo


      • Nasdaq
        mursujen pankki kirjoitti:

        Björn Walrus (=mursu) ottaa kukkaisen jointtinsa vaan rauhassa

        https://www.youtube.com/watch?v=GYpSlTbkooo

        Käsittääkseni olen tämän saitin alkutekijöitä. Minulle siitä palkka maksetaan, ei sinulle.

        Hyvä trolli.



        (Jack Bauer)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Käsittääkseni olen tämän saitin alkutekijöitä. Minulle siitä palkka maksetaan, ei sinulle.

        Hyvä trolli.



        (Jack Bauer)

        Hewletin vaikea viilata terää konesahasta samalla kun juo bisseä. Yleensä nämä jäbät osaa se vaikka pimeässä ilman viilaa.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Hewletin vaikea viilata terää konesahasta samalla kun juo bisseä. Yleensä nämä jäbät osaa se vaikka pimeässä ilman viilaa.



        (reps)

        Mutta kuka kaataisi puun pimeässä?

        No huh heijaa vaan.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mutta kuka kaataisi puun pimeässä?

        No huh heijaa vaan.



        (reps)

        Vippa jäi möksälle, koska täällä sitä ei tarvitse. Stadissa jengi, joka kaataa puita, on yliopistoväkeä.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Vippa jäi möksälle, koska täällä sitä ei tarvitse. Stadissa jengi, joka kaataa puita, on yliopistoväkeä.


        (reps)

        Siis jos mun pitäs kaataa Kaivarista joku umpilaho puu, niin mulla pitäs olla arkkitehdin koulutus.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis jos mun pitäs kaataa Kaivarista joku umpilaho puu, niin mulla pitäs olla arkkitehdin koulutus.


        (reps)

        Näillä semi-janttereilla on sellainen panta, joka käätäistään kusipään ympärille. Sitten painetaan nappia.

        Läppäristä näkee mitä se prkle on syönyt. Tai mikä sitä syö.

        En ole aikoihin kaatanut puuta kirveellä, en edes lahoa.



        (reps)


      • pilviäinen
        Nasdaq kirjoitti:

        Käsittääkseni olen tämän saitin alkutekijöitä. Minulle siitä palkka maksetaan, ei sinulle.

        Hyvä trolli.



        (Jack Bauer)

        heh Nasu osasi oivaltaa sanoman tärkeydenkin jopa:D

        Maljanne, viisas ihminen Nasu;)nastrovjiii skåll kippis saludos
        hmm arabiaa: äl sähläk:D

        https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=13ajxS5-3SiG5M&tbnid=VxQ0se5zBeqJPM:&ved=0CAUQjRw&url=http://www.adabasini.com/etiket/absinthe cannabis.html&ei=zn7bU7W1GsjXyQPhx4KoAQ&bvm=bv.72197243,d.bGQ&psig=AFQjCNGN0uxYEw7tt8TLLHxiGpy0lozY2g&ust=1406980118144599


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Näillä semi-janttereilla on sellainen panta, joka käätäistään kusipään ympärille. Sitten painetaan nappia.

        Läppäristä näkee mitä se prkle on syönyt. Tai mikä sitä syö.

        En ole aikoihin kaatanut puuta kirveellä, en edes lahoa.



        (reps)

        Savusauna-proggiksen jälkeen mulle jäi pilkkakirves, piilukirves, veistokirves ja kiilakirves.

        Piilukirveen löysin perustuksia nakerrellessani.

        En silti ole kirvesmies.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Savusauna-proggiksen jälkeen mulle jäi pilkkakirves, piilukirves, veistokirves ja kiilakirves.

        Piilukirveen löysin perustuksia nakerrellessani.

        En silti ole kirvesmies.



        (reps)

        Piilukirves käsissä on täynnä mestauseuforiaa.

        Se on valtava, mutta lyödessä rento. Kuten joku joskus sanoi: Anna niiden tehdä se työ. Älä itse vaivaudu.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Piilukirves käsissä on täynnä mestauseuforiaa.

        Se on valtava, mutta lyödessä rento. Kuten joku joskus sanoi: Anna niiden tehdä se työ. Älä itse vaivaudu.


        (reps)

        Eli puun napsiminen tällaiselta kaupunkilaiselta sujuu ihan hyvin - lukuun ottamatta salvoksia.

        Alimmat täytyy aina vaihtaa, on idea. Elämä pitää kengittää.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli puun napsiminen tällaiselta kaupunkilaiselta sujuu ihan hyvin - lukuun ottamatta salvoksia.

        Alimmat täytyy aina vaihtaa, on idea. Elämä pitää kengittää.




        (reps)

        Kaiken sen etsimisen ja löytämisen päätteeksi tapasin starbun, joka sanoi heti, että terä on sinistynyt ja siten pehmennyt. Hän kuitenkin teroitti kapineen kirkkaaksi.

        Piilukirveen terän muoto on outo: se on kaareva. Eli jo lyöt väärässä kulmassa, se kimpoaa ulos puusta. Ja jos lyöt oikeassa kulmassa, se leikkaa pitkältä matkalta siistin lastun. Ja kaikki ilman sen selitettävää voimaa.

        Kokeile.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kaiken sen etsimisen ja löytämisen päätteeksi tapasin starbun, joka sanoi heti, että terä on sinistynyt ja siten pehmennyt. Hän kuitenkin teroitti kapineen kirkkaaksi.

        Piilukirveen terän muoto on outo: se on kaareva. Eli jo lyöt väärässä kulmassa, se kimpoaa ulos puusta. Ja jos lyöt oikeassa kulmassa, se leikkaa pitkältä matkalta siistin lastun. Ja kaikki ilman sen selitettävää voimaa.

        Kokeile.




        (reps)

        Periaatteessa se on höylä.


        Muista myös lyödä oikealta puolelta. Jos lyöt väärältä puolelta, niin se on siinä.




        (Bauer)


        (reps)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe