Sinkkumiehet, miksi näin?

hämmentynyt

Oon huomannu erään oudon asian... moni näilläkin palstoilla oleva sinkkumies valittaa siitä, kun ei saa naista ja rukkaset tulee aina ja kaikilta yms. ja sitten haukutaan kaikki naiset h*oriksi (missä on kyllä mielestäni ristiriita) ja milloin miksikin. Sitten nämä samat miehet haluaisivat itselleen kauniin, nuoren neitsytnaisen..? Mutta itselleen tietysti soisivat sen, että pääsisivät bylsimään mahdollisimman montaa naista? Taas melkoisen iso ristiriita.

Sitten siihen baarikäyttäytymiseen... miksi nämä sinkkumiehet lähestyvät usein jo varattuja naisia? Monta kertaa miehet lähestyvät esimerkiksi minua tai ystäviäni, jotka kaikki olemme naimisissa, vähintään kihloissa.. ja huomaan, etteivät miehet edes yritä lähestyä sinkkuja ystäviäni, jotka eivät siis ole mitään rumia hekään. Miksi näin? Sitten tietysti me jo vakiintuneet annetaan rukkaset samoin tein, jolloin mies heittäytyy marttyyriksi ja lähtee koko baarista, kun "ei taaskaan onnistunut"..?

Ja sitten myöskin se on valitettava tosia-asia, etteivät miehet ymmärrä "tasoaan". Esimerkiksi minua (joka olen siis hoikka ja nätti nuori nainen), tulee iskemään sellainen 3okg ylipainoinen, huonosti pukeutunut mies, joka ei edes osaa keskustella mistään...ja kun yllätten tulee pakit, niin sitten taas haukutaan naiset lyttyyn. Eikä tälle miehelle tule mieleenkään, että voisi lähestyä niitäkin naisia, jotka nyt eivät ole kedon kauneimpia kukkasia, mutta naisia yhtäkaikki.

19

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuules

      Miehet tietää tasonsa, sä et.

      • hämmentynyt

        no voi kuules itse.....minä todellakin tiedän tasoni! :D Todellakin!

        Sitä minä vain ihmettelin, että minkä takia eivät sinkkumiehet iske sinkkunaisia, ja ei niin kauniit yritä toisia ei niin kauniita, vaan mennään roimasti yli oman tason ,ja sitten suututaan, kun ei natsaa.


      • enhämmenny
        hämmentynyt kirjoitti:

        no voi kuules itse.....minä todellakin tiedän tasoni! :D Todellakin!

        Sitä minä vain ihmettelin, että minkä takia eivät sinkkumiehet iske sinkkunaisia, ja ei niin kauniit yritä toisia ei niin kauniita, vaan mennään roimasti yli oman tason ,ja sitten suututaan, kun ei natsaa.

        Sä oot ylimielinen tyypillinen nenä pystyssä kulkeva muita halveksiva tuleva vanhanpiika.


    • surkeat tapaukset

      Kysyt että miksi? No siksi että ne miehet ovat säälittäviä luusereita! Ihan niin yksin kertaista. Muakin vituttaa sellaiset miehet, he eivät vaan pysty hyväksymään tosiasioita vaan valittavat ja itkevät kuin pikkukakarat jotka eivät ole saaneet karkkia!

      Jos he haluavat oikeasti saada naista, niin kasvaisivat aikuisiksi!

    • Orhioiva

      Pätee molemmin päin. Kyllä minuakin tulevat iskemään 10 jopa 20 vuotta vanhemmat naiset, myös ylipainoiset.

      Tuota varattujen iskemistä en ole ajatellut lähinnä lähestyn naista, joka on miellyttävä ulkonäöltään ja joka antaa merkkejä joiden perusteella voisi arvella lähestymisen tuottavan tulosta.

    • kiltti mies.

      En ole vaatinut neitsyt naista koskaan. Enkä varattuja iske enkä edes käy baareissa. Ja ne 30kg ylipainoa omaavat naiset haluaa niitä bodattuja miehiä yhtä lailla kuin muutkin naiset. Itsellä ei kyllä ole yliapainoa kun korkeintaan 10 kg. Joskus kun kävin baareissa niin ei siellä näkynyt edes lihavia naisia eikä niitä näy muutenkaan muualla kuin kaupan sipsihyllyjen välissä. Itse salia harrastavana en sellaista sipsi ahmattia ota. Oli taso mikä vaan, niin pakit tulee aina.

    • keto-osiin

      Jos se häiritsee, että varattuja bogaillaan, eikä sinkkuja, niin asia helpottuu sillä, ettet mene baariin, vaan pelkästään sinkkukaverisi menevät baariin.

      • salarakasta etsivät

        Ehkä varatutkin hakee sieltä salarakasta. Eihän pettäminen ole mitenkään harvinaista, siihen kun syyllistyy joka toinen niin miehistä kuin naisistakin.


      • 14+20
        salarakasta etsivät kirjoitti:

        Ehkä varatutkin hakee sieltä salarakasta. Eihän pettäminen ole mitenkään harvinaista, siihen kun syyllistyy joka toinen niin miehistä kuin naisistakin.

        Joo, tai ehkä naimisissa olevat naisetkin haluaisivat kuunnella musiikkia ja tanssia hiukkasen. Tietysti tätähän se naisviha on; en saisi nyt sormus kädessä edes poistua hellan äärestä näiden sankarien mielestä, ja jos poistun ja menen tyttökaverien, tai parhaimmillaan oman aviomiehen, kanssa hiukan ulos, niin muodostuu sellainen läskien keski-ikäisten miesten iskuyrityslauma joka sitten jaksaakin ilmoittaa, pakit saatuaan, että olen ruma huora joka ei kellekään kelpaisi panopuuksi kuitenkaan. Hyvä! Ei todella ollut tarkoituskaan kelvata! Saisinko nyt bilettää rauhassa!
        Luulen että näitä miehenpuolikkaita on oikeasti todella vähän; omaan paljon miespuolisia kavereita ja kollegoita, lisäksi veljen, isän, enoja ja tosiaan sen aviomiehen joten on kaikki syyt olettaa että useimmat miehet ovat kivoja. Nämä sarjavainoajat vain riivaavat lukuisia naisia -ja tekevät enemmän kuin mikään muu maailman ilmiö pilatakseen miesten ja naisten väliset mutkattomat, hyvät välit.


    • 678l7ö

      Musta vähän tuntuu ettei aloittaja ole naista nähnytkään.
      Kukaan tervejärkinen ei jauha mistään tasoista, saati sitten että valittaisi kun miehet iskevät baarissa? Kannattaa pysyä poissa sieltä jos se niin häiritsee.

    • Hämmästynyt

      Olen huomannut oudon asian, ettei sinkkunainen tee koskaan aloitetta tai edes avaa keskustelua, vaan odottaa miehen sen tekevän ja jos se mies nyt tekeekin sen mielestään kiinnostavammalle naiselle, joka nyt sattuukin olemaan varattu, jota ei varmasti päällepäin näe, (Koska on melko varmasti humalassa, jos kerta on baarissa.) vetäsee nämä sinkkunaiset herneen nenään ja kiskasee hihastaan sika kortin ja haistattaa vitut.

      • emma_na

        oho, missä päin maailmaa asut?!

        Mulla on ainakin pk-seudulta sellainen kokemus, että kaikille voi jutella ihan muuten vain... ei se tarkoita sen enempää, kuin pientä small talkia...
        En tiedä, mikä teilläpäin lasketaan aloitteeksi, mutta kyllä musta pitäs pystyä jutustella niitä näitä tuntemattoman kanssa ihan muuten vaan... itse asiassa, mä olen yleensä lähinnä helpottunut, jos mies onkin varattu... koska ehkä olen vähän vanhoillinen, että baarista ei pitäisi löytyä suhdetta, mutta voi käydä niin, että tällä uudella tuttavuudella on joku tapaamisen arvoinen sinkkukaveri!
        Samalla lailla, jos olen jutustellut vaikka itseä huomattavasti vanhemman tai nuoremman tyypin kanssa, ja selviää, että vaikka mun kaverin kanssa olisi jotain yhteistä, niin olen joskus ihan kysynyt, että saisko antaa numeron tälle kaverille... jotkut on olleet ihan innoissaan, jotkut on suuttuneet... elämä on.


    • ghjgjgj

      Pari viikkoa sitten juttelin viehättävän naisen kanssa baarissa. Jäimme suustamme kiinni ihan sattumalta ja yhtäkkiä olimmekin kiinnostuneita toisistamme. Lähtiessään kotiin nainen antoi puhelinnumeronsa lapulla, lupasin viedä hänet treffeille ja suutelimme. Laitoin (mielestäni) ihan hauskan treffikutsun seuraavana iltana tekstiviestillä, nainen ei koskaan vastannut minulle mitään. Tarkistin numeron, se oli oikea.

    • Sinkkumies.

      En vaadi neitsyt naista, en ole ikinä sellaisesta puhunut. Eikä ne omantasoiset halua muita kun bodattuja salimiehiä vaikka itse olen suht hyväkuntoinen niin ei minusta paljon huonokuntoisemmatkaan halua mitään. Tasoni on siis aika nolla kun en pääse treffeille edes rumien läskien naisten kanssa. Miehen pitäisi saada 20-40 punnerrusta minuutissa, jotta olis hyvä kunto ja saan 36 että en ole niin huonokuntoinen kun naiset yleensä.

      • hämmentävää

        Siis etsitkö tyttöystävää vai salikaveria itsellesi??


    • tämä on se "kunnon miehen syndrooma" eli mikä lontooksi on nice guy syndrome. googlatkaa, jos huumorintaju kestää. Ei nähdä itsessä mitään vikaa, vaan vika on aina toisaalla :) Tasa-arvon nimissä, naisetkin syyllistyy tähän... kuten omastakin aloituksesta näkee, miksi ylipainoinen huonosti pukeutunut mies kehtaa iskeä hoikkaa nättiä nuorta naista?
      Koska Ilkka Kanerva.
      Tai, koska aina silloin tällöin käy niin, että ihmiset, joille ei merkitse ikä tai paino mitään vaan oikea sielunkumppanuus, löytää toisensa (ei ilkka kanerva, huono esimerkki)

      Ei ole olemassa mitään "tasoja"... on vain ihmisiä. Ja näissä keskusteluissa on paljon "trolleja", jotka ovat itse täydellisessä parisuhteessa, kunhan tykkäävät kiusata ihmisiä anonyymisti... ja heittää anonyymisti netissä sellaista kommenttia, josta jos jäisivät puolisolleen kiinni niin nukkuisivat sohvalla seuraavan kuukauden...

    • .........

      Miksi miehen pitäisi haluta joku ystävistäsi? Hän halusi sinut ja pettyi, kun ei saanut. Ei miehellä ole mitään velvollisuutta ottaa naista, jota ei halua.

    • aina yritän

      Ehkä ne vapaat sinkkukaverisi ovatkin vähän heikon näköisiä ja sen takia miehet eivät kiinnostu heistä. En minä ainakaan lähde minkään vähän ruman näköistä naista iskemään kun etsin sitä oikeaa. Fakta vaan on että kyllä se pärstäkerroin merkkaa ensivaikutelmassa ja että onko nainen vartalolta perunasäkki vai kaunis.

      • m. 38v.

        Aika naurettavaa nuo jutut yleensä " tasoisesta" seurasta. Itsellä ollut kaikenlaisia emäntiä,eikä mielestäni kenenkään tasoa pysty päällepäin arvioimaan. Hyvinkin erillaiset ihmiset voivat olla toisilleen täydellisiä kumppaneita. Vanhempikin pullukka akka voi olla sängyssä oikea seksipeto ja kivan luonteinen. Nuori, kaunis ja rikas saattaa olla täys lahna ja vieläpä ikävä. Oman tasonsa tietävä, menee yksin kotiin itkemään. Mukavat ja fiksut saa kivaa seuraa, aina!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe