Suomalaiset naiset on (luonteeltaan) hirveitä ! ! ! !

yskkovavaa

Missä KOHTAA on naisten kasvatus mennyt pieleen?

21

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+13

      Seura tekee kaltaisekseen. Naiset muuttuvat aina hirviöiksi jos heillä on paljon naiskavereita, tai juttelevat/viettävät aikaa paljon muiden naisten kesken. Yksinäiset naiset on paljon mukavampia ja naiset joilla on pääosin vain miespuolisia kavereita.

      • Yksin maailmassa

        Tämä on ihan helvetin totta, huomasin aiemmin sellaisen asian että kun olin tyttöporukassa olin muita kohtaan vittumaisempi ja käytökseni oli ylimielistä. Nyt kun on pääosin tekemisissä vain miesten kanssa niin olen jotenkin rauhallisempi, kiltimpi ja helposti lähestyttävämpi, olen tosin aika yksinäinen. Seura todella tekee kaltaisekseen!


      • ------

        Tämä on hyvä havainto. Olen tehnyt samanlaisia havaintoja. Naiset joilla on myös miespuolisia kavereita tai joilla on esim. veli/veljiä, ovat yleensä paljon rennompia ja huumorintajuisempia, sellaisia joiden kanssa on helppo olla, eikä tarvitse vetää koko ajan jotain jännittynyttä "minä mies, sinä nainen"-roolia. Erityisen rasittavia on sellaiset naiset, jotka jatkuvasti ikään kuin tuomitsee ja arvostelee sinua, jos et käyttäydy "kuten miehen kuuluu". Sattumoisin näillä naisilla on vähemmän kokemusta miehistä - enkä tarkoita seksikokemuksia -, kuin heillä, jotka ei samanlaisia vaatimuksia esitä.


    • erkki-täti

      Tämän palstan ätmit ovat luonteeltaan aivan ihania. He ajattelevat kaikesta niin positiivisesti ja rakentavasti.

      Heidän kohdallaan kasvatus on mennyt just nappiin.

      • 3+6

        Tarviisit lisää miespuoleisia kavereita.


      • erkki-täti
        3+6 kirjoitti:

        Tarviisit lisää miespuoleisia kavereita.

        Miten niin?

        Minulla on aina ollut enemmän miespuolisia kavereita, nykyhetki ei tee poikkeusta.


      • 8+19
        erkki-täti kirjoitti:

        Miten niin?

        Minulla on aina ollut enemmän miespuolisia kavereita, nykyhetki ei tee poikkeusta.

        Noh ehkä sinä voisit livenä ollakin ihan mukava.


      • 12+1
        8+19 kirjoitti:

        Noh ehkä sinä voisit livenä ollakin ihan mukava.

        En toki itsekään livenä heitä mitään atm-juttuja.


    • Hmmm....

      Eivät naiset nyt niin hirveitä ole.

      Kokematon mies ajattelee naisen hirveäksi, koska ei saa naisten hyväksyntää (suomeksi pimpsaa).

      Sinkkumies voi liian helposti kokea seuraavaa: Treffeillä nainen antaa tylyt pakit. Baareissa näkee naisia humalassa ja silloin he voivat käyttäytyä huonosti. Lehdissä korostetaan seksiä ja niistä saa kuvan että kaikki naiset naivat väkivaltaisia pelimiehiä tai ulkomaalaisia.

      • hotbebee

        Toi on niin harhaa. En ikinä koskisi ulkomaalaiseen enkä väkivaltaiseen mieheen vaik oisivat ainoot miehet maailmas.


      • ätmi
        hotbebee kirjoitti:

        Toi on niin harhaa. En ikinä koskisi ulkomaalaiseen enkä väkivaltaiseen mieheen vaik oisivat ainoot miehet maailmas.

        Miksi olet rasisti?


      • Sama täällä
        ätmi kirjoitti:

        Miksi olet rasisti?

        Se ettei viehäty ulkomaalaisista ei tee kenestäkään rasistia, jokaisella vain on omat preferenssit kumppanin suhteen. Tuskin kukaan haluaa sellaista ihmistä joka ei vaan kiinnosta. Itseänikään ei viehätä ulkomaalaiset.


      • hotbebee
        ätmi kirjoitti:

        Miksi olet rasisti?

        En ole rasisti. Olen suomalainen.


      • 20+11
        Sama täällä kirjoitti:

        Se ettei viehäty ulkomaalaisista ei tee kenestäkään rasistia, jokaisella vain on omat preferenssit kumppanin suhteen. Tuskin kukaan haluaa sellaista ihmistä joka ei vaan kiinnosta. Itseänikään ei viehätä ulkomaalaiset.

        Tottakai on rasisti jos ei pane ulkomaalaisia, samoin heteromies on homofobinen ellei pane toisia miehiä.


    • atm.

      Jos ätmi menee puhumaan naiselle niin nainen on tyly. Eilenkin kaupassa yks nainen pudotti jonkun vaatteen eikä huomannut, ohimennen sanoin sille siitä ja ja nainen vihaisesti katsoi minua ja sanoi että " kyllä minä sen olisin huomannut" vihaisella äänellä sanoi. Nainen oli jo kaupan ulko-ovella eikä olisi huomannut sitä.

      • tepaq

        Omiin kokemuksiin peilaten tulee mieleen että minun tapauksessani nainen olisi katsonut minua tyhjä ilme naamallaan ja sitten vaikkapa mennyt nostamaan vaatteen sanomatta mitään.

        En ihan ymmärrä miten ylipäänsä saatte naisista jotain tunnereaktiota ulos, oli se sitten positiivista tai negatiivista tunnetta.


    • Totuus.

      Omat kokemukseni (aika vähäiset sellaiset) parikymppisistä naisista ovat sellaiset, että he vaikuttavat päällepäin kilteiltä ja kohteliailta. Tuossa on siis se mitä olen yliopistolla huomannut. Sen sijaan opiskelijabileissä naiset kohtelevat miehiä kuin jotain syöpäläisiä (paitsi tietysti ytmejä he kohtelevat ihan toisella tavalla). Minulla ei kuitenkaan ole naispuolisia kavereita joten en sen tarkemmin osaa sanoa. Enkä myöskään itse ole käynyt missään opiskelijabileissä vaan tuo mainitsemani oletus perustuu muiden miesten ja naisten kertomuksiin.

      • Hmmm....

        Bileissä ne ottavat alkoholia ja se muuttaa käyttäytymistä. Osin siinä on sitäkin, että naisen pitää päteä naiskavereiden silmissä ja huonon itsetunnon omaava nainen yrittää päteä esimerkiksi haukkumalla miehiä.


      • Pata kattilaa...

        HAhahaha, ei vit-tu. Juuri tätä. LuuseriATMit perustaa maailmankuvansa netin jutuille ja mitä muut ovat kertoneet.

        Jos menisitte kuule itse sinne tapahtumien keskelle niin teidän saa-tanan surkastuneet aivot voisi saada shokin miten se onkaan erilainen kuin teidän sairaat vääristyneet kuvitelmat.


      • ht palstajumissa
        Pata kattilaa... kirjoitti:

        HAhahaha, ei vit-tu. Juuri tätä. LuuseriATMit perustaa maailmankuvansa netin jutuille ja mitä muut ovat kertoneet.

        Jos menisitte kuule itse sinne tapahtumien keskelle niin teidän saa-tanan surkastuneet aivot voisi saada shokin miten se onkaan erilainen kuin teidän sairaat vääristyneet kuvitelmat.

        Olen käynyt ihan mielenkiintoista keskustelua myös erään naisen kanssa noista asioista. Ja hyvin pitkälti sen naisen kertomisetkin vahvisti juuri sitä mitä on itsekin huomannut vuosien saatossa ja vähitellen ymmärtänyt mm. noiden pelimiesjuttujen perusteella naisten "baarikäyttäytymisestä".

        Käytännössä siis tilanne on se, että vähänkin kauniimmat tai edes perusnätit naiset saavat baareissa aloitteita miehiltä. Usein vieläpä kännisiltä sellaisilta. Ja koska naiset useimmiten menevät sinne baariin ryhmissä tai ainakin jonkun kaverin kanssa pitämään hauskaa, niin nuo miehet ovat sitten naisille "häiriötekijä". Joten naiset haluavat miehestä eroon mahdollisimman nopeasti ja koska useat miehet eivät ymmärrä kohteliasta vinkkiä, niin naiset turhautuvat ja alkavat yhä tylymmin tekemään asian selväksi. Tuon tylyyden kohteeksi joutuvat sitten monesti ne "viattomatkin" miehet, jotka olisivat kyllä ymmärtäneet kohteliaammankin vinkin.

        Luonnollisesti jos mies onkin niin komean ja hurmaavan näköinen että nainen kiinnostuu heti ensinäkemältä, niin sitä tylytystä ei välttämättä tulekaan.

        Ihan samaa tekevät tylytystä tekevät miehetkin aloitteellisille naisille, mutta koska miehet eivät ole yhtä nirsoja ja eivät joudu niin useasti naisten häiriköinnin kohteeksi, niin jaksavat usein olla naisille paljon kohteliaampia vaikkeivat olisi naisesta edes heti kiinnostuneita. Vain ne vähiten halutut, todella lihavat/rumat/känniset/ärsyttävät naiset, saattavat saada tylyjä pakkeja miehiltä.

        Ja todellakin, noin se maailma toimii. Sen kyllä itse huomaa kun tuonne baareihin, tms. menee paikalle ja yrittää olla aloitteellinen. Sen voi myös lukea niistä pelimiesoppaista. Ihan samaa asiaa siellä kerrotaan.

        Opiskelijabileet eivät juuri baariympäristöstä eroa, paitsi sellaisissa tapauksissa, joissa bileet ovat pienemmät ja niissä on lähinnä tuttuja. (Olenhan toki ollut aikoinaan opiskelijakin, vaikken kova bilettäjä ollutkaan. ;)

        Vähemmän halutun miehen kannalta jos muodostaa ajatusmaailmaansa vain baari-kohtaamisten tai nettideittien perusteella, niin lopputulos on aika karu. Itsellänikin meinasi ajatukset naisista mennä todella negatiivisiksi. Kunnes tuli taas vähän onnistumisia ja toisaalta parempaa käsitystä sille miksi ne normaalisti ihan mukavat naiset käyttäytyvät baarissa kuten käyttäytyvät. Pystyy hieman irrottautumaan siitä tylyjen pakkien henkilökohtaisuudesta ja näkemään sen vain tiettynä tilanteena, jossa asiat vain menevät niin. Aina se kirpaisee, mutta sen pystyy paremmin kestämään.

        Ja ennen pitkää sitä tajuaa myös pysyä kaukana itselleen liian tasokkaista naisista, jolloin ei tarvitse kerätä jatkuvia pakkeja. ;)


    • Äädämi

      Se on tämä lutkamedian ja karvavittufeminismin myrkyttämä ilmapiiri tässä maassa, joka pilaa sekä naisten ylä- että alapäät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe