Epiduo geeli. Kokemuksia? Saisko apua nopeesti :)

Vinkkejä--

Mä sain e-pillereistä aknea. Oon ne lopettanut, mutta silti on vielä ainakin suht. lievää aknea, mutta kuitenkin.

Sain lääkäriltä epiduo nimisen geelin. On aika hintava ja pelottavan voimakkaan oloinen. Onko tää näistä aknegeeleistä voimakkain? Mietin, että kun mulla on otsassa muutama märkäpää finni, poskissa punaisia pisteitä, ei ole koholla eikä ihon alla. Leuassa on myös muutama finni ja kenties jonkin luufinnikin. Ja nenässä on mustapäitä, sekä poskillä vähän.

Miten tota nyt kandee käyttää? Olisko vaik hyvä ensin kokeilla vain muutaman finnin päälle ja kattoo mitä tapahtuu tai miten iho reagoi? Entäs tuo rasvaaminen? Lääkäri määräs mulle laittaa sitä illalla. Elikkä en pese sitä pois?

Mites toi aurinko? Nyt kun on niin kuumakin.. Jos laitan sitä illalla ja aamulla meen ulos (kenties iho ärtynyt), niin onko riski saada jokin palovamma tms?

KIITOS, todella jos jaksat vastata kysymyksiini. Kävin siis lääkärillä ja kun sain tuon geelin ajattelin, etten siihe koske. Ajattelin odottaa vielä ihon paranemista ja käydä oikeella ihotautilääkärillä. Mut nyt kuitenkin aloin miettimään, että kun noita mustapäitä on ihan mukavasti, niin ne on niin riski isommille finneille... Joten ajattelin jos kokeilen voidetta edes ihan vähän, vaikka se on todella hintava..

Mulla on tärkeetä menoa viikonloppuna, joten ajattelin, etten ihan vielä viitsi ostaa voidetta, mutta tiistaina voisin sen ehkä käydä hakemassa. Joten siihen asti on aikaa vielä saada teiltä vinkkejä! :)

1

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu on

      Mulla ei auttanu ollenkaan. Iho oli suht ok kun aloitin epiduon..eipä ole enää. Iho ui rasvassa ja naama täynnä mustapäitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe