Naisten höpsösosiaalisuus

Höpsöillään

Hauskaa kun lukee naisten blogeja ja niiden kommentteja joissa muut naiset kirjoittelee kannustavan positiivisia viestejä tyyliin "voi kun ihanasti kirjoitit/voi kun ihana kuva/hame/resepti/kirja/elokuva" jne. Koskaan mitään varsinaista keskustelua ei synny naisten välillä, kuten miesten blogeissa miesten välillä, jossa keskustellaan jostain aiheesta. Naiset lähinnä jakaa tunteita ja tsemppaa toisiaan. Ehkä tästä on jotain opittavissa, mutta en jaksa ajatella pidemmälle. Toivon, että joku kommentoi tähän, että "voi kun ihana aloitus".

25

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfjklfklöj

      Siitä voi päätellä kaiken tarvittavan naisten henkisistä kyvyistä.

    • pimpinkaipuu

      lampaita lampaita. Naisilla tarve samaistua ja kuulua ryhmään.

    • näillä mennään

      Ihanaa että sinulla on hauskaa.

    • piiskaaja2

      Haluaisin piiskata tuollaisia naisia niin loppuu se ihqutus!

    • Ihq

      Voi kun ihana aloitus

      • puhu vaan ;)

        Todellaki, todellaki!


    • hömpötin

      Ja sinä itse luet näitä hömppäblogeja koska....?

      Hömppäblogeja hömpempi on vain mies joka lukee tarkasi näitä blogeja.

      • Höpsöillään

        Ei niitä kovin tarkasti tarvitse lukea huomatakseen kommentit.

        Naiset on aktiivisia kirjablogien pitäjiä. Jos etsii tietoa jostain kirjasta saattaa päätyä naisen pitämään kirjablogiin, jossa on sitten tuollaisia kirjoituksia ja kommentteja. Olen kyllä jotain kautta päätynyt muotiblogeihin ja ties minne. Sama meininki niissäkin. Tsemppausta ja ihqutusta.


      • snatchh
        Höpsöillään kirjoitti:

        Ei niitä kovin tarkasti tarvitse lukea huomatakseen kommentit.

        Naiset on aktiivisia kirjablogien pitäjiä. Jos etsii tietoa jostain kirjasta saattaa päätyä naisen pitämään kirjablogiin, jossa on sitten tuollaisia kirjoituksia ja kommentteja. Olen kyllä jotain kautta päätynyt muotiblogeihin ja ties minne. Sama meininki niissäkin. Tsemppausta ja ihqutusta.

        Kuitenkin luet antaumuksella kaikkia muoto- sisutus ja muuta hömppää, meikkaus ja kauneusblogeja unohtamatta, kiinni jäit!! Muka kirjallisuutta, hahah.....


      • snatcchh
        Höpsöillään kirjoitti:

        Ei niitä kovin tarkasti tarvitse lukea huomatakseen kommentit.

        Naiset on aktiivisia kirjablogien pitäjiä. Jos etsii tietoa jostain kirjasta saattaa päätyä naisen pitämään kirjablogiin, jossa on sitten tuollaisia kirjoituksia ja kommentteja. Olen kyllä jotain kautta päätynyt muotiblogeihin ja ties minne. Sama meininki niissäkin. Tsemppausta ja ihqutusta.

        Ja sitä paitsi, mitä pahaa ihqutuksessa on? Sehän on tiimihengen valamista ja tsemppaamista= hyvä asia.


      • Höpsöillään
        snatchh kirjoitti:

        Kuitenkin luet antaumuksella kaikkia muoto- sisutus ja muuta hömppää, meikkaus ja kauneusblogeja unohtamatta, kiinni jäit!! Muka kirjallisuutta, hahah.....

        Myönnetään, että välillä tulee selailtua noita muotiblogeja kuvien vuoksi, jos on hyvännäköinen sen pitäjä, mutta en mitenkään säännöllisesti.


    • 3+3

      voi kun ihana että luet naisten juttuja ja niin kivasti kommentoit niitä, tsemppia sulle elämässä, lue niitä enemmänkin ja kehitä itseäsi että osaisit muuakin miettia kuin pillua, ihminen on sellainen olento että hänellä on tunteita :D ja naiset käyttävät tunteita, miehet käyttävätkin vain kyrpä ja ajattelussa alapäätä.

      • Höpsöillään

        Ihanaa kun kommentoit ja tosi ihana toi sun nimimerkkikin. Olen itse kans tollaista numero-plus-numero-nimimerkkiä joskus käyttänyt ja se oli tosi ihanaa. Sunkin pitäisi kyllä lukea sitten miesten blogeja enemmän, eikä pelkästään tätä palstaa, niin huomaat, ettei miehet ajattele pelkkää pillua, vaan me miehet ollaan ihan yhtä ihanan höpsöjä kuin te naisetkin ja höpsöillään ihan meidän omia höpsöjä juttuja keskenämme!


      • 3+16
        Höpsöillään kirjoitti:

        Ihanaa kun kommentoit ja tosi ihana toi sun nimimerkkikin. Olen itse kans tollaista numero-plus-numero-nimimerkkiä joskus käyttänyt ja se oli tosi ihanaa. Sunkin pitäisi kyllä lukea sitten miesten blogeja enemmän, eikä pelkästään tätä palstaa, niin huomaat, ettei miehet ajattele pelkkää pillua, vaan me miehet ollaan ihan yhtä ihanan höpsöjä kuin te naisetkin ja höpsöillään ihan meidän omia höpsöjä juttuja keskenämme!

        Oi, kiitoksia kun vastasit :D Ei mua miesten blogit kiinnosta joten en niitä lue, enkä käy sitten keskustelupalstalla kirjoittamassa aiheesta "kun miehet ovat niin höpsöjä ja pinnallisia" , se onkin meidän ero. Mut kivaa että sulla on kivaa.


      • No D444!!
        3+16 kirjoitti:

        Oi, kiitoksia kun vastasit :D Ei mua miesten blogit kiinnosta joten en niitä lue, enkä käy sitten keskustelupalstalla kirjoittamassa aiheesta "kun miehet ovat niin höpsöjä ja pinnallisia" , se onkin meidän ero. Mut kivaa että sulla on kivaa.

        Ihqa kuitenkin että naisen logiikalla sanot ettet kirjoita miesten pinnallisuudesta ja höpsöydestä, vaan kerrot että kaikki miehet, kaikkialla maailmassa, ehdottomasti ajattelee vain alapäällään.

        Etenkin minusta se on tosi mussukkaimaista, kun sitten naiset tiputtavat alapäästään paksua, kellertävää limaa jos kyseessä mies jolta löytyy tatuntoiteja, ja jännyyttä.

        Sä oot kultsi ihq! xoxoxo


    • Musta lammas

      Olet oikeassa!

      Samasta syystä facebook on juuri sellainen kuin on.
      Voit vain tykätä jostakin ja kommentointi on niin tökköä kuin olla ja voi.

      Keskustelua ei tarvita kun kaikilla on niin ihanaa, paitsi sitten kun on jotain tosi paskaa sanottavaa.

      Olen tajunnut ajat sitten että naisten sosiaalisuus perustuu laumassa lammasmaisesti määkimiselle.

    • Pro Ytm

      Muista tämä kun näet kaksi naista juttelevan:" Kaksi naista voi 15 minuutin rupattelutuokion aikana käydä koko ihmisen tunnerepertuaarin lävitse, ilosta suruun."

      Sanoisin että kunnioitettavaa ihmisen eheyttämistä.

      • 4+11

        Mikäli epästabiilius on hyve, niin sitten.


      • Ootko robotti?
        4+11 kirjoitti:

        Mikäli epästabiilius on hyve, niin sitten.

        Tunteet epästabiilia? Asia selvä.


      • ootko tuuliviiri?
        Ootko robotti? kirjoitti:

        Tunteet epästabiilia? Asia selvä.

        Jos ne heiluu laidasta laitaan, niin ei se ainakaan stabiilia ole.


      • ÄTMI=Jääpalikka
        ootko tuuliviiri? kirjoitti:

        Jos ne heiluu laidasta laitaan, niin ei se ainakaan stabiilia ole.

        Mikäli ihminen pärjää elämässä tunnemyrskyissäkin niin se on ihan normaalia. Mikäli tunteet aiheuttaa hankaluuksia itselleen ja/tai muille niin puhutaan tasapainottomasta ihmisestä. Eli ei kestä niitä tunnetiloja.


    • kuitenkin himoitsette

      Tyypillisellä suominaisella ei ole juuri minkäänlaista rohkeutta ajatella itsenäisesti saatika tuoda eriäviä mielipiteitä esiin. Jostain syystä tällaisille höpsönaisille on vain aina hurjasti kysyntää, joten oikeasti tyhmä nainen viehittää todella monia. Selvää egon pönkitystä miehille...

      • Himon orja

        Ei se mitään egon pönkitystä ole. Miehekkäät naiset ei vaan kiinnosta. Hah! Mieluummin nätti höpsöilijä kuin miehekäs pätijä. Ei sillä etteikö sille naisten höpsöilylle voisi nauraa, kun se niin tyhmää on.


      • muistutus2

        Feministi asialla "egon pönkitystä, siksi tyhmä nainen".

        Todellisuustarkistuksena: nainen valitsee, mies tulee valituksi.

        Miehillä ei ole tuollaista etuoikeutusta, että voisi valita partnerin, se vain otetaan kuka sinut valitsee.


    • ,.,.,.

      Minusta höpsösosiaalisuudessa ei ole mitään vikaa, mutta siinä on, että sitä vaaditaan myös miehiltä. Miehet ovat vähän hiljaisempia ja suorasanaisempia, naisten pitäisi ymmärtää se. Itse asiassa naiset pitävätkin siitä, että miehet ovat sellaisia. Naiset eivät vaan tiedä mitä haluavat, joten netissä sitten vaaditaan höpsösosiaalisuutta mieheltä, koska sellaisten kavereiden kanssakin on kivaa. Mutta eihän kavereita tee mieli panna. Paljon hymyilevät ja puheliaat miehet menevät heti kaverivyöhykkeelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1646
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1128
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1021
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      814
    Aihe