lipstick lesbian ?

ghhcffh

mä tykkään itse enemmän tytöistä joilla on pitkät hiukset ja meikkiä...
tuntuu vaan siltä ettei niitä ole enää olemassakaan haha

7

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhöhhöhhöhhööö

      Haha.

    • nukkumaan?

      Aahhhahaaa... Ei mut oikeesti... -Phhhffffhhfhaahhhahahah. Ei mut nyt kunnolla....psssfhhhhahshhssshhhh.... sshh... shhh..

      Mihin jäimmekään? Ai niin Phhuaaahhhahhahhaaaa!

    • Tulikärpänen

      Onhan niitä vaikka millä mitalla.

    • paivansade4

      Täällä on yksi;) meitä vaan ei tunnista katukuvassa samalla tavalla

    • huoh.

      Kävele kaupungilla joskus vähän klo 15 jälkeen niin näet heti kymmeniä tyttöjä, joilla on pitkät hiukset ja meikkiä. Joku niistä saattaa olla jopa lesbo.

      Minusta olisi jännää nähdä tyttö, jolla on pitkät hiukset, silmälasit, ei meikkiä ja kukkahame päällä. Tai pitkätukkainen tyttö ilman meikkiä bändipaidassa ja farkuissa. Tai lyhyttukkainen lävistetty tatuoitu tyttö oikein tyttömäisessä mekossa. Tai pitkätukkainen meikattu nainen löysissä reisitaskuhousuissa ja tank-topissa. Tai lyhyttukkainen meikitön nainen miesten vaatteissa.

      Ihan mitä tahansa muuta paitsi perustyttö peplumtopissa ja naama täynnä pakkelia, koska niitä mahtuu 13 tusinaan.

      • yööh

        Mun mielestä noita meikkaamattomia, maantienvärisillä, pitkillä hiuksilla ja silmälaseilla varustettuja harmaahiirulaisia (yleensä vielä sellainen murkkuikäisen habitus, vaikka ikää on jo yli 20 ja vielä päälle hoitamaton iho) sekä lävistetttyjä (näitä lävistettyjä ja tatuoituja varsinkin riittää) tai sitten lepakkoja ällöttävissä armeijakuosisissa/vihreissä reisitaskuhousuissa (yöök) mahtuu miljoona tusinaan. Pelkkä bändipaita ja farkut on kans ni-in tavistyylistä, että oh-hoi. Tarkoituksena taas soluttautua massaan tai jäädä seinäkukkaseksi.


      • 56567567
        yööh kirjoitti:

        Mun mielestä noita meikkaamattomia, maantienvärisillä, pitkillä hiuksilla ja silmälaseilla varustettuja harmaahiirulaisia (yleensä vielä sellainen murkkuikäisen habitus, vaikka ikää on jo yli 20 ja vielä päälle hoitamaton iho) sekä lävistetttyjä (näitä lävistettyjä ja tatuoituja varsinkin riittää) tai sitten lepakkoja ällöttävissä armeijakuosisissa/vihreissä reisitaskuhousuissa (yöök) mahtuu miljoona tusinaan. Pelkkä bändipaita ja farkut on kans ni-in tavistyylistä, että oh-hoi. Tarkoituksena taas soluttautua massaan tai jäädä seinäkukkaseksi.

        Anteeksi, mutta nykyään massaa on peplum-topit, ihoa nuolevat housut, huolellisesti meikattu naama ja viimeisen päälle laitetut värjätyt hiukset. Käsilaukku vielä käsivarrelle ja korkkarit jalkaan niin tadaa - massateini/nuori aikuinen.

        Itse en kyllä näe "harmaahiirulaisia" ikinä, kun käyn kaupungilla. En myöskään näe naisia bändipaidoissa ja farkuissa IKINÄ. En tiedä, missä sinä asut, mutta täällä päin 95% 13-30-vuotiaista naisista näyttää täsmälleen samalta kuin ikätoverinsa. En erota mun asuinalueen teinejä toisistaan, koska kaikilla on joko tummanruskeat tai vaalennetut hiukset, lyhyt nahkatakki, mustat tiukat housut ja lyhyt toppi. Mahdotonta sanoa, kuka on kuka. Menisi varmaan nimet sekaisin vaikka tuntisinkin ne.

        Mutta mene vaan ihan rauhassa ostamaan uusi peplum-toppi. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe