Ei se löysä mahanahka palaudu - mistä köyhälle edull. leikkaus?

Kyllästynyt

Ei se palaudu vaikka kuinka treenaan ja olen laiha/hoikka, vartalo tiimalasimallia. Tämä vaikuttaa niin kokonaisvaltaisesti minuun naisena, vaikka en olekaan mikään pintaliitäjä/muotinukke/meikkaaja-tyyppiä. Tämä vaikuttaa seksuaalisuuteeni. En pysty olemaan toisen kanssa. Tätäkö tämä on sitten? Selibaatissa ja murheissaan hela tiden? En ole vielä kohdannut miestä, jonka mielestä kurttuinen roikkuva mahanahka olisi kaunis ja ymmärrän sen itsekin kyllä.

Tiedän että meitä on paljon. On surullista kohdata näitä naisia. Jos olisimme miehiä ja meillä olisi miesten tisut, julkinen terveydenhuolto korjaisi asian, koska psyykkinen haitta olisi olemassa, mutta naiset kärsikööt roikkuvissa nahoissaan.

Joskus jopa toivon, että muuttuisin aseksuaaliseksi. Eipä olisi tätäkään ärsyttävyyttä.

Asiahan ei ole ongelma jos on rahaa. Minä olen pienituloinen. Osaako kukaan neuvoa edullista ja luotettavaa paikkaa? Tai voiko joku kertoa suoraan paljonko on omasta leikkauksestaan maksanut? Riittääkö 3000 euora?

8

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bhbh

      Kyllä se lähemmäs 5 tonnia menee Suomessa, ylikin, katso hinnastoja (esim. http://www.sairaalakl.fi/hinnasto/toimenpidehinnasto-helsinki ). Sitäpaitsi tuo mahanahka on saattanut estää sinua irtosuhteilta ja huonoilta miehiltä. Mulla oli huonot tissit ja se kasvatti aika lailla. Vasta kun löysin miehen, joka rakasti minua riippoineen päivineen, menin korjaukseen.

    • Suosittelen

      Villa Medica Pärnu 1500 euroa, suosittelen todella.

      • höhheli

        Miehen saanti ei todellakaa ole kiinni mahasta.


    • roikkuvatsa

      Et ole todellakaan yksin.Mä olen kärsinyt siitä yli 20 vuotta.3 vatsaleikkausta sektio tekivät mahan tosi kauniiksi.hävettää ja vaikuttaa myös suhteisiin eli en oikein kehtaa olla valossa vatsa paljaana.Eikä mullakaan ole rahaa tuohon leikkaukseen.Yhden suomessa leikatun näin eikä sekään ollut kaunis näky.Arpi oli keskellä vatsaa,heti navan alapuolella eli pikkarit ei sitä peittäneet.....Kyllä pitäisi nämä pahat nahat saada leikattua ihan kunnallisella,koska vaikuttavat itsetuntoon.Mitä enemmän laihduttaa,sitä enemmän roikkuu ja maatessa mulla tuntuu selvä kolo lihasten välissä. :(

    • roikkuvatsa

      Kävin katsomassa tuon Pärnun vatsaleikkauskuvat ja eipä tuo arpi noissakaan mitenkään siisti ollut...

    • Ani38

      Hei,

      Olen toimittaja, ja etsin taustahaastattelua varten ihmistä, jolla on jokin ulkonäköön liittyvä pulma, jonka haluaisi ratkaista ammattilaisen avulla.

      Voisitkohan millään ajatella juttelevasi minulle tästä aiheesta? Haastattelu ei mene julkisuuteen, vaan tulee taustatyökäyttöön. Voisit siitä kuitenkin saada vinkkejä tilanteeseesi.
      Jos, niin otathan mahdollisimman pian yhteyttä minuun osoitteeseen aninposti ät gmail piste com

      terveisin
      Ani Kellomäki

    • löllykkä

      Moikka.. ite olen kohta vuoden odotellut kunnalliselle puolelle,että leikkaisvat ja ei olekkaan enää kun muutama päivä kun pääsen leikkaupöydälle.. en tiedä yhtään millaista jälkeä tulee,mutta toivon että tuo nahkapussi katoaa :)

    • sirpppppapa

      Heip!
      Minulla on 1000e lahjakortti Plastiikkakirurgia fin-estille. Kortti vanhenee vuoden loppuun mennessä, enkä itse ehdi/ei ole tarvetta vielä käyttää. Lahjakortti käy vain kirurgisiin toimenpiteisii. Jos helpottaisi yhtään niin voisin myydä kyseisen lahjakortin 600e. Ota yhteyttä [email protected] jos siltä tuntuu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe