mersu on mailman paras auto

luki.

Mercedes-Benz on mailman paras auto kestää paras ajaa

20

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasta

      on on

    • yeyy

      KYLLÄ MERSU ON PARAS JA VÄHÄVIKAISIN AUTO MITÄ ON

    • jouuuuuu

      LADA ON PARAS KERTAKAIKKIAAN!!!!!!!! VANHA -74 NAPPISILMÄ NAPPIKUNNOSSA. -74 MERSUT JO TAKAPIHALLA MAATUMASSA.

    • törkyä sika hintaan

      Eipäs ole! Ne on aivan paskoja korjattavia etujarrut on ransklaiset ja takajarrut venäläiset, ja sit vielä kuusivaihteinen loota ei ole mikään kestävä malli!

      • Sulle sun hinta

        Sialle kyllä sikahintaan. Pitää toimia oikein!


    • Kyllä Luki tietää

      Mersua ei voi voittaa.

    • harhaan johtavat

      Kyl määki voisin uuden mesen ostaa ja ajaa sil vaa ne kaks vuotta koska on takuu, en kyllä vanhaa linttaa ostais ikinä, kun on kattellu setien veho laskuja jovain alkaa närästää.

    • moskowits

      Mitää eiks masareti ole upea luomus tai bentley ferkuson tai rogerin rover

    • Sehr viel
      • E220 CDI

        Minua hämmästyttävät kädettömät, jotka ajavat normista poikkeavalla tavalla ja sen jälkeen ihmettelevät normista poikkeavaa kulutusta. Normilukemahan on kulutus, jolla autoa on mahdollista ajaa hyvissä olosuhteissa. Ilman muuta huono kuljettaja pystyy nostamaan kulutusta paljonkin.

        W212 E-klasseeni olen tankannut viimeisten 15.477 km matkalla 799 litraa, eli aika tarkalleen normilukeman 4.9 - 5.3 keskellähän tuo on mennyt. Menisi toki vähemmälläkin, elleivät harrastukset vaatisi silloin tällöin peräkärryä tai kattotelineellä kuskattavia urheiluvälineitä.

        Kehtaako joku oikeasti myöntää, ettei osaa ajaa autoaan normilukemilla?


    • sig heil

      mese on kakkaa yltä ja sisältä täyttä p..kaa kattokaa tilastoja.

    • ffd

      Mersu paras ja kaikki on kateellisia.
      Varsinkin naiset arvostaa.

    • Paavo Pesusieni

      ei enää koskaan ruosteisia mersuja

      • Paavo Pesusieni

        Troolaaja taas liikkeellä ja anti aika olematon kuten aiemmin todettu. Mitenkä ihmeessä tuo troolaaja on edes selvittänyt apukoulun tai luulen että sekin on jäänyt kesken. Surullista, tuollainen säälittävä tapaus todennäköisesti on kunnanelätti.


    • Paavo Pesusieni

      mulle ei tule koskaan enää ruosteista mersua mulla ollu 11 kplta mersuja viimeinen mersu vito lähti lavetilla

    • Paavo Pesusieni

      Surkeaa, samat vanhat lainaukset aikaisemmista muiden kirjoituksista. Tuo ressukka ei ole onnistunut edes saamaan apukoulua loppuun.

    • aika ostaa skoda

      Paavolla ollu ykstoista mersuu,audii,bemarii, mut ei yhtää SKODAA!

      • Paavo Pesusieni

        Huomenna menos kattoo ensimäistä skodaa ei enää ikinä mersua mulla ollu 11 kplttA mersuja


      • Paavo Pesusieni
        Paavo Pesusieni kirjoitti:

        Huomenna menos kattoo ensimäistä skodaa ei enää ikinä mersua mulla ollu 11 kplttA mersuja

        Ja väärin hommaisitte oman nicin penikat


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe