mauttomia

totuuden siemen

Katselin ihmisiä yleisellä paikalla missä on paljon lapsiperheitä. Jokainen siis jokainen "mamma" oli liikenteessä ihan hirveissä vetimissä. Legginsit, joku virttynyt kauhtana ja sukkien kanssa "crocsit". Jokainen ylipainoinen ja hiukset...ei jaksa enempää valittaa. Ei sen puoleen miehetkin olivat samaa tasoa. Onko se niin vaikeaa katsoa peiliin kun lähtee ihmisten ilmoille???? Ihan vaan itsenne takia kannattais vähän edes panostaa....hävettää olla suomalainen. Ja katsotaan nenän vartta pitkin tämmöistä vähän enemmän itsestään välittävää ÄITIÄ. Varmaan just sen takia että ne omat junttiäijät kuolaa perään????

384

7395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minttu-marjaana111

      niih. no suomalaiset nyt on juntteja muutenki joten parempi se on pukeutuakki sen mukaan sit, vaikka.

      • Niin on

        Suomalaiset ja varsinkin iäkkäämmät Suomalaiset on juntteja metsän karpaaseja ja pirttihirmu justiinoja.


      • Gruber

        Aloittajan kohdalla ei peiliin katsominen auta, peilistä näkyy aina täysi mulkku.


      • Risto55espoosta
        Niin on kirjoitti:

        Suomalaiset ja varsinkin iäkkäämmät Suomalaiset on juntteja metsän karpaaseja ja pirttihirmu justiinoja.

        Tuohon kun lisää vielä, että suurin osa on NATOA pelkääviä ja Usa:ta vihaavia katkeroituneita korpikommunisteja niin ollaan lähellä keskivertosuomalaista.


      • 1+1=0

        Aloittajalle;
        Kahden pikkulapsen äitinä kävin viikottain kampaajalla, kasvohoidossa sekä säännöllisesti hoidattassa kahden sentin pituiset rakennekynteni. Myös silikonit piti laittaa raskauksien jälkeen uusiksi.
        Onneksi ylipainoa ei ollut ja personal treinerini ohjasi päivittäisen kuntosalitreenini, että pysyin timmissä kunnossa.
        Pukeutumisneuvojani opasti minua välttämään mammatyyliä;
        olen ikuisesti teini (myös päästäni), en koskaan kasva aikuiseksi, ihanaa!


      • Minttuminttuminttu


      • ... mm...
        Niin on kirjoitti:

        Suomalaiset ja varsinkin iäkkäämmät Suomalaiset on juntteja metsän karpaaseja ja pirttihirmu justiinoja.

        Legginsit ja virttynyt vähän isohkokin paita ja crocsit on ihan hyvän näköiset jos niiden kantaja on myös hyvän näköinen ;)


      • voivoi4

        Niinpä varsinkin kehä III ulkopuolella olevat ihmiset eivät paljoa huolehdi ulkonäöstään, mutta kyllä sielläkin joitain poikkeuksia on? Juntteja ku juntteja. Suomi. Ei voimitään.


      • voivoi4 kirjoitti:

        Niinpä varsinkin kehä III ulkopuolella olevat ihmiset eivät paljoa huolehdi ulkonäöstään, mutta kyllä sielläkin joitain poikkeuksia on? Juntteja ku juntteja. Suomi. Ei voimitään.

        Mitä sä oikein suustasi suollat..aivan varmasti huolehtivat. Kirjoituksesta päätellen olet kehän sisäpuolella. Tosiasiahan on se että meitä alkuperäisiä aitoja helsinkiläisiä ei siellä kovin paljon ole, suurin osa maaseudulta tulleita.


      • 637181716162728
        rva_auervaara kirjoitti:

        Mitä sä oikein suustasi suollat..aivan varmasti huolehtivat. Kirjoituksesta päätellen olet kehän sisäpuolella. Tosiasiahan on se että meitä alkuperäisiä aitoja helsinkiläisiä ei siellä kovin paljon ole, suurin osa maaseudulta tulleita.

        Ja me useamman polven stadilaiset ei viljellä noita kehä-kolmos-kommentteja. Ei ole mitään tarvetta kun on omat juuret täällä ja terve itsetunto.


      • maalipytyt!

        Heittäkää ne maalipytyt roskikseen? Mitä sitä naamaansa meikkaa enempää, kun ei nukkuessakaan tarvitse meikkiä. Aaamuisin menee vaan aikaa meikille ja maaleille. HUOM! TALOJA MAALATAAN, ei ihmisten naamoja. valhetta, valhetta valhetta on kaikki naamat nuo, jotka maaleilla peitetään? Hoitaisitte sisäistä kauneutta ja keskittyisitte miehillenne pitämään seuraa, jotka kaipaa teidän luonnollista seuraa ja peskää ja pitäkää puhtaana persereikänne ja alapäänne ja vaihtakaa nätit pitsiset puhtaat silkkiset alushousut ja muutenkin huolehtikaa painostanne. meikit hiiteen. ripsiväri kirvelee silmiä ja luomiväri? mikä törkimys! meikkaaminen on rumaa. se on täysin persseestä!


      • Moi oon Helsinki
        637181716162728 kirjoitti:

        Ja me useamman polven stadilaiset ei viljellä noita kehä-kolmos-kommentteja. Ei ole mitään tarvetta kun on omat juuret täällä ja terve itsetunto.

        Joo Helsinki on hieno kaupunki. Huom Helsinki ei ole hieno ihminen. Huomatkaa siis ero näissä maantieteellisissä ja biologisissa asioissa.


      • 23444321567876533
        Moi oon Helsinki kirjoitti:

        Joo Helsinki on hieno kaupunki. Huom Helsinki ei ole hieno ihminen. Huomatkaa siis ero näissä maantieteellisissä ja biologisissa asioissa.

        Ei hätää - kaikki kunnossa. Minuuteni ei hajoa, enkä ala riehua juurettomana vaikka muuttaisin muualle. Tarkoitin vain, ettei ole mitään tarvetta lähteä tuohon Kehä-stereotypia-keskusteluun.


      • holtittomuus?
        Niin on kirjoitti:

        Suomalaiset ja varsinkin iäkkäämmät Suomalaiset on juntteja metsän karpaaseja ja pirttihirmu justiinoja.

        Joo. Elävät niin raamatunohjeen mukaisesti. vittukin on ommeltu parsinneulalla häpyhuulista kiinni, ettei oma mieskään pääse sinne kuin lapsia tekemään? Pirttihirmu Justiina on masentava näky. Ihminen ,etenkin nainen saa huolitella ja nätisti laittaa ja olla hymyilevä ja hyväntuulinen, ei se tarkoita ,että nainen on huorajos miehelle jollekin hymyilee ja on ystävällinen. palvelualalla täytyy ja saa olla ystävällinen! meikkaamalla ja korjataan Jumalan kirveen jälkiä. kaikki kun ei ole päässeet valitsemaan puolisokseen sitä missityyppiä ja mannekiinia! Naiset hienot meikatkaa ja kulkekaa hienoissa näteissä vaatteissa. Teille suotakoon se.


      • komiat misut
        Niin on kirjoitti:

        Suomalaiset ja varsinkin iäkkäämmät Suomalaiset on juntteja metsän karpaaseja ja pirttihirmu justiinoja.

        tunnen vanhempia misuja.pukeutuvat näyttävästi.tiukkaa legginsiä ja toppia päällä että heikkohermoisia ihan huimaa.ja sitten on toisenlaisia tiukkaa mekkoa ja ihonmyötäisiä ylävartalossa.on hienoa katseltavaa aikuisia naisia.sitten on kolmas ryhmä vanhat farkut ja aivan kauhiat toppatakit ja roksit jalassa,ihan yököttää.itse olen jo vanha vaari mutta pukeudun ajan henkeen .vihreät kesähousut ja tietysti paita ihan oikea napppiloilla ja buutsit tietysti mitkä on hyvät kävellä ja tuntuu jaloissa mukavalta.en laittaisi lenkkikenkiä enkä rokseja jalkaani.


      • *****
        voivoi4 kirjoitti:

        Niinpä varsinkin kehä III ulkopuolella olevat ihmiset eivät paljoa huolehdi ulkonäöstään, mutta kyllä sielläkin joitain poikkeuksia on? Juntteja ku juntteja. Suomi. Ei voimitään.

        Itse olen asunut vuosia siellä kehän sisäpuolella, sekä nyttemmin täällä ulkopuolella, kauniissa etelä-savossa. Ihan samalla lailla täällä pukeudutaan, kun siellä "kaiken glamourin keskipisteessäkkin" ;). Ihan samalla tavalla ne uudet muotivillitykset sekä muukin tavara tänne kulkee kun sinnekkin. Yhtälailla siellä, kun täälläkin, olen nähnyt ihmisiä rasvaisissa hiuksissa, crocksit jalassa, leggareissa, minishortseissa, bootseissa, meikattuna, ei meikattuna jne. Ei mitään eroa.


    • Rytkyissä kulkeva

      Mitä sä stressiä revit toisten ulkonäöstä ja pukeutumisesta. Sehän on jokaisen oma asia miten pukeutuu. Jonkun mielestä sä saatat pukeutua mauttomasti, jokainen näkee ja kokee asiat omalla tavallaan. Miltä se maailma näyttäisi jos kaikki esim.pukeutuisi kuin sä ja muutenkin olisi kuin samasta muotista valettuja. Mia ei häiritse toisten pukeutumiset, sen tiedän ett mun tapa pukeutua saattaa häiritä muita. Kerran eräs entinen työkaveri katsoi mua alentuvasti päästä varpaisiin ja tokas äkäisesti ettei töihin kannattaisi missä tahansa rytkyissä tuilla. Mä vaan sanoin sille ett pomo oli mulle aiemmin sanonut parikin kertaa ettei töihin kannata parhaimpia vaatteita laittaa. Vaikka itse en pitänyt sen työkaverin pukeutumistyylistä, niin ei olis tullut mieleenkään tokaista ett pistäisit hyvä ihminen sellaiset housut jalkaan ettei sun maha roiku housujen vyötäröstä yli. Tai ett tekisit jotain tuolle tukallesi, sehän roikkuu pitkin päätä, näytät ihan taru sormusten herran klonkulta tuossa tukassasi. Sekin ihminen kuvitteli näyttävänsä tyylikkäältä, kun pukeutui liian nuorekkaasti. Ei mun tietääkseni kukaan sen tyylitajua kehunut, ei edes kaveritkaan siellä paikassa.

      • hermo kireenä?

        Näköjään asia vaivaa kun jaksat noin pateettisesti kirjoittaa. Huoliteltu olemus kunnioittaa myös muita ihmisiä.


      • siis hä

        Eikö tämä ole keskustelupalsta mielipiteiden ilmaisemiseen? Eihän ap ole mennytkään kenellekään mielipiteitään päin naamaa aukomaan. Kuten ei tee kukaan muukaan hyvin käyttäytyvä ihminen. Kaunista saa sitten yleisesti katsella nenänvartta pitkin. Siihen on rumilla oikeus mutta rumia ei saa kyseenalaistaa? Niin joo haukkuminenhan olikin vaan rumien oikeus.


      • Pahoititko mielesi?
        hermo kireenä? kirjoitti:

        Näköjään asia vaivaa kun jaksat noin pateettisesti kirjoittaa. Huoliteltu olemus kunnioittaa myös muita ihmisiä.

        En ole ylipainoinen, en omista crocseja, en ole edes äiti, mutta toisinaan on ollut legginsit... Tämä ketju ei siis periaatteessa liity minuun muulta osin kuin legginsien osalta, mutta kuitenkin ihmetyttää että mitä se "huoliteltu olemus" loppujen lopuksi on. Määrittele se - onko se ns. täysi tällinki meikkeineen. kampauksineen ja viimeisen päälle hienoine "naisellisine" vaatteineen korkkarit jalassa?

        Minulle huoliteltu olemus ja "muiden huomioon ottaminen" omassa pukeutumisessa on sitä, että vaatteet on puhtaat ja huolehdin muutenkin hygieniasta (= käyn pesulla aamuin illoin ja jos tarvetta esim. helteiden vuoksi niin vaikka useamminkin), persevako ja tissivako ei vilku, eli ei liikaa paljasta ihoa - siksi ne legginsitkin. En edes meikkaa arkisin koskaan, enkä laita hiuksia kun vain pesen ja kampaan.

        Mitä väliä sillä loppujen lopuksi edes on miten ihmiset pukeutuu, jos eivät aiheuta haju -haittoja? Itseä inhottaa vain se, jos ihminen haisee siltä ettei ole käynyt pesulla päiväkausiin ja on pesemättömät vaatteetkin päällä. Sen hajun kyllä tunnistaa "tuoreesta" hiestä, jota pakostakin valuu tällaisilla ilmoilla.

        Jos joku on tyylitön tai ruma, niin miten siitä voi vetää herneen nenään... Eikö riitä, että kääntää vain katseen pois, tarviiko niitä jäädä sen enempää töllistelemään ja oikein analysoimaan mikä kaikki on pielessä?


      • naamake
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        En ole ylipainoinen, en omista crocseja, en ole edes äiti, mutta toisinaan on ollut legginsit... Tämä ketju ei siis periaatteessa liity minuun muulta osin kuin legginsien osalta, mutta kuitenkin ihmetyttää että mitä se "huoliteltu olemus" loppujen lopuksi on. Määrittele se - onko se ns. täysi tällinki meikkeineen. kampauksineen ja viimeisen päälle hienoine "naisellisine" vaatteineen korkkarit jalassa?

        Minulle huoliteltu olemus ja "muiden huomioon ottaminen" omassa pukeutumisessa on sitä, että vaatteet on puhtaat ja huolehdin muutenkin hygieniasta (= käyn pesulla aamuin illoin ja jos tarvetta esim. helteiden vuoksi niin vaikka useamminkin), persevako ja tissivako ei vilku, eli ei liikaa paljasta ihoa - siksi ne legginsitkin. En edes meikkaa arkisin koskaan, enkä laita hiuksia kun vain pesen ja kampaan.

        Mitä väliä sillä loppujen lopuksi edes on miten ihmiset pukeutuu, jos eivät aiheuta haju -haittoja? Itseä inhottaa vain se, jos ihminen haisee siltä ettei ole käynyt pesulla päiväkausiin ja on pesemättömät vaatteetkin päällä. Sen hajun kyllä tunnistaa "tuoreesta" hiestä, jota pakostakin valuu tällaisilla ilmoilla.

        Jos joku on tyylitön tai ruma, niin miten siitä voi vetää herneen nenään... Eikö riitä, että kääntää vain katseen pois, tarviiko niitä jäädä sen enempää töllistelemään ja oikein analysoimaan mikä kaikki on pielessä?

        Hikiongelma on siis tuttu? Mikäänhän ei ole niin ällöä kuin nainen joka hikoilee kuin sika. Hanki vaikka botoxit kainaloihin. Tyyliopastustakin on nykyään saatavilla.


      • Pahoititko mielesi?
        naamake kirjoitti:

        Hikiongelma on siis tuttu? Mikäänhän ei ole niin ällöä kuin nainen joka hikoilee kuin sika. Hanki vaikka botoxit kainaloihin. Tyyliopastustakin on nykyään saatavilla.

        Voi sua, onko paha päivä? Hikoilen ihan normaalisti, en kärsi liikahikoilusta, enkä haise edes pahalle, ehkäpä juuri siksi että osaan käydä pesulla. Opettele sinäkin. :)


      • rauhotu
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Voi sua, onko paha päivä? Hikoilen ihan normaalisti, en kärsi liikahikoilusta, enkä haise edes pahalle, ehkäpä juuri siksi että osaan käydä pesulla. Opettele sinäkin. :)

        Normaalisti hikoileva nainen ei joudu käymään aamuin illoin suihkussa tai jopa useammin. Jos et kärsi liikahikoilusta sulla on joku pakkomielteinen neuroosi. Hikoileva nainen on ällöttävä vaikka olis kuinka puhtaat vaatteet päällä. Esimerkkinä eräs nainen joka ei todellakaan panosta ulkonäköönsä tai vaatetukseen muuten kuin että ovat puhtaat. Hikoilee kuin sika ja itse pitää itseään naturellina. Miehet kun tykkäävät naturelleista naisista. Sulla on joku itsetunto-ongelma. Hikoilun takia? Siihen saa oikeasti apua nykyään.


      • raikas nainen
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        En ole ylipainoinen, en omista crocseja, en ole edes äiti, mutta toisinaan on ollut legginsit... Tämä ketju ei siis periaatteessa liity minuun muulta osin kuin legginsien osalta, mutta kuitenkin ihmetyttää että mitä se "huoliteltu olemus" loppujen lopuksi on. Määrittele se - onko se ns. täysi tällinki meikkeineen. kampauksineen ja viimeisen päälle hienoine "naisellisine" vaatteineen korkkarit jalassa?

        Minulle huoliteltu olemus ja "muiden huomioon ottaminen" omassa pukeutumisessa on sitä, että vaatteet on puhtaat ja huolehdin muutenkin hygieniasta (= käyn pesulla aamuin illoin ja jos tarvetta esim. helteiden vuoksi niin vaikka useamminkin), persevako ja tissivako ei vilku, eli ei liikaa paljasta ihoa - siksi ne legginsitkin. En edes meikkaa arkisin koskaan, enkä laita hiuksia kun vain pesen ja kampaan.

        Mitä väliä sillä loppujen lopuksi edes on miten ihmiset pukeutuu, jos eivät aiheuta haju -haittoja? Itseä inhottaa vain se, jos ihminen haisee siltä ettei ole käynyt pesulla päiväkausiin ja on pesemättömät vaatteetkin päällä. Sen hajun kyllä tunnistaa "tuoreesta" hiestä, jota pakostakin valuu tällaisilla ilmoilla.

        Jos joku on tyylitön tai ruma, niin miten siitä voi vetää herneen nenään... Eikö riitä, että kääntää vain katseen pois, tarviiko niitä jäädä sen enempää töllistelemään ja oikein analysoimaan mikä kaikki on pielessä?

        Ahdasmielinen ajattelu. Mitäs pahaa siinä on jos tissivako näkyy. Täytyykö olla paitapuseron ylänappi tiukasti kiinni ettei vaan naisellisuus näy. Vai onko rinnat jotenkin epänormaali osa naista. Harvemmin näkee että persvako naisella näkyis..... Et nyt vaan hyväksy omaa vartaloasi. Kaunis ei saa olla tai sopi asti seksikäs. Jos sulla on joku naisellisuusongelma niin kaikillahan ei tarvitse olla? Kauhea viha ja katkeruus huokuu sinusta. Lienet jäänyt ilman miestä liian monta kertaa?


      • pelottava

        Tuollanen agressiivinen käytös ei kyllä miehiä eikä ihmisiä luokseen houkuttele. Mistä johtuneekaan.


      • Pahoititko mielesi?
        rauhotu kirjoitti:

        Normaalisti hikoileva nainen ei joudu käymään aamuin illoin suihkussa tai jopa useammin. Jos et kärsi liikahikoilusta sulla on joku pakkomielteinen neuroosi. Hikoileva nainen on ällöttävä vaikka olis kuinka puhtaat vaatteet päällä. Esimerkkinä eräs nainen joka ei todellakaan panosta ulkonäköönsä tai vaatetukseen muuten kuin että ovat puhtaat. Hikoilee kuin sika ja itse pitää itseään naturellina. Miehet kun tykkäävät naturelleista naisista. Sulla on joku itsetunto-ongelma. Hikoilun takia? Siihen saa oikeasti apua nykyään.

        Rauhoitu itse... Normaalit naiset ja myös miehet kyllä käy suihkussa aamuin illoin joka päivä ympäri vuoden. Minusta on myös ihan normaalia käydä suihkussa jos kävelen tai pyöräilen kauppaan ja tulee kovin hiki helteellä, ja normaali ihminen hikoilee helteellä. Tosin kaltaiseni normaalin ihmisen hiki ei haise juuri millekään, mutta viileässä suihkussa on kiva käydä jotta tulee raikkaampi olo.

        Mikä sinun ongelma on kun vedät tuollaiset hernerokat hengityselimiisi vain siksi, että toin tämän hygienia -puolen keskusteluun? Miksi sinua ahdistaa jos joku on puhdas, mutta ei tällää? Taidat olla itse sellainen joka peittää paskan hajua suihkuttamalla litrakaupalla hajusteita päälleen ja luulee olevansa raikas. Miksi sinua ahdistaa jos en meikkaa ja laita hiuksia arkena? Mielestäni minun ei tarvitse, koska hiukset ovat paksut, killtävät, pitkät ja hyväkuntoiset ja myös iho on puhdas, terve ja hyväkuntoinen - ehkäpä näin on juuri siksi etten käytä meikkiä ja hiustenmuotoilutuotteita juuri koskaan... Hae sinä vain apua noihin omiin ongelmiisi. :)


      • Pahoititko mielesi?
        raikas nainen kirjoitti:

        Ahdasmielinen ajattelu. Mitäs pahaa siinä on jos tissivako näkyy. Täytyykö olla paitapuseron ylänappi tiukasti kiinni ettei vaan naisellisuus näy. Vai onko rinnat jotenkin epänormaali osa naista. Harvemmin näkee että persvako naisella näkyis..... Et nyt vaan hyväksy omaa vartaloasi. Kaunis ei saa olla tai sopi asti seksikäs. Jos sulla on joku naisellisuusongelma niin kaikillahan ei tarvitse olla? Kauhea viha ja katkeruus huokuu sinusta. Lienet jäänyt ilman miestä liian monta kertaa?

        Viha ja katkeruus? :D Herranen aika näitä "tulkintoja" jos joku ajattelee että on epäasiallista olla hinkit esillä. Jopa työpaikoilla vaaditaan asiallista pukeutumista, mutta jos ei ole töissä koskaan ollut niin voihan se tulla yllätyksenä... Eikä siitä kauaa ole kun hyvin matalavyötäröiset housut oli muotia ja istuessa monenkin naisen persevako näkyi. Ei sen puseron napin tarvi olla ylös asti napitettu ettei tissivako vilku, ihan löytyy kivan näköisiä toppeja ja paitoja joissa on suhteellisen laajakin kaula-aukko, muttei mene kuitenkaan liian alas. Se vain antaa naisesta halvan kuvan, että esittelee itseään, mutta jos sinä tykkäät näyttää yleiseltä naiselta niin kaikin mokomin. :)


      • mies 79
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Rauhoitu itse... Normaalit naiset ja myös miehet kyllä käy suihkussa aamuin illoin joka päivä ympäri vuoden. Minusta on myös ihan normaalia käydä suihkussa jos kävelen tai pyöräilen kauppaan ja tulee kovin hiki helteellä, ja normaali ihminen hikoilee helteellä. Tosin kaltaiseni normaalin ihmisen hiki ei haise juuri millekään, mutta viileässä suihkussa on kiva käydä jotta tulee raikkaampi olo.

        Mikä sinun ongelma on kun vedät tuollaiset hernerokat hengityselimiisi vain siksi, että toin tämän hygienia -puolen keskusteluun? Miksi sinua ahdistaa jos joku on puhdas, mutta ei tällää? Taidat olla itse sellainen joka peittää paskan hajua suihkuttamalla litrakaupalla hajusteita päälleen ja luulee olevansa raikas. Miksi sinua ahdistaa jos en meikkaa ja laita hiuksia arkena? Mielestäni minun ei tarvitse, koska hiukset ovat paksut, killtävät, pitkät ja hyväkuntoiset ja myös iho on puhdas, terve ja hyväkuntoinen - ehkäpä näin on juuri siksi etten käytä meikkiä ja hiustenmuotoilutuotteita juuri koskaan... Hae sinä vain apua noihin omiin ongelmiisi. :)

        Joku tosiaan ei ole tainnut vähään aikaan saada. Miehenä voin sanoa että en käy kolmea kertaa päivässä suihkussa. Enkä haise enkä hikoile. Kyllä laittautunut nainen on vetävämpi. Jos sattuu olemaan vielä sopuisa luonteeltaan eikä riivinrauta.


      • hahaaaaaa
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Rauhoitu itse... Normaalit naiset ja myös miehet kyllä käy suihkussa aamuin illoin joka päivä ympäri vuoden. Minusta on myös ihan normaalia käydä suihkussa jos kävelen tai pyöräilen kauppaan ja tulee kovin hiki helteellä, ja normaali ihminen hikoilee helteellä. Tosin kaltaiseni normaalin ihmisen hiki ei haise juuri millekään, mutta viileässä suihkussa on kiva käydä jotta tulee raikkaampi olo.

        Mikä sinun ongelma on kun vedät tuollaiset hernerokat hengityselimiisi vain siksi, että toin tämän hygienia -puolen keskusteluun? Miksi sinua ahdistaa jos joku on puhdas, mutta ei tällää? Taidat olla itse sellainen joka peittää paskan hajua suihkuttamalla litrakaupalla hajusteita päälleen ja luulee olevansa raikas. Miksi sinua ahdistaa jos en meikkaa ja laita hiuksia arkena? Mielestäni minun ei tarvitse, koska hiukset ovat paksut, killtävät, pitkät ja hyväkuntoiset ja myös iho on puhdas, terve ja hyväkuntoinen - ehkäpä näin on juuri siksi etten käytä meikkiä ja hiustenmuotoilutuotteita juuri koskaan... Hae sinä vain apua noihin omiin ongelmiisi. :)

        Hyi mitä kieltä käytät. Kuten sana paska. Mistä moinen katkeruus? Et kuitenkaan vaikuta tyytyväiseltä ihmiseltä vaan katkeralta. Et liene kovin kaunis sisäisesti vaikka hyvin yrität vakuutaa ulkoisesta "luomu" kauneudestasi.


      • pomo itse
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Viha ja katkeruus? :D Herranen aika näitä "tulkintoja" jos joku ajattelee että on epäasiallista olla hinkit esillä. Jopa työpaikoilla vaaditaan asiallista pukeutumista, mutta jos ei ole töissä koskaan ollut niin voihan se tulla yllätyksenä... Eikä siitä kauaa ole kun hyvin matalavyötäröiset housut oli muotia ja istuessa monenkin naisen persevako näkyi. Ei sen puseron napin tarvi olla ylös asti napitettu ettei tissivako vilku, ihan löytyy kivan näköisiä toppeja ja paitoja joissa on suhteellisen laajakin kaula-aukko, muttei mene kuitenkaan liian alas. Se vain antaa naisesta halvan kuvan, että esittelee itseään, mutta jos sinä tykkäät näyttää yleiseltä naiselta niin kaikin mokomin. :)

        Eipä ole ollut työpaikalla aikaa ja innostusta tarkkailla toisten naisten rintoja ja persvakoja. Eipä ihme että yritykset ovat tuottamattomia kun aika menee toisten ihmisten pukeutumisen kyyläämiseen ja halveksuntaan. Saavatko tuollaiset "pahat ja halvat" naiset enemmän huomiota ja syytät siitä koko maailmaa????


      • hinkit esiin
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Viha ja katkeruus? :D Herranen aika näitä "tulkintoja" jos joku ajattelee että on epäasiallista olla hinkit esillä. Jopa työpaikoilla vaaditaan asiallista pukeutumista, mutta jos ei ole töissä koskaan ollut niin voihan se tulla yllätyksenä... Eikä siitä kauaa ole kun hyvin matalavyötäröiset housut oli muotia ja istuessa monenkin naisen persevako näkyi. Ei sen puseron napin tarvi olla ylös asti napitettu ettei tissivako vilku, ihan löytyy kivan näköisiä toppeja ja paitoja joissa on suhteellisen laajakin kaula-aukko, muttei mene kuitenkaan liian alas. Se vain antaa naisesta halvan kuvan, että esittelee itseään, mutta jos sinä tykkäät näyttää yleiseltä naiselta niin kaikin mokomin. :)

        Meillekin vois tulla töihin muutama nainen jolla olis hinkit esillä. En oo vielä sellaista sattunut näkemään. Ja ilman housuja vielä. Huh Huh.


      • Kiinni jäit ämmä!
        mies 79 kirjoitti:

        Joku tosiaan ei ole tainnut vähään aikaan saada. Miehenä voin sanoa että en käy kolmea kertaa päivässä suihkussa. Enkä haise enkä hikoile. Kyllä laittautunut nainen on vetävämpi. Jos sattuu olemaan vielä sopuisa luonteeltaan eikä riivinrauta.

        Eli sanot naisena!


      • käytöstavat unholassa
        hahaaaaaa kirjoitti:

        Hyi mitä kieltä käytät. Kuten sana paska. Mistä moinen katkeruus? Et kuitenkaan vaikuta tyytyväiseltä ihmiseltä vaan katkeralta. Et liene kovin kaunis sisäisesti vaikka hyvin yrität vakuutaa ulkoisesta "luomu" kauneudestasi.

        Huppistakeikkaa. Joku itseensä tyytymätön veti taas herneet nenään. Täytyis älytä pysyä pois täältä jos hermot ei kestä. Kohta on verikoirat kintereillä. Tai salaliittolaiset jahtaa muitakin kuin häntä.


      • pomon peen nuolija

        Ai sä menet pomon selän taakse? Pomo on sanonut ettei tarvitse (mutta ei varmaan haittanaan jos vähän panostaa) vai oletko a) siivooja b) teurastaja ? Ai mut niilläkin on ne suojavaatteet nykyään käytössä. Ehkäpä joku pienipalkkainen konttorirotta? Ei kuitenkaan pankissa koska siellähän täytyy olla ystävällinen ja pukeutua siististi


      • Na na na naturelli
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Rauhoitu itse... Normaalit naiset ja myös miehet kyllä käy suihkussa aamuin illoin joka päivä ympäri vuoden. Minusta on myös ihan normaalia käydä suihkussa jos kävelen tai pyöräilen kauppaan ja tulee kovin hiki helteellä, ja normaali ihminen hikoilee helteellä. Tosin kaltaiseni normaalin ihmisen hiki ei haise juuri millekään, mutta viileässä suihkussa on kiva käydä jotta tulee raikkaampi olo.

        Mikä sinun ongelma on kun vedät tuollaiset hernerokat hengityselimiisi vain siksi, että toin tämän hygienia -puolen keskusteluun? Miksi sinua ahdistaa jos joku on puhdas, mutta ei tällää? Taidat olla itse sellainen joka peittää paskan hajua suihkuttamalla litrakaupalla hajusteita päälleen ja luulee olevansa raikas. Miksi sinua ahdistaa jos en meikkaa ja laita hiuksia arkena? Mielestäni minun ei tarvitse, koska hiukset ovat paksut, killtävät, pitkät ja hyväkuntoiset ja myös iho on puhdas, terve ja hyväkuntoinen - ehkäpä näin on juuri siksi etten käytä meikkiä ja hiustenmuotoilutuotteita juuri koskaan... Hae sinä vain apua noihin omiin ongelmiisi. :)

        Kuulostat mukavan freesiltä! Minäkin olen nainen ja en myöskään meikkaa taikka suihkuta kaikenmaailman lakkoja ym hiuksiini! Käyn suihkussa yleensä sen 2 kertaa päivässä, se virkistää! Ollaan me luonnollisen naturellejä! ;)


      • tök tok
        Na na na naturelli kirjoitti:

        Kuulostat mukavan freesiltä! Minäkin olen nainen ja en myöskään meikkaa taikka suihkuta kaikenmaailman lakkoja ym hiuksiini! Käyn suihkussa yleensä sen 2 kertaa päivässä, se virkistää! Ollaan me luonnollisen naturellejä! ;)

        Nyt se vastaa jo itelleen. Kuinka säälittävää.


      • sulat pörhölleen

        Naiset ovat maailman ajoista asti koristelleet itseään. Mitä korkeampi asema sen paremmat kankaat ja korut. Pöyhkemmät maalaukset ja koristeet. Köyhillä ei ollut varaa koristautua. Surullista että jotkut kasvattavat lapsensa häpeämään itseään jo lapsena. Haluttais olla jotain muuta mutta kun se on likaista ja häpeällistä.


      • ksskkssk
        tök tok kirjoitti:

        Nyt se vastaa jo itelleen. Kuinka säälittävää.

        siitä sai akka perkele! :D


      • Niin...
        ksskkssk kirjoitti:

        siitä sai akka perkele! :D

        Ja itse et vissiin vastaile itsellesi? ;)


      • papattaja
        Niin... kirjoitti:

        Ja itse et vissiin vastaile itsellesi? ;)

        Niin niin siis kuka? Etkö osaa muuta kuin inttää vastaan? Jätä ainakin nuo tekohauskat hymiöt pois. Toistat kuin papukaija.


      • Niin...
        papattaja kirjoitti:

        Niin niin siis kuka? Etkö osaa muuta kuin inttää vastaan? Jätä ainakin nuo tekohauskat hymiöt pois. Toistat kuin papukaija.

        Sun vastauksia on tod. näk. yli puolet tässä ketjussa ja vastailet myös itsellesi ollen samaa mieltä itsesi kanssa, kyllä kaikki huomaa. :)))))))))))) ;) ;D :D :´D XD XDDDDD lol... :)


      • kskksskk
        Niin... kirjoitti:

        Sun vastauksia on tod. näk. yli puolet tässä ketjussa ja vastailet myös itsellesi ollen samaa mieltä itsesi kanssa, kyllä kaikki huomaa. :)))))))))))) ;) ;D :D :´D XD XDDDDD lol... :)

        kunnon vainoharhainen hullu. Joku sekopää ja varmaan lihava akka, jonka paras talentti on netissä inttäminen. Säälittävää..


      • Hah!
        kskksskk kirjoitti:

        kunnon vainoharhainen hullu. Joku sekopää ja varmaan lihava akka, jonka paras talentti on netissä inttäminen. Säälittävää..

        Ja kuka se aloittikaan tässä ketjussa toisten kirjoittajien "tunnistamisen", etköhän vaan ollut ihan itse, eli kukahan se vainoharhainen on? ;))) Ja kuka inttää, eli kuka on säälittävä ja lahjaton? SINÄ TYHMÄ RUMA LIHAVA MAALATTU HAISEVA SIKAHUORA. :D LOL LOL LOL ;)))))) :)))))) ;D :DDDDDDDDDDDDDD XD lollollollerooooo!

        :)


      • ei lihavia
        hahaaaaaa kirjoitti:

        Hyi mitä kieltä käytät. Kuten sana paska. Mistä moinen katkeruus? Et kuitenkaan vaikuta tyytyväiseltä ihmiseltä vaan katkeralta. Et liene kovin kaunis sisäisesti vaikka hyvin yrität vakuutaa ulkoisesta "luomu" kauneudestasi.

        Herkkuperse on aina herkkuperse oli sitten verkkarit tai mikrot.ja tyylikkääksi synnytään ja tyylikkäät ovat tyylikkäitä "halvoissakin" vetimissä,,se on tyylitajua tai tietää mikä on hyvännäköistä itsensä päällä.


      • Sivusta seurannut
        Hah! kirjoitti:

        Ja kuka se aloittikaan tässä ketjussa toisten kirjoittajien "tunnistamisen", etköhän vaan ollut ihan itse, eli kukahan se vainoharhainen on? ;))) Ja kuka inttää, eli kuka on säälittävä ja lahjaton? SINÄ TYHMÄ RUMA LIHAVA MAALATTU HAISEVA SIKAHUORA. :D LOL LOL LOL ;)))))) :)))))) ;D :DDDDDDDDDDDDDD XD lollollollerooooo!

        :)

        No nyt jäitä hattuun , tää menee jo aivan överiksi. Eihä tuo ole sivistynneen ihmisen puhetta .....kun viha kuohuu aivan yli......
        Joko löytyi JÄITÄ hattuun ?


      • puhdaspillukka?
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Voi sua, onko paha päivä? Hikoilen ihan normaalisti, en kärsi liikahikoilusta, enkä haise edes pahalle, ehkäpä juuri siksi että osaan käydä pesulla. Opettele sinäkin. :)

        Kaikilla naisilla ei haise hiki, niin pahalle, kuin alapää elipersevittu? vaikka pesee joka päivä pylly tuksuu kiimalle, kuin voisi vaikka kullintyöntää sinne? ihana tuoksu


      • Puh.joht
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        Rauhoitu itse... Normaalit naiset ja myös miehet kyllä käy suihkussa aamuin illoin joka päivä ympäri vuoden. Minusta on myös ihan normaalia käydä suihkussa jos kävelen tai pyöräilen kauppaan ja tulee kovin hiki helteellä, ja normaali ihminen hikoilee helteellä. Tosin kaltaiseni normaalin ihmisen hiki ei haise juuri millekään, mutta viileässä suihkussa on kiva käydä jotta tulee raikkaampi olo.

        Mikä sinun ongelma on kun vedät tuollaiset hernerokat hengityselimiisi vain siksi, että toin tämän hygienia -puolen keskusteluun? Miksi sinua ahdistaa jos joku on puhdas, mutta ei tällää? Taidat olla itse sellainen joka peittää paskan hajua suihkuttamalla litrakaupalla hajusteita päälleen ja luulee olevansa raikas. Miksi sinua ahdistaa jos en meikkaa ja laita hiuksia arkena? Mielestäni minun ei tarvitse, koska hiukset ovat paksut, killtävät, pitkät ja hyväkuntoiset ja myös iho on puhdas, terve ja hyväkuntoinen - ehkäpä näin on juuri siksi etten käytä meikkiä ja hiustenmuotoilutuotteita juuri koskaan... Hae sinä vain apua noihin omiin ongelmiisi. :)

        Ei ihme että taloyhtiöissä veden käyttö koko ajan kasvaa kun noin sillä lotrataan. Sitten kun ehdotetaan huoneistokohtaisia mittareita alkaa hirveä älämölö ja kukaan ei tunnu vettä käyttävän.


      • HHUHUH
        rauhotu kirjoitti:

        Normaalisti hikoileva nainen ei joudu käymään aamuin illoin suihkussa tai jopa useammin. Jos et kärsi liikahikoilusta sulla on joku pakkomielteinen neuroosi. Hikoileva nainen on ällöttävä vaikka olis kuinka puhtaat vaatteet päällä. Esimerkkinä eräs nainen joka ei todellakaan panosta ulkonäköönsä tai vaatetukseen muuten kuin että ovat puhtaat. Hikoilee kuin sika ja itse pitää itseään naturellina. Miehet kun tykkäävät naturelleista naisista. Sulla on joku itsetunto-ongelma. Hikoilun takia? Siihen saa oikeasti apua nykyään.

        Ohhoh minkälaisia törppöjä täällä oikein on! "Hikoilee kun sika".. Kuule nyt uivelo, kyllä KAIKKI hikoilee näillä helteillä, kun mittarissa on 30-32.. Voi juma mikä uivelo.


      • HHUHUH
        raikas nainen kirjoitti:

        Ahdasmielinen ajattelu. Mitäs pahaa siinä on jos tissivako näkyy. Täytyykö olla paitapuseron ylänappi tiukasti kiinni ettei vaan naisellisuus näy. Vai onko rinnat jotenkin epänormaali osa naista. Harvemmin näkee että persvako naisella näkyis..... Et nyt vaan hyväksy omaa vartaloasi. Kaunis ei saa olla tai sopi asti seksikäs. Jos sulla on joku naisellisuusongelma niin kaikillahan ei tarvitse olla? Kauhea viha ja katkeruus huokuu sinusta. Lienet jäänyt ilman miestä liian monta kertaa?

        "Raikas nainen" Ei siinä mitään pahaa ole jos tissivako näkyy, mutta se, miten se näkyy.. Taidat olla juuri niitä tyrkkyja jotka itse kulkevat kun markan huo*a. se on mautonta MAUTONTA, kun ollaan olevinaan omasta mielestä seksikkäitä, mutta olette oikeasti kun markan huo*a.. Ymmärrätkö? Jotain arvailujen varaan., Seksikästä on se, että näkyy vähän, mutta kun on kaula-aukko napaan asti, ja perseposket vilkkuu olemattoman hameen alta, on seksikkyys kaukanana..


      • uskokaa pois
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        No nyt jäitä hattuun , tää menee jo aivan överiksi. Eihä tuo ole sivistynneen ihmisen puhetta .....kun viha kuohuu aivan yli......
        Joko löytyi JÄITÄ hattuun ?

        Kun viha tollasella naisella kasvaa, se myös kiihottuu ja alkaa tehdä mieli panemaan.


      • kuivahtaa nopeasti
        Pahoititko mielesi? kirjoitti:

        En ole ylipainoinen, en omista crocseja, en ole edes äiti, mutta toisinaan on ollut legginsit... Tämä ketju ei siis periaatteessa liity minuun muulta osin kuin legginsien osalta, mutta kuitenkin ihmetyttää että mitä se "huoliteltu olemus" loppujen lopuksi on. Määrittele se - onko se ns. täysi tällinki meikkeineen. kampauksineen ja viimeisen päälle hienoine "naisellisine" vaatteineen korkkarit jalassa?

        Minulle huoliteltu olemus ja "muiden huomioon ottaminen" omassa pukeutumisessa on sitä, että vaatteet on puhtaat ja huolehdin muutenkin hygieniasta (= käyn pesulla aamuin illoin ja jos tarvetta esim. helteiden vuoksi niin vaikka useamminkin), persevako ja tissivako ei vilku, eli ei liikaa paljasta ihoa - siksi ne legginsitkin. En edes meikkaa arkisin koskaan, enkä laita hiuksia kun vain pesen ja kampaan.

        Mitä väliä sillä loppujen lopuksi edes on miten ihmiset pukeutuu, jos eivät aiheuta haju -haittoja? Itseä inhottaa vain se, jos ihminen haisee siltä ettei ole käynyt pesulla päiväkausiin ja on pesemättömät vaatteetkin päällä. Sen hajun kyllä tunnistaa "tuoreesta" hiestä, jota pakostakin valuu tällaisilla ilmoilla.

        Jos joku on tyylitön tai ruma, niin miten siitä voi vetää herneen nenään... Eikö riitä, että kääntää vain katseen pois, tarviiko niitä jäädä sen enempää töllistelemään ja oikein analysoimaan mikä kaikki on pielessä?

        Tuore hiki ei kauan tuoreena pysy vaan se kuivahtaa nopeasti. Aamulla suihkussa käytyäni hikoilen heti ja hetkessä hiki kuivahtaa kainaloihin eli haisee silti kuin olisi ollut päiväkausia pesemättä. Ei voi mitään. En voi olla suihkussa ympäri vuorokauden.


      • panepane
        uskokaa pois kirjoitti:

        Kun viha tollasella naisella kasvaa, se myös kiihottuu ja alkaa tehdä mieli panemaan.

        No pane vaikka niitä jäitä hattuun. Tai munien väliin.


      • HHUHUH
        rauhotu kirjoitti:

        Normaalisti hikoileva nainen ei joudu käymään aamuin illoin suihkussa tai jopa useammin. Jos et kärsi liikahikoilusta sulla on joku pakkomielteinen neuroosi. Hikoileva nainen on ällöttävä vaikka olis kuinka puhtaat vaatteet päällä. Esimerkkinä eräs nainen joka ei todellakaan panosta ulkonäköönsä tai vaatetukseen muuten kuin että ovat puhtaat. Hikoilee kuin sika ja itse pitää itseään naturellina. Miehet kun tykkäävät naturelleista naisista. Sulla on joku itsetunto-ongelma. Hikoilun takia? Siihen saa oikeasti apua nykyään.

        Enpä ole ikinä ikääni nähden törmännyt hieltä haisevaan naiseen, mutta miehiin kylläkin ja todella haiseviin. Toiset käy aamuin illoin suihkussa, toiset jopa päivällä ja toisten on PAKKO käydä suihkussa, jos vaikka sattuu se työ olemaan likaista, kuumaa ja jos on suojavaatetta, joita on pakko pitää. Kävisit itsekin suihkussa vai lähtisitkö niiltä sijoiltasi baanalle? Jos hikoilee oikein kovasti, ei se ole "pakkomielle neuroosi" vaan ihan oikea vaiva, johon saa lääketieteellistä apua. Muistan lukeneeni tällaisesta ja siinä hikirauhasia tuhottiin jollain lailla. Murrosikäiset myös hikoavat paljon, koska hormoonit hyrrää -niin kuin kuuluukin- ja tämä koskee sekä tyttöjä että poikia. Mutta ennen kaikkea, en ole koskaan törmännyt hieltä haisevaan naiseen.


      • Hyvännäköinen ;)
        siis hä kirjoitti:

        Eikö tämä ole keskustelupalsta mielipiteiden ilmaisemiseen? Eihän ap ole mennytkään kenellekään mielipiteitään päin naamaa aukomaan. Kuten ei tee kukaan muukaan hyvin käyttäytyvä ihminen. Kaunista saa sitten yleisesti katsella nenänvartta pitkin. Siihen on rumilla oikeus mutta rumia ei saa kyseenalaistaa? Niin joo haukkuminenhan olikin vaan rumien oikeus.

        No eipä täällä monikaan keskustella osaa. Kun tuota yläpuoltakin katsoo, niin lähinnä se perustuu toisten syyttelyyn ja heidän mielipiteidensä vääntämiseen, tunteittensa arvuutteeluun jne. tyyliin "sä oot sitä ja sä oot tätä, ja varmaan on vähän sitä ja tätä" eli eihän kukaan tunnu kertovan omia mielipiteitään eikä keskustelevan lainkaan. Menevät heti henkilökohtaisuuksiin, mikä sinänsä on naurettavaa kun palsta on anonyymi ja epähenkilökohtainen :)

        Että tän varmaan pitäisi olla palsta sekä mielipiteitten ilmaisuun että keskusteluun, mutta keskustelu vaatisi jonkun sortin vastavuoroisuutta eikä tuommoista ihmelänkytystä, mikä täällä tuntuu vallitsevan. Olen sitä ihmetellytkin joskus, että miten ihmiset ei vaan osaa keskustella yhtään. Jos joku on eri mieltä, se otetaan sekä hyökkäyksenä että siihen vastataan hyökkäyksellä. Jos joku yrittää kysyä lisätietoa, kuten keskustelussa on tapana "entä jos...? tai "Mutta miten tämä kanta asiaan..?" niin alkaa silmitön (ja lapsellinen) kiukuttelu ja syyttely.

        Lisäksi kirjoituksista on mahdotonta päätellä toisen tunnetilaa, joten sitä on aika turha käydä liian tarkasti analysoimaan, kuten toisen luonnetakaan.
        Joskus kun itse on saanut vastauksen juuri alentuvaan tyylii "voi sinua pientä, menikö hermo ja/tai pyydän anteeksi että sinun maailmaasi vaikutan", vaikka on kirjoittanut ihan asiallisesti ja vaan ollut erimieltä, niin käy melkein sääliksi. Että ei hyvänen aika, luuleeko joku ihan oikeasti, että sen alennukset vaikuttaa tai että hänen joku anonyymi nettipalsta kirjoituksensa vaikuttaisi "maailmaani". Toki hän pystyisi vaikuttamaan mielipiteeseeni: asiallisella ja perustellulla kirjoituksella, mutta tuskin tuommoisella.

        Olen ajatellut että ylipäätään suomessa ei osata keskustella eikä olla erimieltä asioista, siksi täällä niin usein asiat meneekin päin prinkkalaa. Näennäinen hyvinvointi muuttuu aina pahoinvoinniksi. Eikä se aina ole suinkaa suoraa agressiivisuutta, vaan samaa kiistämistä ja vaientamista on myös semmoinen kukkahattutätihäpeä. Että jos olet jotain mieltä (vaikka asiallisestikin) sitä mieltä ei saisi olla jostain syystä. Tai sitten leimataan jotenkin negatiiviseksi ikään kuin "tuhmaksi". Jos sanot suoraan (asiallisesti) olet aggressiivinen, jos suutut sinun pitää "hillitä itsesi", vaikka kyse olisi millaisesta vääryydestä, jos kyseenalaistat jotain "sinun pitäisi hävetä" .
        Ja näin, ei ole mitään aitoa avointa keskustelua.
        Tämmöinen aloitus nyt saa kaikki oikein vauhtiin, vaikka ihmettelen kyllä miksi.

        Sinänsähän tämä on ihan turha keskustelu enkä itsekään nää mitään mielenkiintoa kommentoida itse aloitusta. Jaa, jaa, vai niin. No, jopas.
        Nämä lisähuomiot tekee siitä ainoastaan mielenkiintoisen.


      • HHUHUH
        Hyvännäköinen ;) kirjoitti:

        No eipä täällä monikaan keskustella osaa. Kun tuota yläpuoltakin katsoo, niin lähinnä se perustuu toisten syyttelyyn ja heidän mielipiteidensä vääntämiseen, tunteittensa arvuutteeluun jne. tyyliin "sä oot sitä ja sä oot tätä, ja varmaan on vähän sitä ja tätä" eli eihän kukaan tunnu kertovan omia mielipiteitään eikä keskustelevan lainkaan. Menevät heti henkilökohtaisuuksiin, mikä sinänsä on naurettavaa kun palsta on anonyymi ja epähenkilökohtainen :)

        Että tän varmaan pitäisi olla palsta sekä mielipiteitten ilmaisuun että keskusteluun, mutta keskustelu vaatisi jonkun sortin vastavuoroisuutta eikä tuommoista ihmelänkytystä, mikä täällä tuntuu vallitsevan. Olen sitä ihmetellytkin joskus, että miten ihmiset ei vaan osaa keskustella yhtään. Jos joku on eri mieltä, se otetaan sekä hyökkäyksenä että siihen vastataan hyökkäyksellä. Jos joku yrittää kysyä lisätietoa, kuten keskustelussa on tapana "entä jos...? tai "Mutta miten tämä kanta asiaan..?" niin alkaa silmitön (ja lapsellinen) kiukuttelu ja syyttely.

        Lisäksi kirjoituksista on mahdotonta päätellä toisen tunnetilaa, joten sitä on aika turha käydä liian tarkasti analysoimaan, kuten toisen luonnetakaan.
        Joskus kun itse on saanut vastauksen juuri alentuvaan tyylii "voi sinua pientä, menikö hermo ja/tai pyydän anteeksi että sinun maailmaasi vaikutan", vaikka on kirjoittanut ihan asiallisesti ja vaan ollut erimieltä, niin käy melkein sääliksi. Että ei hyvänen aika, luuleeko joku ihan oikeasti, että sen alennukset vaikuttaa tai että hänen joku anonyymi nettipalsta kirjoituksensa vaikuttaisi "maailmaani". Toki hän pystyisi vaikuttamaan mielipiteeseeni: asiallisella ja perustellulla kirjoituksella, mutta tuskin tuommoisella.

        Olen ajatellut että ylipäätään suomessa ei osata keskustella eikä olla erimieltä asioista, siksi täällä niin usein asiat meneekin päin prinkkalaa. Näennäinen hyvinvointi muuttuu aina pahoinvoinniksi. Eikä se aina ole suinkaa suoraa agressiivisuutta, vaan samaa kiistämistä ja vaientamista on myös semmoinen kukkahattutätihäpeä. Että jos olet jotain mieltä (vaikka asiallisestikin) sitä mieltä ei saisi olla jostain syystä. Tai sitten leimataan jotenkin negatiiviseksi ikään kuin "tuhmaksi". Jos sanot suoraan (asiallisesti) olet aggressiivinen, jos suutut sinun pitää "hillitä itsesi", vaikka kyse olisi millaisesta vääryydestä, jos kyseenalaistat jotain "sinun pitäisi hävetä" .
        Ja näin, ei ole mitään aitoa avointa keskustelua.
        Tämmöinen aloitus nyt saa kaikki oikein vauhtiin, vaikka ihmettelen kyllä miksi.

        Sinänsähän tämä on ihan turha keskustelu enkä itsekään nää mitään mielenkiintoa kommentoida itse aloitusta. Jaa, jaa, vai niin. No, jopas.
        Nämä lisähuomiot tekee siitä ainoastaan mielenkiintoisen.

        Jos et kestä arvostelua "kaunokainen", niin mitä hitttoa sitten täällä roikut? Lienet jonkinasteen narsissi


      • sulkaeessä
        sulat pörhölleen kirjoitti:

        Naiset ovat maailman ajoista asti koristelleet itseään. Mitä korkeampi asema sen paremmat kankaat ja korut. Pöyhkemmät maalaukset ja koristeet. Köyhillä ei ollut varaa koristautua. Surullista että jotkut kasvattavat lapsensa häpeämään itseään jo lapsena. Haluttais olla jotain muuta mutta kun se on likaista ja häpeällistä.

        Eikös ne sano että, köyhä se vaatteilla koreilee... Sulat pörhölleen


      • Anonyymi
        sulkaeessä kirjoitti:

        Eikös ne sano että, köyhä se vaatteilla koreilee... Sulat pörhölleen

        Se oli kyllä niin, että rumat ne vaatteilla koreilee!


    • BurningSouls

      Oot aika pinnallinen. On nyt muutakin olemassa kun pelkkä ulkonäkö esim ihmisen luonne.

      • vanha vitsi

        Niin ne rumat aina jaksaa väittää että se sisäinen kauneus merkitsee. Kyllä se ulkonäkökin merkitsee. Kauniilla ihmisellä voi olla myös kaunis sisin. Onko sulla?


      • Omakohtaista kokemus
        vanha vitsi kirjoitti:

        Niin ne rumat aina jaksaa väittää että se sisäinen kauneus merkitsee. Kyllä se ulkonäkökin merkitsee. Kauniilla ihmisellä voi olla myös kaunis sisin. Onko sulla?

        Mun ei rumana kannata yrittää pukeutua paremmin tai edes laittautua, se on kuin heilauttaisi punaista vaatetta toisen silmien edessä, jotkut rupeavat vinoilemaan tyyliin ett mikä sä luulet olevasi ja haukkuvat luontaantyöntävän näköiseksi jne..pistävät ruman ruotuun, ottavat luulot pois. Pitäiskö ruman ihmisen säkkiin pukeutua ett se miellyttäisi muita. Kun lopetin laittautumisen ja pukeuduin tavallisesti, niin eipä enää ole kukaan tullut rumalle paikkaa näyttämään. Itse rumana ihmisenä voin sanoa ettei sisäisellä kauneudella ole paskankaan merkitystä nykyaikana, ainoa mikä ihmisessä merkitsee on kaunis tai komea ulkokuori, luonteella ei ole mitään merkitystä. Jos et ole ulkoisesti hyvän näköinen, niin kukaan ei edes halua tutustua suhun tai olla sun kanssa tekemisissä, olet pelkkää ilmaa toisten silmissä.


      • bonbon
        Omakohtaista kokemus kirjoitti:

        Mun ei rumana kannata yrittää pukeutua paremmin tai edes laittautua, se on kuin heilauttaisi punaista vaatetta toisen silmien edessä, jotkut rupeavat vinoilemaan tyyliin ett mikä sä luulet olevasi ja haukkuvat luontaantyöntävän näköiseksi jne..pistävät ruman ruotuun, ottavat luulot pois. Pitäiskö ruman ihmisen säkkiin pukeutua ett se miellyttäisi muita. Kun lopetin laittautumisen ja pukeuduin tavallisesti, niin eipä enää ole kukaan tullut rumalle paikkaa näyttämään. Itse rumana ihmisenä voin sanoa ettei sisäisellä kauneudella ole paskankaan merkitystä nykyaikana, ainoa mikä ihmisessä merkitsee on kaunis tai komea ulkokuori, luonteella ei ole mitään merkitystä. Jos et ole ulkoisesti hyvän näköinen, niin kukaan ei edes halua tutustua suhun tai olla sun kanssa tekemisissä, olet pelkkää ilmaa toisten silmissä.

        Olet aivan oikeassa. Silti kaunis voi olla myös sympaattinen, empaattinen, sosiaalinen ja ystävällinen. Terve itseluottamus.


      • Silkkoa sisältä
        bonbon kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. Silti kaunis voi olla myös sympaattinen, empaattinen, sosiaalinen ja ystävällinen. Terve itseluottamus.

        Toki mutta valitettavasti asia on myös niin että hyvännäköiset ovat hivenen itseään täynnä. Se on vain asia joka heissä pistää silmään. En ole elämäni aikana tavannut kaunista naista tai komeaa miestä joka ei olisi tietoinen ulkonäöstään. Kyse ei ole siitä etteikö ihminen saisi pitää itseään viehättävänä vaan siitä että sellaisilla tyypeillä on noussut kusi päähän koska saavat kaiken anteeksi hyvän ulkonäkönsä ansiosta. Kauniit saavat parempaa kohtelua ja ovat suosittuja, vähemmästäkin ylpistyy. En tykkää itseriittoisista ja ylpeistä ihmisistä, arvostan tietynlaista nöyryyttä ja muiden huomioon ottamista. Tämä nykyinen pinnallinen ja materialismia palvova yhteiskunta on todella vastenmielinen.


      • KivaKesä2014
        vanha vitsi kirjoitti:

        Niin ne rumat aina jaksaa väittää että se sisäinen kauneus merkitsee. Kyllä se ulkonäkökin merkitsee. Kauniilla ihmisellä voi olla myös kaunis sisin. Onko sulla?

        Miten sua sua haittaa, miten ihminen pukeutuu? Kaikki pukeutuu miten itse haluaa.(Miten tuntuu olonsa mukavaksi)
        En tajua miten jotakuta voi vaivata jos toinen haluaa pukeutua esim legginseihin. Jos et tykkää esim legginsi naisista niin miksi ihmeessä edes katsot heihin päin ja tulet kirjoittamaan tänne jotain keskustelua siitä miten vihaat "mauttomia legginsi" naisia. Jos suomalaisten naisten pukeutuminen niin kovasti häiritsee sinua, niin ehkä sinun pitäisi muuttaa jonnekin muualle.
        .Mutta aika sairas olet kyllä, jos pelkkä pukeutuminen sinua ärsyttää. Luulenpa, että ongelma on että et löydä kivaa naista ja purat nyt vihaasi suomalaisiin legginsii naisiin, ja miten mauttomia he ovat.
        Ehkä jos tutustuisit yhteen legginsi naiseen, niin voisit jopa tykästyä hänen luonteeseensa, ja miten mukava hän on, etkä pelkästään kiiinnittää huomiota miten kamalalta ne legginsit sitten hänen päälläänsä näyttää. Koska jos hän tuntuu olonsa niissä mukavasti ja niissä crokseissa, niin kuka sinä olet hänelle sanomaan miten pukeutua, ja onko se mautonta?


      • tavis nainen
        Silkkoa sisältä kirjoitti:

        Toki mutta valitettavasti asia on myös niin että hyvännäköiset ovat hivenen itseään täynnä. Se on vain asia joka heissä pistää silmään. En ole elämäni aikana tavannut kaunista naista tai komeaa miestä joka ei olisi tietoinen ulkonäöstään. Kyse ei ole siitä etteikö ihminen saisi pitää itseään viehättävänä vaan siitä että sellaisilla tyypeillä on noussut kusi päähän koska saavat kaiken anteeksi hyvän ulkonäkönsä ansiosta. Kauniit saavat parempaa kohtelua ja ovat suosittuja, vähemmästäkin ylpistyy. En tykkää itseriittoisista ja ylpeistä ihmisistä, arvostan tietynlaista nöyryyttä ja muiden huomioon ottamista. Tämä nykyinen pinnallinen ja materialismia palvova yhteiskunta on todella vastenmielinen.

        Ei se ole kauniin vika jos on suosittu. En allekirjoita sitä että kaikki kauniit ja suositut olisivat ylpeitä. Tunnen montakin kivaa naista jotka ovat kauniita.


      • Silkkoa sisältä
        tavis nainen kirjoitti:

        Ei se ole kauniin vika jos on suosittu. En allekirjoita sitä että kaikki kauniit ja suositut olisivat ylpeitä. Tunnen montakin kivaa naista jotka ovat kauniita.

        En ole niin väittänytkään, sanoin vain niin kuin asiat ovat. Useimmat kauniista naisista on itseään täynnä, olen nähnyt ja tavannut niin monia tapauksia. Muutama poikkeustapaus ei muuta sitä asiaa miksikään. Ainahan kaikista stereotypioista löytyy poikkeuksia mutta se keskimääräinen kaunotar on kuvailemani kaltainen.


      • nimimerkkinimim
        Omakohtaista kokemus kirjoitti:

        Mun ei rumana kannata yrittää pukeutua paremmin tai edes laittautua, se on kuin heilauttaisi punaista vaatetta toisen silmien edessä, jotkut rupeavat vinoilemaan tyyliin ett mikä sä luulet olevasi ja haukkuvat luontaantyöntävän näköiseksi jne..pistävät ruman ruotuun, ottavat luulot pois. Pitäiskö ruman ihmisen säkkiin pukeutua ett se miellyttäisi muita. Kun lopetin laittautumisen ja pukeuduin tavallisesti, niin eipä enää ole kukaan tullut rumalle paikkaa näyttämään. Itse rumana ihmisenä voin sanoa ettei sisäisellä kauneudella ole paskankaan merkitystä nykyaikana, ainoa mikä ihmisessä merkitsee on kaunis tai komea ulkokuori, luonteella ei ole mitään merkitystä. Jos et ole ulkoisesti hyvän näköinen, niin kukaan ei edes halua tutustua suhun tai olla sun kanssa tekemisissä, olet pelkkää ilmaa toisten silmissä.

        Rumat voivat olla toistensa seurassa.


      • kauneutta?
        nimimerkkinimim kirjoitti:

        Rumat voivat olla toistensa seurassa.

        Miten se entinen missikin oli niin kaunis, mutta alkoholisoitui? meikkasi ja joi viinaa? Oliko niitä useampia. ulkonäkö ei ole niin tärkeä kuin luonne ja toisen kanssa toimeen tuleminen?


    • noh ei suomalaisilla oo tyylitajua yleisestikkään.. mut ei kaikkien tartte olla saman tyylisiä.

    • Uraania sioille

      ''Voi ei voi kamala ihmiset eivät pukeudu sellaisella tavalla kuin haluan eivätkä edes näytä sellaisilta kuin unelmoin voi ei ääää apua bsdgrdggfdse85jghus whfhdfsufhhuworhdfut0!''...

    • itserakkaus huipussa

      Hienostele sinä ihan rauhassa vaan ja ihaile itseäsi peilistä. Varmaan oletkin niin upea ilmestys, että ihan KAIKKI miehet kuolaa perääsi, tirsk:)

      En muuten ole lössähtänyt, enkä kulje kuvailemissasi vaatteissa. Järkyttää vaan tällainen ihmisten suvaitsemattomuus. Itselleni on ihan sama minkänäköisenä kukin kulkee.

    • ksskssksk

      suuri osa akoista on juuri sellaisia, että saatuaan jonkun miespoloisen ansaan, eli siittämään itsensä, niin lakkaavat huolehtimasta omasta ulkonäöstään. Eli se kaikki näteissä vaatteissa oleminen ja siisteys ennen lasten/perheen saamista on ollut jotakin väkinäistä feikkaamista ja huijaamista, saadakseen jonkun miesraukan ansaan. Todellinen tyyli onkin homsuinen, epäsiisti ja tyylitön. Tuolla tavalla naiset nyt vaan toimivat. Totuuden ihmisen perusluonteesta, tyylistä ja tavoista paljastuu usein juuri silloin, kun elämään tulee vähän painetta, eli tässä tapuksessa perhe/lapset.

      Täytyy kuitenkin ymmärtää myös se, että suuri osa suomalaisista naisista on tavallista, surkeaa junttikansaa, joka toimii em. tavalla, koska se on heille luontaista. Näiltä crocsijunteilta ei yksinkertaisesti onnistu tuollaiset siisteysasiat "raskaan" perhe-elämän ohella. Tulee yksinkertaisesti liikaa painetta heille. Ja jos nyt täytyy valita, että hoitavatko nämä metsäläisnaiset lapsensa edes kohtuullisen hyvin (joka ei sekään aina onnistu) tai meikkaavat naamaansa kaiket päivät lastensa ollessa heitteellä, niin toki tärkeämpi juttu on tietysti hoitaa ne lapset kunnolla.

      Kyllähän sitä mielellään katselisi siitejä naisia ja ihmisiä ylipäätään aina, mutta mailma ei nyt vaan toimi niin. Se oma siisteys yhdistettynä perhe-elämään on vaan mahdoton yhtälö monelle, yksinkertaiselle ja tavalliselle naiselle.

      • siisti äiti

        Ei voi yleistää. On naisia jotka pysyvät kauniina ja laittaituvat. Hoitavat kodin ja perheen. Lapset ovat puhtaita ja siististi puettuja. Kyse lienee ihan silkasta laisuudesta ettei välitetä. Aika menee syödessä ja tietokoneella. Ja lapset ja koti jäävät vähemmälle huomiolle.


      • Säälin sinua
        siisti äiti kirjoitti:

        Ei voi yleistää. On naisia jotka pysyvät kauniina ja laittaituvat. Hoitavat kodin ja perheen. Lapset ovat puhtaita ja siististi puettuja. Kyse lienee ihan silkasta laisuudesta ettei välitetä. Aika menee syödessä ja tietokoneella. Ja lapset ja koti jäävät vähemmälle huomiolle.

        Naisen pitää siis pysyä kauniina ja laittautua, hoitaa koti ja perhe ja tämän lisäksi tietysti käydä kokopäivätöissä. Missä naisen vapaa-aika? Missä miehen vastuu lapsista ja kodista? Taidat olla niitä naisia, jotka ovat pelkästään äitejä ja vaimoja, joiden koko elämä pyörii kodin seinien sisäpuolella. Mitäs sitten teet kun lapsesi ovat aikuisia ja lentäneet pesästä ja miehesi haluaa erota?


      • asdfghjklöä
        Säälin sinua kirjoitti:

        Naisen pitää siis pysyä kauniina ja laittautua, hoitaa koti ja perhe ja tämän lisäksi tietysti käydä kokopäivätöissä. Missä naisen vapaa-aika? Missä miehen vastuu lapsista ja kodista? Taidat olla niitä naisia, jotka ovat pelkästään äitejä ja vaimoja, joiden koko elämä pyörii kodin seinien sisäpuolella. Mitäs sitten teet kun lapsesi ovat aikuisia ja lentäneet pesästä ja miehesi haluaa erota?

        olet alisuorittaja ja sinua harmittaa, kun joku pystyy itsensä siistinä perhe-elämän ohella. Olet ilmeisesti tapaus, jonka on jatkuvasti "nollattava" päätää jossakin baarissa ja ilman sitä "naisen vapaa-aikaa" pääsi hajoaa ihan normi arjen takia. Heikko yksilö, jota harmittaa toisten naisten parempi suorituskyky.


      • ....jkwdjkdj........
        siisti äiti kirjoitti:

        Ei voi yleistää. On naisia jotka pysyvät kauniina ja laittaituvat. Hoitavat kodin ja perheen. Lapset ovat puhtaita ja siististi puettuja. Kyse lienee ihan silkasta laisuudesta ettei välitetä. Aika menee syödessä ja tietokoneella. Ja lapset ja koti jäävät vähemmälle huomiolle.

        Ei tosiaan voi yleistää!
        Naisen tehtäviin kuuluu hoitaa kotia ja lapsia jos on kotona (jos mies on töissä). Jos molemmat töissä jaetaan kotitöitä.

        Olen siisti ja näyttävä nainen. Kotona olen tukka pystyssä, löysissä housuissa ja naama naturellina, mutta ulos lähtiessäni näyttäydyn siistinä äitinä!
        Pukeudun siististi ja naisellisesti, käytän aina korkoja, meikkaan ja laitan tukkani siistiksi. Lapset ovat siisteiksi puettuja myös.
        Olen hoikka ja pidän kunnostani kiinni urheilemalla.

        Mieheni pukeutuu aina ulos lähtiessään todella siistiksi, ei minulle tulisi mieleenikään näyttäytyä räsäisissä vaatteissa kylkiäisenä. Olen ylpeä siitä että mieheni on komea ja haluan hänen myös kävelevän vierelläni ilman häpeää.

        Käyn koneella vain lasten päiväunien aikaan tai illalla kun menevät yöpuulle. Meikkaamiseen menee 5 min ja tukkaan 5 min ja suihkussa käyntiin joka päivä 10 min. Meikkaamiseenki vain niinä päivinä kun todella lähdetään ihmisten ilmoille.

        Lihavat äidit ja huonosti pukeutuneet, jotka eivät pidä itsestään huolta, kuvittelevat että mies pysyy rinnalla rakkaudesta. Jossain kohtaa yllättyvät kun mies jää ulkopuolisesta suhteesta kiinni kauniiseen, huoliteltuun, hoikkaan naiseen.
        Kyse ei ole siitä etteikö mies rakastaisi, kyse on siitä että nainen ei rakasta itseään, eikä vartaloaan ja sitä kautta seksielämä huononee kun nainen makaa kuin lahna ja suostuu seksiin vain valojen ollessa pois päältä.

        Lihavat sanovat aina kuinka geenit tekee heistä sen kokoisia.
        Jos päivittäinen energia määrä lasketaan tarpeeksi pieneksi ja liikuntaa lisätään huomattavasti ja syödään erittäin terveellisesti lähtee 100 % varmuudella läskit liikkeelle.
        Ja tärkein on se että ne keksit, sipsit, karkit ja pullat jätetään kokonaan pois.
        Sohvalla löhöily lopetetaan.

        Itse olen hoikka geenien takia. Voin syödä mitä vain milloin vain ja miten vain ja mihinkään ei jää. Enemmänkin ongelmia on taas alipainon kanssa kun tartteis saada kiloja lisää. Olen puolivuotta syönyt 3000 kaloria päivässä, toki liikun ja urheilen paljon, mutta 1 kilon olen puolessa vuodessa lihonnut.


    • ………..

      No mutta aloittaja ja muut tyylikkäämmät voivat lohduttautua sillä, että erottuvat sitten itse paremmin joukosta edukseen. Luulis olevan kivaa?

      • mekko nainen

        Kyllä kyllä. En voi sanoa etteikö tuntuisi hyvältä näyttää hyvältä ja se että miehet katsovat myös. On se erittäinkin kivaa. Mutta elämä ei vaan pyöri sen ympärillä miltä näyttää se on yksi osa ainakin minua. Miksi pitäisi peittää kynttilä vakan alle? On perhe, työ, ystäviä jotka ovat tärkeitä ja mielestäni olen helposti lähestyttävä ja kiltti ihminen. Käyttäydyn myös hyvin koska arvostan muutakin arvoja kuin vain ulkokuorta.


    • taätjaätja

      Mietin milloin jonkun ihmisen pukeutuminen tai olemus häiritsee silmää. Se on silloin jos on likaiset, haisevat vaatteet, ja ihminen muutenkin epäsiisti. Siis juuri likaisella tavalla tai suttuinen meikki. Toinen on jos joku pukeutuu jotenkin liian peittelevästi, kaunis ihminen löysiin, rumiin vaatteisiin. Silloin mietin että voisi hänkin pukeutua kivemmin kun ulkonäköä on. Mutten käsitä miksi jotkut crocsit tai leggingsit tai tunikat tai mikään muukaan sinänsä häiritsee. Nuorison kapeat housut ehkä vähän silmään ottaa, mutta tajuan että ne on muotia, nuoriso varsinkin pukeutuu muotiin massan mukana ja se heille sallittakoon.

      Tottakai voi jollakin ottaa silmään toisten pukeutuminen, vaikkei minulla ota. Jollakin se on massamuoti, jollakin silmiinpistävän epätarkoituksenmukainen pukeutuminen. Jollakin vaikkapa joku tietty väri. Saahan mikä tahansa asia häiritä mieltä, kunhan ymmärtää että se tunne on siellä omassa päässä.

      Mutta aloittaja ei tainnut vieläkään vastata, miten hän itse pukeutuu? Tai miten näiden "väärin" pukeutujien pitäisi pukeutua ja miksi juuri niin?

    • Teräspete

      AP, kunkahan hyvin tunnet muun maailman tavat? Luuletko, että vain Suomessa kohdataan arki ja tullaan ylipainoisiksi. Mahtaako muun maailman käsityksesi perustua elokuviin ja TV-sarjoihin, jossa kaikki ovat kauniita, ainakin jos kyse on amerikkalaisesta tuotannosta.

      Ehkä luet Vogueta ja kuvittelet sen edustavan muuta maailmaa. Kuuntelet Beyoncea ja luulet, että kaikki ihmiset ovat muualla sen näköisiä – eikä suinkaan laulajattaria valita ulkonäön mukaan eikä suinkaan heidän sopimuksensa edellytä timmissä kunnossa pysymistä.

      Suomessa ollaan aika tarkalleen saman verran ylipainoisia kuin muissakin Pohjois-Euroopan maissa. Yhdysvalloissa jopa 2/3 ihmisistä on "obese".

      Mutta totta puhut silti. Se on surullista katsottavaa, kun arki ja kyllästyminen uuvuttaa kauneuden. Ja sitten kun joku näkee vaivaa, tekee satoja harjoittelukertoja pysyäkseen timmissä kunnossa, niin muut katsovat kateellisena ja syyllistävät tämän, vaikka nimenomaan kovan työn kautta ansaitaan timmi ulkonäkö keski-iässä. Nuoret ovat aina kauniita. Keski-ikäinen saa todella uurastaa sen eteen.

      Nimimerkillä "180 treeniä vuodessa, 90 salia, 90 aerobista ja saan 15 vuotta nuoremman sänkyyni koska vain."

      • En ole AP

        .. Mutta Suomen naapurissa kun asun (Ruotsi) niin voin tojeta, että ero itestään huolehtimisessa on julma. Täällä ei ilmeisesti kohdata arkea ja tulla ylipainoisiksi, kuten Suomessa. Äidit ovat huoliteltuja myös leikkipuistoissa ja pitävät itestään huolta. Myös lapset, lapsettomat naiset sekä miehet panostavat hyvinvointiinsa ja ulkoiseen siisteyteen. Ja ovat hirmu ystävällisiä ja fiksuja.

        Tsempatkaa arvoisat suomalaiset!


    • plääääh

      Itse taas tapasin kauniisti pukeutuneen kaverini pitkästä aikaa. Onneksi oli kunnolla aikaa sillä hänen 2 lastaan teki keskustelusta vähintäänkin katkonaista. Melkoiselta säätämiseltä homma vaikuttaa heti kun muksut on hereillä ja olen aivan vakuuttunut että itselläni hiukset hapsottaisivat kaikkiin ilmansuuntiin ja liikkuisin verkkareissa jos olisi lapsia. Toisaalta siltä näytän nytkin joten en ole ainakaan ketään huijannut. En nyt yleensäkään ole huolissani muiden tai itsenikään ulkonäöstä mutta vähän voisi antaa armoa näille perheelliselle edes. Mielummin kun lakkaisitte noin negatiivisella mielellä tarkkailemasta ympäristöänne ihan kokonaan. Eihän asia teille kuulu ja näyttäisi että paha mieli tulee itsellennekin. Kattelkaa vaikka taivaalle jos ette näe katukuvassa mitään kivaa.

    • Tiedetään!

      Tuksukin on huoliteltu nainen, onhan sillä meikkiä, hiuspidennykset ja blondattu tukka eli hiuksetkin laitettu, on yleensä mekko tai hame ja korkkarit (silloin kun on vaatteet päällä) eli siis naisellisen seksikkäästi pukeutunut, huoliteltu ja laitettu. Kaikki jotka tähänkin on itseään "laittautumisestaan" kehuneet on taatusti tuksuja. :D

      • ei vain mustaa

        Mitä hieno on haukkua sairasta ihmistä? Tuksu on menestynyt koulussa hyvin ja ollut hyvinkin kaunis ja viehättävä. Mielestäni siinä ei ole mitään hauskaa haukkua ihmistä joka on alkoholi- ja pilleririippuvainen, sairas ihminen. Tuksu on asia erikseen.


      • asiat on erikseen!
        ei vain mustaa kirjoitti:

        Mitä hieno on haukkua sairasta ihmistä? Tuksu on menestynyt koulussa hyvin ja ollut hyvinkin kaunis ja viehättävä. Mielestäni siinä ei ole mitään hauskaa haukkua ihmistä joka on alkoholi- ja pilleririippuvainen, sairas ihminen. Tuksu on asia erikseen.

        Siksipä on parempi ettei hauku ketään koska ei tiedä asioiden syistä ja synnyistä. Voi olla jopa vakavampaa juttua kun joku riippuvuus.


    • -----------------

      Onko sitä sitten tutkittu, että nämä arkiset ihmiset ovat onnettomia? Vai onko niin, että he ovat ihan tyytyväisiä elämäänsä, mutta eivät enää välitä olla timmejä tai panostaa sen kummemmin pukeutumiseen?

    • naiseus ensin..

      Semmoista se nykyään on. Paljon näkee näitä miestukkaisia lihavia -jopa miehen näköisiä naisia perheineen...Olen pitkä ja hoikka sekä pitkähiuksinen äiti.Saan äkeitä katseita pullakoilta naisilta-ja miehenne kyyläävät minua. Pukeudun kesällä mekkoon ja korkokenkiin-jalat mahtuvat siroihin kenkiin enkä aio lihottaa tieten tahtoen itseäni enkä leikkauttaa pitkiä hiuksiani..sanokoot ne nyrhityt hiukset omaavat kampaajat mitä tahansa...

      • asdfghjklöä

        noi juuri! Läskit akat tanttatukkineen tikahtukoot kateudesta! Heillä ei itsekuri, eikä kyllä geenitkään riitä samaan ja sekös pistää vi_tuttamaan heitä.


      • kaunis muttei bitch

        Mistä voit tietää jos toisella on ollut vaikka syöpä ja hiukset ovat siksi lyhyet, kasvatusvaiheessa. Mistä voit tietää, jos toisella on lääkitys joka lihottaa.... Älä pidä itseäsi muita parempina. Olet hyvä esimerkki ihmisestä, jolla ulkonäkö kilahtanut päähän. Itsekin olen hoikka, mutta en arvostele lihavia ja lyhythiuksisia naisia.

        En ymmärrä mikä vika legginseissä. Ne ovat mukavat jalassa ja sopivat hyvin tunikamallisen paidan kanssa. Raskaana olleelle on voinut tulla suonikohjuja, siinä yksi syy miksi kaikki naiset, hoikatkaan, eivät voi kesällä pukeutua sääriä paljastaviin hameisiin tai mekkoihin ennenkuin on näkyvistä verisuonista päässyt eroon.


      • ......
        kaunis muttei bitch kirjoitti:

        Mistä voit tietää jos toisella on ollut vaikka syöpä ja hiukset ovat siksi lyhyet, kasvatusvaiheessa. Mistä voit tietää, jos toisella on lääkitys joka lihottaa.... Älä pidä itseäsi muita parempina. Olet hyvä esimerkki ihmisestä, jolla ulkonäkö kilahtanut päähän. Itsekin olen hoikka, mutta en arvostele lihavia ja lyhythiuksisia naisia.

        En ymmärrä mikä vika legginseissä. Ne ovat mukavat jalassa ja sopivat hyvin tunikamallisen paidan kanssa. Raskaana olleelle on voinut tulla suonikohjuja, siinä yksi syy miksi kaikki naiset, hoikatkaan, eivät voi kesällä pukeutua sääriä paljastaviin hameisiin tai mekkoihin ennenkuin on näkyvistä verisuonista päässyt eroon.

        Itse lopetin ihmisten lihavuuden taivastelemisen kun jouduin vuoden kortisonikuurille sairauden takia. Olen koko aikuisikäni painanut n. 50kg. Neljässä kuukaudessa paino nousi 10kg. Kuuri jatkuu edelleen eikä paino putoa ennenkuin lääkitys loppuu kokonaan. Lisäpainosta 95% on nestettä mutta se näkyy joka tapauksessa lihavuutena.
        Koskaan ei voi tietää mitä on kenenkin ulkonäön takana. Kieltämättä kävi mielessä laittaa lappu kaulaan mistä syystä ulkonäköni on muuttunut. Sitten ajattelin että sama mitä ihmiset ajattelee. Näillä on nyt mentävä eikä asialle voi mitään.


      • Tulikukka
        ...... kirjoitti:

        Itse lopetin ihmisten lihavuuden taivastelemisen kun jouduin vuoden kortisonikuurille sairauden takia. Olen koko aikuisikäni painanut n. 50kg. Neljässä kuukaudessa paino nousi 10kg. Kuuri jatkuu edelleen eikä paino putoa ennenkuin lääkitys loppuu kokonaan. Lisäpainosta 95% on nestettä mutta se näkyy joka tapauksessa lihavuutena.
        Koskaan ei voi tietää mitä on kenenkin ulkonäön takana. Kieltämättä kävi mielessä laittaa lappu kaulaan mistä syystä ulkonäköni on muuttunut. Sitten ajattelin että sama mitä ihmiset ajattelee. Näillä on nyt mentävä eikä asialle voi mitään.

        Otan osaa, tiedän miltä tuntuu. Itse olin vuosien tulehduskierteessä ja todettiin eräs vakava krooninen sairaus. Lyhyessä ajassa tuli 30 kg vaikka ruokavalioni tai elintapani eivät muuttuneet tippaakaan. Itketti aina mennä ulos kun täysin tuntemattomatkin pilkkasivat ääneen ("kattokaa mikä läski, hahaha"). Teki mieli kantaa kylttiä jossa lukee "ettekö tajua etten voi tälle mitään". Vasta hoitotasapainon löydyttyä paino putosi, ja kesti melkein pari vuotta että paino oli taas entisellään.

        Pahinta on että voin joutua samaan tilanteeseen vielä uudestaankin, jos sairaus pahenee. Ja iän myötä se todennäköisesti pahenee. Ihmiset ovat niin julmia.


      • HHUHUH

        Herranpieksut minkälaisia naisia täällä oikein on kirjoittamassa!!! "olen pitkä ja hoikka..." Niin SINÄ OLET pitkä ja hoikka, pitäisikö KAIKKIEN olla? Luojan kiitos, että ihmiset on erilaisia ja onneksi suurin osa ihmisistä omaa tervettä järkeä ja sitä oikeaa sivistystä, joka ei ole vaatteista kiinni. Sinä varmaan oksennat, kun näet lyhyenlännän paksun ihmisen, jolla on verkkarit jalassa. "Mihenne kyyläävät minua MINUA"... Olet narsistinen, oma hyväinen ja varmasti täydellinen.


      • omg!
        ...... kirjoitti:

        Itse lopetin ihmisten lihavuuden taivastelemisen kun jouduin vuoden kortisonikuurille sairauden takia. Olen koko aikuisikäni painanut n. 50kg. Neljässä kuukaudessa paino nousi 10kg. Kuuri jatkuu edelleen eikä paino putoa ennenkuin lääkitys loppuu kokonaan. Lisäpainosta 95% on nestettä mutta se näkyy joka tapauksessa lihavuutena.
        Koskaan ei voi tietää mitä on kenenkin ulkonäön takana. Kieltämättä kävi mielessä laittaa lappu kaulaan mistä syystä ulkonäköni on muuttunut. Sitten ajattelin että sama mitä ihmiset ajattelee. Näillä on nyt mentävä eikä asialle voi mitään.

        Just lihoamisen takia sairastan mielummin kuin syön tabuja. En mennyt leikkaukseenkaan koska lopputulos olisi ollut kosmeettisesti ruma. Olen onnellisesti pinnallinen ihminen jolle oma ulkonäkö on todella tärkeä. Piste. Rakastana vartaloani ja kasvojani. Ihailen itseäni päivittäin. Minkäs teet kun olen lahjaksi kauneutta saanut.


      • se sairas
        omg! kirjoitti:

        Just lihoamisen takia sairastan mielummin kuin syön tabuja. En mennyt leikkaukseenkaan koska lopputulos olisi ollut kosmeettisesti ruma. Olen onnellisesti pinnallinen ihminen jolle oma ulkonäkö on todella tärkeä. Piste. Rakastana vartaloani ja kasvojani. Ihailen itseäni päivittäin. Minkäs teet kun olen lahjaksi kauneutta saanut.

        Et ole kovin sairas ollut kun olet kyennyt nauttimaan kauneudestasi. Itse en siihen kyennyt. Pakko syödä kortisonia että kykenee yleensä elämään.


      • perus jätkä
        HHUHUH kirjoitti:

        Herranpieksut minkälaisia naisia täällä oikein on kirjoittamassa!!! "olen pitkä ja hoikka..." Niin SINÄ OLET pitkä ja hoikka, pitäisikö KAIKKIEN olla? Luojan kiitos, että ihmiset on erilaisia ja onneksi suurin osa ihmisistä omaa tervettä järkeä ja sitä oikeaa sivistystä, joka ei ole vaatteista kiinni. Sinä varmaan oksennat, kun näet lyhyenlännän paksun ihmisen, jolla on verkkarit jalassa. "Mihenne kyyläävät minua MINUA"... Olet narsistinen, oma hyväinen ja varmasti täydellinen.

        Kateuden ilmaisu tuokin..Se että joku on pitkä ja hoikka-onnittelen. Lyhyempikin voi olla normaalipainoinen ja naisellinen tai hoikka...Tanttoja on ihan 13 tusinassa...


      • ^^^^

        Itse olen valitettavasti lyhyt. En voi asialle mitään. Lihava en ole,hiuksetkin on pitkät ja jalkakin siro 34, mutta valitettavasti en varmaankaan ole yhtä näyttävän näköinen kun sinä, vaikka kuinka yrittäisin. Kurjaa, eikö vaan.


      • huohhhh.............
        kaunis muttei bitch kirjoitti:

        Mistä voit tietää jos toisella on ollut vaikka syöpä ja hiukset ovat siksi lyhyet, kasvatusvaiheessa. Mistä voit tietää, jos toisella on lääkitys joka lihottaa.... Älä pidä itseäsi muita parempina. Olet hyvä esimerkki ihmisestä, jolla ulkonäkö kilahtanut päähän. Itsekin olen hoikka, mutta en arvostele lihavia ja lyhythiuksisia naisia.

        En ymmärrä mikä vika legginseissä. Ne ovat mukavat jalassa ja sopivat hyvin tunikamallisen paidan kanssa. Raskaana olleelle on voinut tulla suonikohjuja, siinä yksi syy miksi kaikki naiset, hoikatkaan, eivät voi kesällä pukeutua sääriä paljastaviin hameisiin tai mekkoihin ennenkuin on näkyvistä verisuonista päässyt eroon.

        Ei ole olemassa lääkitystä joka lihottaa, on olemassa lääkityksiä jotka lisäävät ruokahalua.
        On myös olemassa itsekuri, jolla lääkkeen vaikutuksen voi kumota.


    • q+q

      tehdään lapset ja sen jälkeen ollaan paksukaisia.

      • koputa ensin?

        Ja niin helvetin kovia ovat pieremään! Isot ja lihavat akat. Semmonen katku aina, että pitää koputtaa ja kysyä? Saako tulla? Pieru haisee ja ......


    • ....................

      Joskus ihminen nyt vaan haluaa ravistaa pois ulkonäköpaineensa, ja viettää aikaa perheensä kanssa käytännöllisissä ja mukavissa vaatteissa. Onko se näin hankalaa tajuta?

    • shallou

      On se hyvä että sulla on parempia arvoja ???

      Itse tykkään laittautua, muttei minun silti tarvitse tyrkyttää tätä uskoani kaikille. Veikkaan, että olet vaan todella epäkypsä, ehkä katkerakin jostain. Sinuna tarkistaisin nyt mahdolliset ongelmat itsetunnon kanssa.

    • Totta poika puhut. Toi on todella ärsyttävä näky. Sitten naiset on niin älyttömän lihavia nykyään. Yhtenä päivänä olin kahvilla. Siinä joku vähintään 100 kiloinen nainen söi leivoksia ja kahvitteli. En vaan itse pystynyt jatkamaan kahvin ja pullan syöntiä. No tälläinen toistuu valitettavan usein...

    • ...

      Suomalaista naista ei koske naiseuden ulkoiset vaatimukset lainkaan, lopullisesti kaikki naiseus ja yleensäkin normaali käyttäytymissäännöstö lakkaa koskemasta suomiemakkoa heti porsimisen jälkeen.

      • kysyy

        Kuka noita ulkoisia vaatimuksia asettaa?


      • ...
        kysyy kirjoitti:

        Kuka noita ulkoisia vaatimuksia asettaa?

        Ympäristön ryhmäpaine. Kuten myös vaatimukset kaikelle muullekin sivistyneelle käyttäytymiselle.


      • kysyy
        ... kirjoitti:

        Ympäristön ryhmäpaine. Kuten myös vaatimukset kaikelle muullekin sivistyneelle käyttäytymiselle.

        Eli joku tuolla ylempänä nimitteli suomalaista naista suomiemakoksi ja hänen lapsen saantiaan porsimiseksi. Vastasin siihen viestiin.
        Tuollainen nimittely on varmaan HUOMATTAVASTI SIVISTYNEEMPÄÄ kun joku vääränlainen vaate kaupassa käydessä.
        Kuljen mielelläni vaikka rääsyissä koska tiedän olevani hyvin paljon sivistyneempi silti kun tuonkin viestin kirjoittaja.


      • ...
        kysyy kirjoitti:

        Eli joku tuolla ylempänä nimitteli suomalaista naista suomiemakoksi ja hänen lapsen saantiaan porsimiseksi. Vastasin siihen viestiin.
        Tuollainen nimittely on varmaan HUOMATTAVASTI SIVISTYNEEMPÄÄ kun joku vääränlainen vaate kaupassa käydessä.
        Kuljen mielelläni vaikka rääsyissä koska tiedän olevani hyvin paljon sivistyneempi silti kun tuonkin viestin kirjoittaja.

        Siitä vain kulkemaan rääsyissä, mutta älä odota sivistynyttä käytöstä itseäsi kohtaan kanssaihmisiltä, jos itse viestit olemuksellasi olevasi roskaa.


      • en odota
        ... kirjoitti:

        Siitä vain kulkemaan rääsyissä, mutta älä odota sivistynyttä käytöstä itseäsi kohtaan kanssaihmisiltä, jos itse viestit olemuksellasi olevasi roskaa.

        Sivistynyt on sivistynyt toisia kohtaan riippumatta siitä millainen olemus ihmisillä on.


      • ...
        en odota kirjoitti:

        Sivistynyt on sivistynyt toisia kohtaan riippumatta siitä millainen olemus ihmisillä on.

        Ehei, ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on toisten kunnioittamista. Kun et kerran osoita sitä muille, älä odota saavasi sitä pisaraakaan. Roskaan suhtaudutaan roskana.


      • miten vaan
        ... kirjoitti:

        Ehei, ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on toisten kunnioittamista. Kun et kerran osoita sitä muille, älä odota saavasi sitä pisaraakaan. Roskaan suhtaudutaan roskana.

        Sillehän ei sitten voi mitään.


      • miten vaan
        ... kirjoitti:

        Ehei, ulkoisesta olemuksesta huolehtiminen on toisten kunnioittamista. Kun et kerran osoita sitä muille, älä odota saavasi sitä pisaraakaan. Roskaan suhtaudutaan roskana.

        Vielä.. tietenkin murhamiestäkin kunnioitetaan heti kun sillä on puku päällä. Mulle on oikeasti ihan sama saanko kunnioitusta vai en. Olen niin köyhä ettei ole rahaa kulkea kun naapurin käytetyssä jätesäkissä.


      • ...
        miten vaan kirjoitti:

        Vielä.. tietenkin murhamiestäkin kunnioitetaan heti kun sillä on puku päällä. Mulle on oikeasti ihan sama saanko kunnioitusta vai en. Olen niin köyhä ettei ole rahaa kulkea kun naapurin käytetyssä jätesäkissä.

        Ei voi mitään ei.

        Itsestään huolehtivia kunnioitetaan, on tausta mikä tahansa. Köyhyys on valinnaista, meillä ei ole kastijärjestelmää.


      • hehhhhhh
        ... kirjoitti:

        Ei voi mitään ei.

        Itsestään huolehtivia kunnioitetaan, on tausta mikä tahansa. Köyhyys on valinnaista, meillä ei ole kastijärjestelmää.

        Nimenomaan. Meillä ei ole kastijärjestelmää. Itse laitat ihmiset sellaiseen.


      • miten vaan :))
        hehhhhhh kirjoitti:

        Nimenomaan. Meillä ei ole kastijärjestelmää. Itse laitat ihmiset sellaiseen.

        Niin vielä sellainen että huolehdin kyllä itsestäni. Käyn suihkussa aamuin illoin ja pesen hampaat samalla. Nythän oli kyse lähinnä vaatetuksesta kun sivistyksen mittana on ollut hienot vaatteet tässäkin keskustelussa.
        Ihminen voi olla paskainen hienojen vaatteiden alla.
        No, ikää on sen verran että todellakin sama mitä näilläkin palstoilla kirjoitellaan. :D Ei enää hetkauta puoleen eikä toiseen. Mieliksesi vastailen.. kesäloma menossa ja lomamatkat jo tehty. Aikaa vielä pari viikkoa ennen töihin menoa.


      • ...
        hehhhhhh kirjoitti:

        Nimenomaan. Meillä ei ole kastijärjestelmää. Itse laitat ihmiset sellaiseen.

        En laita. Mutta kohtelen roskana ihmistä, joka on itse päättänyt olla roskaa. Kastijärjestelmä päättää yksilön puolesta, meillä yksilö tekee valinnat itse.


      • puhtaus on?!
        ... kirjoitti:

        Ei voi mitään ei.

        Itsestään huolehtivia kunnioitetaan, on tausta mikä tahansa. Köyhyys on valinnaista, meillä ei ole kastijärjestelmää.

        Jokainen huolehtii puhtaudestaan? Pesee hampaat, kielen, vitunja persevakonsa, jos ylettyy sinne saakka ja tissien alustat pitää myös pestä, kun tissit on raskaat ja nekin hikoilee, nostat tissit ylös ja peset vaikka sienellä? napa pitää pestä ja korvat ja korvantaustat, kaula ja kainalot ja lopuksi hyvin huuhdella saippua sahmpoovaahdosta, jalkoja pitää kylvettää ja voidella ja puhtaat sukat, alushousut ja rintsikat ja puhtaat vaatteet päälle. kuka nyt naapurin jätesäkkiin itsensä ahtaa? Sinä itse mielikuvitusmatkalla. luulet olevasi köyhä? Jokaisesta huolehditaan nykyaikana sosiaalitoimisto antaa rahan vaatteisiin ja ruokaan, jos ei ole varaa itsellä?Ei ole pakko maalia pyntätä naamaan, joutuu pesemään!


      • :))
        puhtaus on?! kirjoitti:

        Jokainen huolehtii puhtaudestaan? Pesee hampaat, kielen, vitunja persevakonsa, jos ylettyy sinne saakka ja tissien alustat pitää myös pestä, kun tissit on raskaat ja nekin hikoilee, nostat tissit ylös ja peset vaikka sienellä? napa pitää pestä ja korvat ja korvantaustat, kaula ja kainalot ja lopuksi hyvin huuhdella saippua sahmpoovaahdosta, jalkoja pitää kylvettää ja voidella ja puhtaat sukat, alushousut ja rintsikat ja puhtaat vaatteet päälle. kuka nyt naapurin jätesäkkiin itsensä ahtaa? Sinä itse mielikuvitusmatkalla. luulet olevasi köyhä? Jokaisesta huolehditaan nykyaikana sosiaalitoimisto antaa rahan vaatteisiin ja ruokaan, jos ei ole varaa itsellä?Ei ole pakko maalia pyntätä naamaan, joutuu pesemään!

        Joo. Läksinpä muiden kumppaniksi palstan mielikuvitusmatkalle.


      • :))
        ... kirjoitti:

        En laita. Mutta kohtelen roskana ihmistä, joka on itse päättänyt olla roskaa. Kastijärjestelmä päättää yksilön puolesta, meillä yksilö tekee valinnat itse.

        Todella hauskaa.


      • ...
        :)) kirjoitti:

        Todella hauskaa.

        Niin on.


    • 45534534534534

      Miksi pitää olla " seksikäs "


      Jokainen olkoon sellainen kuin itse haluaa olla, ei sinun ole pakko tuijottaa jos ei miellytä.

    • Kisjljskj

      Miks pitäis laittautua? Varsinkin jos on lähteny käymään vaan kaupassa. Jos on perheellinen hän on todennäköisesti laittanu ruokaa, siivonnut, pessyt astioita yms kotona ja jatkaa samaa rataa kun pääsee taas kotiin. Miksi siis laittautua?

      • sairas maailma

        Koska nyky-yhteiskunnassa täytyy olla seksikäs, tällättynä joka paikassa................


      • en tälläydy
        sairas maailma kirjoitti:

        Koska nyky-yhteiskunnassa täytyy olla seksikäs, tällättynä joka paikassa................

        Ei tarvitse.


    • helppo vastaus

      Ne akat on yleensä jo onnistuneet saaman jonkun miehen satimeen joten ei tarvitse enää yrittää näyttää kauniilta.

      • haheeeee

        YRITTÄÄ näyttää kauniilta kuten aloittaja tekee?


    • 9999999999

      Kauheita LÄSKIPERSEITÄ RIIPPURINTOJA SUOMALAISET ÄIDIT....EI mitään viitseliäisyyttä hoitaa itseensä ja pitää kroppa timmis virheettömässä kunnossa..
      Ei kaljaa ja norttii kiskotaan kaksin käsin..lapset jää hoitamatta..
      Siitä hyvä esimerkki taas kun 10v kuoli kun vanhemmat ei pidä huolta lapsistaan
      Tässäkin tapaukessa äitee varmaan ollu VETÄÄ VIINAA PÄHÄNSÄ..lapisita ei
      huolta..

      • HHUHUH

        Niin, ikävä kyllä synnyttäneillä naisilla kehossa tapahtuu muutoksia, ja kun ne naiset vielä kehtaavat imettää niitä vauvojaan, niin ei jää enää miehille katseltavaa, kun ennen niin terhakat tissit ei olekaan enää niin terhakat. Kyllähän synnyttäneuden naisien pitäisi ehdottomasti laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, eikä missään nimessä saa imettää, koska miesten mielenkiinto tisseihin pitää säilyttää. Mutta onneksi valveutuneet ja fiksut miehet tietävät ja tuntevat sen, että nainen on luotu synnyttämään.. Miksiköhän esim naisen lanteet ovat leveämmät kuin miehen? Nyt oikeasti kannattaisi kaikkien mennä vähän nettiin selvittämään miehen ja naisen ruumiinrakenteen eroja.


      • isän syy

        Missä isä oli?


      • MISSÄOLI?
        isän syy kirjoitti:

        Missä isä oli?

        NUSSIMASSAUUSIA?


      • läskit oksettaa!
        HHUHUH kirjoitti:

        Niin, ikävä kyllä synnyttäneillä naisilla kehossa tapahtuu muutoksia, ja kun ne naiset vielä kehtaavat imettää niitä vauvojaan, niin ei jää enää miehille katseltavaa, kun ennen niin terhakat tissit ei olekaan enää niin terhakat. Kyllähän synnyttäneuden naisien pitäisi ehdottomasti laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, eikä missään nimessä saa imettää, koska miesten mielenkiinto tisseihin pitää säilyttää. Mutta onneksi valveutuneet ja fiksut miehet tietävät ja tuntevat sen, että nainen on luotu synnyttämään.. Miksiköhän esim naisen lanteet ovat leveämmät kuin miehen? Nyt oikeasti kannattaisi kaikkien mennä vähän nettiin selvittämään miehen ja naisen ruumiinrakenteen eroja.

        Seli seli seli. Suomalaisilla kantturoilla ei vain ole itsekuria. Helpompaa istua katsomassa salkkareita ja vetää sipsiä ja limua, ja syyttää läskeistä geenejä ja isoja luita. Ei ihme että miehet katselee jonkun ajan päästä muita naisia, kun oma alkaa paisua niin ettei enää meinaa tila-autoon mahtua.

        Jillian Michaels, äiti:

        http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/03/ea/73/03ea73c62227558ee11dcd460e3a5566.jpg


      • asdfghjklöä
        läskit oksettaa! kirjoitti:

        Seli seli seli. Suomalaisilla kantturoilla ei vain ole itsekuria. Helpompaa istua katsomassa salkkareita ja vetää sipsiä ja limua, ja syyttää läskeistä geenejä ja isoja luita. Ei ihme että miehet katselee jonkun ajan päästä muita naisia, kun oma alkaa paisua niin ettei enää meinaa tila-autoon mahtua.

        Jillian Michaels, äiti:

        http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/03/ea/73/03ea73c62227558ee11dcd460e3a5566.jpg

        niin just! Siinä kuulitte vi_tun itsekurittomat läskit.


      • ***
        läskit oksettaa! kirjoitti:

        Seli seli seli. Suomalaisilla kantturoilla ei vain ole itsekuria. Helpompaa istua katsomassa salkkareita ja vetää sipsiä ja limua, ja syyttää läskeistä geenejä ja isoja luita. Ei ihme että miehet katselee jonkun ajan päästä muita naisia, kun oma alkaa paisua niin ettei enää meinaa tila-autoon mahtua.

        Jillian Michaels, äiti:

        http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/03/ea/73/03ea73c62227558ee11dcd460e3a5566.jpg

        Jillian Michaels ei ole ollut raskaana. Hänen lapsensa ovat adoptoituja. Joten ei kannata ehkä nyt tässä kohtaa ottaa esimerkiksi.


    • ei suomalaiset naiset ole sen juntimpia kuin muutkaan eurooppalaiset kanssa sisaret, etelä eurooppalaiset ovat pidempi säärisempiä mutta heillä naamat ovat kuin vesurin terät. evolutio on niin järjestänyt ettei miehet juokse vanhojen naisten perässä panoksia tuhlaamassa =)

      • HHUHUH

        Olet oikeassa, suomalainen nainen ei häviä ulkomaisille sisarilleen... Täällä ihannoidaan itäblokin ja etelä-euroopan naisia.. Itäblokin akat on kauniita, huoliteltuja, hoikkia, mutta miten ihmeessä niistäkin tulee 35> maatuskoja?? Miten etelä-eurooppalaiset muijat, harmaantuvat alle 4-kymppisinä, lihovat siinä missä muunmaalaiset sisarensa ja pukeutuvat mustiin... Mitä ihmettä niille tapahtuu?? Onkohan tv sekoittanut suurimman osan pollista... Amerikkalaiset saippuasarjat ja muut ohjelmat, jossa naiset heräävät täysissä meikeissä aamulla sängystä niin freeseinä, että hirvittää, vedetään viskiä eikä ole punaiset silmät, silmäpusseista puhumattakaan, ja vaikka katuojassa rämpisi, niin vaatteet on kuin suoraan pesulasta... Onneksi suomessa suurin osa ihmisistä uskaltaa olla oma itsensä ja elää itselleen ja perheilleen, eivätkä ole olemassa vain sitä varten, miltä näytän muille, hyväksyykö kadulla vastaantuleva (tuntematon) ihminen minut , olenko tarpeeksi timmi komea/kaunis ja muodikkaasti pukeutunut? Nämä itseriittoiset, omasta mielestään kauniit/komeat, muodikkaat, suorastaan täydelliset ihmiset täällä, pitävät suurta meteliä itsestään ja ovat varmasti juuri niitä tavallisia pulliaisia eikä edes minkään näköisiä.. No sitähän sanoytaan, että tyhjät tynnyrit kolisee eniten


    • ssassasa

      Oot totuuden siemen ihan oikeassa.Kyll vois tosiaan jotkut
      katsoo minkälaisissa vaatteissa.Joo määkin oon kattellu
      ku jotkut menee leggingseissä jotka on paskasia.Mullakin oli
      sellanen työkaveri joka oli tosi pullee ja sillä oli kireet leg-
      gingsit töissä ja likaset.Mää en kyllä itse kehtaisi pitää sella-
      sia vaikka hoikka oonkin.Sitten oli toinenkin pullee meillä töi-
      ssä mutta hän pukeutu todella tyylikkäästi.Olin oikeen kateel-
      linen ku hän osas tosi hienosti pukeutua.
      Sitten matkoilla kun näkee rannalla stringeissä ja ilman ylä-
      osaa olevia kroppia jotka mun mielestä pitäs peitää koko-
      naan.

      • kolmas pullee

        No onpa pulleeta.


    • tosijuttuja.

      No pitääkö sitten tissitpaljaana kävellä kaupungilla kun normaali arki pukeutuminen ei taida olla tarpeeksi seksikästä?

      Tyhmää porukkaa täällä, ei sinne kauppaan mennä seuraa etsimään. Jos sinne baariin on menossa etsimään seuraa silloin voi näyttää huoralta mutta ei sellainen ole arkipukeutumista.

      Ihan samanlailla läskejäkin löytyy miehistä ja naisista, kaljamahoja ja siideritynnyreitä. Monesti näkyy miehiä jotka eivät taida osata edes pyykkikonetta käyttää tai eivät osaa edes pukeutua väreihin jotka passaavat toisiinsa.

    • hellemekossa

      Legginsit aut jo ainakin viis vuotta sitten, kuka helvetissä niissä julkee viel kulkee. Yök.. naiset näyttää todellkin miesten ikivanhoissa kalsareissa kulkevilta nyssöiltä.

      • aaameeen

        Joku kulkee niissä helvetissä, joku taivaassa.


    • tyyliä vaan lyylit

      Hehhehhee! Etkö muuten saaverenpainettasi nousemaan, kuin huolehtimalla muitten vaatetuksesta? Varmaan kuulut myös sarjaan "kerrostalokyttääjät" ja sitten myös "vihreänä kateudesta" -olijoihin, kun jollakin menee sinua paremmin! No tartteehan lääketehtaidenkin elää, kun popsit verenpainetabuja.
      Mielestäni Suomessa on menty hienosti vapaampaan suuntaan, mm pukeutumisessa, ohmiset uskaltaa olla, uskaltaa olla. Jokainen joka pukeutuu oman makunsa tai mauttomuutensa mukaan - niin poikkeava oukeutuminen ns. "yleisestä, hyväksytytstä" -linjasta kertoo hyvästä itsetunnosta. Hienoa, että itsetuntomme on noussut.

      • erewrewrwerewrew

        Peukut ylös niille jotka uskaltavat olla itsensä ja pukeutua ja olla juuri niin kuin itse haluaa välittämättä muitten paskoista mielipiteistä. Hyvä itsetuntohan niilläkin possuilla on jotka uskaltavat läskiensä kanssa olla tiukissa vaatteissa. Paska itsetunto se on niillä jotka arvostelee ja haukkuu muita.


    • ef fq

      Näin miehenä kyllä tykkään vähän pulleista naturell-naisista enemmän. Pääasia että huolehtii puhtaudestaan eikä pukeudu turhan paskaisiin vaatteisiin.

    • ................

      Suomessa on muotia olla läski tatskattu siideriä ja röökiä vetävä äiti.

      • ,,,,,,,,,,

        Suomessa on muotia olla muita arvosteleva idiootti.


      • asdfghjklöä
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Suomessa on muotia olla muita arvosteleva idiootti.

        katkeran ja itsekurittoman läskin kommentti siinä.


      • 9+12
        asdfghjklöä kirjoitti:

        katkeran ja itsekurittoman läskin kommentti siinä.

        peppukipeytyneen narsistin vastaus siinä.


      • ....................
        9+12 kirjoitti:

        peppukipeytyneen narsistin vastaus siinä.

        sulla on tatuointeja ja juot siideriä.


      • 20+14
        .................... kirjoitti:

        sulla on tatuointeja ja juot siideriä.

        Sulla on läskiä päässä ja olet siksi katkeroitunut.
        Milläs ne läskit sieltä saataisiin pois?


      • ....................
        20+14 kirjoitti:

        Sulla on läskiä päässä ja olet siksi katkeroitunut.
        Milläs ne läskit sieltä saataisiin pois?

        ammu ittes vi_tun läskimätäs akka.

        En lue tätä ketjua enää tämän vastaukseni jälkeen, joten typerä ja läskinen kommentisi jää minulta näkemättä. Boooooooooooohhhhhhhhaaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaahhhhhaaaaa!!!!!


    • eihoroille

      Muuten mikähän se on että nykyään nuo kauppojen edessä olevat teinilaumat niin noin 12 - 15 vuotiaat tytöt pukeutuvat ja meikkaavat itsensä prostitoitujen näköisiksi? Aivan järkyttävää katseltavaa, tuossakin näkee median ja photoshoppailun vaikutuksen nuoriin.'

      Horahtava ulkoasu ei ole nättiä.

      Ps olen mies.

      • BananaBoy69

        "Horahtava ulkoasu ei ole nättiä"

        Eikö muka? ;)


      • Hyi helvetti!
        BananaBoy69 kirjoitti:

        "Horahtava ulkoasu ei ole nättiä"

        Eikö muka? ;)

        No ei!


    • a616

      Muuta sinne missä tykkäät olla! Loistava juttu, että suomalaiset naiset ottavat äidin roolin niin tosissaan, etteivät tunne tarvetta viekoitella miehiä turhalla koristelulla. Ja se on myös kunnianosoitus mahdollisille puolisoille, miksi pänttäytyä, jos on jo varattu. Minusta nainen on kaunis ihan sellaisenaan yleensä, ei tarvitse ylenpalttista koristelua. Se, että varattu nainen, tai mies laittautuu houkuttelevan tai hyvän näköiseksi huolella, on mielestäni väärin. Miksi sitten elää parisuhteessa, jos haluaa houkutella ulkoisella olemuksellaan muita???
      On aivan eri, jos on sinkku.

      • 4534453453454353

        Samaa mieltä, jos oma vaimo tai mies ylitälläytyy jatkuvasti ja käyttää kalliita hajuvesiä niin kannattaa olla huolissaan parisuhteestaan


    • vainiinn

      Viestiketjun aloittaja kertoo olevansa AINOA itsestään välittävä äiti. Ihan jokainen muu mamma liikenteessä on ylipainoinen huonoilla hiuksilla ja hirveissä vetimissä.
      Rohkenen epäillä tuota tulosta.

    • meikätyttöpoika

      Mutta onneksi suomalaiset miehet pysyvät tarzanin näköisenä hautaan saakka, kiinteä vatsa ja peba, lihakset viimeisen päälle ....

    • hepp1

      No sellaisia suomi naiset on aina olleet tyyli tajuttomia käveleviä lihapullia,siideri/kalja bissiksiä...

      • buhaaahaa

        Ja suomi miehet kuin italialaiset adonikset, tummia ja tiukkavatsaisia....


    • Järkyttynyt

      Naisten pitää huolehtia itsestään. Ei todellakaan niitä karseita legginsejä, kauhtanaa ja crokseja. Järkyttävää katsella kun äidit kulkee sellaisina yleisillä paikoilla nortti huulipielessä ja vie lapsensa lähimpään pizza-kebab paikkaan syömään kun ei itse viitsi edes ruokaa laittaa. Todellakin kannattaisi lukea niitä muotilehtiä että ymmärtäisi edes jonkun tolkun pukeutumisesta.

      • järkyttynyt myös

        Mitään niin tyhmää kuin jotkut muotilehdet!!!!!!!!!!!!!!


      • meikätyttöpoika

        Siis tunnet kaikki suomalaiset äidit kun noin yleistät? Jos teillä siellä jossakin korvessa hornan tuutissa on tällainen meininki päällä niin ei se päde muualle Suomeen!


    • rumajavähänlihavaaaa

      Hei. Haista pitkä vittu,oot varmaan itse todella kaunis tai luulet niin.Ärsyttää tollaset kusipäät jotka luulee olevansa jotenkin muita parempia ja aina täytyy valittaa jostakin.Anna muiden olla sellaisia kun ovat. Jos hävettää olla suomalainen niin voit muuttaa johkin hevovitukuuseen leikkiin jotain muotiprinsessaa,olisi oikein jos sinä ja muut kiukuttelevat idiootit muuttaisitte muualle koska juuri te olette tämän maan pahinta syöpää.

      • asdfghjklöä

        läskin ja heikon itsekurin omaavan akan katkera, vit_tuuntunut ja kateellinen kommentti siinä.


      • ...
        asdfghjklöä kirjoitti:

        läskin ja heikon itsekurin omaavan akan katkera, vit_tuuntunut ja kateellinen kommentti siinä.

        Mielisairaan kommentti siinä.


      • rumajavähänlihava
        asdfghjklöä kirjoitti:

        läskin ja heikon itsekurin omaavan akan katkera, vit_tuuntunut ja kateellinen kommentti siinä.

        Aika huono arvaus (läski,heikko itsekuri,akka,kateellinen) vittuuntunut olen kyllä vaikka taidat olla niin perseestä että et edes ansaitse mun vihaa.Arvostan kuitenkin yritystäsi ja on muute hyvä nimimerkki löitkö läsön naamasi näppäimistöön?


      • asdfghjklöä
        ... kirjoitti:

        Mielisairaan kommentti siinä.

        eli olet juuri se ruma ja läski yh.


      • 4+12
        asdfghjklöä kirjoitti:

        eli olet juuri se ruma ja läski yh.

        Eli olet siis todellakin vainoharhainen? Piinaavatko läskit sinua kun nukut? Kuiskivatko he omituisuuksia joita muut eivät kuule?


      • asdfghjklöä
        4+12 kirjoitti:

        Eli olet siis todellakin vainoharhainen? Piinaavatko läskit sinua kun nukut? Kuiskivatko he omituisuuksia joita muut eivät kuule?

        arvasin oikein. Läski, ruma akka, joka ei kestä itseään.


      • tapahuoraittes
        rumajavähänlihava kirjoitti:

        Aika huono arvaus (läski,heikko itsekuri,akka,kateellinen) vittuuntunut olen kyllä vaikka taidat olla niin perseestä että et edes ansaitse mun vihaa.Arvostan kuitenkin yritystäsi ja on muute hyvä nimimerkki löitkö läsön naamasi näppäimistöön?

        asdfghjklöä on oikeassa


      • 11+5
        asdfghjklöä kirjoitti:

        arvasin oikein. Läski, ruma akka, joka ei kestä itseään.

        Eli siis kuulet ääniä.
        Pitäisikö sinun hankkiutua hoitoon?
        Tai minullekin voit kyllä puhua, voin olla täällä sinua varten.

        Milloin läskikompleksisi alkoi? Millaisia oireita se tuottaa sinulle?


      • 8+11
        tapahuoraittes kirjoitti:

        asdfghjklöä on oikeassa

        Ja sinä taidat olla väärässä.


      • asdfghjklöä
        11+5 kirjoitti:

        Eli siis kuulet ääniä.
        Pitäisikö sinun hankkiutua hoitoon?
        Tai minullekin voit kyllä puhua, voin olla täällä sinua varten.

        Milloin läskikompleksisi alkoi? Millaisia oireita se tuottaa sinulle?

        Nyt jotakin läskimätästä on kirpaissut kommenttini. Oma syysi, kun olet itsekurittomuuttasi lihottanut itsesi rumaksi ihrakasaksi. Kuole kiloihisi vi_tun läski. En lue tätä ketjua enää tämän vastaukseni jälkeen, joten typerä ja ihrainen vastakommenttisi jää minulta näkemättä. Game over läski. Boooooooooohhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaa!!!!!


      • asdfghjklöä'
        8+11 kirjoitti:

        Ja sinä taidat olla väärässä.

        älä selitä läski.


      • 3+15
        asdfghjklöä kirjoitti:

        Nyt jotakin läskimätästä on kirpaissut kommenttini. Oma syysi, kun olet itsekurittomuuttasi lihottanut itsesi rumaksi ihrakasaksi. Kuole kiloihisi vi_tun läski. En lue tätä ketjua enää tämän vastaukseni jälkeen, joten typerä ja ihrainen vastakommenttisi jää minulta näkemättä. Game over läski. Boooooooooohhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaaaa!!!!!

        Useimmiten lääkkeiden äkillinen poisjättäminen aiheuttaa aggressiivisuutta.
        Suosittelen, että pikapikaa ottaisit lääkkeesi.


      • 17+1
        asdfghjklöä' kirjoitti:

        älä selitä läski.

        Älä yritä, läskimpi.


    • vaatteet

      Minulla ei ole aikaa eikä kiinostusta tuijotella ihmisten vaatteita,olen tyytyväinen että yleensä on vaatteet. Jos sinulla on aikaa päivystää ja tarkkailla kanssaihmisten pukeutumista, olisiko sinulle sana työ/omat asiat kohdallaan.

      • Ei voinu ottaa

        Sama havainto kuin aloittajalla! Huomasin asian kun yritin ottaa facebookiin kauempaa edes syherötasoista ei tunnistettavaa katukuvaa kotikaupungista!!! Helvetti kun ne ihravuoret ei näyttäny lekkinseissä hyvältä torintäyelta!!! Onko kukaan kuullutkaan ESTEETTISYYDEN VIRKISTÄVÄSTÄ VAIKUTUKSESTA??? Kaikkiin ihmisiin! Hävettäs suoltaa maailmalle mokomaa filmiä esille!


      • :DDDDDDDDDDDDD
        Ei voinu ottaa kirjoitti:

        Sama havainto kuin aloittajalla! Huomasin asian kun yritin ottaa facebookiin kauempaa edes syherötasoista ei tunnistettavaa katukuvaa kotikaupungista!!! Helvetti kun ne ihravuoret ei näyttäny lekkinseissä hyvältä torintäyelta!!! Onko kukaan kuullutkaan ESTEETTISYYDEN VIRKISTÄVÄSTÄ VAIKUTUKSESTA??? Kaikkiin ihmisiin! Hävettäs suoltaa maailmalle mokomaa filmiä esille!

        voi ihanko facebookkiin


    • säihkysääri

      Rumat ne vaatteilla koreilee...jokainen pukeutuu miten parhaaksi näkee eri tilanteissa...juhliin sitten ykköset!

    • PLÖSÖ

      RIKOO ON RISKILLÄ " RUMA"

      • Oisko välimuotoja

        MIKS PITÄÄ POSSUNVALKOSELLA OLLA SE PIKIMUSTA KAUTTA KIRKKAANPUNANEN KAUTTA VIOLETTI KAUTTA VALKASTU KAUTTA VIHREÄ TUKKA JA SEKIN JYRSITTY JOSTAIN KOHTI PALJAAKS JA SIIHEN VIELÄ TATSKAT LEKKINSIT TAI MUSTA HALATTI MONEN VALKOSEN KAUTTA VIHREEN KAUTTA PUNASEN KAUTTA VIOLETIN PÄÄLLÄ.


    • gdfgdfgdfgdfgfd

      Kaunis on kaunis myös ilman vaatteita ja meikkiä.

      Jos pitää molempia käyttää valtavasti niin ehkä ei ole niin kaunis kuin luulit.

      • läski ei sytytä

        Läski on läski ilman vaatteita ja meikkiäkin. En tajua miksi pitää jo parikymppisenä painaa toista sataa kiloa.


    • ei saa arvostella !!

      ehkä kaikilla ei ole varaa maksaa kalliista vaatteista, koska suomessa on kallista asua ootteko ajatellut sitä? muutenkin suomessa on kallista kaikki asuminen ja siihen kaikki työttömyys ja muu niin vieläkö ihmettelette miksi ei oo varaa kaikilla syrjäytyneillä laittautua? ootte idiootteja ei voi muuta sanoe ketä arvostelette muita pässit!!!

      • 9867

        Suomessa rahaa tungetaan rikkaille. On monia lapsiperheitä, joissa rahat tiukilla ja lapsi menee uusien hepeneiden edelle.


      • Ei kurttusaani

        Moni nainen ei tajua ETTEI MIES ETSI NAISESTA KAIKKIA MAHDOLLISIA OMITUISUUKSIA EDES ULKONÄÖSTÄ!!! Eli jättäkää omituisuudet pois!!! Mies katsoo naista KOSKA HÄN ON KAUNIS EI SIKSI ETTÄ HÄN ON OMITUISEN NÄKÖINEN !!! Kauniit vaatteet ovat KAUNIITA JA SOPIVIA VAATTEITA!!! Katsokaa mallia Vickanista ja MAddesta ja äidistään ja vaikka Katesta! Unohtakaa ne artesaanikurtisaanikurssin outoudet NYT,,,:)!


      • HHUHUH
        Ei kurttusaani kirjoitti:

        Moni nainen ei tajua ETTEI MIES ETSI NAISESTA KAIKKIA MAHDOLLISIA OMITUISUUKSIA EDES ULKONÄÖSTÄ!!! Eli jättäkää omituisuudet pois!!! Mies katsoo naista KOSKA HÄN ON KAUNIS EI SIKSI ETTÄ HÄN ON OMITUISEN NÄKÖINEN !!! Kauniit vaatteet ovat KAUNIITA JA SOPIVIA VAATTEITA!!! Katsokaa mallia Vickanista ja MAddesta ja äidistään ja vaikka Katesta! Unohtakaa ne artesaanikurtisaanikurssin outoudet NYT,,,:)!

        Hehheee Haahhahaaa!! No oliskohan noilla mammoilla enempi sitä kahisevaa ja lastenhoitajat, että saa nukku 10 tuntia/yö, kokit tekemässä safkan jne.... Ei tartte muuta kun maata kauneussalongissa, manikyyrissa, kampaajalla, ja sakki on koko ajan ympärillä tekemässä päivähuoltoa päästä varpaisiin, kuteet ostetaan mistä lie butiquesta samoin kengät.. Ei tarvitse stressata mistää, riittää kun on kaunis ja hymyilee. Ei tarvitse valvoo öitä, ei tarvitse lähteä sotkemaan fillarilla 10 km töihin ja takasin, työpäivän päätteeksi, ei tartte ravata ruokakaupassa.. Pysyyhän siinä niin freesinä. Täytyy sanoa, että otit kyllä oikein hyvän sakin malliksi, johon jokainen suomalaisäiti voi mennen tullen verrata itseään ja ehdottomasti pitää olla svenskien laisia


    • Tepro

      Ne on ne samat mammat, jotka kilpaa haukkuvat suomalaisten miesten ulkonäköä.

      • Eikä maksa paljoa

        Kauneus ei maksa YHTÄÄN MITÄÄN ! Talkkipurkki ja Dödö ja höylä pinsetit nivea ja vaseliini sekä ripsiväri meikkivoide ja huulipuna ehkä alle 100 e ja KESTÄVÄT AINA KAUTTA VUODENKIN . Huolitteluun et tarvi muuta! Vitosella saat uusia puseroita, 20 e mekkoja ja kenkiä! Ihan kauniita


      • HHUHUH
        Eikä maksa paljoa kirjoitti:

        Kauneus ei maksa YHTÄÄN MITÄÄN ! Talkkipurkki ja Dödö ja höylä pinsetit nivea ja vaseliini sekä ripsiväri meikkivoide ja huulipuna ehkä alle 100 e ja KESTÄVÄT AINA KAUTTA VUODENKIN . Huolitteluun et tarvi muuta! Vitosella saat uusia puseroita, 20 e mekkoja ja kenkiä! Ihan kauniita

        Niin "ei maksa mitään".. Niinkauan kun sinäkin asioit äidin ja isin rahapussilla, ei maksa mitään.. Odottelehan, kun (olet vielä yksin) maksat siitä työttömyysmaksusta vuokran, veden, sähkön, puhelimen, netin, vaatteet, meikit, ruoan, vakuutukset, asusteet ja kiva olisi päästä vaikka leffaankin edes kerran vuodessa. Taitaa sossuluukku tulla tutuksi.. Odottele sitten, kun on vaikka se yksi lapsi lisää, niin menot lisääntyy kummasti, ei lapsilisillä herroiksi elellä, ei vaikka saisit yh-korotuksenkin.. Kyllä se elämä suakin opettaa


      • mee töihin.
        HHUHUH kirjoitti:

        Niin "ei maksa mitään".. Niinkauan kun sinäkin asioit äidin ja isin rahapussilla, ei maksa mitään.. Odottelehan, kun (olet vielä yksin) maksat siitä työttömyysmaksusta vuokran, veden, sähkön, puhelimen, netin, vaatteet, meikit, ruoan, vakuutukset, asusteet ja kiva olisi päästä vaikka leffaankin edes kerran vuodessa. Taitaa sossuluukku tulla tutuksi.. Odottele sitten, kun on vaikka se yksi lapsi lisää, niin menot lisääntyy kummasti, ei lapsilisillä herroiksi elellä, ei vaikka saisit yh-korotuksenkin.. Kyllä se elämä suakin opettaa

        Onkohan oma vika kun työttömänä olet? Siivous - ja tiskaustyötä kyllä riittää. Vai oletko laskenut että Kelan rahoilla ja sossun rahoilla saa kotona maata samalla hinnalla? Varmaan masentaa niin ei voi tehdä töitä?


    • Ajatuksia Ajatuksia

      Olenko ainoa mies joka ei pidä " tyrkyn " näköisiä naisia viehättävinä? Paljon nätimpiä on " kiltisti " pukeutuneet naiset joilla erittäin vähän meikkiä naamassa tai ei ollenkaan.

      Ainakun näen erittäin tyrkyntyylisen naisen niin mieleeni tulee ensinmäisenä että " hyi onpa likainen tyttö joka on varmasti maannut jokaisen kanssa "

    • hoh hoijaa

      kyllä ei nätisti pukeutuminen ole ainakaan rahasta kiinni jos on vara istua terasseilla ja v etää kaljaa iltakaudet ja vkl.nytkin käytiin tyttöystävän kans kattelemas kaupoissa muutamalla eurolla saa kauniita vaatteita oli pitsipaitaa hametta ym.ym naurettavan halvalla .mutta kun nyky äidit päästää ittensä karmeeseen kuntoon just tuolla kaljan ja pitzan syömisellä jätkissä näkyy olevan vähän samaa vikaa eihän nille muut mahukaan ku lökäpöksyt verkkarit

      • HHUHUH

        Jännä huomata, että KAIKKI NAISET istuu terassila kaljaa lipittämässä ja pitsaa vetelemässä. Näin se on aina näissä keskusteluissa, kun valopäät ei muutakaan keksi.


    • äidit on kauniita

      Hirveä lukea näitä kommentteja täältä palstalta - ei voi muuta sanoa kuin että on liuta suvaitsemattomia ihmisiä, ihan hirvittää, et noinko ajattelemme kanssaihmisistämme. Kuolema ja sairaudet tekee meistä tasa-arvoisia, muistakaa se, siinä ei auta raha, eikä mammona ja ihan sama missä vaatteissa kuolee, kun kuolee kuitenkin - se on ihmisen ainut päämäärä ja lopullinen...!
      Olin tänään järkyttynyt, kun kuulin erään läheisen ihmisen vakavasta onnettomuudesta - siinä kohtaa tajuaa, miten vähäpätöisiin ja mitättömiin asioihin elämässä kiinnitetään huomiota tai juostaan rahan perässä. Jos hengen lähtö on lähellä, siinä ei kyllä mietitä mitä on päällä, vaan että se ihminen säilyi hengissä. Samalla osaa olla kiitollinen kaikesta hyvästä mitä omassa elämässä on, terveydestä, ruoasta, katto pään päällä jne.

      Jos äitit kävelee verkkarit tai legginsit päällä, on se täysin ymmärrettävää, lapsi on tärkeämpi kuin jatkuva itsestä huolehtiminen. Rento äiti on aina mukavampi kuin sellainen, joka miettii kynsiään, pukeutumista ja pärstäänsä kaiken aikaa. Ei kai lapsien kanssa mennä ulkoilemaan parhaat päällä, vaan sellaisissa vaatteissa, joissa on mukava olla. Nämä äidit kyllä osaa pukeutua tilanteen mukaan, jos on tarpeen, joten jätetään arvostelut sikseen.

    • teini*****t

      Meillä päin näkee sellaisia parikymppisiä äitejä, että huhhuh. Mietin, millä ajalla he kakaraansa hoitavat, kun kaikki aika taitaa mennä naaman pakkeloinnissa? Paljastavat vaatteet ja kaikki viimesen päälle. Oksettavia nuo tuollaiset "äidit".

    • kyllä se nyt niin vaan ikävä kyllä on että nyky nuoretkin naiset/tytöt on ylipainoisia pullukoita...ja eivät osaa pukeutua sen mukaan.Läski hyllyy ja lihaksia ei näy missään.....voi voi.Ei kaunista katseltavaa kenellekään.

    • no muuta pois

      No tuota, ei muuta kuin täällähän ei ole kenenkään pakko asua, jos hävettää, voit muuttaa ihan vapaasti muualle. Tiedän kyllä ettei kaikki osaa pukeutua, mutta ei ole minun ongelma, enkä häpeile toisten puolesta

    • arabinvaimo

      Täysin samaa mieltä kommentista :"Miks ei äiditkin voisi olla seksikkäitä?". Asun arabimaassa ja minulla on arabimies. Meillä ei toistaiseksi vielä ole lapsia, mutta kaikilla ystävillämme ja perheenjäsenillämme on. Arabikulttuuriin kuuluen, lapsia on useampia. Kotimaassamme asiallinen ja siisti pukeutuminen (polvien ja kyynerpäiden sekä avonaisten kohtien peittäminen) kuuluu kuvioon.

      Kaikki läheiseni naiset ovat korkeasti koulutettuja ja suurin osa käy kodin ulkopuolella töissä. Vaikka lapsia on useita, raskauskiloista tai synnyttämisestä ei ole tietoakaan (ei edes vanhemmilla naisilla). Jokainen meistä (jopa anoppini, 6 lapsen äiti) harrastaa aktiivisesti liikuntaa. Kaikki olemme kokoa 34-38. Kukaan ei lähde koskaan kotoaan huolittelematta itseään tai pukeutumatta kauniisti ja siististi (PANOSTAMME HUOLITTELUUN MYÖS KOTONA! TÄRKEINTÄ ON NÄYTTÄÄ MIEHEN EDESSÄ HYVÄLLE KOTONA, SILLOIN, KUN OLETTE VAIN KAKSIN!). Vietämme välillä hemmottelupäiviä, käymme kosmetologilla, hieronnassa ja muissa hoidoissa sekä shoppailemme. Ei mitään jetset- elämää, mutta itsestään huolta pitämistä. Tällä aikaa miehemme tapaavat toisiaan ja pitävät huolta lapsista. Tällöin vaimot saavat tavallaan ns laatuaikaa jaksaakseen taas arkea lasten kanssa ja miehen rinnalla.

      Arabikulttuurin myötä olen ymmärtänyt, että panostaminen itseensä ja miehen edessä vahvana naisena olevana olen ymmärtänyt, että naisen tehtävä ei ole olla vain äiti. AVIOLIITON MYÖTÄHÄN SEN ITSEENSÄ PANOSTAMISEN PITÄISI VASTA ALKAA. ON TÄRKEÄÄ OLLA OMAN MIEHENSÄ MIELESTÄ SEKSIKÄS, HYVÄNNÄKÖINEN JA VIETTELEVÄ (Olematta sitä muiden miesten edessä). Ei tarvitse näyttää huoralle tai ylimeikata/pukeutua, vaan tärkeää on ikään/asemaan /vartalon muotoon liittyvä asiallinen panostaminen.

      SUOMESSA LIIAN MONET NAISET EIVÄT LASTEN JÄLKEEN PIITTAA ULKONÄÖSTÄÄN, MIKÄ ON SURULLISTA! Lihotaan ihan poskettomiksi porsaiksi ja pukeudutaan, kuin mummot konsanaan. Ei huolehdita lainkaan omista tarpeista tai miehen tarpeista. En ihmettele yhtään, että miehet katselevat muita.

      SUOMESSA KAIKKI ON KALLISTA, KOSMETOLOGIT, KUNTOSALIT (PERSONAL TRAINER), UUDET VAATTEET JNE OVAT VAIN PAREMPI OSAISTEN ETUJA. Ei tavallisilla tallaajilla niihin välttämättä ole varaa. SUOMALAISISTA KAUPOISTA PUUTTUU TYYLITAJU KOKONAAN (vaatteet ovat kuin toiselta vuosisadalta, jos vertaa ruotsin, espanjan tai muiden euromaiden pukeutumiskulttuuriin). Omassa kotimaassani kauneudenhoito ja vahvana naisena kasvaminen on tapa ja siihen opetetaan lasta jo alusta saakka. Täällä saa hyvää laatua kaikista palveluista halvalla, ei tarvitse olla rikas (jopa opiskelija voi käydä) käydäkseen kerran viikossa hierojalla, pari kertaa kuussa kosmetologilla, kampaajalla jne.KAI SUOMESSAKIN IHMISET KÄYTTÄISIVÄT PALVELUITA, JOS NIITÄ EI OLISI YLIHINNOITELTU!

      - Dr. Ahrmin

      • tri empaattinen

        Afghanilaisten, Iranilaisten & Arabilaisten yms. kulttuuri on todella narsistista. Suomalaisetkin narsistit jää aikalailla kyseisen kulttuurin varjoon.
        Nämä itämaiset varmasti laittautuvat myös muiden vuoksi, mutta enemmän itsensä. Ulkonäöstään huolehtiminen on heille pakkopullaa. Jos ei täytä muiden asettamia vaatimuksia tai yli vaatimusten, joutuu rankan pilkan kohteeksi. Kaikki heille on kilpailua, ihan kaikessa täytyy olla muita parempi. Se on varmasti rankkaa joillekkin, etenkin heille jotka eivät ole hyvännäköisiä, tai kärsii joistain lausuntavirheistä tai joilla ei ole varaa mihin milloinkin.
        Itämainen kulttuuri yksinkertaisesti vaatii kansaltaan narsistisuutta ja yliampuvaa itsekkyyttä jotta pärjäisi elämässään. Muiden silmissä kaiken täytyy olla hyvin, muiden täytyy olla kateellisia, muita lannistetaan jotta tuntisi itsensä paremmaksi.
        Varmaan suurin osa näistä ihmisistä ovat masentuneita ja jotkut vakavasti. Jos jollakin on masennusta tai muita tavallisimpia mielenterveyden häiriöitä, hänet luokitellaan automaattisesti täysin hulluksi sekopääksi.
        Olen itse ollut muutaman vuoden parisuhteessa afghanistanilaisen kanssa, eli läheltä olen nähnyt. Heidän kulttuurinsa ei miellytä minua kyllä yhtään ja olen luonteeltani juuri sellainen että heidän maassaan tai yhteisössään en pärjäisi, ja itsari ei olisi yhtään kaukaa haettu vaihtoehto.
        Olen ikionnellinen, että meillä suomalaisilla on varaa valita, saa rauhassa olla vähän rupsahtanut tai miksikä nämä "itsestään huolehtivat" määrittelee. Itse pidän huolta ulkonäöstäni, mutta minua ei kyllä yhtään haittaa muiden ihmisten pukeutuminen, jokainen saa tehdä ulkonäöllään mitä haluaa. Hyväksyntä on todella tärkeä asia ihmiselle, kaikki tarvii sitä ja kaikkien täytyy suoda se itse itselleen. Minua ärsyttää suunnattomasti kun hyväksyntää on niin vaikea antaa muille ihmisille, niinkin pienessä asiassa kuin ulkonäkö/pukeutuminen.

        "SUOMESSA LIIAN MONET NAISET EIVÄT LASTEN JÄLKEEN PIITTAA ULKONÄÖSTÄÄN, MIKÄ ON SURULLISTA! Lihotaan ihan poskettomiksi porsaiksi ja pukeudutaan, kuin mummot konsanaan. Ei huolehdita lainkaan omista tarpeista tai miehen tarpeista."

        -Ulkonäöstään huolehtiminen on rankkaa varsinkin pienten lasten äidille, se ei kieli piittaamattomuudesta. Heillä ei vain niin usein ole aikaa laittautua, tai eivät ole sitä oppineet. Itsetunto saattaa olla laskenut niin että yrittää vaan unohtaa ulkonäkönsä niin usein kuin mahdollista. Tarviiko heitä tästä syyllistää? Ei todellakaan. Myöskään laittautuvia ihmisiä on aivan turha pilkata ja syyllistää.

        "En ihmettele yhtään, että miehet katselevat muita."

        -Teit niin tai näin, miehet AINA katselevat muita aivan niinkuin naisetkin. Se harvoin tarkoittaa mitään.

        "SUOMESSA KAIKKI ON KALLISTA, KOSMETOLOGIT, KUNTOSALIT (PERSONAL TRAINER), UUDET VAATTEET JNE OVAT VAIN PAREMPI OSAISTEN ETUJA. Ei tavallisilla tallaajilla niihin välttämättä ole varaa." "KAI SUOMESSAKIN IHMISET KÄYTTÄISIVÄT PALVELUITA, JOS NIITÄ EI OLISI YLIHINNOITELTU!"

        -Olen täysin samaa mieltä!!


      • HHUHUH

        Sinun kantaisin suurta huolta ja murhetta omasta itsestäsi ja tulevaisuudestasi seillä arabin kainalossa. Kunhan sen ensimmäin pentu syntyy ja on poikapuolinen, niin sitten tuskin enää kiinnostaa muiden ulkonäkö. Sinun todellakin kannattaa huolestua omasta ja tuleviuen lapsien puolesta,.. Taas yksi suomiämmä on höynähtänyt rättisulkeisiin, ja ukko sukunsa voimin vie poikalapset


      • naisellinen nainen

        Suomessa on vallalla tämä ajattelu että mies kelpaa vain siittämään ja rahaa tuomaan. Itse olen ulkomaalaisen kristityn miehen vaimo ja todellakin haluan tarjota miehelle parasta. Yleensä naisilta täällä jää huomioimatta että sitä miestäkin voi hemmotella ja hoitaa ja tarjota naisellisuutta hänelle. Itse haluan pysyä kauniina itseni hänen ja avioliittomme takia. Mieskin hoitaa itseään. Ei se tee miehestä homoa jos hoitaa ihoaan ja on tarkka vaatteista. Itse olen tarkka vaatteistani. Samoin mies. Silitän miehen paidat jota suomalaiset ystäväni kauhistelevat. Mies hoitaa jalkojani ja hieroo minua tekee kotitöitä jne. Samoin minä haluan tarjota hänelle nautintoa pysyen kauniina. Suomalainen kulttuuri nyt on mitä on. Esim. mieheni katsoi yleisessä virastossa laahustavia korkeasti koulutettuja henkilöitä. Että ovatko nuo muka juristeja? On ne. Laahustettiin kroksit jalassa virttynyt t-paita päällä. Ja sama juttu sairaalassa.


      • Naisen mies.
        naisellinen nainen kirjoitti:

        Suomessa on vallalla tämä ajattelu että mies kelpaa vain siittämään ja rahaa tuomaan. Itse olen ulkomaalaisen kristityn miehen vaimo ja todellakin haluan tarjota miehelle parasta. Yleensä naisilta täällä jää huomioimatta että sitä miestäkin voi hemmotella ja hoitaa ja tarjota naisellisuutta hänelle. Itse haluan pysyä kauniina itseni hänen ja avioliittomme takia. Mieskin hoitaa itseään. Ei se tee miehestä homoa jos hoitaa ihoaan ja on tarkka vaatteista. Itse olen tarkka vaatteistani. Samoin mies. Silitän miehen paidat jota suomalaiset ystäväni kauhistelevat. Mies hoitaa jalkojani ja hieroo minua tekee kotitöitä jne. Samoin minä haluan tarjota hänelle nautintoa pysyen kauniina. Suomalainen kulttuuri nyt on mitä on. Esim. mieheni katsoi yleisessä virastossa laahustavia korkeasti koulutettuja henkilöitä. Että ovatko nuo muka juristeja? On ne. Laahustettiin kroksit jalassa virttynyt t-paita päällä. Ja sama juttu sairaalassa.

        Suomessa on vallalla tämä ajattelu, että ulkonäkö ei ole se kaikista tärkein asia. Tietysti ihmisissä on eroja, mutta eiköhän vakka kantensa valitse. Rennommin pukeutuva ja asennoituva valitsee samantyyppisen kumppanin, ja ulkoasusta niuhottava omanlaisensa. Kyllä sellainen rennommin pukeutuva ihan hyvin voi "tarjota puolisolle parasta". Se paras ei vain kaikille ole ulkonäkö, jollekin se on vaikka joku yhteinen mukava tekeminen. Täällä Suomessa ei tarvise esittää ja yrittää erottua, että saa arvostusta.


      • Dr neverheard

        Heräsi mietteitä, onko arabeilla jotenkin erityisen huono iho tai jotain ongelmia suorittaa kotihoitoja tai itsenäisesti suorittaa hyvinvointia ja kauneutta ylläpitäviä toimia, kun käydään pari ketaa kuussa kosmetologilla? Ja usein kampaajalla, eikai ne hiukset kasva ja ränsisty nyt viikossa? Säännöllisen hieronnan kerran viikossa voi jotenkin ymmärtää jos treenaa ahkerasti, mutta kai sitä voisi venytelläkin ja tehdä kotihoitoja? Vai onko arabimaissa hoidot niin halpoja, että sama varalta käydä useammin?

        Sinänsä kunnioitan oikein paljon tuota itsestään huolehtimista! Itsekin huoehdin itsestäni, mutta näin suomalaisittain ja se tarkoittaa 3-4 krt/vuosi kampaajaa ja kosmetologia.


    • minnistelijä

      Ja kyllä se rahakin painaa aikaslailla pienet tulot -halpis vaatteet =eka pesun jälkeen jo virttyneet.lisää rahaa lapsi perheille niin ehkä äitikin voisi ostaa laadukkaampaa päälle laitettavaa.meillä ainakin rahan puute vaikuttaa tyyliin.

      • pientä rajaa hei

        Niin siis lisää veronmaksajien rahoja kotona makaaville työttömille ja mielenterveyskuntoutujille? Vai pitäis tässä omista verorahoista vielä ostaa merkkikuteet kyseiselle pohjasakalle?


    • 8000§§§

      Kyllähän se on totuus että läskiReisiä/läskiPerssseitä näkyy nuorissa
      sekä pojanklopeissa että tytöissä.

      Täytyy sanoa että ihan katukuvassa näkee näitä hevosnaamoja ja kengän koko
      44.

      • voi jessus

        Olisiko iso kengän koko tullut isältä perintönä? Sille tuskin itse voi mitään. Ei niille kasvonpiirteillekään.


    • Rumarumempi

      Kantsii miettiä sumentavien silmälasien hankkimista, jos on jo korvien välissä noin utuista.. Kiviäkin kiinnosti tämä ;D

    • jorma 10"

      Hyvältähän tuo suomalaisäiti tytär reppuselässään näyttää.
      10-tuumainen pitää äidit nuorekkaana...10" on Suomessa harvinainen?

      • höpöjä puhut...

        Mistä tiedät että se on suomalainen?


      • faktalla pamauttaja

    • suesweb

      Voi luoja... kyllä se ihmisen sydän ja se panostus lapsiin on ihan ykkös asia siinä kohtaa kun niitä lapsia on, ei se että yrittäis edelleen olla kuin missi.. Kasvaisit sinäkin noine pinnallisuuksinesi... Vaikka oisit kuinka laitettu niin kyllä se sinunkin miehesi sielä muita vilkuilee.. vaikka useinhan sen on voinut huomata että pinnalliset äidit kun välittävät vaan itsestään niin jääpä siinä sitten huomaamatta itserakkauden keskellä että maailmassa on kuitenkin muitakin naisia.. jos mies katsoo se katsoo.. ei ne ole ne vaatteet ja se pakkelin määrä... Oletko koskaan ajatellut ettei nuo katseet olekin olleet tyystin vieroksuvia ja paheksuvia.. sen suhteen että äiti ihmisenä keskityt vielä vain täysin itseesi vaikka jokin muu pitäisi olla huomattavasti tärkeämpää kuin ne omat vaatteet, kampaukset ja meikki.

    • mieskö

      sairasta porukkaaaa

    • juntit

      Suomalainen Persuämmä ei ole seksikäs ennen lapsia eikä jälkeen.

      • ,,,,,,

        Kuitenkin miehet vinkuu puutetta.


    • silmänruokaa riittää

      Kyllä niitä sexyjä mammojakin näkee. Tänäänkin kaupungilla pari todella hyvin istuvissa farkuissa työnsi hyökkäysvaunuja. Peppu oli niin maukkaan pyöreä että huh huh.

    • Hyi saatana...

      Suomalaiset ovat junttia porukkaa MOT

    • Haistsinä

      Aloittajalle.

      Haista sinä Holopainen pitkä pazka!

    • Ei pidä paikkaan!
      Kyllä jopa suomalaiset äidit pukeutuvat yleisesti ottaen hyvin.
      Vaikkei ehkä viimeisimmän muotivillityksen mukaan.

    • aaaaaaaaa

      Voi luoja. Aloittaja ei haukkunut huonosti pukeutuvien luonteita. Hän mietti miksi ei nähdä vaivaa ulkonäön suhteen. Hän ei kyseenalaistanut heidän hyvyyttään muissa asiossa. Miksi te väännätte aina niin monimutkasiksi kaiken? Luoja mitä tolloja täällä on. Ja noi asiattomat lällättelyt, menkää nukkumaan.

      Aloittajalle, suomalaiset äidit on väsyneitä varmaan, eikä niitä kiinnosta trendit. Tuskin sen ihmeellisempää. Seksielämä varmaan kuollut, joten miksi vaivautua.

      • Naisen mies

        Tai sitten seksielämää on, joten miksi vaivautua. ;) Ei sitä seksielämää lasten kanssa yleisellä paikalla hoideta. ;)


    • Siemen tosiaan....

      Missähän päin lienet suomalaisia katselet. Itse olen huomannut, että vaikka suurin osa suomalaisista naisista ja äideistä on hyvännäköisiä, nättejä, tyylikkäitä tai persoonallisia, riittää kun on yksi crokcsjalkainen, niin siihen tietenkin "totuuden siemen" ja heimolaisensa kiinnittävät huomion.

      SUomalainen ominaisuus ei suinkaan ole tyylittömyys vaan tuo "lasi on puoliksi tyhjä" -asenne, jonka mukaan sitten leimataan kaikki suomalaiset, tietenkään itseä ei lasketa tässä tapauksessa tähän joukkoon.

      Nämä muka-muotipoliisit ovat niitä ikuisia valittajia, jotka valittavat siis toisten tekemisistä ja olemisista, kun itse asettavat itsensä johonkin jalustalle josta katsella nokkavartta pitkin muita suomalaisia.

      Voi, voi teitä ns. totuuden torvia...

    • menkää järveen

      KAIKILLE JOTKA HÄPEÄÄ OLLA SUOMALAINEN NIIN LÄHTEKÄÄ HEVONVITTUUN TÄÄLTÄ, OTETAAN MAMUJA TILALLE!

    • hersy

      Rumat ne vaatteilla koreilee,on ihan yksi lysti mitä ihmisillä on päällä ,kunhan ei p.... eikä tissit vilku,tuokin aloittaja ei pahemmin maailmaa paranna,täysi torvelo.

    • Liikuntaalisää.

      Ei tämä teksti lyttyyn ketään laita.

    • NUORITYTTELI

      MÄ ITE OON 15 VUOTIAS JA KU TUUN KATTOO TÄTÄ VÄITTELYÄ TÄNNE AIKUISTEN PALSTALLE SE TEKEE PAHAA TEISTÄ KU LUULEE ET OOTTE ESIKUVIA VITTU JOKAINEN TÄÄL ON KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!! AIKUISILTA PASKAA KÄYTÖSTÄ HÄVETKÄÄ MUNAPÄÄT. TOIVOTTAVASTI LAPSENNE TIETÄÄ TÄSTÄ KUI HÄPEÄLLINEN VANHEMPI VÄITTELEE TÄÄL. TURHA SANOO VASTAA MITÄÄ KAIKKI TE OOTTE HUONOI VANHEMPII TÄÄL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Tytteli, pisteet sulle! Olen pitkään ollu sitä mieltä, että te nuoret olette 10 kertaa fiksumpia, ku me keski-ikäiset kehäraakit, jotka ei tosiaan osaa ees käyttäytyä.
        Sinä olet fiksumpi jo nyt, hieno homma =)


    • sydämmestä

      Kauneus on katsojan silmissä, ja sitten se sisäinen kauneus mikä ei katoa.

      • kyllä muuttuu

        Ei katoa vai? Otin tavis tytön aikoinani. Oli kiltti ja sympaattinen. Vaan kun lapsen sai niin psyyke muuttui kertaheitolla. Kiltti muuttui pirulliseksi riivinraudaksi. Ja mitä kauneuteen tulee niin oma kaunis naiseni tällä hetkellä on myös ihana kiva ja mukava. Ja tyylikäs. Sosiaalinen ja toisia huomioonottava.


    • Tavis on muotia

      Normicore on nyt muotia, joten nää crocs-mammat on just nykytrendin harjalla!

    • Arto L

      Aloitus on ihan asiaa, tosin ongelma ei ole vain mammojen, vaan aivan samalla tavalla miesten. Jostain syystä kulttuurimme vapaus saa ihmiset ajattelemaan että julkisilla paikoilla voi näyttäytyä ja käyttäytyä kuten omassa autotallissa.
      Itse katson myöskin että julkisillla paikoilla pitäisi vähimmäisvaatimus olla puhtaat vaatteet, kävellessä ei polteta ja päihtyneenä ei esiinnytä.
      Paidattomuus terasseilla, toreilla ja kaduilla, saati kaupoissa ei osoita toisten ihmisten kunnioittamista.

    • Hahahaaaaa, toi on niin totta!

    • 1+5=6

      Jo on murheet pieniä, kun pitää murehtia milta muut ihmiset näyttävät. Sitten ihmetellään kun kuulee koulusta viestiä "teidän Janica-Petteri on kiusannut muita, haukkunut mm. ulkonäköä". Kotoahan se asenne iskostetaan lapsiin. Hienoa.

      Morjens.

    • ei oo todellista!

      Kylläpäs on joillakin murheet?? Miten voi haitata muiden ihmisten pukeutuminen ja muu habitus noin paljon? Mutta älä nimittele lastesi kuulleen muita ihmisiä noin, koska jostain ne sikiää nää ihan pienet lapset jotka jo arvostelee ja kiusaa toisia lapsia ulkonäön ja pukeutumisen takia. Olen sitä joskus miettinyt että mistä se arvostelu jo päiväkoti iässä saa alkunsa, mutta tässähän se selvisi. On nämä "itsestään välittävät" äidit esimerkkeinä..huh huh..

    • Hahahaaaaa :) toi on niin totta!

    • yökötykset

      Todella miksi hermostutte aloittaja kirjoitti asiaa, miksi muuten miehet ihailee Venakkoja ja Virottaria,,,JUURI SIKSI KOSKA OVAT HUOLITELTUJA.
      On toisten ihmisten kunnioittamista, kun pukeutuu omanvartalon käyviin puhtaisiin vaatteisiin , ei ranta rokseihin ja hiukset siististi. Lihavilla hirvittävän näköiset legginsit ja T-paita katsokaa tosiaan peiliin alushousut ei pue teitä.

      • hohhoijjaa

        Höpö höpö, en minä ainakaan laittaudu kunnioittaakseni muita :DD


    • Eiköhän jokainen saa olla niin juntti ku haluaa, ei sitä aina jaksa/viitti laittautuu niin fiiniks... itelläni olis aikaa vaikka kuinka laittautua, mut en edes viitti, koska sillon ku laittaudun niin teen sen itteni takia en muitten! :P

    • 11 neitsyttä ;)

      kietämät nainen hehkuu äityyttää on se mitä on,mistä vain missä vain..ainoo prioriteetti miehillä on suojela naista tämän lapsen kanssa...muistakaa tämä,,,

    • MILFs'MILK

      " Ja katsotaan nenän vartta pitkin tämmöistä vähän enemmän itsestään välittävää ÄITIÄ."

      Tutustu termiin MILF :-)

    • MieVain_-_

      Minulla ei ole edes lapsia. Pidän painoni kurissa, mutta en suostu sheivaamaan karvojani edes kun menen rannalle uimaan. Saan olla luonnonmukainen jos niin haluan. Minun ei tarvitse matkia hugh hefnerin hutsuja.
      (karvattomuus tuli muotiin -90 luvulla jenkeissä ja rantautui tänne euroopan perukoille asti)

      Jos ette kestä ulkonäköäni, se on teidän ongelmanne.

      • asdfghjklöä

        ole ihan rauhassa vaan karvapas_ka, mutta me haukutaan sunlaisia tapauksia sitten ja emme lopeta, vaikka olisit mitä tahansa mieltä tästä asiasta.


      • sivusta..
        asdfghjklöä kirjoitti:

        ole ihan rauhassa vaan karvapas_ka, mutta me haukutaan sunlaisia tapauksia sitten ja emme lopeta, vaikka olisit mitä tahansa mieltä tästä asiasta.

        Eli se taisi olla ongelma. :D


    • sexy3

      Kyllä ainakin pääkaupunkiseudulla riittää yllin kyllin hyvännäköisiä äitejä.

      Kiva seurata liikenteessä kun touhuavat pikkulasten kanssa niin välittävällä ja rakastavalla otteella:)

    • rento äijä

      pintaliitäjien ärsyttäminen huonolla pukeutumisella on parasta mitä ihminen voi tehdä

      kärsi tai pysy kotona

      • Samaa mieltä__

        Oikea asenne! :D


    • otaneuvostavaari

      Onko se niin vaikeaa hyväksyä se että jokainen saa näyttää miltä haluaa?
      Nenänvartta pitkin katsovat ovat kateellisia, joten ota se imarteluna. Hymyile takasin jos joku näyttää vittumaista naamaa. Mitä väliä mitä mieltä muut ovat?

    • Huolehdin omasta ja lapsen puhtaudesta,puhtaista vaatteista. Säännöllisesti käynti kampaajalla. Risoissa ja sotkuisissa vaatteissa uskalla ulos edes lähteä.

      • ....................

        Loistava aloitus, koska tuli näin paljon erilaisia kannanottoja.


    • ....................

      Suomessa on aina pyjamabileet tuulipuvussa. Tule sinäkin mukaan!

      • herätys

        Etkö ole huomannut että ei tuulipukuja enää. Legenda elää vielä ja olet jämähtänyt siihen.


    • Vitunutpot

      Aloittaja on täydellisen oikeassa. Sen huomaa myös näistä vastauksista. Eli se koira älähtää, johon.,,,
      Meidän suomalaisten tulee yhdessä olla huolestuneita naistemme pukeutumisesta ja ns. tahallisen rupsahtamisen trendistä.

      • niin on

        Uhallani rupsahdan. Huomenna tuplasti.


    • Rakkauettomuus

      Varmaan kyse on monista asioista, siis ihan kuin oireyhtymä.
      Siis, depressio, annetaan asioille periksi, masennutaan.

      Sama syy kuin on siinäkin että ennemmin vihataan kuin rakastetaan.
      Jokin syy tähän varmaan on? Me naiset? Feminismi?
      Katkeruus kun asuskellaan täällä kylmässä pohjolassa?
      Huonosti nukutut yöt?
      Vähemmistön stressiä?

    • Äitikö ruma?

      Tässä näkee taas miten erilaisilla silmillä maailmaa katsotaankaan. itse juuri mietiskelin kuinka hyvässä kunnossa ja hyvän näköisiä nuoret äidit (ja vahemmatkin) ovat. :) Ainakin 4 mamia tuli päivän aikana vastaan, joillakin verkkarit jalassa mutta selvästikkin yritti yhdistää lapsen nukutuksen ja lenkkeilyn. Kauniita äitejä on kaikkialla.

    • HHUHUH

      Hahhaaa, taas yksi oikea valopilkku on keksinyt loistavan ja täysin uuden käyttämättömän jutun aiheen. No kuule, senkun tälläät sitä maalia naamas ja kulje kun markan huo*a pentus kanssa. Jos joku kulkee krokseissa ja verkkareissa, niin mitä hitttoa se sulle kuuluu? Olisikohan sinunkin korkea aika panostaa johonkin muuhun kun meikkeihin ja minihameisiin, nimittäin vaikka siihen sivuseikkaasi eli äitiyteen. Tosin epäilen, että sinulla on lapsi vain omissa kuvitelmissasi.

    • Impulsiivinen Sonni

      Vaimoni on kyllä seksikäs, uhkeamuotoinen ja houkutteleva...
      5 lasta ei ole vienyt vyötäröä.

      Kyllä Suomessa ihania naisia on, vaikka ei olisikaan meikkipöpö.

      • Barbie ja Kenny

        Ja paljonkohan täällä älykkyysosamäärä.....0


    • Suomi on ruma

      suomalaisilla on muutenkin täysin surkea pukeutumismaku, täällähän ei ole sopivaa olla tyylikäs. Olen itse aviomies ja pukeuden aika lailla samalla tasolla kuin eurooppalaiset miehet yleensä. Siksi saan usein kummallisen kommentin puolisoltani että miksi pitää laittautua noin kun menee vaikkapa kauppaan asioille.

      • vaihda

        Miksi olet ottanut sellaisen puolison? Olisit ottanut vertaisesi. Voit tietenkin vaihtaa vielä jos puoliso on jämähtänyt vuosien aikana suomalaiseen pukeutumismakuun.
        Suomikin on muuten euroopassa joten ilmeisesti pukeudut kuitenkin tyypilliseen suomalaiseen asuun.


      • HHUHUH

        Terve menoa eurooppaan!! Hei hei, lähde jo äkkiä sivystyksen kehtoon eli eurooppaan, minkä ihmeen takia roikut täällä idiootteja täynnä olevassa eu-slummissa?? Anti palaa, äläkä takasin tuuu!! Vai onko itsetuntosi niin huono, että pitää elvistellä täällä junttilassa että jollain tapaa sinä komistus saat orkkuja sekopollaasi


    • Juntille juntti, niinhän se kuuluukin mennä. Prinssille prinsessa. Mut liian moni sikopaimen tahtoo prinsessan ja liian moni piika prinssi. Niin se EI mee tai ainakin äärimmäisen harvoin.

      • Mutta junteille ei rinse

        Innkupinkku! Oikeille prinsseille ja rinsessoille on mennyt ihan putkeen juuti noin . Prinsessa victoria ja tavisdaniel. Madeleine ja tavismies! Albertti ja tavisnainen, william ja taviseukko! Haakon tavisnainen Mette! Harrylla vain taviksia! Espanjan kunkku tavisnainen laetitita ja eronnuki vielä, lista on sääntö!:)


      • Mutta junteille ei rinse kirjoitti:

        Innkupinkku! Oikeille prinsseille ja rinsessoille on mennyt ihan putkeen juuti noin . Prinsessa victoria ja tavisdaniel. Madeleine ja tavismies! Albertti ja tavisnainen, william ja taviseukko! Haakon tavisnainen Mette! Harrylla vain taviksia! Espanjan kunkku tavisnainen laetitita ja eronnuki vielä, lista on sääntö!:)

        Tarkoitin nyt "prinsessa" ja "prinssi" senkin valopää! Että jos olet työtön, ryyppäävä ja sotkuinen äijä, et saa miss Suomea, tai jos olet 120 kiloinen "keijukainen", et voi saada komeaa hyvätuloista miestä..toki ihmeitä tapahtuu, mut noin 99,9 %, asia on näin.


      • 17+16
        inkkupinkku-70 kirjoitti:

        Tarkoitin nyt "prinsessa" ja "prinssi" senkin valopää! Että jos olet työtön, ryyppäävä ja sotkuinen äijä, et saa miss Suomea, tai jos olet 120 kiloinen "keijukainen", et voi saada komeaa hyvätuloista miestä..toki ihmeitä tapahtuu, mut noin 99,9 %, asia on näin.

        Harmi ettet ole kelvannut kuin kakkosnaiseksi ja siksi et tiedä asioista mitään.
        Kyllä minä ainakin olen prinsessa ja löytänyt itselleni prinssin. =) Kiloista, koulutuksesta, ulkonäöstä, tai mistään muustakaan huolimatta.


    • stylemamma

      Keskustelusta hohtaa tämä ihmisten lokeroiminen. Just näiden seikkojen takia ihmiset haluavat olla massaa, ettei vain kukaan ala nimeämään.
      On teillä kyllä suppea maailmankuva ja elämänkokemus jos kengät ja hameenpituus määrittää mikä ihminen on laatuaan.
      Mä oon luullut, että ilkeys on vanhempien ihmisten katkeruutta vaan näkyykin olevan nuorten äitien kateutta.
      Sinä tyylikäs mamma, pidä kiinni asenteestasi.

      • eeh?

        Mutta hänen asenteensahan on, että kengät ja hameenpituus määrittävät, mikä ihminen on laatuaan. Että hän saa yksin nimetä, leimata ja mulkoilla. No, asennehan sekin.


    • Tuore äiti

      En tajua tätä, että lökäpöksyisen, ylipainoisen ja hiukset pesemättömänä liikkuvan naisen vaihtoehto on aina "huoramaisesti puettu, maalattu ja korkkareita käyttävä". Itselläni on parempi olo, jos olen huoliteltu ulos mennessä. Minulle tämä tarkoittaa hoidettuja hiuksia ja ihoa, sekä nättejä naisellisia vaatteita, ei siis mitään ihmeellistä.

      • HHUHHUH

        Tuore äiti.. Ole sitten tyytyväinen ja toivottavasti seuraava lapsesi ei ole koliikkikakara tai muuten vain sellainen pakkaus, että pistää elämänne uusiksi.. Hehhee, melkein jo näen sinut valvomassa pari yötä putkeen, ja nukut niitä 10 min pätkiä silloin tällöin, safkaa pitäis laittaa, kaupassa käydä, pyykit pestä ja huushollia siivota ja sitä ja tätä ja tota.... Kyllä taitaa meikit ja mekot unohtua ja alat laahustaa tukka sekasin niissä verkkareissa, kun väsy on niin kova että oksettaa


      • Tuore äiti
        HHUHHUH kirjoitti:

        Tuore äiti.. Ole sitten tyytyväinen ja toivottavasti seuraava lapsesi ei ole koliikkikakara tai muuten vain sellainen pakkaus, että pistää elämänne uusiksi.. Hehhee, melkein jo näen sinut valvomassa pari yötä putkeen, ja nukut niitä 10 min pätkiä silloin tällöin, safkaa pitäis laittaa, kaupassa käydä, pyykit pestä ja huushollia siivota ja sitä ja tätä ja tota.... Kyllä taitaa meikit ja mekot unohtua ja alat laahustaa tukka sekasin niissä verkkareissa, kun väsy on niin kova että oksettaa

        Olipa katkera tilitys...En sanonut meikkaavani. Kerroin vaan huolehtivani hygieniasta ja pitäväni kivoja vaatteita, joita löytyy ihan huokealla hinnalla esim. kirppikseltäkin.


      • diudiudiu
        HHUHHUH kirjoitti:

        Tuore äiti.. Ole sitten tyytyväinen ja toivottavasti seuraava lapsesi ei ole koliikkikakara tai muuten vain sellainen pakkaus, että pistää elämänne uusiksi.. Hehhee, melkein jo näen sinut valvomassa pari yötä putkeen, ja nukut niitä 10 min pätkiä silloin tällöin, safkaa pitäis laittaa, kaupassa käydä, pyykit pestä ja huushollia siivota ja sitä ja tätä ja tota.... Kyllä taitaa meikit ja mekot unohtua ja alat laahustaa tukka sekasin niissä verkkareissa, kun väsy on niin kova että oksettaa

        Onks joku potkinu sua päähän ku oot noin vitun katkera??? taidat olla jotenkin elämässä epäonnistunut päähän potkittu kehäraakki!!
        Joo kyllä suomalaiset on sitten kateellisia... jos ei muusta niin vaatteista!


      • HHUHUH
        Tuore äiti kirjoitti:

        Olipa katkera tilitys...En sanonut meikkaavani. Kerroin vaan huolehtivani hygieniasta ja pitäväni kivoja vaatteita, joita löytyy ihan huokealla hinnalla esim. kirppikseltäkin.

        "Katkera tilitys".. Huolehdin hygieniastani,, voi idiootti hyvä. En ole nähnyt likaista naista, tyttöä, äitiä, mummoa, paitsi jokusen kassi.alman, mutta miehissä sitäkin enemmän.. Miksi sinä YLEISTÄT, että KAIKKI naiset on likaisia????? Vai luuletko sinä olevasi ainoa puhdas nainen paskalandiassa? Kyllä olet tyhmä ja itseäsi täynnä oleva arvatenkin vielä blondi


      • Tuore äiti
        HHUHUH kirjoitti:

        "Katkera tilitys".. Huolehdin hygieniastani,, voi idiootti hyvä. En ole nähnyt likaista naista, tyttöä, äitiä, mummoa, paitsi jokusen kassi.alman, mutta miehissä sitäkin enemmän.. Miksi sinä YLEISTÄT, että KAIKKI naiset on likaisia????? Vai luuletko sinä olevasi ainoa puhdas nainen paskalandiassa? Kyllä olet tyhmä ja itseäsi täynnä oleva arvatenkin vielä blondi

        Itse olet täysi vajakki, kun kirjoitat tänne tuntemattomille solvauksia, käyttäisit vaikka senkin ajan itsestäsi huolehtimiseen jos ei kerran muka mitenkään ehdi. En ole yleistänyt yhtään mitään. Aloittaja vaan kirjoitti juuri huolittelemattomuudesta, ja sitä on mm. huono hygienia.

        Joka tapauksessa olet tosi säälittävä tapaus. Hanki itsellesi apua, niin voi helpottaa.


      • osta peili
        HHUHHUH kirjoitti:

        Tuore äiti.. Ole sitten tyytyväinen ja toivottavasti seuraava lapsesi ei ole koliikkikakara tai muuten vain sellainen pakkaus, että pistää elämänne uusiksi.. Hehhee, melkein jo näen sinut valvomassa pari yötä putkeen, ja nukut niitä 10 min pätkiä silloin tällöin, safkaa pitäis laittaa, kaupassa käydä, pyykit pestä ja huushollia siivota ja sitä ja tätä ja tota.... Kyllä taitaa meikit ja mekot unohtua ja alat laahustaa tukka sekasin niissä verkkareissa, kun väsy on niin kova että oksettaa

        Itse olen tuon mankelin käynyt läpi ja olen useamman äiti edelleen. SILTI olen hyvännäköinen ja tyylikäs joka hetki. Sekä lapset ja koti. Opetan toki myös muita elämänarvoja lapsilleni. Onkohan se nyt jonkun toisen vika jos sinä et ole äitinä selviytynyt. Kaikki eivät rupsahda raskaana. Eivät saa repeämiä, raskausarpia jne. Lantionpohjanlihaksiakin saa harjoittaa jos sellaista ongelmaa jäi. Olen kiitollinen etten ole rupsahtanut enkä lihonnut. Ja lapseni ovat terveitä vaikken raskaana syönytkään kahden edestä. Pitäis olla ruma ja ylipainoinen niin sitten on täydellinen äiti.


    • Itsekin olen äiti ja pidän rennosta pukeutumisesta. Karsastan kaikenlaisia etikettejä ja pukupakkoja. Muutenkaan en ole ulkonäkökeskeinen. Nuorena tuli stressattua ulkonäöstä liiankin kanssa. Piti olla epämukavissa vaatteissa, vain koska ne oli pop.

      Nykyään olen ensisijaisessi äiti en seksiobjekti, joka miettii omaa olotilaa vaatehankinnoillaan.

    • Geenit

      Minun äitini on nyt 85 vuotias ja ikäistään nuoremman näköinen, mutta 40-50 vuotiaana hän oli vieläkin oikea "hottis"!

    • Ihmetyttää.

      Usein naisten pukeutuminen...Asusteena on 4 nroa liian isot college housut, joissa takapuoli roikkuu polvitaipeissa ja kauhtunut t-paita roikkuu läskien peittona ja linttaan kävellyt sandaalit.

      • HHUHUH

        Olet ilmeisesti katellut näitä lökäreitä selkäpuolelta, kun olet huomannut niin tarkkaan että perus roikkuu polvitaipeissa.. Olet tainut katella miespuolisia takalistoja


    • gfjgjf

      Uusimpien suominaisten mielipiteiden mukaan nainen saa kyllä olla seksikäs....

      Gambiassa.

    • rönttösmuori

      Jos hiekkalaatikoilla näkee vain niitä crocs & leggins -mammoja, niin tarkoittaako se sitä, että sillä aikaa ne itsestään huolta pitävät äidit piippaa tukkaansa ja valitsee peilin edessä vaatteitaan, jolloin lapset ei pääse tänään(kään) ulkoilemaan, vaikka on ihanat kesäsäät?

      Ainakin omalla kohdallani pukeutumiseen näillä helteillä vaikuttaa nimenomaan mukavuus. Ulkonäkö on kakkossijalla. Esim. helteellä pitkä tukkani on aina kiinni, koska paksu tukka hiostaa niskaa. Jos jotakuta häiritsee, niin häiritköön.

    • ei muodin mukaan

      miksi pitäisi olla pukumies jos ei ole bisnesmies ja sellaisissa töissä? tai semmoisessa ammatissa, joka vaatii mieheltä puvun käyttöä ihan järjetöntä vaatia vapaa-aikana pukeutumaan semmoisiin vaatteisiin joissa ei ole mukavaa olla ja liikkua. ja vaan siksi jos se nyt jotakin ärsyttää. se oli hyvä kommentti eräältä, että siinähän kestät pinnalliset ihmiset jos naiset tai miehet ei pukeudu muodin mukaan tai viitsi laittautua kauppareissua varten niin siinähän ärsyttää ja mulkoilevat ihan loistava kommentti !!! itse ainakin pukeudun just tasan niinkun tykkään enkä välitä ollenkaan siitä mitä muut ajattelee jos se jotakin häiritsee niin ei ole mun ongelma. naiset ja miehet saavat pukeutua suomessa juuri niinkuin haluavat eikä kukaan määrää miten tulee pukeutua piste ja loppu !!!

    • Hoikkana säilynyt

      Olen 50 v. nainen, enkä ole ylipainoinen. Eniten ihmettelen sitä, miten paljon ylipainoa on tämän päivän alle 30 v. jopa teineillä. Kun katselin entisiä luokkakuvia, joukossa oli muutama pyöreämpi, mutta ei ketään huomattavan ylipainoista.

      • mies 40

        Näkee paljon 20 vuotiaita naisia joilla on kaksi mahaa. Hirveet läskejä ovat ja huomaa että ne ovat syöneet sipsejä ja limsaa juoneet koko ikänsä.


    • paskasuomi

      Juoppoja ne kaikki on.

    • Truth hurts :)

      Suomalaiset nyt ovat vaan vähän juntteja ja oudonnäköisiä...
      Poikkeuksena ainoastaan länsirannikolla on seksikkäitä äitejä ja isiä ;)

    • tässä teille

      Mikään ei morfaudu yhtä monipuolisesti negatiiviseen suuntaan, kuin suomalainen nainen joka kuvittelee, että hän on prinsessa.

      Perheen perustamisen jälkeen menee noin kaksi vuotta ja enemmistöllä mammoista on koko paletti morfautunut täysin päinvastaiseen suuntaan, kuin perhosella - kauniista perhosesta sohvan kulmassa mönkiväksi myrkyllisen oloiseksi toukaksi.

      Tällöin entisen perhosen ainoaksi vaihtoehdoksi jää matkailu...Gambiaan.

      Samaan aikaan suomalaiset miehet pitävät yhteiskunnan toiminnassa ja saavat siitä ainoastaan valitusta ja solvausta.

      • kiltti mies.

        Tavis naiset on usein seksikkäitä


      • kiltti mies.
        kiltti mies. kirjoitti:

        Tavis naiset on usein seksikkäitä

        En osaa yhtään pukeutua enkä tiedä muodiasta mitään. Siksi olenkin ruma enkä saa naisia. Kesällä shortit - t-paita - sandaalit ilman sukkia. Talvella verkkarit tai farkut. Syksy ja talvi kun tulee niin kauhee paniikki minkälaisen talvitakin ostaa ja sitten ostan jonkun ruman takin ja saan murhaavia katseita etenkin naisilta että tuo ei ainakaan osaa pukeutua.


      • sama saman luo

        Onpa ihme juttu, kun teillä ei ole kuitenkaan sanoa suomalaisista naisista mitään muuta kuin valitusta ja solvausta.


      • siinä sulle tavis
        kiltti mies. kirjoitti:

        Tavis naiset on usein seksikkäitä

        Tarkoitatko taviksella tätä: Tennari, farkut, narutoppi ja rintsikat paistaa alta. Maha roikkuu vyötärön päällä. Selän ihossa ja niskassa keltaisia finnejä. Olkapäässä joku kiinalainen tatuointi. Värjätyt hiukset joissa hilsettä?


    • Näkeehän sen...

      Joo ja mennään huonoon parisuhteeseen,ollaan vaan netissä ja katotaan telkkua,syödään herkkuja,ei siis laiteta oikeaa ruokaa,ei ole ruoka-aikoja,usein näkee näitä nuoria isiä kaupassa ihan pallo hukassa,ostetaan jotain makkaraa tai hienoja ja kallita lihoja,kun ei viitsitä laittaa mitään.Kohta erotaan,kuuluu vaan etä voi vittu...Semmosta!Kun mikään ei riitä!

    • ggkög

      No, hoitotuki on niin pieni, ettei sillä ostella joka kuukausi uusia vaatteita. Myös tervellinen ruoka ja vihannekset ovat kalliita, samoin harrastukset ja kuntosalikortti maksaa. Tähän päälle ku laskee raskauskilot niin siinä sitten tiputtaa kiloja.

      • Ryhdistäydy

        Höpö höpö! Juurekset ovat halpoja, tee niistä raasteita ja erilaisia ruokia. Googleta ohjeita, jos et osaa. Samoin lihan voi korvata soijarouheella. Pussillinen on todella edullista. Kun jätät pullat, karkit ym. namit ostamatta, säästät. Lenkkeily ja ulkoilu on ilmaista. Mene marjametsään, saat hyvää liikuntaa ja marjat vielä lisäksi! Vaihda auto polkupyörään, ja/tai kävele, ui, nyt kun vedet ovat lämpimiä. Jne. Käy kirpparilla ja ALE- ostoksilla. Älä keksi tekosyitä!


      • huoooooohhhhhh

        Yksinhuoltajalle ehkä!
        Lapset tuleekin tehdä vakaaseen parisuhteeseen jossa on isä ja äiti. kun äiti on kotona isä tuo rahaa kotiin, jolla ostellaan.
        Lapset tulevat syömään samaa ruokaa kuin vanhemmat ja heidän kasvulleen ja kehitykselleen on erittäin tärkeää syödä lautasmallin mukaan.

        Sun lapset ei vissiin syö kasviksia/vihanneksi ollenkaan ku on niin kallista?
        Itse olen kotihoidon tuella ja mies tienaa 1800 e käteen kuussa. 1000 e menee jo lainanlyhennykseen ja on kahden auton vakuutukset ja sähköt ja muut ruuat koko perheelle. Laitamme joka kuukausi 50 e säästöön ja ostetaan 2 kertaa vuodessa koko perheelle hyviä vaatteita iso kasa.

        Jääkaappi pullollaan kasviksia ja terveellistä ruokaa. Katsoo siellä kaupassa niitä kilohintoja.
        Kuntosali kortti maksaa joo, mutta ulos intervallilenkille lähtö on ilmaista. Samoin kun hankkii tuollaisen uuden smart tv:n niin löytyy kaikennäköistä kotijumppaa, eikä maksa mitään. Kilot karisee.


    • Syyskeiju--*

      Minusta eräiden miesten pukeutuminen on hyvin säälittävää.Kuin olisivat karanneet laitoshoidosta.Jalassaan verkkarit tai putoamassa olevat farkut tms,,....jalassa sata vuotta vanhat lenkkarit tai sandaalit mustilla urheilusukilla.Parturissa ko.henkilöryhmittymä ei ole käynyt koska itse "osaavat" saksia päänsä muutamat haivenet..

      Ja sitten ovat olevinaan niin mahtavaa ja ihmettelevät vielä miksi ovat yksin-----miksi eivät löydä ketään naista itselleen..Sitä sopii heidän itsensä kysellä vaikka peilikuvaltaan:)). Käytöstapoja ei minkäänlaisia,ei järjen häiventä missään.Saitureita---kitupiikkejä----mustasukkaisia olentoja---tällaisiin olen valitettavasti törmännyt..Onneksi vielä jaksan joka aamu laittautua,toisia se niinikään tuntuu ärsyttävän. Mutta en siitä välitä.

      Onneksi saan asua yksin,onneksi saan valita seurani.Olen sen suhteen etuoikeutetussa asemassa!!!

      • verkkari mies

        Mä ainakin olen käynyt just viikko sit parturissa


      • sikaröhnö ukko

        Mies on saituri ja kitupiikki ellei elätä Syyskeijua? Eikä irtoa rahnaa sidukkaan täh?


    • Matkaajamies_26w

      Kroatiassa oli upeita äitejä, tälläinen 26-vuotias mieskin kuolasi niitä kilpaa kavereiden kanssa. Huh huh.

    • ikisinkku.

      Joo ja samoin tsekeis ja unkaris. Naiset siellä euroopas tosi kauniita ja ystävällisiä ja juttelivat pitkään. Suomes en ole kenenkään kans jutellut niin pitkään

      • hihiihihihiihh

        Vai siellä euroopassa, missä me sitten ollaan. olen jotenkin käsittänyt että euroopassa ;)


    • varmaa tietoa...

      Suomalainen nainen laittautuu niin kauan kunnes sinkku. Kun mies on naarattu, laittautuminen loppuu. POIKKEUS: jos varattu suomalainen nainen laittautuu, on seksielämä hänestä huonoa ja haluaa ulkopuolisen panosuhteen - siksi laittautuu.

      Näin se vaan menee...

    • varmaa tietoa... II

      ... siis: niin kauan kun on sinkku, eikä "kunnes sinkku".

    • Itsestään huolehtiva

      Kyllä nyt aika pahasti yleistät. En tosiaan tiedä missä kaupungissa asut, mutta täällä päin on hyvin tyylikkäitäkin äitejä. Ja yhtä hyvin lapsettomissa on tyylittömiä kuin niissä joilla on lapsia. Itse kun haen lapset päiväkodista niin suurinosa näkemistäni äideistä on oikein tyylikkäitä. Monella korkokengät ym. Olisiko sitten eroa työssäkäyvissä (jos nyt kaikki äidit joiden lapset on päiväkodissa on työssäkäyviä...) ja kotona olevissa? Vaikka itse tiedän kyllä tyylikkäitä ja itsestään ja huolta pitäviä kotiäitejäkin. Kaupungillakin olen kiinnittänyt huomiota "laitettuihin" äiteihin ja joskus oikein ihmetellyt miten heillä on aikaa laittaa itseään.

      Jos nyt vertaan itseäni työpaikkani naisiin, niin itse kiinnitän enemmän huomiota hiuksiin, pukeutumiseen ym. ja kuntoilen enemmän kuin jotkut joille ei ole lapsia.

      Mutta onhan se niinkin, että kun tulee lapsia, ei välttämättä samalla tavalla ehdi panostamaan itseensä. Itse en todellakaan kerkiä käydä shoppailemassa yhtä usein ja lakkailla kynsiäni ym. Ja alkuun vauva-aikana olin tosi väsynytkin, eikä kyllä ollut ihan ykkösasiana mielessä miltä näytän. Riippuu vähän puolisostakin kuinka paljon on lasten kanssa ja osallistuu kotihommiin. Itse joudun ottamaan lapsen mukaan lenkille juoksurattaissa (joita taas sitten jotkut nauraa ja ihmettelee).

    • Perus kuvio

      Heti kun suomalainen nainen huomaa olevansa raskaana, hiukset leikataan muistuttamaan kanalinnun pe*settä, ja painoa tulee raskausaikana n. 100kg lisää. Todennäköisesti alkaa vielä yksinhuoltajaksi ja lähiöbaarien siiderilortoksi.

      Suomalaisesta naisesta kannattaa pysyä KAUKANA.

      • 56443

        Iltasanomien sivulla juttua miksi suomalaiset valitsevat ulkomaalaisen miehen. Esim. ne käytöstavat suomipojat. Mielelläni pysyn osasta tämän maan miehistä kaukana!


      • Näinkö?

        Mulla tuli painoa vain 8 kg lisää. Ja liki kaikki jäi synnärille. Imetys laihdutti niin, että painoin 5 kg vähemmän kuin ennen raskautta. Paino pysyi myös siinä n. 2 vuotta.

        Omassa kaveripiirissä kyllä ne miehet ovat lihonneet. Ja joskus luulisi, että mies on raskaana eikä nainen vatsan koosta päätellen.

        Ja naiset nyt usein leikkaavat hiukset siinä 30-40 v tienoilla, oli lapsia tai ei.


      • huh huh..........

        Heti kun tulin raskaaksi, lopetin hiusten värjäilyn ja annoin niiden kasvaa valtoimenaan.
        Painoa tuli raskauden aikan 9 kiloa.
        Eka lapsi 5 v toinen 2v ja edelleen saman miehen kanssa naimisissa.
        Baarissa olen muutamaan otteeseen käynyt, mutta viihdyn paremmin keikoilla, konserteissa.

        Minusta kannattaa pysyä kaukana. Osaan käyttää kaulinta.


    • Kai sitä nyt jokainen saa pukeutua kuten haluaa?!?!?!?!?! Mua ei vois vähempää kiinnostaa miltä mä muiden mielestä näytän, pääasia on se, että mulla on mukava olo ja lapsella on mukava olo sekä säänmukainen vaatetus.

      Mulle se on hyvinkin pitkälti moraalinen kysymys: äiti ei yksinkertaisesti vaan voi näyttää miltään Billy Idolin bändäriltä tai minihame-pissikseltä, sillä äidin kuulu olla asiallisen näköinen ja näyttää lapselle mallia. Mieluummin ne crocsit ja verkkarit kuin tuubi-toppi ja minihame.

      • Muutakin

        Eikö ole muita vaihtoehtoja kuin tuubi-toppi ja minihame/crocsit ja verkkarit?

        Tietysti jos noista kahdesta pitäisi valita niin sitten...


    • Älä..

      Aliarvioi esimerkin voimaa...mainoksessakin sanotaan, jossa äidiltä karkaa pieru. Yhä useammin siis päivittäin näkee ylipainoisia äitejä, jotka ovat sulloutuneet legginseihin, selluliitista muhkuraiset reidet ja takapuoli hölskyen työntelevät ostoskärryjä ylipainoinen jälkikasvu perässä roikkuen. Eipä siinä voi kuin huvittuneena seurata, tällaiseksiko on muuttunut suominainen? Usein äidit valittavat palstoilla, ei ehdi harrastamaan kun pitää tehdä kotityöt ym...mutta,mutta tutkimusten mukaan suomalaiset katsovat päivittäin 3 tuntia telkkua,siihen kyllä aika riittää.

    • terveisiä metsästä

      Kerta toisensa jälkeen täällä näkyy, etteivät monet ymmärrä edes huolitellun ja huorahtavan pukeutumisen eroa. Toiset ovat vastikään pudonneet puusta, tai saaneet muuten vain hyvin vanhakantaisen kasvatuksen.

      Palasin juuri kaupasta ja kyllä siellä näkyi useampikin tissivako. Yksi niistä oli jopa huorahtavan näköinen, mutta siihen vaikutti yleisvaikutelma, eikä se vako.

    • Mies72!

      Se on kyllä totta minkä ovat monet tutut ulkomaalaiset miehetkin todenneet..

      Kun suomalainen nainen meikkaa ja laittautuu juhliin, pääsee korkeintaan samalle tasolle kuin esim ranskalaiset naiset arkena pukeutuu/laittautuu.

      Suomalaisten naisten mielestä laittautuminen kauniiksi ei ole kivaa, vaan ainoastaan miesten miellyttämistä. Eivät ymmärrä shoppailun ja itsensä hemmottelun päälle mitään (ja kohta joku tulee rääkymään että elää lapsilleen toisin kuin itsestään huolta pitävät nirppanokat, eiks jeah?)

      Heti kun yhteiskunnan päähän taottu tavoite (2,5 lasta, asuntovelka ja mökki) on jokseenkin saavutettu, voi muuttua muumimamman näköiseksi huoletta. Toki on ihailtavaa jos ihminen on sinut itsensä kanssa, mutta muistakaa että suurin osa ulkomaalaisista naisista tosiaan tykkää laittautua eikä se tarkoita että on prostituoitu!

      • mitä diivoja

        Nyt ei olla ulkomailla rakas maailmanmatkaaja :)


      • semmosen puoliso

        sookko keeneistä ja itsekurista kii ja vähän saako olla sairastamatta. 8lapsisen perheen äidit kin voi olla luonnonkainiita naisellisia.


      • Kyl tykkäis, mutta..

        En tiedä kuka niitä ranskalaisten mukuloita hoitaa sillä välin kun äitsykkä huoltaa itseään (ehkä isoäiti, joka asuu heidän luonaan), mutta usein shoppailu ja hemmottelu lasten kanssa ei ole kovin helppoa. Kivaa se varmasti olisi monesta suomalaisestakin naisesta. Itse olisin lähtenyt lenkille, mutta ukko alkoi valittaa, että siivota pitäis. Joten jätin lenkin väliin. Ennen kävin 5 krt/vko salilla/jumpassa, mutta nyt voin vain haaveilla siitä.

        Ja muutenkin täällä saa kyllä supatusta ja arvostelua, jos pukeutuu nätimmin tai meikkaa. Ainakin tioisilta naisilta. Ja miehetkin kyllä kyselee, että juhliinko oot menossa, jos arkena pukeutuu hameeseen ja korkkareihin. Ei viitsi erottua liikaa massasta.

        Ja ei kaikki ulkomaalaiset naiset erotu muuta kuin ihon ja hiusten värinsä puolesta suomalaisista. Vai tekeekö seura sitten kaltaisekseen? Eli koskeeko vaan Suomessa asuvia sitten. Tai vaan muita kuin ranskalaisia. Taitaa kyllä ranskalaiset miehetkin olla tyylikkäämpiä kuin suomalaiset miehet?


    • kummajuttu!

      Mä en ymmärrä missä te oikein liikutte kun niitä rumiluksia bongaatte? Juoppopiireissä? Mun oma mutsini on ainakin tyylikäs! Paljon tyylikkäämpi mielestäni kun mä 20v :D Se nimittäin saa vaatteet jotenkin pysymään aina uudenveroisen näköisinä, vaikka ostais henkkamaukasta. Ja sillä on aina kiharretut hiukset, ja luonnollinen meikki. Se syö terveellisesti eikä käytä alkoholia. Ja hän on 60, mut kaikki aina ihmettelee "et oo tosissas!" :D Kun kerron hänen iän. Ja muutenkin kun liikun kadulla, ihan nättejä äitejä mä oon nähny O.o Jaa-a, siitä vaan on tullu vissiin joku sanonta et suomalaiset naiset on rumia :D Mä luulen näin. Pistäkää joku kuva rumasta suomalaisesta naisesta? Mä oon nähny yhden ainoon sellasen koko elämäni aikana, ja sil oli alkoholiongelma sil naisel O.o Kai se rumuus/kauneus on sit katsojanki silmissä...

      • hih!nytmiehetvinkkej

        Muuten? Sanokaapas suomalaiset miehet, miten sit pitäis laittautua? Alan jo vähän ihmetteleen kun netissä tuntuu et feikki ei kelpaa, luonnollisuus ei kelpaa... Vaatetuspuolen jo varmaan osaan, mites hiukset ja pitääkö meikata mielestänne? Ihan vaan mielenkiinnosta, varmaan olis hyvä teidän kertoa myös, mitä pitäisi sit tehdä, eikä vaan millanen ei sais olla :D


      • 2247
        hih!nytmiehetvinkkej kirjoitti:

        Muuten? Sanokaapas suomalaiset miehet, miten sit pitäis laittautua? Alan jo vähän ihmetteleen kun netissä tuntuu et feikki ei kelpaa, luonnollisuus ei kelpaa... Vaatetuspuolen jo varmaan osaan, mites hiukset ja pitääkö meikata mielestänne? Ihan vaan mielenkiinnosta, varmaan olis hyvä teidän kertoa myös, mitä pitäisi sit tehdä, eikä vaan millanen ei sais olla :D

        Toivottavasti et puhu ja pukeudu samaan tyyliin kuin kirjoitat, tekstisi perusteella vaikutat enemmän 14-vuotiaalta kuin parikymppiseltä... :)

        Voisit siis vähän vaikka rauhoittua, kun kerran vinkkejä kaipaat.

        Mä oon muuten samaa mieltä siitä että suomalaiset naiset ei oo rumia, päinvastoin. En tunne ketään rumaa enkä koskaan kaupan jonossa aattele "onpas toikin taas ruma!"


    • elämä opettaa

      Totuuden siemen on se, ettet ole vielä tajunut että meitä ihmisiä on erilaisia, kaikki eivät elä ja pukeudu kuin sinä. Olet kai aika nuori vielä..

    • Ei montaa

      Tosiasiassa kauniita naisia on hyvin våhän.

    • lolipop

      Suomalaiset on sitä kansaa joka keskittyy enemmän työntekoon ku ulkoiseen kuvaan. Näin ulkonäkökään ei merkitse jos on lapsien takia pää kolmantena jalkana ja vielä muu elämä mukana. Olen usein kuullut rempsuisten äitien sanovan että he eivät vaan jaksa laittautua tai yksinkertaisesti ehdi.

      Kun lapsi tulee elämään, oma ulkonäkö voi olla viimeinen asia mielessä. Joillakin voi myös olla masennusta riippuen tilanteesta.

      Mutta tämähän ei ole mikään veruke. On monia maita joissa äidit pitävät huolta myös itsestään. Uskon että tämä on vain se suomalainen tapa jossa itsestään huolehtimista voi katsoa itsekkyytenä tai pinnallisena.

      • pidä itsestä huolta

        "Niissä maissa" joista puhut, mies maksaa ja nainen pitää markkina-arvoa yllä, vaikka veri tirsuisi korkkareista. Kas kun ilman miestä hänellä ei ole mitään, mutta onneksi Suomessa on toisin, täällä EI TARVITSE miestä välttämättä mihinkään.


      • Niin miksiköhän
        pidä itsestä huolta kirjoitti:

        "Niissä maissa" joista puhut, mies maksaa ja nainen pitää markkina-arvoa yllä, vaikka veri tirsuisi korkkareista. Kas kun ilman miestä hänellä ei ole mitään, mutta onneksi Suomessa on toisin, täällä EI TARVITSE miestä välttämättä mihinkään.

        Näin on, siellä mies elättää perheensä ja maksaa ne "edustusvaimonsa" vaatteet, meikit, kauneushoidot. Naisen pitää ihan eri tavalla miellyttää miestä, koska on riippuvainen tästä. Aupair, lastenhoitaja tai isoäiti hoitaa muksut (tai menevät jo 4-5 vuotiaina kouluun, esikouluun jo 2-3 vuotiaina?) ja sillee. Toki työssäkäyviäkin naisia on.


      • Mr Cynical
        Niin miksiköhän kirjoitti:

        Näin on, siellä mies elättää perheensä ja maksaa ne "edustusvaimonsa" vaatteet, meikit, kauneushoidot. Naisen pitää ihan eri tavalla miellyttää miestä, koska on riippuvainen tästä. Aupair, lastenhoitaja tai isoäiti hoitaa muksut (tai menevät jo 4-5 vuotiaina kouluun, esikouluun jo 2-3 vuotiaina?) ja sillee. Toki työssäkäyviäkin naisia on.

        Tämähän on se vakio tekosyy.

        Miksi et huolehdi ulkonäöstäsi?
        -> no kun et kustanna meikkejä, parturia, kauneushoitoja, viiden tähden lomia, muotivatteita, ym.

        Ei se ole rahasta kiinni. Lenkille, kuntosalille, ja ruokakaupasta pizzojen/leivosten sijaan terveellistä sapuskaa. Energiaakin on paremmin kun ei kuluta paria tuntia päivässä sohvalla.

        Suurin osa naisista on laiskoja, parikymppisenä totutaan siihen että miehet juoksevat perässi ilman omaa vaivannäköä. Sitten kolmekymppisinä nuristaan miksi mies salaa vilkuilee parikymppisten perään.

        Niin, miksiköhän?


    • nooinn

      Äidit haluaa olla rauhassa, ei ne halua ympärilleen tyhjää puhuvia miehiä häiritsemään arjen kulkua.

    • Rhythmoflove85

      Olen JUMALATAR Africassa, joten pussatkaa hintit persreikääni !!!

    • ei tartte edes päteä

      kelle maailmassa täytyy kelvata? täh

    • jehudi

      Naisia nyt vain on kolmea sorttia: Kauniit ja seksikkäät joiden ei tarvitse paljoa äheltää peilin edessä ja ovat silti nättejä ja seksikkäitä, sitten on sellaiset jotka osaavat meikata, pukeutua ja laittaa tukkansa niin että ovat melkein edellisen ryhmän veroisia mutta ilman tunnin tai puolentoista maskeeraus yms sessiota ovat melko mitättömän näköisiä. Ja sitten on se enemmistö jotka ovat rumia, läskejä, epäsopusuhtaisia jne. osa heistä hyväksyy sen ja on oma itsensä.

      Tämän ryhmän alalaji on kaiken säälittävin. Puetaan liian pienet vaatteet, yli nelikymppiset luuskat pukeutuvat kuin pissikset, maalataan, käherretään, näytetään paljasta pintaa (vaikkei todellakaan kannattaisi...)

      Siinä se pähkinänkuoressa.

    • anonymous

      jokainen on omalla tavallaan kaunis,laittoipa hän itseään tai ei....kauneus on katsojan silmässä....olen joskus kuullut sanottavan,ehkä sinun olisi paras katsoa itse peiliin

      • jakkejökötin

        Sinua ei voi katsoa kuin perssilmällä.


    • LunaSatine

      huoh mitä yleistystä taas.. itse käytän fiftarimekkoja, balleriinoja, sään kylmettyä nahkatakkia ja pistän aina tukkaan jonkin koristeen. vaikka olen 30 äiti, se ei tarkoita että pitäisi näyttää variksenpelättimeltä!

    • myyjätär

      seksi myy, tiedetään. mutta seksillä ei saisi myydä, oli toivomus kuluttajilta takavuosina, ja koko seksi- sanakin piti poistaa sanastosta. no nyt ilmeisesti ovat nämä seksi- sanalta suojellut silloiset pienokaiset tulleet äideiksi - hih- ja äidit sitten rääkyvät näille tyttärilleen hottimpaa pukeutumista, jotta se mies pysyisi kotona rahoineen.

    • jokeri88

      no pysy perkele sisällä jos et halua nähdä ylipainoisia hirveissä vetimissä :D sulla on varmasti yhtä hirveät vetimet kun lähdet ulos. itse ainakin pistän päälle sellaiset vaatteet mitkä tulee ekana eteen ja melkein aina on crocsit jalassa mihin ikinä menen.

    • foordisti

      Eipä sinullakaan häävisti voi mennä kun ihan tänne piti tuollaista tulla kertomaan.
      Minä ainakin pukeudun niinkuin minusta itsestäni hyvältä tuntuu sanokoot muut mitä haluavat.

    • Hei looseri. . ..

      Mitäs siinä valitat kauneus on katsojan silmässä...
      Ja on ne seksikkäitä.... x)

      • Kaikissa

        meissähän on parasta ennen päiväys,,ja sika ei muuten hikoile,tiedoks vaan.


    • Totuus vai?

      Leikkipuistossa olen kyllä joskus ollut collehousuissa. "Crocksit" jalassakin poistunut kotipihasta kerran. Joskus muksu päättää extempore poistua kotipihasta ja en viitsi lähteä vaatteita vaihtamaan.

      Eilen koitin bongailla kaupungilla noita crockseja, näin kahdet. Yhdet kukalliset n. 70 v naisella. Toiset oli ballerinakenkien näköiset ja n. 20 v naisella. Muita en nähnyt vaikka koitin tarkkaan katsoa. Legginsejäkään ei juuri näkynyt. Ja yleensäkin niitä näkyy eniten parikymppisisillä ja pikkutytöillä. Ettei taas ois vaan provoa.

      Ja eipä ne isukitkaan kaikki taida olla mitään timmejä muoti-ilmestyksiä?
      Itänaapurin naisia kovasti kehutaan naiselliseksi ym. mutta olin vuoden vaihteessa kaupungissa missä oli paljon kyseisen maan kansalaisia ja samanlaisia mammoja suurinosa oli kuin suomimammat. Hajuvettä vaan enemmän.

    • skördä

      Minäpä tiedän erään naisen jolla on useita lapsia 3 eri miehen kanssa, ja aika hyvässä kuosissa tuo alta 40v tummatukka on vieläkin. Makuuhuonekatsekin sillä on tallella, joten pienellä panostuksella saattaisi saada pesää.

      • Arvot kohdallaan????

        Makuuhuonekatse tietysti johtaa siihen, että on kolmenkin eri miehen kanssa perheen perustanut...


      • persesilmäkatse?
        Arvot kohdallaan???? kirjoitti:

        Makuuhuonekatse tietysti johtaa siihen, että on kolmenkin eri miehen kanssa perheen perustanut...

        PERSEESSÄSI SINULLA ON MAKUUHUONE KATSE. TUMMA JA TULINEN?


      • skördä
        persesilmäkatse? kirjoitti:

        PERSEESSÄSI SINULLA ON MAKUUHUONE KATSE. TUMMA JA TULINEN?

        Ei kai sitä nyt ihan joka miehen kanssa tarvitse perhettä perustaa, riittää kun on sikiävää sorttia ja jakaa tavaraa huolettomasti niin kyllä se mälli palaa pohjaan aika helposti.


    • Tuutilullaa

      Saattaa olla, että näkemäsi äiti-ihminen oli yksinkertaisesti väsynyt. Varsinkin paljon sairastelevat lapset valvottavat vanhempiaan ensimmäisenä vuonna niin, että vanhemmat ovat univajeen takia kuin jatkuvassa humalassa. Siinä ei varmasti oma laittautuminen kauheasti kiinnosta, kun ainoa toive on päästä kerrankin nukkumaan kunnolla.

      Toinen ongelma pikkulasten vanhemmilla on ylirasitus. Vaikka lapset ovat maailman ihanimpia olentoja, heissä on kovasti hoitamista. Jos vielä pitää töissä käydä (esim. itse pyöritän omaa firmaa samalla kun hoidan lastani kotona), ovat päivät työntäyteisiä. Kaikista kamalimpia ovat päivät, jolloin koko perhe on sairastunut. Siinähän sitten yrität ykätaudissa lohduttaa ja hoitaa yhtä lailla sairasta kersaa.

    • Pirppanoita

      Arvostuskysymys, mihin käyttää aikaansa ja rahansa. Senkin ajan kuin mikä menisi itsensä laittamiseen voi käyttää lasten hyväksi. Jos laittautuminen nostaa mielialaa, niin mikseipä. Pikkulasten äideillä vaan on yleensä muiden tarpeet omien edellä.

    • My Cynical

      Suomalaisen naisen elämässä on 3 vaihetta:

      1. Juoksut
      - kun nainen on alle 25v tai mieluummin alle 22v, useimmat näyttävät kauniilta. Silloin juostaan pelurin sängystä toiseen, käytännössä n. 10% miehistä saavat 90% naisista.

      2. Vakiintuminen
      - kun siiderit alkavat näkymään vyötäröllä, slimmaavaa mustaa vaatetta päälle ja koukutetaan pikaisesti mahdollisimman korkean statuksen mies. Ne ylimääräiset 10 kiloahan varmasti lähtevät kun tyttöystävä alkaa käymään zumbassa.

      3. Lässähtäminen
      - kun mies, talo ja lapset on saatu...millään ei ole väliä. Ylipainoa 30kg, hiukset lyhyiksi, lökäreissa Siwaan ostoksille. Jos mies valittaa, on hän vain seksiä ajatteleva luolamies.

    • äitinainen

      Olen äiti mutta en kyllä tuollainen, En voi käsittää kun ei itsestään pidetä huolta eikä ne ole pelkästään äidit jotka sellaisia ovat vaan ihan järjestään liki joka toinen ämmä kulkee niissä krokseissa tukka aamunutturalla naama ruttunalla.

      • HHUHUH

        LOPETA SE PEILIN EDESSÄ KEIKISTELY "äitinainen" JA HETI!


    • Minusta äidit ja raskaana olevat naiset ovat seksikkäitä. Oikeita naisia..

      • älä valita!

        Nussikaa miehet naisenne hoikiksi, seksi laihduttaa?


    • rau-mat 2

      nainen on nainen nauti siitä äitinä. . . ei mieskään ole kalja mahoineen se seksikäs näky.

      • trtataaaaaaa

        kaljamahoineen


    • suomen aidit :D

      Laski persuamma voi heittaa crocsit roskikseen, mutta on silti laski persuamma.

    • Ikäneito

      Asun kehä kolmosen ulkopuolella. Ainakin tässä kaupungissa on aivan mahtavan kokoisia äitejä. Tätä ilmiötä ei ollut silloin kun itse olin nuori äiti 90-luvun alussa. Jokunen pyöreämpi oli, mutta ei läheskään samassa mittakaavassa kuin tänään. Kun on reilusti ylipainoa, silloin ei oikeastaan ole muuta mahdollisuutta kuin telttaan pukeutuminen. Kireät vaatteet eivät näytä hyviltä ylipainoisilta.

      Crocseja en ole kovinkaan paljon nähnyt, mutta olen vuosia ihmetellyt suomalaisten mieltymystä koviin hiusväreihin, eilen näin karmeat lilat lyhyet hiukset. Onko lila nyt in?. Kauniita värisävyjä löytyy marketinkin hyllyltä, eikä vain peroxidiblondia, mustaa tai punaista.

      En ole itsekkään huomiota herättävän kaunis, vaan tavis. Yritän pukeutua kohtuullisen hyvin rahojeni puitteissa, ei ylipainoa ja hiuksissa luonnollisen vaalea väri. En yritä väkisin näyttää 20-vuotiaalta.

    • er45

      Täytyy yhtyä aloittajan mielipiteeseen.

      Valitettavan usein näen ns. supermarketkansaa liikkeellä, ja milloin on mitäkin vaan kietaistu päälle, ja lähdetty ihmisten ilmoille peiliin katsomatta.

      Jotenkin, kun itse ainakin pidän huolta itsestäni, pukeutumisestani, en osaa kuvitella mitä näiden ihmisten mielessä liikkuu, sillä tuntuu hyvin vieraalle ajatukselle että lähtisin esim. kalsareissani kävelemään kaupungille. Tuo on kärjistys asiaan, mutta tuo on hyvin selkeä esimerkki siitä, miltä se tuntuu, kun supermarketkansa liikkuu milloin mihinkäkin kauhistukseen pukeutuneena.

      Vai ettekö te katsoisi kieroon jos näkisitte jonkun olevan prismassa pelkät bokserit jalassa? Itseäni ainakin ensin hymyilyttäisi, ja sitten tuntisin myötähäpeää..

    • Haahahah

      Mistä erottaa Suomalaisen miehen ja naisen? Meikistä.

    • 18+16

      Ei se minua haittaa ollenkaan? Ymmärrän, että kesällä ei ole tarpeen ehostaa jos käy ulkoilemassa lapsensa kanssa. Miehenä minua ei kiinnosta "ehostautua" kun poistun kämpästäni lapseni kanssa. Minulla on puoliso kotona ja jos minun olemukseni jotain häiritsee niin voi tulla suoraan sanomaan jolloin suosittelen kaivoon hyppäämistä.

      Yksi päivä näin äidin, joka käveli tissit korostettuina ja hame oli niin lyhyt, että pienessä mäessä paljastu alushousujen puutteen....Huomasi heti, että lapsi on ollut ilmeisesti joku vahinkolaukaus ja nainen ei ole tajunnu abortoida, koska elää vain oman naamansa takia.

      Mielestäni ihminen joka kävelee kadulla ja pitää kirjaa miten ihmiset pukeutuu, meikkaa tai kävelee ovat idiootteja. Jokaisella on oikeus kävellä just sellaisen näköisenä kun sinä päivänä tuntuu ja jos se tarkoittaa kumisaappaiden vetämistä jalkaan kesällä, niin jumalauta. TEE SE!

      Nyt aloittaja menee pillittää vaikka miksi lehdet kellastuu, eikä ole niin komean vihreitä koko talven. Ilmankos tätä kansaa pidetään pelleinä, kun yksi heittää herjaa ja loput lampaat menee perässä.

    • 17+8

      Mitä helkkaria se sinulle kuuluu miten kukin pukeutuu?
      Oletpa pikkusieluinen.

    • Huomhuom

      Ei kaikilla ole edes niin paljon rahaa, että voisi ostaa hienoja vaatteita. Miksi yleensä välität muiden pukeutumisesta, voithan itse pukea päällesi mitä haluat.

    • Nainen ei äiti

      Riippuu vähän siitä, minne menee. Jos lähtee vain käymään ruokakaupassa tms., niin miksi sinne pitäisi laittautua hienoksi? Eri asia, jos lähtee treffeille tai johonkin muuhun tärkeämpään tilaisuuteen.

    • er45

      Niin. Huomaatteko mitä puhutte?

      "Jos lähtee vain käymään ruokakaupassa tms., niin miksi sinne pitäisi laittautua hienoksi?"

      Teille se tarkoittaa sitä, että laittaudutte "hienoksi" kun otatte lökäpöksyt pois jalasta ja vetäisette farkut jalkaan. Harjaatte hiukset ja laitatte ne ponnarille, sekä katsotte peiliin. Kuin myös ettei kengänpohjaanne ole jäännyt paskapaperia roikkumaan mukaan...

      Tuopa on sitä hienoksi laittautumista supermarketkansalle. :D

      Jos luette tuolta ylhäältä niin teitä arvostellaan siitä, että liikutte jossain crocseissa marketeissa ja terasseilla, tukka nutturalla siten kuin se aamulla herätessänne oli, ja pesullahan kävitte viimeviikolla, joten miksi sinne tänä aamuna olisi pitänyt mennä. "Eihän nyt joka päivä täydy olla hieno"

      Jokainen saa toki olla sellainen kuin haluaa, ja pukeutua miten haluaa - mutta samalla tietäkää se, että joku saattaa hymyillä tai tuntea myötähäpeää teidän puolesta...

      • huomaatko itse

        "Teille se tarkoittaa sitä, että laittaudutte "hienoksi" kun otatte lökäpöksyt pois jalasta ja vetäisette farkut jalkaan. Harjaatte hiukset ja laitatte ne ponnarille, sekä katsotte peiliin. Kuin myös ettei kengänpohjaanne ole jäännyt paskapaperia roikkumaan mukaan...

        Tuopa on sitä hienoksi laittautumista supermarketkansalle. :D"

        Hienostelulla tarkoitetaan sitä, että naisen pitäisi pukeutua esim. korkokenkiin ja vaatteet ei saisi olla niitä arkivaatteita. Helvetti, kyllä pitää pystyä kauppaan menemään ilma, että vääntää hiuksiaan tunnin, siihen päälle kunnon meikki ja pimpanpäälle vaatteet! Kyllä ne sen maitopurkin myy, vaikka olisikin siistit arkivaatteet. Myötähäpeää tuntevat voivat miettiä onkohan oma ajatusmaailma ihan kohdallaan. Toki voidaan jakaa kaupat ym. kahtia, niille hienostelijoille, epävarmoille toinen puoli ja rennomalle porukalle toinen puoli kaupasta. Hienostelijoille voisi laittaa muistukseksi kylttejä, että muistavat katsoa eteensä, etteivät vain vahingossa törmäile hyllyihin ja muihin asiakkaisiin, kun kävelevät nenä pystyssä..........

        "Jos luette tuolta ylhäältä niin teitä arvostellaan siitä, että liikutte jossain crocseissa marketeissa ja terasseilla, tukka nutturalla siten kuin se aamulla herätessänne oli, ja pesullahan kävitte viimeviikolla, joten miksi sinne tänä aamuna olisi pitänyt mennä. "Eihän nyt joka päivä täydy olla hieno""

        Voi kuule, ihan on varaa saippuaan ja käytämme sitä joka päivä.


      • Tyylikästä?
        huomaatko itse kirjoitti:

        "Teille se tarkoittaa sitä, että laittaudutte "hienoksi" kun otatte lökäpöksyt pois jalasta ja vetäisette farkut jalkaan. Harjaatte hiukset ja laitatte ne ponnarille, sekä katsotte peiliin. Kuin myös ettei kengänpohjaanne ole jäännyt paskapaperia roikkumaan mukaan...

        Tuopa on sitä hienoksi laittautumista supermarketkansalle. :D"

        Hienostelulla tarkoitetaan sitä, että naisen pitäisi pukeutua esim. korkokenkiin ja vaatteet ei saisi olla niitä arkivaatteita. Helvetti, kyllä pitää pystyä kauppaan menemään ilma, että vääntää hiuksiaan tunnin, siihen päälle kunnon meikki ja pimpanpäälle vaatteet! Kyllä ne sen maitopurkin myy, vaikka olisikin siistit arkivaatteet. Myötähäpeää tuntevat voivat miettiä onkohan oma ajatusmaailma ihan kohdallaan. Toki voidaan jakaa kaupat ym. kahtia, niille hienostelijoille, epävarmoille toinen puoli ja rennomalle porukalle toinen puoli kaupasta. Hienostelijoille voisi laittaa muistukseksi kylttejä, että muistavat katsoa eteensä, etteivät vain vahingossa törmäile hyllyihin ja muihin asiakkaisiin, kun kävelevät nenä pystyssä..........

        "Jos luette tuolta ylhäältä niin teitä arvostellaan siitä, että liikutte jossain crocseissa marketeissa ja terasseilla, tukka nutturalla siten kuin se aamulla herätessänne oli, ja pesullahan kävitte viimeviikolla, joten miksi sinne tänä aamuna olisi pitänyt mennä. "Eihän nyt joka päivä täydy olla hieno""

        Voi kuule, ihan on varaa saippuaan ja käytämme sitä joka päivä.

        Katselin eilen kun yksi nainen vaappui liian korkeissa korkokengissään. Kyllä näytti jotenkin koomiselta ja vaikealta kävely. Olipa tyylikästä... Ja jotenkin luonnottoman pitkät irtoripset "timantteineen" ja akryylikynnet ei herätä ainakaan mussa ihastusta. Huomiota kyllä. Ei liika tälläytyminenkään ole tyylikästä. Mutta makunsa kullakin.


    • ekomamma

      Juupajuu, miksi minun pitäisi kenenkään silmää miellyttää ja hommata ihailijoita, kun mies löytyy kotoa? Taidanpa mennä hommaamaan ne Crocsit kruunaamaan tyylini. ;)

      Peseydyn päivittäin, en meikkaa koskaan, kampaan tukan ja laitan sen aina jotenkin kiinni. Kesällä on leggarit ja tunika, sellaiset omaan silmään siistit, säällä sään mukaan vanhatkin ulkovaatteet, kunhan toimivat. Joskus käytin jopa HUI! hihansuista rispaantunutta talvitakkia lasten kanssa ulkoillessa. Jos jotain myötähävetti, niin eipä paljon paina, en nähnyt kauhistelevia katseita. Ehkäpä joku mietti että onpa siinä ekologinen nainen, kun muut on egologisia. ;)

      En ole miehiä tai naisia hurmaamassa, juttelen kyllä mukavia niin toisten äitien kuin isienkin kanssa, lapsista nyt puhumattakaan. Ei minua haittaa, jos joku vähän laittautuneempana puistoon tulee, en sitä edes taida noteerata, sitä laittautumista, ellei nyt sitten ihan överiksi mene.

    • tilanteen mukaan

      meneppä vaikka jenkkeihin.ja katsele millaisia juntteja siellä tavalliset ihmiset ovatkaan.he eivät ole kuten elokuvien starat.
      herää,elämässä on muutakin ,kuin ulkonäkö,vaatteet.
      ja on mukava olla mukavissa joustavissa vaatteissa lapsiperhepaikassa.ei sinne mennä korkkareissa ykköset päällä,pakkelit naamassa.tilanteen mukaan pukeudutaan.perheen isät tykkää omista rennoista mukavista naisistaan, onneksi.pinnalliset omaa napaa tuijottavat kanat ovat pidemmän päälle kauheita akkoja.

    • Ruminta.

      Minusta äitien pukeutumiselle on ihan sama, jos lapset on hyvin hoidettuja ja sievästi puettuja ja puhtaissa vaatteissa. Lasten kai pitää mennä kaiken muun edelle, jos niitä on ja ehkä kaikilla ei ole niin paljon rahaa, että olisi varaa ostaa vielä itselle hienot vaatteet ja käydä jossain kauneushoitoloissa.

      Minusta ruminta liian monessa äidissä on se suupielessä roikkuva tupakka. Liian usein näkee raskaana olevia naisia, jotka polttaa tai vauvanvaunuja lykkääviä polttavia naisia. Se on jotain joka aiheuttaa pahoinvointia, ei legginsit, ei crocsit, ei virttyneet verkkarit ja t -paidat, "kynityt" hiukset tai ylipainoisuuskaan.

      • myyjätär

        Äitiys ei pitäisi olla syy heittäytyä välinpitämättömäksi omasta ulkonäöstään. Ei ihme, jos miehet katselevat viehättävämpiä naisia! Työssäni näen plösähtäneitä, valjuja, suomalaisnaisia, jos toki miehiäkin. Ei tarvitse pynttäytyä, mutta voisiko edes pikkuisen kiinnittää huomiota siihen, miltä näyttää? Vinkkinä sanoisin, että kiinnittäkää huomiota myös alusvaatteisiin! Ne kulahtaneet rintaliivit ja alkkarit ei kyllä silmää miellytä ja haluja herätä puolisossakaan!


      • Naisen mies
        myyjätär kirjoitti:

        Äitiys ei pitäisi olla syy heittäytyä välinpitämättömäksi omasta ulkonäöstään. Ei ihme, jos miehet katselevat viehättävämpiä naisia! Työssäni näen plösähtäneitä, valjuja, suomalaisnaisia, jos toki miehiäkin. Ei tarvitse pynttäytyä, mutta voisiko edes pikkuisen kiinnittää huomiota siihen, miltä näyttää? Vinkkinä sanoisin, että kiinnittäkää huomiota myös alusvaatteisiin! Ne kulahtaneet rintaliivit ja alkkarit ei kyllä silmää miellytä ja haluja herätä puolisossakaan!

        Ei ne alkkarit herätäkään, mutta ne herättää mitä niiden vaatteiden alla on. ;)

        Miksi teitä joitakin naisia häiritsee niin kovasti kanssasisarienne habitus? Miksi teette oletuksia heidän miehistään, ne kun osuvat aika usein ihan hakoteille? Onko oma lemmenelämänne kunnossa, ja jos on, niin onko se vain rintsikoiden ja meikin vuoksi? Aika surullista, jos naturelli itsesi ei miestä viehätä. :(


      • pitsiliivit
        Naisen mies kirjoitti:

        Ei ne alkkarit herätäkään, mutta ne herättää mitä niiden vaatteiden alla on. ;)

        Miksi teitä joitakin naisia häiritsee niin kovasti kanssasisarienne habitus? Miksi teette oletuksia heidän miehistään, ne kun osuvat aika usein ihan hakoteille? Onko oma lemmenelämänne kunnossa, ja jos on, niin onko se vain rintsikoiden ja meikin vuoksi? Aika surullista, jos naturelli itsesi ei miestä viehätä. :(

        Kultaseni;) Olen kyllä oikein viehättävä alastomanakin:)
        Pehmoisena, tukka pörrössä, rakastettuna ja rakastelleena


      • Kuin myös
        myyjätär kirjoitti:

        Äitiys ei pitäisi olla syy heittäytyä välinpitämättömäksi omasta ulkonäöstään. Ei ihme, jos miehet katselevat viehättävämpiä naisia! Työssäni näen plösähtäneitä, valjuja, suomalaisnaisia, jos toki miehiäkin. Ei tarvitse pynttäytyä, mutta voisiko edes pikkuisen kiinnittää huomiota siihen, miltä näyttää? Vinkkinä sanoisin, että kiinnittäkää huomiota myös alusvaatteisiin! Ne kulahtaneet rintaliivit ja alkkarit ei kyllä silmää miellytä ja haluja herätä puolisossakaan!

        Eikä miehen rikkinäiset kalsaritkaan! Ja mies voisi vaikka naiselle ostella niitä uusia alusvaatteita tai hoitaa lasta sen aikaa, että nainen pääsee shoppailemaan. Turha itse sitten, että eukko on pitänyt samoja rintsikoita jo kolme vuotta.


      • Kuin myös
        Kuin myös kirjoitti:

        Eikä miehen rikkinäiset kalsaritkaan! Ja mies voisi vaikka naiselle ostella niitä uusia alusvaatteita tai hoitaa lasta sen aikaa, että nainen pääsee shoppailemaan. Turha itse sitten, että eukko on pitänyt samoja rintsikoita jo kolme vuotta.

        "Turha itkeä sitten" piti kirjoittaa.


    • näinmietin

      Mul on sillai et mitä onnettomampi oon parisuhtees, sitä vähemmän tekee mieli laittautua tai syödä oikein :) Ehkä ne kroksimammat on pettyneitä miehiinsä ja elämäänsä sitä myöten? Seksi on surkeaa yms, ei sillon tee ees mieli nätiks laittautuu ettei joutuis taas sen jyystön kohteeksi :D

    • Ei hävetä

      Onhan niitä muovisandaaleja ihmisillä kotipihassa kuljeksiessaan, mutta ei niitä nyt muuten ihan kauheasti näy. Legginsejä oli yhteen aikaan, mutta nyt nekin onneksi vähentyneet katukuvasta. Ne on kyllä ihan kauheat. Eihän kukaan kulje pelkissä sukkahousuissakaan? Ja nyt näkee naisia (enimmäkseen lapsettomia nuoria) läpikuultavissa ohuissa legginseissä ja tyköistuvassa paidassa/takissa, joka ei peitä pehvaa. Huh! Pitkän paidan, mekon tai hameen kanssa menettelee.

      Mutta ei Suomi ole ainoa maa missä ihmiset ei panosta ulkonäköönsä. Kannattaisi vähän matkustella ja katsoa ympärilleen. Tai vaikka ihan täällä Suomessa missä alkaa olla aikalailla jo ulkomaalaisia. Mua ei kyllä yhtään hävetä olla suomalainen. Mitä väliä sen on mitä muut päällensä pistävät, keskityn omaan pukemiseeni. Häpeän vain itseäni, jos on tarvis. Pienet on murheet.

    • Hajupommit

      Niistä ihmisistä mitä itse tunnen vähiten ulkonäköönsä panostava ihminen sattuu olemaan perheetön mies. Ostaa uuden vaatteen ehkä kerran 5 vuodessa. Käyttää vielä kauhtuneita 80-luvun villapuseroita. Kesällä on jotain ilmaiseksi saatuja mainos t-paitoja ja lippiksiä. Verkkahousut tai joskus suorat housut (jotka pessyt ties koska...) Löytyy yksi kravaatti, sekin 80-luvulta. Käy parturissa 1-2 krt vuodessa. Mutta onko tuo nyt niin vaarallista. Pääasia on, että ihminen peseytyy tarpeeksi usein ja pesee myös vaatteensa tarpeeksi usein. Hajuhaitat on pahempia kuin näköhaitat. Myös liiallinen partaveden tai hajuveden käyttö on ikävää kanssaihmisiä kohtaan. Vaikka olisi kuinka hienosti laittautunut.

    • hapsottava äiti

      Töissä ollessani olen aina viimeisen päälle tälläytynyt. Asustukseen kuuluu hame ja korkkarit. yms yms.

      Kun minä olen kotona, tai vapaalla, niin en todellakaan peiliin vilkuile. En saakeli soikoon edes kerkiä... sen verran on kotitöitä, lapsen kanssa olemista yms.

      Jos joku ei jaksa katsella vapaa-ajan hapsottavaa lookkiani, niin puhkokoon silmänsä.

      Keksi ap. parempia harrastuksia, kun kyttäillä ulla taalasmaana toisia ihmisiä.

    • Vastuutonta

      Telkusta tuli joku hömppäohjelma,jossa oli tosi karmee läski kuuden lapsen äiti.
      Aviottomia lapsia,mustia ja valkoisia.Ei siis mitään vastuuta,kuka elättää sellaisen pentulauman ,ei ainakaan ne mustat ukot,jotka yrittävät saada oleskeluluvan Suomeen.Pakkosterilisaatio pitäisi tehdä noin holtittomalle muijalle,eikö viranomaiset ole havahtuneet. Suomalainen mies ei kajoaisi noin kuvottavaan muijaan edes pikkuvarpaalla.
      Ei ole normaalijärkisen touhua.tehdä aviottomia lapsia, jelättäjiksi joutuu veronmaksajat.

      • munmielipiteeni

        Katoin ohjelman, mutta, ei hän nyt mitenkään karmee läski ollut, vaan synnytyksen jälkeen pyöreä. Minusta hän ei ollut kuvottavan näköinen ihan tavallinen nainen ja minun silmin katottuna siististi puettu.
        Se mitä lapsiin tulee niin ne nyt on olemassa, jälkeenpäin aivan turha haukkua ei se niitten lasten vika ole, et ovat olemas eikä vika ollenkaan vaik ovatkin olemas.
        Sanoisin et melko kuvottava kirjoitus ja mielipide. Mites on ittes laita.


    • Robinin äidin kaveri

      "Katselin ihmisiä yleisellä paikalla missä on paljon lapsiperheitä. Jokainen siis jokainen "mamma" oli liikenteessä ihan hirveissä vetimissä. Legginsit, joku virttynyt kauhtana ja sukkien kanssa "crocsit". Jokainen ylipainoinen ja hiukset...ei jaksa enempää valittaa. Ei sen puoleen miehetkin olivat samaa tasoa. Onko se niin vaikeaa katsoa peiliin kun lähtee ihmisten ilmoille???? Ihan vaan itsenne takia kannattais vähän edes panostaa....hävettää olla suomalainen. Ja katsotaan nenän vartta pitkin tämmöistä vähän enemmän itsestään välittävää ÄITIÄ. Varmaan just sen takia että ne omat junttiäijät kuolaa perään???? "

      Aloittaja on selvästi joku nuori homopelle, mutta vakavasti: ehkä he viettävät aikaansa niin paljon lastensa kanssa, etteivät jaksa enää välittää turhuuksista, siinä missä aloittaja viettää aikansa meikkipeilin kanssa pohtimassa mitä vieraat miehet hänestä ajattelevat. :) Hävettää että Suomessa on aloittajan kaltaisia nuoria homoäitejä.

    • grer

      Olen kanden lapsen äiti ja pidän kyllä huolta ulkonäöstäni. Ensinnäkään en syö kuin virtahepo ja pidän huolen että paino pysyy 54-55 lukemissa. Unohtamatta niitä kasviksia, proteiineja, kuituja, oikean sorttisia rasvoja ynnä muita, mitä tasapainoiseen ja terveelliseen ruokaan kuuluu. Ei se meikki auta jos syö itsensä sairaaksi... Ja koska tenaville pitää olla terveellistä, tottakai samalla sitä syö itsekin.

      Aamuisin meikkaan, laita tukan ja puen puhtaat, sopivan kokoiset vaatteet päälle. Aikaa tähän menee yhteensä n. 15 min. En usko, että lapseni erityisesti kärsivät siitä että tuhlaan sen ajan itseeni....

      Krokseja en omista mutta korkokenkiä senkin edestä. Hyvin jalkaan istuvat korkkarit ovat aivan yhtä hyvät kävellä kuin tennarit. Jos joku väittää muuta, niin silloin k.o. vastaanväittäjä ei vain ole koskaan kokeillut hyviä korkokenkiä jalkaansa. "Arkikorkkareissa" 8cm korko ja aivan hyvin pystyn juoksemaan tenavien kanssa jalkapalloa pelatessa ja kävelemään kirjaimellisesti koko päivän (jos sellainen päivä kohdalle sattuu, että ollaan menossa aamusta iltaan, esim. lomaillessa)

      Minihametta käytän kyllä kesällä ja sitten vastaavasti toppahousuja talvella pulkkamäessä. Kotona olen verkkareissa mutta kotipihaa kauemmas lähtiessä vaihdan siistit, hyvin istuvat farkut (ja ne korkkarit...) päälle. Vaatteiden vaihto vie ehkä yhden minuutin. Vaikea uskoa että lasten kehitys ja hyvinvointi kärsii siitä yhdestä minuutista...? Eiköhän lapset sen aikaa jaksa odottaa.

      Illalla käyn pesulla, se vie noin 10 min. En usko, että tästäkään aiheutuu mitään suurta haittaa lapsille, tai että lapset tuntisivat itsensä jotenkin laiminlöydyiksi.

      Summa summarum: Käytän ulkonäkööni YHTEENSÄ alle puoli tuntia päivässä. Ja silti olen se meikattuna, tukka laitettuna, minihameessa ja korkkareissa kulkeva äiti ;-)

      Kunhan työelämään palaan, tuskin tulee rutiineista tingittyä. Se ulkonäköön käytetty aika on sitten vain pios jostain muualta, esimerkiksi vaikka telkkarin katselusta tai tietokoneella istumisesta.

    • ...,,,...

      Esim. lestadiolaisilla on meikit, hiusvärit ym. koristukset kiellettyjä.

    • ::::::::

      Missähän olet mahtanut olla liikenteessä, mikäli tosiaankin ihan jokaikinen mamma on näyttänyt tuolta. Ihan tosissani yritin miettiä, olisinko itse koskaan ollut missään, missä kaikki äidit olisivat olleet ylipainoisia ja noinkin mauttomasti pukeutuneita. En todellakaan muista törmänneeni moiseen. Ainahan sitä muutama ylipainoinen tai hieman "huonommin" pukeutunut äiti vastaan tulee. Syitähän moiseen emme me tuntemattomat tiedä, joten en viitsi lähteä arvostelemaan. Itsekin välillä meikittä ja koiratreeni varusteissa, suoraan metsästä tulleena, saatan ihmisten ilmoilla liikkua. Joten joku satunnainen saattaa sitten vetää johtopäätöksen " Kamala rupsahtamaan itsensä päästänyt mamma taas siinä menee!" Mutta kun jokapaikkaan ei voi eikä jaksa mennä niissä "parhaissa" vetimissä.

    • Cibelle
      • vanha, kaiken nähnyt

        Miksi ihmeessä lukisin lapsettoman, naimattoman, työttömän ja kodittoman naisen blogia? Nämä wannabe-ihmiset ei oikein nappaa, koska he eivät tiedä elämästä vielä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      No ei tarvi väittää tuommoista kaikki on täydellisiä ei siihen hienoja vaatteita tarvi

    • Anonyymi

      Suomessa nyt vihataan naisia ja häpäistään oli päällä mitä tahansa. Pitää olla luonnollinen. Mutta meikata tarpeeksi. Pitää pukeutua kauniisti muttei saa hienostella. Pitää olla näyttävä muttei tyrkky. Pitää erottua massasta muttei saa olla erikoinen. Pitää olla naisellinen mutta ei kuitenkin käytännöllinen. Pitää olla haluttava muttei kuitenkaan muiden silmissä kuin oman kumppanin. Jos sä oot 3 viikkoa hoitanut kipeitä lapsia ja itsekin ollut samalla kipeä. Niin anteeksi arvon sinkku miehille ettei jaksa meikata kun lähtee kaupasta ostamaan maitoa.

    • Anonyymi

      Hyvä kommentti, tullaisia äitejä on 90 sadasta, kunhan vain joku renttu ja isoisän alushousuissa talvellakin kulkeva saadaan, niin ollaan tyytyväisiä. Nyt jo lähes kaikilla miehillä on verkkarit, isoisän välihousut, vanha toppatakki,lenkkarit ja lippalakki, siinä arki ja pyhäasu, kun vain pizzaa ja kaljaa on, kun tulee jääkiekkoa.

    Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe