Miksi naiset lihotte?..

järkyttynyt pappa

Uskomaton näky kun rannalla katselee pullakoita äitejä ja lapsia. Miksi lihotte ja lihotatte lapsennekin?..

29

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka äiti

      Äitinä ja naisena ihmettelen yhä alati lihovia perheitä..juuri tämä hellekausi avasi silmäni.Itse teen terveellistä ruokaa ja liikutaan. herkkuja saa mutta ei kokoa aikaa.

    • Triva go

      Voi järkyttynyt pappa, onpa sinullla isoja ongelmia. Lihomisen syynä taitaa olla tyydyttämätön seksielämä eli näiden naisten miehet ovat niin huonoja sängyssä, että vaimot lohduttavat itseään ruoalla.

    • paappa myös

      No eikös asialle voisi ne isät tehdä jotain? Ja seksiä saa muualtakin jos ei oma ukko kykene. Ruoka ei kyllä korvaa seksiä millään!

    • sixback man

      Äidit -ryhdistätykää!

    • samaa mieltä

      Suomalaiset naiset ovat järkyttäviä valaita, jopa ihan nuoret naiset! Läskit lyllyy ja suonikohjut loistaa. Eipä ihme, ettei miehet jaksa katsella niitä. Hyi!

      • pöllöpäää

        suonikohjut voi olla vaikkei ois lihavakaan,
        terv. 56kg ja 171cm


      • hanipuudelisi

        Oi...oletko löytänyt unelmiesi miehen läskin naisen tilalle.


    • Kellä mikäkin!

      Olin eilen ravontolassa. Klo 21 siellä istui äiti, isä ja n. 7-9 vuotias lapsi. Isä puhui puhelimessa pitkän rupeaman, aika päissään oli. Äiti ei ollut kauheesti kännissä, mutta lihava oli. Ja poika söi valtavan annoksen ranskalaisia ja burgeria. Hän oli myös lihava ja näytti kovin pitkästyneeltä.

      Tänään uimarannalla noin puolet porukasta oli ylipainoisia.

      Mutta tuskin kukaan tarkoituksella lihavaksi rupeaa. Varmaan on joku syy syödä liikaa. Ihan siinä kuin mikä tahansa yleneläminen, juoppous, lääkkeet pelit, seksi ym. Itse juopottelen vähän liikaa, mutta painoni on normaali. Juoppouteni ei näy päällepäin kuten ylipano - vielä.

    • huoli mami

      Tuskin kukaan haluaa olla ylipainoinen,,,mutta jos asiantilaan ei tartutta-tulevaisuus on sairauksien täyttämää. Jopa lapsilla on kohonneita kolesteroliarvoja!!!

    • Oletko tyhmä?

      Samasta syystä kuin te miehet: syödään enemmän kuin kulutetaan

    • Karu realismi

      Väsyneenä yleensä syö enemmän kun levänneenä. Lapsiperheen arki on monesti rankkaa. Lapsen tarpeet aina omien edelle, katkonaisia öitä, sairastelua, oma ura yhdistettynä perherumban pyörittämiseen jne...

      Hoikat ihmiset voivat sairastua myös. Nykyajan terveysfasismia vetää aina ylipainoa sairauksiin...Ja kuten jo mainittiin syömisen syyt voivat olla syvällisempiäkin (lohdutus syöntiä tms.) ?

    • huomio!

      Kaikki on tekosyitä kun puolustellaan järjetöntä lihomista.Mutta asia ok jos aikuiset lihoo mutta säälittää ne pullakat lapset!!!!!

    • läski

      Mitäpä se pappaa haittaa? Jokainen pitäköön huolen omasta terveydestään.

    • kyllä

      itse asiakaspalvelijatyöntekijänä voin vain sanoa että syy tuohon lihomiseen löytyy ihan näistä "syö niin paljon kuin jaksat"- buffet paikoista..siellä ne "isokokoiset" käyvät ahtamassa itsensä täyteen "roskaruokaa"..ja näkisitpä ne pöydät näiden perheiden jäljiltä, jotkut eivät vie edes astioitaan tiskinurkkaukseen ja pöytä on kuin sikojen jäljiltä..(tosin siatkin ovat varmaan siistempiä...)..lattialle heitetään ruokaa ja limuja kaadetaan pöydille "vahingossa".. tekisi mieli joskus kysyä, että noinko heillä kotonakin syödään...

      en yhtään ihmettele miksi on lihavia perheellisiä, nykyään kun ihmisiltä tuntuu puuttuvan ruoanlaittotaito kokonaan, ja onhan se helpompi mennä "koko perheen voimin" muualle syömään..

      itse olen laihduttanut tässä jo jonkin aikaa ja hyvin on painoakin lähtenyt. roskaruokaa en enää suostu syömään kuin pakon edessä.
      sääliksi käy vaan ylipainoisia lapsia..heillä tulee olemaan vielä todella vaikeata paino-ongelmiensa kanssa.

    • man in hide

      Juuri noin se menee. Lapset saavat jo lapsena alttiuden sairastua sydän ja verisuonitauteihin. Ja kyllä on lihavia miehiäkin noissa perheissä.Ihemttelen että eikö se jo pysäytä kun vaatteita on vaikea löytää eikä jaksa mitään juuri tehdä..kuin syödä..

    • täti tarhasta

      Kyllä se ruuhkavuodet jaksaa parempikuntoisena huomattavasti paremmin,,,Kuntoilua vaikka hyötyliikunnan muodossa ja lapset mukaan metsään.uimaan..Nykylapset ovat motorisesti kömpelöitä kun eivät leiki metsässä ja epätasaisessa maastossa..

      • Aika vaikee

        pakottaa, kun eivät lähde. Olen omia lapsia pyytänyt kävelylle ja luontoon, mutta vastaus aina EI. Pelit ja tietokoneet menevät edelle. Siitä saa kiittää nykyaikaa.


      • kyllä
        Aika vaikee kirjoitti:

        pakottaa, kun eivät lähde. Olen omia lapsia pyytänyt kävelylle ja luontoon, mutta vastaus aina EI. Pelit ja tietokoneet menevät edelle. Siitä saa kiittää nykyaikaa.

        onko niitä pelejä ja tietokoneita PAKKO OSTAA?

        ja eikös tuo lasten pelaamisen säännöstely kuulu vanhemmille.
        max 2h/pvä

        ihme avuttomia vanhempia..karkkia ja roskaruokaa ostellaan ja annetaan lasten tehdä mitä haluavat etteivät lapset loukkaannu/suutu...


    • terveys ensin

      Pelit pois ja ulos ...Lapset ei saa olla kokoa aikaa koneella eikä aikusetkaan mielellään..

    • pikkupullukka

      Olin alipainoinen ennen raskautta mutta raskauden aikana tuli 25 kiloa. Osa kiloista on jäänyt ja olen pullukka yhä nyt kun lapsi on 2 v. Saan syödä puolet siitä mitä ennen raskautta ja silti paino meinaa nousta! Joka päivä kävelen 4 kilometriä ja touhuan kotona, en siis ole sohvaperuna.

      Raskaus vaan muuttaa naisen kehoa jotenkin ja ilmeisestikin luonto on tarkoittanut että äidit on pullukoita

    • huokasu

      miksi te miehet olette karseita kaljamahoja?

    • Naiset on laiskoja. Ensimmäisen raskauden jälkeen lihoin yli 100 kiloiseksi, rannalla otettu kuva avasi silmäni ja alle puolessa vuodessa pudotin 25 kg (Olen yli 180cm pitkä). Tästä aikaa nyt jo 15 vuotta. Paino pysyny pois, muutamien kilojen heitolla. Kunnon treenejä 3-4krt viikko ja syömine kuriin, sillä se lähtee. Turha natista että kiloja kertyy. Jos minä pystyin siihen, ni pystyy kuka vaan :)

    • 3 ateriaa pv

      Totta tuo ! Naiset ovat todella laiskoja ja joidenkin ainut aktiviteetti on kaupass aja hammaprilla käynti perheen kesken.. Alkoholi turvottaa myös kun sitä siideriä tai viiniä joka päivä siemaillaan..Ihmiset on luotu lapsia myöten liikkumaan..Mitä perheille on tapahtumassa?

      • ...

        "Naiset ovat todella laiskoja..."

        Laiskoja ja liikkumattomia roskaruuansyöjiä löytyy sekä miehistä, naisista, että lapsista, mutta ei pidä yleistää.


    • hahaa

      Voit katsoa muuallekin järkyttynyt pappa. Ei ole pakko katsoa. ^^

    • ei kaikki paksuja

      Ei kaikille käy niin.Tiedän monia jotka kuntoilee, ja huolehtii itsestään.Itse painan 63 kaveri 59, ja meitä on hei monia, hoikkia äitejä :)

    • Syitä

      Aukaiseppa järkyttynyt pappa silmäsi. Myös isät lihoo. Ja lapsettomat. Ja mistä tiedät onko nuo äidit olleet jo lihavia ennen kuin saivat lapsen? Siinä mielessä kyllä samaa mieltä, että ei ole hyvä lihottaa lapsia. Toki jollain voi olal joku sairaus, mistä minä tiedän...

      Mutta tosiaan itse tiedän pari miestä joilla on isompi vatsa kuin raskaana olevalla vaimollaan. Lipittävät kaljaa ja/tai syövät "roskaruokaa", eivät liiku.

      Itse en ole ylipainoinen, mutta hieman tullut kiloja lisää. Mutta en pääse liikkumaan yhtä usein kun ennen. Vauvan kanssa pääsee toki vaunuttelemaan, mutta sitten semmoisen 3-4 -vuotiaan kanssa on jo hankalampi liikkua? On yksinhuoltajia tai isiä, jotka ei hoida lasta, kun lähdet kuntoilemaan. Jos tulet meille lapsen vahdiksi, niin alan heti kuntoilemaan!

      Osa toki on vaan laiskoja ja syö liikaa.

    • nautin olostani

      Naisia lihottaa huono suhde..niin se on tyranni mies.Itsellä kokemuksia saman miehen kanssa kaksi kertaa ja nyt en enää takaisin ota.En varmaan ota ketään koska olo on niin mainio.Se ajatus että kenenkään ei ole hyvä olla yksin,pelätään sitä että jäädään yksin ja sit sitä ollaan toisen kanssa,mutta kun se mies ei muutu.Niin sitten nainen antaa periksi.Mitä millään on väliä,on tämän päivän ilosanoma.Olen sen kuullut omien lastenikin suusta kun eksälle uus perhe tuli.Toista ei voi muuttaa,mutta itseään voi.Raskasta se vaan on huonossa suhteessa.

    • elämäni kilojen kera

      Järkyttynyt pappa ollee onnellisessa asemassa (ettei ole lihonut eikä liho). Itse olen lihonut, jopa niin, että kun keväällä tuumasin, että NYT vähintään viis kiloo pois - niin miten kävi? Kesä meni ja tulikin painoa 7kg. Hö. Ja että mä liikun: aamulla tunti, illalla tunti jollei kaksi, siihen päälle kaiken kattavat kotityöt nk. hyötyliikuntaa. Joopajoo. Suklaata ja karkkia en mätä, leivoksista en pidä. Mutta, jostain syystä säännöllinen väli ruokailujen välillä tuntuu olevan sula mahdottomuus ja kun sitä ruokaa vihdoin saa, niin syön sen ihan kuin sen nyt joku minulta lautaselta veisi! Eli ehkä se on kohdallani niin, että liian pitkät ateriavälit ja liian suuret annokset syöntinopeus. Tiedän monta, jotka syö huomattavasti enemmän kuin minä ja ehdottomasti liikkuu vähemmän kuin minä - mutta ei liho. Koen vääryyttä. Enkä ole onnellinen kiloissani, kiitos kun muistutit, järkyttynyt pappa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe