Naisten huulirypyt kuvottaa sairaasti

Missä kauniit naiset

Minulla ja muutamalla kaverilla on ollut puhetta tyttö- ja naiskauneudesta ikävälillä. Olemme puhuneet yleisellä tasolla viimekuukausina tyttöjen ja myös nuorten naisten ryppyisistä huulista kuinka ne etovat - kuvottavat. Kerroin kavereille että pari naista (24v ja 27v) olisi minusta kiinnostunut seurustelukumppanina mutta ryppyiset huulet puistattaa. En voi suudella enkä voi sanoa asiaani toiselle loukkaamatta näistä tapauksia. Kaverit oli samaa mieltä ja kertoi että ovat passanneet useita suhteita saman syyn vuoksi. Eivät ole kertoneet passauksen syytä vastapuolelle missään vaiheessa. Ryppyiset huulet aiheuttaa yhdelle suoranaista pahoinvointia ja parille muulle muuten vaan etomista tai puistattamista. Yksi raju kommentti oli että valta osa naisten huulista näyttää persreiältä. Olen samaa mieltä.

Satuin tässä tapaamaan yksi päivä ihanan naisen lomien aikaan jolla oli täydelliset huulet. Huulet oli sileät ja täydelliset. Niitä oli mielettömän ihana suudella. Ruvettiin juttelemaan ja satuin kyselemään huulista että miten ovat niin ihanat huulet. Nainen vastasi että ovat luonnostaan sellaiset. Kieltämättä huulet on todella siistit ja katelliisia naisia on todella paljon. Kertoi myös että muutama kaveri on käynyt leikkauksessa jossa huulet on korjattu. Yhdelle kaverilleen on laitettu botoksia ja huulista oli tullut sileät.

Hyvin yleistä on että etenkin tupakoitsijoilla on huuliryppyjen lisäksi juomuja huulten ympärillä. Nuoret tytöt näyttävät ja jotkut erenkin haisevat aivan hirveältä ryppyisineen huulineen ja juomuineen. Johtuu tupakoinnista mutta ei aina. Jollakin on luonostaan ryppyiset huulet jotka on hirveän näköiset myös huulipunalla korostettuna. Huulipunat ei muuta asia vaan etenkin korostavat ryppyisyyttä entisestään. Etenkin julkkiksilla ja valtaosalla malleista on ryppyiset huulet.

Isoäidilläni iän puolesta niitä ryppyjä mutta en voi käsittää kun ryppyjä on jo nähty 13 vuotiailla tytöillä kuvissa ja luonnossa. Tupakointi pahentaa ryppyisyyttä entisestään samoin ikääntyminen.

Kun nainen tulee lähellä ja yrittää suudella, en vain voi suudella taikka edes ajatella suhdetta tms. naisen kanssa jolla on ryppyiset huulet koska niistä tulee mieleen pelottava vanha akka, noita-akat, tädit ja mummot. Vanhoille ihmisille ryppyiset huulet on ymmärrettävää mutta nuorille ei. Useat kaverit ihmettelee että missä kaikki kauniit naiset on kuin sellaista ei vielä ole eteen tullut. Minäkin olen vain yhden tavannut koko elämäni aikana.

7

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uurteet kunniaan

      Voi teitä täydellisiä miehiä! Sittenkin, kun olette kaljamahaisia roikkuvaihoisia, kaljuja, ja kun hengityksenne haisee takapuolelle ja takapuoli kuolemalle, niin yhä kuolaatte parikymppisten tyttöjen perään, ja katsotte olevanne samaa tasoa. Ihan oikeasti, jos joku "oksettaa" sinua, niin sulje silmäsi tai mene pois. Minua oksettavat egoistimiehet, jotka eivät näe itsessään mitään rikettä.

      Itse olen nelikymppinen, enkä ikinä tupakoinut. Minulla on purentavikaa, ja olen muutenkin hyvin jännittynyt. Itse huulet eivät ole ryppyiset, mutta huulten ympärillä ihossa on pystyuurteita. Niihin voi ainakin jonkin verran vaikuttaa kasvojumpalla ja kasvovenyttelyllä. Eli suloinen suppusuu mitä suurimmalla todennäköisyydellä on vanhana ryppysuu. Ilmeet vaikuttavat juonteiden syntyyn. Jos haluaa rypyttömän suun, kannattaa valita täydellä naamalla naurava nainen. Hänellä suun ympäryslihas ei ole kireä. Mutta varoitan, hän saa nuorena naurunryppyjä silmiin.

      On muuten todettu, että miehet, jotka katsovat naista silmiin, ovat tositarkoituksella asialla. Vartaloa katsovat ovat vain seksin perään. Sinä katsot vain huuliin. Eli sinullekin nainen on vain käyttötavaraa. Kun vanhenet puolella vuosisadalla, tajuat oman kypsymättömyytesi. Et saa ikinä toimivaa parisuhdetta, koska haluat vain oman täydellisyytesi rinnalle naisen koruksi ja käyttötavaraksi.

      Itse en huolisi rypytöntä miestä. Kasvojen uurteet kertovat eletystä elämästä, iloista ja suruista. Ne ovat kuin kartta. Rypytön mies on mitä suurimmalla todennäköisyydellä tunteeton ja näin ollen erittäin vaarallinen partneri.

    • Uurteet kunniaan

      Pieni lisäys: koeta poika pieni pitää mielessä, että alle 16-vuotias on sakkolihaa. Ja voisit miettiä sitäkin, että kaikki tytöt ja nuoret naiset eivät ole omaa haaremiasi. Osoitit kirjoituksellasi vain itseriittoisuutesi.

      Hassuja tällaiset keskustelun aloitukset. Joskus aloittajaa etoo lyhyet hiukset naisilla, meikki tai meikittömyys, matalakorkoiset kengät, tatsat, liian vaalea tai tumma iho, liian suuret tai pienet rinnat, väärän väritset ja malliset vaatteet, rypyt jne. Itse en ole mikään kiiltokuva, ja edustan useaakin "etovaa" ulkonäköominaisuutta. Silti saan kulkea kadulla täysin rauhassa. Kukaan ei tuijota tai oksenna päälleni. Eli vinkkinä nuoremmille naisille. Unohtakaa narsistiset miehet ja naiset, jotka asettavat teille tarpeettomia ulkonäköpaineita. Ja lohdutuksena: kaiken ikäisiä miehiä kiinnostavat vain pikkutytöt, joten 40 täytettyänne saatte olla rauhassa.

    • ryppyhuuliTrollolo

      Aloittaja on just tollanen pinnallinen psykopaatti joka ei tule koskaan kykenemään tasapainoiseen/terveeseen ihmissuhteeseen. Huulet ja niiden detaljit kiinnostavat enemmän kuin toisen ihmisen olemus ja sielu? Säälittävää .

      • äoallesatasenapl

        No varmaa oli provo tai mielenterveyshäiriöinen alottaja =) Mut jokatapaukses, en oo nähny ainuttakaa miest ilma huuliryppyi, se yleensä johtuu vaa siit onks huulil huulirasvaa/huulikiiltoo :D Siks sil yhel su naisellas ei ollu ryppyi ku huulirasvaa tms. Kaikilha niit on jos huulet kuivat/rohtunu. T20v.


    • yäk mikä kuvotus!

      Mitkä hemmetin huulirypyt? Ihmisellähän kuuluu olla elastiset huulet eikä mitkään silikonilla täytetyt venymättömät huulet. On se kumma, että miten ei ymmärretä, että mikä on normaalia ja mikä ei. Jotta ihmisen suu venyy haukotuksiin jne, niin huulissa kuuluu olla "joustoa", jota tämä valopää aloittaja kuvittelee ryppyisyydeksi.Jos miehen erektiokyky on kiinni huulien sileydestä, niin minun puolestani saa pysyä impotenttina ihan rauhassa.

    • Luonnollinen kaunis

      Mielestäni se kuvotuksen tunne johtuu ihan muista asioista. Ei rypyistä, huulista tai naisista ollenkaan, se ongelma on aloittajalla, ihan muualla. Sanoisinko että aloittajalla on asenteissa ja itsetunnossa, aika paljon korjattavaa. Ketään ei voi vaatia näyttämään samalta, olemaan saman muotin mukaan luotu ja liika pinnallisuus pahasta. Silikonit ja botoxit on suoranaisia turhakkeita, luonnollisempaa ja kauniimpaa on ne vähäiset rypytkin, riippumatta iästä.

    • Visl

      Kaikenlaisia sairaita yksilöitä maastamme löytyy. Nuorten naisten huulirypyt kuvottaa - voi hyvät hyssykät. Vitsi kai tuo on, mutta asiaa huulirypyistä tässä:

      Vanhemmilla naisilla olevat huulirypyt eivät aina ole tupakoinnin syytä, vaan niitä voi olla myös terveellistä elämää viettäneillä tupakoimattomilla naisilla, esim. työkseen paljon puhuvilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe