Syksyllä Alicanteen

Penniä venytettävä

Etsin edullista asumista Alicanten seutuvilta.Kimppakämpät ja vastaavat ok,jos on siistejä kavereita joille viina ei ole ongelma!En ole tiukkapipo mut asialliset hommat hoidetaan ja muutoin voi olla sit vaik...
Eli jos joku haluaa rehdin ja siistin 50 mukavan miehen kämppäkaveriksi,laitahan tietoa.Tarkoitus olisi olla muutama kuukausi.

6

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piipi59av

      Hei !

      Olen lähdössä lokakuun alussa Alicanteen tai Torreviejaan ja asumiskulujen puolitus kiinnostaa ja tarkoitus olla vähintään 3 kk. Laita viestiä tulemaan niin katsotaan, miten homma etenee.

      • Penniä venytettävä

        Ajankohta saattaisi olla myös minullekkin ok,tosin pari asiaa täytyy vielä natsata joten ollaanpa yhteyksissä.
        Oletko ollut siellä aikaisemmin ja onko ns:kontakteja siellä vaikkapa asuntomarkkinoilla.Itse olen muutamana talvena ollut mutta en koskaan Torreviejasa toki olen sielä käynyt ja paikka on tosi ok varsinkin vielä ilmojen suhteen syksystä,tammi-helmi jokinverran viileenpiä mitä Malagan länsipuolella,mut se onkin jo sitten toinen juttu..


      • piipi59av
        Penniä venytettävä kirjoitti:

        Ajankohta saattaisi olla myös minullekkin ok,tosin pari asiaa täytyy vielä natsata joten ollaanpa yhteyksissä.
        Oletko ollut siellä aikaisemmin ja onko ns:kontakteja siellä vaikkapa asuntomarkkinoilla.Itse olen muutamana talvena ollut mutta en koskaan Torreviejasa toki olen sielä käynyt ja paikka on tosi ok varsinkin vielä ilmojen suhteen syksystä,tammi-helmi jokinverran viileenpiä mitä Malagan länsipuolella,mut se onkin jo sitten toinen juttu..

        En ole mutta olen katsellut asuntoja ja niitä on paljon tarjolla. Kaverini on vuokrannut sieltä monta kertaa asunnon ja ollut tosi tyytyväinen. Saako näitä viestejä vain meidän välillä näkyviksi..


      • Pennin venyttäjä
        piipi59av kirjoitti:

        En ole mutta olen katsellut asuntoja ja niitä on paljon tarjolla. Kaverini on vuokrannut sieltä monta kertaa asunnon ja ollut tosi tyytyväinen. Saako näitä viestejä vain meidän välillä näkyviksi..

        Jep,kyllähän näitä jos saa kaksinkeskeiseksi jos haluaa jättää esim,osoitteen tänne,se vain on siitä ikävä et se jää iäksi roikkuun tänne.
        Voi kyllä puh.numeron tietysti jättää mut siinäkin tietty sama juttu.
        Eipä niissä mitään kummenpaa vaaraa tietysti ole,mutta aina on sit yksi"häirikkö kanava lisää..
        Pitää kait hommata puhelinkortti tätä varten.Tietysti on naamakirjat jne..mut ne ei ole mun juttu.


      • piipi59av
        Pennin venyttäjä kirjoitti:

        Jep,kyllähän näitä jos saa kaksinkeskeiseksi jos haluaa jättää esim,osoitteen tänne,se vain on siitä ikävä et se jää iäksi roikkuun tänne.
        Voi kyllä puh.numeron tietysti jättää mut siinäkin tietty sama juttu.
        Eipä niissä mitään kummenpaa vaaraa tietysti ole,mutta aina on sit yksi"häirikkö kanava lisää..
        Pitää kait hommata puhelinkortti tätä varten.Tietysti on naamakirjat jne..mut ne ei ole mun juttu.

        Ok, palataan asiaan. Mulla olis tarkoitus lähteä 2:n tai 6:s päivä lokakuuta


    • jos vielä kuitenkin

      Helppo avata uusi sähköposti jollekkin vapaalle toimijalle; hotmail, gmail, tai joku muu, ja sitten kun on yhteystiedot saatu, ei sitä tarvitse käyttää. Täytyy vain muistaa poistaa kaikki tiedot myös roskista ennen hylkäämistä. Yksinkertaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe