painoja ja pituuksia?

laihdu läski lapsi

Haluan vertailla teitä itseeni ja olla kateellinen ja motivoitua.

50

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • great motivation

      täs sulle motivaatiota ja kadehtimisenaihetta: 18v - 166cm - 64kg

    • läskipes

      168cm - 60kg >.< tavotepaino 40kg!!

    • seru

      161cm ja 54,5kg, mäki yritän motivoituu

    • joukseläskijuokse↓↓

      En tiiä viittinkö sanoo

      165 ja 49 mutta tavoitteena 40-45

    • makemebeautiful

      158cm & hieman alle 42kg
      tavoitepaino 35kg

    • läskimukalaiha

      163 ja 45, en sais enää laihtuu ja klinikallekki pistäneet, mutta lihominen ahistaa aika saatanasti

      • .....

        Mä oon 13v ja oon joku 162-163 pitkä painan 44,5 paino laskee kokoajan ja treenaan 6 kertaa viikos. Ei tee mieli syödä ja pidän itteäni läskinä. Syön enintään yhen aterian päivässä.vapaapäivinä en syö enintään kun leivän ja treenipäivinö vähän jotain mutta kulutan sen heti. Yritän laihduttaa.


      • ......
        ..... kirjoitti:

        Mä oon 13v ja oon joku 162-163 pitkä painan 44,5 paino laskee kokoajan ja treenaan 6 kertaa viikos. Ei tee mieli syödä ja pidän itteäni läskinä. Syön enintään yhen aterian päivässä.vapaapäivinä en syö enintään kun leivän ja treenipäivinö vähän jotain mutta kulutan sen heti. Yritän laihduttaa.

        Vielä sanon tavote paino: 38-41kg


    • .:.

      jotain ~156 cm, paino alimmillaan vajaa 27 kg

    • Minury

      160/40-39

    • alemmas

      162/42

      tavoite 38

    • ....

      170/48
      tavoite: 45

      • lihavaminä

        161cm n.59kg. Tavote laihtua.. Syömishäiriö painaa päälle. Ollu jo yli 15vuotta. Osastolla taas lihoin... Ikä 32 eli en enää nuori..


    • ano837d

      169 cm / 70 kg porsas täällä. Tavoitteena laihtua vähintään 15 kiloa.

    • ;__;

      162 / 45-48

      en oo päässy punnitsee pitkää aikaa... en kyllä mikää anorektikko oo koska liian läski. en oo ees alipainonen. mut mua alko pelottaa että ku oon nyt murros iässä, niin ei koskaa tuu kasvaa tissejä jos sairastuu anoreksiaan alle murrosiässä tai murrosiässä...

      • 0987879

        Jooh voin sanoo omalla kokemuksella että kun joskus 12 vuotiaana sairastuin ja mitat oli 164/38 nii nyt 16 vuotiaana ja 10 kiloa painavampana mul ei oo tissejä juuri ollenkaan , voihan se toki riippua henkilöstä mutta itsellä näin :/ taas on kyllä alkanu olla sellasia ajatuksia että haluan laihtua ..paljon.


      • 0987879

        Jooh voin sanoo omalla kokemuksella että kun joskus 12 vuotiaana sairastuin ja mitat oli 164/38 nii nyt 16 vuotiaana ja 10 kiloa painavampana mul ei oo tissejä juuri ollenkaan , voihan se toki riippua henkilöstä mutta itsellä näin :/ taas on kyllä alkanu olla sellasia ajatuksia että haluan laihtua ..paljon.


    • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      146 cm paino 36.OON LÄSKI!!!! tavote 29 kg

      • ja näin taas kävi et

        tä 10-vuotias eksyi suomi 24 keskustelupalstan anoreksia-palstalle


    • ei hyvä

      173 ja 48. Osastolla lihotettiin ja suunta on taas alemmas vain. Oon siis jo jokusen kiloa tässä laihtunut sen jälkeen

    • kidrauhl1994

      160cm / 40-41kg

    • roadstowonderland

      162 senttiä ja 53.7 kiloa oli tänäaamuna. Hieman yli kaksi kiloa miinusta viikon takaiseen lukuun eli alas päin mennään kohti 46 kiloa :)

    • läskipersesatana

      170cm ja 57kg, tavoite 47kg. Ja siis kuppikoko 70A.

    • 13+8

      172cm 44-45 kg

    • Todennäköisyys

      Muistattehan että anoreksiaan kuollaan useammin kuin syöpään.

    • CollectLines

      170cm, nykyinen paino 55kg (?), tavoite 48kg

    • Jujjjjjju

      Ahmimisbulimia vaihe käynissä ja oon lihonnu 15 kiloo kesän aikana. Hyhhhyi. Nyt 175 ja paino 63 kg. Hyhhhyhhyhhi. Pakko tsemppaa

    • 11vuotta

      135cm
      30kg
      liian läski!

    • läskilapsi

      154cm ja 44.3 13v

    • jagjagjag

      180 cm, 51 kg juuri ja juuri. Olen sairas ja haluan parantua. Älkää ryhtykö tähän.

    • hujj

      169/56, tavoite 52

    • Läskikiki

      151cm 49kg ... Tavote näi aluks olis 45kg ja oon siis 16v vaikka näin lyhyt oonki.

      • Kaimasi

        Mikä sattuma oon kans 16v ja 151 ! Tosin täl hetkel painan 45 kg ja suht tyytyväine vaik tavote olis siin jossai 40kg tienoil. Katotaa miltä sit näytää vai laihutanko viel pikkuse lisää:)


    • tavotteeet

      161cm 38kg. Tavoite on: 32kg

    • ddddfgfggfgf

      186cm ja 39kg. Tavotteena 35kg.

    • kuvotus

      165 - 52

    • porssas

      170/60

      • 10v

        133,4cm 20-22kg, oon niin onnellinen ku paikno ei oo kävässy 23kg pitkiin aikoihin


    • niih

      163cm 38kg 18v

    • hmmmm

      164cm 41,5kg..Ja suunta pitäs kääntää ylöspäin.

      • ajj

        Mäki haluisi laihtuj en oo vaa kovi urheilulline:'( 159-56kg


      • fghkgxh
        ajj kirjoitti:

        Mäki haluisi laihtuj en oo vaa kovi urheilulline:'( 159-56kg

        171cm ja 53kg.. Välitavoite 50kg ja lopullinen tavoite 44-45kg. Odotan jo kovasti nelosella alkavia lukuja.


    • asdasdasdsdasd

      En ymmärrä miten nä 13 vuotiaat on jo nii pitkiä... täällä 18v 165/63 ja tavotteena ois nyt ainaki 55

    • 14 vuotias

      167 cm 42 kg

    • Norppari

      Miks kaikki haluaa olla liian laihoja ? o.0

      Ite oon 170cm / 79kg... ja tyytyväinen.

    • dfkzgkdjhngjkdfgb

      oon 166/71 ja yritän epätoivoisesti laihtua ainakin kymmenen kiloa..
      kaikki sanoo että näytän normipainoiselta ja ettei bmi kerro kaikkea
      mut en usko.
      Liikaa kaikkia ongelmia muutenkin ja nyt viel ahdistus syömisestä..
      En haluu silti luovuttaa. En haluu olla mikään tikku, mutta sellanen,
      ettei missään ois mitään ylimääräistä ja vois pukee päälle mitä haluaa
      ja vaatekoko ois 36-38 kun nyt se on 40..
      harmi vaan et ruoka mielessä kokoajan, yritän unohtaa nälän jne.

      Kaikki syömisongelmat on ihan perseestä mut aina ei oo voimia uskoa,
      että kelpais näin. Oishan se helpompaa mut ei.

    • sopivia ootte

      Herranjumala teijän kans :o mä oon 175/55 ja mielestäni aivan liian laiha. Aina oon tosi laiha ollu enkä kestäis itteeni liian lihavana mut nyt tavotteena pitkää ollu jo lihoo ja aattelin tulla lukee tänne et miten ootte selviytyny anoreksiast ja saanu painoo lisää mut ei. Voi että teitä, ymmärrän et se on sairaus mutta liika laihuus ei ole kaunista tai tervettä. Toivottavasti vielä jotkut täällä parannutte ja ymmärrätte asian!

    • Hei!

      Tässä viestiketjussa joissain kommenteissa esiintyvä laihuuden ihannointi on hyvin huolestuttavaa! Kaikki syömishäiriöt ovat terveydelle haitallisia, mutta erityisesti anoreksia on usein jopa henkeä uhkaava tila (katso http://klinik.fi/terveysinfo/syomishairio).

      Mikäli epäilee itsellään tai ystävällään olevan syömishäiriön, tulisi apua hakea mahdollisimman pikaisesti! Koulu- tai opiskeluterveydenhoitaja on aina käytettävissä, myös terveyskeskuksessa voidaan auttaa eteenpäin.

      Terveisin:

      -Klinikin lääkäritiimi

      Klinik - terveyspalvelusi netissä
      www.klinik.fi

      • ikuinen hoikka

        Samaa mieltä. Olen itse hoikka, bmi n.18,5, olen yrittänyt painoa saada ylemmäs, painoa olen yrittänyt saada edes 50 kiloon, vaan ei niin ei. Olen koko ikäni ollut ja ilmeisesti tulen olemaan, sukuvika tämäkin, ettei paino nouse, vaikka kuinka yrittää, syön hyvin liikun, että se paino nousisi lihaksina eikä läskinä, ei auta ei. Sairaita tavoitteita näyttää olevan. Olen kuitenkin aikuinen, kolme raskautta ja neljä lasta ei raskauskiloja, ikäkiloja ei ole tullut, eikä mitään muitakaan "kiloja".


    • Anoreksiaa sairastav

      153/37,5/11 v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe