Köyhän kosto Nordealle ja Sammolle

Kosto_on_minun

Aikoinaan, kun suomi meni kyykkyyn, Nordean silloinen johtaja (mikälie) totesi, kuten myös Björn Wahlroos, että "Köyhistä ei ole kuin harmia. Tuovat vain hiekkaa pankin lattialle."

Minäpä satuin vastikään saamaan viimein asiani kuntoon ja sain uuden pankkitilin toisesta pankista. Nordea on enää hätävarana. Niinpä sitten keksin, kuinka pääsen kostamaan Nordealle heidän pilkkansa. Tietenkin hyvin vaatimattomalla tavalla, mutta kosto elää:

Maksan nykyisin laskuni sen toisen pankin tililtä. Myöskin olen oppinut katsomaan, että kun maksan laskujani, niin valitsen laskusta tilinumeron, minne maksaa. Useimmiten niitä tilejä on useita. Yleensä valitsen minkä tahansa muun kuin Nordean tai Sammon tilinumeron ja maksan sinne kaikki suoritukseni. Tätä olen harrastanut jo semmoisen parisen kuukautta. Maksan yleensä 5-10 laskua kuukaudessa ja tietenkään ne rahat eivät mene Nordean tilille.

Jos jokainen, joka katsoo tulleensa loukatuksi Nordean tai Sammon taholta, maksaisi laskunsa mille tahansa muulle tilille, niin hyvin äkkiä Nordea ja Sampo ryhtyisi katsomaan peiliin ja kaikenmaailman Nallet ym joutuisi potkituksi viroistaan. Nimittäin, loppuisi kummasti rahantulo esim. Nordean tileille.

4

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osakkeenomistaja

      noiden puheiden aikaan nordeaa ei ollut olemassakaan. Oliko se kopin vai sypin pomo?

      Ps. eihän susta ollutkaan kujn harmia ja menoa

      • osakkeenomistaja

        Ps2. Missä laskussa sulla on Sammon tilinumero?


      • Massia taskut täynnä
        osakkeenomistaja kirjoitti:

        Ps2. Missä laskussa sulla on Sammon tilinumero?

        AP. Kerro tuo toinen pankki. Vaihdan heti! Aktia katsoi vaan nenäänsä pitkin.


    • Huono konsti !

      Ei mitään vaikutusta ko. pankkeihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe