Kunnon Herrasmies :D

2+6

Kaveri tapasi miehen viikonloppuna osittain tinderin ja osittain suomi24 kautta.

Kun ystäväni ei suostunut "antamaan" noin 20 min sisään, niin tämä hieno mies haukkui naisen ihan pystyyn. Eikä siinä vielä kaikki, mies myös varasti tältä naiselta viinipullon, ja vielä kaupanpäälle alkoi haukkumisensa jälkeen lähdettyään lähettelemään viestejä perään että ystäväni täytyy etsiä hänelle netistä huora, huoranhommaamisosoitteet häneltä löytyi omasta takaa. Sitten hän piti pienen tauon "kauniista" viestittelystään. Hetken kuluttua kuitenkin, hän kehtasi alkaa kerjäämään tältä naiselta seksiä seuraavan parin tunnin ajan viesteillä.

En tämän ihmisen profiilia täällä jaa, mutta mikä tästä teki keskustelun arvoisen tapauksen oli, kun katsoin hänen profiiliaan täällä suomi24:ssä.

Nimimerkkinä hänellä oli yksinkertaisesti ja kaikenkattavasti "Herrasmies" (ei ihan näin tarkalleen kirjoitettuna, koska en halua tätä ihmistä paljastaa, mutta ei hitto sentään :D)

Hahhaha en ole kyllä aikoihin törmännyt näin ironiseen ja naurettavaan ihmiseen kun tätä profiilia luin. Siellä hän esittelee olevansa kunnon herrasmies, joka etsii tositarkoituksella naista, jonka kanssa voisi jakaa elämänsä tärkeitä hetkiä. Tosi söpöä hahaha :D

Ei vittujen kevät :D Ei ole helppoa olla nainen kun tollasia vitun limanuljaskoja pyörii tuolla :D Toivottavasti oli harvinainen tapaus. Tästä eteenpäin, kun naiset kehuu tapojani, niin en ota sitä enää yhtään itsestäänselvyytenä tai lievänä kehuna :D

11

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti mies.

      Mitäs etsitte panoseuraa. On niitä kunnollisiakin jotka tosin ei pyöri tinder pettäjä sivustolla. Suurin osa on tuollaisia mutta sitten on se 1% meitä kunnollisia joita ei edes huomata.

      • 2+6

        Jos tämä ystäväni olisi etsinyt panoseuraa, niin eiköhän hän olisi antanut? :D

        Ja "etsitte"? Ihan heteromies olen itse.. :/


    • Vakisuhdetta etsivä

      Miksi ei näitä vonkaajia ja ukkomiehiä eli heidän nimimerkkejään voisi täällä paljastaa suoraan? Tuskin näillä idiooteilla on aikaa muuhun (täällä kirjoittamiseen/ lukemiseen) kuin juuri tuollaisiin pikasuhteisiin!

      • 2+6

        No, sanotaan näin, että jos joku tämän ihmisen tapaa vielä, niin varmasti tunnistaa kenestä on kyse jos tätä sattuu lukemaan :D En tahdo toisen nimimerkkiä paljastaa, se ei ole kohteliasta eikä kunniallista, vaikka mieli kyllä tekisi ihan sen takia, että säästäisi naisilta vaivan.

        Ehkä paras oppitunti tästä on, että mies (tai nainen) voi tosiaan kirjoitella profiiliinsa aika röyhkeästi mitä tahansa epätotuuksia. Ja nämä samat ihmiset luultavasti esittävät ihan livenäkin sitten kaikenlaista, kunnes lopulta paljastuu todellinen puoli.

        Itse, jos olisin nainen, menisin treffeille niin, että mukana olisi esim molempien ystäviä, jolloin saisi edes pienen käsityksen siitä, minkälainen ihminen on kyseessä. jos tämä ei sopisi jollekin, niin ei sitten pakolla tarvitse ulos mennäkään.


    • justiinsajuu

      Kuka ottaa omaan kotiinsa ventovieraan ihmisen jostain nettideittisivustoilta. ? Ei paljon itseään tai kotiaan arvosta.

      • 2+6

        Usko pois, tästä eteenpäin näin ei enää tule tapahtumaan :)

        Näin itse tämän "herrasmiehen" ohimennen miespuolisen ystäväni kanssa ennen kuin he menivät tämän naisen asunnolle käymään. He siss olivat kai menossa käymään siellä, tai näin tajusin. Sanoin tälle tytölle, että olen puhelimen päässä jos tulee jotain, puoliksi vitsinä, koska mies oli myös lähes kääpiökokoa, että ystäväni olisi kyllä tappelussakin varmaan pärjännyt yksin :D


    • ajomies ei kiirehdi

      en minä ainakaan, aikoinaan kun olin avioliitossa ajelin tyttöset kuusen alla toriparkissa yötää myöten taikka niiden kämpillä. se oli makeaa aikaa, aina kun vaimo kiristi seksillä kotona, aina menin ja nyppäsin jonkun tytön ja puhua kun osaan niin kyllä niiltä aina sai.
      kuka siis voitti? no minä joskus sitten kännipäissä painoin vielä kotona muijaa takaapäin omien sessioiden jälkeen

      • 2+6

        Aikoinaan? Ja nyt olet yksin :D Mutta melkein hyvä trollaus


    • huijattu määkin

      Kattattaa varoa.

      • tunteeton se on

        Onko muutkin olleet KOK.LAN kääpiö miehen huijattavana . Kovasti luulee itsestään, eikä taida kyetä ymmärtämään että satuttaa naisia käytöksellään. Tai ei vaan välitä.


      • 15+3
        tunteeton se on kirjoitti:

        Onko muutkin olleet KOK.LAN kääpiö miehen huijattavana . Kovasti luulee itsestään, eikä taida kyetä ymmärtämään että satuttaa naisia käytöksellään. Tai ei vaan välitä.

        Olisi kiva tietää aloittajalta, et mistäpäin suomenmaata ko. idiootti on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe