mikä siinä on nii hienoa?

jfjdkdiddknxn

En tajuu ku nuoret juo ittensä nii känniin ettei muista enää yhtikäs mitää ja laattaa koko vitun illan ja seuraava päivä on nii tuskaa sen darran kanssa. Mitä hienoa siinä on ettei muista mukavasta illasta mitään seuraavana päivänä? Ja en ole ite mikää kukkahattu täti, käyn useinkin ulkona juomassa ja aina on ollut tosi hauskaa. En haluis unohtaa niitä hetkiä.

9

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azyzz

      Munki mielestä liikaa on liikaa, mut se taitaa johtua siitä että mopo karkaa käsisitä vaikka mielessä oiski ihan va mukava ilta, ite oon aina muistanu mun bile-illat ja hauskaa on ollu, vaikka on ollu darra joskus seuraavana aamuna nii muistan silti. Darra on sen arvoista

    • hävettää vieläki

      Mielestäni ne jotka eivät ole kokeillut eivät voi valittaa.
      Itselleni ei ole ikinä tullut krapulaa, ainakaan semmosta mistä kaikki puhuu. Vaikka muistan semmosia iltoja että olen baariin menny ja sitten sielä tapahtui jotain ja herään aamulla jostain ilman mitään muistikuvaa miten sinne päädyin.

      Mutta ne oli niite nuoruuden kokemattomuuksia, nykyään olen fiksumpi ja en aiheuta kenellekkään vaivaa sen takia etten pysty kotiin kävelemään.

      • hbvxfkng

        No kyllä minäkin olen itseni niin huonoon kuntoon juonut ettei muista enöä mitään joten tiedän kyllä mistä puhun. Kadutti kyllä sen jälkee ku oli paska fiilis vielä parikin päivää sen jälkee


    • amelya

      En minäkään ymmärrä. Moni polttaa/juo pahaa oloa, eli heillä on esim. masennus, ja tukeutuvat näin päihteisiin. Sen kyllä tajuan, mutta se, että alkoholia käyttää suhteettomasti vain sen takia, että se on muka niin vitun cool (turha kieltää, moni nuorista juo juurikin siksi, että haluaa olla porukassa mukana ja leikkiä pahapeppua).
      On säälittävää nähdä niitä aivan liian nuoria (10-15v) polttamassa ja juomassa, ihme ettei tekoripsetkin syty sytkärillä leikkiessä. Olen kerran itseni juonut hiprakkaan, join kolme leguanaa, eli todella pienet promillet. Eipä se miltään tuntunut, vähän hihitytti ja siinä se olikin.

      Häpeän nykynuoria, näyttävät huorilta ja käyttäytyvät kuin siat.

      T. 15-vuotias helsinkiläinen "massateini" (en silti polta/juo/nuuskaa).

      • Pasi Kuikka

        Annatko pimppaa? Voisin vähän sormeilla peppureikääsikin huolellisen nuolemisen jälkee? Oon stadist 16v kevarijäbä. Juon harvoin ja en käytä nikotiinituotteita.


      • Ihan oikeasti,hei..

        Tää vitun nykynuoret-kortti. Miksette ihmiset ymmärrä jo, ettei tää "nykynuoriso" oo se kaikkia kolmetoista ja puoli kertaa kamalampi nuoriso, vaan suhteessa hyväkäytöksinen ja viisas..


      • Anonyymi
        Ihan oikeasti,hei.. kirjoitti:

        Tää vitun nykynuoret-kortti. Miksette ihmiset ymmärrä jo, ettei tää "nykynuoriso" oo se kaikkia kolmetoista ja puoli kertaa kamalampi nuoriso, vaan suhteessa hyväkäytöksinen ja viisas..

        Minäkin ole 13 vuotta vanha ja toivoisin vihreetä verotusta isä- ja äidin maahan. Tak!


    • Anonyymi

      Kyllä te lapset sitten vanhempana ymmärrätte.

    • Anonyymi

      Se on kokemattomuuutta alkoholin käytöstä, jos täytyy juoda itsensä niin sekaisin, että muisti menee.Monella tuntuu olevan se tyyli, että sekaisin juodaan monia eri juomia. Siitä saa takuulla aivan hirveän olon seuraavalle päivälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe