Kirjoittelun lopettaminen eka treffien jälkeen

Kesäheinä

Aktiivista kirjoittelua ennen treffejä. Treffeillä molemminpuolinen kiinnostus ja sopimus, että treffataan uudestaankin. Mies on lakannut viestittelemästä. Hävisikö se kiinnostus kysellä/kertoa asioita, kun toisistakin treffeistä on sovittu? Hassua, kun itsellä olisi tuhat kysymystä, mutta toisella ei mitään. Onko tämä ihan tavallista, että aktiivinenkin kirjoittelu loppuu kokonaan, kun aletaan treffailemaan? Itselle on kyllä käynyt aiemmin niin päin, että kirjoittelu on jatkunut entistä aktiivisempana onnistuneitten treffien jälkeen. Tässä tapauksessa kävi toisin. Olen vähän äimänä.

24

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäydyn livessä

      Tarkoitatko siis tekstiviestejä vai viestejä suomi24 treffit-palvelussa?
      Itse toimisin varmaan samoin, miksi viestitellä jos kohta näkee uudestaan? Siinähän käy kohta niin että loppuu puheenaiheet livenä jos paljon kyselee viesteillä?

      • Kesäheinä

        Kuka sanoi, että näkee kohta uudestaan? Eihän sitä välttämättä näe ihan hetikohta uudestaan, jos on lapsia ja työt molemmilla. Eri asia, jos molemmat on lapsettomia ja työttömiä.

        Mitähän se sellainen on, jos loppuu puheenaiheet jo alkuvaiheessa? Melko väkinäiseltä kuulostaa. Itse olin parisuhteessa lähes 20 vuotta ja siinä alkoi kieltämättä puheenaiheet loppua loppuvaiheissa.


      • 8+5
        Kesäheinä kirjoitti:

        Kuka sanoi, että näkee kohta uudestaan? Eihän sitä välttämättä näe ihan hetikohta uudestaan, jos on lapsia ja työt molemmilla. Eri asia, jos molemmat on lapsettomia ja työttömiä.

        Mitähän se sellainen on, jos loppuu puheenaiheet jo alkuvaiheessa? Melko väkinäiseltä kuulostaa. Itse olin parisuhteessa lähes 20 vuotta ja siinä alkoi kieltämättä puheenaiheet loppua loppuvaiheissa.

        Miksi viestitellä enää deittipalvelussa, kun olette jo treffanneet? Eikö ole muita yhteystietoja?
        Voihan olla myös, että mies ei ollutkaan kiinnostunut, jos viestitys loppui.... Ei vain uskaltanut sanoa suoraan.... Näin varmaan on, jos on ollut paljon 'on line' eikä vastaa viesteihisi.


      • 20+16
        Kesäheinä kirjoitti:

        Kuka sanoi, että näkee kohta uudestaan? Eihän sitä välttämättä näe ihan hetikohta uudestaan, jos on lapsia ja työt molemmilla. Eri asia, jos molemmat on lapsettomia ja työttömiä.

        Mitähän se sellainen on, jos loppuu puheenaiheet jo alkuvaiheessa? Melko väkinäiseltä kuulostaa. Itse olin parisuhteessa lähes 20 vuotta ja siinä alkoi kieltämättä puheenaiheet loppua loppuvaiheissa.

        Aloituksessa sanoit, että seuraavat treffit oli jo sovittu. Työssäkäynti ei ole este tapaamiselle, ellei tee jotain 15-tuntista työpäivää. Puheenaiheiden loppuminen on ihan normaalia. Luulisi että 20 vuoden suhtteessa niitä sitten tulee uusia.


      • Kesäheinä
        20+16 kirjoitti:

        Aloituksessa sanoit, että seuraavat treffit oli jo sovittu. Työssäkäynti ei ole este tapaamiselle, ellei tee jotain 15-tuntista työpäivää. Puheenaiheiden loppuminen on ihan normaalia. Luulisi että 20 vuoden suhtteessa niitä sitten tulee uusia.

        En viitsinyt elämäntilanteitamme alkaa aloituksessa kovin perusteellisesti kertomaan, mutta olisi kai pitänyt, jotta asiaa olisi ymmärtänyt helpommin. Mutta molemmilla siis aikaa vievät työt ja lapsia. Lasten kuullen ei voi puhua puhelimessa tai lasten aikana ei voi tavata vaan molempien on järjestettävä lapsen silloin toiselle vanhemmalle tai hoitoon. Toiset treffit ovat siis jossain tulevaisuudessa, mutta ajankohtaa ei ole sovittu. Deittipalvelu on minusta ollut luonteva tapa jatkaa eka treffien jälkeen vastaavassa elämäntilanteessa olevien kanssa siihen saakka, jos/kun treffailu muuttuu avoimeksi seurusteluksi myös lasten suhteen.


    • Kesäheinä

      Siis deittipalvelussa lähetettyjä viestejä tarkoitin aloitusviestissäni.

    • Ikisinkku.

      Olen kirjoitellut monille naisille ja kysellyt mutta naiset ei itse kysy juuri mitään.

    • ole aktiivinen

      Odotatko jotain lupaa kysellä itse asioita? Vai mikä täs nyt on?

    • Iem123

      Todennäköisesti on tapahtunut niin, että se alkujännitys on kadonnut livetapaamisen myötä, etkä enää kiinnostakaan niin kuin alussa, joten yhteydenpito jää.

      Tässä vaiheessa jos itse haluat viedä juttua eteenpäin sinun pitääolla itse aktiivinen, eikä jäädä odottamaan, että toinen tekisi alotteita.

      Itseäni ottavat ainakin päähän naiset, jotka vain odottavat miehen vievän juttua eteenpäin. Mitä nuorempi ja kauniimpi nainen sitä yleisenpää tämä passiivisuus on. Siinä mielessä ymmärrän, miksi nuoremmat miehet välillä tykkäävät vanhemmista naisista.

      • nähty on

        Mutta kun naisen on aivan turha olla aktiivinen jos miestä ei vaan kiinnosta. Näin se nyt vaan menee että uros on se joka joutuu piirittään naarasta, eikä päinvastoin. Kiinnostunu mies kyllä pitää huolen siitä ettei nainen luule ettei miestä kiinnostais, tai pidä tätä jonain jahkailevana vätyksenä.


    • Kesäheinä

      Kyllähän tässä menee itselläkin mielenkiinto. En nimittäin mitään passiivista vätystä ainakaan halua. Jos taas oli kyse mielenkiinnon puutteesta, en halua myöskään pelkuria, joka ei osaa puhua suoraan. Senkin voi tehdä kohteliaasti...

      • Iem123

        Nii-i

        Siinä meillä on dilemma itseäni ei kiinnosta jos nainen on passiivista kuningatartyyppiä ja naista ei kiinnosta passiivinen vätys. Siinä jää sitten se suhde syntymättä. Onneksi meillä on ilmeisesti kummallakin varaa valita useammasta. Turha sitten valittaa täällä kun mies et enää kirjoitakaan. Itse en aio enää lahnoja yrittää miellyttää. Varmasti tulen kuitenkin puolitiehen vastaan ja reilusti ylikin kun näen, että naisella on tahtoa ja yritystä.


      • Vätys

      • Kesäheinä
        Iem123 kirjoitti:

        Nii-i

        Siinä meillä on dilemma itseäni ei kiinnosta jos nainen on passiivista kuningatartyyppiä ja naista ei kiinnosta passiivinen vätys. Siinä jää sitten se suhde syntymättä. Onneksi meillä on ilmeisesti kummallakin varaa valita useammasta. Turha sitten valittaa täällä kun mies et enää kirjoitakaan. Itse en aio enää lahnoja yrittää miellyttää. Varmasti tulen kuitenkin puolitiehen vastaan ja reilusti ylikin kun näen, että naisella on tahtoa ja yritystä.

        Olen aktiivinen silloin kun olen kiinnostunut. Ja niin olen nytkin ollut, mutta miehen puolelta tämä muuttui passiiviseksi. Ja ihan hyvä onnistumisprosentti on aiemmissa suhteissa, jos se nyt jotenkin tähän liittyy.

        Lähinnä minua ihmetyttää, että mikä siinä on niin vaikeaa sanoa suoraan, jos ei kiinnosta.


    • 4+16

      Ei kannattaisi heti antaa niillä ekoilla treffeillä, vaan vasta kolmansilla. Näin saa suhteen kestämään ainakin ensimmäisen kuukauden.... :)

      • Kesäheinä

        No, jos olisit lukenut koko viestiketjun, tietäisit, että olen ollut parisuhteessa lähes 20 vuotta eli ei tässä ole annettu kenellekään ekoilla eikä tokilla. Kaikki parisuhteeni ovat ollett pidempiä. Meni nyt sun päätelmäsi metsään.


      • "Ei kannattaisi heti antaa niillä ekoilla treffeillä, vaan vasta kolmansilla. Näin saa suhteen kestämään ainakin ensimmäisen kuukauden.... :)"

        Onhan tuo ohje suunnattu yhtä lailla molemmille sukupuolille?


      • 4+16
        Kesäheinä kirjoitti:

        No, jos olisit lukenut koko viestiketjun, tietäisit, että olen ollut parisuhteessa lähes 20 vuotta eli ei tässä ole annettu kenellekään ekoilla eikä tokilla. Kaikki parisuhteeni ovat ollett pidempiä. Meni nyt sun päätelmäsi metsään.

        No miksi sitten kyselet täällä apuja, jos sinulla kaikki suhteet kestää ihan kivasti muutenkin. Ymmärsinkö väärin, että nyt vähän tökkii tuon jatkuvuuden osalta?


      • Kesäheinä
        4+16 kirjoitti:

        No miksi sitten kyselet täällä apuja, jos sinulla kaikki suhteet kestää ihan kivasti muutenkin. Ymmärsinkö väärin, että nyt vähän tökkii tuon jatkuvuuden osalta?

        Onko tämä jotenkin rajattu palsta ihmisille joilla on tietynlaisia kokemuksia? Kyselin vaan uteliaisuuttani muiden ajatuksia asiasta, koska olen uuden tilanteen edessä.


      • 4+16
        Kesäheinä kirjoitti:

        Onko tämä jotenkin rajattu palsta ihmisille joilla on tietynlaisia kokemuksia? Kyselin vaan uteliaisuuttani muiden ajatuksia asiasta, koska olen uuden tilanteen edessä.

        Eli avauksesi olikin vain trollli, etkä siis ollutkaan niillä treffeillä?? ja haluat vain tietää muiden ajatuksia noin periaatteessa. Ymmärsinkö nyt oikein?

        Eihän siinä mitään väärää ole....hyvät jatkot vaan harrastuksellesi.


    • taljatasaalvo

      Suomalainen ämmä treffeiltähän se moniongelmaisin on feminismeineen.
      Olkaa huoletta, olen kyllä saanut kaikilta noilta, mutta mitään suhteita ei todellakaan kannata alkaa väsäämään.
      Sikana ylipainoisia läskejä. Sitten esittävät ukoille utopistisia vaatimuksia:)

    • sama tilanne

      Kesäheinälle tsemppiä ja toivottaasti tämä selviää! Ehkä mies vaan ajattelee ettei nyt ole tarvetta jatkaa yhteydenpitoa netissä kun olette tavanneet ja voitte varmaan soitella/tekstailla muutenkin... :)

      Täällä liikkuu niin järkyttävän tyhmiä idiootteja ja ihmisiä ilman mitään käytöstapoja ettei kannata edes lukea noita päättömiä vastauksia... kaipa sitä omaa pahaa oloa ja huonoa itsetuntoa pitää tulla jonnekkin nimettömänä ja kasvottomana pönkittämään (kuten tuo ylempi taljatasaalvon vastaus tuossa).

      Olen huomannut ettei täällä juurikaan asiallista keskustelua saa aikaan vaikka miten yrittäisi selittää järkevästi omaa kysymystään tai tilannetta, jossain muualla lienee jotain palstoja jossa se onnistuisi.

      • miesvm_1967x

        "Olen huomannut ettei täällä juurikaan asiallista keskustelua saa aikaan vaikka miten yrittäisi"

        No tämä keskustelu on aloitettu jo elokuun alussa joten vähän olet myöhässä, ei ihme jos tästä ei suurempaa keskustelua synny. Kesäheinälle lienee jo tässä vaiheessa vuotta selvinnyt miksi mies lopetti kirjoittelun?


    • järkeä takoa

      Ai sekö on asiallista keskustelua kun on naisia mielistelevää ja samoilla aaltopituuksilla niin hyvä on mutta naisia ei voi arvostella mitenkään kun periaatteessa käyttäytyvät paljolti koko ryhmänä kuin harvat miehet.

      Tuosahan on totuus taljatasaalvon kirjoituksessa koska seksiä saa nettideittaillessa kun siinä ne kriteerit ei ole niin tiukkoja kuin esim. parisuhdetta hakien mutta naisethan ei sitä hae vaikka toisin profiilissaan väittää.

      Naiset kun on vähemmistönä melkein joka ikäluokassa niin nehän luo tämän käytännön ja tavat nettideittailuun ja kun se vähemmistö voi tehdä sitä valikoivaa ja jopa sitä nirsoiluakin eli silloin harvat ja valitut miehetkin saa sen kaiken naisten huomion ja kenestä muutkin naiset kilpailee ja tämä pystyy tekemään naisten yleiseen tyyliin ja siitä sitten kaikki miehet tuomitaan.

      Tällähän luodaan se kohtaamisen ongelma netissä joka livemaailmassa tavatessa olisi realistinenkin pari.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe