Voinee Raamatun ILmestyskirjaa tulkita

ttkkl

"Ja kaikille valhettelijoile(Väärentäjille) on osa oleva tulijärvessä, joka tulesta ja tulikivestä palaa!"

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • turhaan vetoot....

        ....katekismukseen yrittäen tehdä itsestäsi marttyyriä ääliö! et taida oikein muistaa niitä omia "synnintekojasi" tällä palstalla.
        olet sokea omista toimistasi kuten idiootti ainakin. yllättävän tyhmä olet!


      • Jos haluat...
        turhaan vetoot.... kirjoitti:

        ....katekismukseen yrittäen tehdä itsestäsi marttyyriä ääliö! et taida oikein muistaa niitä omia "synnintekojasi" tällä palstalla.
        olet sokea omista toimistasi kuten idiootti ainakin. yllättävän tyhmä olet!

        ...syytelllä jottakin palstalla, niin teeppä se rohkkeasti omalla niimelläsi ja mainitse mistä syyttelet ja ketä!

        Vai oliko tarkoitus jatkaa taas yhden taiteilijan raukkamaista vainoamista?


      • moi!
        Jos haluat... kirjoitti:

        ...syytelllä jottakin palstalla, niin teeppä se rohkkeasti omalla niimelläsi ja mainitse mistä syyttelet ja ketä!

        Vai oliko tarkoitus jatkaa taas yhden taiteilijan raukkamaista vainoamista?

        kokeilin vain kuka idiootti vetää jopa katekismuksen kilvekseen ja sieltähän se taas löytyi!!
        olet niin 'ilmeinen'! ymmärrätkö ollenkaan mitä tarkoitan? edes mitään nimee ei tarvitse paljastaa kyseisestä idiootista...anonyyminä tai ilman. sen sinä teet ihan itse! ;)


      • Heh heh...
        moi! kirjoitti:

        kokeilin vain kuka idiootti vetää jopa katekismuksen kilvekseen ja sieltähän se taas löytyi!!
        olet niin 'ilmeinen'! ymmärrätkö ollenkaan mitä tarkoitan? edes mitään nimee ei tarvitse paljastaa kyseisestä idiootista...anonyyminä tai ilman. sen sinä teet ihan itse! ;)

        ...vai toisen taiteilijan kateellinen ja katkera raukkamainen vainoaja aloittaa ketjunsa raamatulla ja ilmestyskirjalla ja haukkuu kateutensa kohdetta idiootiksi!

        Mutta et uskaltanut tehdä sitä omalla nimelläsi, vaan hyvin tyylillesi uskollisena, nimimerkin suojasta pelkurimaisesti!


      • ...ja sota...
        Heh heh... kirjoitti:

        ...vai toisen taiteilijan kateellinen ja katkera raukkamainen vainoaja aloittaa ketjunsa raamatulla ja ilmestyskirjalla ja haukkuu kateutensa kohdetta idiootiksi!

        Mutta et uskaltanut tehdä sitä omalla nimelläsi, vaan hyvin tyylillesi uskollisena, nimimerkin suojasta pelkurimaisesti!

        ....on taas valmis sun maneerejasi myöden! voi raukka kun sä olet yksinkertainen!!! nyt kuitenkin mun puolesta saat pärjätä ihan yksin tässä ketjussasi....valitettavasti.
        :(


      • Hienoa...
        ...ja sota... kirjoitti:

        ....on taas valmis sun maneerejasi myöden! voi raukka kun sä olet yksinkertainen!!! nyt kuitenkin mun puolesta saat pärjätä ihan yksin tässä ketjussasi....valitettavasti.
        :(

        ...jos älyät lopettaa tuon vainoamisesi, ennenkuin kunnolla edes taas aloitat sen! Koska ei sinusta vieläkään ole kasvanut niin rohkeata että uskaltaisit tehdä sitä omalla nimelläsi!

        Ei kateus, katkeruus ja pelkurimaisuus vie sinua kuin entistä syvemmälle epätoivoon, koska loppupelissä tiedät itsekin olevasi vain kurja raukkis, joka vainoaa itseään lahjakkaampaa taiteilijaa vuosikausia!


      • :) :D
        Hienoa... kirjoitti:

        ...jos älyät lopettaa tuon vainoamisesi, ennenkuin kunnolla edes taas aloitat sen! Koska ei sinusta vieläkään ole kasvanut niin rohkeata että uskaltaisit tehdä sitä omalla nimelläsi!

        Ei kateus, katkeruus ja pelkurimaisuus vie sinua kuin entistä syvemmälle epätoivoon, koska loppupelissä tiedät itsekin olevasi vain kurja raukkis, joka vainoaa itseään lahjakkaampaa taiteilijaa vuosikausia!

        XD XD XD


    • Taasko tää kahjo!!!

      Ei malta pysyä pois sitten millään! Ilmeisesti tykkää saada turpiinsa säännöllisin väliajoin. ;) Fakiirin kärsivällisyys!!! =D

      • Heh heh...

        ...lapsellisuudellasi ei ole näköjään mitään rajaa. Mutta mikset pitänytkään lupaustasi ja lopettanut vainoamistasi, eikö kateus ja katkeruus jätä rauhaan?


      • Vaihda jo...
        Heh heh... kirjoitti:

        ...lapsellisuudellasi ei ole näköjään mitään rajaa. Mutta mikset pitänytkään lupaustasi ja lopettanut vainoamistasi, eikö kateus ja katkeruus jätä rauhaan?

        ...levyä idiootti! Vai eikö pollasi enää leikkaa? Oletko oikeasti vajonnut lapsen tasolle?


      • Heh heh...
        Vaihda jo... kirjoitti:

        ...levyä idiootti! Vai eikö pollasi enää leikkaa? Oletko oikeasti vajonnut lapsen tasolle?

        ...reppana beesaa idoliansa ja kateutensa kohdetta ja osoittaa näin niin lapsellisuutensa kuin kyvyttömyytensä keksiä omia juttuja. Yrittää taas syytellä kateutensa kohdetta siitä mitä itse on!


    • ttkkl

      Tuo aloitus on vain kirjoittajan! Palatkaa totuuteen!

      • Moraali ei kuole

        kun kuolemme, päädymme maapallon henkiselle tasolle, josta emme pääse pois, ennen kuin teemme hyviä tekoja eläville ja kuolleille. Vasta silloin voimme lentää kosmokseen

        pahuus ei kannata


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe