Syksyn suunnittelu.

syöpis

Lienee korkea aika aloittaa viimeistään nyt.

Kokonaisuudessaan suunnittelun aikajänteeni on aikaisempaan verrattuna lyhentynyt eikä entiseen ole paluuta mutta heinäkuun alun koetulokset antoivat hieman pelivaraa.

Syöpämarkkeri ja eturauhasen PSA lukema olivat niin hyvässä tasossa ja viimeisen puolen vuoden kehitys myönteinen, että rohkenimme tehdä lähitulevaisuuden valmistelut.
Syksyn Espanjan lennot, Prahan joulumarkkinat ja urheiluopiston jouluviikko ovat varattuina.
Ennen syöpistymisiämme olisi tässä vaiheessa jo ensi vuoden alkupuolisko valmiina mutta nyt täytyy katsella välietappeja.

29

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivaaa

      Hienoa!

    • .-ra

      haaveita ja unelmia täytyy olla niin jaksaa paremmin mennä eteenpäin

    • -ra

      Olisin iittiin päässyt viikoksi henkilökunnan kanssa ja asiakkaiden kanssa,mutta hammaslääkäreillä käynnit estivät sen,harmittaa mutta onneksi syksyllä pääsen.Lokakuuhun asti on sairaala ja hammaslääkäri keikkoja .Alkaa väsyttämään jatkuva reissaaminen sairailoiden ja hammaslääkäreiden välillä,mutta onneksi on hoitoa saatavissa sekun ei ole itsestään selvyys monissakaan maissa joten kiitollinen pitäisi olla

    • Raha ratkaisee

      - ra, eikö sinulle laiteta kokotekarit? Suomen terveydenhuollon saatavuus on pelkkä myytti. Julkinen terveydenhuolto on syvällä kriisissä. Maailmalla on myös loistavaa terveyden-ja sairaanhoitoa. Kummaa, että sinulla kaikki pitkittyy, tekareitakin saat odottaa monta vuotta. Jos asioisit yksityisellä, sinulla olisi ollut tekarit jo vuosia. Olisit nainut rahaa.

      • Malboro maksaa

        itse uskon jos säätäisi rahansa jotka menevät röökeihin,niin voisi käydä sitten yksityisellä hammashuolossa,vai olenko ihan väärässä?Paljonko maksaa paketti Malboroa tänä päivänä?


      • -ra
        Malboro maksaa kirjoitti:

        itse uskon jos säätäisi rahansa jotka menevät röökeihin,niin voisi käydä sitten yksityisellä hammashuolossa,vai olenko ihan väärässä?Paljonko maksaa paketti Malboroa tänä päivänä?

        Mallua en ole koskaan polttanut.¤.Tupakka jota poltan maksaa 4,20 euroa ja riittää viikoksi,jotenn.50 centtiä päivä sillä ei hammaslääkäriä maksa.Yksi käynti on yli 60 euroa joten se siitä.Kuka saa viikoksi lasillisen viiniä neljällä eurolla


    • -ra

      Joo yksityisellä olisi hommat hoitunut jo ainekin vuosi sitten vaan ei ole niin paljoa rahaa.En nai ketään.Olen yksin lasteni kanssa jo ollut 17 vuotta ja olen lopun elämäänikin.Haluan olla vapaa ja auttaa lapsiani ennen kun hoivata jotain miestä.sänkyhommat eivät vähempää voi kiinnostaa ja elää toisten ehdoilla ja hänen sukulaisiaan ja kavereitaan tapaamassa,mielummin vapaa aikani vietän läheisteni kesken.Olin lääkärin kanssa 4 vuotta,mutta elin omilla tuloillani en penniäkään häneltä pyytänyt enkä ensimmäiseltä mieheltänikään siihen en alennu enkä ketään hyväksi halua käyttää..Moni menee naimisiin jotta saavat omakotitalot ym,se ei ole minun juttuni.Rakastan sen verran vapauttani

      • Rakastan miestäni

        ??? mikäs nyt tuli,lapsesi ovat jo aikuisia ihmisiä,ei he elä sinun taloudessa kukaan.Jos olit hölmö ja palvelit miehiäsi,niin se on menyttä ja ihan oma valintasi,miksi sitä tänne kirjoitat taas?Minun mieheni haluaa hemotella minua ja sen suon sekä hänelle ja itselleni,me rakstamme toisiamme :)Jaamme ilot ja surut ihan yhdessä.


      • -ra
        Rakastan miestäni kirjoitti:

        ??? mikäs nyt tuli,lapsesi ovat jo aikuisia ihmisiä,ei he elä sinun taloudessa kukaan.Jos olit hölmö ja palvelit miehiäsi,niin se on menyttä ja ihan oma valintasi,miksi sitä tänne kirjoitat taas?Minun mieheni haluaa hemotella minua ja sen suon sekä hänelle ja itselleni,me rakstamme toisiamme :)Jaamme ilot ja surut ihan yhdessä.

        Mielummin autan lapsiani jotka ovat lihaani ja verta,ennen kuin jotain vierasta miestä,he kyllä pärjäävät yksinkin.Lapset menevät aina miehen ohi kaikissa tilanteissa.Jos saisit valita otatko lapset erossa vai miehesi niin voin arvata tuloksen


    • -ra

      Moni on riitaisassa avioliitossa koko ikänsä ettei tarvitse omakotitaloaan myydä ja omaisuutta jakaa,joutuisivat muuttamaan pieneen kerrostalo asuntoon eivätkä rahat riittäisi enään joka viikkoiseen shoppailuun ja ulkomaan matkoihin,ei olisi mitään nitä kehua hiekkalaatikko naisille ja millä kehua vaikka avioliitto olisi painajainen ja mies pettäisi jatkuvasti,sen olen läheltäni huomannut,ainottakaan avioliittoa en tiedä missä jompikumpi ei pettäisi..Ehkä sellaisiakin on mutta ei minun tiedossani ja kaikessa joutuu ottamaan miehen halut,sänkyyn menossakin vaikka olisi surkea suoritus täytyisi leikkiä,e ttä voi kuinka upeaa oli.Hyvä näyttelijä täytyisi olla.Moni nai rahaa ja mies saa tehdä mitä haluaa koska eroa ei voi ottaa,muuten elintaso laskee,ehkä jokunen liitto on kunnollinen mutten kaipaa suhdetta,vaikka saisin miljoonan

      • syöpis

        Syksyn suunnitelmasi on siis olla solmimatta uutta suhdetta miljoonasta?

        Mitenkä olisi kaksi miljoonaa?


      • älä petä älä

        Kerrokto ihan omista kokemuksista vai naapurin?En ole koskaaan kuulut moisesta suhteesta! Miten rahaa naidaan? Onko sitä vuoteessa? Vai onko vuode kallis?Miksi mies pettäsi? Vai oletko pettänyt itse? Mistä olet sen homanut? Naapuriko pettää?Ei vain sinun luonasi? Hyi hyi! En nyt ymärrä mistä saisit miljoonan jos menisit suhteeseenko? Kuka sen maksaisi sinulle? Mieskö? Valtioko? Ei suomessa osteta vaimoja, siitä on ihan laki olemassa! Vai onko vaimoja sielä sun talossa missä asut myynissä 1 miljoona per vaimo?


    • -ra

      Niin paljon rahaa ei löydy jotta aloittaisin suhteen,

    • Luoja säätää

      kuule -ra, on niitä kunnollisiakin,puolisoa hyvin kohtelevia miehiä. Luojalla on omat suunnitelmat myös sinulle, siihen voi hyvin kuulua kunnollinen, uskossa oleva mies,joka kohtelee kaikin puolin hyvin. Mistä tuo miesviha kumpuaa. Olisin pulassa ilman puolisoa, joka auttaa arjessa, tekee työt puolestani ellen pysty. Minäkin olen uskossa,ollut lapsesta asti.

      • siitäpuhe mistäpuute

        -ra elää kunnon miehen puuteessa, ja sen tuo erityisesti esille tasaisin välein.Eihän ihminen voi tietää asioista joista ei ole omaa kokemusta.


    • -ra

      En vihaa miehiä vaan useampaakin kunnioitan,minulle sopii vain olla yksikseen.Minulle riittää kun tapailen lapsiani ja autan missä voin ja kannustan heitä..On tosi hienoa nähdä kun vanhempi pariskunta kävelee käsi kädessä ja heillä on koko elämän kestänyt liitto.Minä vaan en kaipaa miestä,saan tehdä mitä haluan ja milloin haluan,ei olisi mistäkään kohden reilua kun aina olen jonkun lapseni luona tai he minun luonani.

      • syöpis

        Sekä, että! Vaimoni tekee mitä haluaa ja milloin haluaa ja lisäksi teettää minulla mitä haluaa!


      • syöpis
        syöpis kirjoitti:

        Sekä, että! Vaimoni tekee mitä haluaa ja milloin haluaa ja lisäksi teettää minulla mitä haluaa!

        Tunnustettakoon, että on ollut haluissaan kohtuullinen.


    • -ra

      Minä en pystyisi ketään kehottamaan tekemään puolestani mitään,olet sitten kiltti mies

    • -ra

      Syys suunnitelmissa on mennä kieli kurssille,mutta se oli niin ruuhkaantunut jotta täytyy yrittää myöhempään uudelleen..uudet rillit sain tänään ne täytyy uusia kerran vuodessa tuon kilpirauhasen liikatoiminnan vuoksi,kun näkö huononee koko ajan.

      • näihän meillä on

        eli rilleistä oli sitten vain vaivaa sinulle, voi voi,kerroppa jotain mistä veronkantjat suovat jotain iloa sinulle.Ajattelepa jos asuisit vaikka Ukrainassa,niin ei olis noitakaan rillejä,ei uusia hampaita ei yhtään mitään,jos ollaan ihan saletteja. nauti että olet syövästä selvinyt,iän mukaan tulee sairauksia yleensä,mutta ne voi pitää loitomalla,kuten esim.lopetamalla se tupakointi ja säästä rahat johonkin hyvään mistä olisi ILOA sinulle!


    • -ra

      Kiitollinen saa olla kun saa asua suomessa,täällä hoitoa saa vähän joka sairauteen

      • hyvinvoiva sp

        Hienoa että näet positiivisesti asian.Oleko myös ajatelut että ihmisen on itsekin hoidettava itseään!


    • -ra

      tiettt liikuttava ja katsottava mitä syö,yritettävä saatua levättyä,etsiä ilon aiheita elämästä pieniäkin

      • lusiina60

        Tuo on niin totta, etsiä ilon aiheita pieniäkin.


    • -ra

      Ikenet olivat pahasti tulehtuneet kun torstaina otettiin 7 hammasta pois,uuden ajan sain hammaskirurgille keskiviikoksi,mutta onneksi minulla oli lääkärille myös aika ja ihana lääkäri joka paneutui verenpaineeseeni kun se oli yli 200 sanoi soittavansa ja lisäsi lääkitystä.Lääkäri joka kiireettä paneutui hoitooni,yleensä kaikilla on niin kiire että on aikaa 5-15 minuuttia

      • nämä hampaatko

        ja hohhohjaaa,mikä on tämän palstan tarkoitus?-ran hampaatko? vuosia niihen on kulunut aikaa eikä valmista tunnu tulevan,jos laskee kuinka monta hammasta on poistettu tähän asti niin lukema lähenee 100?


    • syöpis

      Tyytyväisyyteni saattaa ärsyttää mutta en malta ollamainostamatta.
      2011 kahden leikkauksen jälkimainingeissa kuntoni rapistui, lihasta katosi ja korvaantui laardilla.

      2012 maaliskuun alusta alkaen olen varovasti lisännyt kuntoilun intensiteettiä.
      Toissapäivänä kävin Tanhuvaaran InBody720 vekottimen analyysissä.

      Tuloksia.
      En ole yrittänyt painon pudotusta mutta rasvaa on kadonnut 3,4kg rasva%:n ollessa nyt 16. Alue 10 - 20.
      Tavoitepaino on 1,1kg nykyistä alempana. En piittaa pätkääkään!
      Fitness indeksini on nyt 97.
      Lihasmassani on 1,43 x verrokkiryhmäni painottuen ylävartaloon. Jalat vain 1,1 x verrokki.

      Rasva on ainoa alueen keskustan tietämissä oleva lukema. Kaikki muut ovat miehen silmin katsottuina paremmalla puolella.
      Kun vielä labra-arvot ovat hyvät niin voisiko olla luottamatta tulevaisuuteen?
      Varasimme helmikuun lopulle Turkin kiertomatkan APU-lehden lukijatarjouksena.

      Pyydän anteeksi tätä omahyväisyydessä onanointia!

      • Luen mielelläni

        Voit huoletta mainostaa,mukava lukea sun juttujasi,et valita, tuot esille faktat ja elät hyvää elämää,kaikesta huolimatta,mitä olette joutuneet läpikäymään vaimosi kanssa.Jatka kirjoittamistasi luen mielelläni,ja muutkin syöpäpotilaat kertomaan mitä kaikkea hyvää elämäsänne tapahtuu.Vonkuvat ja vinkujat painukoon sinne mistä tulivatkin :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe