Millaisille mieheille naiset vastaa?

Ei vastauksia

Vai vastaako kenellekkään?

95

2752

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasin aikoinani niille, joiden kriteereihin mahduin ja jotka olivat sitä, mitä itse haen. Aika moni karsiutui pois sen takia, etten itse mahtunut kriteereihin tai profiilitekstissä oli jotain, mistä en tiennyt vastaanko odotuksia (esim. haussa oli kaunis, naisellinen tms. nainen). Myös ne karsin pois, jotka hakivat selkeästi itseään nuorempaa, vaikka olisin itse vielä ikärajaan mahtunutkin.

      • outo logiikka

        Jos mies on jo ottanut yhteyttä, niin silloinhan hän on sinusta kiinnostunut, vaikket hänen profiilissaan mainittuihin kriteereihin juuri sopisikaan. Kyllä silloin kannattaa vastata.


      • ……………..
        outo logiikka kirjoitti:

        Jos mies on jo ottanut yhteyttä, niin silloinhan hän on sinusta kiinnostunut, vaikket hänen profiilissaan mainittuihin kriteereihin juuri sopisikaan. Kyllä silloin kannattaa vastata.

        Tai sitten mies laittaa varmuuden vuoksi viestiä myös niille vähemmän mielenkiintoisille. Kriteereihin sopimaton voi odottaa, että kun löytyy kiinnostavampi, homma kuivuu saman tien.


      • 1234567890
        outo logiikka kirjoitti:

        Jos mies on jo ottanut yhteyttä, niin silloinhan hän on sinusta kiinnostunut, vaikket hänen profiilissaan mainittuihin kriteereihin juuri sopisikaan. Kyllä silloin kannattaa vastata.

        Itselleni tulisi ainakin sellainen tunne, että mies ottaa yhteyttä paremman puutteessa tai jostain muusta syystä kuin todellisesta kiinnostuksesta.

        Vai arpovatko miehet niitä ihannekumppanikriteereitään sinne? Olen aina olettanut, että ne eivät ole siellä sattumalta, vaan ne oikeasti kertovat miehen naismausta ja siitä, mitä hän hakee.

        En halua olla minkään sortin korvike tai vastaava.


      • järkevä mies
        1234567890 kirjoitti:

        Itselleni tulisi ainakin sellainen tunne, että mies ottaa yhteyttä paremman puutteessa tai jostain muusta syystä kuin todellisesta kiinnostuksesta.

        Vai arpovatko miehet niitä ihannekumppanikriteereitään sinne? Olen aina olettanut, että ne eivät ole siellä sattumalta, vaan ne oikeasti kertovat miehen naismausta ja siitä, mitä hän hakee.

        En halua olla minkään sortin korvike tai vastaava.

        Itse ainakin olen täyttänyt ne ihannekumppanikohdat ihanteina, en vaatimuksina. En usko itsekään löytäväni ketään, joka täyttäisi kaikki toiveet, mutta siellä ne nyt ainakin ovat nähtävissä niin ei jää epäselväksi. Mielestäni juuri se on arpomista, jos laittaa sinne vain muutaman väljän kriteerin, jotta varmasti kaikki olisivat näennäisesti ihannekumppaneita.


      • Ihanteet
        järkevä mies kirjoitti:

        Itse ainakin olen täyttänyt ne ihannekumppanikohdat ihanteina, en vaatimuksina. En usko itsekään löytäväni ketään, joka täyttäisi kaikki toiveet, mutta siellä ne nyt ainakin ovat nähtävissä niin ei jää epäselväksi. Mielestäni juuri se on arpomista, jos laittaa sinne vain muutaman väljän kriteerin, jotta varmasti kaikki olisivat näennäisesti ihannekumppaneita.

        "Itse ainakin olen täyttänyt ne ihannekumppanikohdat ihanteina, en vaatimuksina."

        Juuri tällä ajatuksella itsekin olen liikkeellä, enkä ymmärrä sitä, että niin naiset kuin miehetkin pitävät näitä ihannepiirteitä vaatimuksina (lukenut täältä).

        Konkreettiset ihanteet voivat olla "faktoja", jos esim. hoikka/normaalipainoinen nainen/mies haluaa kaltaisensa. Esimerkki: 120 kiloinen mies ja 50 kg nainen, huono yhdistelmä käytännössä - pikkuinen musertuu alle ;)!


      • outo logiikka kirjoitti:

        Jos mies on jo ottanut yhteyttä, niin silloinhan hän on sinusta kiinnostunut, vaikket hänen profiilissaan mainittuihin kriteereihin juuri sopisikaan. Kyllä silloin kannattaa vastata.

        Luin kysymyksen huonosti ja vastasin huolimattomasi. Tarkoitukseni oli ilmaista, että lähetin itse aloitusviestin nille, joiden kriteereihin mahduin jne.

        Vastausviestejä ei tarvinnut paljon lähetellä, kun ei tullut viestejä, joihin vastata.


      • 1234567890
        järkevä mies kirjoitti:

        Itse ainakin olen täyttänyt ne ihannekumppanikohdat ihanteina, en vaatimuksina. En usko itsekään löytäväni ketään, joka täyttäisi kaikki toiveet, mutta siellä ne nyt ainakin ovat nähtävissä niin ei jää epäselväksi. Mielestäni juuri se on arpomista, jos laittaa sinne vain muutaman väljän kriteerin, jotta varmasti kaikki olisivat näennäisesti ihannekumppaneita.

        Oikeastaan ei ole olennaista puhutaanko ihanteista vai vaatimuksista. Olennaista on, että haluan miehen, joka haluaa minun kaltaiseni naisen. Haluan täyttää miehen tärkeimmät ja olennaisimmat toiveet. Kukaan tuskin pystyy täyttämään kenenkään kaikkia toiveita eikä ole tarviskaan, tietenkään. Mutta missään tärkeässä en halua tuntea riittämättömyyttä, epäsopivuutta tms.

        Ja jos mies katsoo jonkun asian mainitsemisen arvoiseksi profiilissan, niin eiköhän se ole silloin melko tärkeä? Jos esim. itselleni on täysin epäolennaista, onko mies 165 tai 195 cm pitkä, niin miksi ihmeessä laittaisin ihannekumppanikriteereihin vaikka 175-190? Siinähän ei olisi mitään mieltä.

        Väljät kriteerit mielestäni tarkoittavat vain sitä, että se kyseinen asia ei ole merkittävä tai ratkaiseva (tietysti kohdan voi myös jättää täyttämättä kokonaan). Se ei tarkoita sitä, että kuka tahansa kelpaa - tai edes kovin moni. Ne ratkaisevat tekijät löytyvät vain ihan muista asioista (kenties sellaisista, että moni ei tuo niitä millään tavalla edes esille profiilissaan).


      • 1 + 2

        Miksi tuo viimeinen? Ovatko naiset noin pikkumaisia, "jos kehtaa hakea minua nuorempaa niin en varmasti vastaa, vaikka saattaisi olla se oikea"? Tyypillistä. Mitä se kenellekään kuuluu jos pitää ikähaitarin avoimempana? Eihan se tarkoita, että hakee pelkästään sitä alareunaa yhtään enempää kuin yläreunaakaan. Taitaa olla itsetunnon puutetta myös. Itselläni tähän mennessä pisin ja merkittävin suhteeni ja lapseni äiti on 11 vuotta nuorempi, miksi sulkisin iän perusteella mahdollisuuksia pois jatkossakaan? Ei siitä pitäisi kenenkään loukkaantua.


      • Vastaavasti
        Ihanteet kirjoitti:

        "Itse ainakin olen täyttänyt ne ihannekumppanikohdat ihanteina, en vaatimuksina."

        Juuri tällä ajatuksella itsekin olen liikkeellä, enkä ymmärrä sitä, että niin naiset kuin miehetkin pitävät näitä ihannepiirteitä vaatimuksina (lukenut täältä).

        Konkreettiset ihanteet voivat olla "faktoja", jos esim. hoikka/normaalipainoinen nainen/mies haluaa kaltaisensa. Esimerkki: 120 kiloinen mies ja 50 kg nainen, huono yhdistelmä käytännössä - pikkuinen musertuu alle ;)!

        on siitä painoerosta hyötyäkin. Silloin voi vaikka romanttisesti kantaa daamin oven kynnyksen yli. Asia joka ei onnistu kahdelta 120 kiloselta mursulta, vaikka kuinkakin haluaisivat.


      • Oeyusta
        Ihanteet kirjoitti:

        "Itse ainakin olen täyttänyt ne ihannekumppanikohdat ihanteina, en vaatimuksina."

        Juuri tällä ajatuksella itsekin olen liikkeellä, enkä ymmärrä sitä, että niin naiset kuin miehetkin pitävät näitä ihannepiirteitä vaatimuksina (lukenut täältä).

        Konkreettiset ihanteet voivat olla "faktoja", jos esim. hoikka/normaalipainoinen nainen/mies haluaa kaltaisensa. Esimerkki: 120 kiloinen mies ja 50 kg nainen, huono yhdistelmä käytännössä - pikkuinen musertuu alle ;)!

        Öyuh..., Mitä järkee on ilmoittaa näitä kriteereitä, jos ne ovat vain ns. ihannekriteerejä? Ja jos siis ihan oikeesti etit sitä oikeeta...


      • neuvvojeesus
        Oeyusta kirjoitti:

        Öyuh..., Mitä järkee on ilmoittaa näitä kriteereitä, jos ne ovat vain ns. ihannekriteerejä? Ja jos siis ihan oikeesti etit sitä oikeeta...

        Sitä että sillä voi vähän rajata suunnilleen mitä hakee.

        Ei se ainakaan itselläni tarkoita että niitä pitäisi sataprosenttisesti noudattaa - ainakaan omalla kohdallani. Toimii myös toisinpäin - olen hyvin varma että en ole ulkonäöllisesti kenenkään unelmien sataprosenttinen ihannemies (ihan ookoo tavislookki), mutten tunge päätä pensaaseen, koska nainen haluaisi ihannemiehellä olevan parran ja minulla ei ole.

        Oma ihannenaiseni on minua lyhyempi, mutta olen seurustellut ja ollut seksisuhteessa hyvin onnellisesti minua pitempienkin naisen kanssa. Loppujen lopuksi aivan sama, jos muuten toimii.

        Toi ihannekriteereihin tarttunminen kertoo huonosta itseluottamuksesta, eli ihan hyvä jos nainen tai mies jättää vastaamatta, koska hiustenväri ei ole toivottu - tuollaisen kanssa olisi ikävä olla tekemisissä pidemmän päälle. Netissä tietty kaikki kärjistyy, eli on helpompi dumpata joku tuntematon väärän pituisten hiusten vuoksi kuin oikeassa elämässä jos muuten natsaa. Toki näitä omaan makumuottiin lukittuneita robottejakin, jossa blondi ei voi olla se oikea tai muuta yhtä älykästä, mutta hyvin vähän loppujen lopuksi.


      • ()()()()()()
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Sitä että sillä voi vähän rajata suunnilleen mitä hakee.

        Ei se ainakaan itselläni tarkoita että niitä pitäisi sataprosenttisesti noudattaa - ainakaan omalla kohdallani. Toimii myös toisinpäin - olen hyvin varma että en ole ulkonäöllisesti kenenkään unelmien sataprosenttinen ihannemies (ihan ookoo tavislookki), mutten tunge päätä pensaaseen, koska nainen haluaisi ihannemiehellä olevan parran ja minulla ei ole.

        Oma ihannenaiseni on minua lyhyempi, mutta olen seurustellut ja ollut seksisuhteessa hyvin onnellisesti minua pitempienkin naisen kanssa. Loppujen lopuksi aivan sama, jos muuten toimii.

        Toi ihannekriteereihin tarttunminen kertoo huonosta itseluottamuksesta, eli ihan hyvä jos nainen tai mies jättää vastaamatta, koska hiustenväri ei ole toivottu - tuollaisen kanssa olisi ikävä olla tekemisissä pidemmän päälle. Netissä tietty kaikki kärjistyy, eli on helpompi dumpata joku tuntematon väärän pituisten hiusten vuoksi kuin oikeassa elämässä jos muuten natsaa. Toki näitä omaan makumuottiin lukittuneita robottejakin, jossa blondi ei voi olla se oikea tai muuta yhtä älykästä, mutta hyvin vähän loppujen lopuksi.

        "Netissä tietty kaikki kärjistyy, eli on helpompi dumpata joku tuntematon väärän pituisten hiusten vuoksi kuin oikeassa elämässä jos muuten natsaa."

        Tämä johtuu siitä, että oikeassa elämässä ei yleensä olla alussa/ennen tutustumista tietoisia vastapuolen ihanteista.

        Jos jossain baarissa vaikka miehellä olisi kaulassa lappu, jossa lukee, että hän pitää blondeista, niin miten moni brunette mahtaisi innostua miehestä ja tämän mahdollisista lähestymisyrityksistä? Todennäköisesti suurin osa ajattelisi, että mitä hittoa se mua yrittää, että miksi se ei yritä niitä blondeja, joista se oikeasti tykkää.

        Eli jos kyse on ihanteista, joissa ollaan valmiita joustamaan ja jotka eivät tosiasiassa ratkaise mitään, jos muuten natsaa, niin miksi niitä ei voisi pitää ihan omana tietonaan? Eikö sinne profiiliin kannata laittaa asioita, joilla on oikeasti painoarvoa ja joiden pohjalta niitä valintoja oikeasti tehdään?


      • mies kaks - ysi
        …………….. kirjoitti:

        Tai sitten mies laittaa varmuuden vuoksi viestiä myös niille vähemmän mielenkiintoisille. Kriteereihin sopimaton voi odottaa, että kun löytyy kiinnostavampi, homma kuivuu saman tien.

        Niin, itse kysyin enemmin että, kenen sitä haluaisi vastaavan ja kuka lopulta lopulta vastaa.Harvoin nimittäin se jonka haluaisi oikeasti vastaavan ja joka tuntuisi mielenkiintoiselta.Tuota olenkin miettinyt että miksi, niin yksi syy on ihmisten omat luomat mielikuvat toisesta ihmisestä profiilin perusteella.Se kun voi nimittäin olla aivan vääränlainen.Toisaalta, toinen voi olla myös pinnallisempi tai painottaa jotain asiaa enemmän kuin itse eikä sitä varten vastaa.Jollain voi olla myös huonopäivä ja tuulella "F*ck U All!".Hyvänä päivänä olisi ehkä saattanut kiinnostua.

        Tuossa on jo syitä miksi itse ajattelen että nettideitti on melkoista tuuria että oikeasti mielenkiintoinen ihminen vastaa.Tuonkin jälkeen saa olla hieman tuntosarvet pystyssä että Miksi toinen vastaa.
        Tuon opin vajaa vuosi sitten kun itse olin kiinnostunut neidistä luonteen takia ja muiden asioiden mennessä puihin päätin sanoa Hyvät jatkot, totesikin neiti että "No voi harmi! Sä olet niitä harvoja jotka sietää koiria" (neidillä oli siis koira).Eli oikeii, ilmeisesti olin kiinnostava koska hyväksyin lemmikkin! Aika nice peruste, sanoisin.


      • huomauttaja2
        outo logiikka kirjoitti:

        Jos mies on jo ottanut yhteyttä, niin silloinhan hän on sinusta kiinnostunut, vaikket hänen profiilissaan mainittuihin kriteereihin juuri sopisikaan. Kyllä silloin kannattaa vastata.

        Tai sitten naisella ei ole niitä juttuja profiilissa näkyvillä, joihin mies on ne kriteerit vetänyt.


      • neuvvojeesus
        ()()()()()() kirjoitti:

        "Netissä tietty kaikki kärjistyy, eli on helpompi dumpata joku tuntematon väärän pituisten hiusten vuoksi kuin oikeassa elämässä jos muuten natsaa."

        Tämä johtuu siitä, että oikeassa elämässä ei yleensä olla alussa/ennen tutustumista tietoisia vastapuolen ihanteista.

        Jos jossain baarissa vaikka miehellä olisi kaulassa lappu, jossa lukee, että hän pitää blondeista, niin miten moni brunette mahtaisi innostua miehestä ja tämän mahdollisista lähestymisyrityksistä? Todennäköisesti suurin osa ajattelisi, että mitä hittoa se mua yrittää, että miksi se ei yritä niitä blondeja, joista se oikeasti tykkää.

        Eli jos kyse on ihanteista, joissa ollaan valmiita joustamaan ja jotka eivät tosiasiassa ratkaise mitään, jos muuten natsaa, niin miksi niitä ei voisi pitää ihan omana tietonaan? Eikö sinne profiiliin kannata laittaa asioita, joilla on oikeasti painoarvoa ja joiden pohjalta niitä valintoja oikeasti tehdään?

        Kannattaa sinne profiiliin laittaa asioita joilla on painoarvoa. Jos esimerkiksi tykkäisin enemmän bruneista kuin blondeista, miksen pistäisi sitä sinne. Painoarvo on kuitenkin vähäinen kokonaiskuvassa.

        Eipä siinä, seuratkaa kriteereitä kuin robotti jos se on teidän juttunne. Jotkut tykkää äidistä ja jotkut tyttärestä - jotkut etsii 100% sopivia kriteereitä netistä ja jotkut keskittyy kemioihin ja luonteeseen.


      • ...
        1 + 2 kirjoitti:

        Miksi tuo viimeinen? Ovatko naiset noin pikkumaisia, "jos kehtaa hakea minua nuorempaa niin en varmasti vastaa, vaikka saattaisi olla se oikea"? Tyypillistä. Mitä se kenellekään kuuluu jos pitää ikähaitarin avoimempana? Eihan se tarkoita, että hakee pelkästään sitä alareunaa yhtään enempää kuin yläreunaakaan. Taitaa olla itsetunnon puutetta myös. Itselläni tähän mennessä pisin ja merkittävin suhteeni ja lapseni äiti on 11 vuotta nuorempi, miksi sulkisin iän perusteella mahdollisuuksia pois jatkossakaan? Ei siitä pitäisi kenenkään loukkaantua.

        Kokemusteni perusteella iso osa nettideittailevista naisista on hyvin ennakko- ja epäluuloisia sekä hillittömän pikkumaisia. He oikein hakemalla hakevat miehistä vikoja ja jos sellaisia ei suoraan käy ilmi, niin sitten he repäisevät niitä päästään mitä mielikuvituksellimmin perustein. He ovat mielestään aina oikeassa, joten jos he saavat jostain (yksittäisestä seikasta profiilissa tai miehen kirjoittamassa viestissä) päähänsä jonkin luulon miehestä, niin se luulo on heidän mielestään sitten satavarma totuus.

        Jos luulo olisikin väärä, niin mies voisi hyvin olla se unelmien prinssi, mutta mitäpä sitä sitten turhaan tutustumaan häneen ja ottamaan siitä selvää, millainen hän oikeasti on, kun totuus "tiedetään" jo tutustumatta.

        Syy esim. sille, että mies on asettanut ihannekumppanin alaikärajan suhteellisen matalalle, voi todellisuudessa olla mitä tahansa. Epäluuloinen ja pikkumainen nainen kuitenkin repäisee siitä jotain ihan omia johtopäätöksiään, ja koska hän on mielestään erehtymätön yli-ihminen, hän pitää luulojaan varmana totuutena. "Joko mies on epäkypsä tai sitten hän haluaisi vain kellistää jonkun nuoren naikkosen sänkyynsä, näin sen on oltava kun MINÄ luulen niin." Totuus voi olla jotain aivan muuta, mutta siitä mahdollisuudesta nainen viis veisaa.


      • kokemus sekin...
        ... kirjoitti:

        Kokemusteni perusteella iso osa nettideittailevista naisista on hyvin ennakko- ja epäluuloisia sekä hillittömän pikkumaisia. He oikein hakemalla hakevat miehistä vikoja ja jos sellaisia ei suoraan käy ilmi, niin sitten he repäisevät niitä päästään mitä mielikuvituksellimmin perustein. He ovat mielestään aina oikeassa, joten jos he saavat jostain (yksittäisestä seikasta profiilissa tai miehen kirjoittamassa viestissä) päähänsä jonkin luulon miehestä, niin se luulo on heidän mielestään sitten satavarma totuus.

        Jos luulo olisikin väärä, niin mies voisi hyvin olla se unelmien prinssi, mutta mitäpä sitä sitten turhaan tutustumaan häneen ja ottamaan siitä selvää, millainen hän oikeasti on, kun totuus "tiedetään" jo tutustumatta.

        Syy esim. sille, että mies on asettanut ihannekumppanin alaikärajan suhteellisen matalalle, voi todellisuudessa olla mitä tahansa. Epäluuloinen ja pikkumainen nainen kuitenkin repäisee siitä jotain ihan omia johtopäätöksiään, ja koska hän on mielestään erehtymätön yli-ihminen, hän pitää luulojaan varmana totuutena. "Joko mies on epäkypsä tai sitten hän haluaisi vain kellistää jonkun nuoren naikkosen sänkyynsä, näin sen on oltava kun MINÄ luulen niin." Totuus voi olla jotain aivan muuta, mutta siitä mahdollisuudesta nainen viis veisaa.

        No en nyt tiedä meneekö se ihan noin...mutta naiset vaan joutuu olemaan varovaisia...
        Jonkunlainen intuitio miehen viesteistä tulee..jopa siitä ensimmäisestä...
        itselleni sattui ikävä tapaus...
        viestittelin erään miehen kanssa vaikka alkuun tuntui että hänessä oli jotain outoa...en osaa sitä eritellä sen kummemmin...kirjoiteltiin ja tapailtiin...ajattelin että ehkä paremmin tutustuessa asiat alkaa sujua...
        no mies ilmeni järkyttävän mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi...tavattiin varmaan 5 kertaa reilun kuukauden aikana ja kun sitten sanoin ettei minusta ole hänelle emännäksi kun etsin vaan tapailuseuraa, hän ensin suuttui ja haukkui epäluotettavaski kumppaniksi yms
        Sain melkoisen riesan...sähköposti ja tekstiviestejä tuli parin kuukauden ajan, yöllä ja päivällä, kävi oven takanakin kolkuttelemassa...pakko oli uhata lähestymiskiellolla ja sen jälkeen tilanne rauhottui...
        Tuosta kokemuksesta johtuen...olen hyvin varovainen ja jätän kaikki vähänkin omituiset viestit omaan arvoonsa
        En pidä itseäni erehtymättömänä tai pikkumaisena
        ...epäluuloinen sen sijaan nykyään olen


      • rukkanen naulassa
        kokemus sekin... kirjoitti:

        No en nyt tiedä meneekö se ihan noin...mutta naiset vaan joutuu olemaan varovaisia...
        Jonkunlainen intuitio miehen viesteistä tulee..jopa siitä ensimmäisestä...
        itselleni sattui ikävä tapaus...
        viestittelin erään miehen kanssa vaikka alkuun tuntui että hänessä oli jotain outoa...en osaa sitä eritellä sen kummemmin...kirjoiteltiin ja tapailtiin...ajattelin että ehkä paremmin tutustuessa asiat alkaa sujua...
        no mies ilmeni järkyttävän mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi...tavattiin varmaan 5 kertaa reilun kuukauden aikana ja kun sitten sanoin ettei minusta ole hänelle emännäksi kun etsin vaan tapailuseuraa, hän ensin suuttui ja haukkui epäluotettavaski kumppaniksi yms
        Sain melkoisen riesan...sähköposti ja tekstiviestejä tuli parin kuukauden ajan, yöllä ja päivällä, kävi oven takanakin kolkuttelemassa...pakko oli uhata lähestymiskiellolla ja sen jälkeen tilanne rauhottui...
        Tuosta kokemuksesta johtuen...olen hyvin varovainen ja jätän kaikki vähänkin omituiset viestit omaan arvoonsa
        En pidä itseäni erehtymättömänä tai pikkumaisena
        ...epäluuloinen sen sijaan nykyään olen

        Minulle tuli yhdestä naisesta samanlainen tunne. Päätettiin kuitenkin tapailla niin kauan, että jompikumpi sopivamman löytää. Minä en edes etsinyt ketään, hänellä oli jatkuva haku päällä, mitä en ollut huomaavinani. Kun sitten mieleisensä löysi, tekaisi mitättömästä asiasta muka katastrofin ja jätti riidellen minut. Olisi voinut vain sanoa, että löysi sopivamman.
        Rivien välistä olen nyt lukenut, että on jättänyt sen paremmankin. Kävi Gambiassakin hakemassa bumbstereilta vauhtia ja lienee taas etsimässä uutta.
        En aktiivisesti seuraa tapausta, mutta itse vihjeitä palstoille laittelee...


      • 6 + 5
        kokemus sekin... kirjoitti:

        No en nyt tiedä meneekö se ihan noin...mutta naiset vaan joutuu olemaan varovaisia...
        Jonkunlainen intuitio miehen viesteistä tulee..jopa siitä ensimmäisestä...
        itselleni sattui ikävä tapaus...
        viestittelin erään miehen kanssa vaikka alkuun tuntui että hänessä oli jotain outoa...en osaa sitä eritellä sen kummemmin...kirjoiteltiin ja tapailtiin...ajattelin että ehkä paremmin tutustuessa asiat alkaa sujua...
        no mies ilmeni järkyttävän mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi...tavattiin varmaan 5 kertaa reilun kuukauden aikana ja kun sitten sanoin ettei minusta ole hänelle emännäksi kun etsin vaan tapailuseuraa, hän ensin suuttui ja haukkui epäluotettavaski kumppaniksi yms
        Sain melkoisen riesan...sähköposti ja tekstiviestejä tuli parin kuukauden ajan, yöllä ja päivällä, kävi oven takanakin kolkuttelemassa...pakko oli uhata lähestymiskiellolla ja sen jälkeen tilanne rauhottui...
        Tuosta kokemuksesta johtuen...olen hyvin varovainen ja jätän kaikki vähänkin omituiset viestit omaan arvoonsa
        En pidä itseäni erehtymättömänä tai pikkumaisena
        ...epäluuloinen sen sijaan nykyään olen

        No jos tuo teidän paljon puhuttu intuitionne muka toimii, niin miksi et kuunnellut sitä? Taisi jalkoväli taas viedä naista ja äly hoi.


    • jotkut saa

      Mulle vastataan ihan ok ja välillä jopa oikeasti nätit naiset lähettää myös ensiviestejä joten kyllä sitä tapahtuu.
      Luulisin että kaikki on naamasta ja kuvista kiinni, ehkä mulla on molemmat ok.

    • young lady

      Vastaan sellaisille miehille jotka sopivat kriteereihini ja minä heidän ja joiden profiili ja/tai viesti herättää kiinnostukseni. Lähestulkoon sopiville mutta kiinnostusta herättämättömille vastaan kohteliaasti etten ole kiinnostunut ja vain täysin kriteereitteni ulkopuolisille (mm. pelkkää seksiä hakevat) en vastaa ollenkaan.

      Aloitusviestejä laitan vain kattavan ja persoonallisen profiilin omaaville, omaan silmääni hyvännäköisille ja elämäntavoiltaan itseni kaltaisille miehille.

    • vastaaja.

      Naisen kriteerit ei ole useinkaan näkyvissä ja siitä keksitään sitä mukaa kun joku vastaa. Ulkonäkökriteeri vaihtuu naisilla joka päivä.

    • Seven year single

      Toden totta. Naisille vastaaminen on mahdotonta kun kriteerit vaihtuu ja kunnollinen asiallinen mies ei kelpaa kuitenkaan.

    • ei haittaa.

      Eihän suomi treffit edes toimi. Ei ole pariin kk toiminut. EI pääse katsomaan muita eikä pääse edes omaan profiiliin kunnolla.

    • HyvätTavat

      Miehenä itse kirjoittelin aikanaan hyvin huonoista lähtökohdista: kuvaton profiili ja hieman epämääräinen elämäntilanne (jonka kyllä mainitsin).

      Sain noin 40% aloitusviesteistäni vastauksen ja muutaman naisen kanssa jatkoin viestien vaihtoa kymmenien viestien verran. Olin aina viesteissäni hyväkäytöksinen ja lähestyin naisia yksilöinä, eli kellekeen en lähetellyt massaviestejä tai mitään "näytätpäs kuvassasi kuumalta mimmiltä!" -tyylisiä mauttomuuksia. Vastaavasti itsekin lähestyin vain sellaisia naisia, joiden profiileista ei paistanut läpi yleistä bimboutta tai seksiseikkailujen hakua.

      Eli omasta kokemuksesta sanoisin, että hyvät tavat ja tietynlainen henkilökohtaisuus kantavat miestä jo pitkälle.

      • Sinisilmäinen1

        "HyvätTavat" - juuri näin. Mikään ei niin ärsyttävää kuin mauttomat huomauttelut ulkonäöstä. Ja sitten ensimmäisessä/toisessa viestissä sanat hali, pusu, suukko - vaikkakin positiivisessa mielessä tarkoitetut - kun ei ihmistä ole edes tavannut.
        Täällä tosiaankin nuo hyvät tavat ovat unohtuneet, varsinkin täällä keskustelupalstalla.


      • ilman jäänyt

        Sinäpä sen sanoit. Epämääräinen elämäntilanne. Se saa naiset kiinnostumaan - vai kertooko se, millaiset naiset? Jos itsellä on kaikki kunnossa, ei se kiinnosta naisia. Pitää olla jännää...
        Kokeiltu on ja nähty on. Naiset rakastuvat renttuihin. Ja etenkin ulkomaalaisiin renttuihin! Niistä oikein kilpaillaan! Kunnolliselle ei edes vastata.
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288725179771.html


    • En kommentoi

      En ole koskaan saanut vastauksia mistään ja olen ollut asiallinen aina. En ole naisten ulkonäköä kommentoinut mitenkään.

    • Hassua_

      Taitaa olla miehillä ja naisilla erilainen lähestymistapa näiden kriteerien kanssa. Katselin tuossa juuri erään mielenkiintoisen ja minulle sopivan miehen profiilia. Hän oli kuitenkin erityisesti merkinnyt hiusten väri -kohtaan vain vaaleat sävyt, joten en viitsinyt ottaa yhteyttä koska olen brunette. Kuten joku muukin tuolla ylempänä, minäkin haluan miehen, joka haluaa minun kaltaiseni naisen.
      Itse jätän kriteerit avoimemmaksi, koska ikinä ei tiedä kuka vie jalat alta :)

      • hemmeti sentään

        Samalla tavalla ajattelen minäkin. Minua on kuukausien aikana lähestynyt monta kertaa neitosia, joilla on esim. silmien väriksi tai ruumiinrakenteeseen laitettu vain yksi vaihtoehto. Ja sitten kun kieltäydyn sanoen, että minulla ei ole sen ja sen värisiä silmiä, niin tulee vastaus että eihän sillä ole mitään väliä, vaan sisin ratkaisee. Miksiköhän siihen on sitten valittuna vain se yksi vaihtoehto= Kuulostaa aika tärkeältä minun korvaani, jos on sen asian viitsinyt määritellä ja rajannut sen tarkasti vain yhteen vaihoehtoon. Sitten siihen vielä kylkeen pituus pitäisi olla määritellyn 7 cm haitarin sisällä ja paino 10 kg haitarin sisällä. Jos en mahdu kriteereihinne, niin jättäkää minut rauhaan.


    • Nainen20vuotta

      Itse vastaan aina ystävällisiin viesteihin, jos en ole kiinnostunut vastaan vain lyhyesti mutta vastaan silti.
      EN vastaa viesteihin jotka ovat törkyisiä, tai liian lähestyviä. Ne ahdistavat ja etovat!

    • Jotain toiveita

      Kuvaan panostaminen on tärkeää. Aina se ensimmäinen räpsäys ei ole kovin imarteleva. Ja vaikka ei olisi hyvällä ulkonäöllä siunattu niin sitten kuvassa jotain muuta. Esim. huumoria. Nykyaikaiset vaatteet ja muutenkin siisti ja puhdas vaikutelma.
      Mielenkiinto herää jos mies kertoo jostakin mikä meitä yhdistää eli on lukenut mitä olen profiilini kirjoittanut.

      • tuumakas

        Miulta löytyy jotain mikä meidät yhdistää, eikä se ole napanuora!


    • ole se mikä olet

      Parasta laittaa ihan tavallinen kuva, eli sellainen kun on arkisinkin. Jos ei vastaa enää, selvä peli ja siitä ei tarvii loukkaantua.

      Jos vaikkapa mies hakee vaan pintakiiltoa, parasta kun ei enää vastaakkaan.

    • Sinkku.

      Vastaavat komeille pelimiehille ja sitten itkevät kun ne pettää

      • sinkkukans

        Eikö sulle vastannut se 20 vuotta nuorempi tyttö voi harmi ;(


    • Sinkku.

      Ei koska niin nuori olisi sitten 15 vuotias. SInä varmaan pedofiilina haluat että niin nuoret vastaa sinulle.

    • Taivaanrananmaalari_

      Perusjäykkä insinööri, pituus 185 cm ja muutenkin miehinen ulkomuoto, on aika monen naisen unelma.

    • ajomies ei kiirehdi

      ei onnaa kuulemma insinööri on se viimeinen mitä haetaan koska niillä on luihut hartiat huono ryhti ja epämääräiset puheet.
      pitää olla itsevarma, haista hyvälle treffeillä ja jo toisilla treffeillä pitää yrittää jallittaa nainen vaaka asentoon, ihan sama kumpaan reikään joraat kuhan joraat ettei tule jälkipuheita että siitäkään miehestä ei ole mihinkään
      sit kolmansilla treffeillä voi vielä polkaista ja sitten mennä kotiin katsomaan kuinka monen päivän päästä nainen palautuu takasin palstoille, sitä ne näytttää tekevän koko ajan. aina kun nainen menee treffeille se piilottaa profiilin ja tulee sitten housut täynnä s-kermaa etsimään itselleen taas miestä. näin se vaan menee

    • Tälläinen

      180cm pitkä oleva, komea lihaksikas ja karismaattinen alpha uros, jolla on hyvä työpaikka ja on erittäin terve fyysisesti. Kaiken kruunaa vielä että tykkää lapsista, haluaa omia lapsia ja on hyvä isä. Tuossa aika hyvin.

      • sikanatsi

        ja on tulossa juuri isäksi ...:-D


    • Mies 1980

      Laitoin vuositulot yli 50K.

      Jo alkoi tulla vastauksia KUVATTOMAAN kahden lauseen profiiliini.

      Ei näköjään haitannut enää edes 172 cm lyhyyteni.

      • Cyösti

        Naisten vastauksia?


      • Mies 1980
        Cyösti kirjoitti:

        Naisten vastauksia?

        Naisten niin.

        Sana vastaus on väärä. Eli yli 50K vuosituloilla alkoi tulla naisten ALOITTEITA ja YHTEYDENOTTOJA.

        Minä vastailin.


    • EEedla

      Yleensä sellaisille, jotka eivät heti ehdottele seksiä ja osaavat kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä.
      Itse en vastaisi sellaiselle, joka kirjoittaa vain "vastaamalla saat selville millainen olen". Se ei ole jännittävää ja salaperäistä, vaan pelkästään ärsyttävää.

    • skördä

      Minä olen aito peräkammarijuntti, en puhu enkä pussaa vaan panen paljaalla kuivalla kalulla kaikki ämmät ja on muuten ollu kysyntää ja vastauksia.

    • 10+15

      Kannattaa kertoa olevansa lentokapteeni, Aikovansa muuttaa siihen kaupunkiin jossa nainen juuri nyt asuu, ikä vähän alle 40, urheilullinen, sosiaalinen ja rehellinen ja luotettava. Tupakoimaton, alkoholia silloin tällöin ja haluaa perustaa perheen.

      Tämän yleensä pitäisi riittää 100% vastaukseen

    • Ryhdistäytykää!

      Vastaan miehille, jotka ovat asiallisia, mukavan näköisiä ja sopivat kriteereihini. Kyllä monelle on tullut mieli sanoa, että mitäpä jos laihduttaisit kymmenen kiloa(ihan jo itsesi vuoksi!), kävisit päivittämässä tuon keskellä päätä jakaus-kampausesi ja uusisit tuota vaatetusta niin johan saisit naisia. Ja ainiin, oppisit vaikka vähän paremmin kirjoittamaan. Minulle on monet miehet kirjoittaneet siten, että ovat laittaneet sen saman litanian moneen kertaan! On uskomatonta, että joku on niin tyhmä, ettei tajua miltä se näyttää, kun on vaikka viisi samanlaista viestiä peräkkäin :D
      Monet miehet saisivat ihan luonnossakin naisia, jos vaan vähän avaisivat silmiä tälle maailmalle. Ei kukaan ihastu ensin siihen sisimpään. Pitää vähän panostaa, jos jotain haluaa.

      • JooJooTÄTI

        Älä höpötä tyhjää. Silmiisi paistaa ehkä se typerä kampaus ja 10 vuotta vanha ruutupaita, mutta se perimmäinen syy miksi sellaiset kuteet yleensä ovat päällä on se, minkä takia sinua ei kiinnosta. Eikä se muutu vaatteita vaihtamalla tai kampaamoreissulla.

        Ja on muuten naisissakin vikaa. Nenä pystyssä kuvitellaan olevan unelmien prinsessoita, vaikka kunnolliseksi emännäksi tarvisi vähintään 12 kk inttiä vastaavan koulutuksen. Ja sitten ihmetellään, kun ei miehet halua muuta kun seksiä. No kyllä ehkä haluaisi, mutta jos se on ainoa mitä on tarjota, niin parempi sekin kun ei mitään.

        Sitten naiset kaipaavat syvällisiä keskusteluja, joissa ei lopulta ole mitään tolkkua. Ensin miehen pitää olla samaa mieltä kaikesta ettei sentään riitelemään tarvi käydä, ja seuraavassa vaiheessa touhu kääntyy ristikuulusteluksi, jossa nainen yrittää selvittää kaikin tavoin missä kohtaa mies on väärässä.


      • Oikeasti?!
        JooJooTÄTI kirjoitti:

        Älä höpötä tyhjää. Silmiisi paistaa ehkä se typerä kampaus ja 10 vuotta vanha ruutupaita, mutta se perimmäinen syy miksi sellaiset kuteet yleensä ovat päällä on se, minkä takia sinua ei kiinnosta. Eikä se muutu vaatteita vaihtamalla tai kampaamoreissulla.

        Ja on muuten naisissakin vikaa. Nenä pystyssä kuvitellaan olevan unelmien prinsessoita, vaikka kunnolliseksi emännäksi tarvisi vähintään 12 kk inttiä vastaavan koulutuksen. Ja sitten ihmetellään, kun ei miehet halua muuta kun seksiä. No kyllä ehkä haluaisi, mutta jos se on ainoa mitä on tarjota, niin parempi sekin kun ei mitään.

        Sitten naiset kaipaavat syvällisiä keskusteluja, joissa ei lopulta ole mitään tolkkua. Ensin miehen pitää olla samaa mieltä kaikesta ettei sentään riitelemään tarvi käydä, ja seuraavassa vaiheessa touhu kääntyy ristikuulusteluksi, jossa nainen yrittää selvittää kaikin tavoin missä kohtaa mies on väärässä.

        Totta, ulkonäkö ei ole tärkeä asia. Sillä perusteella jos mennän, kenen tahansa kanssa voi mennä lapsia tekemään. Miellyttävä ajatus, eikö? On myös olemassa ihan ihmisen näköisiä, fiksuja ja uskollisia miehiä. Ei välttämättä komeita, mutta ihan normaalin näköisiä ihmisiä. Ja sitten on vaan rumia, joita ei tarvitse pelkästä velvollisuudesta ja ymmärryksestä panna. Ei tarvitse, koska koskaan ei mene niin huonosti :)


      • huuhaajuttu

        Eli tuolla perusteella omat mahdollisuuteni on tasan nolla. Vaikka panostaisin kuinka ulkonäkööni olisi se silti korkeintaan -5 asteikolla -10 -- 10
        Ei niinkuin mitään mahdollisuuksia siis, koska näkö pitäisi olla vähintään nolla jotta edes keskusteluetäisyydelle pääsee.

        Ulkonäkö on juttu numero yksi, kaksi ja kolme ja sitten on ihan sama sen jälkeen mitä huulesi lepattaa vai lepattaako mitään. Kukkaro tietysti pitää olla mahdollisimman paksu, mutta sekin minulla muistuttaa enemmän kuivaa puunlehteä kuin hesaria.
        Joten komento menee että ryhdistäytykää ne joilla edes pienet mahdollisuudet on ja loput vetäkää itsenne jojoon jos ei pää kestä olla yksin.
        Kirjoitustaito ei ratkaise yhtään mitään jos naama on kuin petolinnun perse.


    • Ei mahdollisuutta

      No jos ulkomuoto on kasa paskaa ni eipä sitä kukaan halua kauhoa syvempää ja paskaa ei voi tosiaan kiillottaa!

    • pöhinää

      Vastaan miehille jotka osaavat tuottaa asiallista, luettavaa tekstiä ja kokonaisia lauseita. Huonosti kirjoitettu ilmoitus tai typoja vilisevä teksti saa valitettavasti välittömän hylkäyksen ja on ainakin minulle se paras tapa pilata ilmoitus. Tekstin ei tarvitse näyttää miltään kielitoimiston tekeleeltä, sellainen että sen uskoo aikuisen ja aikanaan koulussa hereillä olleen tyypin tekeleeksi riittää.

      Jos miehen kriteerit naiselle ovat kovin tarkat, jätän väliin, sillä en usko että kelpaisin. Monitulkintaiset vaatimukset ovat myös hankalia, esim. on vaikea sanoa olenko juuri hänen mielestään kaunis, sillä makuja on monia. Entä mikä on hoikan ja normaalin raja? Jos mies hakee ruskeatukkaista, en vastaisi vaikka sellainen olenkin, sillä en vaan pysty kuvittelemaan että suhteesta voisi tulla mitään jos tukan väri on reunaehto seurusteluun.

      Miehen ilmoituksessa luonnekuvaukset on plussaa. Itse etsin sellaista hiljaista, luotettavaa ja kilttiä tyyppiä. Suunnilleen ikäistäni. Katson myös harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita, osa olisi kiva olla samanlaisia, niin on mistä jutella ja mitä tehdä yhdessä. DI-koulutuksesta saa pitkän plussan, olen sellainen itsekin ja jostain syystä satun vaan viihtymään insinöörityyppien seurassa. Se ei silti ole mikään vaatimus.

    • jep jep

      Joopa liian pinnallista on maailman meno nykyään ei ole ihme, että on niin paljon yksinäisiä ihmisiä näillä palstoilla kirjottelemassa ja muuallakin. Nykyään on liian kovat vaatimukset seuralaisen suhteen. Jos ei kelpaa semmosena kuin on niin saa sitten olla. Nimittäin kaikki viat tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin esille varsinkin pitemmässä parisuhteessa oli pelimies tai ei. Yleensä naiset ihastuu siihen väärään mieheen noilla deittipalstoilla jotka sitten pettää ja tekevät muuta pahaa heille ja se on musta ihan oikein, koska heille ei kelpaa se kiltti ja tavallinen mies. Onneksi on meille miehille niitä maksullisia naisia joille kelpaa raha ja eivät halua parisuhdetta niin kaikki saa jotka haluaa. Eikä tarvitse olla etsimässä niitä bimpoja netistä.

      • Kovat on luulot

        "Jos ei kelpaa semmosena kuin on niin saa sitten olla." Tajuatsä mitä sä kirjoitat?

        Eli likaisissa vaatteissa, köyhänä, huonohygienisenä, epäsosiaalisena, rumana, tyhmänä sun pitäisi kelvata jollekin? Sille rumimmallekin naiselle? Milloin naiset on alkanut hyväntekijöiksi?

        Luuletko että joku nainen sut valitsisi? Mutta sä nillität, kun et kelpaa.

        Ooookei....


    • Voinäitä

      Vastaan kaikille vapaille, jotka ovat lähettäneet asiallisen, paria sanaa pidemmän viestin. Tässä ei kriteerit todellakaan ole korkealla. Jos ei kiinnosta, kiitän viestistä ja kerron että en jostain syystä ole kiinnostunut. Jos tulee uusi viesti, en vastaa enää. Mielestäni jokainen asiallinen on ansainnut edes jonkinlaisen positiivisen viestin. Profiilissani nimenomaan sanotaan, että en vastaa yli 5 v nuoremmille. Jotkut kokeilevat silti onneaan. Yleensä en vastaa.

      Jos miehen kirjoitus vilisee mahdottomasti kirjoitusvirheitä, se on yksi mikä on ehdoton turn off samoin kuin seksin ehdottaminen.
      Aika myönteinen pointti monilla, että eivät vastaa, jos eivät mahdu miehen esittämiin kriteereihin eikä päin vastoin.

      • HHUHUH

        "Vastaan kaikille vapaille". Tuota, mistä päättelet että ne on vapaita? Minä tiedän liian monta "vapaata", jotka roikkuvat näillä palstoilla.. Et tiedäkään kuinka monta kertaa on tehnyt mieli vinkata asiasta.. Tavallaan säälittää nämä, yrittävätköhän roikkua menneessä nuoruudessaan ja ne profiilit onkin omaa luokkaansa, tai voin yleistää kun olen parin heistä tsekannut, että taitaa muijille olla ylläri.


    • Syntax Error

      Aloitusviestin kirjoittajalla on ongelma:

      "Millaisille mieheille naiset vastaa?
      Ei vastauksia
      5.8.2014 08:20
      Vai vastaako kenellekkään?"

      Aloittajan kirjoitustaidottomuus saattaa olla yhteydessä siihen, etteivät naiset ole kiinnostuneita hänestä.

      Aloittajan pitäisi aloittaa verbin (=teonsana) taivutuskaavan opettelemisesta:

      - Minä vastaan
      - Sinä vastaat
      - Hän vastaa

      - Me vastaamme
      - Te vastaatte
      - He vastaavat

      Sanan "mieheille" ylimääräinen e lienee pelkkä näppäilyvirhe, joten se on jotenkin inhimillisempi, eikä se vähennä viestin ymmärrettävyyttä yhtä pahasti kuin väärä persoonataivutus.

      Kokonaisuudessaan aloittajan kysymyslauseet tulisi muuttaa muotoihin: Millaisille miehille naiset vastaaVAT?" ja "Vai vastaaVATtko kenellekään?"

      Sanan kenellekään -kään liitepartikkeli kirjoitetaan yhdellä k:lla.

      Aloittajan kirjoitustyyli antaa hänestä harvinaisen vähä-älyisen ja jotenkin jälkeenjääneen vaikutelman, joten en ihmettele, etteivät naiset syty hänen kirjoituksistaan.

    • einomies

      no naiset ,jättäkää se ulkonäkö toisaalle jos haette kunnollista,rehellistä fixua,huumorintajuista ja muuten normi miestä, ne punttisali pojat on mitä on.... mut kaikki taaplaa tyylillään........

    • saunassa kuultua

      Satuin kerran uimahalliin mummojumpan aikaan ja osuvasti yksi vanhempi pappa saunassa sanoi, että se on ihan sama minkänäköisen vaimon hankkii kun tollaisia niistä tulee kuitenkin! Että ei muuta kun kriteerit vaan riittävän alas niin kyllä sitä halukkaita löytyy.

      • saunahullu

        Juha Watt Vainiokin tiesi kertoa, että yleisessä saunassa voi oppia paljon kunhan pitää korvansa auki:) Ja siellä alastomana lauteilla ollaan kaikki samanarvoisia - toisin kuin näillä sivustoilla. Kiitos mukavasta kommentista.


    • Miekkonen 2

      Komeille, joilla on kuva noin niin kuin pääosin. Vaikuttaa myös miehen kriteerit ja viestin sisältö. Kannattaa laittaa siihen avausviestiin jotakin muutakin kuin hymiö tai joku kopioviesti jonka lähettää kaikille. Lukee sen naisen profiilin ja keksii siitä jotakin keskustelunaihetta.

    • kyselevä?

      Mitä täsä itellä on ollu jonkunaikaa profiili ja mitä täsä katsonu ensin Naisen profiilista,et täytänkö niitä toiveita,mitä etsii,nii valitettavan monesti ei vaivauduta yhtään vastaamaan,vaik viestini eivät oo olleet mitään vonkaamista,ehdottelua,rivoja tai muuta härskiä/halventavaa...Lyhyehkönjen kokemusten perusteella yhdyn kyllä täysin Miesten toitotuksiin,et ei kukaan vastaa,ei mitään vastakaikua jne,vaik asiallista viestiä laittaa ja pienin askelin alkaa juttelemaan/tuttavuutta tekemään ja ei täsä voi muuta kysyä,et onko loppujen lopuksi sit langan päässä Ihminen,joka ei vastaa toiveita tai ovatko sitteki vaan kiusaa tekemässä ja musertamassa pikkuruisetki toivonkipinät,ettei enää edes tee mieli vastata ja sit vielä saa lukea naisten kommennteja,ku ei asiallisia viestejä tuu ja ei kunnon miehet vastaa..Vakavasta kohtaamisongelmastako tämä sit johtuu?...Mene ja tiedä...

      • Syrjäsilmin

        Ainakin jatkuvat kirjoitusvirheesi ja slangisi kääntävät katseeni toiseen suuntaan.


      • Pieni neuvo

        Sinun kannattaa etsiä itsesi kaltainen nainen, ja yksi tärkeä yhteinen piirre teillä pitäisi olla: tapasi "puhua" (slangi) ja ilmaista itseäsi.
        Älä etsi kovin koulutettua, sillä sellaiseen tapasi kirjoittaa ei todellakaan kolahda.


      • Akateeminen nainen
        Pieni neuvo kirjoitti:

        Sinun kannattaa etsiä itsesi kaltainen nainen, ja yksi tärkeä yhteinen piirre teillä pitäisi olla: tapasi "puhua" (slangi) ja ilmaista itseäsi.
        Älä etsi kovin koulutettua, sillä sellaiseen tapasi kirjoittaa ei todellakaan kolahda.

        Mitä hemmetin slangia? Slangi on jollekin tietylle ryhmälle ominainen puhetapa/sanasto, siis eräänlainen "sosiaalinen murre".

        Nimimerkin "kyselevä?" teksti on melko normaalia ja yleistä puhekieltä, ei minkään alakulttuurin tai tarkasti rajatun ryhmän slangia.

        Oikeinkirjoitusvirheet ovat sitten eri asia.


    • mies_426

      Kyllähän ne naiset välillä vastaavatkin, aika harvoin tosin. Enemmän kiinnostaisi tietää, miksi naiset vastaa viestiin vain lyhyesti, eikä kysele yleensä mitään?
      Ei ole helppoa koittaa yksin keksiä jutun juurta. Eikä ole väliä olenko itse tehnyt aloiteen vai nainen, sama ongelma.

      • Ystävällisesti N

        Jos oma viestisi on lyhyt ja.... suoraan sanottuna = mitään sanomaton = et ole tutustunut naisen profiiliin, mikä saisi naisen kirjoittamaan ja kyselemään sinulta jotain!!!
        Lukekaa hyvät miehet naisten profiilit ihan kunnolla ja kokonaan ennen kuin pistätte ("kunhan nyt jollain lauseella otan yhteyttä johonkin naiseen - kait se siitä lähtee" - EI TODELLAKAAN LÄHDE!) viestiä tulemaan. Kai profiilissa on sitä jotain, mikä saa teidät laittamaan viestiä naiselle - tarttukaa siihen! Ellei mitään "tarttumapintaa" ole, jättäkää aloitteen tekeminen juuri kyseessä olevalle naiselle ja siirtykää seuraavaan profiiliin :)!


    • topi434

      Ei ne vastaa sellaisille luusereille kuin Närväsen Teemu ja Valtosen Jukka.
      Ne on miesihanteen pohjasakkia.

    • Saving you....maybe

      Kriteerivaihtoehdot mitä on jo s24:lla valmiina voi ottaa varauksella mutta sitten kyllä alkaa veri kiuhumaan kun erikseen kirjoitetaan että esim.etsitään tumma/vaaleatukkaista heilaa.

      Pitääkö minunkin joka on pelastusalalla töissä ruveta valitsemaan kenelle annan ensiapua ja kenelle en hiusvärin perusteella?!?

      Miettikää nyt tarkkaan tolvanat mitä te kirjoittelette.

    • Sanompa nyt sitten itsekkin jotain tuohon otsikkoon.
      Mulle on ainakin vastannut moni jollain tapaa "rikki" ollut nainen ja tarkoitan juuri niitä parisuhde pettyneitä ihmisiä..ja en tietenkään heitä ole koskaan ns dumbannut vaan kilttinä poikana jonkinsortin kuuntelijana vastaanottanut ja koittanut niiku osapuilleen ymmärtävänä ja kokemuspohjaisena ihmislapsi kummajaisena (roska tuska paska postilaatikkona) apuna olla.
      Eikä harmita,,muutama ongelmatapaus..HYVÄ ON..liioittelen..ehkä kuitenkin vain yksi niistä sit kuitenkin päätyi ihan aviovuoteeseen asti kanssani..Eipä sittenkään,,kyllä niitä oli kaksi..se eka oli vain "ihan rikki" .
      Se tietenkin on sanottava että mulla oli ja on vieläkin yksi valttikortti tunnepitoinen joka todellakin vetoaa "rikkinäisiin naisimmeisiin"..olen nimittäin ollut 4lapsen yhteishuoltaja viikko ja viikko sydeemillä..(KELA kertoo jos et tiiä)..SE todellakin vetosi ja tehosi.

      • alfa

        sulle nyt ei pitäisi lapsia antaa..........TUSKIN EDES ON.............siiis vetoat heihin lapsiesi kautta.........hae hoitoon.


    • hahhahhah

      nå ne naiset vastaa kun kehuu että on yli 20 cm vehje, ja miehet vastaa kun sanoo että saa panna 2:een. Kumpikin profiili on feikki :-D :-D :-D

    • eronnut mies

      Olen ihmetellyt sitä, että noin keski-ikäiset naiset valittavat keski-ikäisten miesten hakevan 10v nuorempia naisia. Ja sitten alatyyliseen sävyyn naljailevat, että luuleeko saavansa sellaisen.

      Ettekö te naiset tajua, että 16-35v naiset etsivät järjestään itseään vanhempia miehiä... Yleensä se on siinä 1-15v vanhempia on ihannekumppaniin laitettu. Nuoremmat naiset siis hakevat noin kymménen vuotta vanhempia miehiä ihan normaalisti ja vanhemmat miehet hieman nuorempia naisia. Ihannekumppanien kysyntä ja tarjonta kohtaa, se on ihan luonnollista.

      Käykää valittajat selaamassa niitä nuorten naisten profiileita, harva nuori nainen hakee edes samanikäistä saati sitten vuoden tai pari nuorempaa miekkosta, isolla osa haku alkaa jopa 5 vuotta vanhemmista.

      • eronnut mies2

        Päijät-hämeestä saa muuten suht halvalla kaunista parikybästä. nimimerkissä paljo jiitä.


      • HHUHUH

        Aikamoinen haitari tuossa ikäpuolessa. Jos minulle tyrkyttäytyisi 16-20 vuotias suttura, olisin lähinnä varuillani ja kovaa. Tuonikäiset kuvittelevat, että kaikilla vanhemmilla miehillä on rahaa ja omaisuutta ja paljon.. Mikäs sen parempi elättäjä. Muulla tasolla ei sitten yhteistä elämää löytyisikään. Mieti nyt, jos mies on vaikka 45 v ja nainen (tyttö) 18 v. Miten paljon sinä löytäisit kikattelevasta tytöstä itsellesi? Olisko esim jutun aiheet samat, kiinnostuksen kohteet jne? Tuskinpa.


    • phenome

      Äh. Mitä väliä, mitä sulla on kriteereissä, mitä olet itse laittanut omiksi "ominaisuuksiksi". Vaikka kirjoittaisit kuin Runeberg, olisit akateeminen ja hyvän näköinenkin. Ei ne naiset sinulle silti vastaa. Turhauttavaa...

    • HHUHUH

      Onko kukaan ajatellut sitä, että nämä deittipalstathan on varsinaisia keruukohteita..

      Mies on laittanut deitti-ilmoituksen, ja tietenkin kehuu itsensä maasta taivaisiin ja naiset alkaa kirjoittelemaan, Mies ehdottaa treffejä, ja nainen kuvittelee olevansa ainutlaatuinen ja kaikki sujuu hienosti, kun ollaan kahvilla jossain huoltiksella ja päädytään sänkyyn ja nainen rakastuu tulen palavasti, mutta hän ei tiedäkään että seuraava tapaaminen miehellä on jo kasassa ja seuraava... ja jokainen nainen kuvittelee olevansa ainutlaatuinen. Mies käy läpi vaikkapa 10 naista ja sitten alkaa ilmoitella, että sori ei oikein natsannut ja taas uutta naista kierrokseen.

    • HHUHUH

      Vierlä piti kysymäni, että mitä vikaa teissä kaikissa oikein on, kun ette saa kumppania livenä? Minusta normaali-ihminen käy ulkona ja tapaa siellä sen prinsessansa/prinssinsä. Väkisinkin tulee mieleeni, että henkilöt jotka roikkuvat näillä senssipalstoilla hakevat pelkkiä panoja. Jos neiti X Hangosta tapaa Herra Y:n Utsjoelta ja "aaaahh se on niin ihana", tuskinpa tuosta tulee mitään muuta kun pano "työmatkalle"

      • 8+2

        Katsos kun ei kaikilla kiinnosta kulkea siellä baareissa ym. ryyppäystapahtumissa. Ja missään kaupassa tai kirjastossa ei oikein kehtaa alkaa ketään iskemään, siinä oliskin markkinarakoa jollekkin yritykselle keksiä ja markkinoina vaikka joku sinkkusormus esim. pikkurilliin, mistä näkisi kuka on varattu ja kuka ei.


      • huomannut3

        Ja nykyisin varsinkin nuorehkot naiset ovat kaiken vapaa-ajan naama kiinni puhelimessa - kävelymatkakin ajana - niin siinä ei paljon pysty edes katsekontaktia hakemaan. MInusta se asento, jossa nuoret neidot istuvat puhelin nostettuna kahdella kädellä lähelle naamaa näyttää joltain scifi-elokuvan putkessa olevalta ihmiseltä, joka on kiinni jossain letkussa ja saa sitä kaikki ravintoa. Näyttää kuin tämä henkilö olisi kiinni siinä puhelimessa ja saisi siitä kaiken energian ja ravinnon.


      • Ruma ei saa naista

        Olen vaan ruma. Vinot hampaat, 6 kg ylipainoa, lyhyt alle 170cm riittää siihen että naisia ei saa. Ja turha selittää että mee hammaslääkäriin. Ei mun hampaita saa korjatuksi paremmiksi ja se maksais 20 tonnia yli.


    • Petteri_X

      Itse [olen mies] roikuin palstoilla useamman kuukauden salasuhdetta etsimässä, ihan seikkailuseurapalstoilla, ja täytyy sanoa, että oli vaikeaa. Naisten ilmoitukset voi karkeasti jakaa kahteen ryhmään:
      a) niihin, joissa on pikkutarkkoja määreitä, ja
      b) niihin, joissa ei ole mitään määreitä, minkälainen miehen täytyy olla

      Ekan ryhmän naiset usein pitivätkin kiinni määreistään eli kun minulla ei ole Einsteinin aivoja, Schwarzeneggerin kroppaa ja Holmesin varustusta, ei natsannut. Putkiaivoisena [lue: miehenä] ajattelin, että tokan ryhmän naisilla ei sitten näitä vaatimuksia ole. Väärin! Olisi pitänyt olla jokin tunneälyn, kosmisen yhteyden ties minkä syväempatian guru... eikä haitaksi olisi Kroisoksen varallisuus, Schwarzeneggerin kroppa ja Holmesin varustus.

      Yhdellä palstalla kirjoitin sadalle naiselle enemmän tai vähemmän (useimmiten enemmän) henkilökohtaisen viestin. Hyvä, jos kolmannes vastasi. (Onko sen "ei kiitoksen" kirjoittaminen niin vaikeaa?) Vajaan kymmenen kanssa kirjoittelin enemmän, muutaman oharin koin, kolmilla treffeillä kävin...

      Omat kriteerini olivat varsin löysät ja moneen kohtaan olinkin laittanut, että kaikki käy. Ehkei se(kään) ollut hyvä juttu, antoi epätoivoisen vaikutelman.

      Summa summarum: Verkossa tosiaan tuntuvat ihmisten odotukset hipovan herkästi taivaita. Jos on aikaa ja mahdollisuus käydä baareissa, mene, koska niissä käy helpommin mäihä.

      • ei mun mielestä

        "Jos on aikaa ja mahdollisuus käydä baareissa, mene, koska niissä käy helpommin mäihä. "

        Mun mielestä livenä on vaikeampi, eritoten baarissa todella vaikea alkaa juttelemaan naisille..


      • Toinen deittipalsta!

        Suurinta osaa naisia ei kiinnosta salasuhteilu! Siinä syy, miksi jäit rannalle - ainakin suomi24:ssa!


      • salasalasalaa

        Jos itse salasuhdetta seikkailuseurapalstoilta hakisin, niin eipä
        niillä Einsteinin aivoilla niin väliä, Schwarzeneggerin kroppaa ja Holmesin varustus kyllä kelpaisi:) Itse en myöskään syty miehelle, jolle kaikki kelpaa. Ollaanpa me naiset vaikeita.


    • Omien kokemuksieni mukaan kuvalla tai profiililla ei ole oikeastaan mitään merkitystä, jos lähetetty viesti on hyvä. Kuvattomalla profiilila harvempi edes käy profiilissa katsomassa ja vastaavat suoraan viestiin.

      Olen monesti ihmetellyt miksi jonkun profiilissa lukee "en vastaa kuvattomille". Kaikilla on omat syynsä, miksi valitsevat olevansa kuvattomia, luulen että "olen liian ruma" on näistä listan viimeinen syy. Kuvat kyllä vaihdetaan kun sen aika on, jos joku ei tutustumisenkaan jälkeen suostu kuvaansa näyttämään, on näytön toissa päässä luultavasti joku joka ei myöskään livenä suostu tapaamaan ja tekosyitä perumisille riittää.

      Lisää nettideittailuun liittyviä vinkkejä löytää blogistani
      http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/2014/08/blogin-aloittamainen-viivastyi.html

    • Chainsmoker

      Moi!

      Itse kattelen profiileja sekä kuvallisia että kuvattomia. Usein käy niin, ettei minun tarvitse edes ottaa yhteyttä, vaan mies viestii minulle huomattuaan, että olen käynyt hänen sivullaan. Vastaan kyllä kaikille, enemmän tai vähemmän. Moni sopiva ehdokas on laittanut kielteisen kannan tupakointiin ja koska poltan, monet profiilit sivuutan sen takia vaikka mielenkiintoa muuten olisikin. En lopeta tupakointia sen takia, että joku ei tykkää siitä vaan sitten, kun itse haluan. Muuten olen kyllä raivoraitis eli tippaakaan alkomahoolia ei kulu...Toisin kuin miehillä....

      • T: mies

        Ei minulla ainakaan alkoholia kulu.


      • ei näin
        T: mies kirjoitti:

        Ei minulla ainakaan alkoholia kulu.

        Toivottavasti ei haittaa, että kirjottelen millaisiin viesteihin en ainakaan vastaa. Viikon sisään vastaanotettuja viestejä on mahtunut noin sata ja koska 5 kpl päivässä mahdollisuus vastata, en millään pysty kaikkiin vastaamaan

        Ketkä jäävät ilman?
        - moikkaajat, varsinkin ilman kuvaa olevalla profiililla
        - takertujat, jatkoviesti tulee viimeistään muutaman tunnin sisään, jos et ole ensimmäiseen vastannut
        - juuri sinulle ja copy paste - viestit, en usko että kukaan menee näihin. Pitkät pätkät kirjoitusta, kuinka juuri vastaanottaja on niin ihana. Viesti tietty laitettu max minuutin viiveellä profiilin katsomisesta


      • ei näin kirjoitti:

        Toivottavasti ei haittaa, että kirjottelen millaisiin viesteihin en ainakaan vastaa. Viikon sisään vastaanotettuja viestejä on mahtunut noin sata ja koska 5 kpl päivässä mahdollisuus vastata, en millään pysty kaikkiin vastaamaan

        Ketkä jäävät ilman?
        - moikkaajat, varsinkin ilman kuvaa olevalla profiililla
        - takertujat, jatkoviesti tulee viimeistään muutaman tunnin sisään, jos et ole ensimmäiseen vastannut
        - juuri sinulle ja copy paste - viestit, en usko että kukaan menee näihin. Pitkät pätkät kirjoitusta, kuinka juuri vastaanottaja on niin ihana. Viesti tietty laitettu max minuutin viiveellä profiilin katsomisesta

        "- juuri sinulle ja copy paste - viestit, en usko että kukaan menee näihin. Pitkät pätkät kirjoitusta, kuinka juuri vastaanottaja on niin ihana. Viesti tietty laitettu max minuutin viiveellä profiilin katsomisesta "

        Mikä näissä copy paste viesteissä on mielestäsi vikana? Pystytkö laittaa esimerkin jostain tällaisesta copypaste viestistä mistä sen "huomaa"?

        99% ensimmäisistä viesteistäni on samoja, muutaman lauseen saatan vaihtaa "kohdentamaan" viestin juuri tälle vastaanottajalle, mutta pohja on aina sama. Mitään laimeita "tykkään profiilistasi, kiva kuva" lauseita viestistäni ei löydy. Oletan, että nainen ymmärtää viestin lähettämisen osoittavan kiinnostukseni juuri häneen. Ja hyvin on toiminut ainakin tähän asti.

        Autan erästä mukavaa herrasmiestä löytämään netistä seuraa, mutta vielä ei ole tärpännyt. Ei kuulemma tule vastauksia takaisin. Hän ei tosin luota vielä minuun ja käytä viestipohjaani vaan runoilee jokaiselle henkilökohtaisen viestin.

        Loin profiilin hänen tiedoillaan ja laitoin täsmälleen saman viestin 5 naiselle. Tähän mennessä vastauksia tullut kahdelta, jotka olisivat kiinnostuneita tutustumaan paremmin ja jokainen kenelle viestin lähetin on vieraillut profiilissani, ehkä sieltä vielä joku vastaa kun viestejä tänään vapautuu(?)

        Jos joku muu on kiinnostunut saamaan apua seuran löytämiseen, voi laittaa viestiä [email protected]. Löydätte profiilini myös s24 treffeistä nimellä nettideittivinkit, jos kynnys pyytää apua on sitä kautta matalampi :)

        Lisää vinkkejä nettideittailunun löydätte blogistani:
        http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/


    • joobajoo667

      Olen pitänyt profiilia lyhyehkön ajan. Kaksi naista on ottanut yhteyttä itse, kahta lähestyin itse, joista toisen ehdin jo tavata.

      Kun ei pidä rimaa liian korkealla ja kertoo profiilissan jotain muuta kuin: Urheilullinen, itsestään huota pitävä, sosiaalinen, muut huomioonottava raitis sekä tupakoimaton mies etsii elämänkumppania hämärtyviin syysiltoihin.

    • mies 30.3

      Kirjoitan itse aina eri viestin naiselle. Enkä ole kun yhden vastauksen saanut takas joku 2 vuotta sitten. Yks kaunis nais kaverinikin on tehnyt mulle profiili tekstin, mua kuvaavan enkä ole saanut vastauksia. Kuvanikin on kuulemma tosi hyvä mutta ei se auta.

    • 8+14

      Jos päivän aikana tulee 4 mieheltä viesti "Moi" niin ei viitsi vastata jos muuten jo kirjoittelee vaikka 3 miehen kanssa, se max 5 eri kirjoituskaveria 24 h aikana rajoittaa sitä, kenelle viitsii vastata. Itse ainakin aluksi vastasin kaikille mutta sitten en voinutkaan kirjoitella niiden kiinnostavien kanssa enää, piti odottaa 24 h että pääsin vastaamaan.

      Eikä ne kaikki miehetkään vastaa mitään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe