Korkeat korkokengät pitkällä naisella.

martsa_95

Heii! Kyselisin ihmisten mielipidettä siitä millaisen vaikutelman he saavat jos näkevät pitkällä naisella korkeat korkokengät jalassa. Onko se hyvä vai huono juttu? Milloin nainen on liian pitkä käyttämään korkokenkiä...? Itse olen noin 181 cm. Olen hävennyt pituuttani melkein koko ikäni. En kehtaa käyttää korkokenkiä, vaikka todella haluaisin. Minulla ei siis ole itseluottamus ongelmia tai muitakaan. En vaan haluaisi ihmisten katseita kävellessäni kaupungilla.

8

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä mieti mitä muut miet

      Korkkarit vain jalkaan ja menoksi. Mitä pidempi sitä näyttävämpi.

    • drgdyhdy

      Ei kukaan ole liian pitkä käyttämään korkokenkiä, mutta niillä pitäisi kai osata kävellä luontevasti, ettei herätä huomiota.

      Olen itse vain 170 cm, mutta tunnen silti itseni kolisevaksi jättiläiseksi koroissa. Lisäksi kerran niitä kokeillessani minulle naurettiin kadulla, kun horjahdin.

    • korkkarit jalkaan

      Korkokengät käyttöön, sopii hyvin. Ihmiset ovat luonnostaankin eri pituisia, joten korkokenkien tuoma pituusero ei haittaa. Tuo edellä mainittu luontevan kävelytyylin opettelu on tärkeä pointti.

      Korkokengät tekevät ryhdikkäämmäksi, joten ulkoinen vaikutelma on todennäköisesti itsevarmempi. Katseita varmaan saa, mutta monesti katse tulkitaan väärin (ts. katseen kohde tulkitsee omiin luuloihinsa pohjautuen).

      Sitä paitsi, kun on pitkä ja käyttää korkkareita, niin silloinhan se osoittaa, että haluaa itse käyttää niitä (joka on hyvä asia), eikä niin, että jos on lyhyt ja tuntisi tarvetta lisätä pituuttaan niillä. (Selvennykseksi: korkkarit sopivat kaikenpituisille, myös lyhyet voivat tykätä niistä aidosti.)

    • piiitkämies

      Todellakin korot jalkaan. Pitkänä yli 190 senttisenä on ilo kohdata nainen joka pukeutuu näyttävästi ja naisellisesti vaikka mittaa olisi 181 ei esim 10 sentin korot ole yhtään liikaa. Eipä tarvitse kumarrella kun suutelee daamia ;)

    • Kiitos mielipiteistänne! Kai se on uskottava, ettei nainen oo liian pitkä korkoja käyttämää. :D

    • 1234A

      Olen jo kauan etsinyt sellaista tikkitakkia missä vasemmassa hihassa ylhäällä on merkki. Sellainen valkoinen H kirjain missä sisällä on punaista. Logossa lukee myös home revival since tai house revival since, mutta en muista sitä vuosilukua. Väreinä olen nähnyt navy sinisen ja punaisen. Logon väri muuten on tummansininen. Logon muoto muistuttaa kilpeä/vaakunaa.
      Voiko joku auttaa minua selvittämään tämän merkin ja mistä niitä saa?

    • Korkokenkä

      Mieluummin korkeaa korkoa myös pitkälle Kauniille Naiselle:)
      Enemmän ihmettelen kun kaunis ja pitkä nainen kulkee "balleriinad" jalassa
      ja hiukan huonolla ryhdillä näyttääkseen lyhemmältä.
      Silmiin osui korkkareita etsiessä,että seksitorilla myydään todella muodikkaita
      piikkareita alle yhdeksällä eurolla!!
      Tässä : http://www.seksitori.fi/seksikauppa/kengat-ja-saappaat.html

    • Minun katseet saat vaikka olisit paljasjaloin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe