Metalliliiton palkkaus

Kuramoottori

Olisikohan aika keskustella?

9

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doctor's order

      Meinaan, mun poika valmistui v. 2000 ja katselin silloin jo, että on itsemurha edessä näillä nuorilla.

      Mikä siinä on, ettei tästä voi keskutella?

      Jos ei älyy tehdä itsemurhaa, niin mä tapan sueraavaks poikani! :) Eiku oikeesti vaihtakoon ALAA - ei pelkästään työtehtävää.

      • Opintotukija

        Ja mulle kerrottiin, että venäläisillä on huono englanninosaaminen. Nyt mä odottelen r...ssän viemän työn sijaisuuden alkamista. Jotta voisin maksaa pojan opiskelua.

        Mutta miten sujuu r...llä pakkoruotsi? Pakko sjua, koska muuten sais vähemmän palkkaa, ja päästäis mut sijaiseks!


      • Kuramootttori
        Opintotukija kirjoitti:

        Ja mulle kerrottiin, että venäläisillä on huono englanninosaaminen. Nyt mä odottelen r...ssän viemän työn sijaisuuden alkamista. Jotta voisin maksaa pojan opiskelua.

        Mutta miten sujuu r...llä pakkoruotsi? Pakko sjua, koska muuten sais vähemmän palkkaa, ja päästäis mut sijaiseks!

        Täss teill on ketä uskaltaa sanoo, mihin meist suomalisist on.

        Ja mää perskuti joudun opettajana kaiken aika valehtelemaan.


    • Kuramoottori

      At least I told you the truth. Now you know it. Don't tell lies any more! Don't make me tell lies to the students any more , please.

    • mestarikamera

      ei tämä minun säännöllisen työajan 16€/h nyt niin huono ole

      t. 2009 valmistunut

    • Päälle paskotaan

      Miksihän metalliliiton jäsenmaksu on niin iso? Se on minimipalkalla olevallekin vähintään 30€/kk. Monissa muissa liitoissa ja työttömyyskassoissa jäsenmaksut tekee yhteensäkin alle 100€/vuosi.

      Minimipalkalla työskentelevä duunari tekee sen 30€:n eteen jo ihan tuntuvasti töitä.

    • Rankka mies

      Raskas työ, pieni palkka. Näinhän se menee. Työntekijä on kiittämätön tuhlari.

    • lehi2

      Juu, aputöistäkin maksetaan nykyään enemmän esim. telinneasentajat.

    • Keskustelua kehiin

      Mitä raskaampi työ, sen pienempi palkka, tämän allekirjoitan. Rivihitsarit, rivikoneistajat, rivilevysepät jne. eivät kovin erikoista palkkaa yleensä saa. Avainsana onkin erikoistuminen, myös metallialalla. Vasta sitten kun kuuluu siihen pienempään prosenttiin, joka osaa jotain sellaista mitä muut eivät, on jotain mahdollisuuksia edes keskustelun aloittamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe