Mitä naisena tekisin?

epätoivoiskee

Olen juuri eronnut parikymppinen ja pitkään olen ollut kiinnostunut eräästä miehestä meidän kaveriporukassa. Sain käsityksen että hän pitää minusta ja pientä viatonta sutinaa on aina ollut mutta hän viihtyy sinkkuna ja on aika hulivili ja spontaani.

Koska tunnetaan jo niin hänelle on helppo puhua/kirjoittaa. Olen jo muutaman kerran tämän vuoden aikana heittänyt rennon viesti että tulis ulos kaljalle/terassille/jokumuupaikka. Hän aina vastaa takaisin asiallisesti ja kivasti. Minusta tuntuu siltä että hän ei ihan ole ymmärtänyt että minusta olisi kiva mennä ulos hänen kanssa, ei treffit mutta kuitenkin kahdestaan.

Olen miettinyt pääni puhki että pitäisikö kysyä tai ei? Pelkään että hän ahdistuu. En halua että hän näkee minua kaikkihetitänne tyttönä ja että kiirehdin. Hän ehkä edelleenkin näkee että kuulun eksälle.

Joskus kun nähdään kaveriporukassa hän vaikuttaa tosi ahdistuneelta, joskus kun ilmestyn hän saattaa poistua paikalta. Kertokaa te miehet onko mahdollista että hän pelkää minua??

Miksi jotkut vaikenevat ja tekevät asioista näin hankalia? Puhumattakaan siitä että eräs ilta hän soitti kännipuhelun ja halusi minun luokse. Tuli ihan nurkan takaa. Tiedän kyllä mitä hän olisi halunnut.

Olen vain siinä tilanteessa että en tiedä mitä tekisin, pitäisikö naisena tarttua härkää sarvista ja jutella hänelle suoraan vai olla tekemättä mitään? En halua että kaverisuhde menee pilalle.


Ollaan kuitenkin 24-32 vuotiaita aikuisia, en jaksa päiväkoti leikkejä.

8

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasasfasss

      Ymmärrän. Muistan miten mullakin oli päiväkodissa rankkaa saada pidettyä panosuhteet panosuhteina ilman takertumisia.

      • ykkösmolo

        Kuulostaa vähän pelimieheltä. Ollut yön jossain muualla vonkaamassa reikää, mutta kun ei tärpännyt, niin soittaa varareiälle eli sinulle.


    • näin se

      sinä olet 24 ja ukko 32?

      joo, ei mitään leikkejä ja pelleilyä. ilmaiset asiasi ja jos siitä ahdistuu, ei voi mitään. sellaista elämä on.

      jos ei mitään yritäkään, ei voi mitään saadakaan.

    • Bellatrixter

      No ei se kovin hyvälle vaikuta että kelpaisit hännelle seuraksi silloin kun hän on tuhannen jurrissa lähdössä baarista. Muuten nähtävästi et seuraksi kelpaa kun ihan pakoonkin tarvii kipittää.

    • selväpeli

      Next.

      Ellet halua satunnaiseksi panoksi.

      • selväpeli

        Pientä viatonta sutinaa (=rankkaa flirttiä), spontaani ja hulivili kaveri. Jos on vielä hyvännäköinen, niin paneskelee pitkin kyliä ja sinä odottelet sitä kahville. Herääs nyt tyttö.

        Ja on siis tasan kiinnostuksesi ymmärtänyt. Hän ei halua olla kanssasi, ainakaan julkisesti. Siksi pötkii pakoon. Joskus oli pahasti naisen puutteessa ja soitti sinulle. Veikkaan, että oli aika etäinen sen jälkeen, sitä kaduttaa.

        Kukaan mies ei katso sinun kuuluvan exällesi, ellei exä ole hänen hyvä kaverinsa, joka pistäisi kenties pahaksensa.

        Joko noin, tai sitten olet hirvittävän seksikäs tyttö itse ja se kundi täysin munaton urpo, joka ei uskalla tarttua edes heittämääsi koukkuun. Silloin hän voi pelätä.


    • unohda tyyppi

      Minusta näytät kiinnostuksesi liiankin selvästi. Pelimieheltä tuo kyllä kuulostaa, eikä heitäkään kaikki hoidot kiinnosta.
      Ota etäisyyttä, se tulee perässäsi jos on tullakseen, muussa tapauksessa siirry seuraavaan. Älä ainakaan odota vakavaa seurustelua.

    • epätoivoiskee

      Juttu on nyt siinä että minä pelkään että hän luulee että haluan jotain vakavaa. Otin yhteyttä häneen ja soitin. Ilmaisin asiani aika selvästi, toisesta päästä tuli vain vastaus että joo kyllä voidaan nähdä. Piste.

      Miksi hankaloittaa asioita? Onko se vaa niin kamalaa? Mitä hänet mahdollisesti ahdistaa? me molemmat ollaan sinkkuja ja nautitaan siitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe