Mä haluun laihtuu

Small girl

Mä oon 13 vuotias kamala läski. Pituutta hieman yli 150cm ja paino melkein 47 kg. Tavotteena 40kg nyt alkuun. Äiti ja iskä ei tajuu et mä en haluu syödä. Mul ei oo nälkä! Ne ei vaa usko. Joka päivä teen treenin jonka pitäisi kuluttaa 600 kaloria ja syön lähinnä salaattia. Nyt mä odotan innolla koulunalkua, koska silloin meillä ei kotona ole oikeastaan kuin minä, jolloin mun ei tartte syödä yhtään. Joskus tekis mieli ruuan jälkeen mennä vaan oksentamaan kaikki ulos. Mun joku 'kaveri' sano mua kerran "vitun läskiks" ja "helvetin anorektikoks". Mä oon viime viikon aikana laihtunu 1,3 kg. Antakaa neuvoi, miten saa laihduttuu. Ja miten saan vanhemmat uskomaan et mun ei tartte syödä. Auttakaa

16

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1

      1,3 kg viikos on hyvä alku eikä ole edes epäterveellistäkään vielä! mä laihduin viikos 5kg (: mut jos et syö niin vaarat ovet et sun menkat loppuu, alat pyörtyilee, oksentelee ku syöt ns. "normaalin määrän" ruokaa ja sit et jaksa tehdä mitään, ja miks kerrot vanhemmilles ettet syö? laihduttua sitten saa niin ettei syö. 300 kaloria päivässä tai alle. jos alat paastota niin ei se heti näy, sun kehos luulee et oot ns. vaaratilas ja sit se alkaa pitää kaikki läskit sisäl, siin menee hetken aikaa..

    • valtsu2

      Mä olen lääkäri, ja voisin ehkän auttaa sua. :-)

      Meidän pitäisi siinä tapauksessa tavata ja mun tutkia sut, Sen perusteella, miten näkyvillä sun luut on, voidaan miettiä, paljonko sun pitäisi vielä laihduttaa.

      Mitäs sanot? :-)

      • luistapilluaetsimäs?

        pedophile warning


      • Yäk

        Hyi vittu pedofiili


    • !!♥

      Moi!
      Oon 11v painan 35.4kg pituus:142.1cm..Muo ärsyttää ku oon niin läski:( Haluisin 5kg pois.Tartten apuu......Kukaan ei ymmärrä muo:( Mun ei tee mielisyödä yhtään mitään vaan on pakko.Ope pakottaa:( Syön vaa salaattii ja juon vettä en muuta :((

      • Anonyymi

        Et oo yhtään läski...mä oon 11v 144cm ja 42kiloo Hyi että oon läski!


    • Iltalehti

      Oon 13v, 170cm ja 58kg eli helvetin läski. Oon kylläkin aloittanu 63 kg joten hyvään suuntaan oon menossa c:

    • läskiää

      Mä oon kade teille, oon 13v. 160 ja 65kg :(

    • lonelyyyy

      13.v. Vähä yli 150cm. Paini alle 44. Laihdutan. Ja tota noi. Sä 11 älä laihuta..sulle voi käyä ihamitävaa

    • SiruMaister-HelpMe

      Mä oon 10v (uskokaa tai älkää) ja oon noin 143cm pitkä ja painan 49kg jah oon ylipainoinen. Haluan laihtua eka noin 40 kiloon sit 35 ja aina johonkin 20kg asti! Haluan olla anorektikko! Onneks mul on ees yks kaveri joka ymmärtää ja on täs projektis mukana...

      • Herranjestass

        Mä toivon ettet ole tosissasi. Toi ei mitenkään ole tervettä, anoreksia on vaarallinen sairaus. Sun ikäisen ei kannata laihduttaa millään tavalla, vaan korjata syömiset ja lisätä liikuntaa jos siihen on tarvetta. Kasvu korjaa ja tasoittaa painon ja pituuden. Vielä kerran, toivon ettei kukaan tässä keskustelussa ole tosissaan!


      • Anahoe

        *face palm*
        Anoreksia on ihan vitun vakava sairaus, eikä mitenkään tavoiteltava. Itse tämän tiedän, sillä olen ollut nyt 9 kk sairaalahoidossa kyseisen sairauden vuoksi. Ja voi, kyllä toivon että pääsisin edes siihen 40 kg takas...


    • SiruMaister-HelpMe

      Ja sor ioon taas myöhäs

    • Herätkäää

      Ei ehkä kannata vastata enää tähän keskusteluun jos luulette tosiaan että nää ei oo feikkejä. :D
      Ja ne jotka tuli tähän oikeesti ettimään vinkkejä nii terveellinen elämäntapojen muutos on varmasti teille parempi kun anorektinen laihdutus, sillä sen mukana tulee pyörtyily, masennus, usein itsetuhoisuus, syrjäytyminen, menkat jää pois, sisäelimet vaurioituu, hiuksia irtoaa ja iho huononee, kynnet sinertää... Noh, niitä riittää että älkää vittu päätykö tähän kun voitte vielä kääntyä takas.

    • Anonyymi

      Se sun 600kcal polttava treeni ei varmaan polta noin paljoa kaloreita. Siihenhä menisi reilu 2tuntia erittäin raskasta treeniä.

    • Anonyymi

      Syö terveellisemmin läski

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe