Venäläisturistit vähenevät Pattayalla

Patilan Ossi

Venäläisturistien määrässä on tapahtunut merkittävä, noin 30% vähentyminen Pattayalla.
Me Pattayan tuntijat toki tämän tiesimme ilman thavisafoorumin tietojakin.

Vahvistamattomien tietojen mukaan Hua Hinissä on erityisesti Venäläinen ladyboy-
ja mafiaturismi lisääntynyt merkittävästi, unohtamatta heidän aiempaa, varsin vankkaa panostaan Huan lammaslupissa.


http://www.thaivisa.com/forum/topic/749909-russian-tourists-down-30-in-pattaya/

178

2573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patilan Ossi
      • Ei kukaan LUE

        Oliskohan ASIA niinkin , että koko Thaimaassa venäläisten matkailu vähenee
        nykytilanteesta johtuen. Onko herra Patilan kommentti koskien
        Hua Hiniä täysin rehellinen ja asiallinen , vai meneekö taas mielikuvitus
        ja vi......... puolelle. Sitäkö linjaa täällä halutaan jatkaa.


      • Patilan Ossi
        Ei kukaan LUE kirjoitti:

        Oliskohan ASIA niinkin , että koko Thaimaassa venäläisten matkailu vähenee
        nykytilanteesta johtuen. Onko herra Patilan kommentti koskien
        Hua Hiniä täysin rehellinen ja asiallinen , vai meneekö taas mielikuvitus
        ja vi......... puolelle. Sitäkö linjaa täällä halutaan jatkaa.

        Aika monta lukukertaa on jo kertynyt, vastoin kuin Ei kukaan LUE, huutamalla kirjoitti.
        Toivottavasti ei saanut sydänkohtausta asiasta?
        Ja lukukerrat vain lisääntyvät, näinkin mielenkiintoisen asian kyseessä ollessa.


    • Moni LUKEE

      Jatketaan aivan niinkuin Hua Hin palstalla aina Pattayaa ja Pattayan ystäviä haukutaan lahkolaisten toimesta, jotka ei aivan selvästi Pattayan paratiisissa ole edes käyneetkään.
      Mutta eikös Hua Hin palstalla olla valehdeltu ettei venäläisiä ole siellä ollenkaan, vaikka 24 tuntia/vrk toimiva TV kanava ja venäjänkielinen sanomalehti siellä ilmestyy. Taitaa siellä olla noita venäläisiä ravintoloitakin enemmän kuin suomalaisia.

      • maisterinna

        Ja mitähän väliä sillä on jos Huassa käy venäläisiä?? Venäläisiä ravintoloita tosiaan voi olla maailmalla ja Huassakin enemmän kun Suomalaisia. Venäjällä on n. 150 000000 asukasta ja suomessa n. 6 000000? Väkimäärää kun vertaa voi hyvinkin olla mahdollista, pelkästään Moskovan talousalueella on enemmän miljonäärejä kun koko suomessa asukkaita.

        Taidat hiukan yliarvostaa Suomea ja suomalaisuutta. Syytä en kyllä ymmärrä,


      • tieteenylikomentaja
        maisterinna kirjoitti:

        Ja mitähän väliä sillä on jos Huassa käy venäläisiä?? Venäläisiä ravintoloita tosiaan voi olla maailmalla ja Huassakin enemmän kun Suomalaisia. Venäjällä on n. 150 000000 asukasta ja suomessa n. 6 000000? Väkimäärää kun vertaa voi hyvinkin olla mahdollista, pelkästään Moskovan talousalueella on enemmän miljonäärejä kun koko suomessa asukkaita.

        Taidat hiukan yliarvostaa Suomea ja suomalaisuutta. Syytä en kyllä ymmärrä,

        Sano suoraan fil.maisteri ettei joku luule tietäväsi jostain jotain.


      • tshunii eta ruskij
        maisterinna kirjoitti:

        Ja mitähän väliä sillä on jos Huassa käy venäläisiä?? Venäläisiä ravintoloita tosiaan voi olla maailmalla ja Huassakin enemmän kun Suomalaisia. Venäjällä on n. 150 000000 asukasta ja suomessa n. 6 000000? Väkimäärää kun vertaa voi hyvinkin olla mahdollista, pelkästään Moskovan talousalueella on enemmän miljonäärejä kun koko suomessa asukkaita.

        Taidat hiukan yliarvostaa Suomea ja suomalaisuutta. Syytä en kyllä ymmärrä,

        IVY-maissa on etnisesti venäläistä tai ainakin venäjänkielistä vielä tuohon päälle reilut 20 miljoonaa. Meilläkin niitä on laskutavasta riippuen 0,5 - 6 miljoonaa.


    • 28x...

      Minua eivät Pattiksella olevat venäläiset ole häirinneet pätkääkään. Ovat aika tavalla omissa ympyröissään. Niihin harvoihin joihin olen baareissa törmännyt ovat hyvinkin kohteliaita. Paukkuja tarjoavat ja loukkaantuvat jolleivät ne meinaa kelvata.
      Heidän kanssaan pitää ja on kivaa juoda kunnolla. Kaljanlipittäjät juoskoot karkuun jos henki on heille kallis. Vodkaankin voi heikko ituhippikukkakeppi kuolla.

      Olen huomannut että Hui Hui- laisilla on ongelma venäläisistä asukeista ja turisteista. Olen yrittänyt syitä tähän pohtia koska Pattiksella ongelmia ei heistä ole.
      On varmaankin niin että kaikki reikäpää- ihmiset kansakunnasta riippumatta kerääntyvät tuonne kauheaan pikku kyläseen kellotorniaan ihailemaan kun taasen täysijärkiset veikkoset kokoontuvat Pattayalle sen loisteliaan elämän sekä älykkään seuran houkuttelemina.

      • Freukkarit tietää

        Asia on nimenomaan noin kuten kakskasi kertoi. Ne jotka väittää että Pattayalla venäläisistä on harmia eivät ole siellä käyneet taikka sitten he eivät ole oikealla lomalla vaan kyttäämässä muita ja ruokkimassa ennakkoasenteitaan koska itsellä on elämä pielessä.

        Jostakinhan täytyy löytyä
        Syy vaivoihin
        Siksi vihaan kaikkee mikä
        Mahdu ei mun aivoihin
        En tahdo hulmuavan
        Kaapujes tai saries
        Suussa Suomen suloisen
        On kauhee karies

        On varmaan huumekuriiri
        Tuo pitkätukkainen
        Mutakuono tuumii tullimieskin
        Mustasukkainen
        Ja syynätäänpä myös
        Nuo kaksitoista kumppanusta
        Se on opetus lapsille
        Kun ronkimme anusta

        Jotkut tarvii jonkun
        Itseänsä huonomman,
        Jotkut tarvii jonkun
        Jota sopii paheksua,
        Jonkun heikomman tai köyhemmän
        Tai mutakuonomman,
        Ja ellet löydä ketään muuta
        Halveksippa mua!

        Freud, Marx, Engels & Jung


      • Heh, joo varmaan
        Freukkarit tietää kirjoitti:

        Asia on nimenomaan noin kuten kakskasi kertoi. Ne jotka väittää että Pattayalla venäläisistä on harmia eivät ole siellä käyneet taikka sitten he eivät ole oikealla lomalla vaan kyttäämässä muita ja ruokkimassa ennakkoasenteitaan koska itsellä on elämä pielessä.

        Jostakinhan täytyy löytyä
        Syy vaivoihin
        Siksi vihaan kaikkee mikä
        Mahdu ei mun aivoihin
        En tahdo hulmuavan
        Kaapujes tai saries
        Suussa Suomen suloisen
        On kauhee karies

        On varmaan huumekuriiri
        Tuo pitkätukkainen
        Mutakuono tuumii tullimieskin
        Mustasukkainen
        Ja syynätäänpä myös
        Nuo kaksitoista kumppanusta
        Se on opetus lapsille
        Kun ronkimme anusta

        Jotkut tarvii jonkun
        Itseänsä huonomman,
        Jotkut tarvii jonkun
        Jota sopii paheksua,
        Jonkun heikomman tai köyhemmän
        Tai mutakuonomman,
        Ja ellet löydä ketään muuta
        Halveksippa mua!

        Freud, Marx, Engels & Jung

        Taas joku navetasta tullut kertoo Jallusta lukemiaan juttujaan. Pattayallahan nimenomaan on venäläisiä. Miksi sinä ja 28 kerrotte olemattomista reissuista Kallesta ja Jalluista kopioimillanne jutuilla? Ehkä yksi reissu avaisi silmäsi, mutta eikö äityli antanut rahaa tai lupaa matkustaa Pattayalle?

        Tosi mies ei kerro olemattomista reissuistaan, tai ainakaan mainosta Kallesta kopioituja tarinoita omikseen ;)


    • n3000X

      taas kakskasi pilasi yhden toppiikin. Pitääkö sitä tulla joka ikiseen keskusteluun huutelemaan hävyttömiä. On mies mennyt ihan sekaisin kun on saanut vanhalla iällä kerran nuorta. Nuorempana tais jäädä pimperot saamatta kun noin sekaisin on mennyt.

      • Panee vaan!

        Pane sinä kaappihomo sitä laardiasi siellä himassa tai tumputa paskahuusissa äläkä puutu miesten juttuihin.


      • f740000
        Panee vaan! kirjoitti:

        Pane sinä kaappihomo sitä laardiasi siellä himassa tai tumputa paskahuusissa äläkä puutu miesten juttuihin.

        Eikö noi tollaset jutut kuulu jollekkin seksipalstalle? Voihan sitä muutenkin olla mies kuin kertoa matkailupalstalla miten on paneskellut yksinkertaisia pikkutyttöjä lomallaan. Eikös toi ole hieman vähäjärkisten touhua.


      • Hitsin hitsi joo
        f740000 kirjoitti:

        Eikö noi tollaset jutut kuulu jollekkin seksipalstalle? Voihan sitä muutenkin olla mies kuin kertoa matkailupalstalla miten on paneskellut yksinkertaisia pikkutyttöjä lomallaan. Eikös toi ole hieman vähäjärkisten touhua.

        Ei kuulu. Matkalla pannaan aivan kuten kotonakin. Pattayalla pannaan vielä enemmän. Koetapas nyt itse kertoa sellainen hieno matkailukertomus jota peräänkuulutat viisi kertaa päivässä.

        EI ole toistaiseksi näkynyt. Johtuuko se siitä että et käy matkoilla vai siitä että matkoillasi on aivan helevetin tylsää ja niistä ei ole mitään kerrottavaa?

        Tässä malliesimerkki sinulle kelpaavasta matkailukertomuksesta:
        "Sit me syötiin aamupala oli nakkeja ja sit me mentiin rannalle ja sit mä ostin sellaisen puu-ukon ja sit me mentiin nukkumaan ja sit mulla meni paskat housuun ja sit me nukuttiin ja sit me syötiin aamupala ja sit me tultiin kotiin ja mä laitoin sen puu-ukon kirjahyllyyn ja voi vitsi kun oli kivaa"


      • f740000
        Hitsin hitsi joo kirjoitti:

        Ei kuulu. Matkalla pannaan aivan kuten kotonakin. Pattayalla pannaan vielä enemmän. Koetapas nyt itse kertoa sellainen hieno matkailukertomus jota peräänkuulutat viisi kertaa päivässä.

        EI ole toistaiseksi näkynyt. Johtuuko se siitä että et käy matkoilla vai siitä että matkoillasi on aivan helevetin tylsää ja niistä ei ole mitään kerrottavaa?

        Tässä malliesimerkki sinulle kelpaavasta matkailukertomuksesta:
        "Sit me syötiin aamupala oli nakkeja ja sit me mentiin rannalle ja sit mä ostin sellaisen puu-ukon ja sit me mentiin nukkumaan ja sit mulla meni paskat housuun ja sit me nukuttiin ja sit me syötiin aamupala ja sit me tultiin kotiin ja mä laitoin sen puu-ukon kirjahyllyyn ja voi vitsi kun oli kivaa"

        Niin ei kuulu ja miksi niitä sitten tänne kirjoitellaan.
        Miten se on niin vaikea ymmärtää, että tollaset panojutut kuuluu jollekkin toiselle palstalle. Ei kaikkia huvita lukea noita juttuja.
        Jos täällä haluaa lukea toisten matkailukertomuksia (muita kuin panojuttuja) ei tietääkseni vastineena tarvitse olla omia kertomuksia. Missäs ne sun matkakertomukset ovat?


      • Jokaisella jotakin

        Koittaas nyt pattiksen pojat päättää - siis onko venäläisten määrä Pattayalla
        vähentynnynnä vaiko päinvastoin. Toinen väittää toista ja toinen toista,

        Samaa mieltä olen kyllä nimimerkin n3000x kanssa koskien kirjoittaja
        pelle 28X aa , pilaa joka palstan ja tunkee mielipiteitään joka asiaan..

        " Jollei ole tyrää - niin sitten ontuu - eli jokaisella jotakin "


    • Seppo Kalevi

      "Up yours" LOL vai tarkoititko "up to you"

      • Sepon matkat

        Sitten kun Seppo olet sen superköyhän puli-pummi-sossumatkasi tehnyt niin sinulle saattaa valjeta englannin kielestä myös sen slangi sanontoja. Piparia et tule saamaan tuolla reissulla sillä junttiutesi paistaa jo kirjoituksissasikin.

        Siellä sadan bahtin läävässä kun makoilet luteiden keskellä jortikka kourassa yksinään kahden euron viski-bensa-tötterö kourassa niin saattaapa tulla mieleesi että olispas mulla rahaa.

        Tuollainen punaniska- resupekka on hauska näky siellä rantakadulla. Voihan sulla käydä flaxi ja saatat löytää kadulta lompakon taikka joku sokea mummo luulee siwan kuittejasi sadan bahtin seteleiksi.


      • Tikkarit suuhun
        Sepon matkat kirjoitti:

        Sitten kun Seppo olet sen superköyhän puli-pummi-sossumatkasi tehnyt niin sinulle saattaa valjeta englannin kielestä myös sen slangi sanontoja. Piparia et tule saamaan tuolla reissulla sillä junttiutesi paistaa jo kirjoituksissasikin.

        Siellä sadan bahtin läävässä kun makoilet luteiden keskellä jortikka kourassa yksinään kahden euron viski-bensa-tötterö kourassa niin saattaapa tulla mieleesi että olispas mulla rahaa.

        Tuollainen punaniska- resupekka on hauska näky siellä rantakadulla. Voihan sulla käydä flaxi ja saatat löytää kadulta lompakon taikka joku sokea mummo luulee siwan kuittejasi sadan bahtin seteleiksi.

        Typerät keskenkasvuiset täällä uhittelevat ja haastelevat toisiaan oikeuteen.

        Tyhjäpäiden palsta. Naurettavia postauksia naurettavilta ihmisiltä.


      • Seppo. Kalevi
        Sepon matkat kirjoitti:

        Sitten kun Seppo olet sen superköyhän puli-pummi-sossumatkasi tehnyt niin sinulle saattaa valjeta englannin kielestä myös sen slangi sanontoja. Piparia et tule saamaan tuolla reissulla sillä junttiutesi paistaa jo kirjoituksissasikin.

        Siellä sadan bahtin läävässä kun makoilet luteiden keskellä jortikka kourassa yksinään kahden euron viski-bensa-tötterö kourassa niin saattaapa tulla mieleesi että olispas mulla rahaa.

        Tuollainen punaniska- resupekka on hauska näky siellä rantakadulla. Voihan sulla käydä flaxi ja saatat löytää kadulta lompakon taikka joku sokea mummo luulee siwan kuittejasi sadan bahtin seteleiksi.

        250 E per kk on Sepin asunto Pattayalla ja englanti on hallinnassa


    • kyllä harmittaa

      lentoon aikaa yksi yö sitten pattajalla 60 yötä eihän ketään harmita

    • Hua voittaa
    • uusi ilmiö minulle

      Paikalliset ovat kiitelleet venäläisten vähentymistä koska ovat niin omituinen kansa. Eivät kiitä mistään ja vaatimalla vaativat sellaista mitä thaimaassa ei ole. Puhuvat vielä kuulemma vain ja ainoastaan venäjänkieltä jota aika harva ymmärtää. Korealaiset ovatkin ottaneet monen venäläisen paikan ja he osaavat kunnioittaa thaimaalaisia. Paikallisila onkin toiveena että muut maat ottaisivat kaikkien venäläisten paikat niin talouskin kuulemma alkaisi nousemaan. Venäläiset kun eivät halua maksaa mistään mitään, valittavat vaan kovista hinnoista.

      • pieruperse

        Turistikaupunki Pattayalla ei varmaan riemuita siitä, että varakkaat turistit vähenevät. Olivat ne sitten kuusta tai venäjältä. Pattiksella on panostettu paljon myös venäläisiin. Kielitaitaitoisia työntekijöitä haalitaan jne.
        Olet ehkä havainnut että ne paikalliset baaritytöt puhuvat sinulle sitä mitä haluat. Sekin on sitä turismia.


    • Reissarimies

      Thaimaalaisethan eivät todellakaan pidä Venäläisistä, missään päin. Käymissäni paikoissa, ovat selkeästi kertoneet asian ja paikkoja on kyllä melkoinen liuta.
      Öykkäreinä ja etuilijoina pitävät ja monet ovat pihejä, varkaitakin.

      • ööööminäkötyhmä

        Kertovat sinulle kun sinä haluat kuulla sen ja tunget siitä ilosta bahteja heidän liiveihin. Ei thaikut tyhmiä ole. Olin pattiksella baarissa ja viereisessä pöydässä tyttö hiplasi brittejä ja haukkui saksalaiset, suomaliset ja ruottalaiset maan rakoon.


      • Reissarimies
        ööööminäkötyhmä kirjoitti:

        Kertovat sinulle kun sinä haluat kuulla sen ja tunget siitä ilosta bahteja heidän liiveihin. Ei thaikut tyhmiä ole. Olin pattiksella baarissa ja viereisessä pöydässä tyttö hiplasi brittejä ja haukkui saksalaiset, suomaliset ja ruottalaiset maan rakoon.

        Thaimaalaisilta tutuilta kuultua, useassa paikassa ja rahaa ei ole käytetty, kuin iltaisin, kun menemme syömään joukolla, silloin kyllä toisinaan tarjoan koko remmille.
        Sinä kuulet Pattayan baareissa, mitä haluat kuulla, minä kuulen asioita toisilla paikkakunnilla, aivan ilman baarielämääkin.


    • Lomanviettäjät

      Hieno asia, että vähenevät. Olemme talvella menossa Pattayalle parin viikon reissulle.

    • tulkaa yrittämään

      Venäläiset ovat alkaneet myydä ravintoloitaan, kun asiakkaat kaikonneet. on kuulemma legendaarinen Masa Bar myynnissä parhaillaan. Toivottavasti joku hyvän humöörin omaava henkilö tekee siitä taas Suomi-baarin, niin saadaan Welcomelle vähän lisää vaihtelua.

    • ei mahorkan hajua

      Enpä tiedä tuota baarin ostoa venäläisiltä, mahorkan hajua lienee täysin mahdoton saada pois millään, joten jääköön...

      • kulman kunti

        Et oo tainnu käydä siinä Masan putkan tilalle tulleessa uudessa paikassa. Siellä ei tuoksu kuin hajuvesi. Eihän siellä koskaan edes ollut asiakkaita, kun suomilaiset häippäsivät kadun yli tai complex-ostarille.


      • ei russkien sekaan
        kulman kunti kirjoitti:

        Et oo tainnu käydä siinä Masan putkan tilalle tulleessa uudessa paikassa. Siellä ei tuoksu kuin hajuvesi. Eihän siellä koskaan edes ollut asiakkaita, kun suomilaiset häippäsivät kadun yli tai complex-ostarille.

        Sangen ymmärrettävää, että suomalaiset häipyivät russkipaikasta, niin olisin minäkin tehnyt.


    • asiantravel

      edellinen viestini poistettiin täältä koska olin sitä mieltä että rysyt ovet aivottomia apinoita. laumaeläimiä. edelleenkin olen sitä mieltä.

      • since 1978

        Aika moni suomalainenkin istuu vain suomibaareissa. Laumaeläimiä siis hekin. Kielitaitoisiin venäläisiin törmää kansainvälisissä baareissa ja ihan OK tyyppejä ovat. Ne vain venäjää sönkkäävät ovat sitten aivan muuta.


      • Ruplat vähissä
        since 1978 kirjoitti:

        Aika moni suomalainenkin istuu vain suomibaareissa. Laumaeläimiä siis hekin. Kielitaitoisiin venäläisiin törmää kansainvälisissä baareissa ja ihan OK tyyppejä ovat. Ne vain venäjää sönkkäävät ovat sitten aivan muuta.

        Eikös Suomessakin ole venäläisturistien tuomat eurot vähentyneet.
        Ei ole enää heillä rahaa matkustamiseen.


    • onko rusaterit?

      Kuka tuota Masan paikkaa nykyään isännöi ?

      • jos koskaan

        Kaksi naista, venakkoa, sitä pitävät. Asiakkaita käy harvoin.


      • uo tu juu juu
        jos koskaan kirjoitti:

        Kaksi naista, venakkoa, sitä pitävät. Asiakkaita käy harvoin.

        Masan lopettaminen on tuonut Suomilaiset myös Sanin Baariin. Tytöt kertovatkin, että kaikilla 10 suomipoikaystävää, joka tekee 300*10 eur/kk. Harva pääsee taikkulassa tuohon ansiotasoon. Good for You.


      • mielenkiinnosta ihan
        uo tu juu juu kirjoitti:

        Masan lopettaminen on tuonut Suomilaiset myös Sanin Baariin. Tytöt kertovatkin, että kaikilla 10 suomipoikaystävää, joka tekee 300*10 eur/kk. Harva pääsee taikkulassa tuohon ansiotasoon. Good for You.

        Tuohan tekee 3000 nettotulot eli reilu 120.000 patia kuussa. Täytyypä käydä tyttöjä haastattelemassa, tarjoovat varmaan kaljat, kun tällainen tavallinen eläkkeellä oleva opettaja eli ihan tuohon tasoon pääse.


    • muguli

      Hieno homma että vähenee ja on kuulemma jo hiljentynytkin aika hyvin. Sivistymätöntä porukkaa jolla ei ole yhtään käytöstapoja.

    • Hvuugug

      Toivottavasti vähenee myös Suomalaiset jauhopäät.

    • Waynö

      Hesarissa oli tänään artikkeli, jonka mukaan 50 000 sloboa on jäänyt ulkomaille jumiin konkurssiin menneiden matkatoimistojen takia. Venäjän vakuutusyhtiöiden liitto arvioi, että vähintään neljäsosa venaläisistä matkatoimistoista suljetaan lopullisesti.

      Venäjän taloudelle ennustetaan miinuskasvua ensi vuodeksi. Ainoa myönteinen asia sloboille on, että Putin laajentaa liian pientä Venäjää. Häntä eivät haittaa laajentamisen seuraukset Venäjän taloudelle tai sloboille. Suuri koko on tärkeämpää kuin syyttömille aiheutuvat kuolemat ja hankaluudet.

      Urhet slobot pitävät Putinia sankarinaan. Tällaisella sankaruudella on Venäjällä pitkät perinteet. Stalinkin tapatti 20 miljoonaa oman maansa kansalaista pysyäkseen vallassa, ja häntä ylistetään yhä!

    • aikansa kaikkea

      Eipä näy enää Isvestiassa olevan 5 v:n rahoitustarjouksia Thaimaanlomille. Rusat palaa Neukkuvaltioon nopeammin kuin Väyrynenkään uskoisi. Vaan hyvä niin, johon niille saatiinkin nauraa, etenkin niiden Iisakinkirkkohankkeille.

    • Hua voitolla

      Tosiasiahan on myös se. että ainoa paikka Thaimaassa on Hua Hin, jossa venäläisten määrä vain lisääntyy. Paikkahan on paljolti Venäjän mafian hallussa ja tietenkin silloin myös Putinin.

    • tulkoot putputit

      pUTPUT inni on luvannut suojella kaikkia venäläisiä, joita myös tshuhnat ovat, ainakin olivat 109 vuoden ajan, kaikilta veronkiertoministereiltä ja vastaavilta roistoilta.

      Voi olla putputinin tulessa tilanne, jolloin ostetaan vain menomatka Pattayalle, ainoaan suomalaisella turvalliseen paikkaan, jossa myös viihtyy.

      • 1918 tilanne

        Eikös se ollut se Illirianov, joka tuollaista väitti, yrittää rakentaa nykyhallinnon vastaista rintamaa.

        Jos Menseviikit alkaa Putinbolsuja vastaan sodan, on thaikkula russaa taas täynnä, pakenevat, jos ovat vaan saaneet rahansa pois maasta.


      • toiveuntako ?
        1918 tilanne kirjoitti:

        Eikös se ollut se Illirianov, joka tuollaista väitti, yrittää rakentaa nykyhallinnon vastaista rintamaa.

        Jos Menseviikit alkaa Putinbolsuja vastaan sodan, on thaikkula russaa taas täynnä, pakenevat, jos ovat vaan saaneet rahansa pois maasta.

        se on Andrei Illarionov

        http://yle.fi/uutiset/putinin_ex-avustajan_kootut_lausunnot_ukrainaan_sota_venajan_rajat_piirretaan_uudestaan_putin_haluaa_suomen/7470369

        Saatais Desantti Bäckman muuttamaan Taimaaseen, niin tulisi baarien hauskat tytöt suomeen pakolaisiksi. Jo vain olisi hauskaa.


      • POHOJALAASET LÄHTÖÖ!

        Puna-armeija ei uskalla höökiä enää talvea vasten, palelluttivat munasa niin pahasti Raatteella. JA NIIN PALELLUTTAVAT NYTKI JOS TULOOVAT !


      • Huonosti mennee
        POHOJALAASET LÄHTÖÖ! kirjoitti:

        Puna-armeija ei uskalla höökiä enää talvea vasten, palelluttivat munasa niin pahasti Raatteella. JA NIIN PALELLUTTAVAT NYTKI JOS TULOOVAT !

        Olipas pojalla leuhkat eväät , jäitä hattuun !
        Onko tosiaan Pattis niin pilalle p... eiku mennyt ettei EDES venäläiset siellä
        viihdy enää.


      • hyvä Hua Hin
        Huonosti mennee kirjoitti:

        Olipas pojalla leuhkat eväät , jäitä hattuun !
        Onko tosiaan Pattis niin pilalle p... eiku mennyt ettei EDES venäläiset siellä
        viihdy enää.

        Totta venäläiset ei viihdy Pattayalla enään. Koska paikalliset eivät suostu palvelemaan niitä. Sen seurauksena venäläisten matkailu suuntautunut Hua Hiniin, ilmestyyhän siellä venäjänkielinen sanomalehti ja onhan Huassa myös venäjänkielinen TV asema. Hua Hinissä venäläiset saavat yhä palvelua omalla kielellään lukuisista asunnon välitys firmoista.


    • niin makaa kuin enne

      On niitä täällä mutta ei niin kuin ennen, enää ei liiku komppaniat. Väittävät, että hotellitkin, jotka perustaneet bisniksinsä pelkkiin venäläisiin, ovat nyt ongelmissa.

      Walkkarin venakkokorttelissa eurooppatyttöjä niinkuin ennenkin, joukossa joitain suomalaisia freelancereitä.

      • freela

        missäs niitä suomalaisia freelancereita on saatavilla ? ois mukava joskus testata moista harvinaisuutta.


    • rajat kiinni heti
      • nynetuloo

        On sulla fantasiat.


    • freela

      On se kumma että toiset laukkaa suomipaarissa pattayalla ja sitten toisia kummastellaan jos haluaa maksaa härmäläisestä vosusta.
      Löytyykö tarjontaa vai ei ??

      • taloustavara

        Voisin ottaa talveksi kotimaisen elätin. Onko ketään alle kolmikymppistä taloudenhoitajaa joitilaana ?


      • kaljapaarit täynnä
        taloustavara kirjoitti:

        Voisin ottaa talveksi kotimaisen elätin. Onko ketään alle kolmikymppistä taloudenhoitajaa joitilaana ?

        Kosippa tuota palstan sisukkainta sisällöntuottajaa, Sika Amaliaa. Toki vain, jos siedät reilusti ylipainoista hermonsa viinalla raunioittanutta entistä katunaista.


    • Naisia kunnioittava

      Suomessa menee niin heikosti ja nuorisotyöttömyys on sitä luokkaa että nuoret naiset tekee mitä vaan yhden baari-illan eteen. Eivätkä pyydä edes rahaa aamulla lähtiessään. Tätä kutsuisin luontaistaloudeksi.

      Kerron erään tarinan muutaman vuoden takaa Lahtelaisesta yökerhosta. Oli ukkosmyrsky ja sähköt men puolesta kaupunkia. Baarissa sytyteltiin kynttilöitä ja tunnelma oli ok kunnes asiakkaille kävi ilmi että korttimaksulaite ei toimi ilman sähköä.

      Minulla sattui olemaan käteistä aikamoinen pinkka juuri silloin lompakossa. Huusin hönöpäissään hövelinä että ne kenellä ei ole korttia niin minä tarjoan!

      Kundeilla paitsi parilla kaljasiepolla ei antanut itsetunto periksi ottaa lahjoja vastaan mutta nuoria mimmejä kertyi ympärilleni puolen tusinaa. Pistettiin baaritiski koreaksi shoteista, bisseistä ja drinkeistä minun piikkiin.

      Mimmit olivat ihan myytyjä että kuka kumma tarjoaa ventovieraille drinkkejä baarissa niin paljon kuin ne haluaa ihan hyvää hyvyyttään?
      En ajanut juuri lainkaan sitä takaa että pokaisin jonkun heistä tarjoamalla vaan halusin että kaikilla on kivaa. Olinhan ukkomieskin.

      Kaksi tytöistä (noin 23v) kysyivät valomerkin jälkeen minnepäin olen menossa. Olivat menossa samaan suuntaan lähemmäksi ja kysyivät voidaanko jakaa taksi. Minä että tottakai. Matkalla tytöt supattelivat jotakin ja hihittelivät. Kun taksi pysähtyi heidän (tai heistä toisen) asunnon kohdalla niin sanoin että hyvää yötä tytöt, minä hoidan taksimaksun perillä.

      Tytöt nousivat autosta pois, avasivat oveni (pelkääjän puolelta) ja kyykistyivät suutelemaan minua molemmat aivan sikakiimaisesti. Kun kuski köhäisi hetken kuluttua että "köhöm?" niin kysyin tytöiltä että tuunko teille kylään johon tytöt sanoi tuut ja repivät minut ulos autosta.

      Loput on sitten matkailupalstalle painokelvotonta materiaalia.

      Sitten kysymykset: -Olikos nuo tytöt maksullisia vai ei? Olivatko he siis sellaisia joita kutsutaan rumalla nimellä? Koska he olivat suomalaisia tavallisia tyttöjä niin miksi he toimivat kuten toimivat? Olinko minä idiootti huoripukki vai vain tavallinen tilanteen viemä heteromies?

      Tarina on tosi. Deittailin toista tytöistä eroni jälkeen mutta homma kuivui sekin.

      Suuri kysymys kuuluu että missä kohtaan nainen muuttuu huoraksi kenenkin mielessä?

    • pompelipimpeli

      Mielestäni naista voi kutsua huoraksi jos kaupankohteena on eroottinenpalvelu joka hinnoitellaan aika tai suoritusperusteisesti.
      Tässä tapauksessa maksu suoritetaan käteisenä.

      Drinkien, turkkien tai lounaan tarjomisen jälkeen suoritettu akti on enempikin kaksisuuntainen luontaisetu.

      Päivärahan maksaminen tyttöystävälle muuttaa hänet huoraksi jos seksiä on tarjolla vain maksun eräännyttyä.

    • p,ate

      Ukrainan tytöt tuskin on minnekkään lähdössä Pattayan kaduilta.
      Oikeen mukavaa vaihtelua tuovat tarjontaan, viime talvenakin pariin otteeseen tuli kestitettyä tyttöjä.

    • tyydyn taikkuihin

      Niiden Ukranalaisten takia ei tarvitse Thaimaahan matkustaa, niitä on Suomessakin. Mutta ymmärrän toki tuon vaihtelun tarjonnassa. Lähtikö 1000 THB ?

      • kolmetonnia

        Tais olla kolmetonnia, sen verran olin kovemmassa jurrissa ettei ihan varmaa voi sanoo.


      • kolmetonnia

        Tais olla kolmetonnia, sen verran olin kovemmassa jurrissa ettei ihan varmaa voi sanoo.


      • ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
        kolmetonnia kirjoitti:

        Tais olla kolmetonnia, sen verran olin kovemmassa jurrissa ettei ihan varmaa voi sanoo.

        ja tuli

        ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็༼ ຈل͜ຈ༽ส้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้


      • soilta nähtyä
        kolmetonnia kirjoitti:

        Tais olla kolmetonnia, sen verran olin kovemmassa jurrissa ettei ihan varmaa voi sanoo.

        Ainakin pahimpina rusa-vuosina Welcomella käveli Irinoita, jotka panettivat 2 thb, normihoitona. Vaan harva otti heitä, ehkä slaavit, paikalliset ja normifarangit aussit, svedut, norskit suomipojat saksmannet britit ranskalaiset flaamit jne naureskeli heille. Toki thait vähän säälivät ja käyttäytyivät ihan osanottavasti heitä kohtaan.

        Tänä syksynä niitä ei enää ole näkynyt, menivät kuulemma immigraation putkan kautta takaisin kotimaahansa. Joukossa oli Karelskajan tyttöi, joku pamiloi jopa jotain soomensukusta, olisko ollut inkerikko.


      • Irinat häipyivät
        soilta nähtyä kirjoitti:

        Ainakin pahimpina rusa-vuosina Welcomella käveli Irinoita, jotka panettivat 2 thb, normihoitona. Vaan harva otti heitä, ehkä slaavit, paikalliset ja normifarangit aussit, svedut, norskit suomipojat saksmannet britit ranskalaiset flaamit jne naureskeli heille. Toki thait vähän säälivät ja käyttäytyivät ihan osanottavasti heitä kohtaan.

        Tänä syksynä niitä ei enää ole näkynyt, menivät kuulemma immigraation putkan kautta takaisin kotimaahansa. Joukossa oli Karelskajan tyttöi, joku pamiloi jopa jotain soomensukusta, olisko ollut inkerikko.

        Soilta näkeekin totuuden hieman toisena, kuin onkaan! Vai Irinoita olet 2 thb normihoitona pökkinyt...
        Taisit olla Huassa, jossa kaikki venäläisperäinen on suuressa alennusmyynnissä ja kauppa ei siltikään käy!
        Pattikselthan ovat venakot jo ajat sitten siirtyneet Hualle.


    • 28x...

      Nimimerkki Naisia kunnioittava heitti todellakin suuren kysymyksen joka on herättänyt keskustelua jo vuosituhansia.

      Jotkut huutelevat huoriksi kunniallisia naisia ilman perusteita.
      Joskus taasen ulospäin kunnollisilta vaikuttavat ovatkin todellisia rakkauden ammattilaisia.

      Uskon että mitään järkeenkäypää perustelua emme kuule. Nainen aina maksaa, se on varma. Joka maassa kaunis nainen valitsee seuralaisekseen varakkaamman jos valinnan varaa on. Jollei ole niin pummikin voi saada.

      Kyllä se ns. kunnollisen naisen ja huoran välinen raja on kuin veteen piirretty viiva...

      • 55c...

        Ainakin tollasen nyrjähtäneen sovinistisian mielestä. Ethän sä ajattelekkaan muuta kuin et naiset ovat rahalla saatavia ja hankit myös naisia rahan voimalla. Ethän sinä muuta osaakkaan kuin kehuskella sillä täällä ja et todellisessa elämässä saakkaan naisia ilman rahaa. Ajatusmaailmasi on saastainen ja sairas ja ilmeisesti miten kohtelet naisia ja puhut niistä on osa katkeruuttasi naisia kohtaan. Hallitset naisia rahalla ja tollasia köyhän maan kikattajia on hyvä hallita. Ainoastaan munattomat miehet käyttäytyvät kuin sinä ja käyttäytymiselläsi pikkaat omaa huonommuudentunnettasi.

        Sitäpaitsi kaikki naiset, jotka ottavat rahaa panosta, ovat huoria, heistä ei tee mikään kunniallista ja ne sinun typerät oppaasi ottavat monta kertaa päivässä panoista ja muista hoidoista rahaa ym. Itsekkin kirjoituksissasi kutsut heitä hienotunteisesti oppaiksi, koska et halua käyttää huora sanaa.

        Lopeta jo toi paskanjauhaminen.


    • ei vain näytä vaanon
    • pedro11

      no huoh...
      Heitä jo helevettiin tuo pelleily!!!!
      Ja tarkoitan mitä sanon!

      • hyvä että ei kutise

        VIIME VIIKOLLA julaksivat tiedon, että tiedemiesten mukaan rakkaus on keksitty virossa 365 mijl vuotta sitten. Oli kuulemma kalojen hommoo, mutta joka tapauksessa. Sitä en tiedä, rupesko alakerta kutisemaan samalla tavalla kuin viikonloppuna hiivasta vedellessä.


    • palvelut odottaa

      Useasta lähteestä olen kuullut, että thaimaa ei halua enää venäläisiä turisteja.

      Ainakin meillä Imatran seudulla venäläiset turistit ovat erittäin pidettyjä.

      Toivomme heitä lisää seudullemme. Tervetuloa heimokansamme jäsenet, meillä on ovet auki lämpimällä sydämmellä.

      Tietona tulijoille vielä, että yksittäinen turisti voi tuoda Venäjälle 50 kg lihatuotteita kerrallaan vakuumiin pakattuna.

      В качестве источников информации пришельцев еще, что один турист может принести в Россию 50 кг мясной продукции в момент времени в вакуумной упаковке. спасибо, , sbasiiba

      • lisää hupia kansalle

        Määs tuossa sanotaan, kutut ilmeisesti DesanttiDosentti Bäkmannia antamaan lisää lausuntoaja ja kansa nauraa!


      • tietoa minulle

        Yrittääkös ne nykyään viedä thaineitosia vakuumiin pakattuna, sinne Suurputilaan?


    • njet bonimai

      Nietu ruskii, nietu...
      Pysykööt vain siellä raja-aitojen toisella puolen, niin Thaimaassa, kuin Suomessakin.

    • laskenut jo 90 %

      Ainakin mtv uutisoi, että putinin lähtölaskenta on alkanut, kun pisti rahanviennin verolle.

    • Kylmä totuus
      • paaskasakkia

        Miten tämän päivän tilanne Venäjän matkustusmäärissä.
        Onko vieläkin hiljaista Pattijoen rannoilla.
        Mukavaa jos todellakin venäläinen paaska sakki olisi vaikka puolittunut.


      • 6000 finmuuttolintua
        paaskasakkia kirjoitti:

        Miten tämän päivän tilanne Venäjän matkustusmäärissä.
        Onko vieläkin hiljaista Pattijoen rannoilla.
        Mukavaa jos todellakin venäläinen paaska sakki olisi vaikka puolittunut.

        Vähemmän kuin Suomessa ja tuo luku on ajalta, ennenkuin "laittomien karkoitukset" eli visajuoksun lopettaminen alkoivat.

        Sanoisinko, että täällä on oikeasti eniten ausseja, sitten skandinaaveja kinkkejä, korealaisia jne


    • Karu totuus

      Ihan sama mitä sinä iniset, 60.000 venakkoa asuu siellä pysyvästi. Toivottavasti hallitset venäjän kielen että tulet toimeen siellä.

    • tule käymään

      Karu totuus. Laita niitä tilastoja esiin. Me jotka Pattayalla asumme tiedämme väitteesi silkaksi valheeksi. Venäläisiä on mutta vähentyneet viimeisen puolen vuoden aikana huomattavasti. Pattayalla asuu expatteja kun kaikki kansallisuudet otetaan laskuun alle 10000 ja sinä et kuulu etkä tule kuulumaan koskaan tähän joukkoon. Eniten brittejä expatheista on.

      • ???

        Mutta eihän toi sinun tietosi ole mitenkään vedenpitävää tilastotiedettä:

        "Venäläisiä on vähentynyt viimeisen puolen vuoden aikana huomattavasti."'
        "Pattayalla asuu expatteja kun kaikki kansallisuudet otetaan laskuun alle 10 000 ja sinä et kuulu etkä tule kuulumaan koskaan tähän joukkoon."

        Kovinpa tunnut olevan asioista varma:-) Mistäpä tiedät ihmisten liikkeistä ja missäpäin maailmaa he viettävät aikaansa tai lomiaan.

        "Eniten brittejä expatheista on."

        Mitähän tämä viimeinen lause tarkoittaa, jäikö kenties lause kesken?


    • inisijät pois

      Karu totuushan onkin niitä apukoulussa jo luokalle jääneitä ja inisee omiaan, koska aivotoimintansa ei riitä mihinkään muuhun, kuin asiattomiin höpötyksiin.

    • inisijänlätkäisijä

      Turpa kiinni helve'tin inisijä, itse olet apukoululainen jos et totuuksia ymmärrä.
      Suksi sinä vit'ttuun!

    • hihittelijä

      Hih, pilkuttaja- amalia on taasen päässyt vauhtiin. Kaksi pilkkua yhdessä lauseessa ja nekin väärissä paikoissa on jo maailmanennätys

      • sulle hihittelijä

        Mutta sinultahan puuttuu lauseen lopusta piste. Amalia kirjoitetaan isolla kirjaimella.


    • sikaystävä

      Inisijät pois on tomppeli. Ei tuo lause olisi tarvinnut yhtään pilkkua.
      Jäljittelemätön on hänen kirjoittelunsa kukaan muu ei pysty tuohon kuin sika amalia.

    • Mustan meren Irinat

      Nyt kannattaisi lomailla Krimillä, yhdellä eurolla sai 53,9 ruplaa mutta baateroita saa vain 40.

      Hintataso sinänsä voi olla hieman eri, mutta liukasta lihaa löytyy.

      • käyppä testaamassa

        luuletko, että Irina pyllistää 1000 ruplalla. Oikeassa elämässä, vaativat taaloja tai euroja ja vähintään 50, ehkö joku rupu narkki tai muu SikaAmalia saattaa pyllistää votkaryypyystä.


    • haaveita vain

      inisijänlätkäisijähän on jo varannut Tallinnan laivamatkan, siellä perillähän niitä venakkoneitosia saa sitten ostettua seurakseen, Pietarin matkaan rahat eivät riittäneet, mutta menolipun Tallinkille sai ostettua ja siivoamalla Tallinnassa aikoo paluurahat tienailla. Sellaista se on tuo elämä Thaimaasta haaveilevilla!

    • pääomat bahtiin

      Rupukalle tulee vientivero 15-alusta, joka vähentää rusa-määrää rajusti. Vaikuttanee myös Suomeenkin, joten paras muuttaa pikaisesti Pattikselle.

    • kelluva rupla

      Ehkäpä rupla alkaa vuodenvaihteen jälkeen kellumaan ja sen myötä kurssisyöveri onkin valmis.
      Ne vähäisetkin venäläisturistit, joita Pattayalla vielä muutama on. tulevat loppumaan käytännössä kokonaan.

    • raha-automaatti

      Venäläiset ovat valtaväestönä joutuneet kiristyksen kohteeksi. Yksi yleisin keino on kiristää rahaa mustamaalaamalla. Käytännössä miehen siemenneste otetaan talteen (tiedottoamana tai seksin aikana) ja kerrotaan, että siemennestettä lähetetään postin kautta tuntemattomille henkilöille (naisille tai lapsille) miehen kotimaassa tai thaimaassa.

      • ennakkotapaukset

        Joitakin vastaavia tapauksia on uutisoitu Suomen iltapäivälehdissä.


      • mdhfiu32
        ennakkotapaukset kirjoitti:

        Joitakin vastaavia tapauksia on uutisoitu Suomen iltapäivälehdissä.

        mikäs juttu tää on voisko joku valasta vähä? linkkiä tai jotain..


      • spermavarkaat

        Minulta otettiin siemennestettä talteen viimeksi eilen pattayan yössä.
        Lähettääkö ne sen jonkun kotiin? Mahtaa vastaanottaja olla ihmeissän.


    • näin on

      Hieman oudoksi mennyt tämä jutustelu venäläisturistien vähenemisestä Pattayalla, joka tapauksessa ovat vähentyneet huomattavasti.

      • back to the USSR

        siinähän vähenevät, ketä kiinnostaa ?

        Palaisi vanha Neuvostoliitto takaisin, SUURI JA MAHTAVA, kyllä oli kiva käydä konttaamassa Leningradissa ja alaa Volga-taksilla 3 pv herroiksi, 2 farkuillla ja muutamalla purukumilla.


    • mene nopeaan

      Oleppa hyvä back to the USSR, vapaassa maailmassa sinäkin voit, meidän suureksi iloksemme toteuttaa haaveesi!
      Muutappa sinne ihannevaltioosi Putinin hoitoon ja pysy siellä!

      Onnea matkaan, sitä tulet tarvitsemaan...

    • Nabiulliina Elviira

      Kesällä sai eurolla 45 , nyt 58, siis rupukkaa, bateja ei jööröllä saa kuin 41. Eiköhän tuo selitä rusakadon. Kun vielä matkalainaa ei saa ja puolet matkatoimistoista konkassa.

      • рожы блядские

        Kommentoiko Venäjän keskuspankin johtajakin tänne, ja ihan suhnan keelel ?

        Vaan totta, rubla on romahtanut, nyt 0,7 thb kun vielä reilu vuosi sitten sai 1,3 thb.

        Tuo ero on niin suuri, että pistää jo uusrikkaankin miettimään. Onneks Serebrolla on vielä varaa taikkulaan:

        https://www.youtube.com/watch?v=nlt5Wa13fFU


    • Hualainen

      Täällä Hua Hinissä on rupla vielä kovaa valuuttaa. Meillähän on kaiketikin Thaimaan suurin venäläisyhteisö täällä ja siksipä ruplan kurssikin pidetään hyvinkin korkealla, verrattuna normaaleihin valuuttakursseihin.
      Mutta eihän meillä täällä Huassa mikään muukaan ole normaalia, verrattuna muuhun Thaimaahan!

      • Hua ei normaaleille

        Hua Hinissä ei mikään ole normaali Thai toimintaa. Eihän sinne normaalit ihmisetkään matkoja tee, ainakaan normaali. Hua Hiniin matkustavat seksuaalisesti poikkeavat pervot ja peräreikien jyystäjät.


    • ihanat gayt

      Kyllähän täällä Huassa on niin hauskaa elää, meillä seksuaalisesti poikkeavilla!
      Ihania ladyboita paikka pullollaan, sinne gaypaikkaan halajan takaisin.

    • Pattis

      Kyllä Pattis on sentään yliveto!

    • eivät ehdi enää

      Kai ne vähenee, kun kun 4 miljoonalla virkamiehellä poistumiskielto ja loput tappelee Ukrainassa.

    • Hualainen

      Hyvin näyttävät tänne Huaan pääsevän, vähenemisestä ei tietoakaan!

    • 200 milj Pattiksella
    • Da da

      Venäläisten matkat Pattayaan lisäntynyt 20% viime vuoteen verrattuna joten ottakaa Suomi-Venäjä-Suomi sanakirjat mukaan.

      • di di

        Da Da lopeta Seiska lehden lukeminen ja aloita sanomalehtien lukeminen. Loppuisi nuo paskanjauhamiset ehkä. Venäläisten matkailussa romahdus matkustus määrissä joka puolelle maailmaa. Mutta sitähän ei Da Dan kaltainen pikkusielu voi tietää kun matkailee vain päivätarhaan alkoholisti äidin kanssa.


      • Tervemenoa
        di di kirjoitti:

        Da Da lopeta Seiska lehden lukeminen ja aloita sanomalehtien lukeminen. Loppuisi nuo paskanjauhamiset ehkä. Venäläisten matkailussa romahdus matkustus määrissä joka puolelle maailmaa. Mutta sitähän ei Da Dan kaltainen pikkusielu voi tietää kun matkailee vain päivätarhaan alkoholisti äidin kanssa.

        Pattayan tumputtaja veti herneen nenuunsa, miksi? Raaka totuus on että Pattayagrad on venäläisten valtaama ghetto jossa kaikki tapahtuu ryssän kielellä.


      • Kiitos niin menen.
        Tervemenoa kirjoitti:

        Pattayan tumputtaja veti herneen nenuunsa, miksi? Raaka totuus on että Pattayagrad on venäläisten valtaama ghetto jossa kaikki tapahtuu ryssän kielellä.

        Suomessa kotona tumputtava tervemenoa ei ole koskaan thaimaassa edes käynyt. Syyskuussa kun 25 päivää Pattayalla vietin oli venäläiset vähentynyt paljon siitä mitä tammikuussa 2014 oli. Seuraavan kerran menenkin maaliskuun alusta 2015 kuukaudeksi saa nähdä paljonko niitä silloin on. Kokeneita matkaajia ei ole koskaan häirinnyt muun maalaiset turistit missään. Mutta tervemenoa kaltaisia aivottomia pikkusieluja tuntuu häiritsevän niinkin paljon että surkeita provoja pitää viljellä.


    • ryss´ät Huaan

      Pattayan poliisimestari kieltämässä vähäisen venäläismatkustuksen sinne kokonaan, koska siellä ei ole samanlaisia venäläisten suurkommuuneja, kuin Huassa.
      Hua Hinissä sensijaan aiotaan voimakkaasti lisätä venäläisten matkustusintoa, onhan se Thaimaan suurin venäläisyhdyskunta. Huan poliisimestarin kertoman mukaan, hänen tulonsa ovat kolminkertaistuneet venäläisten huolenpidosta johtuen.
      Pattayallahan ei tälläista lahjontaa, mitä Huassa tapahtuu, sallita lainkaan.

    • buriman

      Noh nyt kuullut opasneidiltä ja sen kaverit ainakin pyörittelee somaa päätänsä,että se ryssien määrä taas kasvaa kohisten, ja sitä muut fallut ei oikein enää halua sitä arrujen ja ruskien kusetuksia ja riidanhalua!! Saas nähdä mitä palautetta ku suomipojat pääsee tontille, että paljon on ketäkin... HMM... Jokos se 28X... on sielläpäin?? :)

    • buriman

      Lisään vielä jotta ei ne minua häiritse nuo russakat kun meillä ihan eri intressit ja alueet. Khap :)

    • Terveiset Pattikselt

      burimanin opasneiti käynyt reissaamassa Hua Hinissä, jonne venäläiset ovat tietojen mukaan aloittaneet jälleen vuotuisen suurvaelluksensa.
      Täällä Pattiksella heitä ei onneksi näy kuin nimeksi.

      • dfuyteu

        Ihme väittelyä moisesta asiasta. Mitä ne horoperseet muka tietävät, kannattaa luottaa tilastoihin enemmän kuin tollasten mututietoihin.


    • buriman

      Voihan se olla niinkin, kun nuo Thaikut välillä liiottelee. Kertoili vaan kaverinsa kanssa mulle niin kun soitin, noh neiti Opas oli tosiaan reissussa täällä kylmässä Suonmaassa 3kk, niin kai vielä vähän jetlaagia joo :) Khap

    • Thaimaan kulkijapoik

      Kovinpa pienet eväät on dfuyteulla, rakkauden leikeissä, kun horoperseiksi kehtaa opasneitosia haukkua, mutta niinhän se pienikull.sten on pakko kertoa.
      Me tavalliset Thaimaan kulkijapojat olemme vain tiukkaa tavanneet!

    • Huaan menevät

      Thaimaan ulkoministeriöstä kerrotaan, että venäläisten matkailu Pattayan suuntaan on kokenut todellisen romahduksen. Hua Hiniin nähden on normaaliarvoissa ja vuodenloppupuolta kohden voimakkaasti kiihtymässä.

    • terveiset Huasta

      Kyllä meillä, täällä Huassa, selkeästi huomaa venäläisten lisääntyvän jatkuvasti.

    • onnea hualaisille

      Hyvä, että heitä siellä Huassa on, Pattayalta lähes täysin kadonneet.
      Vaikka yrittäisi kuinka kuunnella ei russkienkieltä täällä kuule.
      Onnea teille sinne Huaan, sitä tulette tarvitsemaan, ettei paikkanne muutu täysin Hua Hinistä, Putin Hiiksi!

    • loppuvatko

      Venäläisten matkailu Thaimaahan vähentynyt kymmeniä prosentteja ja ministeriön arvion mukaan, vähenee edelleen. Erityisesti Pattayan ja Phuketin suunnalla on väheneminen ollut voimakkainta.

    • what a fuck?

      Todellinen kysymys kuuluu: MITÄ VITUN VÄLIÄ?

    • Huan arkipäivää

      Onhan sillä paljonkin väliä, Pattayalla ei enää tarvitse hapankaalin ja mahorkan hajua haistella, joka kuuluu Hua Hinin arkipäivään!

      • Valolan Iines

        Onpa ihanaa aikanaan päästä sinne uuteen Pattayan suureen vesipuistoon.
        Hua Hinissä emme kunnollista löytäneetkään, vain onnettoman pahalle haisevan allasalueen, jota siellä kutsuivat vesipuistoksi, vaikka mitään kunnollisia liukumäkiä, eikä muutakaan löytynyt. Kertoivat kylläkin, että sinne rakentavat jotain uutta, mutta se kait loppuu kokonaan, kun on näitä venäläisten touhuja ja sellaiseen hapankaalipaikkaan emme kyllä koskaan tule matkustamaan.
        Pattayasta tulee kyllä ykköskohteemme Thaimaassa, kun sieltä ovat nämä ryssätkin loppumassa kokonaan.


    • Siistii!
    • Huan vesipuisto

      Todellakin näyttää aivan Hua Hinin systeemeiltä!

    • Huan vesipuisto
    • Pattayalle mennään

      Olipas hyvä, että saimme nähdä tästä Hua Hinin vesipuistosta oikean videon, kyllä nyt suuntaamme matkan Pattayalle.
      Ties mitä tauteja siellä Hua Hinissä saisi.

    • perheellinen

      Kyllä meidän perheellemmekin tuli täysin selväksi, videon katsottuamme, että tuo pahamainen Hua Hin ei ole koskaan Thaimaankohteidemme joukossa!

    • lumitanssi Huassa

      Hua Hiniin on paikallinen lahkolaisylisahamaani tanssimassa valkoisen joulun, kaikkea ne yrittävätkin saadakseen edes yhden turistin saapuvan paikalle.
      Onnistuukohan?

    • sinne menevät

      Putin päättänyt Hua Hinistä on tuleva venäläisten pääkohde Thaimaassa.
      Kaikille Venäläisille matkatoimistoille on annettu määräys asettaa tavoitteeksi 95% matkojen, Thaimaan myynnistä Hua Hiniin, muualle Thaimaahan suuntautuvista matkoista aletaan periä 20% ylellisyysveroa.
      Heikolla ruplallahan ei tämän jälkeen, muualle, kuin Hua Hiniin matkustetakkaan.
      Onnea Hualaisille, saatte sankan joukon ulkolaisia joukkoonne!

    • ihana loma

      On se hyvä, että lomamme on varattu Pattayan ihanaan kaupunkiin, jossa kaikkea hauskaa tekemistä ja mielenkiintoisia kohteita löytyy.
      Eikä tarvitse näin itäsuomalaisena tuota ruskien molotusta vähään aikaan kuunnella, jo sekin rentouttaa mukavasti.

    • levander2

      Olin Pattiksella marraskuun ja myös viime vuoden marraskuun. Näkemykseni mukaan venäläisten määrä on vähintään puolittunut. Ennen niin iloiset venäläiset naiset olivat kuin myrskyn merkki. Lisäksi heidän luottikorttinsa eivät kelvanneet monissa automaateissa.

    • ei toiste Hua Hiniin

      Käväisin lukemassa tuota Hua Hinin palstaa ja kyllä siellä on arvaamattoman huonot olosuhteet turisteille, joutuvat kaikki rannan sotkut siivoamaan ja sitä kaikenlaista sotkua siellä riittääkin sitten paljon.
      Ihanaa, saada pitää päätöksemme; Ei koskaan toiste Hua Hiniin.
      Kyllä Pattayan virikkeellinen paikka on meidän valintamme edelleenkin, sieltä Koh Changilla kait piipahdamme muutaman päivän.

    • Erica ja aviomies

      Miellyttävää kuulla, että Pattaya on kuitenkin se kunnollinen matkakohde, sinne päätimmekin suunnata mieheni kanssa, kun saimme luettua nuo Hua Hinin kauheudet. Todellakin vaarallinen paikka lomailijoille tuo Hua Hin on, kuinka sinne uskaltavat vieläkin ihmiset matkustaa? Meitä ei sinne saisi edes ilmaiseksi vietyä.

      • Suo siellä shampansk

        Koh Lantalla hotellissamme ei tullessamme ollut yhtään venäläistä, vain synkkiä skadinaaveja, eritoten juoppoja ruotsalaisia.

        Vaan viikonloppuna paikalle pärähtikin n. 20 iloista venäläistä. Voi sitä riemua, sääli vaan, että viipyivät vaan 3 päivää.

        Sitten alkoikin turistipuhe patinpihistyksineen, ruotsalainen labiliteetti lokinhuutoineen JOOOOOOOOOOOOOOO, suomalaisten äimistely jne jne.

        Oikein aloin kaivata rusantereja takaisin. He osasivat elää, kuitenkin muita häiritsemättä.

        Suo siellä, shampanskaja täällä. Olemmekohan väärin veljemme valinneet ?


      • Ei Svenssoneille!
        Suo siellä shampansk kirjoitti:

        Koh Lantalla hotellissamme ei tullessamme ollut yhtään venäläistä, vain synkkiä skadinaaveja, eritoten juoppoja ruotsalaisia.

        Vaan viikonloppuna paikalle pärähtikin n. 20 iloista venäläistä. Voi sitä riemua, sääli vaan, että viipyivät vaan 3 päivää.

        Sitten alkoikin turistipuhe patinpihistyksineen, ruotsalainen labiliteetti lokinhuutoineen JOOOOOOOOOOOOOOO, suomalaisten äimistely jne jne.

        Oikein aloin kaivata rusantereja takaisin. He osasivat elää, kuitenkin muita häiritsemättä.

        Suo siellä, shampanskaja täällä. Olemmekohan väärin veljemme valinneet ?

        Kerran ilmeisesti jossain kamoissa ollut svedupetterien seurue ei uskonut että vaimoni ei ole yhteistä omaisuutta vaan tuli vähän väliä repimään tätä käsivarresta tanssimaan baarissa. Lopulta nousin seisomaan ja sanoin että nyt painukaa vittuun tai alkaa lätty lätistä. Yksi kaveri ei uskonut silloinkaan vaan meni kyykkyyn vaimoni viereen, laittoi käden tämän olkapäälle ja sanoi että kysytään vaimoltasi haluaako hän tanssia.
        Minä vastasin säikähtäneen vaimoni puolesta potkaisemalla polvella homopetteriä naamariin. Toinen tuli kohti niin latasin häntä heti vastapalloon. Siinä ne pojat avittelivat sitten toisiaan pystyyn ja hokivat "oletko hullua" ja hoipertelivat pois paikalta muiden tuijottaessa äimistyneenä.

        Venäjän pojat ei koskaan tulisi ahdistelemaan jonkun toisen vaimoa mutta svenssoneilla ei ole juhlahumussa mitään häpyä.


      • terve menoo
        Suo siellä shampansk kirjoitti:

        Koh Lantalla hotellissamme ei tullessamme ollut yhtään venäläistä, vain synkkiä skadinaaveja, eritoten juoppoja ruotsalaisia.

        Vaan viikonloppuna paikalle pärähtikin n. 20 iloista venäläistä. Voi sitä riemua, sääli vaan, että viipyivät vaan 3 päivää.

        Sitten alkoikin turistipuhe patinpihistyksineen, ruotsalainen labiliteetti lokinhuutoineen JOOOOOOOOOOOOOOO, suomalaisten äimistely jne jne.

        Oikein aloin kaivata rusantereja takaisin. He osasivat elää, kuitenkin muita häiritsemättä.

        Suo siellä, shampanskaja täällä. Olemmekohan väärin veljemme valinneet ?

        Lienet niitä ryssärakkaita, joita Suomessa ei lainkaan tarvita, Sotši (ven. Сочи) on sinulle oikea matkakohde.


    • ällöttävää käytöstä

      Kyllä tuo ryssien molotus ja röyhkeä etuilu, paikassa kuin paikassa on liikaa.
      Hyvä, että Pattayalta ovat vähenemässä. Kerran satuimme samaan hotelliin ruskijoukon kanssa ja uskomatonta oli heidän etuilunsa aamiaisella ja ruoan kahminta, ei siinä toisille jätetty mitään, vaikka syömättä jättivät osan kahmimistaan!
      Altaalla olivat pyyhkeensä lepotuoleilla, vaikka eivät sinne ennen puoltapäivää edes tulleet. Receptioniin tullessaan änkesivät kaikkien edelle ja suuna päänä molottivat. Kovin vaivautuneita olivat virkailijatkin käytöksestään niin vastaanotossa, kuin muuallakin.
      Sepä siitä venäläisten toiminnasta...

      • aina vaan vähenee

        Rupla oli 1,5 prosentin laskussa dollaria vastaan ja 1,2 prosentin laskussa euroa vastaan. Raakaöljyn Brent-laadun hinta oli reilun prosentin laskussa eli arvossa 68,33 dollaria tynnyriltä.

        Perjantaina öljyn hinta laski alimmilleen viiteen vuoteen. Tänään alamäkeä on vauhdittanut muun muassa Kiinan viennin kasvun heikkeneminen ja tuonnin lasku.

        Nousussa on vain Sika Amalian into suoltaa palstalle p.askaa


    • erilaissii löytyy

      Centarassa on jokunen rusa, vaan puhuvat ameriikan kieltä eikä minkäänlaista ohittelua. No, voi olla, että ovat jo sen verran tahkoa kääntäneet, että oppineet mualiman tavoolle.

      MARAn johtaja itki tsuhnan uutisissa, että Suon koko matkailuala kaatumassa, kun 20% vähennys edessä.

      • näillä mennään

        Suurin huoli todellakin on Suomessa. Ihmisten nuiva suhtautuminen ei tee hyvää maan kiinnostavuudelle. Tämä koskee kaikkia kansallisuuksia, suomalainen osaa vain vihata kaikkea erilaisuutta, mm. ihonväriä ja toista äidinkieltä.


      • tuntuu ja paljon

        Ei tiedä maran sälli, Imatralla pudotus liki 40 %


      • Kyllä Mara tiethää

    • ruplasuosiimatkaajaa

      Luojan kiitos, vähenee myös tämä venäläisten rikollisten matkailu, niin Thaimaassa, kuin Suomessakin. Siitä pitää iloita ja onhan tosiasia sekin, että köyhät eivät toki enää pääse nauttimaan vapaan Suomen länsimaisista antimista. Pian kaiketikin saamme jälleen Venäälle rahdata sukkahousuja ja muuta vastaavaa ja meillehän se matkailu siellä onkin sitten lähes ilmaista. Dievuskat pyörivät onnessaan, kun pääsevät suomenmiehen peiton alle yöharjoituksiin ja saammekin lauleskella iloisin mielin "sellanen ol Viipur, sellanen ol Viipuri, panomiesten kaupunki" , tietenkin osa matkailijoista suuntaa myös Pietarin henkeäsalpaavan yön rientoihin.

      • Let go let go

        Toistaiseksi on kuitenkin niin että 99% niistä venäläisistä jotka lomailevat Suomessa ovat varakkaampia kuin sinä ja tuovat Suomelle enemmän tuloja kuin sinä. Anna niiden olla ja tulla.

        Minä en ketään kansaa rakasta enkä vihaa jos en tunne koko tyyppiä. Koskaan ei ole harmia ollut. Jos tulee niin kerron sitten.


      • itäsuomalainen
        Let go let go kirjoitti:

        Toistaiseksi on kuitenkin niin että 99% niistä venäläisistä jotka lomailevat Suomessa ovat varakkaampia kuin sinä ja tuovat Suomelle enemmän tuloja kuin sinä. Anna niiden olla ja tulla.

        Minä en ketään kansaa rakasta enkä vihaa jos en tunne koko tyyppiä. Koskaan ei ole harmia ollut. Jos tulee niin kerron sitten.

        let ku let ku onkin niitä hjuumormiehiä, kaikkihan tietävät, että suurin osa näistä Venäläismatkaajista on halvalla tänne saapuvia päivä- ja viikonloppumatkaajia, jotka jättävät reissuiltaan hyvinkin vähän rahaa Suomeen. Nythän ruplan romahdettua on käynyt juurikin niin, että varakkaampien Venäläisten matkailu on vähentynyt vähemmän, kuin näiden nk. persaukismatkailijoiden. Tuo heidän konnamatkailunsa valitettavasti ei vähene riittävästi, paljon poliisi ja tulli pysäyttelevät näitä rosvomatkalaisia!


      • Epätietoinen..
        itäsuomalainen kirjoitti:

        let ku let ku onkin niitä hjuumormiehiä, kaikkihan tietävät, että suurin osa näistä Venäläismatkaajista on halvalla tänne saapuvia päivä- ja viikonloppumatkaajia, jotka jättävät reissuiltaan hyvinkin vähän rahaa Suomeen. Nythän ruplan romahdettua on käynyt juurikin niin, että varakkaampien Venäläisten matkailu on vähentynyt vähemmän, kuin näiden nk. persaukismatkailijoiden. Tuo heidän konnamatkailunsa valitettavasti ei vähene riittävästi, paljon poliisi ja tulli pysäyttelevät näitä rosvomatkalaisia!

        Laittaisitko linkkiä tai tilastoja kiitos kun ei ole oosunut omiin silmiin. Kiitos viel kerran!


    • itäsuomalainen

      Tuossa päivittäin kun liikun kaupungilla, niin hyvinkin asian tiedän. Hienoa, kun noin etukäteen kiittelet, harvoin noinkin kiitollisia henkilöitä saa täällä netissä kohdata!

    • niin nytkin

      Pattikselta päivää !

      Ainakin tässä **** -hotlassa ainoat, jotka varaa pyyhkeillä tuoleja, ovat ruotsalaiset.

      Yksi äijä tuo auringonnousun aikaan pyyhkeitä. Tulin aamulenkiltä ja vein äijälle lapun, luin sille venäjäksi mitä siinä sanotaan ja laitoin keräämään pyyhkeet pois.

      Eipä ole enää lokki naukunut sen jälkeen. Se on ollut aina suomalaisen osa laittaa ruotsit ojennukseen, ihan vimosissa loppupeleissä.

      • streittii

        Kaveri käytti suoraaviivaisempaa tyyliä, hän keräsi pyyhkeet tuoleilta ja heitti ne jäävesialtaaseen joka aamu. Neljäntenä aamuna ei ollut enää yhtään varauspyyhettä tuoleilla.


    • koht tullaan

      Siellä Pattiksellahan ovat Venäläiset lähes kadonneet pois, niin onhan se matkailun laatu parantunut huomattavasti. Hua Hinissäpäin kuulemma ovat hätää kärsimässä, kun sinne kaikki russkit nykyisin matkustavat.

    • vain rikkaat

      1e= 91 ruplaa

      • bolshoi skandal

        100 mk = 100 rupukkaa, seppälän farkut 35 mk = 110 rupua


    • tavataan Viipurissa
      • rajat auki Irinoille

        Vaalimaalla 5 tunnin jonot, siis suhnia jonottamassa vennäin herkkuja


    • Ryssä on ryssä

      Kohta on niin, etta jos pudottaa 100 ruplaa maahan Punaisella torilla niin miliisi sakottaa roskaamisesta.

    • Patilan Ossi

      Vaikka täällä nyt kaikenlaista kirjoitetaankin Pattayan venäläisturismista, niin totuus on se, että huomattavasti on vähentynyt!
      Bangkok Post kertoo, kolmannella kotimaisella asiasta lisää:

      http://www.bangkokpost.com/business/tourism/450522/russians-give-pattaya-a-big-miss

      • elämän perusteita

        kolmas kotimainen on Amalian poikaystäväin kielet, joita en osaa, mutta Viipuri Pyöreä Torni alku - pää - jälkiruoka votkaryyppi 340 ruplaa, eli alle 4 eur. Ei meinaa taikut päästä tuon alle.

        Tuttuni Dima, vanha Pattiksen poika, sanoo, että jo vuoden ovat thaimaan hinnat olleet korkeammat kuin vennäin maala. Tämä ei sinänsä vaikuta hänen käynteihinsä condossaan Pratumnakilla.

        ps, dimmu ei etuile jonoissa ja syö aamiaiseksi suomipaarissa kaurapuurot kahavilla.

        pamiloi eli paasaa tsuhnaa paremmin kuin keskiverto tzädiläinen


      • suomilain kunniaan
        elämän perusteita kirjoitti:

        kolmas kotimainen on Amalian poikaystäväin kielet, joita en osaa, mutta Viipuri Pyöreä Torni alku - pää - jälkiruoka votkaryyppi 340 ruplaa, eli alle 4 eur. Ei meinaa taikut päästä tuon alle.

        Tuttuni Dima, vanha Pattiksen poika, sanoo, että jo vuoden ovat thaimaan hinnat olleet korkeammat kuin vennäin maala. Tämä ei sinänsä vaikuta hänen käynteihinsä condossaan Pratumnakilla.

        ps, dimmu ei etuile jonoissa ja syö aamiaiseksi suomipaarissa kaurapuurot kahavilla.

        pamiloi eli paasaa tsuhnaa paremmin kuin keskiverto tzädiläinen

        suomi-baarit ovatkin nykypäivänä trendiravintoloita, joihin ruotsit, turskit sakut jne tulevat mielellään kohtaamaan joitakin kaikuja 80-luvulta ja kokemaan napapiiriin eksotiikkaa, jota muista paareista ei löydy.

        Moni kokenut matkailija sanookin, että eksotiikka löytyy suomipaarista, ei muualta.


      • Biitsille
        elämän perusteita kirjoitti:

        kolmas kotimainen on Amalian poikaystäväin kielet, joita en osaa, mutta Viipuri Pyöreä Torni alku - pää - jälkiruoka votkaryyppi 340 ruplaa, eli alle 4 eur. Ei meinaa taikut päästä tuon alle.

        Tuttuni Dima, vanha Pattiksen poika, sanoo, että jo vuoden ovat thaimaan hinnat olleet korkeammat kuin vennäin maala. Tämä ei sinänsä vaikuta hänen käynteihinsä condossaan Pratumnakilla.

        ps, dimmu ei etuile jonoissa ja syö aamiaiseksi suomipaarissa kaurapuurot kahavilla.

        pamiloi eli paasaa tsuhnaa paremmin kuin keskiverto tzädiläinen

        Paljonko maksaa rantatuolinvuokra Viipurinlahdella Tammikuussa?


      • mmmmmmwwwww
        Biitsille kirjoitti:

        Paljonko maksaa rantatuolinvuokra Viipurinlahdella Tammikuussa?

        Viipurinlahdesta en tiedä mutta Pattayalla 150 THB


      • sakvau
        mmmmmmwwwww kirjoitti:

        Viipurinlahdesta en tiedä mutta Pattayalla 150 THB

        taitaa olla tänä päivänä 40 THB


      • levander2
        suomilain kunniaan kirjoitti:

        suomi-baarit ovatkin nykypäivänä trendiravintoloita, joihin ruotsit, turskit sakut jne tulevat mielellään kohtaamaan joitakin kaikuja 80-luvulta ja kokemaan napapiiriin eksotiikkaa, jota muista paareista ei löydy.

        Moni kokenut matkailija sanookin, että eksotiikka löytyy suomipaarista, ei muualta.

        On se todella eksoottista, kun aamulla varhain oikaiset Diamondin läpi Walking Streetille ja jo viisikymmentä metriä ennen Lassibaaria alkaa kuulua jurristen savolaisten ördaus.Siinä on sakemanneilla ja jopa ruotsalaisilla ihmettelemistä.


      • ilimakseks
        sakvau kirjoitti:

        taitaa olla tänä päivänä 40 THB

        Wtborgassa saat maata rallanna 20cm pehmeässä hangessa


    • edullista on

      Trusban vieressä, pikkupuistossa aivan ilmaiseksi voit nauttia meren lämmöstä ja vajaa sata metriä, kun kävelet, niin dievuskakin siinä tulee auliisti palveluksiaan tarjoamaan ja edullisesti...
      Hyvää Viipurin reissua sinulle, minä lähden Pattayan iloihin.

    • Pattijoelle

      Viipurin rehvoja ei kyllä tee mieli Pattijoki suuntana siinteleee.

    • Huasta löytyy
    • Pattayaan poika
    • on vosua jonossa

      Nyt kannattaa matkustaa Leningradiin taas pitkästä aikaa.

    • AikaHiljaista

      Vain Dongtanin rannalla oli venäläisiä. Muualla lisääntyvästi vain eurooppalaisia, taiwanilaisia, japanilaisia ja kiinalaisia

      • vainoakotimaassaan

        Taitaa olla sateenkaari-venäläisiä nämä Dongtanilaiset


    • kal-mun-tierra

      Edelleenkin ruskit ovat Pattayalta vähentyneet todella paljon, Hua Hinissä käväistessäni, molotusta oli kuultavissa paljon ja tv-kanava toimii.

    • hyiHui

      Kyllähän Hua Hinissä edelleen venäläismafia jyllää. Toiste en sinne mene. Tv:kin näyttää ryssien ohjelmaa. Onneton paikka.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe