Saako naisten kanssa jutella?

Kiusallista

Mulle on epäselvää, että voinko jutella kadulla ihan normaalisti asiasta kuin asiasta jonkun naisen kanssa vai ottaako nainen keskusteluyrityksen heti iskemisenä?

Ja tästä siis päästään aiheeseen, että välttelevätkö naiset keskustelemista avoimenkin ja sosiaalisen ihmisen kanssa, koska tunteet voivat herätä tätä miestä kohtaan ja sitten alkaa hänen välttelyleikki?

Ihmettelen siis tätä (varmaan ongelma pääkopassani), että miehet ja naiset ei uskalla keskustella toistensa kanssa kaupungilla kahviloissa jne. koska osapuolet luulee, että se on ahdistelua/iskemistä, mikä tekee koko keskustelusta hel-vetin kiusallista.

Saako ylipäätänsä naisten kanssa keskustella?

49

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhetaitoinen

      Naisten kanssa SAA KESKUSTELLA. Mikäli nainen suuttuu keskustelusta, on se sen naisen oma ongelma. Normaalissa maailmassa ihmiset osaavat puhua.

      • hhtybhygnty

        Normaalit miehet puhuvat naisten kanssa, peräkammarin pojat eivät puhu. Ja naisten tunteet eivät tosiaankaan herää mistään normaalista juttelusta miehen kanssa. Naiset ovat valikoivia miesten suhteen ja mies sytyttää jo ensimmäisen 3 sekunnin näkemisen aikana tai sitten ei sytytä ollenkaan.

        Vain pieni promille miehistä sytyttää naisen. Eli noin 99,5% miehistä voivat jutella naisen kanssa rennosti pelkäämättä, että nainen siitä ihastuu ja sen 0,5% ei tarvitse jutella sanaakaan ja nainen on joka tapauksessa ihastunut.

        Naisilla on aina ollut kyky suhtautua miehiin puhtaasti kavereina, miehillä sen sijaan tuntuu olevan vaikeuksia olla pelkkä kaveri naisten kanssa ilman, että mukaan sotkeutuu seksuaalista kiinnostusta.


      • hhtybhygnty kirjoitti:

        Normaalit miehet puhuvat naisten kanssa, peräkammarin pojat eivät puhu. Ja naisten tunteet eivät tosiaankaan herää mistään normaalista juttelusta miehen kanssa. Naiset ovat valikoivia miesten suhteen ja mies sytyttää jo ensimmäisen 3 sekunnin näkemisen aikana tai sitten ei sytytä ollenkaan.

        Vain pieni promille miehistä sytyttää naisen. Eli noin 99,5% miehistä voivat jutella naisen kanssa rennosti pelkäämättä, että nainen siitä ihastuu ja sen 0,5% ei tarvitse jutella sanaakaan ja nainen on joka tapauksessa ihastunut.

        Naisilla on aina ollut kyky suhtautua miehiin puhtaasti kavereina, miehillä sen sijaan tuntuu olevan vaikeuksia olla pelkkä kaveri naisten kanssa ilman, että mukaan sotkeutuu seksuaalista kiinnostusta.

        Olen kanssasi likipitäen samaa mieltä. Siksipä minua huvittaa naiset, jotka kertovat olevansa hitaasti lämpiävää tyyppiä. Silloin on äärettömän pieni mahdollisuus, että kannattaisi jäädä roikkumaan ja odottamaan naisen tunteiden heräämistä.


      • Äärettömän pieni
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Olen kanssasi likipitäen samaa mieltä. Siksipä minua huvittaa naiset, jotka kertovat olevansa hitaasti lämpiävää tyyppiä. Silloin on äärettömän pieni mahdollisuus, että kannattaisi jäädä roikkumaan ja odottamaan naisen tunteiden heräämistä.

        Kyllä sellaistakin tapahtuu. Ainakin on tapahtunut yhden kerran, minulle.

        Minua kävi sääliksi yksi aika ällöttävä tyyppi, joka oli ihastunut minuun. Puoli vuotta se rassukka jaksoi sinnikkäästi roikkua. Sitten tapahtui ihme, minä rakastuin.

        Siitä on jo aikaa, mutta voin sanoa, että se oli elämäni ainoa aito rakkaus.


      • ihanko äärettömän pi
        Äärettömän pieni kirjoitti:

        Kyllä sellaistakin tapahtuu. Ainakin on tapahtunut yhden kerran, minulle.

        Minua kävi sääliksi yksi aika ällöttävä tyyppi, joka oli ihastunut minuun. Puoli vuotta se rassukka jaksoi sinnikkäästi roikkua. Sitten tapahtui ihme, minä rakastuin.

        Siitä on jo aikaa, mutta voin sanoa, että se oli elämäni ainoa aito rakkaus.

        no huh huh


      • näin taas
        Äärettömän pieni kirjoitti:

        Kyllä sellaistakin tapahtuu. Ainakin on tapahtunut yhden kerran, minulle.

        Minua kävi sääliksi yksi aika ällöttävä tyyppi, joka oli ihastunut minuun. Puoli vuotta se rassukka jaksoi sinnikkäästi roikkua. Sitten tapahtui ihme, minä rakastuin.

        Siitä on jo aikaa, mutta voin sanoa, että se oli elämäni ainoa aito rakkaus.

        Kertoo paljon naisesta, jos kutsuu "elämänsä aitoa rakkautta" ällötykseksi ja ressukaksi.

        Tuollaiset ämmät ovat juuri sitä pohjasakkaa jota jokaisen miehen pitäisi vältellä.


      • Niin sitä!

        Tätä voi pitää hyvänä nyrkkisääntönä.

        Ja pitää muistaa että ne suomalaiset akat jotka kitisee siitä miten suomalaiset miehet eivät ole sosiaalisia, ovat juuri niitä jotka itse antavat kihota jokaisen jutteluyrityksen hattuunsa, jolloin tietysti miehet oppivat että kaikki mahdollinen kommunikaatio naisten kanssa on vähintään seksuaalista häirintää.


      • THäTs DisKAStinG:.!1
        näin taas kirjoitti:

        Kertoo paljon naisesta, jos kutsuu "elämänsä aitoa rakkautta" ällötykseksi ja ressukaksi.

        Tuollaiset ämmät ovat juuri sitä pohjasakkaa jota jokaisen miehen pitäisi vältellä.

        .

        "THÄts DisKASting!!!!!!!!!!111!!!!!!!1!!!" ällötys

        har!11

        .


    • mies.

      Naiset ei halua keskustella

      • ...

        Naiset ei halua keskustella sinun kanssasi?


      • kylä näi o

        Naisten kanssa ei saa keskustella


    • jättijölli

      Aloitan aina keskustelut tuntemattomien naisten kanssa lauseella: "36 cm".

      • …………….

        Sehän on hyvä tapa lopettaa keskustelu.


      • jättijölli
        ……………. kirjoitti:

        Sehän on hyvä tapa lopettaa keskustelu.

        Siihen se keskustelu yleensä päättyykin, koska naiset rupeavat repimään housujani pois.


      • ...
        jättijölli kirjoitti:

        Siihen se keskustelu yleensä päättyykin, koska naiset rupeavat repimään housujani pois.

        Niin, sinun päiväunissasi.


      • millisenttikuutio

        Paha mittakaavavirhe sulla, se on 36mm. Takasin koulun penkille hus!


    • tavallinen nainen

      Suomalaisessa kaupunkikulttuurissa ei ole ns. treffikulttuuria. Treffikulttuurilla tarkoitan tässä laajasti ymmärrettynä kaikenlasta, myös platonisesti motivoitunutta, tuntemattoman ihmisen lähestymistä selvinpän, arkipäivänä.

      Aloittaja lienee katsonut amerikkalaisia tv-sarjoja ja elokuvia ja luulee, että samat sosiaaliset koodit pätevät suomalaisessakin kaupunkikulttuurissa. Vaikka suomalaisessa ja amerikkalaisessa kulttuurissa on tänä päivänä paljon samaa, koska molemmat ovat osa ns. länsimaista elämäntyyliä, nämä maat ovat sosiaalisen kanssakäymisen osalta kuin yö ja päivä.

      Olen tavallinen suomalainen nainen. Jos tavallisena arkipäivänä kadulla seuraani lyöttäytyy tuntematon mies, joka kyselee kuulumisia, puhuu säästä tai alkaa hieroa tuttavuutta, koen sen epänormaaliksi käyttäytymiseksi, näen miehen omituisena hyypiönä ja toivon, että hän jättäisi minut rauhaan. Jos joudun tällaiseen tilanteeseen, hymyilen hienotunteisesti ja vastailen mahdollisimman niukkasanaisesti yrittäen saada miehen ymmärtämään, etten ole kiinnostunut hänen seurastaan. Tällä suhtautumisellani ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko miehen motiivi romanttinen vai täysin platoninen.

      • MielenkiinnostaVaan

        Aivan mielenkiinnosta: käyttäydytkö samoin, jos rupattelemaan tullut tuntematon on nainen? Ja miksi?


      • näin se menee

        Mutta jos seuraan lyöttäytyy ulkomainen mies, niin tilanne on tietenkin heti toinen, koska ymmärrät, että naisten iskeminen päiväsaikaan ruokakaupassa kuuluu hänen edustamaansa kulttuurin. Pienen rupattelun päätteeksi päädytte pikaiselle päiväpanolle.


      • _Sinkkunelli_

        Voi ei, toivottavasti aniharvat muut naiset ajattelevat samoin kuin "tavallinen nainen". :(

        Itse pitäisin sitä varsin virkistävänä, että joku tulee juttelemaan, on sitten mies tai nainen. Se on yleensä aina fiksun ja kivan ihmisen merkki, että pystyy ja haluaa puhua vieraillekin. Jokaista kommunikointia ei tarvitse ottaa niin hiton vakavasti - jos mies haluaa lähestyä romanttisesti, hän kyllä pyytää jossain vaiheessa puhelinnumeroa ja ellei, kyseessä oli vain rupattelua, eikä sitä sen vakavammin tarvitse ottaa.

        Harvoin kai kukaan spontaanisti aivan karmaisevalta vaikuttavalle ihmiselle alkaa muuten vaan niitä näitä jutustella, joten onhan se kiva, että vieras ihminen arvostaa sen verran, että kokee hyväksi ideaksi avata suunsa seurassani. :)

        Jos suomalaiset ei pelkäisi kommunikointia vieraiden kanssa niin julmetusti, meillä olisi taatusti paljon vähemmän masennusta ja itsemurhia, kun yksinäiset ihmiset voisivat vaihtaa muutaman sanan jonkun kanssa ihan muuten vaan. Joskus sekin auttaa, kun on oikein raskasta ja vaikeaa, että joku totaa: on sitten ilmoja pidellyt.


    • voin jutskata

      Riippuu ihan mitä mies sanoo ja kuinka lähestyy. Kyllä mä voin muutaman sanan tuntemattoman kanssa vaihtaa kunhan ei tule iholle ja ei tungettele liikaa. Usein ne aiheet tulee luonnostaan esim liukkaalla heitot petollisesta säästä, ukkosella juuri ukkosesta, bussipysäkillä bussin tulosta jne...

      • Näkijä enkä puhuja

        Hih. Ei bussin tuloa tarvitse kysyä. Kun sen bussin tulemisen kyllä näkee kun katsoo bussin tulosuuntaan.


      • hohhoijaa...
        Näkijä enkä puhuja kirjoitti:

        Hih. Ei bussin tuloa tarvitse kysyä. Kun sen bussin tulemisen kyllä näkee kun katsoo bussin tulosuuntaan.

        Olet siis sitä mieltä, että ei pidä jutustella.


      • dösä on dösä:.
        Näkijä enkä puhuja kirjoitti:

        Hih. Ei bussin tuloa tarvitse kysyä. Kun sen bussin tulemisen kyllä näkee kun katsoo bussin tulosuuntaan.

        .

        "Minä pidän busseista hyvin paljon!!!!!!!11!!!!!11!!!!!!1!!1!"

        har!!!

        .


      • pussykuski
        dösä on dösä:. kirjoitti:

        .

        "Minä pidän busseista hyvin paljon!!!!!!!11!!!!!11!!!!!!1!!1!"

        har!!!

        .

        minä pidän pussyistä hyvin paljon!!11!!

        har har !!!


    • Donatella

      Keskustelua? Suomessa!!!???
      Jos kännisten haisevien puliukkojen lähentelyä keskusteluna pitää niin...
      Ei Suomessa VOI puhua vieraalle. Ei miehelle eikä naiselle. Tiedän kokemuksesta.
      Jos uskallat, sinua katsotaan; onko tuo hullu? Humalassa? mitä se tahtoo? Onko se vaarallinen? jne.
      Pelkästään se, että jos neuvoa kysyisi esim löytää jokin tietty paikka, ihmiset säntää silmät kauhusta lautasen kokosina eteenpäin ja huitoo mennessään että älä tule lähelle! Bussissa jos yrität jutella,koko matkustajajoukko kääntyy tuijottamaan ja paheksuvia ilmeitä heitellään.
      Olen itsekin suomalainen, suomalaisten vanhempien tytär 6-vuotiaasta muualla elänyt ja kasvanut. En osaa suomalais-koodia, se on minulle vierasta vaikka aina silloin tällöin Suomessa olen käynytkin.
      Olen liian avoin ja ennakkoluuloton teidän oloihin. Mutta voisitte tekin tulla ulos sieltä tynnyristänne, täällä on suuri maailma ulkopuolella! Vai pelottaako?

      • Ei saa keskustella

        .

        "Ei saa keskustella"

        .


      • Hulabalooba

        Rikkoisitko vain suomalaisia normeja noissa tilanteissa? Esim. menet liian lähelle, lähestyt liian nopeasti tms Jos itse olet täällä, niin helpompi enempi opetella sen enemmistön tavoille, kuin kaikkien sinun tavoillesi. Tynnyrintappi :)


    • HyvätSuomalaiset

      Itse olen huomannut, että kyllä suomalaisten kanssa voi puhua! En ole mikään yltiösosiaalinen ihminen, aiemmin jopa päinvastoin, mutta juttelen toisinaan tuntemattomien ihmisten - miesten, naisten, nuorten ja vanhojen - kanssa silloin, kun siltä tuntuu. Eli esim. bussipysäkillä tai kaupassa, tilanteissa joissa molemmat ovat suht. paikallaan saman asian äärellä. Olen myös kysynyt usein aikaa tai suuntaa, eikä kukaan ole koskaan pahalla katsonut.

      Olen useimmiten hieman naureskellut jotain tilannetta, enkä ole mitenkään väkisin yrittänyt jatkaa keskustelua. Yllättävän moni ihminen yksinkertaisesti tykkää jutella, kunhan saa siihen mahdollisuuden. Noin yleistäen voisi sanoa, että sosiaalisuus kasvaa ihmisillä iän myötä: parikymppiset monesti ajattelevat sitä, mitä muut ajattelevat, ja ovat siksi hieman harvasanaisempia.

      Mielestäni huumori ja tilannetaju ovat erittäin tärkeää. Ei kukaan ala ventovieraan kanssa kylmiltään keskustelemaan Sokrateen teoksista kesken koiranpaskan keräämisen.

      • kylä näi o

        .

        "ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME? ARE YOU TALKIN' TO ME?"

        .


      • 5+10

        Just noin! :) Suomalainenkin puhuu ja juttelee ainakin muutaman sanan, kunhan ei tee aloitusta liian "amerikkalaisesti". Kysymys on aina hyvä aloitus: meniköhän se ja se bussi jo? Riippuu tietenkin myös missä päin Suomea ollaan kuinka avoimia tai sulkeutuneita ihmiset ovat...


      • Itse asiassa:.
        5+10 kirjoitti:

        Just noin! :) Suomalainenkin puhuu ja juttelee ainakin muutaman sanan, kunhan ei tee aloitusta liian "amerikkalaisesti". Kysymys on aina hyvä aloitus: meniköhän se ja se bussi jo? Riippuu tietenkin myös missä päin Suomea ollaan kuinka avoimia tai sulkeutuneita ihmiset ovat...

        .

        "Itse asiassa kenenkään kanssa ei saa keskustella"

        .


    • huhhhuuuuhhh

      täh?
      Ymmärrän kysymyksesi jos elät muslimimaassa, mutta mikäli olet Suomessa, niiin täällä ei tiedätkös sukupuolella ole väliä?
      Kannattaa opetella maan tavoille.. jos vastakkainen sukupuoli tulee vaikka kysymään reittiä niin ei ole iskuyritys, on vaan poloinen eksyksissä...

    • nalvdgö

      Ihmisillä on eri luonteenlaatuja. Joku on epäsosiaalinen ja toivoo ettei kukaan puhuisi, haluaa olla rauhassa. Joku toinen on sosiaalinen ja toivoo saavansa keskustella vähän joka paikassa. Samallakin ihmisellä voi olla lähes näitä ääripääfiiliksiä, päivästä ja olotilasta riippuen. Esim. itse olen ujo, en kovinkaan usein kehtaa aloittaa keskustelua, vaikka haluaisinkin joskus. Usein jos joku aloittaa keskustelun, pyrin edes näyttämään suht iloiselta ja hymyilevältä, mutta saan vastattua aika yksisanaisesti ja niin etten kanna itse keskustelua jatkoon. En vain osaa, ja joskus jos osaisin, en pysty. Tämä kyllä harmittaa itseäikin, mutta koulukiusaustaustalla sitä pelkää mokaamista ihan liikaa. Harmittaa siksikin juuri että pelkään sitä että toinen luulee minun luulevan että hän iskee. Siis se perisuomalainen "mitähän tuo ajattelee minusta"- epävarma meininki.

      Yleensä en luule joka keskustelunavausta iskuyritykseksi, en pidä sitä oletuksena. Joskus toki huvitan itseäni ajatuksella että ajattelikohan se tyyppi iskeä minua, joka kuukausi sitten kysyi kelloa. Tällainen ajatus tulee siis todellakin vitsinä mieleen. Totisemmin ajattelen että olin ehkä sen näköinen että minulta kehtaa kysyä.

      Ihan hyvin voi alkaa jutustella, mutta todellakin tilannekohtaisesti. Kiireisen vastaantulijan jos pysäyttää ja alkaa niitä näitä jaaritella, niin tuskinpa kukaan tykkää. Sen sijaan se bussipysäkillä ohi mennen kysäisy tai lausahdus on ihan ok. Toisen reagoinnista voi sitten päätellä kannattaako juttua jatkaa. Harva kai oikeasti luulee ihan tavallista jutustelua iskuyritykseksi, joku todella kaunis tai komea ihminen ehkä herkemmin, koska on tottunut ja lopen kyllästynyt niihin selkeisiinkin iskuyrityksiin. Mutta hänen häpeänsähän se on, jos väärin tulkitsee.

    • Eeköhä suanne

      Näkkööhä sen, jos ei halluu. Eele läks puhheeks yhe tuntemattoman emännän kans kassa jonos. Vaihettii kassoohhii, ku ee kulukenna jono minnekkää kotvaa aikkaa. Voi sittee silimmii säihket, melekone täti oll ; ).

      • Suomessa ei tapana:.

        .

        "Suomessa ei ole tapana keskustella"

        .


      • Eekö suanne
        Suomessa ei tapana:. kirjoitti:

        .

        "Suomessa ei ole tapana keskustella"

        .

        No nii ee ou, mut mukava se o silt lohkasta jottai jutu juurt. Eekä vua toljottoo yhttee pistteessee. Ehkäpä hiä kahto mikähä turjake tuokkii ukko o, mutt näätti kummissii ilahtuva : D.


      • Telepaattisia säteit
        Eekö suanne kirjoitti:

        No nii ee ou, mut mukava se o silt lohkasta jottai jutu juurt. Eekä vua toljottoo yhttee pistteessee. Ehkäpä hiä kahto mikähä turjake tuokkii ukko o, mutt näätti kummissii ilahtuva : D.

        .

        "On lupa kommunikoida ainoastaan telepaattisilla säteillä"

        .


      • Eekö suanne
        Telepaattisia säteit kirjoitti:

        .

        "On lupa kommunikoida ainoastaan telepaattisilla säteillä"

        .

        Ai tipsun myssy piähä ja eeku sätteilemmää --( ; i


      • z-zzät:.
        Eekö suanne kirjoitti:

        Ai tipsun myssy piähä ja eeku sätteilemmää --( ; i

        .

        huomaatko lähetän sulle zäteitä * zzät *

        .


      • puhe kiellettävä
        z-zzät:. kirjoitti:

        .

        huomaatko lähetän sulle zäteitä * zzät *

        .

        On lupa kommunikoida vain matkapuhelimen välityksellä kunhan maksaa siitä ja erityisesti verot. On veropetos kommunikoida maksamatta mitään, suun kautta puhuminen suoraan toiselle ihmiselle on soo obsolete technology it must be forbidded.


      • Eekö suanne
        puhe kiellettävä kirjoitti:

        On lupa kommunikoida vain matkapuhelimen välityksellä kunhan maksaa siitä ja erityisesti verot. On veropetos kommunikoida maksamatta mitään, suun kautta puhuminen suoraan toiselle ihmiselle on soo obsolete technology it must be forbidded.

        Mittee ne verot o? Eehä nuo minister aineksetkaa tiijjä mikä o sivutyö tahi veroto osinko ja mikä o köyhällistö palakka kuukkaues. Hyvs käsis sote uuistus, kohta ihimetellää minnekkäs ne siästetyt rahat hävis sielttää.


      • koksu lääkäri
        Eekö suanne kirjoitti:

        Mittee ne verot o? Eehä nuo minister aineksetkaa tiijjä mikä o sivutyö tahi veroto osinko ja mikä o köyhällistö palakka kuukkaues. Hyvs käsis sote uuistus, kohta ihimetellää minnekkäs ne siästetyt rahat hävis sielttää.

        .

        Koksu lääkärit ilman verokorttia vai mites senyt meni

        .


    • Lill Saunalahdesta

      Pitäisi olla paljon enemmän niitä miehiä jotka juttelevat naisille. Puhuvia miehiä pidetään älykkäinä, siis mies puhukoon naisille rohkeasti. Miehet, miksi pelkäätte naisia?

      • puheripuli

        Puheripuli ei ole älykästä se on joku hermostollinen paniikkireaktio suu käy vaikka ajatus on katkennut


      • ich m
        puheripuli kirjoitti:

        Puheripuli ei ole älykästä se on joku hermostollinen paniikkireaktio suu käy vaikka ajatus on katkennut

        No ne puheripulityypit puhuvat sekä naisille että miehille samat jutut moneen kertaan. Puheripulityyppi ei välttämättä edes näe, onko puhekumppani nainen vai mies. Puheripulityyppejä ei oo paljon.


    • kummitus

      Naisia on tässä suhteessa laidasta laitaan. Osa ystävistäni on avomielisiä, mikään ei tarkoita mitään ellei harrasteta seksiä (jos silloinkaan), itse olen ollut aika konservatiivinen enkä ole mielellän esim. hyväksynyt drinkkitarjousta tai tanssikutsua epäkiinnostavilta miehiltä. Nuorempana kaverit kuittailivat, mutta yhä useampi alkaa vähitellen varattuna ymmärtämään, että ns. viattomat pariutumiseleet eivät todellakaan yleensä ole viattomia ja turhan avoin suhtautuminen niihin aiheuttaa usein ongelmia.

    • Tanttojen Juntta

      Mikäli naiselle aikoo puhua, on anottava kirjallinen lupa kolmena kappaleena Tanttojen Juntta Komitealta, hinta 1200e / kpl alv elv toimituskulut 200e leimavero 250e.
      Luvan harkintaan menee 4 viikkoa ja yleensä lupa myönnetään vain erittäin hyvin perustelluista syistä.
      Mikäli asialla on kiire, voidaan asia käsitellä 3 viikossa ja kuudessa päivässä hintaan 25.000 euroa joka sisältää kaikki tarvittavat verot ja maksut.

      Mikäli joku ihmettelee maksuja ja veroja niin jokaisesta tapauksesta menee 5 euroa naisten etujen ajamiseen ja vain jäljelle jäävä osuus byrokratiaan.

      Komitea koostuu kymmenestä naisesta, ikähaitari 18v - 68v, joukossa on feministejä, opiskelijoita, kotirouvia, sekä työvoimatoimistojen ja kelan päälliköitä. Kerran joukkoon pyrki myös yksi yksityisen alan naistyöntekijä mutta eihän sellainen käy, sellaisen alan edustaja vaarantaisi komitean päätösten yksimielisyyden.

    • Anonyymi

      Ei saa, jos nainen on aviossa tahi kihloissa. Se keskusteleminen on silloin aviorikos piste aamen,,koska siitä voi syntyä himokkaita ajatuksia keskustelemaan tunkeneelle vanhapoikamiehelle vahingossa. T. vanhappoika 40

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe