Nyt olen löytänyt IHANAN MIEHEN

täysinmyyty

vihdoinkin.
Luulin, ettei nettideittailujen kautta voisi löytää.
Hän on niin komeakin, sängyssä peto, hyvä suutelija, osaa kuunnella ja puhua.
Ottaa minut niin ihanasti huomioon.

Ikävää, että välimatkamme on niin pitkä, ettemme voi tavata kuin sillöin tällöin.
Ehkäpä sekin asia korjaantuu ...

Tämä onnea on.

70

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööööäääää

      Hah hah haaa. Kuinkahan monta naista pedolla mahtaa olla siinä matkan varrella. Eihän jokaisen luokse ehdi kun harvoin.

    • täysinmyyty

      Niin sitä voisi luulla.... mutta ei niin ole.

    • pettynyt50

      Kannattaa lukea iltasanomat 11.7.2014 ja Iltalehti 22.7.2014
      Kertomuksia hurmuri huijareista.
      Kaikkea hyvää sinulle täysinmyyty

    • myytymyöskin

      Onko linkkiä laittaa?

    • liibalaaba666

      Juu me ollaan varmaan kohdattu sama IHANA mies ...

      • farkku

        Ehkä minäkin olen kohdannut saman henkilön,tuo korostetusti esille
        koulutustaan, todellisuudessa työtön.Muutaman tapaamisen jälkeen haluaa lainata
        rahaa.ym..........


      • kukin vuorollaan.
        farkku kirjoitti:

        Ehkä minäkin olen kohdannut saman henkilön,tuo korostetusti esille
        koulutustaan, todellisuudessa työtön.Muutaman tapaamisen jälkeen haluaa lainata
        rahaa.ym..........

        Voihan piru, naisilla onkin yhteinen mies joka käy hässimässä vuoron perään jokaista. Vielä kuvitellaan mies on yksin minun, kyllä hän saapuu luokseni kun töiltään ehtii.


    • hyihelvettiheitä1111

      Näitä on niin monta. ja sellaisia myös, joilla ns.jakautunut persoonallisuus.
      Heillä on deiteissä ja muissa kuvia joilla luovat profiileja, eivätkä ole niissä itse.
      En oikein ymmärrä, miten voivat tavata ihmisiä, jos naama ei ihan täsmää?

      Mutta ehkä se koko leikki netissä ja illuusio siitä, ett vedättää hyväuskoisia naisia saa potenssin nousemaan ja kotirunkkaus riittää sen purkamiseen...

    • täysinmyyty

      Älkää ilkeilkö :(
      Antakaa minun olla onnellinen -

      • Happy happy

        "Kel' onni on, se onnen kätkeköön."
        Ole onnellinen, mutta kannattaako sitä huudella täällä? Onnellisuus- palstalle?


    • jäi kiinni

      ja sitten on ne gubbet, joilla profiilit joka paikassa ja osassa väärillä tiedoilla. kuvakin vanhoilla äijillä vuosituhannen takaa. heti kun tulee yksikin epävarmuustekijä suhteeseen, lähdetään kurkkimaan netistä muita naisia. kun tavataan uusi nainen, poistetaan profiili vain siltä palstalta, jolla tavattiin, että nainen luulee äijän poistaneen profiilinsa. näitä on suomensuomalaisissa ja suomenruotsalaisissa gubbeissa yhtä lailla, ulkonäöllä ei merkitystä, sillä näitä on sekä komeissa että rumissa äijissä. alku on aina loistavaa, luvataan ummet ja lammet ja halutaan heti muuttaa saman katon alle ym.

      • Kaikenlaista

        Hyvä esimerkki miehestä, jolla on monta rautaa (naista) tulessa:
        Kirjoitteli kanssani tiheään tahtiin ja tähän malliin (ei sanatarkasti): "Vihdoin olen löytänyt sinussa naisen, jonka kanssa mennään yhdessä eteen päin."

        Kiva viesti siis tämä eilen tullut - paitsi että aloitus oli "Hei Xxxxxx" ja hah-hah, lopetus "Olet ajatuksissani Yyyyy"
        Sedällä pikkasen sotkeutuneet naiset keskenään!

        Ollaanpa naiset erittäin varovaisia nettideittailun suhteen - miehiä löytyy aivan joka lähtöön eikä mikään ole totta ennen kuin se toisin todistetaan (mies!)!


    • Mikä Gubbe??

      ????? Kuka,Missä,Milloin???

      • jäi kiinni

        no se gubbe joka tekee pimeitä hommia p-noilleen ja kaikille muillekin. ei tee kohta enää, kun gubbe oli sen verran debiili että ylläpiti haaremiaan Facebookissa ja naiset tajusi lyöttäytyä yhteen.


      • Panoja riittää!
        jäi kiinni kirjoitti:

        no se gubbe joka tekee pimeitä hommia p-noilleen ja kaikille muillekin. ei tee kohta enää, kun gubbe oli sen verran debiili että ylläpiti haaremiaan Facebookissa ja naiset tajusi lyöttäytyä yhteen.

        No kuka on gubbe??Jäi kiinni, no ei varmaan sen tahtia haittaa??


      • jäi kiinni
        Panoja riittää! kirjoitti:

        No kuka on gubbe??Jäi kiinni, no ei varmaan sen tahtia haittaa??

        ei tahtia tietty haittaa, mutta gubbe vapisee lopun ikänsä kun ryhmä entisiä p-noja ryhtyi nauramaan gubben touhuille ja maine paljastuu pikku hiljaa. gubbe ei tiedä mitään, että puolet facebook-kavereista nauraa sille.

        uusia naisia tietty löytyy, niitä jotka ei tiedä mitään historiasta.


    • HIH !

      Kenen lakanoissa se ihana peto mahtaa parhaillaan köyriä , antaen edes hetkeksi llämpöä kovaan elämään. Huomenna uusi kohde jonne siementään lennättää. Hih hih.

    • 69696969696969696969

      Ilmestyskirjasta löytyy peto 666,entä kuka on tämä peto??

    • kokemus sekin. ..

      Itselläni kokemus eräästä, joka täälä pörröä milloin milläkin nimimerkillä. On menettänyt perheensä, sekä suhteensa jäämällä niistä kiinni
      Mutta jälleen uusi nainen kuvioissa Ja mistäs Muualtakaan, kuin täältä...niin kauas kuin taas löytää uuden uhrinsa.. ettei vain olisi sama tuntemani mies kyseessä..

      • tilkku1

        Minullekin on sattunut tällainen, ettei olisi vain sama mies kyseessä, mitä tekee työkseen


    • on_kokemusta

      niin ja jos jätkä pitää jatkuvasti kännykkää äänettömällä ollessasi sinun luonasi, kannattaa miettiä, miksi näin on. mikä siinä nyt niin epänormaalia olisi, jos kännykkä silloin tällöin pirisisi, mikä on niin salaista, ettei koskaan voi puhua tai viestitellä kenenkään muun kanssa. sitten kun lähdetään yön jälkeen luotasi, onkin ne muitten naisten iltaiset ja öiset viestit ja puhelut purettavana. heh.

      • salainen6

        Olen pannut saman merkille ja tunnen erään reppujätkän, joka tekee tuota ja on naisia ympäri suomen. Eihän sitä voi vastata, kun naiset soittelee. tai sitten on puhelin autossa, ettei bain kukaan katso, tutukikaa naiset, selviää helposti


      • voi v...
        salainen6 kirjoitti:

        Olen pannut saman merkille ja tunnen erään reppujätkän, joka tekee tuota ja on naisia ympäri suomen. Eihän sitä voi vastata, kun naiset soittelee. tai sitten on puhelin autossa, ettei bain kukaan katso, tutukikaa naiset, selviää helposti

        Tiedän ainakin kolme jotka kiertää suomea sinne tänne ja ovat minuakin pyytäneet panoille tai "kahville". Vonkaus jatkuu aina vaan vaikka en ole suostunut "kahville". Ne pitäisi kyllä käräyttää. Kaksi niistä on varattuja.


      • on_kokemusta
        salainen6 kirjoitti:

        Olen pannut saman merkille ja tunnen erään reppujätkän, joka tekee tuota ja on naisia ympäri suomen. Eihän sitä voi vastata, kun naiset soittelee. tai sitten on puhelin autossa, ettei bain kukaan katso, tutukikaa naiset, selviää helposti

        ja sitten jos kännykkä on mukana olohuoneen pöydällä eikä jätettynä takin taskuun eteiseen niin se on aina käännettynä väärin päin. ite sitten voi vilkuilla välillä, kuka on viestitellyt, kun toinen ei ole vieressä. anna mun kaikki kestää!!!


    • lapsirukkahän

      Minäkin tiedän ainakin yhden.
      Useita profiileja eripaikoissa. Jossain kuvattomia joissain omalla kuvalla ja joissain jostain "pöllityllä" kuvalla.
      Kiertelee tosiaan ympäri suomea.

      Ei ole varsinaisesti varattu tai pitää itse itseään sinkkuna ja elää sinkun lailla.
      Kuitenkin hän lupailee naisille kaikenlaista, sanoo rakastavansa ja jopa kosinut muutamia.
      Kuvittelee kai, että tuollaisilla absurdeilla sanomisilla nainen jää koukkuun ja saa hänestä taas yhden vakipanon itselleen.
      Halveksii naisia ja jos hänen satujaan ei usko, alkaa kostaminen ja takanapäin paskanjauhaminen.
      Kertoilee eksistään täyttä soopaa ympäriinsä.
      Kerää niillä valheellisilla tarinoitaan sympatioita seuraavilta ja nykyisiltään panoiltaan.
      Ei minkäänlaista kykyä nähdä itseään, vaan projisoi kaiken ulkopuolelle toisiin ihmisiin.
      Ei ole hyvä näyttelemäänkään, joku ehkä saattaa häämäntyä hetkeksi.
      On niin röyhkeä valehtelussaan, että "normaali" ihminen ei voi uskoa, että joku kykenee niin rankkaan valehteluun ja siten saa hetkeksi uskomaan satujaan ja tarinoitaan.

      Surullinen tapaus.

      • ou_nou

        Ei se kuitenkaan reppureissaria tarvitse, vaan ihan on kiinteässä työpisteessä työskenteleviä miehiä myös. Esim. hlö, jolla pitkiä taukoja työssään tai "asuu" työmaalla; siellähän sitä on kiva chättäilla nettituttavuuksien kanssa. Kerrankin kävi niin, että mies oli Onlinessa treffipalstalla ja samaan aikaan tekstaili seurustelukumppanilleen. Tekstarit tuli kumman viiveellä, ilmankos, kun oli kiire s/tekstailla netissä!!!


      • Onneton lapsuus

        Nää on yleensä oppineet valehtelun lapsuudessaan, siksi se tulee niin luonnostaan, rauhallisesti puhuen. Yksikin eli lapsena paljon isovanhempiensa luona, kun oma äiti oli hunningolla. Ei saanut äidin rakkautta, ja nyt sitä pitää saada useilta naisilta samanaikaisesti. Ei osaa tuntea myötätuntoa kohtelunsa aiheuttamasta tuskasta. Viiskymppinen mies ja havittelee itseänsä paljon nuorempia naisia.


      • sitä saa mitä tilaa

        Miksi Suomessa on niin paljon , ilkeitä, pahansuovia ja katkeria naisia, jotka pilaavat tunnelmat joka keskustelupalstalla.

        Eivät kestä jätetyksi tulemista, vaan itkevät siitä joka palstalla..Mä en ole koskaan ymmärtänyt, tollasia lapsellisia naisia voi voi.


      • haloo jeppe
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

        Miksi Suomessa on niin paljon , ilkeitä, pahansuovia ja katkeria naisia, jotka pilaavat tunnelmat joka keskustelupalstalla.

        Eivät kestä jätetyksi tulemista, vaan itkevät siitä joka palstalla..Mä en ole koskaan ymmärtänyt, tollasia lapsellisia naisia voi voi.

        Hei sinä Jeppe. Tässähän ei ole kysymyksessä mistään normaalista jätetyksi tulemisesta vaan näistä auervaaroista jotka pelaavat häikäilemätöntä peliä useiden naisten kanssa ja valehtelevat kaikille naisille kaikesta. Taidat olla yksi niistä, kirjoitusasusi joka tapauksessa kertoo, ettet mikään älynväläystyyppi ole. Joko kirjoitat väärällä palstalla tai sitten et ymmärrä mitä pahaa on naisille valehtelemisesta ja heidän tunteillaan leikkimisestä. Normaali jättäminen on sitä, että ollaan normaalissa parisuhteessa ja kerrotaan kasvotusten, että "hei, tästä meidän justustamme ei nyt tule mitään jne." ja vasta sitten lähdetään etsimään uutta naista. Nämä tyypit eivät kerro naisille (monikossa) mitään, lähtevät hiljaa lipettiin, kun jäävät kiinni petoksistaan ja pahimmassa tapauksessa yrittävät uudestaan ja uudestaan vaikka olisivat jääneet kiinni. Kaksi aivan eri asiaa. Ymmärrätkö? Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?


      • Karma is a bitch
        haloo jeppe kirjoitti:

        Hei sinä Jeppe. Tässähän ei ole kysymyksessä mistään normaalista jätetyksi tulemisesta vaan näistä auervaaroista jotka pelaavat häikäilemätöntä peliä useiden naisten kanssa ja valehtelevat kaikille naisille kaikesta. Taidat olla yksi niistä, kirjoitusasusi joka tapauksessa kertoo, ettet mikään älynväläystyyppi ole. Joko kirjoitat väärällä palstalla tai sitten et ymmärrä mitä pahaa on naisille valehtelemisesta ja heidän tunteillaan leikkimisestä. Normaali jättäminen on sitä, että ollaan normaalissa parisuhteessa ja kerrotaan kasvotusten, että "hei, tästä meidän justustamme ei nyt tule mitään jne." ja vasta sitten lähdetään etsimään uutta naista. Nämä tyypit eivät kerro naisille (monikossa) mitään, lähtevät hiljaa lipettiin, kun jäävät kiinni petoksistaan ja pahimmassa tapauksessa yrittävät uudestaan ja uudestaan vaikka olisivat jääneet kiinni. Kaksi aivan eri asiaa. Ymmärrätkö? Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

        Jos jätkä on käyttäytynyt paskamaisesti pyörittämällä useita naisia samanaikaisesti ja valehdellut niille kaikille, miksi naisen pitäisi vaieta ikuisesti? HALOOOOOOOOO!!! Sitä saa mitä tilaa, todellakin, todellakin.


      • silmä silmästä
        sitä saa mitä tilaa kirjoitti:

        Miksi Suomessa on niin paljon , ilkeitä, pahansuovia ja katkeria naisia, jotka pilaavat tunnelmat joka keskustelupalstalla.

        Eivät kestä jätetyksi tulemista, vaan itkevät siitä joka palstalla..Mä en ole koskaan ymmärtänyt, tollasia lapsellisia naisia voi voi.

        Sori nyt vaan "mies"- Näissä caseissa naiset jättää. Olet varmaan kuullut "painu v..uun täältä, äläkä ota enää koskaan yhteyttä!" jäätyäsi kiinni nettideittailuistasi ja tautien tartuttamisistasi. Kuka siinä on jättänyt? :-)


      • Sairasta 2013
        silmä silmästä kirjoitti:

        Sori nyt vaan "mies"- Näissä caseissa naiset jättää. Olet varmaan kuullut "painu v..uun täältä, äläkä ota enää koskaan yhteyttä!" jäätyäsi kiinni nettideittailuistasi ja tautien tartuttamisistasi. Kuka siinä on jättänyt? :-)

        4 vastausta, yksi kirjoittaja??


      • Pelimiehet jättää
        silmä silmästä kirjoitti:

        Sori nyt vaan "mies"- Näissä caseissa naiset jättää. Olet varmaan kuullut "painu v..uun täältä, äläkä ota enää koskaan yhteyttä!" jäätyäsi kiinni nettideittailuistasi ja tautien tartuttamisistasi. Kuka siinä on jättänyt? :-)

        Näissä caseissa naiset jättää..Mitä paskaa, ei muuten jätä..


      • Jakorasiat
        haloo jeppe kirjoitti:

        Hei sinä Jeppe. Tässähän ei ole kysymyksessä mistään normaalista jätetyksi tulemisesta vaan näistä auervaaroista jotka pelaavat häikäilemätöntä peliä useiden naisten kanssa ja valehtelevat kaikille naisille kaikesta. Taidat olla yksi niistä, kirjoitusasusi joka tapauksessa kertoo, ettet mikään älynväläystyyppi ole. Joko kirjoitat väärällä palstalla tai sitten et ymmärrä mitä pahaa on naisille valehtelemisesta ja heidän tunteillaan leikkimisestä. Normaali jättäminen on sitä, että ollaan normaalissa parisuhteessa ja kerrotaan kasvotusten, että "hei, tästä meidän justustamme ei nyt tule mitään jne." ja vasta sitten lähdetään etsimään uutta naista. Nämä tyypit eivät kerro naisille (monikossa) mitään, lähtevät hiljaa lipettiin, kun jäävät kiinni petoksistaan ja pahimmassa tapauksessa yrittävät uudestaan ja uudestaan vaikka olisivat jääneet kiinni. Kaksi aivan eri asiaa. Ymmärrätkö? Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

        Tässähän ei ole kysymyksessä mistään normaalista jätetyksi tulemisesta vaan näistä auervaaroista jotka pelaavat häikäilemätöntä peliä useiden naisten kanssa ja valehtelevat kaikille naisille kaikesta.

        Ei auervaara ollut peli/panomies,perehdy taustoihin ennen kuin julistat täällä.ok


      • haloo jeppe
        Pelimiehet jättää kirjoitti:

        Näissä caseissa naiset jättää..Mitä paskaa, ei muuten jätä..

        Hei rakas Jeppe! Toivottavasti olet selvinnyt pahimmasta krapulastasi. Onko sinulla hermot kireällä? Pelkäätkö, että jäät taas kiinni pelimiehen jutuista? Voi, kirjoita minulle, niin minä kuuntelen, koska sinulla on nyt ihan liian korkea verenpaine, kun joudut jopa laskemaan täällä palstalla, kuinka monta vastausta kukakin kirjoittaa ja ihan selvästi olet tuohtunut. Minä olen kirjoittanut yhteensä neljä-viisi kertaa nettipalstoilla, mutta nyt minun oli ihan pakko kirjoittaa, kun olen huolissasi sinun hermoistasi. Voit sinä myös historian kirjat kirjoittaa uusiksi Auervaarasta. Häiritseekö sinua, jos sinua kutsutaan Auervaaraksi? Ärsyttävää, naiset ovat olleet ilkeitä sinua kohtaan, eihän niin saa tehdä. Kun sinä ne kaikki naiset olet kertomasi mukaan jättänyt, voitko kertoa, miten sinä pelimiehenä olet jättänyt heidät, kun kukaan ei ole sinulle haistatellut eikä sinua jättänyt? Äitisi varmaan opetti, miten suhde lopetetaan oikein. Kerro se meillekin, niin voimme välittää tiedon muille panomiehille. Avustasi ikuisesti kiitollinen :-) Voit myös laittaa osoitteesi, niin voin tulla silittämään päätäsi, että jaksat taas paremmin. Voimme tulla vaikka porukalla. Rakas, kulta pieni, olet ihana.


    • Kysyn vaan ?

      Mistähän nämä palstan naiset ovat onnistuneet löytämään kyseisiä reppanoita, on varattomia/ rahattomia vailla käytöstapoja, epäsiistejäkin vielä hampaat pesemättä, parturissa käymättä , huonosti pukeutuneita, eivät raaski tarjota edes kahvikupilllista naiselle. Jää jäljelle yksi mahdollisuus puutteistaan huolimatta he ovat sängyssä ilmeisen taitavia, asennot hallussa joilla naiset hurmataan pidetään ringissä mukana.

      • on_kokemusta

        Kyllä nää sisäsiistejä on, sehän se onkin, kun ulkoisesti ei eroa muusta porukasta. Kokemuksesta voi sanoa, että ei nyt voisi kehuskella sänkytaidoilla. Äijä luuli olevansa jotain, mutta pieni mies, pieni öhöm.


      • jessus
        on_kokemusta kirjoitti:

        Kyllä nää sisäsiistejä on, sehän se onkin, kun ulkoisesti ei eroa muusta porukasta. Kokemuksesta voi sanoa, että ei nyt voisi kehuskella sänkytaidoilla. Äijä luuli olevansa jotain, mutta pieni mies, pieni öhöm.

        Ettei vaan ole sama jäbä, joka on täälläkin käyny duunaamassa!!! Uudeltamaalta? Ei tosiaan oo kehumista...


      • tehokkuutta
        jessus kirjoitti:

        Ettei vaan ole sama jäbä, joka on täälläkin käyny duunaamassa!!! Uudeltamaalta? Ei tosiaan oo kehumista...

        varmaan miehilläkin naisista listoja, ettei tule päällekkäisyyksiä


      • on_kokemusta
        jessus kirjoitti:

        Ettei vaan ole sama jäbä, joka on täälläkin käyny duunaamassa!!! Uudeltamaalta? Ei tosiaan oo kehumista...

        Voi hyvinkin olla sama mies.


    • Hirveitä haaskoja..

      Täällä ne huutaa kotkat kuorossa,vittu mitä jakorasioita,epäsiistejä kämpät kaatopaikkoja.
      Asiat retuperällä joka ukolle annetaan eka iltana piparia.
      Sitten arvostellaan kuorossa täällä miehiä..Anna mun nauraa..

      • luulot_pois

        Eiköhän ne ukot sitä piparia ensin vonkaa. Ykskin ruma parrakas vanha äijä halusi saada jo puhelmitse ennen tapaamista. Hirveen näkönen pärstä ja treffipalstalla sata vuotta vanha kuva. Kun vielä peli toimisi mut kun ikää tulee niin.... Vikat naurut on kyllä naisilla!!! Jos kämppä on oma ni kai se on parempi ku vanhan äijän vuokrakämppä...


    • kokemus sekin

      Tämä mun kokemus Uudeltamaalta 43-v....ilmoittaa pituutensa 172, mut todellisuudessa 167..normivartalo...milloin siili jamilloin ei..
      Pörrännyt täälä vuodesta 2005 lähtien... Sanoo olevansa sinkku, mutta todellisuudessa aina parisuhteessa..useilla nickit vaihtuu jatkuvasti samoinkuin sähköpostiosoitteet..puhnumeroita unohtamatta :) On hyvin nopeasti valmis lähtemään liikkeelle, jos kutsu käy, ja ei ole mikään maailma mies sängyssä vaikkakin niin itse kuvittelee ja antaa sellaisen kuvam itsestään... En tiedä osuukoo ja uppooko tuntomarkit kellekään, mut ajattelin kuitenkin tuoda oman kokemukseni luettavaksi..

      • never_again1

        Muuten sopii, mutta paljon vanhempi uusmaalainen oli kuvioissa. Saattaa kyllä hyvin joillekin iäksi tuonkin ilmoittaa, sillä ei ole kaljua ja ikää vaikea arvioida muuten.


      • never_again1

        Oliko tällä muuten parta?


    • monenlaista

      Sain just kuulla että yksi äijä on löytänyt ulkomaalaisen muijan itänaapurista, ja meneillään on uskollinen kausi! Yrittää juuri saada muijaa nalkkiin yhteen muuttamalla jne. Kauanhan se ei kestä mutta kuitenkin.. Äijää paljon nuorempi ja ei ymmärrä mitään äijän valheellisesta luonteesta.

      • hah-haa1

        Ei ole uskollinen! Niitä työpäivän aikana hoidettavia muikkeleita on työpaikkakunnalla edelleen.


    • ajomies ei kiirehdi

      minä painoin menemään 2 eri profillilla ja toisella sitten natsasi naisen kanssa ja ei ole ihan prinsessan näköinen mutta ekoilla treffeilla arvioin kuitenkin vartalon olevan sitä tasoa jota haluan ja panostin enemän naiseen ja 3 treffeillä olimme sitten jo sängyssä ja kyllä kannatti eli runko on tosi hyvässä kunnossa, emätin melko tiukka. nisut kouraan sopivat sekä kyyti kyllin hyvää meinasin että vaan koeajan sen ja sitten etsin paremman mutta näyttä siltä että alan ajamaa tätä nyt vähäksi aikaa

    • Uhri_sekin

      Jos tiedät uuden uhrin, eikö kannata varoittaa häntä tästä äijästä? Kertoa totuus kertaheitolla.

      • siinäs näkee

        Kylla, kylla! Aion kertoa totuuden uudelle uhrille. Ihanaa päästä "läväyttämään" äijää oikein kunnolla. Kun ei kertaakaan pyytänyt anteeksi käytöstään edes kiinni jäätyään, on aika maksaa.


      • Truth 4 u
        siinäs näkee kirjoitti:

        Kylla, kylla! Aion kertoa totuuden uudelle uhrille. Ihanaa päästä "läväyttämään" äijää oikein kunnolla. Kun ei kertaakaan pyytänyt anteeksi käytöstään edes kiinni jäätyään, on aika maksaa.

        Mun äijä ja sen uusi tulevat kuulemaan historiakertomuksen, jos äijää koskaan näkyy meidän reviirillämme eli paikoissa joissa olemme olleet. Mutta se välttääkin niitä loppuelämänsä, heh heh.


    • kokemus sekin

      Uudenmaan chättikeisarilla on välillä partaa&viikset...

      • juujuu4

        parralla se peittää valtavan kaksoisleukansa...


    • kokemus sekin

      Itse kyllä yritin kertoa naiselle, mutta sieltä tuli juuri sellainen vastaus....kuten hänen ulkonäkönsä antaa ymmärtää... "Älä sä ämmä jauha hänelle paskaa"...
      Mitäpä siinä kuin onnea vaan toivotin ja vakka kantensa löytänyt, ainakin hetkeksi :)

    • no niin on

      Ilmeisen vähä-älyinen nainen on ollut, mutta voihan olla, että myöhemmin rupeaa raksuttamaan.

    • öisellä rannalla.

      Ainako te jaksatte yhtä ja samaa. Huh huh. Miten olisi uusi aihe ? T: Mies naiselle.

    • narsistin uhri

      Älä lue, jos kerta häiritsee....vaiko ajattelitko tätä kautta saada itsellesi huomiota ja naisen ?

    • Toinen uhri

      Just niin, ei oo mikään pakko lukea! Mut tää jätkä on peloissaan, et se jää kiinni, siksi se kuvittelee, että voi hiljentää keskustelun. Keskustelu jatkuu niin pitkään, ku on näitä kusipäitäkin. Olis kiva tavata muita uhreja, mut tääkin on hyvää terapiaa. Voi kun olisin uskonut ystävääni, joka yritti varoittaa mua, mutta parempi myöhään, toipuminen on onneks alkanut.

    • kokemus sekin

      Eipä niitä varoituksia halua uskoa, vaikka ne kytemään jääkin, niin itse koen ne.
      Tää mun kokemus varmaan lukee täältä näitä juttuja, en epäile yhtään, sillä mä olen annellut sille ihan huolella ja tulen jatkossakin antelemaan...tosin nyt kun sillä on se uusi uhri kierrossa, niin huuma sen verran pistänyt pään sekaisin, että mitään ymmärrä :) Se et tää uus on tampereelta ja mua edeltävä lappeenrannasta, niin sillä pitää olla myös täältä pääkaupunki seudulta myös naisia, niin se meni munkin aikana, ja niin se menee nytkin... Pikkumies suuressa egossaan, ja kun jää kiinni niin itkee kuin lapsi ja uhkaa itseään, mut nehän on narsistin piirteisiin kuuluvat merkit, ja kun pistää oven kiinni lähtiessään, niin otta puhelimen hymyillen käteen ja soittaa uudelle uhrilleen kuin rakastaa ja kuin ikävöi...

      • Toinen uhri

        Näinhän se menee, et itse pitää huomata ne merkit, vaikka kaverit huomais ensin. Kannattaa annellakin huolella, senhän ne on ansainneet. Näyttää näillä menevän pää sekaisin aina uudesta, mut siinähän se tunne sit taas laantuu ja arki ajaa seikkailunhakuihin taas... Munkin ukko joutu laajentamaan reviiriään pääkaupunkiseudulta ja Uudeltamaalta Pirkanmaalle, Länsi- ja Itä-Suomeen, kun naiset ei enää riittänyt. Sen naama oli niin kulunu netissä, et varmaan suuri osa säikky jo sitä. Mut aina tulee uusi ihmisiä, jotka ei tiedä, kuinka kauan ukko on netissä roikkunut.


      • Mirandali

        Kerro etunimen ensimäinen aakkos- Lapenrannan miehestä.Olisko F


    • T;Se Saatanan K

      Piparia on tarjolla paljon, varaa mistä valita. Nyyh nyyh

      • salainen6

        Siis mikä mies, kerro enemmän


    • kokemus sekin

      Millä nimimerkeillä teidän pikkuveijarit on täälä pörränneet, taikka esitelleet nimensä, puhelinnumeronsa&sähköpostios?

      • Toinen uhri

        Ei valitettavasti voi henkilöllisyyttä paljastaa. Mut se ei tästä luonteestaan pääse koskaan eroon, joten se tulee luhistumaan. Nyt se on jo kussut housuihinsa paljastumispelosta uudelle muijalle.


    • kokemus sekin

      Luetko koko viestiketjun niin siitä ymmärrät mistä kysymys :)

    • urhri se olen minäki

      J...i.M....vuodesta 2006 lähtien, jus...o 2012 ja ice...
      Muk...m..s40@g......
      Jos nyt noista aukee joillekin jotain..

    • semmonen tapaus

      Mies liehittelee sinua sanoen: Olet kaunein tapaamani nainen MINULLE , tunnut niin hyvältä. Takapuolesi on paras näkemäni ;) Rintasi ovat jumalattoman hyvät JUST mun makuun ;) Oisitpa JUST nyt mun vieressä (kaukorakkaus *wirn*) Viitsitkö pirauttaa? Heh heh...ja mähän soitan! Haluan HETI kihloihin kanssasi kun saan ensin vaimostani eron hihi ;) Komea ulkomuotoni luomoaa kaikki ystävättäresikin. Ne on sulle TOSI kateita
      heheheh...Haluan rikkoa rajoja. Ja jos en aina vastaa niin olen kova unohtelemaan puhelintani sinne tänne..(aina se on äänettömällä ja piilossa )Tai olen töissä. Sitten vaan yks kaks minusta ei enää kuulu mitään. Et sellasta :)))))

      • 2007-2014

        1250


    • Just Just

      Juuri näin,JUST Kuvaa asian oikein hyvin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe