Hyderabad

tukka hulmuten...

Kaipaisin nyt niitä vinkkejä Hyderabadista- Kaikki mahdollinen on tervetullutta, erityisesti majoitus ja paikat, joissa kannattaa käydä. Matkustan sinne kyllä pohjois-intialaisen ystäväni kanssa, mutta paikka on hänellekin vieras.

15

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munnar

      Hurraa teit työtä käskettyä,tästä mää tykkään hienoa.Asun itse Keralassa ja lueskelen näitä taisteluja Coa/muu Intia ja totta puhuakseni pidän tätä tosi tyhmänä touhuna.Minäkin tykkään Golla oleskella siellä voin olla vapaasti ravintoloissa ja käydä tanssimassa,se ei ihan luonnista täällä.Nauttikaa lomistanne ilman taisteluja.

      • Goa out

        Ei sitten sinultakaan löytynyt Hyderabadiin mitään...


      • tukka hulmuten...
        Goa out kirjoitti:

        Ei sitten sinultakaan löytynyt Hyderabadiin mitään...

        Joo ei hirveästi tule tietoa "siantuntijoilta". Näin arvelinkin, että ainoa, joka ehkä voisi auttaa on nimim. "omat matkat Intiaan", mutta ei ole hänestä hetkeen kuulunut.
        Taitaa olla niin, että enemmänkin ollaan tietävinään, kuin oikeasti tiedetään mitään. Pelkkä toisten piikittely ei juuri ketään rakenna, saati auta matkojen suunnittelussa

        Mutta edelleenkin kaipaan hyviä vinkkejä....


      • tukka hulmuten...
        tukka hulmuten... kirjoitti:

        Joo ei hirveästi tule tietoa "siantuntijoilta". Näin arvelinkin, että ainoa, joka ehkä voisi auttaa on nimim. "omat matkat Intiaan", mutta ei ole hänestä hetkeen kuulunut.
        Taitaa olla niin, että enemmänkin ollaan tietävinään, kuin oikeasti tiedetään mitään. Pelkkä toisten piikittely ei juuri ketään rakenna, saati auta matkojen suunnittelussa

        Mutta edelleenkin kaipaan hyviä vinkkejä....

        Siis "asiantuntijoilta", sorry...


      • himachal
        tukka hulmuten... kirjoitti:

        Siis "asiantuntijoilta", sorry...

        Ei kauheasti asiantuntemusta Hyderabadista, muuta kuin parin päivän pysähdys kaupungissa ohikulkumatkalla kuutisen vuotta sitten. Vaikutti ihan perus intialaiselta kaupungilta, ei liiemmin muita länkkäreitä ainakaan samaan aikaan sattunut kulmille. Se pari päivää meni ihan kaupunkilomana, ainoana "nähtävyytenä" tuli katsastettua Charminar vanhan kaupungin puolella ollessa. Hintataso oli ainakin siihen aikaan samoja muiden isompien kaupunkien kanssa.


      • palloa tallannut
        himachal kirjoitti:

        Ei kauheasti asiantuntemusta Hyderabadista, muuta kuin parin päivän pysähdys kaupungissa ohikulkumatkalla kuutisen vuotta sitten. Vaikutti ihan perus intialaiselta kaupungilta, ei liiemmin muita länkkäreitä ainakaan samaan aikaan sattunut kulmille. Se pari päivää meni ihan kaupunkilomana, ainoana "nähtävyytenä" tuli katsastettua Charminar vanhan kaupungin puolella ollessa. Hintataso oli ainakin siihen aikaan samoja muiden isompien kaupunkien kanssa.

        Pallontallaajat-sivustolla löytäisit asiantuntijoita.


      • Indian ink
        himachal kirjoitti:

        Ei kauheasti asiantuntemusta Hyderabadista, muuta kuin parin päivän pysähdys kaupungissa ohikulkumatkalla kuutisen vuotta sitten. Vaikutti ihan perus intialaiselta kaupungilta, ei liiemmin muita länkkäreitä ainakaan samaan aikaan sattunut kulmille. Se pari päivää meni ihan kaupunkilomana, ainoana "nähtävyytenä" tuli katsastettua Charminar vanhan kaupungin puolella ollessa. Hintataso oli ainakin siihen aikaan samoja muiden isompien kaupunkien kanssa.

        Minäkin vain pari päivää kaupungissa olen ohimennen viettänyt. Ei vaikuta miltään erikoiselta kohteelta. Intialainen pölyinen ja kuuma miljoonakaupunki jossa ei aikaa turistina viitsi kuluttaa jos ei mitään muuta asiaa ole.
        Vanhaa linnoitusta ja semmosta löytyy.


      • Goa out
        tukka hulmuten... kirjoitti:

        Joo ei hirveästi tule tietoa "siantuntijoilta". Näin arvelinkin, että ainoa, joka ehkä voisi auttaa on nimim. "omat matkat Intiaan", mutta ei ole hänestä hetkeen kuulunut.
        Taitaa olla niin, että enemmänkin ollaan tietävinään, kuin oikeasti tiedetään mitään. Pelkkä toisten piikittely ei juuri ketään rakenna, saati auta matkojen suunnittelussa

        Mutta edelleenkin kaipaan hyviä vinkkejä....

        No itse asiassa MINÄ olin se joka kehoitti sinua aloittamaan tämän uuden ketjun, että nähdään, että kuinka paljon täältä löytyy näitä "siantuntijoita". Vielä ei näytä tulleen yhtään konkreettista tietoa Hyderabadista, useimmilla kokemusta vain välilaskulla matkalla Goaan jollain pakettimatkan lomalennolla.
        Olen itse testannut niin monta kertaa nämä tietäjät täällä heittämällä jonkun aloituksen Intiasta, yleensä Goan ulkopuolelta ei löydy täältä mitään asiallista tietoa. Tietämys loppuu Goaan Intiasta.
        Hyderabad on ihan hyvä kaupunki, kaupunki siinä missä muutkin kaupungit Intiassa ja riippuu ihan, että millä tasolla siellä liikkuu.


      • Indian Ink
        Goa out kirjoitti:

        No itse asiassa MINÄ olin se joka kehoitti sinua aloittamaan tämän uuden ketjun, että nähdään, että kuinka paljon täältä löytyy näitä "siantuntijoita". Vielä ei näytä tulleen yhtään konkreettista tietoa Hyderabadista, useimmilla kokemusta vain välilaskulla matkalla Goaan jollain pakettimatkan lomalennolla.
        Olen itse testannut niin monta kertaa nämä tietäjät täällä heittämällä jonkun aloituksen Intiasta, yleensä Goan ulkopuolelta ei löydy täältä mitään asiallista tietoa. Tietämys loppuu Goaan Intiasta.
        Hyderabad on ihan hyvä kaupunki, kaupunki siinä missä muutkin kaupungit Intiassa ja riippuu ihan, että millä tasolla siellä liikkuu.

        Ooh. Intian Tuntija ja True Traveller joka on käynyt Goan out eli ulkopuolella. Teidän pätevyytenne, en ole kelvollinen samalla saitilla olemaan. Ooh. Värisen ihailusta.

        Aloittaja voi kysellä vaikka indiamike.comista jos täältä ei tietoa löydy.


      • Goa out
        Indian Ink kirjoitti:

        Ooh. Intian Tuntija ja True Traveller joka on käynyt Goan out eli ulkopuolella. Teidän pätevyytenne, en ole kelvollinen samalla saitilla olemaan. Ooh. Värisen ihailusta.

        Aloittaja voi kysellä vaikka indiamike.comista jos täältä ei tietoa löydy.

        Eipä sitten sinultakaan löytynyt mitään omakohtaista Hyderabadista... Tässä se nähdään!!


      • Indian Ink.
        Goa out kirjoitti:

        Eipä sitten sinultakaan löytynyt mitään omakohtaista Hyderabadista... Tässä se nähdään!!

        No mitäs omakohtaista tietoa sinulta löytyy. Antaa palaa.


      • Goa out

      • Indian Ink
        Goa out kirjoitti:

        Moottoripyörällä ajellut...

        ohessa hieman vastaavaa toisen kuvaamana. http://www.youtube.com/watch?v=7PSOsxTEmQg

        No oikeesti se oli polkupyörä ja ajelit Iisalmessa. Hyderabadissa et oo käynytkään. Intiakin on kateltu googlesta.


      • Indian Ink
        Indian Ink kirjoitti:

        No oikeesti se oli polkupyörä ja ajelit Iisalmessa. Hyderabadissa et oo käynytkään. Intiakin on kateltu googlesta.

        Väärin!

        Tälläinen primitiivireaktio olikin odotettavissa.


    • Asiantuntemusta...

      Hyderabadista löytyikin sitten yllättävän paljon, kuten oli edeltä arvattavissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe