Sain nuhteita Koskenmäen apteekissa

mustaapartaa pullo

liiallisesta omatoimisuudesta,ja lupasin,että ei enää tilanne toistu,joten siirryn Välikadun apteekin asiakkaaksi.

29

7261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimeentunut

      Ehkä ohjaavat sinut sieltä seuraavaksi terveyskeskuksen mielenterveyshoitajalle?

    • hyvä tarjoilu

      Pankeissa liian omatoimisille tarjotaan kakkua.

    • kokenut kaiken tietä

      siirry kauppakadun härki-apteekkiin,siellä saat parasta palvelua!!

    • apoteekkari

      Pienet on murheet, ette nykyajan ihmiset kestä mitään sanomista mistään, itkette heti nettiin, voi voi, etköhän jollain terapialla pääse tuon hirmuisen kauhian asian ylitse vuosien päästä?

      Ei tässä lellijöiden yhteiskunnassa pärjätä juuri tuon takia kun ollaan heti itku silmässä, mene nyt hyvä lapsi maailmalle hieman kovettaan itseäsi!!


      - Asiasta sanotaan ja niin kuuluukin! Paina se visusti mieleesi!

      • kohtelias..

        Montako kertaa sinulle on sanottu niin kuin kuuluukin? Vai kuuletko edes mitään? Täh?


      • Anonyymi

        Semmosta


    • 5+2

      Nettiin on hyvä itkeä kun ei uskalla kasvotusten närkästystään kertoa. Asetetaan sitten joku palveluntarjoaja boikottiin pitkäksi aikaa. Jaksetaan kertoa katkeruudesta ko. paikkaa kohtaan monta vuotta. Nokialainen tapa on se.

      • Anonyymi

        On todella outoa käytöstä, Asiakkaan nähden riidellään kuka menee palvelemaan asiakasta. Jonostusnumeroa naksautellaan turhaan niin että joutuu sille itserakkaalle omahyväiselle myyjälle joka hykertelee onnesta kun saa simputtaa asiakasta koko apteekin kuullen. Reseptejä kukin lukee niin kuin haluaa ja itsekäs lukee sen aina eritavalla kuin muut ja nautii asiakkaan simputtamisesta. Joskus on olosuhteiden pakosta käytävä Koskenmäen apteekissa muuten en kävisi. Eikä moni muukaan sillä olen nähnyt samaa simputusta myös nuoria kohtaan jotka hakevat lääkärin kirjoittamalla reseptillä lääkkeitään. Ei kävisi laatuun suurimmissa kaupungeissa joissa on vaihtoehtoja.


    • vilunki

      Näpistyksetä kiinnijäämisestä tulee usein paha mieli.

    • ja tavara liikkuu

      Rahtihameeseen pitäisi saada TIR-tunnus, ettei tarkastettaisi kassalla.

    • kyseltävä on

      mustaapartaa ei saa kuin tiskin alta :) ei ihme jos sua nuhtelivat :) on muuten tosi hyvä tuote jos ei auta on pakko soittaa lekuriin.

    • kyseltävä on

      siis mustaapartaa on kysyttävä myyjältä/kassalta sitä ei oo hyllyssä näkyvillä :)

      • Anonyymi

        kylllä mustaparta pitäisi olla näkyvillä kaikki palvelut


    • Mitä tapahtui?

      No -- mitä siellä tapahtui ??? kysyy Epätietoinen ????

    • noottiatännekkin

      itsekkin haluaisin tietää mitä tapahtui. Koska minullekkin on tultu sanomaan että ei tarvitse itse. Ja kyseessähän ei suinkaan ainakaan minun kohdallani ollut mikään näpistely, vaan siis vertailin kahta eri matolääkepakettia kissaani varten. Toinen oli pillereinä ja toinen ihme mönjänä.
      Sanottiin ettei sovi itse katsoa, pitää kysyä ja sitten siinä sain hirveän matolääkepuheen ja tuputettiin joka per**leen rohtoa ja käärettä kouraan..

    • Hyvä halpa K-kadulla

      Välikadulla asioin minäkin. Osaksi siksi, että se on lähellä ja siksi, että se on Nokian apteekeista halvin. Välikadun apteekki on liian pröystäilevä tiloillaan joten asiakas maksaa tuotteiden hinnoittelussa. Koskenmäessä olen myös käynyt ja todennut että sieltä ei ole tarvis mitään ostaa vaikka sittarissa joskun poikkeilenkin.

      Omaa lähiapteekkiaan kannattaa tukea olemalla sen asiakas.
      Matkatkin maksavat ja niihein menee aikaa.

    • Ex-nokialainen

      Käykää Tampereella apteekissa palikat.

      • gzdjdjf

        Hyvä että muutit ;)


      • Anonyymi
        gzdjdjf kirjoitti:

        Hyvä että muutit ;)

        Joillakin paikkakunnilla apteekit ovat jääneet kiinni asiakkaiden tietojen tarpeettomasta selailusta


    • Niämine

      Ehkä farmaseutit halusivat vain varmistua, että sinulle on tulossa oikeanlainen yskänlääke. Niitä, kun on limaa pilkkovia ja yskänärsytystä hillitseviä. Ja tietyissä tilanteissa olisi hyvä kääntyä myös lääkärin puoleen, jotta vältytään isommilta taudeilta (keuhkokuume ym.). Uskoisin, että tässä vain sinun parastasi ajateltiin.

      Itse asioin aina Koskemäen apteekissa, koska sieltä saa parasta palvelua Nokialla. Osan tuotteista joudun minäkin pyytämään laatikosta, mutta ethän sinäkään mene toisten kotona heidän kaapeilleen?

    • suolessa kiertää

      Jos joku tulee isoon ääneen utelemaan mitä saisi olla, minä ainakin sanon, että kävin just Nigeriassa että mistähän sitä ebolatroppia löytyis. Tilaa syntyy muutamassa sekunnissa.

    • Anonyymi

      Ei koko nokialla saa mitään "palvelua"
      Koko sana on vitsi,

      Ei hymyä , ei ystävällisiä sanoja, tympeitä murjottajia, kommunistien jälkeläisillä ei niska taivu herroja palvelee koskaan.

      Mitä kuvittelet saavasi, nyreitä murjottavia ilmeitä saat aina ja jokapaikassa.

      Kerro nyt hyvä lapsi ,
      missä näet tasapainoisen ,
      iloisen ja positiivisen nokialaisen,
      korkeintaan parin tuopin jälkeen muutaman sekunnin nousuhumalassa, laskuhumalassa taa sitten jotain muuta jälleen........

      • Anonyymi

        Siihenhän kaikki nettimaailmassa on mennyt nykyään että oma palvelu on parasta palvelua. Lähes kaikki tehdään nykyään netin kautta.


    • Anonyymi

      Kun katselee ilmeitä ympäri nokiaa,
      kuin joku vääntäisi koko ajan liian isoa ruuvia p-reiässä ,
      niin vaikeaa on elämän jokainen taso ,
      naamanilmeistä päätellen,
      ei todellakaan iloista vapautunutta aitoa naurua ,
      oikeaa iloista elämää ,
      tapaa eikä huomaa ollenkaan,
      ei sitten missään,
      vai kertokaa nyt missä näet iloisen huolettoman nokialaisen,
      (muuta kuin pitkässäniemessä hyvissä lääkityksissään.)
      hymy kasvoillaan ja vapautuneena
      ja rentona , reippaana kulkien,
      ei , ei , hartiat kyssässä
      kuin tuhannen kilon paino hartioilla murjotetaan,
      eikä sitä naamaa väärempään saa sitten edes kirurgin veitsellä.
      Tätä se kommunismi ja sdp, työläisten hyysääminen saa aikaan, faktaa.

      • Anonyymi

        Ota peili käteen ja pohdi hetki mitä siellä näkyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota peili käteen ja pohdi hetki mitä siellä näkyy...

        Tyypillinen nokialainen perusvalittaja, syyttää aina muita.

        ----- Juo myrkkyä , ja toivoo että toisella tulee vatsa kipeäksi. ------

        Tässä kateellisen ja katkeran ressukan ymmärtämätön kaava.


    • Anonyymi

      Koskenmäen apteekissa olen useamman kerran törmännyt siihen että yksi tietty neiti/rouva tutkii mielestäni tarpeettomasti resepteitäni. Tiedän mitä lääkkeitä olen hakemassa ja kerron sen mutta kestää tosian kauan tällä henkilöllä ja käy varmaan kaikki minulle määrätyt lääkkeet läpi vaikka se ei hänelle kuulu. Lääkäri ne on määrännyt.
      Joskus jopa alkoi laskea olisinko käyttänyt minulle määrättyä lääkettä enemmän kuin resepti määrää eli että voiko antaa minulle seuraavan purkillisen. Miellläni sanoisin hänen kohdallaan että ota seuraava asiakas ja vaihtaisin vuoroa myöhemmäksi koska hän on mielestäni jonkinlainen tirkistelijä. Toivon aina ettei vuoronumeroni osuisi hänelle!

    • Anonyymi

      Onneksi meillä on pari muutakin apteekkia, joista saa kohteliasta ja asiallista palvelua. Täytyypä kiertää Koskemäen apteekki kaukaa, no tuota vauhtia kohta siitä on vain muisto.

    • Anonyymi

      Koskenmäen apteekissa on ensiluokkainen palvelu. Siellä ei todellakaan tarvitse etsiä tuotteita hylly hyllyltä vaan
      apua tarjotaan ja vieläpä ystävällisesti. Olen ollut ko. apteekin asiakas jo yli 35 v. ja koko ajan palvelu on ollut ja on laadukasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe