Kuinka kaataa puuma?

Jannuu:DD

Mitä naiset mieltä? Olen parikymppinen miehen alku ja työskentelen kaupan kassalla. Asiakkaanani käy eräs todella hyvännäköinen nainen, minua 15vuotta vanhempi. Näen myös kassaltani kun hän käy viereisessä liikkeessä ja kun katseemme kohtaa kummatkin "nolostuu" kun tuijotamme toisiamme. Itse silmäilen häntä ja olen huomannut, että hänkin katselee minua varsinkin silloin, kun asioi viereisessä liikkeessä(lasiseinän läpi).

Olen tullut siihen johtopäätökseen, että jotain pitäisi tehdä. Todellakin haluan "tutustua" häneen niissä merkeissä ja hän ehkä minuun.

Mitä naiset olette mieltä jos annan seuraavalla kerralla kun hän asioi kassallani hänelle numeroni paperilapulla. Ei ehkä viitsi ruveta siinä iskemään ääneen jos muita asiakkaita jonossa.

Ja tässä pitää muistaa, että silmäpeliin on osallistunut kumpikin osapuoli.

36

4705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fru Åbo

      Ettei vaan olisi ollut sitä kuuluisaa lasisilmäpeliä kun oli se seinäkin siinä välissä?

    • puumapyssy

      Olen kerran puumaa yrittänyt ja jäi viimeiseksi kerraksi, vaikka kiinnostusta oli molemmin puolin, niin ei nainen millekkään alkanut. Syitä en jäänyt kyselemään tai miettimään.

      • 88qel

        Nyt varovasti Sitte. ET voi tietää sinua huomattavasti vanhemman naisen ajatusmaailmaa. Entä jos tämä nainen onkin perus kauraa eli jos alat häiritsemään asiakkaita sexuaalis viritteisin katsein ja työnnät vielä jotain kirjeitä kassalla käteen niin työnantaja ei tätä hyvällä katso. Todennäköisesti tämäkin nainen katsoo sinua pelonsekaisin silmin ja ajattelee taaako toi pervo kyttää mua. Anna sille numeros kassalla niin kiitokset tulee käräjillä työttömänä


      • Aloittajaa…...
        88qel kirjoitti:

        Nyt varovasti Sitte. ET voi tietää sinua huomattavasti vanhemman naisen ajatusmaailmaa. Entä jos tämä nainen onkin perus kauraa eli jos alat häiritsemään asiakkaita sexuaalis viritteisin katsein ja työnnät vielä jotain kirjeitä kassalla käteen niin työnantaja ei tätä hyvällä katso. Todennäköisesti tämäkin nainen katsoo sinua pelonsekaisin silmin ja ajattelee taaako toi pervo kyttää mua. Anna sille numeros kassalla niin kiitokset tulee käräjillä työttömänä

        Tulipas sitten pantua kyseistä naikkosta viime vklp :D Annoin siis numeroni hänelle ja soitti takaisin.


      • soo soo
        Aloittajaa…... kirjoitti:

        Tulipas sitten pantua kyseistä naikkosta viime vklp :D Annoin siis numeroni hänelle ja soitti takaisin.

        Onnea ! Kerros vielä miltä tuntui työntyä äitisi ikäiseen vaginaan? Kelaa ku joku pv tuut himaan ja joku pojan kloppi vetelee äitiäsi keittiön pöydällä


      • hyvinpä tiedät
        soo soo kirjoitti:

        Onnea ! Kerros vielä miltä tuntui työntyä äitisi ikäiseen vaginaan? Kelaa ku joku pv tuut himaan ja joku pojan kloppi vetelee äitiäsi keittiön pöydällä

        Mistä tiedät, että ap:n äiti ollut 15-vuotias kun ap on syntynyt?


    • mies.

      Mene sen luokse ja sanot että haluat sitä, jos se ei halua saat lävärin, jos se haluaa saat numeron.

    • Selena 42

      Hmmmm.. Tässä puumaikäisenä nuorista miehistä tykkäävänä mietin, mitä tekisin jos kaupan zöde kassapoika antaisi numeronsa. Imartelevaa olisi kyllä. Saattaisin ehkä jopa soittaa.. :)

    • marina 39

      Minä soittaisin ihan varmasti, jos söpö poika antaisi minulle puhelinnumeronsa :)
      Eihän se puhelinsoitto tai treffit vielä mitään tarkoita.
      Parhaassa tapauksessa jutusta saattaa tulla vaikka kuinka kiihkeä panosuhde tai miksei vaikka ihan oikea surustelusuhde.

      Näissä reilumman ikäeron panojutuissa kumpikin oppii toiselta joka kerta jotain uutta ja luulempa, että nuori poika jolla on kokemusta vanhemmasta naisesta saattaa olla kovinkin haluttu oman ikäiseten tyttöjen keskuudessa.

      Omasta kokemuksesta voin sanoa, että en tiennyt vielä 20 vuotiaana mitää omasta seksuaalisuudestani, vaikka niin luulin. Jos olisin sillon päässyt sänkyy itseäni 15 vuotta vanheman mieen kanssa, niin luulempa, että maailmani olisi ollut jo aikaisemmnin aika erilainen seksin suhteen. Tietysti vielä suuremman vaikutuksen olisi tehnyt se oman ikäinen kundi, joka olisi tiennyt miten rohkeasti voi naisen kanssa petipuuhissa toimia.

    • eivieläpuumaiässä

      Puumaa EI kaadeta. Puuma kaataa sinut.

    • kuuma huuma

      Joo anna vaan numero. Numeron saaja ratkaisee mitä sillä tekee, soittaako.Ei numeron anto ole minusta ahdistelua, jos palvelee asiallisesti.

    • Kylä näin o

      Kyllä suomalainen puuma ja vähän nuorempikin antaa. Siitä ei ole epäilystäkään. Missään ei niin helposti naista saa sänkyyn kuin suomessa. Kannattaa rohkeasti kysellä kaikilta naisilta kaikkialla esim. työpaikalla, lenkkipolulla, vanhempainillassa, harrastuspiireissä, naapurustossa ihan missä nyt milloin liikutkin. 9/10:stä antaa. Jollei sinulle niin jollekulle muulle. Kannattaa kysellä rohkeasti ja tulet yllättymään positiivisesti.

      • 6r7k68l

        "jollei sinulle niin jollekulle muulle" xD

        Olipa tosi hyödyllinen viesti.


      • old lady

        Kylä näin o Huomaa,että nuoret miehenalut kirjoittaa. Ei puuma anna,puuma ottaa,jos ottaa. Puumaan tekee vaikutuksen.
        Hygienia on hoidettu
        Hammaslääkärissä käyty
        Ei tupakkaa,nuuskaa eikä viinaa
        Vaatteet puhtaat
        Puheet asiallisia. Ei v...alkuisia
        Kiiltokuvapojat eivät passaa. Liian itsetietoisia.
        Jos tunnistat itsesi nuorimies ed.mainituista,iske koukut kiinni puumaan.


      • sääIittävää
        6r7k68l kirjoitti:

        "jollei sinulle niin jollekulle muulle" xD

        Olipa tosi hyödyllinen viesti.

        Eikä suinkaan yhdeksän kymmenestä, vaan parhaimmillaan muutama miljoonasta antaa juuri sinulle.


      • Aloittajaaaaaaa
        old lady kirjoitti:

        Kylä näin o Huomaa,että nuoret miehenalut kirjoittaa. Ei puuma anna,puuma ottaa,jos ottaa. Puumaan tekee vaikutuksen.
        Hygienia on hoidettu
        Hammaslääkärissä käyty
        Ei tupakkaa,nuuskaa eikä viinaa
        Vaatteet puhtaat
        Puheet asiallisia. Ei v...alkuisia
        Kiiltokuvapojat eivät passaa. Liian itsetietoisia.
        Jos tunnistat itsesi nuorimies ed.mainituista,iske koukut kiinni puumaan.

        Mitä tarkoitat kiiltokuvapojalla? Olen siis ihan komeahko 192cm nuori mies.


    • P. Uuma

      Jos puhe etäisyydelle päästään, esim. tansseissa tms. miehen/pojan kannattaa olla ainakin siisti. Niin puutteessa "puuma" ei ole, että lähtee kimppan jos jäbä haisee; hampaan törkyiset, hengitys, hiki tai tupakka haisee.
      Olen törmännyt iskuyrityksiin, kaveri avaa suunsa; haju on tyrmäävä tai hiki haisee. Ei sytytä. "Puuma" ei ole mitään museo/romu tai muutakaan ylijäämäkamaa. Hän on itseään arvostava, itsestään ja asioistaan huolehtinut, elämän tasostaan tinkimätön naisihminen, jolle ikä on vain numeroita.
      Puuma sanan voisi romuttaa. Puumalle voisi kelvata vaikka minkälainen raato, mutta keski-ikäiselle tai vanhemmalle ladylle ei kelpaa.

    • Jellona32

      Miksi vanhempia miehiä, jota on kiinnostuneet nuoremmista naisista kutsutaan yleensä irstaiksi sioiksi, mutta vastaavasti taas nuorempia miehiä haluavia vanhempia naisia kutsutaankin puumiksi. Eiks tässä olis tasa-arvovaltuutetulle duunia? Aika moni nuoremmista, n. kolmekymmpisistäkin naisista on ennakkoluuloinen eikä tajua että vanhempikin mies voi olla tosi hyvä (elämän)kumppani.

      • vastaustasulle

        No eihän se ole ennakkoluuloa, kun vanhemmat miehet ei vain kiinnosta. Vai onko se ennakkoluuloa, kun kaikkia nuorempia miehiä ei puumat kiinnosta? Tai se että vanhempia miehiä ei kiinnosta oman ikäiset? Eiköhän se oma maku ja vietti ole jokaisessa ihmisessä ihan sisäänrakennettuna, mistä tykkää. Iän myötä voi vähän vaihdella, mutta naisilla yleensä niin että vanhemmiten ei enää ainakaan kymmenen vuotta vanhemmat kiinnosta, ja katse siirtyy niihin nuorempiin ja viriilimpiin.

        Ja siis se nimitys, varmaan siksi puumalla on positiivinen kalskahdus, että kyseessä on kuitenkin molempien osapuolien viehtymys. Harvoin kuulee vanhemmasta naisesta, joka epätoivoisesti metsästää nuorta miestä ja ketään sellaista miestä ei kiinnosta. Kun taas vanhemmat miehet ovat pääsääntöisesti niitä epätoivoisia, ja nuoria naisia ei kiinnosta. Nuorista naisista nämä tuntuvat irstailta sioilta, jotka ahdistavat. Jos vanhemmat naiset tuntuisivat pääsääntöisesti inhottavilta nuorista miehistä, niin eiköhän heille viivana keksittäisi joku inhottava nimitys. tai no, onhan niitä inhottavia nimityksiä, kateellisten eräpäivän ylittäneiden miesten sanomina näilläkin palstoilla. ;)


      • Koskapa he

        sitä useimpien naisten mielestä ovat?
        Itse olin sitä mieltä teininä, ja olen edelleen, reilu 20v. myöhemmin.


      • noh kun

        "Miksi vanhempia miehiä, jota on kiinnostuneet nuoremmista naisista kutsutaan yleensä irstaiksi sioiksi, mutta vastaavasti taas nuorempia miehiä haluavia vanhempia naisia kutsutaankin puumiksi. Eiks tässä olis tasa-arvovaltuutetulle duunia? Aika moni nuoremmista, n. kolmekymmpisistäkin naisista on ennakkoluuloinen eikä tajua että vanhempikin mies voi olla tosi hyvä (elämän)kumppani."

        Puuma nimityskin on todella loukkaava ja törkeä. Sovinististen miesten keksimä haukkumasana. Joten tasoissa ovat nimitykset. irstas sika- ja puuma.
        Naiset haukkuvat irtaaksi siaksi koska pelkäävät että mies lähtee ja vie rahansa nuoremmalle naiselle. Nämä eukot koettavat tuolla nimittelyllä siis saada pidettyä miehensä. Te miehet olette niin sinisilmäisiä naisten suhteen ja uskotte heidän hyvyyteensä, mikä useimmiten on huijausta. Ette siis ymmärrä kun eukkonne piilohaukkuvat muita naisia.


      • ex puuma

        Jellona hei.Nainen jos on useamman miehen kanssa häntä kutsutaan huoraksi,miestä taas taputetaan olalle tehdessään samaa kuin nainen......!
        Se siitä tasaarvosta.


    • Virpendalia

      Nyt on puumien vuoro :)

    • Janne36.

      pikkupojat jauhaa puumista vaikka eivät eläintä ole ikinä saaneetkaan.

      • zoofiili?

        Ei mee hyvin sullakaan jos olet eläintä "saanut".


    • Puumaa_mä_metsästän

      Puuman kaatoon suosittelen Tikka T3 .308 kivääriä, high velocity -luotia sekä jämäkkää kiikaritähtäintä. Helpottaa myös jos matkustat esim. USA:an, jossa puumia on vielä joissakin osavaltioissa.

    • 5-kymppinen nainen

      Mitä kokemusta "puumilla" on nuoremmista miehistä ja mistä löydätte heitä? Olen itse netin kautta hakenut ja vastauksia kyllä on tullut runsaasti. Jos viesti innostaa, vastaan. MUTTA osa ei uskalla tavata, osaa en halua tavata - esim. kuva tyrmää. No, jokusen ok-oloisen olen tavannut, mutta sängyssä niistä ei ole mihinkään. Eka kerta menee jotenkuten, mutta jos samana päivänä/iltana haluaisi toisen kerran, niin ei onnistu. Yleensäkin melkein kaikilla joko stondis- tai laukeamisongelmia - ovat kertoneet, että näin on aina. Ja minä kun haen viriiliä, se on se pointti, miksi nuorempaa. Itse kun olen viriili.

      Muita ongelmia: ohareita on tehty, kuvaa ei saa, vaikka ilmoituksessa kerron että se pitää olla valmis lähettämään. Nettirunkkareita... No, niistä jotka olen tavannut, vain osan kanssa on menty jatkoille. Kuva on ollut kaukaa otettu ja ulkonäkö tai vaatetus/olemus on tyrhmännyt livenä. Tai kuvassa ollaan ilman laseja. Sitten siinä onkin joku nörtti. Lasit eivät sitä yksin tee, mutta olemus.

      "Mummokujan" ravintolassa yksi puuma kertoi käyneensä ja kundit olivat kännissä eli en edes viitsi yrittää. En käytä alkoholia enkä muutenkaan käy baareissa, eikä tuo sitten edes innosta.

      Hygieniaongelmia tuntuu olevan myös.

      Varatut riesana nuoremmissakin, vaikka kuinka laittaa ehdottoman ei:n heille ilmoitukseen.

      No, netissä yleensäkin taitaa olla ongelmana, että vain harva saisi muuten seuraa... eivätkä ole sosiaalisia kuin kirjoittamalla.

    • eiMIKÄÄNpuuma

      Sun kannattaa ottaa kotona päiväunet ennen kuin lähdet iltavuoroon töihin. Eihän joku 35-40 v mimmi ole vielä mikään puuma. Sit ku alat haaveilla 45-60 v naisesta aletaan puhua puumasta. Tuollanen 15 v ikäero tossa iässä on ihan normaalia.

    • kaks plus

      taitaa poitsulla olla Oidipus kompleksi kun vanhempaa haluaa

    • viimenenkäyttöpäivä

      Sairaat vanhat pervot luuskat ämmät päiväunissaan himoitsee nuorta miestä,ei muualla!
      7.62 "dumdum"-luoti pysäyttää isommankin puuman,tai lehmän!!!!!!!!

      Voivittu ku sairasta luuskamenoa...HYI HELVVVVETTI..teurastamoon lehmät!!
      Viimenen käyttöpäivä teillä lehmillä oli jo,ja menikin hyvänaikaa sitten umpeen mahot emakot!!

      Akka on lehmä tai emakko,vielä päästään pipikin...

    • Äläpä poika hättäile

      Minusta puuma on se joka metsästää ja tekee aloitteen. Piste.

      • Herkkä nenä

        Nuoret naisetbtuoksuvatkin jotenkin erootiselta ja hedelmäisiltä.
        Vanhat puumat tuoksuvat tunkkaiselat ja maholta.
        Syytä en tiedä, olisko jotain hormoonijuttua.


      • vanha puuma vastaa
        Herkkä nenä kirjoitti:

        Nuoret naisetbtuoksuvatkin jotenkin erootiselta ja hedelmäisiltä.
        Vanhat puumat tuoksuvat tunkkaiselat ja maholta.
        Syytä en tiedä, olisko jotain hormoonijuttua.

        Herkkä nenä,
        varmasti haistat aivan oikein! Vanhat naiset eivät pysty enää sikiämään.
        Nuoren uroksen tehtävänä on levittää omia geenejään mahdollisimmman laajalle. Yleensä tätä tehtävää suorittaa lauman alfa-uros, joskus muutkin pääsevät parittelemaan.

        Miksi kuitenkin monet nuoretkin miehet ovat kiinnostuneita minusta, vaikken olekaan enää "niin eroottisen ja hedelmällisen tuoksuinen"?
        Tätä olen ihmetellyt jo vuosia.

        Joku on kertonut, että se johtuu mun silmistä tai hymystä, jonkun mielestä kropasta, jonkun mielestä asenteesta. En meikkaa enkä laittaudu mitenkään.
        Tykkään vain jutella ja tutustua uusiin ihmisiin.....


    • Kaija39

      Voi lapsi kulta,en sinua katsele sillä silmällä,
      vaan siksi että tuijotat häpeilemättä rintojani ja
      kai tossa iässä vielä ei minkäänlaisia taitoja,
      miten nainen isketää.
      Se puuma juttu on harhaa,median luoma harha
      eli tyydy vaan ikäisiisi ja opettele heidän
      kanssa rakastelun ihanuus!
      Käyn silti teillä,mutta keskity työhösi!
      Sitäpaitsi olen 39-v

    • puuma44 v

      kai mä oon sitten puuma :)) ikinä en ole ollut itseäni vanhemman miehen kanssa mutta ikäraja mullakin...ei alle 30 kymppisiä

    • Aloittajaaa…..

      Joo nyt on taas uus Puuma kiikarissa. Eli tämä on läheisen Prisman kassa, joka tuijotellut minua usein kun asioin kaupassa. Ensi kerralla menen hänen kassalle ja heitän jonkun jutun ilmaan ja annan sille paperilapun, jossa: "Soita mulle ja puhelin nro" :D

      Olen siis ketjun AP

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe