Törkeekö?

herkkähipiä

Olin eilen Esakalliolla jossa esiintyi Anneli Mattila ja Tapani Kansa. Kun Anneli Mattila kuulutti Tapsan lavalle ja Tapsa saapui paikalle hyvin ablodein, niin hän pyysi ablodeita Anneli Mattilan erityisen hienoille housuille ( siis ilmeisesti alkkareita tarkoitti ). Anneli Mattilalla oli povipituienen hame ja Tapsa pyysi vilauttamaan vähän, mutta Anneli kihersi vaan siinä naama punaisena.

Tapsan laulua ei voi moittia. Kerrassaan upeasti hän laulaa, mutta tuollainen vilautus pyyntö oli mielestäni vähän tyylivirhe. Olkoonkin ,että se oli ihan tsoukilla heitetty, mutta varmaan vähän kiusallinen tianne Annelille.

24

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa!!!!

      Ehkä kannattaisi pikkasen löysätä sitä pipoasi eikä niin ryppyotsaisesti suhtautua kaikkeen.

    • Gilla*

      Tapsa on ihanaakin ihanampi. Hällä on vähän ilkikurista silmänpilkettä. Ei ole mikään tosikko. Eikä takuula ole homppeli. Maskuliinisempaa julkkismiestä saa Suomesta hakea!

      • soittoa jo 35v

        Jaa että Tapsa ei ole mikään tosikko ?

        Mitä jos kysyisit häntä säestäneiltä muusikoilta, niin tulisi oikea kuva.

        Toki tiedän, että te Tapsukan hurmosfanit kiellätte hänen paskamaisen luonteensa välittömästi ja haukutte, että vika onkin muusikoissa. Voin vakuuttaa, alalla todella pitkään olleena, että kenenkään muun solistin veemäisestä luonteesta ei ammattipiireissä puhuta niin paljon kuin T.Kansan.

        Veemäinen, mikä veemäinen.


      • Lorujaje
        soittoa jo 35v kirjoitti:

        Jaa että Tapsa ei ole mikään tosikko ?

        Mitä jos kysyisit häntä säestäneiltä muusikoilta, niin tulisi oikea kuva.

        Toki tiedän, että te Tapsukan hurmosfanit kiellätte hänen paskamaisen luonteensa välittömästi ja haukutte, että vika onkin muusikoissa. Voin vakuuttaa, alalla todella pitkään olleena, että kenenkään muun solistin veemäisestä luonteesta ei ammattipiireissä puhuta niin paljon kuin T.Kansan.

        Veemäinen, mikä veemäinen.

        Sen verran monia kertoja on Tapsan keikoilal tullut käytyä, että kyllä on tullut huomattua , että hänellä on se silmänpilke myös mukana keikoilla. Ei ole yrmeää jöröttämistä, vaan kyllä hänellä esim. konserteissakin myös ns. huuli lentää. Hauskoja ja nokkeliakin "sutkautuksia" on yllätäviinkin tilanteisiin keksinyt. Tahallaan on välillä laittanut johonkin lauluun vähän uusia hauskempia sanoja . Kaikenkaikkiaan esiintymisensä on hyvin viihdyttävää ja mukaansatempaavakin.

        Mitä olen muusikoiden juttuja kuunnellut ja lukenut, niin aniharvassa on sellaiset pystysolistit/ puuratit ja millä kaikilla nimillä muusikot artisteja kutsuvatkaan joista jollakin/joillakin muusikolla ei olisi negatiivista sanottavaa. Tapani Kansa on tavanomaista särmikkäämpi persoona, joten hän varmaan jakaa mielipiteitä muusikoidenkin keskuudessa normaalia enemmän, mutta satu ntietämään ,että Tapsalla on musiikkipiireissä ja muusikoissa myös paljon ystäviä, joiden kanssa hän tulee vallan mainiosti toimeen.

        Se , että artisti on tiukka ja vaativa eikä hyväksy esim. bändinsä muusikoiden keikoilla ryyppäämistä on tietysti muusikoiden mielestä paskantärkeyttä ja nipottamista, mutta itse ainakin yleisön edustajana arvostan sitä ,että artisti antaa parastaan ja osaa sitä vaatia myös bändiltään.


    • Annu.

      No tuollainen törkypapparainenhan se aina on. Hyi hitto mikä siivoton möläyttelijä.
      Kamalaakin kamalampi. Ja tosikko on silloin kun siitä itsestään heitetään herjaa, muista kyllä tykkää möläytellä.

      • no jaa.......

        Huonointen Tapsaa kuvaava sana on kyllä papparainen. Olkoonkin ,että on yli kuuskymppinen, mutta siinä miehessä nyt vaan ei ole mitään pappamaisuutta. Ennemminkin poikamaisuutta kyllä löytyy ( miehethän ovat kaikki jollailailla ikuisia pikkupoikia.... Toiset enemmän toiset vähemmän ).
        Olin tuolla Esakalliolla myös ja en itse kuullut mitä Tapsa lavalle tullessaan mikkiin sanoi kun olin tanssipartnerini kanssa salin perällä juuri silloin, mutta kovasti ihmisiä ja Anneli Mattilaa nauratti Tapsan leikkimielinen lohkaisu. Joka siis ilmeisesti liittyi Annelin pökiin.

        Tapani Kansa lauloi tavattoman komeasti. Jonkin verran bändiään tuntui opastavan ja ohjailevan siellä lavalla, muttei mitään äksyilyä ilmennyt. Porukkaa oli kohtalaisen paljon ja tunnelma tansseissa oli upea.


      • Yritä nyt törkymummeli pysyä nahoissasi. Sä et paljoakaan aihetta tartte , että pääset mielipuuhaasi eli Tapsan mollaamisen ja nimittelyyn. Vähän huumorintajua ja leikkimieltä voisit osoittaa.

        Sä se tykkäät kai, että kaikki artistit olis semmosia harkitsevia ja lipevän lässyjä, jotka ei koskaan möläyttele mitään. En mäkään tyykkää siitä jos sanotaan ilkeesti ja loukkaavasti, mutta ei tuossa Tapsan "möläytyksessä" ollut sellasta mistä herneet nokkaan pitäis vetää kenenkään.

        Sitäpaitsi oon mä monasti kuullut kun Tapsa itsestäänkin leikkiä laskee. Kyllä sillä siis sitä itseironiaakin löytyy. Eikä Tapsa siitä nokkiinsa ota jos sitä vähän piikitteleekin. Finnhits- konsertissakin etenkin Frderikin kanssa Tapsalla oli hauskaa nokittelua.


      • herkkähipiä
        Justiinax kirjoitti:

        Yritä nyt törkymummeli pysyä nahoissasi. Sä et paljoakaan aihetta tartte , että pääset mielipuuhaasi eli Tapsan mollaamisen ja nimittelyyn. Vähän huumorintajua ja leikkimieltä voisit osoittaa.

        Sä se tykkäät kai, että kaikki artistit olis semmosia harkitsevia ja lipevän lässyjä, jotka ei koskaan möläyttele mitään. En mäkään tyykkää siitä jos sanotaan ilkeesti ja loukkaavasti, mutta ei tuossa Tapsan "möläytyksessä" ollut sellasta mistä herneet nokkaan pitäis vetää kenenkään.

        Sitäpaitsi oon mä monasti kuullut kun Tapsa itsestäänkin leikkiä laskee. Kyllä sillä siis sitä itseironiaakin löytyy. Eikä Tapsa siitä nokkiinsa ota jos sitä vähän piikitteleekin. Finnhits- konsertissakin etenkin Frderikin kanssa Tapsalla oli hauskaa nokittelua.

        En koe olevan mikään erityisen tosikko, mutta mielestäni vaan tuo Tapsan vitsiksi tarkoitettu heitto: " Erityisalodit vielä noillle Annelin pikkupöksyille... Vilauta nyt vähän " oli mauton ja tyylitön kun siinä lavan edessä oli vielä Annelin fanejakin. Herrasmies ei tuollaista yleisönedessä murjaisisi, mutta ehkä Tapsa ei ole herrasmies. Pakko kuitenkin myöntää , että laulaa mies osaa . Loistava keikka Tapsalta, mutta tuo murjaisu oli pieni kauneusvirhe joka särähti korvaan.


      • joku vaan
        herkkähipiä kirjoitti:

        En koe olevan mikään erityisen tosikko, mutta mielestäni vaan tuo Tapsan vitsiksi tarkoitettu heitto: " Erityisalodit vielä noillle Annelin pikkupöksyille... Vilauta nyt vähän " oli mauton ja tyylitön kun siinä lavan edessä oli vielä Annelin fanejakin. Herrasmies ei tuollaista yleisönedessä murjaisisi, mutta ehkä Tapsa ei ole herrasmies. Pakko kuitenkin myöntää , että laulaa mies osaa . Loistava keikka Tapsalta, mutta tuo murjaisu oli pieni kauneusvirhe joka särähti korvaan.

        Tapsa sanoo aina sen mitä ajattelee eikä useinkaan mieti mitä sanoo ( k2uinkahan monta kertaa hän onkaan siitä saanut kuulla? ). Ehkä joku toinen olisi saattanut pyytää alodeja Annelille tämän hyvästä laulamisesta, mutta Tapsalla ilmeisesti pyöri mielessä vaan Annelin bökät ja spontaanina miehenä sen sitten möläytti.

        En tiedä oliko Tapsa oikeasti mitään Annelin alkkareita edes nähnyt ( tai oliko Annelilla yleensä ollenkaan pöksyjä siellä hameen alla ), mutta yleisesti ottaen olen kyllä sitä mieltä ,että takahuoneessa naisartisteilla pitäisi olla oma tila jossa vaihtaa rauhassa vaatteita yms.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Yritä nyt törkymummeli pysyä nahoissasi. Sä et paljoakaan aihetta tartte , että pääset mielipuuhaasi eli Tapsan mollaamisen ja nimittelyyn. Vähän huumorintajua ja leikkimieltä voisit osoittaa.

        Sä se tykkäät kai, että kaikki artistit olis semmosia harkitsevia ja lipevän lässyjä, jotka ei koskaan möläyttele mitään. En mäkään tyykkää siitä jos sanotaan ilkeesti ja loukkaavasti, mutta ei tuossa Tapsan "möläytyksessä" ollut sellasta mistä herneet nokkaan pitäis vetää kenenkään.

        Sitäpaitsi oon mä monasti kuullut kun Tapsa itsestäänkin leikkiä laskee. Kyllä sillä siis sitä itseironiaakin löytyy. Eikä Tapsa siitä nokkiinsa ota jos sitä vähän piikitteleekin. Finnhits- konsertissakin etenkin Frderikin kanssa Tapsalla oli hauskaa nokittelua.

        Siellähän se paarma surisee taas kiukkuisesti. Täälläpäin niitä ei ole enää kummemmin ollut kun asetin paarma-ansan. Kunpa osuisit siihen.

        Ei osoita huumorintajua eikä hyvää makua kun aina laukoo niitä alapään "vitsejään" vaan sellainen on mauttomuutta.
        Ei kai siltä muuta voi odottaakaan mut sinä se vaan tykkäät vaikka olisit haukkumassa jos joku toinen artisti tekisi noin.
        Tapsukka kuuluu niihin jotka "laskee leikkiä" itsestään mutta jos joku muu heittää herjaa hänestä niin ollaan turpa rullalla.


      • Annu. kirjoitti:

        Siellähän se paarma surisee taas kiukkuisesti. Täälläpäin niitä ei ole enää kummemmin ollut kun asetin paarma-ansan. Kunpa osuisit siihen.

        Ei osoita huumorintajua eikä hyvää makua kun aina laukoo niitä alapään "vitsejään" vaan sellainen on mauttomuutta.
        Ei kai siltä muuta voi odottaakaan mut sinä se vaan tykkäät vaikka olisit haukkumassa jos joku toinen artisti tekisi noin.
        Tapsukka kuuluu niihin jotka "laskee leikkiä" itsestään mutta jos joku muu heittää herjaa hänestä niin ollaan turpa rullalla.

        En mä sun surkeisiin ansoihis jää. Turhaan niitä siellä pää punaisena virittelet. Kannattais lykätä päänsä vaikka johonkin jääkulhoon välillä jos alkaa noin keittää yli kun en oo sun kanssa samaa mieltä asioista....tai ainakaan Tapsasta.
        Ei Tapsa kyllä mitenkään mainittavan usein noita älapään vitsejä lauo. Kyl mä luulen ,että esim. Pate Mustajärvi, Frederik tms. laukoo niitä paljon enemmän.

        No to on kyllä vähän tottakin, että Tapsa ei oikein kestä itseensä kohdistuvaa vitsailua jos vitsailijana on joku muu kuin hän itse. En tiedä mistä se johtuu.Ehkei niin turhan vakavasti kannattaisi itseensä suhtautua.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        En mä sun surkeisiin ansoihis jää. Turhaan niitä siellä pää punaisena virittelet. Kannattais lykätä päänsä vaikka johonkin jääkulhoon välillä jos alkaa noin keittää yli kun en oo sun kanssa samaa mieltä asioista....tai ainakaan Tapsasta.
        Ei Tapsa kyllä mitenkään mainittavan usein noita älapään vitsejä lauo. Kyl mä luulen ,että esim. Pate Mustajärvi, Frederik tms. laukoo niitä paljon enemmän.

        No to on kyllä vähän tottakin, että Tapsa ei oikein kestä itseensä kohdistuvaa vitsailua jos vitsailijana on joku muu kuin hän itse. En tiedä mistä se johtuu.Ehkei niin turhan vakavasti kannattaisi itseensä suhtautua.

        En virittele pää punaisena vaan ihan leppoisasti, saa tuollaiset haittaelukat nitistettyä helposti.
        Huvittuneena lueskelen sinun kiukkuisia kirjoituksiasi :D olen jo niin tottunut noihin ininöihisi.


    • Pökäle

      Mattilan puoliromanit nyt muka häpeilee ?? Kun laulaa ei osata niin yritetään muuta:(

      • **********

        No pökäle olet tosiaan, kuinka osuva nikki!
        Ai täys mannet sitten on hiton hyviä laulamaan mutta puolimannet ei kelpaa????????? Onpa älytön möläys sinulta.


    • fani 60

      Parempaa miesesiintyjää kuin Tapani Kansa ei Suomesta löydy! Odotan innolla syksyllä alkavaa konserttikiertuetta, tulossa taattua hyvää musaa! Tapsa saa nuoret ja vanhemmat keikoilla kävijät innostumaa ja bailaamaan mukana, ainakin Jormuan lavalla tänä kesänä, sääliksi kävi toista Mattilan tyttöä (Anne) kun sai vain minimaaliset ablodit Tapsaan verrattuna! Kiitos vielä Tapsalle!

      • best!

        Totta! Tapani on valtavan hyvä laulaja/esiintyjä. Äänensä on niin UPEA ja se mikä hänet eniten erottaa kaikista muista on KARISMA. Hänen olemuksessaan yksinkertaisesti on vain jotain sellaista joka vangitsee. Voin kuvitella ,että Tapio Rautavaaran ja Tauno Palon olemuksessa ja karismassa oli aikoinaan vähän jotain samaa. Heidänkään ei tarvinnut esittää mitään turhanpäiväisiä temppuja ja konstailuja. Sisältään kumpusi se valovoimaisuus.
        Ja sama juttu kun jormualla, niin myös Esakalliolla Tapani sai huomattavan paljon suuremmat ablodit, kuin illan toinen esiintyjä ,eli Anneli Mattila.


      • Annu.

        Kamalampaa kiekuvaa käppyrää ei Suomesta löydy!
        Suuri vääryys Rautavaaraa ja Paloa kohtaan jos heitä verrataan moiseen vinkujaan. Huutaa kuin kollikissa kiimasssa.
        Heillä oli sitä karismaa mutta myös käytöstapoja yleisöä ja muita kolleegoja kohtaan.


      • atk1
        Annu. kirjoitti:

        Kamalampaa kiekuvaa käppyrää ei Suomesta löydy!
        Suuri vääryys Rautavaaraa ja Paloa kohtaan jos heitä verrataan moiseen vinkujaan. Huutaa kuin kollikissa kiimasssa.
        Heillä oli sitä karismaa mutta myös käytöstapoja yleisöä ja muita kolleegoja kohtaan.

        Menipä jopa 8 min, kunnes Annu taas antoi kommenttinsa. Taitaa olla raskasta päivystää täällä, että joku kirjoittaa jotain Tapsasta, jotta pääsisi ensimmäisenä kommentoimaan. Olet täällä monelle peräänkuuluttanut omaa elämää. Joten ihan vaan sinullekin neuvoksi. Hanki elämä!


      • Annu.
        atk1 kirjoitti:

        Menipä jopa 8 min, kunnes Annu taas antoi kommenttinsa. Taitaa olla raskasta päivystää täällä, että joku kirjoittaa jotain Tapsasta, jotta pääsisi ensimmäisenä kommentoimaan. Olet täällä monelle peräänkuuluttanut omaa elämää. Joten ihan vaan sinullekin neuvoksi. Hanki elämä!

        Et sitten huomannut että edellisen kerran olen käynyt 11.pv joten en harmiksesi päivystä täällä. Koita kestää elää sen tiedon kanssa.
        Seuraan lähinnä Yleistä iskelmästä-palstaa ja sattumoisin vilkaisen samalla tätä.
        Silloin tulee välillä kiusaus pistää piikillä Nastiijuxia perseeseen ja laittaa joku kiva provo johon joku ääliö aina tarttuu taatusti.
        Ja näin taas kävi :D te ootte hauskoja.


    • no voi mahoton!

      No jo on oltava pipo aika kireällä jos tuota piti törkeänä. Luulisi sinunkin huomanneet ,että Tapsa heitti sen kommentin aivan pilkesilmäkulmassa. Ei hällä ollut pienintäkään aikomusta Annelia nolata eikä sitä tehnytkään. Anneli ja yleisö suhtautui leikkisään heittoon kuten pitikin: makeasti nauramalla.

    • Rohkea ja rehti

      Tapani Kansa on Tapani Kansa. Hän sanoo asiat suoraan hyvässä ja pahassa. Kaikki ei tykkää siitä ja pitää sitä moukkamaisena. Minusta Tapsan rehellisyydessä, aitoudessa ,rohkeudessa ja konstailemattomuudessa on monille teennäisyyksillä opiksi otettavaa.

      Luin netistä jutun, jossa eräs viihdealalla työskentelevä mies kirjoitti masennuksesta ja maanisdepressiivisyydestä. Hän kertoi ,että tietää yhden erittäin menestyvän ja listojen kärjessä keikkuvan kotimaisen artistin , joka on maanisdepressiivinen, mutta salaa sen kaikin keinoin, koska pelkää , että jos se tulee ilmi niin hänen suosionsa ja levymyyntinsä laskee.
      Jutun kirjoittaja totesi , että Tapani Kansa tuli asian kanssa rohkeasti ja rehellisesti julki välittämättä siitä, että sillä voi olla seurauksensa esim. levyjen myyntiinsä.
      Jutun kirjoittaja ihmetteli sitä miten turhia suomessa on ihmisten pelot. Maanisdepresiivistä ihmistä ei tarvitse kaihtaa eikä se tee esim. laulajasta huonompaa vaikka hällä maanisdepressiivisyys on diagnosoitukkin. Maanisdepressiivisyydessäkään ei myöskään tänäpäivänä pitäisi olla mitään salattavaa eikä häpeiltävää.

      • tsiis!

        Montako kertaa sinun pitää tuota toistaa...


    • hemmo7

      Aloittajan kirjoituksesta päätellen A Mattila esiintyi alushoususillaan, siis alkkareisillaan? Kun näin on, tulee tuolle rohkeudelle kyllä taputtaa. Tapsa teki ihan oikein kun huomioi noin räväkän esiintymisasun.

    • ounou*

      Se on sellainen törkyturpa tuo meidän kaikkien Tapsuliinimme. Ihan niinkuin sen pähkähullut fanitkin. Pelkkää alkkaria, pierua ja alapäätä suoltavat niin ala- kuin yläpäästäänkin. Hyi helevata mitä törkymooseksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe