Skodan takatuhkakuppi

skoda superb

Moi oliskohan kellään eheää takatuhkakuppia skode supr b 1,9m tdi v.2002
Voisin ostaa sellaisen Varaosanumero on 3U0857961/01
Tai tietääkö kukaan mistä sellaisen sais olen yrittänyt etsiä huonoin tuloksin.
soita numeroon 050-5462167 kiitos jo etukäteen

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haha.

      Landlordilla on sätkäkone, joten se tietää missä on tuhkakuppi.

      • muistelen menneitä

        Eiks rätti-sitikkaa kutsuttu joskus sätkäkoneeksi?


    • skoda on jätekeskus

      Tumppaa ja karista lattialle. Skoda on suuri tuhkakuppi koko auto. Monet myös kuseva ja paskovat Skodiinsa.

      • Älkää täällä kyselkö

        Ja useimmat kusevat ja paskovat tälle Skoda-palstalle, koska omaa Skodaa ei ole. On siitä rahasta tiukkaa, kun ei töitäkään ole ihan justiinsa juuri nyt. Kovasti on yritetty, eikä tässä mitään Skoda-kommareita olla. Porvareita p@rkele!


    • vaihtakaa

      Skoda tuntuu vievän teiltä mielenterveydenkin.

      • Älä täällä valita

        Jaa. Pitäskä ae tuhkakuppi vsihtaa?


    • Mulla löytyis

      aitoja mahorkan natsoja tuhkakuppiin.

      • paljon mahtuu mahorkkaa

        Eiköhän siellä Kainuun itärajalla käydäkin hakemassa itse mahorkat Venäjältä.


      • kade, kade, kade....
        paljon mahtuu mahorkkaa kirjoitti:

        Eiköhän siellä Kainuun itärajalla käydäkin hakemassa itse mahorkat Venäjältä.

        Sitäkin ja halpaa bensaa. Litrahinta 95 sentin tienoilla. Aika epäisänmaallista, ajetaan itäblokin autolla ja ostetaan bensa itäblokista. Ai piru kun olen kade, kade, kade, kade jne..........


    • no smoking

      Tupakointi tarkoittaa virginiantupakan (Nicotiana tabacum) kuivatuista lehdistä (puhekielessä tupakka) valmistettujen tupakkatuotteiden käyttämistä niitä polttamalla ja savua hengittämällä. Yleisin tupakkatuote on savuke, muita ovat sikari, piipputupakka sekä nuuska, jonka käyttöä ei kuitenkaan kutsuta tupakoinniksi, vaan nuuskaamiseksi. Tupakoinnilla on huomattavat terveyshaitat sekä tupakoijille itselleen että tupakoitsijoiden pilaamasta hengitysilmasta kärsiville. Useiden arvioiden mukaan tupakointi on välillisesti maailman yleisin kuolinsyy, mutta tätä ei voida täysin todistaa, sillä lääketieteellisesti tupakointi altistaa useille sairauksille eikä suoraan aiheuta niitä. Maailmassa on noin miljardi tupakoitsijaa.[1] Suomessa tupakkalain tavoitteena on tupakkatuotteiden käytön loppuminen[2]. Tupakointi vähenee länsimaissa vakaasti terveystietoisuuden leviämisen ja rajoitusten tiukentumisen myötä.

      • skeida tul pers....

        Tupakointi on vähentynyt, kun valistusta on lisätty. Samoin käy Skodan myynnille. Joko käännös on tapahtunut pari kuukautta putkeen myynti suurta miinusmerkkiä.


      • tai sitten näin
        skeida tul pers.... kirjoitti:

        Tupakointi on vähentynyt, kun valistusta on lisätty. Samoin käy Skodan myynnille. Joko käännös on tapahtunut pari kuukautta putkeen myynti suurta miinusmerkkiä.

        toisissa merkeissä valistus on purrut paljon paremmin, miinukset on paljon suurempia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe