OLEN SKEPTIKKOTIEDEMIES

mittarimatoskepo

Olen skeptikkotiedemies ja mittailen kaikkea mahdollista Motonetistä ostamallani hienolla yleismittarilla. Sillä voi tieteellisesti mitata kaikkea mahdollists. Olen esimerkiksi mittaillut palsta vaihtoehtohörhöjen vastuksia. Olebn aina saanut saman tuloksen kaikille vaihtoehtohörhöille eli 666 ohmia. Ihmettelen tätä tieteellisest kaksoissokkokokeella saamaani tulosta kovasti!

Voisitteko te vaihtoehtohörhöt kertoa, jos jotain tiedätte asiasta!
Että voiko teillä kaikilla vaihtoehtohörhöillä olla sama vastus?

Kiitokset jo etukäteen tiedoista!

P.S. Ystävät muuten kutsuvat minua mittarimatoskepoksi!

12

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhgfö

      Nyt on skeposella oikee nimi eli maan matonen! Sellaisia surkeita maan matosiahan kaikki skeptikot ovat.
      Kelpaisko ne ongenkoukkuun kalansyötiksi?
      Taitavat olla niin karvaita ja happamia, etteivät edes kalat huoli!

    • Skepon 666

      > Olebn aina saanut saman tuloksen kaikille vaihtoehtohörhöille eli 666 ohmia....

      Sitä mittaria kun täytyy osata käyttää. Käyttää vieläpä OIKEIN, jos haluaa oikeita tuloksia. Mutta skepomatoselle se on tietenkin aivan liian vaikeaa. Se vain möyrii vaistojensa varassa, ja huutelee mitä vaistot vaativat!

    • täydellistä

      Sun persoonasi vastailee itse itselleen!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • c c

        täydellistä
        tiedekin aloittajalla on sitä, että TV-7 mainostetaan tämän tämän, radion puoleltakin kelpaa vain Dei. Edelleen; evoluutio on aloittajalle mielikuvitushahmon, saatanan vehkeilyjä.

        Ihmettelen saman tyypin raivokasta, suorastaan elämäntehtävän mittaista sabotööri työtä vaihtoehtoisia hoitoja hiukankin sivuavia asioita tai ihmisiä vastaan.
        Kun tyyppi on tullut naapurikseni, en ole tervehtinyt enää sitä moneen vuoteen


      • bvkjhhggd

        Siis skeponen vastailee jo itselleen.
        Hulluja nuo skeposet!


      • v.v.
        c c kirjoitti:

        täydellistä
        tiedekin aloittajalla on sitä, että TV-7 mainostetaan tämän tämän, radion puoleltakin kelpaa vain Dei. Edelleen; evoluutio on aloittajalle mielikuvitushahmon, saatanan vehkeilyjä.

        Ihmettelen saman tyypin raivokasta, suorastaan elämäntehtävän mittaista sabotööri työtä vaihtoehtoisia hoitoja hiukankin sivuavia asioita tai ihmisiä vastaan.
        Kun tyyppi on tullut naapurikseni, en ole tervehtinyt enää sitä moneen vuoteen

        Kapu cc, vedän sinut oikeuteen, jos jatkat herjaamistani ja nimeni kertomista yleisillä palstoilla.
        Antakoon Jumala sinulle anteeksi kaikki syntisi!
        Olen täysin syytön, kuten tiedät, vain harhainen ja sairas mielikuvituksesi näkee minut syyllisenä.
        Et näköjään kestä Jumalan armoa, jonka sinäkin syntinen saisit kääntymällä Jumalan puoleen!

        Herra sinuasiunatkoon, kapteeni!


      • v.v. kirjoitti:

        Kapu cc, vedän sinut oikeuteen, jos jatkat herjaamistani ja nimeni kertomista yleisillä palstoilla.
        Antakoon Jumala sinulle anteeksi kaikki syntisi!
        Olen täysin syytön, kuten tiedät, vain harhainen ja sairas mielikuvituksesi näkee minut syyllisenä.
        Et näköjään kestä Jumalan armoa, jonka sinäkin syntinen saisit kääntymällä Jumalan puoleen!

        Herra sinuasiunatkoon, kapteeni!

        "Olen täysin syytön kuten tiedät".
        Et kai sinä uskishörhö vaan kuvittele, että jumalien armo pelastaa sinut nettivarkaudestasi alioikeudessa.
        Poistit > omat sivut < koneeni tiedostoista harhaisuudessasi, että siitä olisi vaaraa "viidesläisyydellesi".

        Olet toiminut kirjaimellisesti liikkeesi puheenjohtajan Päivi Räsäsen julkisesti esittämän lausunnon mukaan: "joskus kristityllä on oikeus ohittaa lainkirjain".

        Tuo lausunto pätee oikeudessa yhtä paljon kuin veteen piirretty vana, on v a i n sana.

        Ole hyvä ja tee rikosilmoitus toimistani Kouvolan poliisitalolla.

        Toivo Lång
        Inkeroinen


      • ystäväsi vv
        capt.cöpenick kirjoitti:

        "Olen täysin syytön kuten tiedät".
        Et kai sinä uskishörhö vaan kuvittele, että jumalien armo pelastaa sinut nettivarkaudestasi alioikeudessa.
        Poistit > omat sivut < koneeni tiedostoista harhaisuudessasi, että siitä olisi vaaraa "viidesläisyydellesi".

        Olet toiminut kirjaimellisesti liikkeesi puheenjohtajan Päivi Räsäsen julkisesti esittämän lausunnon mukaan: "joskus kristityllä on oikeus ohittaa lainkirjain".

        Tuo lausunto pätee oikeudessa yhtä paljon kuin veteen piirretty vana, on v a i n sana.

        Ole hyvä ja tee rikosilmoitus toimistani Kouvolan poliisitalolla.

        Toivo Lång
        Inkeroinen

        Häviät, sillä minulla on takanani joukkovoimaa ja sinä olet yksin!
        Kaikki KD ihmiset tukevat minua ja lisäksi vielä ystäväni PR, joka harrastaa pr toimintaa.


    • Kalibrointi

      Hei mittarimatoskepo!
      Muistitko kalibroida mittarisi ennen käyttöä?

    • Mitä suosittelet?

      Mikä Motonetin mittareista olisi paras? Siellä oli useampia erilaisia!

      • Mittaaja.

        Osta halvin, sillä saa bioresonansseista ihan riittävän tarkan tuloksen.

        Mittaukset tulee suorittaa 5 kertaa päivässä aivan kuten elimistön ph-arvon mittauksetkin.

        Ps. muista kysyä myyjältä että mittarista varmasti löytyy bioresonanssi mittausalue.


    • skepoisia tuloksia

      British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
      BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

      Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

      Kirjallisuusviitteet
      http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe