Netissä tavattu mies

Suppusut

Tapadimme netissä. Hän itse aloitti keskustelun. Kolmisen viikkoa on tiiviisti keskusteltu. Aloitteita on ollut viestittelyyn molemmilta. Vaihdoimme numeroita ja nyt jatkettu keskustelua puhelimitse. soiteltu ei ole. Arkisin vilkkaampaa mut vikonloput hiljaista kun on kavereiden kanssa menossa. viesteihin on tullut erotiikan sävyä ja seksuaalinen kiinnostus myös molemmin puolista. Eka tapaaminen sovittiin joka peruuntui ja oli kuulemma itsekkin pettynyt mutta itseensä enemmän kun on seurustelu kammoinen. Olisi valmis tulemaan seksin vuoksi mut trffit trffit pelottaa. Mä olen valmis antamaan aikaa, ja tutustumaan rauhassa ennenkuin itsekkään harkitsen seurustelua. Kuvio on ihmeellinen kertokaas mielipiteitä et mitä hittoo tää on... en halua hoputtaa ja säikäyttää enkä painostaa mut en pelkäksi panoksi halua ruveta. Olemme melkosamanlaisia ihmisiä. Pelottavan samanlaiset ajatukset ja kuva siitä mitä suhteen tulisi olla ja välimatkaakin on lähes 100km. Auttakaa!!!!

9

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reikä

      Kuulostaa siltä, että vain panoa on tarjolla, siitä kun päätät mitä haluat.

      • Ihan ku ois varattu ja vaan panoseuraa hakee. Mieti ja keskustele asiasta avoimesti. Tsemppiä. :)


    • asddasdasdasdadadada

      Taitaa olla kiinnostunut vain seksistä ja toivoisi, että olisit myös itse. Ehkä tekstailusekstailu on jo mennyt liian pitkälle ennen ensitapaamista, ja pelkää, että kupla puhkeaa treffeillä.

    • kiltti mies.

      Pimpin perässä se on. Tapaaminen kyllä järjestyy jos haluaa ja kaverit ei voi olla niin tärkeitä ettei vois tavata. Kai se on varattu ja tapaaminen peruuntui koska sen oma muija halus tehdä jotain. Ei kai kukaan ole niin kiireinen ettei tavata ehtis, ellei ole nokian johtaja.

      • suppusut

        No ollaan myös fb kavereita eikä siel kukaan vaimoehdokas ole älähtänyt. Tunnusti et pelkää et on niin ihastunut ja et joutuisi luopumaan vapaudesta sen myötä. Olen koittanut kertoo ettei se niin mee. No uusi tapaaminen sovittu! Katsotaan kuin käy.


      • suppusut kirjoitti:

        No ollaan myös fb kavereita eikä siel kukaan vaimoehdokas ole älähtänyt. Tunnusti et pelkää et on niin ihastunut ja et joutuisi luopumaan vapaudesta sen myötä. Olen koittanut kertoo ettei se niin mee. No uusi tapaaminen sovittu! Katsotaan kuin käy.

        Helpoimmalla pääset ja vältät ihastumasta lisää, kuin ilmoitat, että ottaa sinuun seuraavan kerran yhteyttä vasta kun voi ilmoittaa milloin tapaaminen sopii. Jos hän on oikeasti sinusta kiinnostunut, luultavasti tekee aikaa tapaamiselle mahdollisimman pian. Kannattaa myös puhua puhelimessa, paljon hankalampi valehdella kun ei aikaa tekosyiden keksimiselle ei ole ja änkyttäminen yleensä ne paljastaa.

        Jos toisen kerran vielä tapaamisen peruu niin unohda koko mies.

        PS. myös fb profiileja voi olla vaikka 17 eri, eli sekään ei vielä mitään todista :)


    • IEM123

      Hakee pelkkää panoa. Pahimmassa tapauksessa on varattu.

      Eikö tuo nyt ole ihan selvää jos hän on kaksi kertaa kertonut, että sitoutuminen pelottaa ja olisi valmis tulemaan seksin vuoksi.

      Kokeile tuleeko treffit alle 12 tunnin, kun kerrot, että haluaisit tavata pelkän seksin merkeissä ja uuden elämäntilanteesi estävän sitoutumisen. Voit sitten vuorostasi ilmoittaa jonkun tekosyyn miksi ei sovikaan.

    • seksiävaan

      Hakee vain seksiä, eikö tuo ole sinusta selvää? Nuo sitoutumiskammoiset miekkoset ovat sellaisia, että pyörittävät ja panevat montaa naista samaan aikaan. Paljon pitää tehdä valloituksia eri puolilla Suomea. Jos sinua epäilyttää lähteä siihen peliin mukaan älä lähde :)

      • ????

        Alkoi ihan kiinnostaa miltä alueelta tämä miehesi on?? Itseni luona käy mies, joka samanoloinen kuin kuvailemasi mies... Eli mies käy luonani sekstailemassa.. Koskaan ei olla selvitetty voisiko meistä tulla jotain enemmänkin, itse ehkä haluaisin... Mies on ujo ja arka ehkä jopa sitoutumiskammoinen tai jopa varattu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe