Neuvoja kiitos!

Neuvoton

Terve pari viikkoa sitte kaveri piiristäni yks tyttö alko laittaa mulle viestillä että on rakastunu muhu ja se viikko oli oikei ihanaa mut ku tuli viikonloppu ja se muutti samalle paikkakunnalle kui mie nii se vaa valitti että haluu takas kotia kavereittensa tykö ja vaikka kuinka sano että se viihtyy täällä ku mie oon täällä... mut nyt se sit aina ku on täällä nii laittaa jokasee viestii hymiöitä ja laittelee kans mulle viestei jos musta ei oo kuullunu mitää mut aina ku se menee kotia nii se ei laita mitää ja vastaa aina kylmästi mulle kysyin suoraa siltä että välittääkö se musta nii vastasi että välittää... mite mie voin sille näyttää että olisin tosissaa ja että se lopettas sen kylmyyde mua kohtaa sillo ku se on kotopuolessa? Vai onko se aikaa vievää että ku se olis valmis suhteesee nii se ei laittelis nii kylmästi viestei ja kyselis jopa multa kuulumiset. Olen ollu siihe pitkää jo ihastunu ja se nyt pari viikkoo sit kerto sen tunteistaa muhu ja se haluaa edetä rauhassa. Jos mie sille ostan nyt ruusun ja kerron kuinka mukavaa sen kaa on olla nii saisko se tuntemaa olonsa semmoseksi että se vois edetä siitä kaverisuudesta vähä vakavammalle pohjalle?

4

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoton

      Ja vielä miten mie voin näyttää että olen erilainen kui muut että mun kaa on hyvä olla? Millä tavalla mie voisin saaha sen kiinostumaa musta? Olen aika ujo jos on vieraita siinä ja joskus jos on kahen kesken nii ei vaa mitenkää saa mitää sanotuksi ja alan epäröimää?

    • Setä neuvoo

      Olet erityinen silloin, jos juttelet sen kanssa ja kuuntelet häntä. Ja et vonkaa pil-lua siltä! Sen aika tulee vaikka vuoden päästä jos on tullakseen.

      Yksinkertaiset asiat riittää, ole luotettava. Puhu ja pussaa. Niillä pääset pitkälle.

      Nuoret tuppaa luulla että pitää osata kaikki temput ja tavat, mutta pas-kat, ei aikuisetkaan osaa.


      Ja mitä tuohon ekaan ongelmaan, niin hän ei osaa valita kavereiden ja sun väliltä. Sen kaverit ja sun pitäisi asua samalla paikkakunnalla niin voisi olla helpompaa sille. Mutta molemmilla teillä pitää olla oma elämä myös. Ette saa kieltää toistenne kavereita. Se mikä on "liikaa" hengailua kavereiden kanssa on vaan teidän määritettävissä.

      • Neuvoton

        Kävin tänää yöllä sen tykönä siellä kotopuolessa nii se sit selitti mulle ku kysyin miks se on kylmä mulle nii se että se ei haluu vielä mitää suhetta eikä haluu että painostan joten eli ajan kanssa oon nyt sit sille vaa kaveri ja se sit kertoo millo se on valmis etenemää niinhä ymmärsinkö oikein?


    • Soleil

      Toden näköisesti ymmärsit oikein.
      Varmasti tyttö tunsi itsensä painostetuksi, yritit liikaa ja liian pian.
      Olkaa kavereita. Ole oma itsesi,mukava,reilu, luotettava. Ujous ei haittaa.kun opitte tuntemaan paremmin, ujouskin helpottaa. Älä yritä esittää mitään mitä et ole. Ja anna tytölle vapaus olla omien ystäviensä kanssa, se ei ole sinulta pois. Päinvastoin,liika sitominen karkottaa toisen.
      Kyllä se siitä! :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe