etsii kuorkkikuskia jakelutehtäviin.
Millanes talo on kyseessä?
Timekab oy
30
428
Vastaukset
- Rellu rules
Opettele nyt ensin kirjoittamaan tulevan työnantajasi nimi edes oikein.
Se on Timecap. Jos aiempia kirjoituksia tällä foorumilla tulkitsee niin
ei hääppöistä ole. Tienpäällä kyllä autoja näkee suht paljon. Iäkästä mutta
suht hyvässä kunnossa. Että näillä mennään. - 36 v. maitoalalla
Maitomies pysy meijerialalla please. Niin kuin Nylon beatin Jonna ja Erin
videopätkässä aikoinaan sanoi "pistä maito tulemaan" pitää edelleen kutinsa.
On lamaa ja noususuhdannetta mutta ihmiset juo aina maitoa,syö jugurttia ja juustoa.
Miksi vaihtaa johonkin tuntemattomaan josta ainakaan näillä sivuilla ei ole kuulunut mitään positiivista.maitomies on aina odotettu kaveri jota kaupoissa odotetaan innolla
Olisi hauska kuulla perustelut miksi haluat maitoalalta pois??????.- Viola-tyttö
Olisiko syynä tuo Venäjän viennin tyssääminen. Maitokuski taitaa olla
rekkamiehiä.Hommat vaan loppui kuin seinään.
- janus setä...
Eihän sitä nyt kukaan tosi mies jaksa katsella kun nuoret neidot pyllistelee
maitokaapissa ja moikkaavat iloisina. Mieluummin kuskaa ilmastointiputkia
työmaille ja yrittäisi löytää yhteisen sävelen puolaisten,latvialaisten
raksamiesten kanssa. Minä kyllä katselen niitä ... mieluummin. - rekkarena
Ajaako timecap vieläkin lvi-dahlilla?
eikös niillä ole autoja myöskin kiitiksellä ja transulla?
entä kakessa?
töitä ainakin riittää eri puljuissa. - pöllimetsä
Timecab aja enää kramon ja onnisen ajoja.
Kiitolinjasta sai kenkää (huhujen mukaan) .
Hyvä talo ja maksaa kuulema palkat ajallaan.
Isäntä on reilu ja rehti. - Kolmetoista13
En nyt tiedä onko tuo Timecap nyt mikään kummoinen firma, mutta kyllähän se maitohommat voittaa. Yleensä nämä maitokuskit ovat ikänsä maitoa ajaneet, eivätkä siksi paremmasta tiedä. Muissa kuljetuksissa kehitys on edennyt huiman askeleen, jopa kaljat puretaan nykyään kevyesti sähköpässillä, mutta maito puretaan ja lastataan edelleen käsin. Eikä mitään pieniä määriä, vaan kymmeniä tuhansia kiloja päivässä. Siihen pakkaset päälle, ei ole helppoa ei.
Ja meijerit vaatii kuljetusliikkeiltä ihan mahdottomia, asiakaspalvelun nimissä saat selkä vääränä kantaa niitä maitolaatikoita mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, kun monissa muissa ajoissa tiputat rojut perälaudalta, otat kuittauksen ja lähdet menemään. Asiakas sitten kantaa ne itse, jos kantaa, mutta ammattitaitoinen kuljettaja on ihan liian kallis kanniskelemaan tavaroita. Jos et halua olla nelikymppisenä polvi- ja selkävammainen käppänä, niin mene sinne Timecapille, maidonajossa tuskin tervettä päivää vanhempana tulet näkemään. Toisaalta taas maidonajossa riittää hommia, siellä kun on jo nyt näkyvissä kuljettajapula, joka varmasti vaan tulee syventymään ammattipätevyysvaatimusten astuttua voimaan, ei tule maitoautofirmoilla olemaan helppoa tuo kuljettajien rekrytointi.- Mielensä pahoittaja
Kolmetoista13. Toivottavasti työnantajasi laittaa sinut seuraavassa
ammattipätevyyskoulutus jaksossa asiakaspalvelukurssille 1 päiväksi.
Kuljettaja ei ole jumala joka päättää ,että tähän nämä rojut jää ota tai jätä.
Tuolla asenteella työt kyllä loppuvat. Kuljettaja on asiakaspalvelija
jonka päätehtävä on vastata kuljetetusta tavarasta loppuun asti.
Sitten vasta on se itse ajotyö ja auton kunnossa pito.
Sinä olet ilmeisesti niitä kavereita jotka jättää tavarat sateeseen vaikka
tiedät,että ne menevät pilalle mutta "kun ei voi vähempää kiinnostaa"
Nykyäänkin kuljettajan työhön kuuluu erinäköiset oheistoiminnot
kuten kantaminen jos tilanne vaatii sitä.Se on sitä asiakaspalvelua! - Siwallus
Ajellaan sähköpässillä Siwaan ,R-kioskiin ja Saleen oven karmit kaulassa.
Kapea oviaukko,tukkoinen varasto ,kapea hyllyväli. Lyhyt on apu
sähköpässistä. Voihan sillä sentään vetää 3 metriä perälaudan reunalle.
Ja komiaa on eihän sitä nyt pumppukärryjä käytetä nykymaailmassa.
Ne on ne meijereiden dinosaurukset jotka sellaisia käyttää,fossiilit......... - öllölä
Mielensä pahoittaja kirjoitti:
Kolmetoista13. Toivottavasti työnantajasi laittaa sinut seuraavassa
ammattipätevyyskoulutus jaksossa asiakaspalvelukurssille 1 päiväksi.
Kuljettaja ei ole jumala joka päättää ,että tähän nämä rojut jää ota tai jätä.
Tuolla asenteella työt kyllä loppuvat. Kuljettaja on asiakaspalvelija
jonka päätehtävä on vastata kuljetetusta tavarasta loppuun asti.
Sitten vasta on se itse ajotyö ja auton kunnossa pito.
Sinä olet ilmeisesti niitä kavereita jotka jättää tavarat sateeseen vaikka
tiedät,että ne menevät pilalle mutta "kun ei voi vähempää kiinnostaa"
Nykyäänkin kuljettajan työhön kuuluu erinäköiset oheistoiminnot
kuten kantaminen jos tilanne vaatii sitä.Se on sitä asiakaspalvelua!ei tasan tarkkaan kuulu kuljettajelle em. työt mitenkään automaattisesti, sen määrää rahtikirjassa oleva toimituslauseke, tai muu asiakkaan kanssa tehty erillinen sopimus.Normaali kappaletavaran jakoajossa se lauseke on yleensä että puretaan auton välittömään läheisyyteen. Elintarvike- ja kaljan jne. ajossa on sitten myymäläkohtaisesti sovittu mitkä tavarat viedään mihinkin osastoon, ja kaljat hyllytetään kuljettajan toimesta jos näin on sovittu. Olihan näille lausekkeille kaikenmaailman lyhenteitä olemassa, löytyy varmaan googlesta jos enemmän kiinnostaa. Eihän ruokakaupassakaan kassan täti pakkaa sulle ostoksia kassiin ja kanna niitä autoosi takaluukkuun ihan vaan asiakaspalvelun vuoksi, ainoastaan jos saat sellaisen diilin jonkun kauppiaan kanssa tehtyä niin varmaan onnistuukin.
- Born to wild 57 v.
Jaa.... että sellainen mielipide. Maidon ajoa on niin monenlaista.
Kyseisten tuotteiden kuljettaminen on muuttunut viimeisen 30 vuoden aikana
valtavasti ja helpompaan suuntaan. En puhu nyt mistään laitoskeittiö/lastentarha-
jakelupiireistä.(Ne ovat kyllä pysyneet rasittavana) Myös tukkujen kuskeille
nämä asiakkaat ovat ihan yhtä hankalia.) Mutta puhutaan isoista asiakkaista.
Kaikki on pyörillä tai lavoilla.Mitään ei tarvitse nostella. Itse olen ajanut
maitotuotteita koko ikäni eli 39 vuotta. En ole ollut sairaslomilla ja ei ole
mitään kolotuksia saati sitten mitään muitakaan vammoja. En tunne myöskään
muita meijerialan kuskeja joilla kyseisiä vaivoja olisi ollut.Sitä vastoin kaljakuskit
valittavat päivittäin sitä ,että lavat on huonosti kerätty,pakkaukset ovat erikokoisia ja
vaikeita saada ehjänä perille. Palautus tyhjät tölkit vuotaa/haisee ja kerää ampiaisia tavaratilaan.Pakkauksia on vaikea laskea alas koska auto ei ole
suunniteltu panimokuljetuksiin. Ei ole stoppareita laudassa.
Se kuuluisa sähköpässikin juuttuu hankeen talvella.
Joka työssä on haasteensa.Meijerialalla aikainen työaika ei ole nuorten kuskien
mieleen.- Riksu rokkaa
Tunnen 2 kappaletta maitokuskia jotka ovat lähteneet sairaseläkkeelle.
Molemmilla sydänvaivoja. Paljon tupakkaa ja a-juomia .sellainen
35-vuoden putki niin kyllä se elimistöstö alkaa jo nikotella.
Kyllä nykyisin vanhatkin pärjää ihan hyvin. Eipä ole valitelleet.
minun mielestä virvoitusjuomafirmojen kuskit eteenkin sen toisen
suuren ovat aika tyytymättömiä oloihinsa. Osa sen firman miehistä
eivät osaa edes kertoa pahaa oloansa kun yhteistä kieltä ei löydy.
Olenpa kokeillut englantiakin mutta ei suju.Kalustokin on mitä sattuu.
Ajellaan täysiä 9000 kg kuormia pienillä relluilla ja MB:llä.(romuilla)
Valiolaiset autoilija tuntuvat kuitenkin nykyisin korostan" nykyisin" aika
tyytyväisiltä meijerin kuljetusta koskevaan politiikkaan.
Ei nyt juhlita mutta asialinjalla mennään.Kyllä kuljettajia löytyy
meijerialalle tulevaisuudessakin. Vakaata menoa leipä on taattu.
- rellu rules
Kuskin palkka keskimäärin 15ll eur/tunti. Kyllä sillä hinnalla asiakkaan ei kannata
kantaa itse.Antaa vaan sen kuskipoloisen kannella perille asti.- Olut on mun työni
kolmetoista13 on nin mun.......ton mies ettei edes kehtaa antaa vastakommenttia
ihan asiallisiin mielipiteisiin. Säälittävää...........
No ymmärtäähän sen. Maidon jakelu. lastaus,purku,tyhjät kyytiin ja menoksi.
Kaljan jakelu. Lastaus,purku,hyllytys,käsitietokoneen näpläys,tyhjät kyytiin.
Kyllä se on paljon selkeämpi homma maidon jakelu.Panimohommissa on
paljon enemmän sellaista turhan päiväistä näperrrystä myymälöissä.
Siksi hyvää asiakaspalvelua osaavaa,ystävällistä olut-lähettilästä on
lähes mahdoton saada töihin.
- maito miäs
kolmetoista13 on pelkkä trolli pelle joka provosoi kaikkea mahdollista joka
liittyy kuljetusalaan. Jos tässä huonossa Putinin järkkäämässä tilanteessa
haluaa varman työpaikan jossa on töitä myös huonoina aikoina niin
hakeutukaa elintarvikepuolen hommiin. Katsos nälkä on aina vieraanamme ja
siksi kauppoihin pitää toimittaa maitoa tuota nestemäistä tuotetta jota
ilmeisesti 1313 ei nauti. Myös leipä ,liha ja muutkin tukkutuotteet maistuvat.
Kodintekniikka,huonekalut ja rakennustarvikkeet voidaan siirtää sinne
hyville vuosille. Tuleeko niitä enää?????Mitä opimme. Elintarvikekuskeilla
ja maansiirtomiehillä riittää hommia myös jatkossa. (Metron rakennus jatkuu ja monet
muut valtion rahoittamat tiehankkeet) muut voi sanoa soronoo.- milkman
kolmetoista 13 on ääriliikkeen mies. Hänellä on selvä visio mitä kuuluu
kuljettajan työhön mitä ei. 1313 on vaan niin pahasi väärillä urilla.
Ei ole reilua haukkua meijerialankuskeja kun tietää,että heidän työ on
elintärkeää koko Suomen kansalle.Meijereihin riittää kuskeja jatkossakin
Valiolla on tänä päivänä autoilijoilla taas pitkästä aikaa ihan asialliset olot.
Työtä arvostetaan. Samoin kilpailijalla Arlalla . Koulutukset on kaikilla hoidettu
kuntoon ja töitä riittää . Jos lama vielä syvenee niin ihmisten on kuitenkin aina
syötävä ja elintarvikealalla töitä riittää. Toinen ala jossa jossa työllisyys
pysyy korkeana on maanrakennus. Metro-hankkeen jatko ja muutkin
tukityöllisyyshankkeet (valtion)Edelleenkin kysyn 1313 miksi haluat
nostaa meijerialankuskit tyhmiksi tampioiksi?????
Kaikki kuskit jotka minä tunnen ovat kuitenkin pärjänneet elämässään
ihan hyvin. Työ on raskasta mutta mitä sitten? elämä on?
- Kometoista13
No sori, en nyt tiennyt että kyseessä oli näinkin kuuma peruna. Aloittaja kuitenkin kysyi kappaletavarakuljetuksista ja hänelle vastasi meijeriauton kuljettaja, joten luonnollisesti kärjistin asian vertailemalla näitä kahta asiaa keskenään tuoden asiaan uuden perspektiivin panimokuljetusten suhteen, kun niistä kerran tietotaitoa löytyy. Ja sitten joku maitojamppa vetää siitä herneet nenään...
Kun kuitenkin olemme liki ainoa maa maailmassa, jossa imeväisikäisten lisäksi myös täysikasvuiset ihmiset juovat maitoa kalkint arpeen tyydyttääkseen, niin pitäisi minunkin ymmärtää, että maidontoimitus on liki elämän ja kuoleman vakava asia tulevassa ti8lanteessa.- Tsuipa duipa
Maito on haudan vakava asia Suomessa. Etkö ole mediassa asiaa huomannut.
Valio esittää koko ajan kovaosaista kärsijää jota markkinatuomioistuin löylyttää
70 milj.eur sakoilla uhaten. Kyseinen putiikki valittaa ,valittaa ja moittii kilpailijoita
Arlaa, Hämeenlinnan- ja Kaustisten osuusmeijereitä, Satamaitoa,Maitokolmiota ja
Maitomaata epäterveestä kilpailusta. Suomen valtio on lehtijuttujen perusteella Valion
pahin riitapukari.Ollaan niin Suomalaista firmaa. Sitten kuitenkin Valiolle vienti on se kaikkein tärkein .Vienti Ruotsiin jo 1970-luvulla ja Venäjän vienti. Valtavia määriä.
Niin kuin huomaat 1313 Maito on todella haudan vakava asia Suomessa.
Grilliin kyllä laitetaan huoletta Brasilialaista naudan sisäfilettä.Atria ja HK ei itke.
Siinä se suuri ero maidon ja muiden elintarvikkeiden välillä.
- SädekehäI
Jos homma olisi noin helppoa kuin täällä jotkut yrittää väittää, niin miksi siellä ei ole naisia ajamassa? Vai ovatko muka kaikki kuljetusyrittäjät alalla jotain vanhoja h*m'ja, jotka eivät voi omista vanhoista periaatteistaan ja piintyneistä käsityksistään johtuen palkata naisia?
- 120 kg maitomiäs
Jos nyt puhut sädekehä nimenomaan maidon jakelusta niin jos keskiverto nainen
painaa 60-70 kg ja maitovaunu/rullakko painaa 200 kg niin ymmärrät kai ettei
työ kiinnosta naisia. Raavalle miehelle 100-120 kg maitohommat ovat omiaan.
Se on surullista etteivät ajohommat kiinnosta naisia . Kaikki naiset jotka olen
tavannut ovat olleet uransa yksinäisiä puurtajia.Aseenteltaan hyvin poikamaisia
tyyppejä ja ulospäin suuntautuneita.Kyllä ne yrittäjät varmasti palkaisivat
naiskuskin jos sellainen ilmaantuisi. Vanhanpolven yrittäjiä tietysti pelottaa
ajatus siitä,että kuski jää äitiyslomalle ja sitten 2 ja 3 ja 4;lle Näinkin se voi mennä.
Kyllä se aiheuttaa kuluja yrittäjälle kieltämättä..... - SädekehäI
120 kg maitomiäs kirjoitti:
Jos nyt puhut sädekehä nimenomaan maidon jakelusta niin jos keskiverto nainen
painaa 60-70 kg ja maitovaunu/rullakko painaa 200 kg niin ymmärrät kai ettei
työ kiinnosta naisia. Raavalle miehelle 100-120 kg maitohommat ovat omiaan.
Se on surullista etteivät ajohommat kiinnosta naisia . Kaikki naiset jotka olen
tavannut ovat olleet uransa yksinäisiä puurtajia.Aseenteltaan hyvin poikamaisia
tyyppejä ja ulospäin suuntautuneita.Kyllä ne yrittäjät varmasti palkaisivat
naiskuskin jos sellainen ilmaantuisi. Vanhanpolven yrittäjiä tietysti pelottaa
ajatus siitä,että kuski jää äitiyslomalle ja sitten 2 ja 3 ja 4;lle Näinkin se voi mennä.
Kyllä se aiheuttaa kuluja yrittäjälle kieltämättä.....Totta turiset, tietty nuo äitiyslomista aiheutuvat kulutkin pelottavat yrittäjiä, eikä asiasta päästä koskaan eroon, ennenkuin kehitetään järjestelmä, jossa äitiyslomista ei aiheutuisi kustannuksia. Paljonhan nuo rullakot toki painaa, mutta uskoisin silti olevan enemmän tekniikkakysymys kuin voimalaji...
- 120 kg maitomiäs
SädekehäI kirjoitti:
Totta turiset, tietty nuo äitiyslomista aiheutuvat kulutkin pelottavat yrittäjiä, eikä asiasta päästä koskaan eroon, ennenkuin kehitetään järjestelmä, jossa äitiyslomista ei aiheutuisi kustannuksia. Paljonhan nuo rullakot toki painaa, mutta uskoisin silti olevan enemmän tekniikkakysymys kuin voimalaji...
Se on se talvi ja huonosti hoidetut piha-alueet. Jos on lunta ja jäätä
niin 60 kg nainen ei pysty kiskomaan 200kg rullakkoa perille.
Ja näitä maahan purkupaikkoja on tosi paljon yhä edelleen.
- riman
Eli kannattaako täytää timekabin työhönhakukaavaketta?
- Uponor odottaa jo
Ehdottamasti paras päätös.
- ukka ulkanen
Cramon ja onnisen huonon taloudellisen tilanteen takia ei taida löytyä kuskinpaikkoja timekapista.
- simo riksman
Aena kannattaapi yrittää.
ties vaikka pääsis hommiin. - vaalio
maitomiäs oon aena ollunna.
- maltti hyrrä
valioo sen olla pittöö sano
- mies paikallaan
Timecab oy on valio firma kuljetusalla. Maltti hyrrä on 100% oikeassa.
valio firmaksi pääsee vain pitkäjänteisellä harkitulla yrittämisellä. - pekka pataja
onkos niissä timekabin autoissa kylmäkoneet jotta maito pysyy kylmämä?
ellei ole niin jos etusärmin irrottaa ja saa kaappiin ristivetoa niin viilentääkö se tarpeeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan
Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.1442221- 271948
Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha231908Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.851710Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?621498Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se201276Avaa sydämesi mulle
❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo381190- 111178
Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan371173Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k101157