Miten saada isä suostumaan koiraan?

koiran haluaja

Olen suunnitellut koiran hankintaa jo pari vuotta ja äitini ja veljeni haluisivat myös koiran, mutta isä on ainoa este. Olen lukenut paljon koiran hoidosta ja osaan tarvittavat jutut ja osaan ottaa vastuun ja isälle olen myös siitä sanonut, mutta se vain pudistelee päätään eikä siitä saa selvää. Olisin kiitollinen jos kertoisitte vinkkejä isän suostumiseen, koska haluisin niin paljon koiraa.. :3

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ankrieli

      Näytä isällesi koiranhoitokykysi etsimällä hoitokoira, jota ulkoilutat säännöllisesti. Samalla saat kokemusta.

      • haluan koiran!

        Meillä on ollutkin pari kertaa tätini koira hoidossa ja olen hoitanut sitä kyllä ja isällä on ollut ennenkin koira, mutta en tiedä miksi iskä ei halua enää. Kaikki muut perheestäni pitää koirista ja isänikin pitää, mutta en tiedä miksi hän ei sitten halua sitä.


    • juueiii

      ei se parin kerran hoito riitä, mieti nyt koira voi elää yli 10v, oletko todella valmis hoitamaan sitä seuraavat kymmenen vuotta, viemään joka ikinen päivä lenkille oli ilma mikä hyvänsä, koira rajoittaa paljon menemisiä ja pentuaikana sitä joutuu paljon vahtimaan ja kouluttamaan.

      Monet ottaa koiran, vaikka ei ole hajuakaan siittä mitä se tarvitsee, sitten koiraan kyllästytään ja hoito jätetään joko puolitiehen tai koira annetaan pois ja silloin se yleensä on jo ongelmakoira, jonka omistaja on saanut aikaan.

      luulenpa siis että isäsi vaan tietää minkälainen vastuu koiran omistajalla on ja on hyvä että ei oteta koiraa hetken mielijohteesta.

    • Lakslsososossodo

      Perusta koirien hoito- ja ulkoilutuspalvelu.
      Laita ilmoituksia nettiin ja printtaa mainoksia ulos, että ulkoilutat koiria pienestä rahakorvauksesta. Näin voit tienata vähän rahaa. Et tarvii omaa koiraa välttämättä nyt heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe