KOKEMUKSIA: Raskaaksi, vaikka mies ei laukea sisälle?

Nainen5

Tässä kohtaa haluan painottaa, että haen nimenomaan henkilökohtaisia kokemuksia, en naapurin kaiman siskolle sattuneita kertomuksia.

Lääketieteellisiä julkaisuja peilaten: Olen tietoinen, että miehen touhutipoissa itsessään ei ole siittiöitä. Olen tietoinen myös siitä, että mikäli edellisestä laukeamisesta on vasta vähän aikaa, saattaa tuon edellisen siemensyöksyn siittiöitä päätyä touhutippojen mukana naiseen. Ja tiedän myös, että mikäli mies vetäytyy. naisesta liian myöhään, voi siemensyöksy olla jo alkanut ja näin ollen siemennestettä on tippanen saattanut naiseen päätyä.

MUTTA.... Voiko olla poikkeusta? Kun esimerkiksi yhdyntä on pitkäkestoista ja mies käy useita kertoja lähellä orgasmia, mutta saa aina viime hetkellä "jarrut päälle", voiko siinä lähellä käydessä ikäänkuin päästä jonkin verran siemennestettä karkuun vaiko onko miehen siemensyöksy aina joko kaikki tai ei mitään -periaatteella?

Olen tällä hetkellä elämäntilanteessa, jossa en käytä ehkäisyä. Synnytin nimittäin muutama kuukausi sitten enkä uutta ehkäisyä vielä halua. Seksimme on monipuolista ja yleensä pitkäkestoista juuri tuolla mainitulla tavalla, eli mies saattaa useita kertoja käydä lähellä, mutta lopulta laukeaminen tapahtuu suuhuni, käsiini tms. tavalla. Läheltä piti tilanteita (jossa mies olisi lauennut mutta vetäytynyt heti pois). Mies on siis lauennut varsinaisesti vasta siihen selkeästi tähtäävien hyväilyjen kautta ja se on vienyt aikaa. Mies on varustettu hyvällä kestävyydellä.

Kuukautisteni on määrä alkaa tällä viikolla (vko 33), ja uskon, että alkavatkin. Kuitenkin nyt viime päivinä olen ihmetellyt hetkittäin ja melko lievänä, mutta yhtäkkisiä pahoinvointiaaltoja. Voinko siis olla raskaana?

Ja pliis, toivon todellakin kommentteja heiltä, jotka tällä tavalla "varman päälle" pelatessaan ovat siltikin raskaaksi tulleet. Jos heitä siis on. :)

14

18066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti

      Voi.

    • Yksi kokemus

      Mun kokemus on tällainen:

      Oli kyseessä yksi ainoa yhdyntä, jonka päätteeksi mies laukesi mun rinnoille. Tyydytti itsensä siis loppuun vasta tultuaan ulos musta. Tulin raskaaksi kyseisestä yhdynnästä, joka oli sen kierron ainoa. Enpä enää luota keskeytettyyn yhdyntään ehkäisykeinona.

    • KylläVoiTullaRaskaak

      Tällä tavalla voi tulla raskaaksi. Näin kävi meillekin. Tiesimme tasan tarkkaan riskit.

      Olimme suunnitelleet lapsen hankkimista vasta n. vuoden päästä ja käytimme kyllä kondomia lähes aina. Jossakin vaiheessa kuitenkin iski himot, eikä kumin kanssa jaksanut leikkiä. Tuloksena oli positiivinen raskaustesti muutama päivä sitten. En ole sisään lauennut ja naisella oli kuulemma aika, jolloin ovulaatio oli jo mennyt \ ajanjakso oli kuukautisten jälkeen.

      Emme kuitenkaan ole muuta kuin iloisia asiasta.

      • Txvjkjll

        Kuukautisten jälkeen ei ole kovin turvallista harrastaa seksiä, jos ei toivo raskautta. Ovis jos on yhtään etuajassa, niin siittiöt hyvinkin voivat elellä sen muutaman päivän ja tsädäm, raskaus voi saada alkunsa.


    • pulla uunissa

      Jep, voi kyllä. Parhaillaan raskaana :D
      kolmas oli molemmilla haaveissa mutta ehkä vuoden parin päästä, en siis ottanut kierukkaa ym ehkäisyä vaan kuukautisten väleillä ne "riskiviikot" teimme just noin aina, pari vuotta. oli silti ihana juttu, ettei mikään pakkotehty lapsi :D

    • laine31

      Mikään ehkäisy ei ole 100 %. mulla steri tehty 2 vuotta sitten nyt viikoja 17 0 :)

    • Nainen5

      Kiitos näistä viesteistä. Lapsi olisi kyllä toiveissa, mutta ehkä vasta jonkin ajan päästä. Ei olisi siis maailman loppu, vaikka näin kävisikin, yllätyksellinen kylläkin. Jatketaan siis noin, tuskin heti kuitenkaan "tärppää". :)

      • ... :(:

        Ollaa harrastettu keskeytettyä yhdyntää nyt n. Puoli vuotta, kerran laukesi vahingossa sisääni, kerran spermaa sormissa, kun sormetti. En ole tullut raskaaksi. (Mieheni polttanut 5vuotta, minä vuoden) tarkoittaako tämä nyt etten voi tulla raskaaksi, vai olenko "onnekas"/epäonnekas?


    • Sininen uni

      No ei voi tulla raskaaksi näin.

    • Älyhoi...

      Anteeks, mut on vähän tyhmää ajatella, ettei touhutipoissa voi olla yhtään siittiöitä tai keskeytetty olisi luotettava ehkäisykeino. Miksi muuten niin monet naiset on tulleet raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä?

    • Sininen uni

      Koska monesti mies tulee pois liian myöhään siten, että jotakin tulee jo sisälle saakka. Tai siksi, että mies on lauennut aikaisemmin sinä päivän ja siten siittiöitä on jo puolivälissä. Tai siksi, että laukeamisen jälkeen mies tulee vielä hetkeksi sisälle, jolloin jälkitipoissa niittä siittiöitä sitten onkin. Siksi naiset tulevat keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi.

    • voihannenä..

      Ollaa harrastettu keskeytettyä yhdyntää nyt n. Puoli vuotta, kerran laukesi vahingossa sisääni, kerran spermaa sormissa, kun sormetti. En ole tullut raskaaksi. (Mieheni polttanut 5vuotta, minä vuoden) tarkoittaako tämä nyt etten voi tulla raskaaksi, vai olenko "onnekas"/epäonnekas?

      Anteeksi, mutta miten tämä tupakanpoltto asiaan vaikuttaa...?

      Itse en ole tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä ikinä.

      Mutta mieheni on polttanut 27vuotta ja hyvin olen aina raskaaksi tullut kun sitä on toivottu ja itsekkin olen polttanut, enemmän ja vähemmä kaikkine taukoineen (raskausajat,imetys jne) noin 14vuotta.

      Huom; tupakointi ei ole ehkäisykeino...=D

    • mammas

      Olemme olleet keskeytetyllä seksillä jo 2,5vuotta ei ainakaan viel oo raskautta havaittavissa

    • Anonyymi

      Itse mietin kun poikaystäväni ja minä kokeilimme anaalia mutta hän laukesi sitten vähän jokapuolelle jopa vaginan lähistölle niin mietin voiko sitä kautta tulla raskaaksi jos mies ei olleenkaan ole sisällä mutta laukeaa silti vaginan lähelle niin voiko siitä tulla raskaaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe