hyvät kuulokkeet samsung s4 4g+

ehdotuksia vaan.

Ehdotelkaas hyviä kuulokkeita joissa on tosi hyvä äänenlaatu. Boseja oon katellu eli onko ne paras valinta. Ainakin noi bèatsit on tosi syvältä.

12

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TM 2011 vuoden testissä niitä moitittiin mm

      - Bassotoisto ei ulotu kovin alas
      - Ulkoinen melu ei vaimene paljoakaan

      Muuten hyvät.

      • ehdotuksia vaan.

        Eli kummassa on paremmat bassot? Tarkoititko bosen mallin basson toistoa?


    • Sitä tarkoitin. Testaamalla selviää että kummassa on parempi basso.

      • kiitosss

        Kai minä nuo logitcherit ostan, mutta jos saan kokeilla noita kaupassa niin kokeilen ja teen siitä johtopäätökset. Muulloin ostan nuo logitcherit.


      • logitech.
        kiitosss kirjoitti:

        Kai minä nuo logitcherit ostan, mutta jos saan kokeilla noita kaupassa niin kokeilen ja teen siitä johtopäätökset. Muulloin ostan nuo logitcherit.

        En tiedä misä Logitcehereista puhut, tarkoitako Logitechejä?


    • Ja jos saat kokeilla niitä niin tee se samoilla äänentoisto asetuksilla.

      • aloittajaaa

        Ostin eilen nuo ultimate ears 400vi expertiltä kun ne sai tarjouksesta 25€. Äänen laatu on tosi upea. Ohjain tukee tietysti vain applen tuotteita, mutta pause ja play ja googlen äänihaku toimivat kaukosäägimestä. Muuta en tarvitsekkaan. Kysyisin vain sitä että paketin takana luki vain tuettu iphone 3gs ja ipodit. Toimiiko tuo kaukosäädin myös 5s kanssa kun sitä ei mainita eikä myöskään 4, 4s eikä 5. Haluaisin tietää sen. Kaupassa ei ollut android tuettua mallia eikä ilman kaukosäädintä, mutta jos joskus tässä siirryn appleen niin on kuulokkeet valmiina.


      • aloittajaaa kirjoitti:

        Ostin eilen nuo ultimate ears 400vi expertiltä kun ne sai tarjouksesta 25€. Äänen laatu on tosi upea. Ohjain tukee tietysti vain applen tuotteita, mutta pause ja play ja googlen äänihaku toimivat kaukosäägimestä. Muuta en tarvitsekkaan. Kysyisin vain sitä että paketin takana luki vain tuettu iphone 3gs ja ipodit. Toimiiko tuo kaukosäädin myös 5s kanssa kun sitä ei mainita eikä myöskään 4, 4s eikä 5. Haluaisin tietää sen. Kaupassa ei ollut android tuettua mallia eikä ilman kaukosäädintä, mutta jos joskus tässä siirryn appleen niin on kuulokkeet valmiina.

        Siitä en löytänyt tietoa.


    • AKGainakin

      AKG tulee nyt ensimmäisenä mieleen.
      Itselläni on ollut AKG'n samat kuulokkeet nyt 6 vuotta ja toimivat vieläkin moitteetta, ainoastaan kuulokkeiden nahka on alkanut halkeilemaan. Äänenlaatu niissä on tosi hyvä ja toistaa bassotkin mukavasti, vuotavat tosin ääntä melko paljon (ovathan jo vanhat). Mallia en muista mutta niitä ei enää valmisteta.

    • AKGmies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe