Minun mielestäni tatuoinnit ovat rumia!

ja niitä on liikaa

Kesävaatteet paljastavat armotta mitä typerämmän näköisiä tatuointeja... Toivottavasti seuraava sukupolvi katselee vanhempiensa tatuointeja ja toteaa, ettei ainakaan itse halua sellaisia.....

28

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SirNewton

      Kyllä! Kesävaatteet palvastavat myös kauniita tatuointeja, rumia ihmisiä, kauniita ihmisiä, lihavia ihmisiä ja laihoja ihmisiä. Mitä tämä sinun kirjoituksesi tänne paljastaa?

    • Annis1

      Kysynpä sinultakin: Etkö pidä muustakaan kuvataiteesta?

      • Gabrielmikael

        Minä pidän kuvataiteesta. Kannan mukanani jatkuvasti taulua. Vaihdan taulua mieltymykseni mukaan päivittäin.


      • ddsgdg
        Gabrielmikael kirjoitti:

        Minä pidän kuvataiteesta. Kannan mukanani jatkuvasti taulua. Vaihdan taulua mieltymykseni mukaan päivittäin.

        Siirtyisit kuvanveiston ihailuun. Voisit kanniskella jotain alle parimetristä pientä veistosta aina mukanasi. Ajattele kun menet vaikkapa terassille tai istumaan ja heität mukanasi olevan marmoriveistoksen sopivalle paikalle ihailtavaksi niin hipsteritkin kalpenee kateudesta.


      • Gabrielmikael
        ddsgdg kirjoitti:

        Siirtyisit kuvanveiston ihailuun. Voisit kanniskella jotain alle parimetristä pientä veistosta aina mukanasi. Ajattele kun menet vaikkapa terassille tai istumaan ja heität mukanasi olevan marmoriveistoksen sopivalle paikalle ihailtavaksi niin hipsteritkin kalpenee kateudesta.

        Hyvä idea! Voin vaihdella veistostakin päivittäin.


    • dfgsdfgasdfg

      Monet ihnmiset ovat rumia ilman ja tatuointien kera. Koska MINÄ en siitä pidä, en tajua miksi rumat saavat oleskelle näkyvilläni. Ja monet on tyhmiä mutta saavat puhua ilman mitään kontrollia joka paikassa. En kestä.
      Jumalauta jotain seiskan lukijoita ja tositeeveen katselijoita kohdellaan ihmisinä vaikka ne ei sitä ansaitse. Kyllä vhiduddaa, ja raskaasti.

    • Jumpsi

      Minun mielestä taidolla tehdyt tatuoinnit on kauniita. Mitä siitäkintulis jos me kaikki ajateltas kaikesta samalla tavalla, vitun aivoton robotti lauma. Onneksi siis ollaan erilaisia :D

      • puhdas iho

        Tatuoinnit ovat muotivillitysten mukana kuljetettavien tusinaihmisten tämän hetken ilmiö. Tatuointia pintaan ja ollaan niin "yksilöllisiä", vaikka siinä kiinalaisilla merkeillä tehdyssä töhryssä oikeasti lukisi "kanaa tarjouksessa". Mutta onhan se niin hienoa.


      • Jumpsi
        puhdas iho kirjoitti:

        Tatuoinnit ovat muotivillitysten mukana kuljetettavien tusinaihmisten tämän hetken ilmiö. Tatuointia pintaan ja ollaan niin "yksilöllisiä", vaikka siinä kiinalaisilla merkeillä tehdyssä töhryssä oikeasti lukisi "kanaa tarjouksessa". Mutta onhan se niin hienoa.

        Se on sinun mielipiteesi! Minäkin kerroin mielipiteeni. Kiva että olet itsellesi kana tarjouksen pintaasi ottanut. Ja vielä töhryisen :D


      • puhdas iho
        Jumpsi kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi! Minäkin kerroin mielipiteeni. Kiva että olet itsellesi kana tarjouksen pintaasi ottanut. Ja vielä töhryisen :D

        Ehei, minä en kaunista, tervettä ihoani töhryillä rumenna! Enkä halua kuulua aivottomaan robottilaumaan, joka menee tyhjänpäiväisten muotivirtausten mukana kuin lampaat. Bäääbäää.


      • Jumpsi
        puhdas iho kirjoitti:

        Ehei, minä en kaunista, tervettä ihoani töhryillä rumenna! Enkä halua kuulua aivottomaan robottilaumaan, joka menee tyhjänpäiväisten muotivirtausten mukana kuin lampaat. Bäääbäää.

        Sä oletkin sit vissiin lammas, Bäääbäää sanoo lammas :D


      • puhdas iho
        Jumpsi kirjoitti:

        Sä oletkin sit vissiin lammas, Bäääbäää sanoo lammas :D

        Hmm, miksihän tuolla kysellään tatuointien poistosta, jos ne ovat niin ihana elinikäinen juttu? En voi kuin nauraa jonkin typerän tatuoinnin ottaneille, jotka nyt katuvat sitä. On se vaan jotenkin osoitus ihmisten typeryydestä, aina on joukossamme ääliöitä, jotka hetken huumassa ottavat jonkin lapsellisen naurettavan kuvan kehoonsa, esim. joitain palavia pääkalloja. Lycka till, koettakaa pärjäillä sen kanssa. Ja kuvien poisto menee ihan omasta pussista.


      • Niinpä niiiiii
        puhdas iho kirjoitti:

        Hmm, miksihän tuolla kysellään tatuointien poistosta, jos ne ovat niin ihana elinikäinen juttu? En voi kuin nauraa jonkin typerän tatuoinnin ottaneille, jotka nyt katuvat sitä. On se vaan jotenkin osoitus ihmisten typeryydestä, aina on joukossamme ääliöitä, jotka hetken huumassa ottavat jonkin lapsellisen naurettavan kuvan kehoonsa, esim. joitain palavia pääkalloja. Lycka till, koettakaa pärjäillä sen kanssa. Ja kuvien poisto menee ihan omasta pussista.

        Meneehän kuvien ottokin omasta pussista


    • Ukko 55v.

      En pidä töhrityistä seinistä, enkä töhrityistä ihmisihoista. Tatuoitu nainen ei vain saa minua ottamaan eteen, ällöttävän näköisiä. Sitten vielä jos on lävistyksiä ja ajeltu ja nyljetty alapää, niin voiko ihmiskehoa pahemmin raiskata?

      • bgbafdh

        No tuskinpa sinulla muutenkaan ottaa eteen eikä kukaan sinusta ole kiinnostunut eli mitäpä tuosta.


      • KaljuMies1

        Hyvä minulle kelpaa vaikka olen ilman tatuointeja oleva kalju mies niin tatuoitu nainen tai ilman tatuointia on yhtä arvokas olento ei tatuointi tee kenestäkään huonompaa ihmistä jos joku sellaisen ottaa niin se on yksilön oma asia ei kuulu
        kennellekkään toiselle.
        Ja silloin pitä liikkua sellaisessa seurassa mikä on sitten "parempaa"
        Minulle tuntuu aina niitä tatuoituja sexikkäitä naisia riittävän ovat monesti
        aika sänkypetoja kaiken muun hyvän lisäksi!!


    • tepiropponen

      Tänään kohtasin erittäin viehättävän nuoren perheenäidin kaupassa kahden lapsensa kanssa. Avoin kesämekko paljasti rintamuksen, jossa isolla kädellä tatuoituna molempien lasten naamat nimikilpineen. Kasvot suunnilleen samankokoisina, kuin äidin oma naama. Rintojen yläpuolella symmetrisesti, violetti epäsiisti väritys. Miten sujuu perheen isältä rakkauden akti, kun pilttien isot hymynaamat tuijottavat alati kohti? Juu, perästäpäin toki, mutta että ei ikinä vaimon ilmeitä ihastellen, hmmm.

      Olen varmaan ahdasmielinen, mutta ei jumalauta ymmärrä....

      • friendzzz

        No hyvä että myönnät itse. Olet ahdasmielinen ja ymmärrys on heikoimmasta päästä.
        Mutta ei se mitään, kyllä teitä toisenlaisia frendejäkin nyky-yhteiskunnassa suvaitaan.


      • Tatuoitumiesnainenilman

        Takaapäin! Ellei niitä tatuointeja ole selässä tai pepussakin. Sitten pitää vedellä pimeässä mutta jättää ne tatuoidut naiset markkinoille niin ei tartte miettiä asiaa.


    • Lävistys

      On kumma miten suomalaiset tulivat toimeen parikymmentä vuotta sitten ilman kuvottavia tatuointeja. Nyt vähän joka ukonkuvatuksella ja ämmänrahjuksella on " persoonallinen" töherrys nahassaan ja ollaan olevinaan niin rock! Itse kartan tatuoitujen ihmisten seuraa kuin ruttoa, paha vain että oma tytärkin on ottanut pari tatskaa. Voisin vetää turpaan sitä "taiteilijaa" joka on mennyt pilaamaan tyttäreni terveen ihon! Suomalaiset syövät vaikka hatullisen paskaa päivässä, jos se vain on muotia amerikassakin. Aivottomien ihmisten valinta: Muoti!

      • hävytöntä

        Johan sulla on pokkaa täällä anona haukkua suomen kansa!! Hävettää sunkin puolesta. Vaikka en tatuointia ole ottanutkaan, en niitä muilta kiellä.


      • Tatuoitu nainen

        Tytäresi varmasti tykkäisi kun näkisi kirjoituksesi. Ei se tatuoija sitä ihoa pilaa, tytäresi itse ne tatuoinnit halusi. Kukaan ei ole arvoisesi ihminen, noin alhaalle ei voi vajota edes mielisairaat.


      • ...
        Tatuoitu nainen kirjoitti:

        Tytäresi varmasti tykkäisi kun näkisi kirjoituksesi. Ei se tatuoija sitä ihoa pilaa, tytäresi itse ne tatuoinnit halusi. Kukaan ei ole arvoisesi ihminen, noin alhaalle ei voi vajota edes mielisairaat.

        Eikö omat vanhemmat edes saa olla eri mieltä lasten kanssa? Tatuoinnit aiheuttavat mieleisairautta, masennusta ja itsemurhia, joten kaada vaan itsellesi...


      • Tehdaspena
        ... kirjoitti:

        Eikö omat vanhemmat edes saa olla eri mieltä lasten kanssa? Tatuoinnit aiheuttavat mieleisairautta, masennusta ja itsemurhia, joten kaada vaan itsellesi...

        Samaa mieltä asiasta suurinta hulluutta on ottaa niitä tatuointeja ja varmasti tatuoiduilla tulevaisuudessa tulee olemaan paljon enemmän ongelmia erehdystensä kanssa.


      • Tatuoitu nainen
        ... kirjoitti:

        Eikö omat vanhemmat edes saa olla eri mieltä lasten kanssa? Tatuoinnit aiheuttavat mieleisairautta, masennusta ja itsemurhia, joten kaada vaan itsellesi...

        Sinä se täällä näemmä negatiivisesti ajattelet -eli kumosit juuri oman väitteesi tatuointien "omistajista". Olen vallan elämäniloinen persoona enkä lopeta elämääni oman käteni kautta. Kuoleman aika tulee kun on tullakseen, elän päivä kerrallaan. Kertaakaan en ole elämäni aikana kärsinyt masennuksesta, minulla on mies ja kaksi ihanaa lasta -miksi siis pitäisi tehdä itsemurha? Koska minulla on pieni tatuointi?


    • wtwerywery

      Mä en tykkää mämmistä ja se on kuvottavan näköistä.
      Silti jotkut idiootit sitä ostavat ja syövät.

      Toivottavasti tulevat sukupolvet kieltävät sen myynnin.

      • Tehdaspena

        Onko menneet puurot ja vellit sekaisin? On toki hieman eri asia tykätä tatuoinneista, rikollisista, pedofiilistä....kuin mämmistä?


      • 14+5
        Tehdaspena kirjoitti:

        Onko menneet puurot ja vellit sekaisin? On toki hieman eri asia tykätä tatuoinneista, rikollisista, pedofiilistä....kuin mämmistä?

        En usko. Mielipide sekin tykkääkö mämmistä vai ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe