Auttakaa, olen vankilassa

väsynyt...

Jos joku jaksaisi lukea ja tehdä oman tulkintansa minua auttaakseen... Kirjoitin tästä tänne joskus aiemminkin jotain ajatuksiani, mutta nyt olen kyllä siinä pisteessä että alan olla aivan hämilläni.

Eli tunnen olevani kuvainnollisesti vankilassa. Olen jo useamman vuoden "haikaillut" saman tytön perään, ja tämä tilanne on jo saanut sairaalloiset mittakaavat..

Tutustuin tähän tyttöön muutama vuosi sitten. Hän teki aloitteen ja halusi tutustua minuun. Meillä oli sitten "juttua", ei oltu yhdessä mutta hengailtiin ja oltiin sängyssä jne. Luulin että olin häneen rakastunut vaikka en edes kunnolla tuntenut häntä. No hän alkoi minua sitten vältellä ja rupesi aika ilkeäksi. Kunnes jätti minut mitä rumimmalla tavalla. Harrasti selkäni takana seksi jonkun kanssa. Haukkui minut pystyyn. Sanoi sitten ettei halua olla tytön kanssa koska pitää miehistä eikä hänelle "riitä lesboseksi".

Sen jälkeen ei oltu tekemisissä noin puoleen vuoteen, olin ihan murtunut. Hän tuli taas puhumaan, ja siitä asti juteltiin netissä välillä niitä näitä. Välillä hän halusi minua nähdä ja kyseli kuulummisia, välillä hän vaikutti kiukkuiselta ja piikitteli. huomasin kuinka hän yritti tehdä minut mustasukkaiseksi viesteillä, joissa hän kertoi eri poikien ja miesten lähentelevän häntä. Niin kuin minua olisi kiinnostanut niitä lukea..

Hän on aina ollut tavalliseen tapaansa viileä ja vittumainen tyyppi. Silti olen nämä vuodet kuvitellut että yhä häntä rakastan ja hänestä välitän, vaikka kyse on vain pakkomielteestä. Kun hän aiheutti niin pahan kolauksen itsetunnolleni..

Tätä nykyä hän on vaihtanut miehet naisiin ja julistaa olevansa lesbo. Olen kuullut näin myöhemmin että hän on tehnyt samanmoisia temppuja muilleki tytöille, särkenyt sydämiä, pettänyt, jopa lyönyt.

Noin puoli vuotta sitten puhuimme viimeisen kerran. Niitä näitä. Myöhemmin näin hänet ohimennen kaupungilla. Hän vältteli katsomastakaan minua. Sitten huomasin hänen poistaneen minut kaverilistaltaan facebookissa. Ihmettelin tätä, koska hänellä on fb kavereissaan lukuisa joukko muitakin ei niin läheisiä tyyppejä, joita hän ei edes tunne. Miksi sitten minut juuri piti poistaa? Miksi nähdä vaiva?

No nyt me olemma samassa työpaikassa päivittäin, emme läheisesti tekemisissä enkä edes näe häntä joka päivä. Olemme törmänneet pari kertaa muttemme vaihtaneey sanaakaan. Kerran hän katseli minua kaukaa vähän pidemmän ajan.. Mutta nyt huomasin hänen estäneen minut facebookissa (eli en voi nähdä hänen fb -sivuaan).. En ymmärrä? Luuleeko hän että olen stalkannut häntä ja kokee tarvetta estää minut sen takia?

Olen samassa työpaikassa hänen kanssaan koska se oli ainoa jonka sain. Toki ajattelin että siinä voisi olla mahdollisuus törmätä häneen joskus ja jutella.. Oisin voinut ehlä joskus saada selityksen, miksi hän niin minua välttelee. Mutta en missään vaiheessa ole "stalkannut" häntä, saati "seurannut" häntä samaan työhön päästäkseni hänen seuraansa.

Vaikka olen nämä vuodet häntä lähes päivittäin ajatellut (mikä on valtava taakka ja tuntuu pilaavan elämäni), en ole mitenkään häntä stalkannut tai vahdannut, puhellu hänelle turhia tai antanut merkkejä siitä, että yhä kaipaan häntä. Osaan itsekin vaikuttaa viileältä. Olen vain yksin mielessäni vaalinut muistoja hänestä ja säilyttänyt ruusuista mielikuvaani.

Luulin aiemmin että hän on tavallaan täysin unohtanut minut ja suhtautuu minuun neutraalisti, menneisyyden "säätönä", mutta tämä kaikki välttely hänen taholtaan ja facebookissa estäminen, vaikuttaa minusta siltä kuin hänellä olisi jotain minua vastaan.. Ihan kuin minä olisin se, joka on häntä loukannut. Ihan kuin hän tuntisi minua kohtaan vihaa tai ärtymistä?

Haluaisin vain tietää kun asia minua vaivaa.. Samalla minua itkettää se, että yhä haaveilen hänestä (tai mielikuvasta), ja kuvittelen meidän vielä joskus voivan viettää aikaa yhdessä ja pääseväni kuksimaan häntä.. Niin siis tämähän on niin surkea tilanne kun hän ei ilmeisesti halua olla missään tekemisissä kanssani. Tunnen olevani säälittävä. Miksi fantasioida tytöstä joka ei edes katso päin? Turhauttavaa.

Jos joku on jaksanut lukea, niin kysyisin, onko herännyt mitään ajatusta, mikä häntä voi noin ajaa minua vastaan?

11

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knock knock

      no just se että sä haluat kuksia häntä mut hän ei sua - turn off .

    • Abligaatti

      Pääset tosta, kun löydät jonkun ihqun.

      Luultavaasti tuolla alkaa omatunto kolkuttaa aina kun näkee sinut.
      Eli haluaa unohtaa kokojutun.

      Voimia ja jaksamista :)

    • tsemppiä

      Kuule et ole ainut, ajattelen muutamaa henkilöä erityisen "vahvasti" päivittäin, mutta olen alkanut tajuta että he vain auttoivat olemaan se mikä oikeasti olen, eli hyväksyn itseni että tykkään tytöistä. Joskus saatan itkeä, masentunut, surullinen kun kaipaan varsinkin yhtä tyttöä. Kenenkään heidän kanssaan ei ollut mitään vakavaa tai seksiä, semmoista "hiplailua"/ koskettamista, katseita yms. Mutta luulen että olen oikeasti vaan surullinen siitä koska minulla ei ole ketään ketä rakastaa, eikä itkuisuus johdu oikeasti heistä. Niinkuin tuossa jo sanottiin: "Pääset tosta, kun löydät jonkun ihqun."
      Pitää varmasti paikkaansa.

    • f*ck

      kun ihmisellä on liian vähän sosiaalista elämää, se rakastuu yhteen joka joskus antaa vähänkin jotain huomioo. Siinä sitä sitten roikutaan maailman tappiin asti kun mitään muuta tilalle ei ole edes mahdollisuutta tullla.
      Mistä sä tiedät että se on blokannut sut facebookistaan, ellet sitten ole käyny siellä verestämässä muistojasi.
      Varmasti raastaa toi tilanne, onnistunut rakkaussuhde tai tuollainen riivaava pakkomielle0, kummastakin saa sisältöä elämäänsä.
      Sä pidät juttua päässäsi elossa, saat siitä jotain mikä melkein tuntuu tunne-elämälle.

      Hanki laastari, mene ulos, etsi joku vaikka yhdeksi yöksi, tee jotain jonkun toisen löytämiseksi. Muuten sä oot jumissa tohon tunteeseen vielä kauan. Sun pitää nyt löytää joku muu tunne tilalle, jotta pääset tosta eroon. Etsi siis toinen kohde, ihan vain vaikka kaveripohjalta. Kumaphan nyt saisit elämääsi enemmän vipinää ihmissuhdepuolelle.

    • ei laastareita

      Älä missään nimessä hanki laastarisuhdetta. Se on sitä toista osapuolta kohtaan väärin ja myös sinua. Sen sijaan käy ulkona, tapaa ihmisiä, käy vaikka homobaareissa/tapaamisissa jos sulla on siihen mahdollisuus, harrasta jotain, tee jotain. Kun saat mielekästä tekemistä, niin saat samalla mielekästä ajateltavaa. Siinä samalla voit tutustua toisiin ihmisiin ja mistä tietää vaikka uuteen tyttöystävään. Jos se sun pakkomielteesi on kohdellut sua tosi kaltoin, niin ehdottomasti hän ei ole sekuntiakaan sun ajatuksiesi arvoinen.

      • kisavahtaaja

        Laastari on ok, miten muuten pääsee eteenpäin, selibaatissako pitäis olla?


      • ei laastareita
        kisavahtaaja kirjoitti:

        Laastari on ok, miten muuten pääsee eteenpäin, selibaatissako pitäis olla?

        Ymmärrätkö, että hankkiessasi laastarisuhteen uskottelet sille toiselle, että välität siitä ja olet siitä henkilöstä kiinnostunut, vaikket olekaan. Tämä siis ei ole mielestäsi väärin? Haluaisitko, että itsellesi käy samoin? Eli, että joku nainen on vaan kanssasi sen takia, että ei ole ketään muuta ja hän oikeasti miettii aiken aikaa toista ja on rakastunut toiseen. Pitää vain sinua varalla sen tähden, että ei ole ketään muutakaan. Tässä vaiheessa sitten jo uskot, että tässä on elämäsi rakkaus, suunnittelet tulevaisuutta hänen kanssaan vakavasti, uhraat kaiken ylimääräisen aikasi hänelle ja oikeasti tämä toinen on vain valehdellut sinulle pitäväsi sinusta ja todellisuudessa sinä et merkitse hänelle paskaakaan. Se sun kumppanisi vaan roikkuisi sen exän perässä ja sä olisit sille käytännössä pelkkä itsestäänselvä kynnysmatto. Haluaisitko, että sinua kohdeltaisiin noin? Veikkaan, että et.

        Muutenkaan ei kannattais lähteä mihinkään suhteeseen jos ei siitä edellisestä rakastumisesta ole toipunut laisinkaan. Teet vaan itsellesi karhunpalveluksen ja samoin sille toiselle. Ollessasi laastarisuhteessa tuskin edes nautit suhteesta millään tavalla ja väkisin näyttelet jotain tunteita kun sun tunteet on muualla. Onko se sinusta itsestäkään kivaa? Väkisin teeskentelet jotain muuta mitä et ole? Mieti vähän itseäsi.


      • f*ck

        jos nyt etsii vähän ei niin vakavaa heilastelua, niin tuskin kukaan siinä saa arpia. Jos menee iskemään naisen ja pyytää sekstailemaan, niin voihan se olla että se luulee että tässä nyt on vakava suhde aluillaan. Mutta olettaisin että tuollaisessa kun etsitään hauskanpitoon seuraa esim baarista, ei kumpikaan oleta että aamulla mennään hakemaan toisen kamat toisen luo.
        Tai sitten on ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin ap. Joka taas tekisi asiasta mahtavan että olisi kaksi samalla viivalla.

        Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän, jos edes sitäkään. Näin laulaa Toni ja siinä on vinha perä.


      • f*ck
        ei laastareita kirjoitti:

        Ymmärrätkö, että hankkiessasi laastarisuhteen uskottelet sille toiselle, että välität siitä ja olet siitä henkilöstä kiinnostunut, vaikket olekaan. Tämä siis ei ole mielestäsi väärin? Haluaisitko, että itsellesi käy samoin? Eli, että joku nainen on vaan kanssasi sen takia, että ei ole ketään muuta ja hän oikeasti miettii aiken aikaa toista ja on rakastunut toiseen. Pitää vain sinua varalla sen tähden, että ei ole ketään muutakaan. Tässä vaiheessa sitten jo uskot, että tässä on elämäsi rakkaus, suunnittelet tulevaisuutta hänen kanssaan vakavasti, uhraat kaiken ylimääräisen aikasi hänelle ja oikeasti tämä toinen on vain valehdellut sinulle pitäväsi sinusta ja todellisuudessa sinä et merkitse hänelle paskaakaan. Se sun kumppanisi vaan roikkuisi sen exän perässä ja sä olisit sille käytännössä pelkkä itsestäänselvä kynnysmatto. Haluaisitko, että sinua kohdeltaisiin noin? Veikkaan, että et.

        Muutenkaan ei kannattais lähteä mihinkään suhteeseen jos ei siitä edellisestä rakastumisesta ole toipunut laisinkaan. Teet vaan itsellesi karhunpalveluksen ja samoin sille toiselle. Ollessasi laastarisuhteessa tuskin edes nautit suhteesta millään tavalla ja väkisin näyttelet jotain tunteita kun sun tunteet on muualla. Onko se sinusta itsestäkään kivaa? Väkisin teeskentelet jotain muuta mitä et ole? Mieti vähän itseäsi.

        kuka nyt suhdetta käski hommaamaan, vaan sutinaa. Jotain mikä saa ajatukset ihan toisaalle. Jännitystä elämään, paljon deittejä, hölmöjä treffejä, epäonnistuneita iskuyrityksiä, onnistuneita iskuyrityksiä, kahvitreffejä, leffatreffejä, mitä ikinä keksiikin. Mutta säpinää elämään. Nyt se käy duunissa, kyttää toisen fb ja itkee kun ei enää näe mitä siellä tapahtuu. Haaveilee ettei enää sattuisi, mutta haaveillaampa lisää epätoivoisessa tilassa.

        Nyt pitää kääntää nokka ihan toiseen suuntaan, ei varmastikkaan heti rakastu uuteen, mutta ei se olekkaan tarkoitus. Vaan pitää hauskaa, saada ajatukset uusille urille, nähdä että maailmassa on muitakin tyttöjä ja katsoa mitä saisi aikaan kun oikeen heittää itsensä villiksi.

        Liian vakavaa ap:lla on jo nyt elämä. Joten rennompi vaihde silmään ja vähän karistelee itsestään vanhaa muottia pois. Suomi ei ole iso maa, joten jos nyt asuu kylässä jossa on 300 ihmistä, niin ei muuta kuin lähimpään kaupunkiin ja netti on pullollaan lesboja jotka etsii kaikenlaista. Joten vähän ajatusta muuhunkin kuin sen yhden vahtaamiseen.


    • väsynyt...

      Hauskaa huomata miten kaikki heti tulkitsivat ettei minulla olisi sosiaalista elämää tai muuta sutinaa. Luuletteko että olen nämä vuodet istunut vain kotona itkemässä?

      Ei, minulla on ollut tässä välissä yksi puolentoista vuoden mittainen vakava seurustelusuhde, tyttöön josta pidin aluksi ihan hirveästi ja voin sanoa että olin oikeasti rakastunut. Rakastan häntä tavallaan edelleen, koska on hän edelleen tärkeä, mutta suhteemme on ohi ja asiat niin kuin kuuluu. Eli en haikaile perään eikä hän minun perääni. Olemme tosi hyvissä väleissä.

      Hänen kanssaan en juuri ajatellut (niin paljoa) tätä menneisyyden sydemensärkijää. Mutta taas kun olen vapailla markkinoilla niin kipeät muistot ovat ottaneet taas tuulta purjeisiinsa eikä tunnu kivalta tämä.

      Lisäksi minulla on sutinaa lähes kaiken aikaa, jonkun kanssa. Ja kyllä, käyn baareissa - joista lähden tasaisin väliajoin jonkun kanssa jatkamaan. Silti en haluakaan muuta kuin säätöä ja seksiä, ilkeiden seurustelukokemusteni takia en edes tahdo suhdetta.

      Kaikki nämä naiset tielläni, mutta yksikään ei ole mua saanut syttymään kuin tuo vuosien takainen jäätävä ämmä. Eikö ole hullua? Siksi kai pitkään ajattelin että hän on "elämäni rakkaus", vaikka tämä on vain pakkomielle. Hän satutti minua niin että kenties tässä haikailussa on kyse vain siitä, että haluan "näpäyttää takaisin", ja siksi haluan takaisin hänen seuraansa? En tiedä.. Mitä hänestä haluan, on se, että hän pitäisi minusta taas ja ennenkaikkea haluaisi minut sänkyynsä.

      Pitänee mainita että kun olin tämän tytön kanssa, olin aikalailla aloitteleva näissä sänkypuuhissa, samoin hän kun oli niin nuori. Se oli pääosin semmoista sähellystä. No nyt vuosien ainana olen tavallaan päässyt kerryttämään kokemusta ja vaikka itse sanonkin, olen aika hyvä. Enkä voi sille fantasialle mitään, että pääsisin hänet kaatamaan vielä kerran, harrastaisimme vihansekaista seksiä ja hän vakuuttuisi todenteolla - kyllä, tämä on sekopäistä.

      Noniin, eli en ole nolife enkä istu kotona itkemässä, minulla on sosiaalista elämää ja naisia on ollut. Miksi vaan jaksan pävästä toiseen miettiä tätä yhtä ja ainoaa? Millähän keinoilla tälläisesta pakkomielteisestä ajattelusta pääsee?

      Aivan, en ole 100% varma estikö hän minut, mutta veikkaan niin kun huomasin ettei hänen nimensä esiintynyt missään päin facebookkia enää, ja kävin etsimässä sivuaan enkä löytänyt. En nyt tiedä onko se vakavaa stalkkaamista, kai teitäkin häiritsisi jos joku olisi "ilman selvää syytä" estänyt teidät?

      • f*ck

        miksi sä sitten et iske sitä? Pistät parhaat paukut piippuun ja suuntaan kaiken siihen yritykseen. Jos sitten onnistut nusauttamaan häntä kerran ja sillä paranet niin sehän on hyvä. Jos et onnistu niin ehkä sekin parantaa jotain.
        Tuollaiset pakkomielteet jostain ihmisestä joka kohtelee kusisesti on kyllä pikkaisen kipeetä. En sano että sä tahallasi siinä roikut, mutta ehkä kuitenkin kun sä kehittelet tuollaisia suunnitelmia että haluaisit näyttää sille mitä se menettää nyt, tai että seksi olisi nyt niin erilaista ja miten nyt sitten asiat olisi sun hallinnassa, ehkä noi kaikki on sellaista itsepetosta siihen että sä jäit kii kipuun.

        Sä vatvot sitä asiaa todella paljon kun tännekkin asian kirjoitit, en usko että sellaista puolihassua ihastustaan jaksaisi tänne ruodittavaksi laittaa. Nyt menet ja ostat paksun kuminauhan, sellaisen lenkin minkä laitat ranteesi ympärille. Aina kun sä alat ajattelemaan sitä niin otat ja paukatat kumpparia kunnolla ranteeseen.
        Joo kuulostaa hullulle mutta sulla on niin vahva ajatuspolku jo häneen että se pitää saada loppumaan. Kipu ehkä herättää sut siihen todellisuuteen miten paljon sä häntä ajatteletkin.

        Ja ehkä se koki sut pikkaisen stalkkaavana, jos on vähän draamallinen ihminen, samaan duunipaikkaankin. Sehän on voinu saada siitä mukavat kiksit että sillä on epätoivoinen ihailija.

        Eikä se oo hassua että sua pidettiin aloituksesi perusteella hiljaisena seinäruusuna joka kerran koettuun jäi siihen koukkuun. Nyt kun vähän lisäsit infoa, voit itsekkin todeta että muut ihmissuhteet auttaa. Joten sen sijaan että aina palaat takaisin niin mene vai eteenpäin. Kyllä se siitä. Tsemppii.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe