Treffien määrä

toivotontako1

"Tuhansia toisensa löytäneitä pareja joka kuukausi!"
No ei uskoisi, kun tätäkin keskustelupalstaa lukee.
Jos olet täältä jonkun löytänyt, niin monellako treffeillä piti käydä ennen kuin tärppäsi - mihin nyt sitten toista ihmistä haitkaan? Varmastikin aika aktiivinen pitää olla.

44

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiihoojooj

      Tämän palstan perusteella ei pidä tehdä liian kattavia johtopäätöksiä. Tänne kirjoittelevat suurimmaksi osaksi vain ne jämät, katkerat ja nirppanokat.

    • toivotontako1

      Jahas, ei siis "vertaistukea" tiedossa tältä palstalta:)
      Mihinkä ryhmään sinä kuulut?

    • m76..

      Yleensä ne pettyneimmät ovat myös niitä äänekkäämpiä. Eli luet niistä negatiivisimmista asioista useinmiten, ja positiiviset jäävät pimentoon.

      Itse tapailin naisia on/off noin puolentoista/parin vuoden ajan. Jotkut olivat tähdenlentoja, ja toisten kanssa viihdyin kuukauden muutaman pisimmillään. Yhteensä tapasin jonkun 50 naista tuona aikana, ja vauhdikkaimmillaan heitä oli neljä/viisi viikossa, ja sitten toisinaan meni muutama viikko kun en tavannut ketään.

      Sitten toisen kesän lopulla pari vuotta sitten tapasin nykyisen asuinkumppanini ja häät ovat tuossa ensi kesänä.

      Eli kyllä se on mahdollista :)

      Oma neuvoni nipottajille on, että kokeilkaa vähän kaikkia, niin ette vahingossa missaa jotain tosi hyvää saumaa. Jos esikarsitte 99% ihmisistä pois vaikka ulkonäön perusteella, jäätte aivan varmasti katkerana tänne palstoille valittamaan kurjaa kohtaloanne.

    • Olen Suomi24:n kautta ollut muistaakseni kaksilla treffeillä, molemmat kahdeksan vuotta sitten. Sen koommin ei ole "tarvinnut" treffeille vaivautua. Tosin profiilikin on ollut vain silloin tällöin ja noin viikon kerrallaan, edellisestä kerrasta on useita kuukausia ja seuraavaa kertaa ei enää tule.

    • bumlebum

      Ne jotka onnistui ja löysivät eivät palstalla istuskelee vaan siel tosielämässä toistensa kainalossa.

    • ruma olen.

      6 vuotta ja 0 treffit. 0 vastausta.

    • turhaa touhua

      Treffeille päässyt noin kerran vuodessa, viimeksi yli vuosi sitten. Naisille ei kelpaa, eivät kerro syytä.

    • s24 toimii

      Ainoastaan yhden naisen olen tavannut suomi24:sta monista ehdokkaista ja häntä tapailin kuukauden ajan ja ne oli samalla myös elämäni ensimmäiset treffit..
      Se oli nainen joka laittoi ensiviestin tässä tapauksessa.

      • yksi kaksi kolme

        Lähes 50 v naisena, olen käynyt viikoittain 3-5 kertaa treffeillä. Itselläni ei kuvaa ole, eikä ole ollut useimmilla miehilläkään.

        haluaisin ettei kuvia sinne laitettaisi ollenkaan, sillä silloin Sä teet treffaamisen ainoastaan kirjoittamisen ja puheiden perusteella.

        en tiedä monenko kanssa "joudun" käymään ennen kuin tulee Semmonen mukava fiilis ihmisestä, et haluan tavata hänet uudestaan.

        miehet ovat olleet kaikki ihan ok miehiä. Vain yhden kohdalla alkoi hälytyskellot soittaa.

        katsotaan kuinka kauan tätä jatkan, mutta käyn myös muutenkin ulkona. Eihän sitä tiedä mistä sen oikean löytää :)


      • Kuva kuvasta
        yksi kaksi kolme kirjoitti:

        Lähes 50 v naisena, olen käynyt viikoittain 3-5 kertaa treffeillä. Itselläni ei kuvaa ole, eikä ole ollut useimmilla miehilläkään.

        haluaisin ettei kuvia sinne laitettaisi ollenkaan, sillä silloin Sä teet treffaamisen ainoastaan kirjoittamisen ja puheiden perusteella.

        en tiedä monenko kanssa "joudun" käymään ennen kuin tulee Semmonen mukava fiilis ihmisestä, et haluan tavata hänet uudestaan.

        miehet ovat olleet kaikki ihan ok miehiä. Vain yhden kohdalla alkoi hälytyskellot soittaa.

        katsotaan kuinka kauan tätä jatkan, mutta käyn myös muutenkin ulkona. Eihän sitä tiedä mistä sen oikean löytää :)

        Ongelma vaan, että se ulkonäkö kuitenkin on 50% siitä kaikesta ja heti treffeille mentäessä tietää jo ettei toinen kiinnosta jos se ei vastaa ihanteita, vaikka olisi kirjoittelu ollut kuinka mukavaa tahansa... sad but true :(

        t : hintelä, tunteikas ja kirjallisesti lahjakas nörttimies


    • 4v sinkkuna

      Pitkästi yli 200 ukkoa nähty, muttei 3 viikkoa kauempaa jatkuneita tapailuja edelleenkään.

    • kjkjkjkjkjrrrr

      40 v mies. Viimeisen seitsemän kuukauden aikana olen tavannut noin 40-50 naista. Osa deittien kautta osa IRL. Yksi muutaman kuukauden pidempi yritys muutama muutaman viikon ja sitten loput on näitä 1-3 tapaamista. Vällyjen väliin päässyt viiden eri naisen kanssa (tämä ei tosin ole se mun päämäärä deiteillä mutta on vaan sattunut osumaan läheisyyttä kaipaavia matkan varrelle)

      Mut en mä oikeastaan oo aktiivinen. Mä oon vaan ihana :-D

      • ++++++

        Joskus riittää että on vaan ihana:)
        Virkistävästi kuitenkin käytit ilmaisua "läheisyyttä kaipaava" - täällä kun jatkuvasti saa lukea "panemisesta ja nussimisesta".
        Kiitos siitä.


    • (Herra) 47

      Voihan niitä naisia suolitreffeistä ehkä saadakin jos a.vuositulot 50000 b.ammatti lääkäri,juristi,huippu-urheilija(mieluiten jääkiekkoilija),professori/tohtori,lentokapteeni(tosi jänskä) tai näyttelijä/muusikko c.alushousu/partavesimallin pärstä ja kroppa.Ei tosiaan vaadi mieheltä paljoa täyttää moisia vaateita!

      • Er45

        Aina välillä hymyilyttää nää :)

        Silloin nuorena olin kateellinen 'Roopelle' ja sen kaveripiirille, kun niillä meni kovaa. Ne hengas kaupungilla ja oli koulun kuninkaita, sai kaikki tytöt huokailemaan ohi mennessään.

        Nykyään on osat vähän vaihtuneet :D

        Roope on alkoholisti ja työtön. Viihtyy päivät pubissa, silloin kun rahaa on, ja sille on lapsia tietääkseni ainakin viiden eri trailerpark -sutturan kanssa. Voi sitä elatusavun määrää työttämälle :D ja se nuoruuden urheilullinen kroppa on vaihtunut kaksoisleikaan ja kaljavatsaan.

        Ne kumppanit... Sama tarina sivumaustein. Yks diilaa huumeita, pari muuta on jo varmaan kolmannella kierroksella vankilassa jne. Kukaan heistä ei ikinä päässyt trukkikuskia parempaan ammattiin :D

        Itse heräilin yliopiston aikana kehittämään itseäni myös fyysisesti ja nyt kohta kun olen neljäkymmentä, niin tunnen olevani elämäni kunnossa. Treenaan siis säännöllisesti, lähinnä triathlonia varten. Työkseni teen omaa unelmaani ja olen lastenlääkäri. Rakensin tuossa kymmenen vuotta sitten itse oman taloni, ja se on kohtapuoliin maksettukin. Naimisiin ehdin siinä opiskeluaikanani, mutta tuossa nelisen vuotta sitten erosimme yhteisestä päätöksestä. Mutta olemme yhä toistemme parhaat ystävät :)

        Tuon eron jälkeen kokeilin tätä s24sen treffejä, ja lopulta tapasin tämän nykyisen puolisoni, ja ensi kesänä sitten naimisiin hänen kanssaan.

        Eli tarinan opetus? Jos sulla on aivot, niin naisia ei ole vaikea saada - täältäkään.

        Roopekin oli näköjään saannut naisia aikanaan, mutta oli ilmeisesti tehnyt silti vähän heikkoja valintoja... Eikä tuo hänen markkina-arvonsa paljoa ainakaan nouse.. Roopen kaverit? No heidänkään menekki ei varmaan ole kovinkaan suuri.. Paitsi tietty niiden kapakkaruusujen keskuudessa, jotka hakevat seuraavaa viivaansa.

        Ja minä? Pystyin valitsemaan hyvistä sen joka itseeni kolahti eniten.

        Joten minulla ei ainakaan ole mitään valittamista S24 treffeistä millään lailla. mutta uskon hyvin, jos yhtään katson Roopea, millaisia paskoja naiset täällä kohtaavatkaan.

        Paljon onnea matkaan, voi olla ettei se kuitenkaan riitä.


      • neulansilmän
        Er45 kirjoitti:

        Aina välillä hymyilyttää nää :)

        Silloin nuorena olin kateellinen 'Roopelle' ja sen kaveripiirille, kun niillä meni kovaa. Ne hengas kaupungilla ja oli koulun kuninkaita, sai kaikki tytöt huokailemaan ohi mennessään.

        Nykyään on osat vähän vaihtuneet :D

        Roope on alkoholisti ja työtön. Viihtyy päivät pubissa, silloin kun rahaa on, ja sille on lapsia tietääkseni ainakin viiden eri trailerpark -sutturan kanssa. Voi sitä elatusavun määrää työttämälle :D ja se nuoruuden urheilullinen kroppa on vaihtunut kaksoisleikaan ja kaljavatsaan.

        Ne kumppanit... Sama tarina sivumaustein. Yks diilaa huumeita, pari muuta on jo varmaan kolmannella kierroksella vankilassa jne. Kukaan heistä ei ikinä päässyt trukkikuskia parempaan ammattiin :D

        Itse heräilin yliopiston aikana kehittämään itseäni myös fyysisesti ja nyt kohta kun olen neljäkymmentä, niin tunnen olevani elämäni kunnossa. Treenaan siis säännöllisesti, lähinnä triathlonia varten. Työkseni teen omaa unelmaani ja olen lastenlääkäri. Rakensin tuossa kymmenen vuotta sitten itse oman taloni, ja se on kohtapuoliin maksettukin. Naimisiin ehdin siinä opiskeluaikanani, mutta tuossa nelisen vuotta sitten erosimme yhteisestä päätöksestä. Mutta olemme yhä toistemme parhaat ystävät :)

        Tuon eron jälkeen kokeilin tätä s24sen treffejä, ja lopulta tapasin tämän nykyisen puolisoni, ja ensi kesänä sitten naimisiin hänen kanssaan.

        Eli tarinan opetus? Jos sulla on aivot, niin naisia ei ole vaikea saada - täältäkään.

        Roopekin oli näköjään saannut naisia aikanaan, mutta oli ilmeisesti tehnyt silti vähän heikkoja valintoja... Eikä tuo hänen markkina-arvonsa paljoa ainakaan nouse.. Roopen kaverit? No heidänkään menekki ei varmaan ole kovinkaan suuri.. Paitsi tietty niiden kapakkaruusujen keskuudessa, jotka hakevat seuraavaa viivaansa.

        Ja minä? Pystyin valitsemaan hyvistä sen joka itseeni kolahti eniten.

        Joten minulla ei ainakaan ole mitään valittamista S24 treffeistä millään lailla. mutta uskon hyvin, jos yhtään katson Roopea, millaisia paskoja naiset täällä kohtaavatkaan.

        Paljon onnea matkaan, voi olla ettei se kuitenkaan riitä.

        Onni on ihmeellinen asia. Omassa elämässään sitä helposti katoaa sellaiseen kuvitelmaan, että itse on onnensa seppä. En väitä etteikö oman onnen seppyys pitäisi paikkaansa siinä mielessä, että tietysti ihmisen pitää kurkottaa latvaan. Mutta Roope & co kuulostavat sellaiselta, että siellä on isä ja äiti jo ihan synnytyssairaalan jälkeen jättänyt Roopen omilleen. Setä on ehkä pökkinyt Roopea viisivuotiaana ja muutenkin lapsuus on ollut alkoholin värittämää. Väkivaltaisen isän ja välinpitämättömän äidin rakkaudeton ja vihainen suhtautuminen Roopeen lienee jättänyt jälkensä. En tunne Roopea mutta tunnen tyypin.

        Kirjoituksestasi tulee mieleen eräs raamatun lause. Kamelin on helpompi kulkea neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen. En ole uskovainen tai uskossa mutta mietin, että jos rikkaus onkin hyvä elämä ja taivas ihmisenä olemisen korkein ulottuvuus. Tämän tarinan opetus taitaa olla se että aivoilla ja viisaudella on hyvin vähän tekemistä toistensa kanssa.


      • er45
        neulansilmän kirjoitti:

        Onni on ihmeellinen asia. Omassa elämässään sitä helposti katoaa sellaiseen kuvitelmaan, että itse on onnensa seppä. En väitä etteikö oman onnen seppyys pitäisi paikkaansa siinä mielessä, että tietysti ihmisen pitää kurkottaa latvaan. Mutta Roope & co kuulostavat sellaiselta, että siellä on isä ja äiti jo ihan synnytyssairaalan jälkeen jättänyt Roopen omilleen. Setä on ehkä pökkinyt Roopea viisivuotiaana ja muutenkin lapsuus on ollut alkoholin värittämää. Väkivaltaisen isän ja välinpitämättömän äidin rakkaudeton ja vihainen suhtautuminen Roopeen lienee jättänyt jälkensä. En tunne Roopea mutta tunnen tyypin.

        Kirjoituksestasi tulee mieleen eräs raamatun lause. Kamelin on helpompi kulkea neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen. En ole uskovainen tai uskossa mutta mietin, että jos rikkaus onkin hyvä elämä ja taivas ihmisenä olemisen korkein ulottuvuus. Tämän tarinan opetus taitaa olla se että aivoilla ja viisaudella on hyvin vähän tekemistä toistensa kanssa.

        Joo, ei mennyt niinkuin ajattelit.

        Roopen lapsuus oli sellaista saan kaiken mitä haluan, kun olen ainoa lapsi. Ja hän joutuikin sitten ensimmäisen kerran tosipaikan eteen kun joutui hakemaan kouluihin. Kun ei niihin päässyt, sai pitää välivuoden ja meni töihin samaan työpaikkaan jossa isänsä oli työnjohtajana. Jäi sinne vuodeksi, jätti hakematta seuraavana vuonna kouluun, koska "palkka oli niin hyvä". Ja lopulta ei ikinä sitten päässyt tuolta pikkupaikkakunnalta pois. Siinä välissä teki niitä muksuja sinne tänne.

        Eli syntyi kultalusikka perseessä, eikä koskaan joutunut tekemään mitään, koska "pappa betalar". Työpaikkakin järjestyi isän kautta sitten kuin sattumalta. Ja kun firma meni nurin, niin ei saannut töitä ilmeisesti mistään muualta. Joi vaimon, joi ystävät, ja nyt istuu siellä pubissa kiroten kohtaloaan.

        Varmaan tuttu tarina aika monelle suomalaiselle miehelle.

        Olet aivan oikeassa tuossa lauseessa - Sellainen sieltä raamatusta löytyy. Mutta vaikka se rikkaus ei itsessään takaa sitä onnellisuutta, niin hitto vie on helpompaa olla onnellinen kun olet rikas. ja sitäpaitsi, minua ei haittaa vaikka sinne sinun taivaaseen en pääsisikään, koska huuhaa uskonnot eivät ihan ole se oma juttuni. Sinä toki saat uskoa mihin haluat.

        Ja jos viisaudesta puhutaan, niin kerro toki missä vaiheessa "tuhlaripoika Roope" on ollut viisas? Siinä vaiheessa kun vanhempana tajusi että on haaskannut elämänsä? ...ja nyt valittelee kurjaa kohtaloaan paikallispubissa?


      • neulansilmän
        er45 kirjoitti:

        Joo, ei mennyt niinkuin ajattelit.

        Roopen lapsuus oli sellaista saan kaiken mitä haluan, kun olen ainoa lapsi. Ja hän joutuikin sitten ensimmäisen kerran tosipaikan eteen kun joutui hakemaan kouluihin. Kun ei niihin päässyt, sai pitää välivuoden ja meni töihin samaan työpaikkaan jossa isänsä oli työnjohtajana. Jäi sinne vuodeksi, jätti hakematta seuraavana vuonna kouluun, koska "palkka oli niin hyvä". Ja lopulta ei ikinä sitten päässyt tuolta pikkupaikkakunnalta pois. Siinä välissä teki niitä muksuja sinne tänne.

        Eli syntyi kultalusikka perseessä, eikä koskaan joutunut tekemään mitään, koska "pappa betalar". Työpaikkakin järjestyi isän kautta sitten kuin sattumalta. Ja kun firma meni nurin, niin ei saannut töitä ilmeisesti mistään muualta. Joi vaimon, joi ystävät, ja nyt istuu siellä pubissa kiroten kohtaloaan.

        Varmaan tuttu tarina aika monelle suomalaiselle miehelle.

        Olet aivan oikeassa tuossa lauseessa - Sellainen sieltä raamatusta löytyy. Mutta vaikka se rikkaus ei itsessään takaa sitä onnellisuutta, niin hitto vie on helpompaa olla onnellinen kun olet rikas. ja sitäpaitsi, minua ei haittaa vaikka sinne sinun taivaaseen en pääsisikään, koska huuhaa uskonnot eivät ihan ole se oma juttuni. Sinä toki saat uskoa mihin haluat.

        Ja jos viisaudesta puhutaan, niin kerro toki missä vaiheessa "tuhlaripoika Roope" on ollut viisas? Siinä vaiheessa kun vanhempana tajusi että on haaskannut elämänsä? ...ja nyt valittelee kurjaa kohtaloaan paikallispubissa?

        Elämä on ihmeellistä. Ja hyvä niin. Eihän tuo Roopen tarina nyt lopulta kuulosta niin kovin pahalta. Jos Roopen "kohtalon" riisuu sen tarinan ytimeen niin Roope on siis elänyt onnellisen lapsuuden, saanut monta naista, Roopella on paljon lapsia ja voi viettää aikaansa ilmeisesti rakkaan harrastuksensa pubittamisen parissa. Itse asiassa toi Roopen juttu alkaa kuulostamaan aika hyvältä.

        Totesin kyllä viestissäni että en ole uskovainen tai uskossa joten tuolla taivaalla ei ole paljon kanssani tekemistä. Mutta en silti pidä uskontoja huuhaina. Kuten en pidä ateismiakaan. Mietin miksi sinulla on tarve korostaa tuota uskonnollisuutta noin paljon. Ehkä et ole pohtinut suhdettasi uskoon tai ateismiin aivan loppuun asti?

        Ja tuolla rikkaudella tarkoitin elämänrikkautta ylipäätään. Minä en usko, että tavaroiden tai rahan paljous tekee ihmisestä onnellisen. En ymmärrä miten ostaminen, kuluttaminen tai rahan käyttäminen vaurauden takia antaa onnellisuutta. Minulle se on hyvin vieras ajatus. Mikään vauraus tai varattomuus ei koskaan voisi muuttaa niitä asioita, jotka tekevät minut todella onnelliseksi.

        Rohkenen hieman lukea riviesi välistä. Sinulla on tarve osoittaa että Roope on jotenkin huono ja epäonnistunut ja sinä itse olet saavuttanut elämässäsi onnellisuutta. Oman elämänkokemukseni mukaan onnellisen ihmisen ei tarvitse pönkittää omaa onnellisuuttaan muiden todellisen tai kuvitellun kurjuuden tai kärsimyksen kautta. Voisiko olla niin, että sinä et vielä tiedä mitä todellinen onnellisuus on?


      • er45
        neulansilmän kirjoitti:

        Elämä on ihmeellistä. Ja hyvä niin. Eihän tuo Roopen tarina nyt lopulta kuulosta niin kovin pahalta. Jos Roopen "kohtalon" riisuu sen tarinan ytimeen niin Roope on siis elänyt onnellisen lapsuuden, saanut monta naista, Roopella on paljon lapsia ja voi viettää aikaansa ilmeisesti rakkaan harrastuksensa pubittamisen parissa. Itse asiassa toi Roopen juttu alkaa kuulostamaan aika hyvältä.

        Totesin kyllä viestissäni että en ole uskovainen tai uskossa joten tuolla taivaalla ei ole paljon kanssani tekemistä. Mutta en silti pidä uskontoja huuhaina. Kuten en pidä ateismiakaan. Mietin miksi sinulla on tarve korostaa tuota uskonnollisuutta noin paljon. Ehkä et ole pohtinut suhdettasi uskoon tai ateismiin aivan loppuun asti?

        Ja tuolla rikkaudella tarkoitin elämänrikkautta ylipäätään. Minä en usko, että tavaroiden tai rahan paljous tekee ihmisestä onnellisen. En ymmärrä miten ostaminen, kuluttaminen tai rahan käyttäminen vaurauden takia antaa onnellisuutta. Minulle se on hyvin vieras ajatus. Mikään vauraus tai varattomuus ei koskaan voisi muuttaa niitä asioita, jotka tekevät minut todella onnelliseksi.

        Rohkenen hieman lukea riviesi välistä. Sinulla on tarve osoittaa että Roope on jotenkin huono ja epäonnistunut ja sinä itse olet saavuttanut elämässäsi onnellisuutta. Oman elämänkokemukseni mukaan onnellisen ihmisen ei tarvitse pönkittää omaa onnellisuuttaan muiden todellisen tai kuvitellun kurjuuden tai kärsimyksen kautta. Voisiko olla niin, että sinä et vielä tiedä mitä todellinen onnellisuus on?

        Ajallen siis olen.

        Oletko sinä todella onnellinen, kuulostat katkeralta, kun koetat selittää ettei mikään varallisuus tai vauraus voi muuttaa onneasi. Onko näin, vai uskotteletko vain itsellesi näin? Minusta näyttää siltä että yrität uskotella itsellesi näin koska sinulla ei oel vaihtoehtojakaan.

        Uskonnosta, itse toit asian esiin niin selitä se ihan itsesi kanssa.

        Elämänkokemuksestasi en pysty sanomaan, mutta vaikuttaa siltä ettei sitäkään sinulla oikeasti ole. Mutta uskottele vain itsellesi niin, siitähän sinun onnellisuutesi kumpuaa.

        Onko Roope epäonnistunut? Tiedä häntä, täältäpäin katsoen kyllä.
        Jos vilaiset tuota alkuperäistä postia, täällä keskusteltiin treffien määrästä, ja voivoteltiin kun niille ei pääse - ja että naisilla on muka epätodellisia odotuksia kumppaneista.

        Roope ei edusta sellaista kumppania jota nuo naiset hakevat. hän kuuluu näihin valittajiin, etät on naisten vika kun he eivät pääsee treffeille. Ja murehtivat sitä siellä pubissa.


      • neulansilmän
        er45 kirjoitti:

        Ajallen siis olen.

        Oletko sinä todella onnellinen, kuulostat katkeralta, kun koetat selittää ettei mikään varallisuus tai vauraus voi muuttaa onneasi. Onko näin, vai uskotteletko vain itsellesi näin? Minusta näyttää siltä että yrität uskotella itsellesi näin koska sinulla ei oel vaihtoehtojakaan.

        Uskonnosta, itse toit asian esiin niin selitä se ihan itsesi kanssa.

        Elämänkokemuksestasi en pysty sanomaan, mutta vaikuttaa siltä ettei sitäkään sinulla oikeasti ole. Mutta uskottele vain itsellesi niin, siitähän sinun onnellisuutesi kumpuaa.

        Onko Roope epäonnistunut? Tiedä häntä, täältäpäin katsoen kyllä.
        Jos vilaiset tuota alkuperäistä postia, täällä keskusteltiin treffien määrästä, ja voivoteltiin kun niille ei pääse - ja että naisilla on muka epätodellisia odotuksia kumppaneista.

        Roope ei edusta sellaista kumppania jota nuo naiset hakevat. hän kuuluu näihin valittajiin, etät on naisten vika kun he eivät pääsee treffeille. Ja murehtivat sitä siellä pubissa.

        Hyvä er45. Minä todella olen onnellinen. Ja edelleenkään en ymmärrä miten ostaminen, kuluttaminen tai rahan käyttäminen voisi tuottaa onnellisuutta. En tiedä miten sinä ymmärrät vaurauden mutta itselläni jää huomattavan paljon enemmän yli joka kuukausi kuin mitä osaisin käyttää. Ja talokin on jo velaton kuten ilmeisesti sinullakin ja ikämmekin on sama. Mutta olen elänyt myös sellaista elämää, jossa jokaista markkaa tai euroa on pitänyt pohtia. Olen joskus ollut myös yrittäjä ja joutunut kantamaan huomattavia taloudellisia riskejä. Mikään näistä taloudellisista tilanteista ei ole vaikuttanut onnellisuuteeni.

        Jostain syystä haluat palata toistuvasti tähän uskontoteemaan? Nyt linkität sitä jollain tavalla elämänkokemukseen. Jälleen kannustan sinua pohtimaan asiaa itseksesi ja mihin tahan lopputulokseen päädytkään on se varmasti sinulle aivan hyvä.

        Kirjoituksissasi on ollut väittämä, että vauraus tuo onnea. Minä taas olen sitä mieltä että raha voi tuoda onnea vain sellaiselle, jolle raha on itseisarvo. Ja edelleen olen sitä mieltä että ihminen jonka arvomaailmassa raha on ylimpänä ei tiedä onnellisuudesta yhtään mitään.


      • er45
        neulansilmän kirjoitti:

        Hyvä er45. Minä todella olen onnellinen. Ja edelleenkään en ymmärrä miten ostaminen, kuluttaminen tai rahan käyttäminen voisi tuottaa onnellisuutta. En tiedä miten sinä ymmärrät vaurauden mutta itselläni jää huomattavan paljon enemmän yli joka kuukausi kuin mitä osaisin käyttää. Ja talokin on jo velaton kuten ilmeisesti sinullakin ja ikämmekin on sama. Mutta olen elänyt myös sellaista elämää, jossa jokaista markkaa tai euroa on pitänyt pohtia. Olen joskus ollut myös yrittäjä ja joutunut kantamaan huomattavia taloudellisia riskejä. Mikään näistä taloudellisista tilanteista ei ole vaikuttanut onnellisuuteeni.

        Jostain syystä haluat palata toistuvasti tähän uskontoteemaan? Nyt linkität sitä jollain tavalla elämänkokemukseen. Jälleen kannustan sinua pohtimaan asiaa itseksesi ja mihin tahan lopputulokseen päädytkään on se varmasti sinulle aivan hyvä.

        Kirjoituksissasi on ollut väittämä, että vauraus tuo onnea. Minä taas olen sitä mieltä että raha voi tuoda onnea vain sellaiselle, jolle raha on itseisarvo. Ja edelleen olen sitä mieltä että ihminen jonka arvomaailmassa raha on ylimpänä ei tiedä onnellisuudesta yhtään mitään.

        Uskottele vain itsellesi että olet onnellinen, kyllä se siitä. Se ei kyllä tarkoita että tietäisit onnelisuudesta mitään.


    • kaskummaa1

      Kuulostaa ihan Eliitti-kumppanit osastolta - ei kait näitä nyt Suomi24:stä löydy:)

    • (Herra) 47

      Okei avataas vähän,eli profiili 3vk/n.150 klikkausta ja vain pari viestiä naisilta? Ite oon lähettäny profiilissani oma-aloitteisesti vierailleille muutamia viestejä ilman mitään vastakaikua en siis sellaisille joiden profiilin suhteen oon ite ollu aloitteellinen(siis klikannu ekana).Joku tässä ny mättää pahasti? Muilla samansuuntasia kokemuksia?

      • fgfgfgfg

        Herra 47. Näin empaattisena miehenä on ihan pakko tarttua tuohon väittämääsi. Olen sen kuullut niin monta kertaa aiemminkin eri yhteyksissä ja eri tavoin muotoiltuna. Ensin kerrot että ulkoiset ominaisuudet houkuttelevat naisia. Jos ei ole hottia työtä, naamaa, kroppaa tai jotain erityistä ominaisuutta niin sitten ei kelpaa. Jos tuo numero viittaa ikääsi niin voit jo onnitella itseäsi. Sinulla on vielä hyvin aikaa muuttua ja löytää se oikea.

        Jos haluat löytää ihmisen joka arvostaa toisessa ihmisessä rahaa, ulkonäköä, ammattinimikettä tai jotain erityistä taitoa niin by all mean. Hanki itsellesi sellaiset ammatit, taidot tai rahat tai ulkonäöt. Mutta jos haluat löytää ihmisen, joka arvostaa, ihastuu ja rakastuu sinuun juuri sellaisena kuin olet niin silloin ei ehkä kannata käyttää aikaa moisiin turhuuksiin (noi täsmennän sen verran että käy nyt kuitenkin suihkussa, pese hampaat, aja korva- ja nenäkarvat ja osta vaikka jokin lehti jossa käsitellään miehen pukeutumista) Mutta siis näillä ei ole tekemistä varsinaisesti sen kanssa että olisit muuttumassa joksikin muuksi kuin olet. Perushygienia vain on juttu mistä tytöt tuntuvat tykkäävän.

        Se mikä vetoaa aina ihmisessä on se että toinen on sinut itsensä kanssa. Hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on. Itsensä hyväksyminen tarkoittaa sitä että luottaa siihen että kelpaa itselleen. Ja jos kelpaa itselleen niin ihminen luottaa itseensä. Ja siitä tulee itseluottamusta. Ja ihminen jolla on itseluottamusta kiinnostaa muita ihmisiä.

        Luuletko todella että lentäjänä sinulla olisi parempi flaksi? Minulla ei ole työtä, ei rahaa, ei ulkonäköä eikä erityisiä taitoja. En ole edes kovin älykäs ja vähän ylipainoinenkin olen Ja asun vielä melko kuusessa. Mutta silti minulla on aina ollut pitkiä ihmissuhteita. Yleisesti minusta ovat kiinnostuneet kaikki kaikista yhteiskuntaluokista. Edesmennyt avovaimoni oli johtajana pörssiyhtiössä. En minä hänestä ollut sen takia kiinnostunut. En ollut suhteessa ammatin kanssa. Eivätkä ystäväni tai hänen ystävänsä koskaan kummastelleet sosioekonomisia erilaisuuksiamme. Ja jos olisikin kummastellut niin mitä sitten.

        Tarkemmin ajateltuna kaikissa parisuhteissani puoliso on ollut huomattavan paljon koulutetumpi, paremmin ansaitseva ja paljon paremman näköinen kuin minä. Mutta pidänkö itseäni luuserina? En todellakaan. Olen jotain ainutlaatuisen arvokasta, hyvää ja upeaa. Ja loppujen lopuksi. Aamulla kun herää alasti toisen vierestä niin siinä kohtaa millään ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole mitään väliä. Vain sillä on väliä mitä toinen on iholla ja tunteissa ja ajatuksissa. Ja jotta ei jäisi mitään epäselvyyksiä niin en ole edes sängyssä mikään pornotähti. Se on vähän pieni eikä kestä kovin pitkiä jynkytyksiä ja tulee turhan rivakasti. Kaikesta tästä huolimatta olen ollut monelle ja tulen varmasti olemaan taas jollekin maailman ihanin ihminen, rakkain, täydellisin, seksikkäin, kiehtovin, romanttisin leikkikaveri mitä heillä on koskaan ollut tai tulee koskaan olemaan.

        Itseluottamus on kova juttu.


      • näinon
        fgfgfgfg kirjoitti:

        Herra 47. Näin empaattisena miehenä on ihan pakko tarttua tuohon väittämääsi. Olen sen kuullut niin monta kertaa aiemminkin eri yhteyksissä ja eri tavoin muotoiltuna. Ensin kerrot että ulkoiset ominaisuudet houkuttelevat naisia. Jos ei ole hottia työtä, naamaa, kroppaa tai jotain erityistä ominaisuutta niin sitten ei kelpaa. Jos tuo numero viittaa ikääsi niin voit jo onnitella itseäsi. Sinulla on vielä hyvin aikaa muuttua ja löytää se oikea.

        Jos haluat löytää ihmisen joka arvostaa toisessa ihmisessä rahaa, ulkonäköä, ammattinimikettä tai jotain erityistä taitoa niin by all mean. Hanki itsellesi sellaiset ammatit, taidot tai rahat tai ulkonäöt. Mutta jos haluat löytää ihmisen, joka arvostaa, ihastuu ja rakastuu sinuun juuri sellaisena kuin olet niin silloin ei ehkä kannata käyttää aikaa moisiin turhuuksiin (noi täsmennän sen verran että käy nyt kuitenkin suihkussa, pese hampaat, aja korva- ja nenäkarvat ja osta vaikka jokin lehti jossa käsitellään miehen pukeutumista) Mutta siis näillä ei ole tekemistä varsinaisesti sen kanssa että olisit muuttumassa joksikin muuksi kuin olet. Perushygienia vain on juttu mistä tytöt tuntuvat tykkäävän.

        Se mikä vetoaa aina ihmisessä on se että toinen on sinut itsensä kanssa. Hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on. Itsensä hyväksyminen tarkoittaa sitä että luottaa siihen että kelpaa itselleen. Ja jos kelpaa itselleen niin ihminen luottaa itseensä. Ja siitä tulee itseluottamusta. Ja ihminen jolla on itseluottamusta kiinnostaa muita ihmisiä.

        Luuletko todella että lentäjänä sinulla olisi parempi flaksi? Minulla ei ole työtä, ei rahaa, ei ulkonäköä eikä erityisiä taitoja. En ole edes kovin älykäs ja vähän ylipainoinenkin olen Ja asun vielä melko kuusessa. Mutta silti minulla on aina ollut pitkiä ihmissuhteita. Yleisesti minusta ovat kiinnostuneet kaikki kaikista yhteiskuntaluokista. Edesmennyt avovaimoni oli johtajana pörssiyhtiössä. En minä hänestä ollut sen takia kiinnostunut. En ollut suhteessa ammatin kanssa. Eivätkä ystäväni tai hänen ystävänsä koskaan kummastelleet sosioekonomisia erilaisuuksiamme. Ja jos olisikin kummastellut niin mitä sitten.

        Tarkemmin ajateltuna kaikissa parisuhteissani puoliso on ollut huomattavan paljon koulutetumpi, paremmin ansaitseva ja paljon paremman näköinen kuin minä. Mutta pidänkö itseäni luuserina? En todellakaan. Olen jotain ainutlaatuisen arvokasta, hyvää ja upeaa. Ja loppujen lopuksi. Aamulla kun herää alasti toisen vierestä niin siinä kohtaa millään ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole mitään väliä. Vain sillä on väliä mitä toinen on iholla ja tunteissa ja ajatuksissa. Ja jotta ei jäisi mitään epäselvyyksiä niin en ole edes sängyssä mikään pornotähti. Se on vähän pieni eikä kestä kovin pitkiä jynkytyksiä ja tulee turhan rivakasti. Kaikesta tästä huolimatta olen ollut monelle ja tulen varmasti olemaan taas jollekin maailman ihanin ihminen, rakkain, täydellisin, seksikkäin, kiehtovin, romanttisin leikkikaveri mitä heillä on koskaan ollut tai tulee koskaan olemaan.

        Itseluottamus on kova juttu.

        Tähän ei mitään lisättävää. Itseluottamus tosiaankin kova juttu. Ja kun sitä löytyy, on myös helpompi kunnioittaa muita.
        Itseään on tärkeä rakastaa - ja sehän ei sitten ole sama asia kuin itserakkaus. Mitä vanhemmaksi tulee, sen enemmän itse ihminen merkitsee ja vähemmän se ympärillä oleva rekvisiitta.


      • Mitkä ovat ikäkriteerisi? Kuten jo kertaalleen keskusteltiin niin jos mies hakee paljon itseään nuorempaa niin oman ikäluokan naiset eivät vastaa (vaikka kriteerien yläpäähän mahtuisivatkin). Niistä nuoremmista taas kilpailevat kaikki muutkin, joten kannattaa miettiä mikä sinusta tekee kiinnostavamman kuin ne 99 muuta, jotka lähestyvät samoja naisia.


      • 13+1

        Aika paljon klikkauksia, mulla on vain 240 ja profiili on ollut jo vuosia, en tiedä mistä ajasta lähtien tuo käyntilaskuri on käynnistynyt..


      • nettihiirulainen
        fgfgfgfg kirjoitti:

        Herra 47. Näin empaattisena miehenä on ihan pakko tarttua tuohon väittämääsi. Olen sen kuullut niin monta kertaa aiemminkin eri yhteyksissä ja eri tavoin muotoiltuna. Ensin kerrot että ulkoiset ominaisuudet houkuttelevat naisia. Jos ei ole hottia työtä, naamaa, kroppaa tai jotain erityistä ominaisuutta niin sitten ei kelpaa. Jos tuo numero viittaa ikääsi niin voit jo onnitella itseäsi. Sinulla on vielä hyvin aikaa muuttua ja löytää se oikea.

        Jos haluat löytää ihmisen joka arvostaa toisessa ihmisessä rahaa, ulkonäköä, ammattinimikettä tai jotain erityistä taitoa niin by all mean. Hanki itsellesi sellaiset ammatit, taidot tai rahat tai ulkonäöt. Mutta jos haluat löytää ihmisen, joka arvostaa, ihastuu ja rakastuu sinuun juuri sellaisena kuin olet niin silloin ei ehkä kannata käyttää aikaa moisiin turhuuksiin (noi täsmennän sen verran että käy nyt kuitenkin suihkussa, pese hampaat, aja korva- ja nenäkarvat ja osta vaikka jokin lehti jossa käsitellään miehen pukeutumista) Mutta siis näillä ei ole tekemistä varsinaisesti sen kanssa että olisit muuttumassa joksikin muuksi kuin olet. Perushygienia vain on juttu mistä tytöt tuntuvat tykkäävän.

        Se mikä vetoaa aina ihmisessä on se että toinen on sinut itsensä kanssa. Hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on. Itsensä hyväksyminen tarkoittaa sitä että luottaa siihen että kelpaa itselleen. Ja jos kelpaa itselleen niin ihminen luottaa itseensä. Ja siitä tulee itseluottamusta. Ja ihminen jolla on itseluottamusta kiinnostaa muita ihmisiä.

        Luuletko todella että lentäjänä sinulla olisi parempi flaksi? Minulla ei ole työtä, ei rahaa, ei ulkonäköä eikä erityisiä taitoja. En ole edes kovin älykäs ja vähän ylipainoinenkin olen Ja asun vielä melko kuusessa. Mutta silti minulla on aina ollut pitkiä ihmissuhteita. Yleisesti minusta ovat kiinnostuneet kaikki kaikista yhteiskuntaluokista. Edesmennyt avovaimoni oli johtajana pörssiyhtiössä. En minä hänestä ollut sen takia kiinnostunut. En ollut suhteessa ammatin kanssa. Eivätkä ystäväni tai hänen ystävänsä koskaan kummastelleet sosioekonomisia erilaisuuksiamme. Ja jos olisikin kummastellut niin mitä sitten.

        Tarkemmin ajateltuna kaikissa parisuhteissani puoliso on ollut huomattavan paljon koulutetumpi, paremmin ansaitseva ja paljon paremman näköinen kuin minä. Mutta pidänkö itseäni luuserina? En todellakaan. Olen jotain ainutlaatuisen arvokasta, hyvää ja upeaa. Ja loppujen lopuksi. Aamulla kun herää alasti toisen vierestä niin siinä kohtaa millään ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole mitään väliä. Vain sillä on väliä mitä toinen on iholla ja tunteissa ja ajatuksissa. Ja jotta ei jäisi mitään epäselvyyksiä niin en ole edes sängyssä mikään pornotähti. Se on vähän pieni eikä kestä kovin pitkiä jynkytyksiä ja tulee turhan rivakasti. Kaikesta tästä huolimatta olen ollut monelle ja tulen varmasti olemaan taas jollekin maailman ihanin ihminen, rakkain, täydellisin, seksikkäin, kiehtovin, romanttisin leikkikaveri mitä heillä on koskaan ollut tai tulee koskaan olemaan.

        Itseluottamus on kova juttu.

        BRAVO!!!


      • sydän
        fgfgfgfg kirjoitti:

        Herra 47. Näin empaattisena miehenä on ihan pakko tarttua tuohon väittämääsi. Olen sen kuullut niin monta kertaa aiemminkin eri yhteyksissä ja eri tavoin muotoiltuna. Ensin kerrot että ulkoiset ominaisuudet houkuttelevat naisia. Jos ei ole hottia työtä, naamaa, kroppaa tai jotain erityistä ominaisuutta niin sitten ei kelpaa. Jos tuo numero viittaa ikääsi niin voit jo onnitella itseäsi. Sinulla on vielä hyvin aikaa muuttua ja löytää se oikea.

        Jos haluat löytää ihmisen joka arvostaa toisessa ihmisessä rahaa, ulkonäköä, ammattinimikettä tai jotain erityistä taitoa niin by all mean. Hanki itsellesi sellaiset ammatit, taidot tai rahat tai ulkonäöt. Mutta jos haluat löytää ihmisen, joka arvostaa, ihastuu ja rakastuu sinuun juuri sellaisena kuin olet niin silloin ei ehkä kannata käyttää aikaa moisiin turhuuksiin (noi täsmennän sen verran että käy nyt kuitenkin suihkussa, pese hampaat, aja korva- ja nenäkarvat ja osta vaikka jokin lehti jossa käsitellään miehen pukeutumista) Mutta siis näillä ei ole tekemistä varsinaisesti sen kanssa että olisit muuttumassa joksikin muuksi kuin olet. Perushygienia vain on juttu mistä tytöt tuntuvat tykkäävän.

        Se mikä vetoaa aina ihmisessä on se että toinen on sinut itsensä kanssa. Hyväksyy itsensä juuri sellaisena kuin on. Itsensä hyväksyminen tarkoittaa sitä että luottaa siihen että kelpaa itselleen. Ja jos kelpaa itselleen niin ihminen luottaa itseensä. Ja siitä tulee itseluottamusta. Ja ihminen jolla on itseluottamusta kiinnostaa muita ihmisiä.

        Luuletko todella että lentäjänä sinulla olisi parempi flaksi? Minulla ei ole työtä, ei rahaa, ei ulkonäköä eikä erityisiä taitoja. En ole edes kovin älykäs ja vähän ylipainoinenkin olen Ja asun vielä melko kuusessa. Mutta silti minulla on aina ollut pitkiä ihmissuhteita. Yleisesti minusta ovat kiinnostuneet kaikki kaikista yhteiskuntaluokista. Edesmennyt avovaimoni oli johtajana pörssiyhtiössä. En minä hänestä ollut sen takia kiinnostunut. En ollut suhteessa ammatin kanssa. Eivätkä ystäväni tai hänen ystävänsä koskaan kummastelleet sosioekonomisia erilaisuuksiamme. Ja jos olisikin kummastellut niin mitä sitten.

        Tarkemmin ajateltuna kaikissa parisuhteissani puoliso on ollut huomattavan paljon koulutetumpi, paremmin ansaitseva ja paljon paremman näköinen kuin minä. Mutta pidänkö itseäni luuserina? En todellakaan. Olen jotain ainutlaatuisen arvokasta, hyvää ja upeaa. Ja loppujen lopuksi. Aamulla kun herää alasti toisen vierestä niin siinä kohtaa millään ulkoisilla ominaisuuksilla ei ole mitään väliä. Vain sillä on väliä mitä toinen on iholla ja tunteissa ja ajatuksissa. Ja jotta ei jäisi mitään epäselvyyksiä niin en ole edes sängyssä mikään pornotähti. Se on vähän pieni eikä kestä kovin pitkiä jynkytyksiä ja tulee turhan rivakasti. Kaikesta tästä huolimatta olen ollut monelle ja tulen varmasti olemaan taas jollekin maailman ihanin ihminen, rakkain, täydellisin, seksikkäin, kiehtovin, romanttisin leikkikaveri mitä heillä on koskaan ollut tai tulee koskaan olemaan.

        Itseluottamus on kova juttu.

        Upea kirjoitus fgfgfgfg.


    • 9+8

      Tein profiilin ehkä keskiviikkona ja olin kahveilla jo perjantaina. Se on vain itsestä kiinni kuinka kauan roikut etsimällä sitä oikeaa kuvien, lärvin perusteella. Lähdin melko sokkotreffeille heti kun kaveri kysyi kahville. Miksi pitkittää, tutustuu, kirjoittelee viikkoja, kertoo koko elmänsä ja sitten 3kk päästä kun näkee ajattelee "ei vi...u".

      Heti treffeille ja vasta sen jälkeen tutustumaan paremmin, kahveille voi lähteä ajattelematta mitään sen enempää. Käyn asiakkaidenkin kanssa kahveilla työasioista, tähän samaa rento suhtautuminen, pakko tavata ihminen että tietää kannattako edetä mihinkään suuntaan.

      • 9+8

        Suomi24 profiilin olen poistanut, en pidä koko paikasta. Toisella satilla profiili 8kk, käynyt kahveilla ehkä 13 kertaa. Nyt on hiljaista kun en jaksa keskittyä koko asiaan.


    • vastaus kysymykseen

      Vastataan nyt kun aina valitetaan, ettei täältä S24 voi löytää ketään
      fiksua kumppania :)

      Profiili oli noin kuukauden ja kirjoittelin yht. kahden miehen kanssa.
      Muutamia viestejä läheteltiin ja ihan tositarkoituksella hain kumppania.
      Toisen kanssa synkkasi niin hyvin, että sovittiin treffit.
      Mukavien treffien jälkeen kumpikin poistui S24 ja nyt ollaan
      oltu muutamia kuukausia onnellisesti yhdessä.

      Että voi löytää, jos hyvä tuuri käy :)

    • toivotontako1

      Kiitos asiallisista vastauksista. Ei ole näemmä helppoa nettideittailu. Mutta, äkkiseltään jäi vastauksista kuitenkin positiivinen fiilis).

    • määrä & laatu

      Kummastuttaa, kun treffeille kyllä pääsee monikin, mutta jos jonkinlainen
      suhde syntyykin, niin se loppuu, kuin kananlento.

      Tökkiikö pitkät välimatkat, todellisen luonteen ilmeneminen, v-mäiset
      tavat, vaiko että ollaankin aktiivisena jossain muulla sivustolla, etsimässä
      parempaa, koska ei olla alunperinkään tosissaan.

    • Tuntuu siltä, että nettideittailusta löytyy vain kahta ääripäätä, niitä jotka löytävät seuraa sormia napsauttamalla ja niitä jotka eivät löydä seuraa ollenkaan. Käyttäjän "fgfgfgfg" kirjoittama viesti varmasti yksi parhaista aiheeseen liittyvistä kirjoituksista mitä olen nähnyt, vaikka ahkerasti tutustunkin aiheeseen. Vaikka ulkonäöllä on merkitystä, entistä tärkeämpää on miten itse itseäsi kannat.

      Jos asenteesi on valmiiksi, "ei täältä ketään kuitenkaan löydy tai kukaan minusta kiinnostu koska olen 'joku negatiivinen adjektiivi"... heijastuu se varmasti kuvistasi, profiilistasi ja vastauksistasi ja sen seurauksena, et löydä ketään. Ei sen takia, että olisit 'valitsemasi negatiivinen adjektiivi'.

      Blogi vielä alkuvaiheilla, mutta täältä saattaa löytyä itse kullekkin nettideittailuun liittyen.
      nettideittailuvinkit.blogspot.fi/

    • Jos tuolla oikein ahkerasti yrittää ja lähettelee viestejä, niin ehkä yhdet tai kahdet treffit voi saada vuoden aikana. n. 90% ei vastaa mitään ja niistä vastainneista n. 90% ei vastaa mitään kuvan lähettämisen jälkeen ja niitä jäljelle jääviäkään ei saa läheskään aina treffeille lähtemään.

      Alkuun jaksoin runoilla pidempiä ja jotenkin siihen ilmoitukseen liittyviä aloitusviestejä, mutta aika pian huomasin miten turhaa se on ja ihan sellaisella "Moi, miten menee?" viestillä saa ihan yhtä paljon vastauksia ja säästää hulluna aikaa.

      • Moi, omien kokemuksieni mukaan treffejä löytyy netistä enemmän kuin niissä ehtii käydä. Olen itse myös kuvattomalla profiililla tällä hetkellä liikenteessä, enkä ole havainnut muutosta viestien/treffien määrään kuvalliseen profiiliin verrattuna. Sellaisen olen huomannut, että kuvallisessa profiilissa vieraillaan kyllä useammin.

        Jos kiinnostaa, voin auttaa sinua löytämään seuara netistä. Katsoin profiiliasia ja huomasin muutaman asian mikä kannattaa muuttaa. Olisin myös kiinnostunut näkemään mitä näissä "pidemmissä runoiluissa" luki. Laita viestiä [email protected]. Muutamalle olen jo tätä ehdottanut, mutta yhtään yhteydenottoa ei ole vielä tullut, mieluummin kitistään keskustelupalstoilla miten naiset on sitä ja tätä, ehkä olet ensimmäinen? :)

        Kaikki vinkit ovat täysin ilmaisia eikä sinun tarvitse rekisteröityä mihinkään tms. Ihan harrastelu/kokeilumielessä tätä teen :)

        Lisää vinkkejä löytyy nettideittailuun keskittyvästä blogistani
        http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/2014/08/4-viestin-lahettaminen.html


      • outojuttu
        nettideittivinkit kirjoitti:

        Moi, omien kokemuksieni mukaan treffejä löytyy netistä enemmän kuin niissä ehtii käydä. Olen itse myös kuvattomalla profiililla tällä hetkellä liikenteessä, enkä ole havainnut muutosta viestien/treffien määrään kuvalliseen profiiliin verrattuna. Sellaisen olen huomannut, että kuvallisessa profiilissa vieraillaan kyllä useammin.

        Jos kiinnostaa, voin auttaa sinua löytämään seuara netistä. Katsoin profiiliasia ja huomasin muutaman asian mikä kannattaa muuttaa. Olisin myös kiinnostunut näkemään mitä näissä "pidemmissä runoiluissa" luki. Laita viestiä [email protected]. Muutamalle olen jo tätä ehdottanut, mutta yhtään yhteydenottoa ei ole vielä tullut, mieluummin kitistään keskustelupalstoilla miten naiset on sitä ja tätä, ehkä olet ensimmäinen? :)

        Kaikki vinkit ovat täysin ilmaisia eikä sinun tarvitse rekisteröityä mihinkään tms. Ihan harrastelu/kokeilumielessä tätä teen :)

        Lisää vinkkejä löytyy nettideittailuun keskittyvästä blogistani
        http://nettideittailuvinkit.blogspot.fi/2014/08/4-viestin-lahettaminen.html

        Kerroppa nettideittivinkki, kun tunnut tietävän kaiken että miksi vain pieni osa naisista käy katsomassa miesten profiileja vaikka suomi24:n Treffeissä? Sinä toitotst joka ketjussa, että profiililla ei ole niin väliä vaikka yleensä nettideittiohjeissa kehotetaan panostamaan profiilitekstiin ja kuvaan. Minun kokemusteni mukaan on profiilini sitten kuvallinen tai kuvaton, niin suurin osa naisprofiileista ei noteera sitä lainkaan. Eikä katsojien määrään vaikuta mitenkään se, olenko lähettänyt heille viestin tai pelkästään itse vieraillut heidän profiilissaan. Eikä siihen vaikuta myöskään se, mitä kriteerejä naisten profiileissa on. Treffipalsta on pullollaan profiileja, joiden kriteereihin (ikä, pituus, paino ym) minä sopisin ja silti profiilini ei kiinnosta. Onko vika nimimerkissä vai onko valtaosa naisprofiileista feikkejä? Sen olen huomannut, että yli nelikymppiset käyvät lukemassa profiilin useammin kuin alle nelikymppiset ja olen itse nelikymppinen ja haen seuraa laajasta ikäryhmästä. Mutta nämä hakukriteerithän eivät näy ilman, että profiilin lukee. Miksi siis naiset profiileja lue?


      • outojuttu kirjoitti:

        Kerroppa nettideittivinkki, kun tunnut tietävän kaiken että miksi vain pieni osa naisista käy katsomassa miesten profiileja vaikka suomi24:n Treffeissä? Sinä toitotst joka ketjussa, että profiililla ei ole niin väliä vaikka yleensä nettideittiohjeissa kehotetaan panostamaan profiilitekstiin ja kuvaan. Minun kokemusteni mukaan on profiilini sitten kuvallinen tai kuvaton, niin suurin osa naisprofiileista ei noteera sitä lainkaan. Eikä katsojien määrään vaikuta mitenkään se, olenko lähettänyt heille viestin tai pelkästään itse vieraillut heidän profiilissaan. Eikä siihen vaikuta myöskään se, mitä kriteerejä naisten profiileissa on. Treffipalsta on pullollaan profiileja, joiden kriteereihin (ikä, pituus, paino ym) minä sopisin ja silti profiilini ei kiinnosta. Onko vika nimimerkissä vai onko valtaosa naisprofiileista feikkejä? Sen olen huomannut, että yli nelikymppiset käyvät lukemassa profiilin useammin kuin alle nelikymppiset ja olen itse nelikymppinen ja haen seuraa laajasta ikäryhmästä. Mutta nämä hakukriteerithän eivät näy ilman, että profiilin lukee. Miksi siis naiset profiileja lue?

        Pahoittelen, jos on tullut sellainen kuva, että väittäisin tietäväni kaiken, se ei ole tarkoitus. Vinkit saattavat toimia joillekkin ja toisille toimisi juuri päinvastainen. :)

        "miksi vain pieni osa naisista käy katsomassa miesten profiileja vaikka suomi24:n Treffeissä?"
        Naiset saavat viestejä niin paljon, että tarvetta selailla profiileja ei ole. Suuresta määrästä viestejä pystyy poimimaan ne itselleen sopivimmat. Varsinkin S24, missä viestejä voi lähetellä vain viidelle päivässä tulee viestimäärät nopeasti täyteen.

        "Sinä toitotst joka ketjussa, että profiililla ei ole niin väliä vaikka yleensä nettideittiohjeissa kehotetaan panostamaan profiilitekstiin ja kuvaan. Minun kokemusteni mukaan on profiilini sitten kuvallinen tai kuvaton, niin suurin osa naisprofiileista ei noteera sitä lainkaan."
        Kuten itse toteat, sillä onko profiilissasi kuva vai ei, ei ole vaikutusta naisen kiinnostukseen. Tapa millä saat naisen kiinnostumaan sinusta ja profiilistasi on siis panostamalla ensimmäiseen viestiin. Tämän nainen näkee ensimmäisenä ja alkaa muodostamaan kuvaa sinusta. Jos viestisi on luokka "Moi, mitäs kuuluu?", miksi luulet, että nainen vastaisi kymmenestä samanlaisesta viestistä juuri sinun viestiisi.

        "Eikä siihen vaikuta myöskään se, mitä kriteerejä naisten profiileissa on."
        Olen myös sitä mieltä, että kriteereillä ei ole väliä. Jos pystyt antamaan mielenkiintoisen kuvan itsestäsi ensimmäisessä viestissäsi, ei sillä ole väliä vaikka olisit hakukriteereitä muutaman vuoden nuorempi tai pari senttiä lyhyempi.

        "Treffipalsta on pullollaan profiileja, joiden kriteereihin (ikä, pituus, paino ym) minä sopisin ja silti profiilini ei kiinnosta."
        Kriteerit joiden mukaan naisille sopisit kertovat sinusta pituuden, painon, parisuhdetilasi ja onko sinulla lapsia vai ei. Kiinnostutko sinä naisessa näihin ominaisuuksiin vai enemmänkin luonteeseen ja huumorintajuun? Näitä et hakukriteerein pysty toiselle näyttämään.

        "Onko vika nimimerkissä vai onko valtaosa naisprofiileista feikkejä?"
        Riippuu nimimerkistäsi? :) Suurinosa ei ole feikkejä, mutta feikkejä varmasti joukossa on. Feikit tosin vastaamat useammin kuin oikeat profiilit :)

        "Miksi siis naiset profiileja lue? "
        Yksinkertaisesti ei ole tarvetta kun viestejä tulee muutenkin niin paljon.

        Jos haluat, laita viestiä [email protected] niin voidaan katsoa tilannettasi yksityiskohtaisemmin :)


    • ForeverAStone

      Ei löydy treffiseuraa ainakaan sporttiselle kolmekymppiselle miehelle. Kai se on se lärvi sitten kun ei kiinnosta. Omasta mielestäni kuitenkin hyvinkin siedettävän näköinen ja fiksusti käyttäytyvä mies. Vaan ei tärppää.

      • nainenkertoi

        Nainen kertoo totuuden. Sporttinen mies voi pelottaa, jos sitä ei ole itse. Silti ei tarvi olla tonnikeiju, vaikka kroppa ja elämäntyyli ei oiskaan sporttinen. Monella naisella riittää yksi moga joka kaataa kaiken. Sama se on miehillä. Riittää yksi asia pilaamaan kaiken mahdollisen hyvän. Me ihmiset ollaan oikeesti vähän hulluja joskus eikä katsota kortteja loppuun. Jos kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa ja rakastuu pienillä asioilla ei merkitystä, kuten jenkakahvat, eläimet, lapset tms isoillakaan asioilla ei ole merkitystä kuten eroamassa, koska asiat on lopulta järjesteltävissä. Mutta näin vain se on, harva haluaa sotkeentua mihinkään ei naiset eikä miehet, vaikka onni voi koputtaa jo ovella. Harmillista että asetamme tosiaan liian kovia vaatimuksia molemmat miehet ja naiset. Pohjimmilta mulla on semmonen tunne että treffisivustolta vain tosi harva löytää sen oikean. Kävin treffeillä kesän aikana 5 kertaa eikä yksikään kolahtanut täysillä. Se oikea tulee eteen just silloin kun sitä vähiten odottaa. Tylsän profiilin takaa tai neljän ruuhkassa. Nettideittailu on vain piristystä arkeen. Se kenen kanssa on kiva kirjoittaa ei pitäisi heti tavata ja päin vastoin tapaaminen heti mitä tylsempi tai ärsyttävämpi kirjoittaja.


    • nettideittihölmö

      En tiedä, mistä tässä ketjussa nyt puhutaan mutta otsikko on treffien määrä. Joten laitetaan faktat esille. Olen päälle nelikymppinen alemman keskitason mies. Ja kolmen vuoden aikana olen ollut netin kautta 15 kertaa treffeillä. Neljän kanssa on harrastettu seksiä, kerran jo heti ensi treffeillä. Viiden kanssa on tapailtu useammin kuin kerran. Tapailut kestäneet 1-6 kuukautta. Lisäksi mukaan on tarttunut yksi selvästi kaverisuhde.

      Tapailemistani naisista 4/5 on ollut minuun ihastunut, mutta jouduin laittamaan poikki, koska itselläni ei ollut sydän mukana. Olen sitä mukaa nostanut omaa rimaani, kun uusia treffiehdokkaita on tullut eteen. Eli nykyään en enää lähde treffeille, mikäli toinen ei vaikuta olevan just sopiva ja kiinnostava. Olen esim. viimeisen vuoden aikana torjunut ainakin kymmenkunta treffiehdotusta. Vastapainoksi minulta on mennyt ohi useita itseäni kiinnostavia ehdokkaita.

      Onko tämä nyt sitten hyvä vai huono saldo? Koska nettideitin kautta on näennäisen helppo löytää seuraa, siihen kohdistuu kuitenkin hyvin paljon odotuksia. Kun etsii aitoa ja molemmin puolista ihastumista, niin on todeeella iso mahdollisuus turhautua ja isosti. On mielestäni huomion arvoista, että samana aikana olen tavannut ja harrastanut seksiä ainakin viiden naisen kanssa nettideitin ulkopuolisessa maailmassa ja näitä turhanpäiväisiä kahvittelutreffejä ja kipinän ja kemian katsomiseen tarkoitettuja hutilaukauksia ventovieraiden kanssa jossain aseman kahvilassa ei ole ollut yhtään. Nettideitin ulkopuolella ei ole tarvinnut kuunnella tai lukea niitä kuuluisia sanoja, tsori mutta mä olen hakemassa nyt jotain muuta kuin mitä sä olet. Nettideitin ulkopuolella tapaamisiin on lähdetty siksi, että on heti huomattu välillämme olevan sitä molemminpuolista vetovoimaa. Nettideitissä arvioidaan ensin taustoja ja ladataan odotuksia ja sitten siellä kahvilassa mietitään onko kemiaa vai ei. Ja oikeasti kuvista ja teksteistä ei mitenkään koskaan selviä ihmisen aito olemus ja ne signaalit, joiden perusteella vetovoima syntyy. Siksi ainakin itse olen jo jollain tasolla turtunut kohtaamaan uusia ihmisiä ja on huomattava riski ettei aitoja tunteita edes synny, vaikka toinen voisikin olla kiinnostunut. Liika arvioiminen ja arvostelu tappaa aidot tunteet. Voi olla turhan pessimististä sanoa, että nettideitti sopii niille joilla on rima todella alhaalla ja jotka etsivät helppoa seksiä. Mutta omien kokemusteni perusteella se näyttää tältä. Jos haet aitoa ihastumista ja sitä oikeaa kumppania, nettideitti on valtavan hyvä turhautumisen lähde.

      • ei jaksa enää

        Huomasin itsekin ton saman turtumisen...
        olen luonteeltani aika avoin ja tykkään kirjoitella ja jutella...mutta sitten kun saoja asioita on jutellut kymmenen kanssa...ellei useammankin niin alkaa pikkuhiljaa tympiä...
        mutta ongelma on se että kaipaan seksiä mutta en viihdy esimravintoloissa...
        siksi tätä kautta on hyvä etsiä seuraa siihen "tarpeeseen"
        Pari oikeen onnistunutta seksisuhdetta takana...toinen kesti puolisen vuotta, toinen muutaman kuukauden...näiden kanssa harrastettiin seksiä ensimmäisillä treffeillä ihan spontaaanisti...kummankin teki mieli niin mikäs siinä...tuli sekin testattua :-)

        "Tavallisilla" kahvittelu-treffeillä olen käynyt n 5-6 miehen kanssa mutta en vaan löytänyt heistä sitä syytä jatkaa tapailua :-(

        On tässä puolensa mutta luulen että monelle iskee aika pian se kyllästyminen ...mutta myös tunne että olisko vielä tarjolla jotain parempaa...


    • reffailija

      Nainen olen ja kirjoitellut aika monta aloitusviestiä...vastaillut saamiini viesteihin...päässyt myös treffeille
      mutta eipä vaan ole löytynyt mieleistä :-(

      en luovuta...eteenpäin sano mummo lumessa...ehkä se joku jostain vielä löytyy
      huumorilla ja ilman paineita :-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe