Miksi ihmeessä Taxify?

Miksi taxify??

Siirrän toisesta ketjusta kirjoituksen uudeksi ketjuksi:

Ette ole mahdollisesti tietoisia siitä, että taksiliitolla on tekeillä appsi, jolla voi tilata auton koko maassa? Nyt tietty olette vastahankaan ja alatte purnaamaan. Mieluummin maksatte keikoista Viroon 20€/kk ja euron per keikka? Annatte vapaasti henkilötietonne kaikkineen virolaiseen firmaan? Luotatte, ettei henkilötietojanne käytetä missään kohtaa väärin? Oletteko katsoneet niiden sivuilta sopimusehtoja?

Eikö silläkään ole väliä, että esim. HTD potkaisee jokaikisen ulos keskuksesta, mikäli liitytte kilpailevaan välitysjärjestelmään? Tarkoittaa, välityksen, kortiitapahtumien ja kaiken yhteistyön loppumista! Mikäli epäilette, lukaiskaapa HTD:N ja autoilijan välinen välityssopimus, olettehan allekirjoittaneet sen. Muistelkaapa takavuosina rinnalla ollutta välitysjärjestelmää TAXICAB eli "teecee", miten silloin kävi? Joka iikka lopetti kiltisti teeceen käytön ja pysyi keskuksessa, nyt varmaan iloisin mielin jätätte keskuksen?

Siitä vaan kultaa vuolemaan taxify:llä! :D

28

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyytiläinen

      Meidän firman palkanmaksu on ulkoistettu Viroon. Toiminta ei liity takseihin.

    • HTDn orja

      Hyvä esimerkki miten Taksikeskus toimii uuden asian kohdatessaan: Potkaisee pihalle :D

      • ...

        Sopimus on laadittu jo vuonna kirves ja puukko, ollut voimassa ainakin jo 30 vuotta. "Uusi asia taxify" tullut vasta tänä vuonna.

        Ei sama kauppiaskaan voi kuulua yhtä aikaa K-ketjuun,S-ketjuun, olla Tarmo lähikauppiaana, eikä LIdl-kauppiaana. Esimerkkejä riittäisi loputtomiin.

        Pihalle lennät, kuin leppäkeihäs ja hyvä niin. Onhan sulla tulevaisuudessa sitten se taxify, tyydy siihen, kun se on niin hyvä. ;)


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Sopimus on laadittu jo vuonna kirves ja puukko, ollut voimassa ainakin jo 30 vuotta. "Uusi asia taxify" tullut vasta tänä vuonna.

        Ei sama kauppiaskaan voi kuulua yhtä aikaa K-ketjuun,S-ketjuun, olla Tarmo lähikauppiaana, eikä LIdl-kauppiaana. Esimerkkejä riittäisi loputtomiin.

        Pihalle lennät, kuin leppäkeihäs ja hyvä niin. Onhan sulla tulevaisuudessa sitten se taxify, tyydy siihen, kun se on niin hyvä. ;)

        Ja työntekijänä ylensä sulla on lojaliteetti omaa työnantajaa kohtaan, et voi olla ässässä n-sivassa töissä.

        Toisaalta jos olet kauppias tai taksiyrittäjä, voithan olla freenä - sillon menetät yleensä keskusliikkeen tai vanhan välitysfirman tuet ja saatat maksaa sakkoja jos oot tehnyt pitkän sopparin....


    • Maailmamuuttuuesko

      Ei riskiä ulospotkimisesta kun ei kuulu mihinkään keskukseen. Taxify on mun juttu. Liityn heti kun mahdollista ja menen viereiseen isoon kaupunkiin poimimaan nykyaikaiset ihmiset kyytiin.

      Sopivalla alennuksella tietenkin.

      Maailma muuttu Eskoseni.

      Mennään muutoksen mukana vaan.

      Mikään ei ole ikuisesti suojatyöpaikka.

      • Tervemenoa!

      • Tervemenoa!
        Tervemenoa! kirjoitti:

        Tässä linkki : http://www.taxify.eu

        Tervemenoa!

        Eli voit lähteä ihan heti, sopimusta vain tekemään....


      • Maailmamuuttuuesko
        Tervemenoa! kirjoitti:

        Eli voit lähteä ihan heti, sopimusta vain tekemään....

        Tosi hyvä että kerrotte missä voi liittyä kun en itse löytäisi täältä atk maailmasta mitään.

        Ryhtykää apteekkariksi siellä ollaan vielä lintukodossa.

        Voi voi suojatyöläiset kun ette ymmärrä.


      • tervemenoa!
        Maailmamuuttuuesko kirjoitti:

        Tosi hyvä että kerrotte missä voi liittyä kun en itse löytäisi täältä atk maailmasta mitään.

        Ryhtykää apteekkariksi siellä ollaan vielä lintukodossa.

        Voi voi suojatyöläiset kun ette ymmärrä.

        " Tosi hyvä että kerrotte missä voi liittyä kun en itse löytäisi täältä atk maailmasta mitään. "

        Etkö todellakaan olisi löytänyt nettiosoitetta ilman apua? Löydätkö edes asiakasta tilaamastaan osoitteesta?


    • Juu nii se on.

      Toivottavasti stadin alueelta moni ottaa taxify:n, jää meille keskukseen jääville enemmän keikkaa.

      Tiedättekö, miten käryätte nopeasti kahteen välitysjärjestelmään kuulumisesta? Tarkastaja lataa sovelluksen ja tilaa sut..... :)

      • kysynpähän vaan

        Miksi ei saisi kuulua kahteen välitysjärjestelmään? Käyttäähän useampi asiakaskin eri kaupparyhmien kortteja, eri operaattoreita, eri pankkeja jne.


      • Kiuvnkvfj

        Onko taxify tilauskeskus


      • Jjfjdj
        kysynpähän vaan kirjoitti:

        Miksi ei saisi kuulua kahteen välitysjärjestelmään? Käyttäähän useampi asiakaskin eri kaupparyhmien kortteja, eri operaattoreita, eri pankkeja jne.

        Asiakkaalla saa olla eri kaupparyhmien kortteja. Myyjä ei saa kuitenkaan kuulua useaan kaupparyhmään. Oletteko te taksit todella noin tyhmiä, kuten kirjoituksillanne annatte ymmärtää? Aika uskomattomia pässinpäitä, en muuta sano.


      • Jjfjjgjh
        Kiuvnkvfj kirjoitti:

        Onko taxify tilauskeskus

        Ei ole, se on välitysjärjestelmä. Keskusten sopimuksien mukaan ette voi kuulua useampaan välitysjärjestelmään. Ymmärretty?


      • kysynpähän vaan
        Jjfjdj kirjoitti:

        Asiakkaalla saa olla eri kaupparyhmien kortteja. Myyjä ei saa kuitenkaan kuulua useaan kaupparyhmään. Oletteko te taksit todella noin tyhmiä, kuten kirjoituksillanne annatte ymmärtää? Aika uskomattomia pässinpäitä, en muuta sano.

        Olen asiakas ja minunhan se valinta on kanssa tehtävä, soitanko keskukseen vai miten asian sovin, joa haluan käyttää tiettyä taksia tai kuskia. Tolpalla varmaan joudun ottamaan jonon ensimmäisen ellen jää odottelemaan sopivaa taksia kohdalle.


      • Vastaan vaan
        kysynpähän vaan kirjoitti:

        Olen asiakas ja minunhan se valinta on kanssa tehtävä, soitanko keskukseen vai miten asian sovin, joa haluan käyttää tiettyä taksia tai kuskia. Tolpalla varmaan joudun ottamaan jonon ensimmäisen ellen jää odottelemaan sopivaa taksia kohdalle.

        Tietyllä taksilla tai tietyllä kuskilla on varmaankin tietty puhelinnumero?


      • kysynpähän vaan
        Vastaan vaan kirjoitti:

        Tietyllä taksilla tai tietyllä kuskilla on varmaankin tietty puhelinnumero?

        Voi olla, en tiedä. En ole kenenkään vakiasiakas. Yleensä tolpalta otan kyydin.


      • salaaa
        Jjfjjgjh kirjoitti:

        Ei ole, se on välitysjärjestelmä. Keskusten sopimuksien mukaan ette voi kuulua useampaan välitysjärjestelmään. Ymmärretty?

        Jos ei kerro kellekkään niim voi kuulua


      • Näkyy näkyy.....
        salaaa kirjoitti:

        Jos ei kerro kellekkään niim voi kuulua

        Tjaah. Lataamalla appsin puhelimeensa, voi kuka tahansa, tarkastajakin nähdä sinut puhelimellaan. Sieltä vaan katselee, kuka on keikkaa vaille. Yhtä helppoa kuin heinänteko. Kokeiles liittyä..... :)


      • jostenks
        Jjfjjgjh kirjoitti:

        Ei ole, se on välitysjärjestelmä. Keskusten sopimuksien mukaan ette voi kuulua useampaan välitysjärjestelmään. Ymmärretty?

        Kova on taksikeskusten parku kun jäävät tarpeettomiksi ja eivät pysty enään sanelemaan taksiyrittäjille ehtoja miten tätä työtä tehdään.


      • Riviautoilija
        jostenks kirjoitti:

        Kova on taksikeskusten parku kun jäävät tarpeettomiksi ja eivät pysty enään sanelemaan taksiyrittäjille ehtoja miten tätä työtä tehdään.

        Onko keskukset parkuneet täällä? Ei, minä olen koettanut takoa järkeä toisinajattelijoiden kaaleihin, että liittymisellä on seurauksensa. Seurauksiin kuuluu erottaminen keskuksesta ja tämä sääntö lienee joka keskuksella. Luulen, etteivät keskukset tarvitse toisinajattelijoita, heidät voi ihan huoleti potkaista pois. Suurimmat parkujat täällä taitavat olla taxifyuhoajat, jotka parkuvat pukusäännöistä, ja yleensäkin ovat kaikkia ohjeistuksia ja sääntöjä vastaan. Pihalle vaan tuollaiset minun puolestani. Iolen vaan otse ihan tavallinen riviautoilija, säännöt on laadittu noudatettaviksi....


      • astalo
        Riviautoilija kirjoitti:

        Onko keskukset parkuneet täällä? Ei, minä olen koettanut takoa järkeä toisinajattelijoiden kaaleihin, että liittymisellä on seurauksensa. Seurauksiin kuuluu erottaminen keskuksesta ja tämä sääntö lienee joka keskuksella. Luulen, etteivät keskukset tarvitse toisinajattelijoita, heidät voi ihan huoleti potkaista pois. Suurimmat parkujat täällä taitavat olla taxifyuhoajat, jotka parkuvat pukusäännöistä, ja yleensäkin ovat kaikkia ohjeistuksia ja sääntöjä vastaan. Pihalle vaan tuollaiset minun puolestani. Iolen vaan otse ihan tavallinen riviautoilija, säännöt on laadittu noudatettaviksi....

        Ihan vaan riviautoilijalle tiedoksi; keskus parkuu joka ilta datalla samaa laulua.
        HTD ja lähitaksi voi pikkuhiljaa alkaa nostamaan datamaksujaan autoilijoille jotka jäävät ja antaa kenkää puolelle omista välittäjistään kun ei ole tarvetta enään. Osalle autoilijoistahan tulee kenkää ihan "viranpuolesta" joten se on helppoa näiden osalta;) Ja sehän tässä hirvittääkin "riviautoilijoita".
        Kuten myös taksiliittoa joka ollut vaikuttamassa näiden "omien kulujen" järkyttävään nousuun. Liittoa joka aina ristiriidan sattuessa on asettunut taksikeskusten puolelle, ei taksiautoilijoiden.


      • riviautoilija
        astalo kirjoitti:

        Ihan vaan riviautoilijalle tiedoksi; keskus parkuu joka ilta datalla samaa laulua.
        HTD ja lähitaksi voi pikkuhiljaa alkaa nostamaan datamaksujaan autoilijoille jotka jäävät ja antaa kenkää puolelle omista välittäjistään kun ei ole tarvetta enään. Osalle autoilijoistahan tulee kenkää ihan "viranpuolesta" joten se on helppoa näiden osalta;) Ja sehän tässä hirvittääkin "riviautoilijoita".
        Kuten myös taksiliittoa joka ollut vaikuttamassa näiden "omien kulujen" järkyttävään nousuun. Liittoa joka aina ristiriidan sattuessa on asettunut taksikeskusten puolelle, ei taksiautoilijoiden.

        Eli purkauksesi tarkoittaa mitä? Liittymistä taxifyhyn? Onnea! :)


    • -erioikeusko-

      Miten niin HTD potkaisee pihalle?
      Kovanen on koko toimintansa aikana kuulunut kahteen järjestelmään; omaansa ja HTD:n keskukseen.

      • has hys

        HTDn on pakko pullistella kun muuta ei voi. Mielenkiintoista kun tulee eka ennakkotapaus.


      • ???

        " Kovanen on koko toimintansa aikana kuulunut kahteen järjestelmään; omaansa ja HTD:n keskukseen."

        Niin, omaan sisäiseen järjestelmäänsä. Ei Kovanen ole ainoa, joilla on oma keskus firmassaan, muitakin on.

        Onko Taxify sisäinen järjestelmä?


    • Oujee-eejuO

      Viimeisen vuoden aikana Lähitaksilla ei ole ollut muuta asiaa autoilioille/kuljettajlle, kuin uhkailla eripituisilla datakielloilla ja sanktioilla. Näinkö sitä yhteishenkeä kehitetään? Ehkäpä taxify / Uber :lli olis sittenkin tilausta???

    • taksifly kuski no552

      taksiflyllä otin 9 keikkaa viikonlopun aikana ja parasta siinä oli että kuusi niistä oli Helsingin ulkopuolelta ja vielä toimii htd:n välitys enkä oikein tiedä välitänkö jos potkaisevat pihalle ? Täytyy ostaa vaan oma maksupääte ja menoksi. jotenkin tuntui että asiakkaatkin olivat laadukkaampia ja arvostelut minun palvelusta olivat hyviä. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Maailma muuttuu Eskoseni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe