VAROITUS QUEEN LASH

KUSETUSTA

Menin typeryyttäni tilaamaan ko tuotteen tarjoushinnalla, ja tietysti maksoin sen. Nyt tulIkin toinen lähetys hintaan 150 euroa, ja hmettelin. MITÄ helvettiä?
Tässä vastaus:
Olette näytteen tilatessa hyväksyneet tilausehdot ja sitoutuneet noudattamaan niitä. Tilausehtojen mukaan asiakkaalla on 14 päivää aikaa kokeilla näytettä ja käyttää Suomen kuluttajasuojalaissa säädettyä peruutus- ja palautusoikeutta, jos niin haluaa.

Emme ole vastaanottaneet jatkolähetystä koskevaa kirjallista peruutusta edellä mainitun ajan puitteissa, joten tilaus on jatkunut tilausehtojen sanelemalla tavalla. Teille saapunut lähetys on viimeinen ja tilaus on näin ollen päättynyt.

Huomioittehan, ettei tuotteiden palautus/noutamatta jättäminen poista maksuvelvoitetta. Mikäli tarvitsette jatkoaikaa laskun maksuun, niin se onnistuu aina. Myös osamaksusopimuksesta on mahdollista neuvotella.

Kertamaksulla maksan, mutta älkää vaan muut tilatko halpaa näytettä!!! En edes tajunnut, että olisi pitänyt lukea toimitus ym. muita ehtoja tarkemmin. No, kerta riitti taas näitä. Aivan silkkaa rahastusta. Vit...aaa

191

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • styhf

      Toimiko itse aine??

      • RIPSRIPS

        Aine toimii :)


      • pers

        paljonko jouduit maksamaan ,,,,,,,,,,


      • huijausta

        tilasin tuotteen ja kokeilin. Olin todella pettynyt , useamman pvän käytön jälkeen luomeni alkoivat punoittaa, kirvelyä ja kutinaa.Oireitten jatkuessa sain vielä silmätulehduksen. Seuraava paketti tuli postissa ja palautin sen ,reklamaation kera ja maksoin vielä palautuksen .Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoitin että perun tilaukseni. Odotin asiallista asiakaspalvelua hyvässä hengessä, mutta mitä vielä. He tarvitsevat lääkärin todistuksen asiasta. En ole elämässäni vielä näin törkeään palveluun törmännyt. Pakko tilata tuotetta jota et voi käyttää, mitä v......tua!!!


      • vööööö

        joo semmoinen on viron virma täällä on kaikki kohta olleet kuseessa ei muuta kuin jättää maksamatta eikä mitään todistuksia sinne asiamieskuluttajalla satoja valituksia minä olen yhteyksessä käskivät ottaa heti heihin yhteyttä jos viellä laittelevat mut nyt ei ole viellä kuulunut mitään mulle tuli jo olemattomasta fc perimistoimistosta karhukirje mutta en maksa olen laittanut 2 laatikkoa takaisin ja tappelen niin kauan kuin on tarvis en maksa yhtään senttiä kusetus virma mikä kusetus virma ,,,siis älä missään nimessä maksa ja lue näitä kirjoituksia mitä ihmiset on olleet mieltä tästä saatanan virmasta että tsemmpiä sinulle ,,mut älä missään nimessä maksa ,,,,,,


      • ääääääääääää

        joko on jättäneet rauhaan mulle ei ole tullut yhtään mitään enään jospa jo ymmärtävät että kun on tehneet vääryyttä ihmisille kun mullekkin tuli perimis lasku jostain olematomasta perimistoimistosta laitoin samaan osoiteeseen laskun takaisin ja käskin suksia suohon ja olen jo toista kuukautta odottanut vastausta mutta ei ole kuulunut mitään täytyy laittaa ihan kädet ristiin että oisivat lopettaneet tämän ihmisten kiusaamisen kun on nin laitonta touhua eihän missään ole tämmöistä virmaa ollut että ihmisille väkisin yritetään maksattaa mitä ei ole tilannut mut odottelen mielen kiinnolla mitenkäkäy onneksi olen ollut asiamieslautakuntaan yhteydessä että jos viellä tulee minkäänlaista laskua niin heti heihin yhteyttä mutta onneksi kaikesta oppii että ei ikinä tilaa mistään mitään näin on tsemppiä vaan kaikille jotka on ollut kusessa tän virman kanssa ,se virma kaatuu viellä ja varmasti ,,,,,,,,,,,


      • muzeke

      • Anonyymi

        Paras ripsiseerumi - https://nplink.net/z7tjdenr
        Tämä toimii! Mitään sivuvaikutuksia ei ole tullut ja näkyivät ensin alarips (joita ennen eiissä ollut..) . Tosi kauniit ja luonnollisen näköiset, ei mitkään ripsipidennysharavat! :D Ripset ovat myös paljon tummentuneet ja kaartuvat riittää, riittää kun sipaisee ripsiväriä, kun piti taivuttimella vääntää ja hartaastia.


    • sillälailla

      Kannattaa kyllä aina lukea kaikki "pienellä präntättykin".Kyllä noissa tollasissa on melkein aina sitoutunut johonkin ,kun alkaa tilaileen ensimmäistä halpaa satsia.

      • SORMUKKA

        KYLLÄ TÄÄ ON YHTÄ PERKELETTÄ NYT TULI MUISTUTUSLASKU 188.13 ETTÄ NÄIN MUTTA PYYHIN PYLLYNI TÄLLÄ LASKULLA MUISTUTUS TULI TÄMMÖISESTÄ PAIKASTAKO MY BILL.CLUBIN JA YRITIN TÄMÄN KAUTTA OTTAA YHTEYTTÄ MUTTA KUINKAS OLLAKKAAN EN PÄÄSE MIHINKÄÄN ETTÄ ON TÄÄ SELLAINEN KUSETUS VIRMA MUTTA NYT HAUKKASIVAT JA ISON LÄJÄN PASKAA TÄLTÄ AKALTA EIVÄT SAA IKINÄ ONNEKSI ON NIIN PIENI ELÄKE ETTÄ EI MULTA VOI OTTAA MISTÄÄN HAHAA ENKÄ SAATANA MAKSA KYLLÄ ON NIIN VIHAISTA PORUKKAA TÄÄLLÄ KENEN KAA OLEN PUHUNUT EN OLE AINOA JOKA JÄTTÄÄ MAKSAMATTA EI MUUTA KUIN ONNEA VIRON PIR........... JA NÄKEMIIN ,,,VANHA AKKA


      • kakkii
        SORMUKKA kirjoitti:

        KYLLÄ TÄÄ ON YHTÄ PERKELETTÄ NYT TULI MUISTUTUSLASKU 188.13 ETTÄ NÄIN MUTTA PYYHIN PYLLYNI TÄLLÄ LASKULLA MUISTUTUS TULI TÄMMÖISESTÄ PAIKASTAKO MY BILL.CLUBIN JA YRITIN TÄMÄN KAUTTA OTTAA YHTEYTTÄ MUTTA KUINKAS OLLAKKAAN EN PÄÄSE MIHINKÄÄN ETTÄ ON TÄÄ SELLAINEN KUSETUS VIRMA MUTTA NYT HAUKKASIVAT JA ISON LÄJÄN PASKAA TÄLTÄ AKALTA EIVÄT SAA IKINÄ ONNEKSI ON NIIN PIENI ELÄKE ETTÄ EI MULTA VOI OTTAA MISTÄÄN HAHAA ENKÄ SAATANA MAKSA KYLLÄ ON NIIN VIHAISTA PORUKKAA TÄÄLLÄ KENEN KAA OLEN PUHUNUT EN OLE AINOA JOKA JÄTTÄÄ MAKSAMATTA EI MUUTA KUIN ONNEA VIRON PIR........... JA NÄKEMIIN ,,,VANHA AKKA

        Minä en maksan, voi lähetä niittä laskuja vaika kuinka paljon haluaa!!!!


      • PIERUUUUUUUUUU
        kakkii kirjoitti:

        Minä en maksan, voi lähetä niittä laskuja vaika kuinka paljon haluaa!!!!

        hyvä olet viisas ihminen en ole minäkään maksanut enkä maksa leikitään nyt kissa hiiri leikkiä katotaan kumpi antaa ensin periksi en minä ainakaan soitin asiakuluttaja miehelle sanoi ei ihmisiltä väkisin maksataa että aina on palautus oikeus ,että pidetään vaan yhtä muuten jos maksaa menee omat rahat kuin kankkulan kaivoon ,hyvä että on muitakin viisaita ketkä eivät maksa pysytään kovina vaan ei ne mistään saa otettua siinä on monta mutkaa matkASSA VIROLAISILLA SUOMESSA OIKEUDEN KÄYNNIT JA NIIN POS PÄIN ETTÄ ÄLKÄÄ MAKSAKO MITÄ ETTE OLE TILANNEET ERIASIA OLI KUN MAKSOIN SEN NÄYTE PULLON 9,90 JA EI KIITOS ENEMPÄÄ ETTÄ NÄIN ,,,,,


      • Tollo100
        SORMUKKA kirjoitti:

        KYLLÄ TÄÄ ON YHTÄ PERKELETTÄ NYT TULI MUISTUTUSLASKU 188.13 ETTÄ NÄIN MUTTA PYYHIN PYLLYNI TÄLLÄ LASKULLA MUISTUTUS TULI TÄMMÖISESTÄ PAIKASTAKO MY BILL.CLUBIN JA YRITIN TÄMÄN KAUTTA OTTAA YHTEYTTÄ MUTTA KUINKAS OLLAKKAAN EN PÄÄSE MIHINKÄÄN ETTÄ ON TÄÄ SELLAINEN KUSETUS VIRMA MUTTA NYT HAUKKASIVAT JA ISON LÄJÄN PASKAA TÄLTÄ AKALTA EIVÄT SAA IKINÄ ONNEKSI ON NIIN PIENI ELÄKE ETTÄ EI MULTA VOI OTTAA MISTÄÄN HAHAA ENKÄ SAATANA MAKSA KYLLÄ ON NIIN VIHAISTA PORUKKAA TÄÄLLÄ KENEN KAA OLEN PUHUNUT EN OLE AINOA JOKA JÄTTÄÄ MAKSAMATTA EI MUUTA KUIN ONNEA VIRON PIR........... JA NÄKEMIIN ,,,VANHA AKKA

        Minulle tapahtui sama, ja tänään tuli taas muistutuslasku.... Jostain kuluttaja-asiain sivuilta luin, ettei missään nimessä saa maksaa


      • hepehepeeee

        Minulle tuli 4x muistutuslasku ja kyllä en varman maksan. Luin myös kuluttajan-asiain juttu ym. Hujarit he ovat!!!!!


      • kummmmmmmmmmmmmm
        hepehepeeee kirjoitti:

        Minulle tuli 4x muistutuslasku ja kyllä en varman maksan. Luin myös kuluttajan-asiain juttu ym. Hujarit he ovat!!!!!

        hyvä juttu älä välitä niin on mullekkin tullut mut en saatana maksa pyyhkiköön viron rosvot per,,,,,,seensä laskuillaan ja en takuulla maksa ,,,,,,,,,,


      • hepehepeeeeee

        Tänään tuli lisää lasku191€, en voi muutta kuin naurataa!!!!!


      • VIIIIIIIIIIIIIII

        älä välitä niin minuakin jo rupee naurattaa odottelen ensiviikolla jo 5 varoitus perimistoimistolta laskua mää laitan paremmas jo viellä lasku tulee mulla jo huitelee yli 200 euroa yhdestä seerumipullosta mistä maksoin vain 9,90 tää on kyllä niin naurettavaa ,mää oottelen vaan milloin nähdään ne viron pirut käräjillä ,täällä suomessa ETTÄ HAHAAA JA VIELLÄ HAAAA ODOTTELEN LASKUJA INNOLLA KUN ON ALKUUN PÄÄSTY EI VOI SANOA ENÄÄN MUUTA KUIN JUMALAUTA KUN ON TYHMÄÄ PORUKKAA SIELLÄ VIRON PÄÄSSÄ ETTÄ HU HUU LAITTAKAA VAAN LASKUJA ODOTTELEN JO INNOLLA HAHAAAAAAA,,,,


      • noiiii

        Niin on se 176 euron karhulasku,yhdestä seerumipullosta aika huikea,en aio maksaa sitä.Kuluttajaneuvoja kehotti ottamaan yhteyttä,Euroopan kuluttajakeskukseen.
        Jos asia ei selviä.


      • yrjööööööööö

        älä ihmeessä maksa mulle on tullut jo 4 yhdestä seerumipullosta mistä maksoin 9,90 ja sähköpostilla perunnut 4 kertaa ja kirjeen olen laittanut ,mutta odottelen millon loppuu laskujen tulo en sit todellakaan aio maksaa mitä en ole tilannut kerään kaikki nippuun laskut mitä tulee ja otan sitten yhteyksiä kuluttaja asiamieheen näi non neuvottu ,että ei mitään hätää ,,,eihän sellaisia pidä maksaa mihin ei ole sitoutunut niillä virolaisilla pitää olla mustaa valkoisella ei ketään väkisin maksateta mitä ei ole tilannut että odottelen ihan rauhassa ei luotto tiedot mene niitten viron kusettajien täytyy saada suomessa oikeuden päätöksiä ei ole virolisilla helppoa tulla tänne suomeen käräjöimään haukkaavat siinä kyllä ison läjän paskaa näin on minä en tule ikinä maksamaan näin on tosi että tsemppiä sinulle kanssa ,,,


      • peeeeeeeeeeeeeee
        noiiii kirjoitti:

        Niin on se 176 euron karhulasku,yhdestä seerumipullosta aika huikea,en aio maksaa sitä.Kuluttajaneuvoja kehotti ottamaan yhteyttä,Euroopan kuluttajakeskukseen.
        Jos asia ei selviä.

        voi hyvä immeiset nyt taitaa olla niin että ei laskuja tuu enään oon odotellut jo viidettä viikkoa 5 laskua mutta jumalalle kitos näinkö pääsin eroon vaikka viellä tulisikin laskuja edelleen en maksa ja en mutta nyt on hyvä jos ovat jättänet rauhaan ja muillekkin tsemppiä kellä on saman lainen kohtalo kuin minulla noitten viron vorojen kansssa ollu mutta periks en anna että näi tällä kertaa ,,laitelkaahan tietoo mitenkä on jollekin muule käynyt on jättäneet rauhaan ,,,,


      • kaaavvvvvvvvv
        hepehepeeee kirjoitti:

        Minulle tuli 4x muistutuslasku ja kyllä en varman maksan. Luin myös kuluttajan-asiain juttu ym. Hujarit he ovat!!!!!

        heipp,kertokaa mitenkä teille on käynyt laskujen tulon kanssa mulle loppu laskujen tulo kuin seinään kun kyllä laitoin semmoisen sähköpostin että muistavat ikänsä ,kyllä olen onnellinen jos on näin käynnyt niitten viron paska sakin kanssa jos tuleekin viellä laskuja niin en takuulla maksa ,mut toivossa on hyvä elää ,kertokaa kulumisia miten muille on käynnyt kun ei ole maksanut laskuaan mulle tuli peräti 4 laskua peräkkäin ja nousi pilviin asti ,,,,,


      • idarioon
        VIIIIIIIIIIIIIII kirjoitti:

        älä välitä niin minuakin jo rupee naurattaa odottelen ensiviikolla jo 5 varoitus perimistoimistolta laskua mää laitan paremmas jo viellä lasku tulee mulla jo huitelee yli 200 euroa yhdestä seerumipullosta mistä maksoin vain 9,90 tää on kyllä niin naurettavaa ,mää oottelen vaan milloin nähdään ne viron pirut käräjillä ,täällä suomessa ETTÄ HAHAAA JA VIELLÄ HAAAA ODOTTELEN LASKUJA INNOLLA KUN ON ALKUUN PÄÄSTY EI VOI SANOA ENÄÄN MUUTA KUIN JUMALAUTA KUN ON TYHMÄÄ PORUKKAA SIELLÄ VIRON PÄÄSSÄ ETTÄ HU HUU LAITTAKAA VAAN LASKUJA ODOTTELEN JO INNOLLA HAHAAAAAAA,,,,

        mulle tuli nyt ensimmäinen lasku perintätoimistosta. luulin, että ne oli jo luovuttanut kun ei viiteen kuukauteen kuulunu mitään. joku FC perintätoimisto. kait sekin joku huijarifirma taitaa olla.


      • caaaaaaaaaaaaa
        idarioon kirjoitti:

        mulle tuli nyt ensimmäinen lasku perintätoimistosta. luulin, että ne oli jo luovuttanut kun ei viiteen kuukauteen kuulunu mitään. joku FC perintätoimisto. kait sekin joku huijarifirma taitaa olla.

        minäkin olen odottanut jotakin perimistoimiston laskua ei näytä suomalaiselta perimistoimistolta jos mulle tulee tommoinen otan selvää mutta kun en maksa niin en ,otan sitten yhteyttä suomen asiaskuluttaja neuvontaan mutta ikinä en maksa vaikka laittavat ja yrittävät älyttää vaikka minkälaisin konstein toiseks jäävät vorot ,,,,,


      • HÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

        VOI VITTU EI LÖYDY KOKO NETISTÄ MITÄÄN FI PERINTÄTOIMISTOA HUIJARIT,SIIS HUIJAUSTA ON ,VOI SAATANA NOITTEN VIRON PIRUJEN KANSSA MÄÄ OOTTELEN ETTÄ TULEE OIKEIN SUOMEN PERINTÄ TOIMISTOLTA ETTÄ PÄÄSTÄÄN JUTUN JUUREEN KIINNI ,,,,


      • RÖÖÖÖRÖÖÖ
        HÖÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

        VOI VITTU EI LÖYDY KOKO NETISTÄ MITÄÄN FI PERINTÄTOIMISTOA HUIJARIT,SIIS HUIJAUSTA ON ,VOI SAATANA NOITTEN VIRON PIRUJEN KANSSA MÄÄ OOTTELEN ETTÄ TULEE OIKEIN SUOMEN PERINTÄ TOIMISTOLTA ETTÄ PÄÄSTÄÄN JUTUN JUUREEN KIINNI ,,,,

        eli tarkoitin tossa mun kirjoituksessa toi on väärin katoin uudestaan se perimistoimisto onFCperintätoimisto ei löydy mistään täältä netistä että yrittävät vaan keksiä omasta päästään mut täytyy ootella että tulee SUOMENPERIMISTOIMISTOSTA MUTTA VIROLAISILLA ON PITKÄ MATKA VIELLÄ RUVETA PERIMÄÄN EIKÄ SUOMEN PERIMISTOIMISTO OTA ETES HOITAAKSEEN NÄIN PIENIÄ JUTTUJA OLEN KUULLUT SANOTTAVAN ETTÄ EI MITÄÄN HÄTÄÄ ,,,SITTEN RUPEEN VASTA OTTELEE YHTEYKSIÄ JOS TULEE SUOMENPERIMISTOIMISTOLTA NÄIN ON NEUVOTTU JA SILLÄ SIPULI ,,,,,,,


      • salsade2

        Palautin 2 avaamatonta pakkausta, nyt 2 laskua tullut jossa uhataan perintätoimistolla. Roskiin laitoin ne. Tuskin maksan 1 näytepakkauksesta vajaa 200e. Se yksikin puteli jäi käyttämättä, hirvee kutina tuli luomiin. Ikinä ennen ei ole mikään allergisoinut. Jaksa edes kuluttaja-asiamiestä moisella vaivata, tekevät haittaa nyt kaikille verkkokaupoille. Mitään enää uskalla tilata kun noin hullua tuo meno!


      • kyyyyyy

        elä maksa siellä on jo 500 asiakasta ja nyt yritetään että saatais käräjille että niillä loppuis se kokotouhu niilla on ollut jo joku perkeleen perimistoimisto helsingissä mannerheimintie118 joku tämmöinen perkeleen fc perintä minä nyt odottelen sieltä mitä kuluu saatana eivät tuu saamaan minulta mitään siitä pidän huolen viron pirut ja rosvot en ikinä maksa yhdestä pienestä pullosta eikä sellaista lakia löydy että ihmisiltä väkisin otetaan rahat saatana mullakin perkele siitä yhdestä perkeleen pullosta huitelee 200 euron paikkeilla on meitä perkele kaikkia rosvoja mutta minäpä rupeen leikkii kissaaa ja hiirtä niitten pirujen kanssa mutta en perkele maksa näin on näreet ,,,,,,


      • papukaaaajaaaa
        salsade2 kirjoitti:

        Palautin 2 avaamatonta pakkausta, nyt 2 laskua tullut jossa uhataan perintätoimistolla. Roskiin laitoin ne. Tuskin maksan 1 näytepakkauksesta vajaa 200e. Se yksikin puteli jäi käyttämättä, hirvee kutina tuli luomiin. Ikinä ennen ei ole mikään allergisoinut. Jaksa edes kuluttaja-asiamiestä moisella vaivata, tekevät haittaa nyt kaikille verkkokaupoille. Mitään enää uskalla tilata kun noin hullua tuo meno!

        Mulla on sama jutu,. en silti maksan!


      • vövö
        SORMUKKA kirjoitti:

        KYLLÄ TÄÄ ON YHTÄ PERKELETTÄ NYT TULI MUISTUTUSLASKU 188.13 ETTÄ NÄIN MUTTA PYYHIN PYLLYNI TÄLLÄ LASKULLA MUISTUTUS TULI TÄMMÖISESTÄ PAIKASTAKO MY BILL.CLUBIN JA YRITIN TÄMÄN KAUTTA OTTAA YHTEYTTÄ MUTTA KUINKAS OLLAKKAAN EN PÄÄSE MIHINKÄÄN ETTÄ ON TÄÄ SELLAINEN KUSETUS VIRMA MUTTA NYT HAUKKASIVAT JA ISON LÄJÄN PASKAA TÄLTÄ AKALTA EIVÄT SAA IKINÄ ONNEKSI ON NIIN PIENI ELÄKE ETTÄ EI MULTA VOI OTTAA MISTÄÄN HAHAA ENKÄ SAATANA MAKSA KYLLÄ ON NIIN VIHAISTA PORUKKAA TÄÄLLÄ KENEN KAA OLEN PUHUNUT EN OLE AINOA JOKA JÄTTÄÄ MAKSAMATTA EI MUUTA KUIN ONNEA VIRON PIR........... JA NÄKEMIIN ,,,VANHA AKKA

        heipp mulle tuli perintötoimistolta kirje fcperintä ja yritin laittaa sähköpostia takaisin päin heille kun kirjeessä oli tälläinen sähköpostiosoite kuin [email protected] eikä pääse mihkään tämmöisellä sähköpostiosoiteella ,olisin vaan laittanut että en maksa kuluttaja asiamies sanoi että odotellaan jos vielä tulee sitten otetaan ja tosissaan yhteyttä ylempiin tasoihin että asiat selkeytyy että älkää vaan maksako polisillekkin on jo ilmoitettu että kirjoitin että älkää maksako niillä on helsingissä tälläinen osoite kuin fcperintä oy pl119 00121helsinki ollut jotain 2,5 vuotta että kusetustahan tämä on kun ei pääse koko perimistoimistoon vastaamaan sähköpostilla niin vääryyttähän tämä on mut ollaan vaan kovana älkää maksako ja älkää herran isä tilatko mitään tältä kusetus virmalta ,,,,,,,,,


      • flexcash
        HÖÖÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

        VOI VITTU EI LÖYDY KOKO NETISTÄ MITÄÄN FI PERINTÄTOIMISTOA HUIJARIT,SIIS HUIJAUSTA ON ,VOI SAATANA NOITTEN VIRON PIRUJEN KANSSA MÄÄ OOTTELEN ETTÄ TULEE OIKEIN SUOMEN PERINTÄ TOIMISTOLTA ETTÄ PÄÄSTÄÄN JUTUN JUUREEN KIINNI ,,,,

        Jutussa on ihan suomalaisia jotka pyörittää "bisneksiä" viron yhtiön kautta.


      • SAAAAAAAAAA

        hyvä tietää mutta ei pyöritä kauaa on jo 700 valitusta euroopan kuluttajakeskuksessa että kohta loppuu viron kusetus että älkää hyvät ihmiset tilatko mitään tämmöisestä virmasta kuin xellim ou customer return turi6a 11313 tallinn estonia täys huijaus virma ,,ETTÄ TIEDOKSI JOS ON OLEMASSA TAI TULOSSA UUSIA TILAAJIA TÄMMÖISESTÄ VIRMASTA NIIN ÄLKÄÄ IHMEESSÄ TILATKO ETTÄ VAROITAN KETKÄ EI TIEDÄ MINKÄLAINEN KUSETUS VIRMA TÄMÄ ON ,,,,,,,,,,


      • HUIJAUSTA

        Täysin kusetus firma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suohon JOKA IIKKA SIELTÄ. Ei sellainen perintätoimisto ole toiminnassa oleva ellei siellä vastata!!!!!!!!!! Ei missään tapauksessa maksuja KUSETUSFIRMALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • määäääääääää

        niin on minäkin olen yrittänyt sata kertaa laittaa sinne viestiä tälläisen perimistoimistoon kuin [email protected] niin aina tulee ,,oh,,näyttää sisältävän ongelmia tämmöinen perkeleen sähköpostiosoite ja otin asiakuluttaja mieheen yhteyttä tai nainen hän on sanoi että heille on tullut jo 700 sataa valitusta kyseisestä virmasta ja sano minulle että otan heti yhteytä häneen jos viellä tulee perimistoimistolta laskuja että ei mitään hätää älkää maksako kusetusta niillä on helsingissä ainakin 3 fc perintätoimistoa että kusetusta on ja pahasti ,,,,,,


      • puolustaja

        Siis jos saisin käsiini nämä saatanan virolaiset ; niin sit tietäisivät! Nyt tämä on saatava loppumaan; toivottavasti nämä kuluttaja-asiamiehet nyt jo alkaisivat ajamaan asiaa ja ei muuta kun linnaan koko saatanan porukka tästä firmasta!


      • huuuuuuuuuuuuuuu

        puhut asiaa näin on menee jo övereriksi että eikö näitä saatanoita saa tosissaan pysäytettyä ja täällä kun katsoo ihan alas näitä kirjoituksia niin jopa joku älykääpö puolustaa näitä viron kusettajia että on meitä saatana moneen junaan kyllä tämä viron kusettajat kohta joutuu koville eihän elämästä tuu mitään kun on tomminen helvetin kusetus virma että uhkaillaan saatana olemattomilla perimistoimistoilla mitä niillä on helsingissä muutamia virmoja joihin yhteenkään ei pääse että on tää saatana jos niille ei laki rupee löytyy mutta minäpä en maksa sit mitään näille kusettajille vaikka tulis sata perimistoimiston laskua jostain saatanan fc perimistoimisto ei näihin pääse kirveelläkkään että olkaa vaan kovana älkää menkö noitten viron kusettajien lankaan kuin eräät on menneet ja kehuvat saatana viellä että sillei ,,,,,,,,,,,


      • vitttttt

        juu meitä on moneks mutta ollaan kovina kyllä loppuu niillä ihmisten kusetus,luin tossa yhden kirjoituksen voi hyvä jumala sentään pyytävät yhdeltä jo lääkärin todistusta kun silmät turposivat tästä helvetin seerumipullosta niin väkisin vaan yrittävät hänellä maksattaa eikö ole ihmiset jo huipussaan nää viron pirut että tähän ikään viellä kuulee tälläista että hu huuu ,,,,


      • Tyrmistynyt

        Täällä sama juttu. Kaksi kertaa palautin "jatkolähetyksen" ja lahjan hampaiden valkaisuliuskat laskun, kun kuulemma oli ehtinyt muodostua jatkotilaus, kun en KIRJALLISENA ollut peruuttanut tilausta. Viimeisin lasku vähän yli eur 200,00, jossa uhkailivat kovin sanoin perintä- ja oikeuskuluilla.
        Jatkotilaus ei missään nimessä laillinen, maksoin laskun eur 9,90 25.3.2015, ja jo 26.3.15 sain lahjan, laskun ja uuden toimituksen ripsiseerumia.
        Asiani on käsiteltävänä Kuluttajariitalautakunnassa ([email protected]), josta ilmoittivat, että jos perintätoimistolta tulee lasku, ilmoitettava heille, jotta perintä keskeytetään. Ei ole vielä tullut perintätoimistolta mitään. Että näin. älkää maksako laskuja, täytyy nyt katsoa miten tässä käy.


      • vittt
        Tyrmistynyt kirjoitti:

        Täällä sama juttu. Kaksi kertaa palautin "jatkolähetyksen" ja lahjan hampaiden valkaisuliuskat laskun, kun kuulemma oli ehtinyt muodostua jatkotilaus, kun en KIRJALLISENA ollut peruuttanut tilausta. Viimeisin lasku vähän yli eur 200,00, jossa uhkailivat kovin sanoin perintä- ja oikeuskuluilla.
        Jatkotilaus ei missään nimessä laillinen, maksoin laskun eur 9,90 25.3.2015, ja jo 26.3.15 sain lahjan, laskun ja uuden toimituksen ripsiseerumia.
        Asiani on käsiteltävänä Kuluttajariitalautakunnassa ([email protected]), josta ilmoittivat, että jos perintätoimistolta tulee lasku, ilmoitettava heille, jotta perintä keskeytetään. Ei ole vielä tullut perintätoimistolta mitään. Että näin. älkää maksako laskuja, täytyy nyt katsoa miten tässä käy.

        ei takuulla kuule makseta hullut maksaa ovat viron voroja saman olen kokenut nyt ei ole kuulunut mitään 5 kuukauteen hienoa älä missään nimessä maksa monta petettyä ihmistä on viron paskat suksikoon jorpakkoon ja niin pitkälle kuin pippuri kasvaa että näin ja perään viellä hallelujaa olkaa kovana immeiset tyhmät maksaa näin on ,,,,,,,,


      • nellinasu3

        Minulle on tullut nyt 3 laskua ja tässä on nyt saajana joku Expecition, laskun summa oli viimeksi jotain 180, nyt taas melkein 200. En tule koskaaan maksamaan laskuja, en ole tilannut. Olen palauttanut kaikki paketit, enkä ole niitä avannut. Saahan näitä laskuja tulla, mutta sitkeitä tuntuu olevan.


      • pimmmm
        nellinasu3 kirjoitti:

        Minulle on tullut nyt 3 laskua ja tässä on nyt saajana joku Expecition, laskun summa oli viimeksi jotain 180, nyt taas melkein 200. En tule koskaaan maksamaan laskuja, en ole tilannut. Olen palauttanut kaikki paketit, enkä ole niitä avannut. Saahan näitä laskuja tulla, mutta sitkeitä tuntuu olevan.

        joo sitkeita ovat mut jäävät toiseksi siitä olen jo varma minut on jätetty rauhaan jumalalle kiitos mutta kyllä sain taistellä että tsemppiä teille jotka viellä taistelette mutta älkää ihmeessä maksako en maksanut minäkään kyllä rosvoille laki löytyy näin on


    • yksinäinen harakka

      Juu, mulle kans kävi noin joskus, tosin ihan eri tuotteen kanssa ja se oli onneksi huomattavasti halvempikin.. Kurja juttu, kannattaa kyllä tilata kaikki mitä tilaa vain tunnetuilta nettisivuilta. Noita huijaus juttuja on niin paljon!

      • ripsetön

        Asiaa!


    • Jutta Nietonen

      Minulle kävi juuri sama. Omaa tyhmyyttö tilasin. Tuote ei edes toimi

    • kensu

      Älä maksa. Tämä firma on Eu kuluttaja-asiamiehen tiedossa ja on jo saanut satoja yhteydenottoja ko yritysestä. Et sinä ole koskaan hyväksynyt toimitusehtoja, koska ruksi oli jo valmiina paikallaan kun tilasit. Tälläinen kusetus firma se on. Nyt ovat muuttaneet toimintaansa kun siihen on puututtu. Googlaa niin löydöt ohjeet miten toimia.

      • LUMIHANKI

        en perkele maksa on paketti peruttu ja laitoin kirjeen mukaan saas nähdä mitä tulee mutta aina lähtee paketti takaisin ruveetaan kissa hiiri leikkiä niin oppivat saatanan rosvot aina menee takaisin laskut ja paketit ÄLKÄÄ MAKSAKO ,,,JA VIELLÄ ÄLKÄÄ MAKSAKO TYHMÄT MAKSAA ,,OLLAAN JOUKOLLA TIUKKOJA ,,,,,,,,,


      • kuurupiiloa

        31.12.2014
        Kuluttaja-asiamiehen kesällä 2014 antamat Xellim Oü:n tilauksia koskevat toimintaohjeet eivät enää päde syksyllä 2014 tehtyihin tilauksiin. Syynä on se, että Xellim on tehnyt syksyn aikana tilaussivustoilleen useita muutoksia.

        Kuluttaja-asiamies, kuluttajaneuvonta ja Euroopan kuluttajakeskus ovat saaneet vuoden 2014 aikana runsaasti yhteydenottoja Xellim Oü:ltä tehdyistä laihdutus- ja kauneustuotteiden tilauksista. Kuluttajat ja Xellim Oü ovat olleet eri mieltä siitä, onko tilaus koskenut näytepakkausta vai määräaikaista tuotetoimitusta.

        Kuluttaja-asiamies on antanut kuluttajille toimintaohjeita 18.6.2014 ja 19.8.2014 päivätyissä tiedotteissaan. Annetut ohjeet ovat perustuneet yrityksen silloiseen markkinointiin. Xellim Oü:lla on kuitenkin useita erilaisia tilaussivustoja ja yritys on tehnyt niille syksyn 2014 aikana monia muutoksia. Siksi kuluttaja-asiamiehen aiemmat ohjeet eivät ole enää voimassa, vaan kuluttajan ja yrityksen väliset tilauksen luonnetta ja hintaa koskevat erimielisyydet on arvioitava yksitellen muun muassa sen perusteella, minkä sisältöinen tilaussivu on kunakin tilauspäivänä ollut.

        Koska kyse on virolaisyrityksestä ja yksittäisistä riita-asioista, valitukset hoidetaan keskitetysti Euroopan kuluttajakeskuksessa. Tässä keskuksen toimintaohjeet tapauksiin, joissa kuluttaja on oman käsityksensä mukaan tilannut vain näytepakkauksen:

        1. Lähetä Xellim Oü:lle ja mahdolliselle laskuttajalle seuraava sähköposti:

        Olen tilannut vain näytepakkauksen. En ole tilannut muita tuotteita. Verkkosivuilla, joilla tilaukseni tein annettiin ymmärtää, että olen tilaamassa näytepakkauksen.

        Olette lähettänyt minulle uuden paketin ja laskun. Teidän mukaanne olen tehnyt määräaikaisen tilauksen. Jotta voisin varmistua siitä, mihin olen sitoutunut, pyydän, että lähetätte minulle seuraavat tiedot:

        päivämäärän, jolloin olen tehnyt tilaukseni
        tilausvahvistuksen, jonka olette lähettänyt minulle tilauksenteon jälkeen
        tilaussivun, jolta olen tehnyt tilauksen (kuvakaappaus, mikäli verkkosivu on muuttunut tilauksenteon jälkeen )
        2. Jos saamasi selvitys ei tyydytä, ota tarvittaessa yhteys Euroopan kuluttajakeskukseen puhelimitse (p. 029 505 3005, ma-pe klo 9-12) tai täyttämällä yhteydenottolomake. Kerro myös, oletko ollut keskukseen jo aiemmin yhteydessä.


      • vaaaaaaaaaaaaaaaaa
        LUMIHANKI kirjoitti:

        en perkele maksa on paketti peruttu ja laitoin kirjeen mukaan saas nähdä mitä tulee mutta aina lähtee paketti takaisin ruveetaan kissa hiiri leikkiä niin oppivat saatanan rosvot aina menee takaisin laskut ja paketit ÄLKÄÄ MAKSAKO ,,,JA VIELLÄ ÄLKÄÄ MAKSAKO TYHMÄT MAKSAA ,,OLLAAN JOUKOLLA TIUKKOJA ,,,,,,,,,

        huom ,,minulle tänään tuli jo 3 perintävaroitus lasku ja noussut jo 193,65 mää en voi enään kuin nauraa mutta kun tämä tyttö ei maksa niin ei mua ihmetyttää miksi eivät laita suoraan suomen perimis toimistolle että pääsisin käräjöimään näitä saatanoita vastaan mut täytyy odotella mielen kiinnolla milloin istutaan käräjillä mutta multa eivat saa ikinä mitään siitä olen niin varma kun istun tässä ja nyt katellaan mitenkä käy on niin hämärä virma että mutta minä en anna periksi se on varma ja laskun laskua en maksa että näin ,,,,,


    • santra5

      Minäpä luin ehdot ja siellä kyllä ihan selvästi sanottiin, että pitää perua 14 vrk kuluessa tai muuten lähettävät tuon n. 150 euron paketin. Aina pitää lukea mihin sitoutuu!

      Nimimerkki kerran en lukenut ja jouduin kuseen, nyt luen aina :-)

      • Juu, ei niitä sellaisia kannata tilata. Tuolla samalla idealla huijataan ihmisiä tosi paljon, tuote ja firma vain vaihtelee. Mullakin on aina sähköpostin roskapostit täynnä niitä mainoksia, joissa tarjotaan käytännössä ilmaiseksi jotain navigaattoria, vaatteita tai kenkiä, ja pikkuprintissä lukee, että sitoudut johonkin palveluun, mistä veloitetaan 50e/kk luottokortilta jos et peru. Foorumeilta olen lukenut kun ihmiset on tilanneet sen halvan tuotteen ja yrittäneet perua, niin sivuilta ei peruutustoimintoa edes löydy, eikä puhelimessa tai sähköpostilla tehtyjä peruutuksia hyväksytä.

        Varsinkin kannattaa suhtautua varauksella, jos jotain tarjotaan epäilyttävän halvalla, tai jos juuri niitä hyväksyntäruutuja on jo valmiiksi rastitettu (mitä ei saisi tehdä, koska sen sopimuksen tulisi jotenkin osoittaa, että asiakas on ehdot lukenut ja itse antanut tietoisesti hyväksynnän). Siksi monissa netissä annettavissa oikeissa ehtojen hyväksymisissä pitää esim. skrollata tekstin loppuun asti ennen kuin hyväksyntäpainiketta voi painaa.


      • hiiiripiiri

        Vaika peruuttat, silti laskut tulevat,


      • kööööööööööööö

        niin mullekkin olen 4 perunut sähköpostilla ja 2 kirjeellä mut aina vaan tippuu 2 viikon välein laskuja on noussut jo pilviin mutta ei se mitään antaa tulla vaan ihan rauhassa en maksa ,rosvot kuriiin laki kyllä löytyy viroonkin näin on ,,,,,,,,,,,


    • paskatuote

      minäpä en saanut edes jatkolähetystä mutta karhukirjeen kylläkin,, nyt uhkaavat oikeustoimilla ja ulosmittauksella...............RIKOSILMOITUS jo tehty sinne muiden jatkoksi ja niitä on poliisin mukaan aika lähjä

      • VESIÄMPÄRI

        ÄLÄ MAKSA EN MINÄKÄÄN MENNÄÄN JOUKOLLA KÄRÄJILLE ,HUIJARIT KURIIN SIIS ÄLÄ TODELLAKAAN MAKSA ,,,,,,,,,,,


    • vuke

      samat sanat.voi että millasia sopimuksia ne tekee.mä luulin ett se on vaan se yksi ja illä sipulu.olin lukevinanin kaikki ja en mä siellä nähnyt ett vielä tulee kolme lisää ja maksaa messinkiä. en ikinä tilaa mitään.

    • Sirpa1968

      Itse luin ehdot ja peruutin tuon 14 vuorokauden sisällä ja ainakin minun tilaus peruttiin todella asiallisesti eikä sen jälkeen ole tullut tuotteita.

      Ajattelin tiata uudestaan ja että voisinko tilata vaikka tyttären nimissä ja perua tilauksen KKV:n ohjeiden perusteteella niin sanoivat, että voivat avustaa mikäli haluan riitauttaa asian mutta eivät takaa että juttu voitetaan. Ja jos tämä menee velkomusasiana oikeuteen niin voin mieheni mukaan menettää luottotiedot heti.

      Reilua toimintaa KKV:lta, että riitauta ja sitten jos hävitään niin ala vaan sopimaan pankkisi kanssa, että miten järjestelet asuntolainan kun luottotiedot meni.

      Jätin sitten tilaamatta. Itse tuotteessa ei ollut mitään vikaa ja tuo paketti voisi olla ihan OK tilata. Tulee kuitenkin yhdelle paketille ymmärtääkseni markkinoiden halvin hinta kun enismmäinen maksaa 19 euroa ja sitten saat vielä kolme kahden hinnalla, eli ymmärtääkseni yhden ilmaiseksi?

      • LUMILINNA

        HUMPUUKKIA ITEHÄN MAKSAT JOS ON VARAA MAKSAA HUIJAREILLE ,,,,


    • Jeso81

      Ootteko jättäneet laskun vaan maksamatta vai miten ootte toiminu? Mulla sama tilanne ja en kyllä todellakaan halua maksaa, kun en kerran oo tilannut kun sen näytteen. Kyllä kai kaikilla tilauksilla on palautusoikeus??? Eikä pelkästään 14vrk:n perumisoikeus.

      • mammamiia85

        itse jätin laskun maksamatta ja kolmen viikon jälkeen tuli maksumuistutus..lasku pääle 160e!! tein firmalle reklamaation. luulisi että olisi palautusoikeus tuotteella mikä on avaamaton..mutta ei näin ole aina. ..ja nyt sekin tuli ilmi. aiheeton tuotteen palauttaminen maksaa 12e lisää. ja jos tuotetta ei voi eden käyttää silmän oireiden takia,totta pitäisi olla oikeus lähettää takaisin omin kustannuksin niinkun jo kerran tein ja vapautua maksuista. kaikki tuotteet ei vain sovi kaikille.


      • Huijattu 13

        Sain muistutuslaskun ja Euroopan kuluttajaasiamiehen neuvon mukaan tein sovintoehdotuksen ja lupasin maksaa yhden erän laihdutusvalmisteesta(tilasin vain näytepakkauksen)jonka olen maksanut.Eivät suostuneet katkaisemaan tilausta,reklamaatio on tehty jo aikaisemmin.En aio maksaa ennenkuin katson mitä tapahtuu.


      • Sirpa94

      • luu
        mammamiia85 kirjoitti:

        itse jätin laskun maksamatta ja kolmen viikon jälkeen tuli maksumuistutus..lasku pääle 160e!! tein firmalle reklamaation. luulisi että olisi palautusoikeus tuotteella mikä on avaamaton..mutta ei näin ole aina. ..ja nyt sekin tuli ilmi. aiheeton tuotteen palauttaminen maksaa 12e lisää. ja jos tuotetta ei voi eden käyttää silmän oireiden takia,totta pitäisi olla oikeus lähettää takaisin omin kustannuksin niinkun jo kerran tein ja vapautua maksuista. kaikki tuotteet ei vain sovi kaikille.

        niin minäkin ei ne mihkään pydty laittamaan ulosottoihin otin selvää älkää olko huolissanne niillehän tulis jumalattoman kalliiksi ruveta käräjöimään kun niin moni on jättänyt maksamatta huijaus virma kaikilla on irtisanomis aika vaikka menis sen 14 päivää yli ei semmoista lakia ole suomen maassa että väkisin ihmisiä kusetetaan ja maksutetaan sanoohan tämä järkikin hei haloo järki käteen älkää missään nimessä maksako minä en ole maksanut mutta kyllä sanoin viron puolelle sellaist sanat että eikö piru vie jätä rauhaan on pakko että näin ,,,,,,,,,


    • Kusetettu--

      Minä myös tilasin tuon halvan näytteen enkä älynnyt perua tilausta ajoissa kun en semmoisesta tiennyt.. Maksoin ekan saamani tuotteen eli sen halvan seerumin. Katoin että vaikka palauttaisinkin loput tuotteet eli ne mitkä tuli myöhemmin, niin joudun silti maksaan tuon ison laskun, josta tuli nyt jo joltain Trust-laskutukselta maksukehotus. Mitähän kannattais tehdä? En kyllä halua maksaa semmosesta mitä en oo ees tilannu.

    • Kusetettu---

      Elikkäs tuo ylempänä oleva tiedote tästä yrityksestä löytyy myös tuolta KKV:n sivuilta. Soitin kuluttajaneuvontaan tän Queenlashin tilauksen vuoksi ja kysyin että mitä nyt teen kun noita laskuja tulee, niin sanoivat että tuossa tiedotteessa on nyt se ensisijainen ohje mitä tehdä. Ja mitä tulee laskuihin, niin ei kuulemma todellakaan tarvi maksaa niitä, eikä näitä ylimääräisiä 3kpl ripsiseerumeita tarvi myöskään palauttaa. Itse asiassa neuvottiin että ne voi peräti nakata roskiin jo tuossa vuodenvaihteessa jos mistään ei mitään kuulu.

      Queenlashille kun laitoin tän sähköpostin siitä, etten aio maksaa tuotteita joita en ole tilannutkaan, niin sain vastaukseksi, että laskut täytyy maksaa koska olen itse hyväksynyt tilauksen jatkon.
      Vaan tosiaan kuluttajaneuvonnasta sanottiin siihenkin että höpö höpö tarvi mitään maksaa heille. Valituksia tästä yrityksestä on tullu kuulemma jo satoja.

      Eli ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MAKSAKO NOISTA TUOTTEISTA MITÄ ETTE OO TILANNU!!! :)

      Itsellä putosi erittäin suuri taakka harteilta tän tiedon myötä, kerkesin kirota jo pitkään että pitipä olla tyhmä kun menin tilaamaan kun ei ois rahat riittäny tommoseen 150e "yllätyslaskuun" kun kotiäitinä muutenki pienet tulot.

      • Petetty5

        Hyvä juttu, taakka putosi. En millään pystyisi maksamaan tuollaista turhasta krääsästä.


      • AVOAUTO

        IHANAA TOSIAAN TAAKKA PUTOSI HARTEILTA EN MAKSA VAIKKA TULIS JOKA PÄIVÄ LASKUJA JA SILLÄ SIPULI ,,,,,,,,,


      • Joulumaa2014

        OLKAA TARKKOINA HYVÄT IHMISET!!! KULUTTAJAVIRANOMAISTEN TIEDOTTEET EIVÄT OLE ENÄÄ VOIMASSA,


    • oppi ja ikä kaikki

      Täällä toinen vipuun mennyt sain lisä osion noin kymmenen minuttia sitten ja
      ketuttaa.Toivotaan että edes toimii onhan tuota nyt vuoden tarvis.

    • fuu__

      oi vittu että vituttaa!!!!
      saatana!! 3- ripsiseerumia ja melkein 150 € lasku!! kyllä ihmettelin että mitä mää oon muka tilanne ku postissa tuli paketti

      soiteltu sitte mm. kuluttaja asiamiehee että tää laskuhärdelli selviäisi!!

      KYSYMYS KUULUU:
      MITEN TEIDÄ TAPAHTUNUT ON PÄÄTTYNYT? OLETTEKO PÄÄSSEET NS. VOITOLLE ASIASSA? EIKAI TÄTÄ SAATANA NYT JOUDU MAKSAA???

      • kuppa

        elä ihmeessä maksa en minäkään ja moni muu ei maksa hullu joka maksaa ÄLKÄÄ MAKSAKO KUSETUSTA KUSETUSTA JA VIELLÄ KERRAN ÄLKÄÄ MAKSAKO ,,,,,,,,,,,,


    • Yohanna82

      Ei tuotetta mainostaessa unohdettu ilmoittaa, että tulevat tilaukset tulee peruuttaa. Itse ihmettelin puhelinnumeron puutetta. Peruin tilauksen sähköpostitse, ja sain pian vastauksen, että jatkotilaukset on peruttu.Turhaa puhua kusetuksesta.

      • kullitettu

        kerro hyvä ihminen missä noitten virman sähköpostin osoite on en löydä mistään,,,,hyvin pettynyt huijauksista ,,,,,,,,,,


      • BARPINUKKE

        mihkä tätä juttua voi perua minä enlöydä mistään yhden sivunlöysin mutta ei ota vastaan niin siitä jo huomaa että tää on joku pimee virma laitoin kirjeellä perutuksen on tää yhtä perkelettä ei tosiaankkaan ole puhelin numeroita eikä mitään paketien päällä saatana HUIJAUSTA HUIJAUSTA KERTOKAA HYVÄT IHMISET MITENKÄ TEILLE ON KÄYNNYT KUN OLETTE JÄTÄNEET MAKSAMATA MINÄ EN AIO TODELLAKAAN MAKSAA EN TAKUULLA,,,,,,,,,,,,,


    • petetty5

      Olin yhtä typerä ja samoin kävi mutta en meinaa jättää asiaa tähän enkä maksa.

    • Huijattu!

      Sama juttu täällä ja seerumi EI EDES TOIMI, tänään tuli 150€ lasku ja 3 EI tilattua pulloa lisää!!!

    • helvetti2

      Niin tein minäkin, Miten lopetit tilauksen, ettei niitä tule lisää.

    • Huijattu!

      Tilaussivulla ei ollut mitään "tilausehtoja" tehdessäni tilauksen!
      Asia viety eteenpäin Euroopan kuluttajakeskukseen käsiteltäväksi!

      • vastedes viisaampi

        täälä on kanssa yksi huijattu. reklamaatio on tehty. kyllä se tosiaan vähän pelottaa, että meneekö luottotiedot. mutta siskot, ei anneta periksi, eikä makseta. meitä on jo paljon. tsemppiä kaikille!


      • haarukka
        vastedes viisaampi kirjoitti:

        täälä on kanssa yksi huijattu. reklamaatio on tehty. kyllä se tosiaan vähän pelottaa, että meneekö luottotiedot. mutta siskot, ei anneta periksi, eikä makseta. meitä on jo paljon. tsemppiä kaikille!

        ja ei perkele makseta kaiken näköisiä kusettajia on minäkin laitoin paketin takaisin tuli viellä hamaan valkaisu ainetta mitä todellakaan en ole tilannut saatana,,,


      • ripsieeva

        Mihin osoitteeseen palautit, minäkin olen saanut kaksi paketillista seerumia, jota en ole tilannut ja käyn parhaillaan kiivasta s-postiviestittelyä heidän kanssaan. Vaativat rahojaan, mitä teen ? En voi menettää luottotietojani, olisin aivan kusessa.


      • rillll

        ei siinä mitään luotto tietoja mene minä laitoin 2 kertaa takaisin ja kirjoittelin saatana semmoisia viestiä että ei tuu enään yhtään pakettia takaisi kusetus virma on ja takuulla älä maksa en maksa minäkään on niin harhaan johtava kusetus virma kuin olla ja voi tässä osoite mihin voit laittaa takaisin xellim ou customer return turi 6a 11313 tallinn estonia mutta ite joutuu maksaa postilähetyksen pidä kuitit tallella ei muuta kuin takaisin vaan ei suomessa löydy viellä sellaista lakia että väkisin myydään mullekkin tuli jotain valkaisuliuskia hampaisiin mitä kuuna päivänä en ole tilannut että kaikille ketä on yritetty kusettaa älkää ihmeessä maksako ,,näin on ,,


      • ripsieeva

        Lähetin paketin takaisin ja reklamaatio on tehty. Kuukauden kuluttua tuli uusi paketti ja lasku yli 184 e, paketin päällä punainen leima "ei palautusoikeutta", laskuun lisätty edellisen paketin palautuskuluja 14,90 e vaikka maksoin palautuksen itse postissa. No, nyt en sitten tiedä mitä teen, enhän voi sitä pakettia lähettää takaisin, lähetänkö pelkän laskun, enhän ole mitään tilannut ?
        Mitä tästä seuraa, en aio maksaa ?


      • teeeeeeeeeeeeeeeeee
        ripsieeva kirjoitti:

        Lähetin paketin takaisin ja reklamaatio on tehty. Kuukauden kuluttua tuli uusi paketti ja lasku yli 184 e, paketin päällä punainen leima "ei palautusoikeutta", laskuun lisätty edellisen paketin palautuskuluja 14,90 e vaikka maksoin palautuksen itse postissa. No, nyt en sitten tiedä mitä teen, enhän voi sitä pakettia lähettää takaisin, lähetänkö pelkän laskun, enhän ole mitään tilannut ?
        Mitä tästä seuraa, en aio maksaa ?

        ei kuin paketti takaisin vaan niin olen minäkin tehnyt pyyhi tussilla yli vaan ja viron vorojen nimi vaan päälee ja lasku paketin sisään mulla on ainaki onnistunut ,ei ne saatana väkisin voi kuule laitella niitä paketteja on niin vitt,,,,,,,maista porukkaa mutta musta kyllä saavat semmoisen vastuksen että pois pojat alta hulluhan se on joka maksaa kun ei ole tilannutkaan mitään laita toisen luokan postissa menemään muistaakseni maksaa 6,90 postimaksu ja kirjoita sinne laatikon sisään sellainen kieje perkele että uskovat mää oon saannut olla rauhassa ja saatana jos viellä jotain tulee lähen tosisaani käymään viron puolella ettii ne rosvot ei suomessa oo pakko myyntiä että älä ihmeessä maksa kunhan pelottelevat vaan että luotto tiedot menee niillehän tulis kalliiksi tulla tänne käräjöimään sanoohan ton jo järkikin siis älä maksa siis hullu on joka menee noitten viron paskojen lankaan mutta minä en mene hyvät jatkot vaan sinulle ,,,,


      • ripsieeva

        Kiitos sulle tsempistä. Ajattelin nyt ensin taas laittaa noin kymmenennen s-postin niille. En aio laittaa sitä pakettia takas, mutta laskun laittaisin. Olen aika peloissani, mitä tästä seuraa ?


      • KUUUUUUUUUUUUUUUU

        kuule ei tartte olla peloissaan aikansa laittelevat perintö laskujaan kyllä siihen loppu tulee usko vaan mulle ainakin on tepsinyt oon laittanut aina takaisin kerkes tulla 2 pakettia takaisin ja laitoin vaan takaisin sinne viron rosvoille ja viellä olen laittanut 4 perutuskirjettä nyt ei saatana oo kuulunut mitään se on ihan kusetus virma yrittävät vaan kun jotkut on menneet lankaan ja ovat maksaneet sanohan toi jo järkikin että ei näissä luottotiedot mene niillä olisi kallista tulla suomeen käräjöimään eikä ne uskalla etes tulla kun ei ole rehellinen virma kun syöttävät väkipakolla ihmisille kaikkea mitä ei ole etes tilannut ja yksi kuluttaja asiamies on sanonut että tavarat voi nakata vaikka roskiin luin näiltä sivustolta että älä turhaa ota mitään tressiä hyvä ihminen ei ne voi mitään ja joku on sanonut että ulosotto mies ei ota etes tommoisia asioita suomessa etes hoitaakseen tämmöistä huijaus virmaa ,jos et muuten saa rauhaa itelles ota kuluttajaasiamieheen yhteyttä on ilmaista ,,tässä on puh numero,,0295053005,,,ja soitto aika onmaaanantai-perjantai,,,,9-12 niin kyllä asia selviää hyvät jatkot sinulle mutta älä mee lankaan ÄLÄ MAKSA ,,,TÄÄ ON MUN MIELIPIDE RAHAT MENEE KUIN KANKKULAN KAIVOON NÄIN ON JA MONI MUUKIN ON ET SEMPII SINULLEKKIN ,,,,,,,,,,


    • Killikö

      Ensimmäisen seerumin jälkeen tulee 3 kallista pulloa yhtáikaa...n.150e.Firmaan ei saa sähköpostilla yhteyttä,vaan postit kääntyvät takaisin.Laskuja vaan tulee,vaikka on jatkolähetys peruttu...ja jatkoseerumit palautettu.Huijarifirma on tämä.Lukekaa Xellim ou:sta keskusteluista.Kaupittelevat ripsiseerumia,hampaiden valkaisuluiskoja ja laihdutustuotteita.Satoja ihmisiä on pulassa tämän firman kanssa.Älkää ihmeessä sotkeutuko kyseiseen Virolaiseen firmaan.Suomi24 keskusteluissa on kerrottu ihmisten suulla kaikki edellinen.

      • Villikö

        Miten tuommoinen toiminta voi jatkua,ettei kukaan siihen puutu.Lähdetään oikein isolla porukalla Viroon ja haetaan ne pirulaiset esiin.Kyllä se pääkeinottelija jostain löytyy!!!!!!!!!!!!!!!


    • Perutaan ripset

      Haluatteko 150e:n laskun näytepullon jälkeen.Laskuja tulee ja summa suurenee,vaikka olet yrittänyt perua jatkon ja lähettänyt jatkopullot takaisin..Outoa.Älkää vaan tilatko täältä Queenlash ripsiseerumia ,eikä laihdutusainetta,eikä myöskään hampaiden valkaisuliuskoja.Xellim Ou firma,mistä näitä tulee,on hämärä firma.

      • Huijattu???

        Oletko tehnyt asialle jotain? Tarkoitan että oletko ottanut yhteyttä kuluttajaan tai muuhun?
        Tilasin itse näytepaketin vadelmaketoni tuotteesta ja nyt olen samassa tilanteessa kuin sinä. Firma on sama Xellim ou ja nyt mulle on tullut 1 maksuhuomautus ja 1 perintäkirje arvato finance firmalta.
        Palautin kaikki tuotteet mitkä sain, 2x 3pussin laatikon laskuineen, myös sen tuotenäytepaketin ja silti lähettävät 120 euron laskua vaikka tuotteet palautin ja ilmoitin etten ole tilannut teiltä kuin tuotenäytteen... Ja tänään viimeisin lasku oli tuo perintävaroituslasku.
        Ekassa laskussa piti olla yhteydessä MyBill.club nimiseen paikkaan jos halusi jotain muutoksia laskuun. Menin sivulle ja tein reklamaation, kuten kkv ohjeisti, mutta sieltä ei koskaan tullut takaisin vastausta.
        Olin tänään yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja sieltä kehotettiin tekemään Euroopan kuluttajakeskukseen ilmoitus.
        Olisi kiva tietää mitä ne henkilöt on tehneet asialle kun ovat samassa tilanteessa.


      • Räpsy

        Kiitos tästä viestiketjusta! Sain tänään mainoksen ripsiseerumista sähköpostiini ja aloin jo innostua tuotteesta, mutta onneksi googlasin ja päädyin tänne. Harmittavaa toimintaa ja ihmiset menettävät rahaa.


      • ripsinen
        Räpsy kirjoitti:

        Kiitos tästä viestiketjusta! Sain tänään mainoksen ripsiseerumista sähköpostiini ja aloin jo innostua tuotteesta, mutta onneksi googlasin ja päädyin tänne. Harmittavaa toimintaa ja ihmiset menettävät rahaa.

        Samat sanat, onneks näin tämän


      • helvata
        Huijattu??? kirjoitti:

        Oletko tehnyt asialle jotain? Tarkoitan että oletko ottanut yhteyttä kuluttajaan tai muuhun?
        Tilasin itse näytepaketin vadelmaketoni tuotteesta ja nyt olen samassa tilanteessa kuin sinä. Firma on sama Xellim ou ja nyt mulle on tullut 1 maksuhuomautus ja 1 perintäkirje arvato finance firmalta.
        Palautin kaikki tuotteet mitkä sain, 2x 3pussin laatikon laskuineen, myös sen tuotenäytepaketin ja silti lähettävät 120 euron laskua vaikka tuotteet palautin ja ilmoitin etten ole tilannut teiltä kuin tuotenäytteen... Ja tänään viimeisin lasku oli tuo perintävaroituslasku.
        Ekassa laskussa piti olla yhteydessä MyBill.club nimiseen paikkaan jos halusi jotain muutoksia laskuun. Menin sivulle ja tein reklamaation, kuten kkv ohjeisti, mutta sieltä ei koskaan tullut takaisin vastausta.
        Olin tänään yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja sieltä kehotettiin tekemään Euroopan kuluttajakeskukseen ilmoitus.
        Olisi kiva tietää mitä ne henkilöt on tehneet asialle kun ovat samassa tilanteessa.

        älkää maksako en minäkään en ikinä ei ne saa mistään perittyä jatkoksi vaan voutiin hehee ,,,,,,


    • Mulle tuli tänään 3 pulloa ripsiseerumia. 147 ,.. euroa lasku.
      Olen yhden tilannut .
      En tiennyt et se on tällainen huijaus!
      En kyllä halua yhtään pulloa enää.
      Lasku pitäisi maksaa 13.1. 2015

      • Huijattu100

        Sama kuin edellisellä. Tulipa lasku kyllä yllätyksenä. Tosiaan luulin tilaavani vain yhden kokeilupakkauksen. :(


      • ketuttaa

        Maksatko?


      • saunajakkara
        ketuttaa kirjoitti:

        Maksatko?

        en saatana maksa ,,,,


    • Option

      Onhan toi törkeää laatia markkinointia että oleellisesti tärkeimmät pilotetaan asiakkaalta kissankokoisten huippu
      tarjousten pienimmäksi pränteiksi.

      Lukekaa tarkkaan pienimmätkin teksitit markkinoijan tarjouksesta ja tallentakaa dokumentit. Myyjällä on oikeus laskuttaa/periä esim. lunastamattomasta tuotteesta tai palvelusta aiheutuneet kulut.

      Ulkomailta tilattavien sähkölaitteiden kanssa kannattaa myös käyttää harkintaa.
      Korjaus tai takuureklamaatiot voivat aiheuttaa päänsärkyjä ja pahimmassa tapauksessa rahat menevät kuin kankkulan kaivoon. Kantapään kautta olen itse oppinut etten ainakaan laitteita osta kuin suomalaisesta yrityksestä.

      • cashbah

        Suosikaa suomalaisia!! Varmistakaa että kaikki yhteystiedot löytyvät ja tuotetakuut ym. voidaan hoitaa. Samalla tuette suomalaisten yrittäjien eloonjäämistä näillä villiintyneillä markkinoilla sekä tietenkin tärkeintä, talouskasvua.


    • Jaapa-daapa

      14 pv harkinta-aika vaan oli mennyt jo umpeen, ennen kuin tuote tuli !! Harhaanjohtavaa mainontaa, ensimmäisellä sivulla moneen kertaan sanotaan tutustumistarjous 19,90 - eikä mitään muuta jatkosta, toisella sivulla pienellä präntillä jtn, kolmannella tilaussivulla taas ei mitään. Itse lähetyksessä ei ollut toimitusehtoja, josta jatko olis selvinnyt. Sen saat vasta reklamaation jälkeen... eikä muuten tullut tilausvahvistustakaan...ei oo reilua meininkiä. Valitettu eteen pain toivomuksella: kaupan purku!

    • jaapa-daapa

      kuluttajaoikeusneuvojalta tänään saatua tietoa:

      "Valitettavasti sovintoon tähtäävät neuvottelut eivät ole johtaneet tuloksiin Xellim Oü:n kanssa, josta syystä oikeudellisen kysymyksen Xellim Oü:n tarjouksesta ja sen ehdoista voi osapuolia sitovasti ratkaista vain tuomioistuin. Se, saadaanko asiassa tuomioistuimen päätös on nyt virolaisyrityksen käsissä.
      Se on lukuisille kuluttajille uhannut hakea saatavilleen maksutuomion aina kesäkuusta lähtien, toistaiseksi yritys ei ole kuitenkaan yhtään oikeusprosessia käynnistänyt.

      Jos näin kävisi, yritys on velvollinen näyttämään toteen, että tarjouksen kohteena on ollut määräaikainen tilaus ja että teidän on tullut tämä verkkosivumateriaalin perusteella ymmärtää.
      Sinällään viranomaiset eivät voi ottaa kantaa siihen, tulisiko lasku maksaa vai jäädä odottamaan aikooko Xellim Oü periä saataviaan oikeusteitse. Sen päätöksen voitte tehdä vain itse."
      Taidan odottaa ja pitää heidän meiliboxin kiireisenä. Tilausvahvistuksen pyysin lähettämään.... ei ole vielä kuulunut.

      • ripsieeva

        Minäkin pyysin tilausvahvistuksen, sain vastauksena jonkun aivan vieraan ihmisen laskun. Kun ihmettelin sitä, sain vastauksen, että tilausvahvistusta ei löydy. Heh vaan.


      • töööööööööööööö
        ripsieeva kirjoitti:

        Minäkin pyysin tilausvahvistuksen, sain vastauksena jonkun aivan vieraan ihmisen laskun. Kun ihmettelin sitä, sain vastauksen, että tilausvahvistusta ei löydy. Heh vaan.

        ne on voroja älä maksa en minäkään ole maksanut senttiäkään enkä maksa tulkoon vaikka sata lähetystä mutta en maksa jos joku pelkää että luotto tiedot menee niin ei takuulla mene rosvoja ne on älä ihmeessä maksa jatkoja sinulle mutta älä ihmeessämaksa ,,,,,,,,,


    • Huijattu100

      Minullekin tuli tänään sähköpostiviesti, jossa sanottiin, että perivät saatavansa käräjäoikeudessa, jos avoinna olevaa maksusuoritusta ei tule. Huvittavaa sinänsä, koska eräpäivä on vasta 13.1.
      Huhhuh, mikä firma. Toivottavasti kukaan ei enää tilaisi tuolta yhtään mitään.

      • Mulla sama päivämäärä laskussa. Alla on toi kirje, jonka sain .


      • sukkia

        ja mulle sanottiin että menee perimis toimistoon hehee menköön :D


    • jaapa-daapa

      Miten olette asian ratkaisseet? Jättäneet maksamattako?? Nyt firma väittää lähettäneensä tilausvahvistuksen liitteineen sähköpostiin. En millään ilveellä löydä tätä, kaikki muihin (muualta tilattuihin) liittyvät tilausdokumentit kyllä, koska talletan aina kaiken. Oletteko saaneet tilausvahvistuksia?

      Toinen mikä on harhaanjohtavaa on tuolla mainosivulla "Yhteenveto ja Tarjous: Kokeile QUEENLASHIä nyt uskomattomalla tutustumistarjouksella vain 19,90 €(norm. 69,90 €). Saat vielä nopean tilaajan etuna toimituskulut ilmaiseksi."
      Seuraavalla sivulla hinta muuttuu 9,90 ja sen alla jatkot. Maksoin tuon 19,90 minkä tilasinkin eli tällä tahdon sanoa, etten ole halvempaan hintaan mitään saanut, johon liittyisi jatkotilaus. Vkonloppu pilalla kun tätä miettii....

      • lumme

        elä maksa en minäkään siellähän laittavat laskuja kyllä tänne mahtuu laitan aina takaisin jos vain jotain sieltä huijari virmasta tulee ,,,,,,,,,,,,,,


    • Mieheni kirjoitti kirjeen tonne firmaan ja saatiin tällainen vastaus.



      Maria
      Jan 8 23:58
      Hei ,

      kiitos yhteydenotostanne.

      Olette tilanneet Queenlash - ripsiseerumin sivulla www.ripsiseerumi.eu. Olette näytteen tilatessa hyväksyneet tilausehdot ja sitoutuneet noudattamaan niitä. Tilausehtojen mukaan asiakkaalla on 14 päivää aikaa kokeilla näytettä ja käyttää Suomen kuluttajasuojalaissa säädettyä peruutus- ja palautusoikeutta, jos niin haluaa.

      Emme ole vastaanottaneet jatkolähetystä koskevaa kirjallista peruutusta edellä mainitun ajan puitteissa, joten tilaus on jatkunut tilausehtojen sanelemalla tavalla. Teille saapunut lähetys on viimeinen ja tilaus on näin ollen päättynyt.

      Huomioittehan, että tuotteiden palautus/noutamatta jättäminen ei poista maksuvelvoitetta. Mikäli tarvitsette jatkoaikaa laskun maksuun, niin se onnistuu aina. Myös osamaksusopimuksesta on mahdollista neuvotella asiakaspalvelumme kanssa.

      Liitteenä vielä teidän hyväksymät tilausehdot, luettehan ne läpi mikäli ne tilatessa jäi lukematta, kiitos.

      http://www.ripsiseerumi.eu/toimitusehdot.pdf

      --
      Ystävällisin terveisin,
      Queenlash asiakaspalvelu
      [email protected]


      Tuossa on noi toimitusehdot. Lukee näköjään et nuiden laskujen jälkeen tulee VIP-asiakas. Jolloin kolmen kk:den välein tulee lisää paketteja. Paitsi jos ei peruuta

      • viina

        eipä perkele pääse teidän sivustoille saatana perumaan ,,,mitä paskaa jauhatte siellä helvetin kusettajat viellä kadutte omaan kuseen kaadutte kaikkia rosvoja se leipä elättää ,minä en saatana maksa teille sit mitään paskaa laitan paketissa teille ,,,,,,,,,


    • QUEENLASH MÄÄRÄAIKAISEN JA VIP-ASIAKKUUDEN PERUMINEN
      Toimenpiteet14
      Vastaanottaja fi
      Olen luottanut ihmisten rehellisyyteen ja vilpittömyyteen, kuten myös siihen, ettei kukaan voi elää piinaavan omantunnon kassa.Olen tilannut netin kautta viimeisen kymmenen vuoden aika varsin runsaasti erilaisia tavaroita, eikä yksikään tilaus ole antanut aihetta negatiiviseen palautteeseen. Sinä olet ensimmäinen, joka on suorittanut rahastuksen kyseenalaisin keinoin. Sanot, että tilaukset ovat toimitusehtojen mukaiset, mutta tiedät niiden olevan sinun etujesi mukaiset. Vanhanaikainen lehtitilauksista periytyvä toimintapasi ei tule onnistumaan nettiaikana, koska jokaisella myymälläsi tuotteella tulee olemaan valitussivusto, joka leviää ympäri maailmaa - jos jatkat samalla tavalla

      1 Perun näytepakkauksen tilaamisesta seuranneen määräaikaisen tilauksen. Perun tilauksen, vaikka tuotteenne onkin niin tehokas, että kolmeksi kuukaudeksi tarkoitetun kolmen millilitran teho selviää jo kahdessa viikossa. Koska päiväannokseksi tulee 0,033 millilitraa, onko ainetta tarkoitus käyttää reilummin kahden ensimmäisen viikon aikana. Kokeiluaika on lyhyt ja palautusaikakin alkaa todennäköisesti tilauksen saapumisesta, joten on hyvä, että 9 kuukautta kestävän määräaikaistilauksen voi tehdä tekemättä mitään. Viron postilaitoskaan tuskin yltää vastaavan suomalaisen nopeuteen.

      2 Perun laskun maksamisesta seuraavan VIP-asiakkuuden. Etu on ainutlaatuinen, mutta en halua sitä. Olen rehellisellä työllä hankkimillani rahoilla maksanut jokaisen laskuni, mutta yhdelläkään laskun lähettäjällä ei ole ollut samanlaista automaattista tilausautomaattia, joka täytyy perua kirjallisesti.

      3 Queenlash / ripsiseerumi / toimitusehdot / / / / / . Perun kaikilla kielillä, murteilla, pienellä tekstillä ja näkymättömällä musteella toimittajan eduksi laaditut tilausehdot, toimitusehdot ja etu- kanta- bonus- ym muut vastaavat etuisuudet, jotka toimittaja on itsenäisesti antanut asiakkaalle tätä kuulematta - ja määrännyt maksuvelvollisuuden ulosoton uhalla.

      4 Perun kaikki kateellisten ja kostonhaluisten kanssaihmisten nimelläni ja osoitteellani tekemät tilaukset. Mikäli henkilötietoja ei ole tarkistettu, on vahingonkärsijällä oikeus lähettää kuolemaan asti kestävä kuukausittainen kohtuuton lasku, joka siirtyy yrittäjän perikunnalle.

      5 LÄHETÄ MÄÄRÄAIKAISEN TILAUKSEN JA VIP - ASIAKKUUDEN PÄÄTTYMISESTÄ KIRJALLINEN TODISTUKAPPALE.



      Epärehellisen ja rehellisen yrittämisen välillä on houkuttimena helppo raha, mutta mitä vanhemmaksi tulet, sitä vähemmän se korjaa saastunutta omaatuntoa. Olet saanut koottua yritykseesi kaikki toiminnan vaatimat laitteet ja hyvän henkilökunnan, joten etsi tuote jota ihmiset tarvitsevat, peri kohtuullinen hinta toimintakulujen ja itsesi palkan maksamiseksi ja lähetä se vasta sitten kun ihmiset ovat tilanneet tuotteen luettuaan toimituehdot.

      Eihän teillä Virossakaan rakenneta taloja vetisille savipelloille, vaan kalliolle, joka kestää. Yrityksesi on perusteuttu savijaloille, jotka eivät kestä nopeaa tiedonvälitystä. Olet laskelmoiva liikemies, mutta olen varma, että sinua ja läheisiäsi häiritsee tieto, etteivät jauhot pussissa ole puhtaita. Toimi kuten edellä mainitsin ja aloita uusi elämä. Kun aikasi täällä päättyy ja lähdet TYHJIN TASKUIN, voit olla ylpeä yrityksestäsi ja muista tulevaisuudessasi olevista saavutuksista.

      • lumikelkka

        minä perun tilaukseni älkää laittako minkään laista minulle olen lähettänyt laatikon takaisin enkä maksa mitään laitakaa vaikka pino laskuja mennään yhdessä sit käräjille ,en nimittäin maksa mitää että saatte uskoa en yhtään laskua minullakin on tekohampaat ja olette laittaneen saatana jotakin valkaisu ainetta ei herran isä sentään ihan kauheeta en helvetti maksa mitään huijareille olen pienieläkeläis isomummo en tartte teidän valkaisu aineita tekareihin,jos viellä jotain tulee mun ilman lupaamaani tilausta sit se vasta teidän huiputus virmalle tulee kalliiksi ja nurin menee ei laskussa ei missään näy mitään että voi perua nyt laitoin jo kirjeenkin sinne niille viron puolelle saas nähdä mitä seuraavaksi mutta tämä mummeli ei anna periksi ei sit kirvelläkkään että näin ,,,,,,,


    • Lukekaa toi mieheni viimeinen peuutus ilmoitus edellisestä!!!

      • jaapa-daapa

        Hyvin sanottua! Kerrothan sitten mikä on vastaus firmalta.


      • jaapa-daapa kirjoitti:

        Hyvin sanottua! Kerrothan sitten mikä on vastaus firmalta.

        Ilman muuta !


      • jaapa-daapa kirjoitti:

        Hyvin sanottua! Kerrothan sitten mikä on vastaus firmalta.

        Heidän mielestä olen sitoutunut. Minä maksoin. Ilmoittivat että asiakkakkuus on päättynyt. Kiitos mielenkiinnosta. Halusin päästä eroon.


    • ...

      Minua kans kusetettiin! En aio maksaa penniäkään kyseiselle firmalle! Voin sanoa, että jos tämä firma rupeaa hankalaksi, lähden käymään oman käden oikeudella oven takana virossa pienen "kaveriporukan" kanssa ja tulen kaivamaan nämä henkilöt edesvastuuseen toiminnastaan!! Sen verran menee hermo tälläiseen pelleilyyn ja ihmisten kusettamiseen..

      • jaapa-daapa

        tulen mukaan ;-) odottelen käräjäkutsua, löytyiskö sinnekin porukkaa tueksi ??


      • jouh

        täällä on yksi vapaa ehtoinen käräjille kun en maksa niin en vai miten teille on käynnyt olen laittanut paketit takaisin että näin kusetettu ja rajusti


    • Tää on ku joku lehtitilaus. Paitsi, että lehtitilauksenkin voi perua! Tätä ei !

    • hannele2

      Täällä yksi sijaiskärsijä. Itse tilasin näytteen (alle kympin), Maksoin sen ja pian sen jälkeen tuli uusi lähetys sekä lasku 167,70 !!!! Kun tivasin heiltä palautus-
      osoitetta tuotteille, en koskaan saanut sitä, vaan ainoastaan tylyn kirjeen joka
      oli sanasta sanaan samanlainen kuin edellä lukemani KUSETUSTA- kirje.
      Lisäksi siinä oli maininta, että tuotteita ei voi heille palauttaa, jos joku tekee sen, niin he lähettävät tuotteet takaisin . Siis :Olisikohan asiallista viedä asia kuluttaja-asiamiehelle ? ? ?

      • Seerumit takaisin

        Tässä osoite:

        Xellim Oü

        Türi tn 6a
        Harjumaa 11313 Tallinn


      • Lähetin takaisin

      • Palautus kaavake

      • sentti
        Lähetin takaisin kirjoitti:

        http://queenlash.com/toimitusehdot_ilmainen.pd
        Tässä linkissä tarkempi osoite...
        Xellim Ou
        "Customer return"
        Turi 6 A
        11313 Tallinn Estonia

        niin lähetin minäkin on saatana huijari porukkaa saa nähdä minkälainen taisto alkaa minulla minä en pirulauta maksa on niin harhaan johtava asia että piru kun pistää vihaksi mutta ei peris anneta ei helkkari menään vaan sit käräjille katotaan onko firma kauan pystyssä kun ei netissäkään pääse sit mitenkään perumaan satana on niin vaikees laitettu herran isä sentään elkää kukan menkö tähän lankaan ,vielläkin v,,,,taaaaaaaaaaaa rosvot .


      • pulveri
        Seerumit takaisin kirjoitti:

        Tässä osoite:

        Xellim Oü

        Türi tn 6a
        Harjumaa 11313 Tallinn

        älkää laittako minulle enään mitään laitoin takaisin sen ripsien seerumin teille jos laitatte viellä minulle niin vien asian oikeuteen kyllä teille laki löytyy minäkin 66vuotias ihminen kunhan kokeilin eka tuotosta kun oli halpa mutta en arvannut että viellä vaan tulee ei mulla ole varaa maksella olen pieni eläkeläinen kävin jo kuluttaja asiamiehellä hän sanoi että jos viellä tulee niin ruvetaan toimeen teitä vastaan että lopettakaa käy muuten että teidän hommat loppuu ja myyminen kuin seinään uskokaa vaan näin on .ter pirkko


    • Nämä tuotteet tulee niin, että lähetyksessä ei ole lähettäjän osoitetta. Aina kaikissa tilauksissa on aina lähettäjän nimi.

    • Yks typerys

      Itse haksahdin 9,90€ maksavaan ripsiseerumiin ja viime viikolla sain paketin jossa 2 tätä "ihmeainetta" ja tilaajalahja.Pistin paketin takaisin ja olen käynyt kiivasta sähköpostia sinne suuntaan.Laskun summa oli 167,70€.Uskomatonta kuluttajien harhaanjohtamista!Laskussa lukee että tilausjaksonne on nyt päättynyt ja juuri laitoin viestiä että toivon mukaan on ettei tule hankaluuksia.Oikeastaan toivon että tämä homma loppuu,niin moni kärsinyt tuosta.

      • jaapa-daapa

        hyvä tietää että muutkin pistävät hanttiin, en ole siis ainoa tuulimyllyjä vastaan taisteleva.

        Edelleenkin peräänkuulutan aiemmin tähän sotkeutuneita, minkälaiseen lopputulokseen olette päätyneet? Hiljenikö myyjä vai vieläkö laskuja tippuu?


      • niinpä niin
        jaapa-daapa kirjoitti:

        hyvä tietää että muutkin pistävät hanttiin, en ole siis ainoa tuulimyllyjä vastaan taisteleva.

        Edelleenkin peräänkuulutan aiemmin tähän sotkeutuneita, minkälaiseen lopputulokseen olette päätyneet? Hiljenikö myyjä vai vieläkö laskuja tippuu?

        Sain tänää uhkauksen viedä saatavaperintä käräjille. Aivan sama, saadaanpahan kuluttajaneuvojan toivoma tuomioistuimen päätös;-) onko kukaan muu saanut käräjäuhkauksen?


      • Laki on löydyttävä

      • läski
        niinpä niin kirjoitti:

        Sain tänää uhkauksen viedä saatavaperintä käräjille. Aivan sama, saadaanpahan kuluttajaneuvojan toivoma tuomioistuimen päätös;-) onko kukaan muu saanut käräjäuhkauksen?

        kyllä näille huijareille laki löytyy helvetti ja ovat laittaneet viellä niin vaikeeksi koko peruttamisen mutta ei aijo tämäkään mummeli maksaa helvetti vien asian kans eteen päin jos viellä jotain kuuluu täällä onkin sellaine vanha akka joka on nähnyt muutakin kuin tahkoo laki löytyy kyllä tonne tallinankin puolelle näin on näreet .ter isomummo


      • pöytälamppu

        hienoa että on jokainen samaa mieltä kanssani että onhuijausta en maksa minäkään sentiäkään laitoin paketin takaisin pidetään yhtä älkää maksako huijareille ,,,,,,,,


      • penk

        olisi joku niin kiltti ja laittais tonne firmaan minulle tänne osoiteen kun en pääse mistään kautta sinne perumaan on tää niin kumma juttu olen yrittänyt kirjeellä perua mutta ei tuu minkään laista vastausta että saisin tän firman sähköposti osoiteen kiitos etukäteen,,,,,,,,,


    • fammu

      mihkä helvetti se perutaan johan on kumma mää laitoin paketin tänään takaisin enkä ikinä aijo maksaa minä 66 vuotias mummo en tarvitekkaan minkään laista ripsien pidennyksiä ajattelin kun on niin halpa että kokeilin älkää laittako minulle enään ikinä mitään laitoin laatikon takaisin kyllä teille laki löytyy otin jo yhteyttä kuluttaja asia mieheen jos jatkossa tulee viellä niin sitten laitetaan toimeksi että ole perunnut tämänqueenlash-eyelash serumin.ter.pirkko

    • justuspeikko

      Hei!

      Miten teillä on edenneet nuo asiat Xellim :in huijausten kanssa?

      • helvata

        hyvin kuin ei maksa ja sillä sipuli huijareille ei mitään


    • käärme

      sama täällä mutta en maksa laittakoon mine haluavat saatanan huijarit laitoin paketin takaisin ja täällä ei voi missään etes perua näitä helvetin ostoksia laitoin kirjeenä perutuksen on jännä kattoo tuleeko paketti takaisin mutta tämä akka laittaa aina vaan takaisin saatana otin kuluttaja asiamieheen yhteyttä ei ole laillista puuhaa ei mitään voi ihmisille väkisin maksattaa kun ei ole nimeä missään ja kun ei ole tilannut mitään eikä saatana paketinkaan päällä ole mitään osoitetta mutta onneksi löysin tämän sivuston etttä näin että on muitakin kusetettu mutta älkää maksako minä en ainakaan ,

    • veitsi

      älä malksa en minäkään ,,,,,,,,

    • lumipallo

      älä missään tapauksessa maksa en minäkään huijareille ei mitään ,,,,,,,,,,,

    • pyöreä

      mihkä perkele vastaan ja peruutan laitoin teille paketin takaisin ja siinä perutin mitä en ole tilannut että muistakaa että ette lähettttele takaisin aina palautan niin monta kertaa kun tulee niinpalautan teille takaisin huijarit että en maksa olen maksanut sen 9,95 ja se riittää että näin

    • kusta

      en maksa odottelen miten käy laittavatko paketin takaisin paketin sisäläon peruutus noista helvetin aineista mulle tuli valkoista jotain hampaisiin mitä todellakaan ole tilannut mitä pirua mää niilä teen kun on tekarit voi herran pieksut sentään olen ottanut selvää ei tartte maksaa siis älkää kanssa siseret maksako ,,,,,,,,,,,,,

    • aksk

      Minulle kävi myös samoin,minulle tosin tuli ne kaksi lisää ennen kuin oli edes kulunut sitä neljäätoista päivää.

      • kivikokkare

        älä ihmeessä maksa ei moni muukan ole maksanut ei ne voi mitään kusettavat vaan rahat ihmisiltä ,,,,,,,


    • KANNATTAAMAKSAA

      Kannattanee maksaa laskut, jos on tilannut tuotteen syksyn aikana, niin välttyy luottotietomerkinnältä :)

      http://www.kkv.fi/Ajankohtaista/Tiedotteet/2014/toimintaohjeita-xellim-oun-asiakkaille/

      31.12.2014
      Kuluttaja-asiamiehen kesällä 2014 antamat Xellim Oü:n tilauksia koskevat toimintaohjeet eivät enää päde syksyllä 2014 tehtyihin tilauksiin. Syynä on se, että Xellim on tehnyt syksyn aikana tilaussivustoilleen useita muutoksia.

      Kuluttaja-asiamies, kuluttajaneuvonta ja Euroopan kuluttajakeskus ovat saaneet vuoden 2014 aikana runsaasti yhteydenottoja Xellim Oü:ltä tehdyistä laihdutus- ja kauneustuotteiden tilauksista. Kuluttajat ja Xellim Oü ovat olleet eri mieltä siitä, onko tilaus koskenut näytepakkausta vai määräaikaista tuotetoimitusta.

      Kuluttaja-asiamies on antanut kuluttajille toimintaohjeita 18.6.2014 ja 19.8.2014 päivätyissä tiedotteissaan. Annetut ohjeet ovat perustuneet yrityksen silloiseen markkinointiin. Xellim Oü:lla on kuitenkin useita erilaisia tilaussivustoja ja yritys on tehnyt niille syksyn 2014 aikana monia muutoksia. Siksi kuluttaja-asiamiehen aiemmat ohjeet eivät ole enää voimassa, vaan kuluttajan ja yrityksen väliset tilauksen luonnetta ja hintaa koskevat erimielisyydet on arvioitava yksitellen muun muassa sen perusteella, minkä sisältöinen tilaussivu on kunakin tilauspäivänä ollut.

      Koska kyse on virolaisyrityksestä ja yksittäisistä riita-asioista, valitukset hoidetaan keskitetysti Euroopan kuluttajakeskuksessa. Tässä keskuksen toimintaohjeet tapauksiin, joissa kuluttaja on oman käsityksensä mukaan tilannut vain näytepakkauksen:

      1. Lähetä Xellim Oü:lle ja mahdolliselle laskuttajalle seuraava sähköposti:

      Olen tilannut vain näytepakkauksen. En ole tilannut muita tuotteita. Verkkosivuilla, joilla tilaukseni tein annettiin ymmärtää, että olen tilaamassa näytepakkauksen.

      Olette lähettänyt minulle uuden paketin ja laskun. Teidän mukaanne olen tehnyt määräaikaisen tilauksen. Jotta voisin varmistua siitä, mihin olen sitoutunut, pyydän, että lähetätte minulle seuraavat tiedot:

      päivämäärän, jolloin olen tehnyt tilaukseni
      tilausvahvistuksen, jonka olette lähettänyt minulle tilauksenteon jälkeen
      tilaussivun, jolta olen tehnyt tilauksen (kuvakaappaus, mikäli verkkosivu on muuttunut tilauksenteon jälkeen )
      2. Jos saamasi selvitys ei tyydytä, ota tarvittaessa yhteys Euroopan kuluttajakeskukseen puhelimitse (p. 029 505 3005, ma-pe klo 9-12) tai täyttämällä yhteydenottolomake. Kerro myös, oletko ollut keskukseen jo aiemmin yhteydessä.

      • PÖKÄLE

        en maksa en saatana huijareille ei mitään mistä olevinaan ottavat hehee toi virmahan menee konkaan kun ei kukaan maksa olisi kiva käräjillä nähdä että näin olisi eri asia että maksais kun olisi ollut reilusti isoilla kirjaimilla ehdot eikä perkele netin kautta pääse mihinkään perumaan laitoin paketin ja laskun takaisin ja aina lähtee takaisin jos vaan laittavat ruvetaan leikkisille ei pelota saatana tollainen virma antaa vaan tulla lunta tupaan pahemmistakin on selvitty HE HEE ETTÄ VIELLÄ HUIJAREILLE MAKSAA NOU JA VIELLÄ NOU ..............


    • laihis

      toivottovasti ei tartte ruveta tappelee ton virman kanssa odotelen van tuleeko paketti takaisin mitä en ole tilannut jos tulee paketti takaisin niin takaisin lähtee ja saman tien onko muille käynnyt näin kusetettu ja pahasti että näin ,,,,,,,,,,,

    • PIRU

      juu lähti paketti takaisin ei ne pirut usko ja ei kuin lasku vaan kasvaa nyt oli 180 euroa ja risat ,seuraavan kerran työnnän paketin väkisin posti laatikkon kun paketti tulee takaisin mutta kun en maksa nin pyyhin persettä tommoisilla laskuilla katotaan miten jatkossa käy vieläkö pirut laittavat laatikon takaisin mitä en ole tilannut oon laittanut kirjeitse vaikka miten päin perutuksen koska koneella ei voi miteenkään ja mistään peruttaa näitä saatanan tuotteita MUTTA EN MAKSA SAATANA JA EN VARMAAN ,,,,,,,,,,,

    • PIRU

      PIRU LIIKE VIROSSA VAROITAN TEITÄ HYVÄT SUOMALAISET ALKÄÄ TILATKO MITÄÄN

    • persr

      juu täälläkin lähti laku ja paketti takaisin laitakon vaan aina menee takaisin ja se on varma elääkkeellä joutaa leikkimään kissa hiirtä leikkiä kun ei voi koneella perua mistään olen laittanut 3 kirjettä ja perunnut mutta ei mitään vaan aina tulee takaisin ,onneksi on pieni eläke eivät pysy mistään multa ottamaan minäkin vanha akka hautaa kohti menossa en välitä vaikka luottotiedot menee siinähän saavat virolaiset nenilleen heheeeeee ja viellä heheeeee,,,,,

    • kyll

      onko virolaiset jo hiljentyneet :D

      • huii

        ei ole hiljentyneet, olen saannut uusi lasku, hujarille en varman maksan.


      • kekkilä

        älä maksa mulle sanotiin että laittavat perimistoimistoon minä sanoin tuöntäkää vaikka per,,,,, sanoivat multa sopimuksen irti minä kerkesin tehdä 4 kertaa sinne saatanan huijareille peruutuksen viimeisellä kerralla pääsin eroon viron paska huijareista kyllä saavat perua mutta niille tulee kaliikisi jos ruvetaan käräjöimään on niin monta ketä ovat huijanneet ,ei kannata maksaa mitä ei ole tilannut ei suomessa ole viellä keksitty sellaista lakia että pitää maksaa mitä ei ole tilannut minä kerkesin laittaa kaksi pakettia takaisin niillle viron porsaille saatana mut nyt on loppuneet pakettejen tulo ja kirjeiden ,,siis älkää ihmiset maksako mitä ette ole tilanneet näin on ,,,,,


      • papukaaja

        Ei kyllä maksan, peruutin tilaus ja silti lasku tule.


    • kylly

      pääsin helvetti eroon tosta virolaisesta firmasta ,laittavat kuulema perintötoimistolle mun puolesta työntäköön vaikka per,,,,,,,,rei laskunsa minä en tuu ikinä maksaa mitä en ole tilannut on niin vit,,,,, kusetus firma vai mikä helvetti lienee joku pirun mari sieltä kirjoittelee sähköviestiini mutta ei mitään elämä kantaa mutta ei kauaa noita virolais paskoja loppuu kuin linnun laulu lyhyeen niitten toiminta kun vääryyttä tekevät ja väkisin yrittävät saatana vaan pakettejaan työntää ihmisille mitä ei ole etes tilannut että näi tällä kertaa ,,,,,,,,

    • Webhuijaus

      Web sivustot voidaan muuttaa päivittää eli eihän sellaiseen voi luottaa
      tänään sielä lukee toista ja huomenna toista.
      Ei siihen voi vedota että sielä luki pienellä niin

    • tuuuuuuuuuuuuuuuur

      vielläkö tulee virosta laskuja joillekki hua haata ,minäpä en maksa ,,,,,,,,,,,,

      • buuuuubiiiii

        kyllä tulee ja en silti maksan. En olle tehnnyt jatkotilaus! silti lasku korkoinen tulee!!!!
        Sairasta!!!!


      • RÖHHHHHHHHHHHH

        hyvä että et maksa niin tulee minullekkin mutta kun en maksa niin en ,TOSI SAIRASTA TOUHUA ,,,,,,,,,,,,,,,,,


    • Harmillista

      Minäkin menin tilamaan gueenlashia. Minulla tuote toimii. Olen saanut normaalit ripset mustat, pidemmät ja tuuheammat. Ystäväni luuli jopa, että olen laittanut ripsiväriä. Miehenikin huomasi sen. Minulle tuli pdf:nä tilausvahvistus. Siinä luki että seuraava erä maksaa sen 177 eur. 14 päivää on aikaa peruttaa muuten tulee toinen erä. Laskussa luki, että tilausjaksoni on päättynyt ja saan lisää tilattua heidän sivuiltaan. Älkää jättäkö maksamatta. Aion maksaa oman laskuni. Maksakaa vaikka kahdessa erässä. Ei tämä maailmaa kaada. Nyt olemme oppineet olemaan seuraavan kerran tarkempia. Huono juttuhan on se, että hyvä tuote on ryvetetty. Kukaan ei uskalla enää ostaa sitä. Tuotteessa ei ole mitään vikaa mutta yritystoiminnassa on. Toivottavasti nämä yrittäjät heräävät jossain vaiheessa tajuamaan rehellisen yritystoiminnan arvon. Loppujen lopuksi sain kolme gueenslashia ja valkaisuaineliuskat 177 eur, jos jaan sen neljällä tuotteella yhden hinnaksi jää 44, 25 eur. Tilanteen voi nähdä monella eri tavalla.

      • tuuuuuuuuuuuuuuu

        mitäs tähän sanot että valkaisu listojatulee ihanvaan vaikka ei ole tilannutkaan ja varmasti en saatana maksa hullujako put eihän kukaan hullu maksa mitä ei ole tilanut sehänon jo älykääpiö kuka maksaa minä en maksa senttiäkään tommoiselle viron rosvoille että näin on asia mutta meitä on moneen junaan ja jää viellä asemallekkin ,,,että hahaa en meitä moneks voi herran pieksut että kehotetaan viellä maksamaan tulipa juttu voi hyvä pyhä yksinkertaisuus tyhmät maksaa mitä ei ole tilannutkaan sanoohan toi jo järkikin että ho hooo ,,,


      • deikkkk

        sinulle harmillista nimi merkki ,,,,ootkos noita viron sakkia että yrität vaan ihmisille sanoa että maksakaa ota hyvä ihminen järki päähäs hulluhan jos joku maksaa kun ei ole tilannutkaan mitään pitää tulla vahvistus viron puolelta mitä oot tilannut ja oma nimi alle sanoohan toi järkikin vaikka kuinka ukkos on kehunut ripsiäs siitä huolimatta huijaus virma tämä virolainen virma on eihän kukaan ole niin hullu että maksaa mitä ei ole tilannutkaan ,ihaile sinä vaan miehes kanssa ripsiäs jos olet tyytyväinen minä en ole tyytyväinen olen valmis menemään käräjöimään noitten vorojen takia ja moni muu on minun kansssa samaa mieltä hullu on joka maksaa mitä ei ole ikä päivänä tilannut ,että kaikkia kirjoituksia niitä joutuu viellä tähän ikään lukemaan kui että maksakaa voi hyvä jumala sentään mutta kun en maksa niin en maksa vaikka tippuis laskuja joka saatanan päivä että järki käteen mutta onneksi täällä on järkevää ihmistä kuka ei anna itseensä kusettää ,,,,,,


      • toivomuuuuussss

        Hei,

        haluatko maksaa myös minun lasku????


    • lopenkyllästynyt

      FC Perintä penää nyt rahoja kaikenlaisilla uhkauksilla. Firma on perustettu 2,5 sitten ja yllättävää: on rekisteröity Suomeen, Mannerheimintie 118 on käyntiosoite. En silti aio maksaa mitään. ONko halukkaita mukaan haastaa Xellim firma oikeuteen, kun eivät sitä itse tee uhkauksistaan huolimatta?? Tämä oli tammikuussa viranomaisten toive, että saatais tuomioistuimen päätös, niin loppuis firman toiminta kerralla.

      • lopenkyllästynyt

        Ihanan nopeeta toimintaa kuluttajavirastolta, kahdessa tunnissa tuli soitto valituksesta! Kehottivat tekemään reklamaation perintätstoa vastaan. Tämän asian tiimoilta perintätoimistoja on ollut useita ja useinmiten perääntyvät reklamaatiosta, mutta ei voi taata etteikö käräjille joutuis. Ainakin 500 kantelua tullut! Jos näistä jokaista uhataan käräjillä ja sinne mennään, tulee aika hoppu johtajalle...


      • viiiiiiiiiiii

        minä lähden remmiin mukaan olkon vaikka minkälainen perimistoimisto haistatan niille pitkä vit,,,,,,un en perkele pelkää minä odottelen nyt milloin mulle tulee ensimmäinen oikealta perimistoimistosta sit tää akka vasta rupee laittaa vastaan ja tosissaan viron pirut ei vie multa centtiäkään siitä pidän huolen laskujen tulo on loppunut mutta odottelen näitten perkeleitten perimistä saatana jäävät toseksi vannon sen enkä tuu ikinä maksaa mitä en saatana oo tilannut viron rosvot ja on oikein piruja mutta täällä on sellainen mummo että oksat pois ollaan joukolla kovia minua eivät saatana lannista eikä pääse mun eläkkeistä ottamaan mitään siinä haukkaavat paskaa ja ison läjän perkele kohta tosissaan menee hermo että pitääkö sinne saatanan helsinkiin lähtee perkele kattoo missä ne pirut on että näin ,,,,


    • hauhauu

      kyllä tosta pitää loppu tulla ei oo enään mitään järkee eikö noille virolaisille saa minkäänlaista lakia mitä ei ihminen ole tilannut niin ei niin silloin ei tarvitse maksaa minä olen sitä mieltä minä en ainakaan maksa vaikka tulis mistä mitäkin laskua ja perimistä siinähän saavat nenilleen minäkin odottelen jo jostain perimistoimistolta jotakin kun mulla loppu laskujen tulo kuin seinään jos ei kerralla laittele perimistoimistoon kun tietävät että on noin monta sataa valittanut minä en maksa vaikka olis mikä ja sitä paitsi ne ei pysty multa mistään mitään perimään olen työttömyys korvauksilla ihan jo rupee naurattaa noitten virolaisten touhu mut antaa virolaisten vaan rauhassa touhuta loppu tulee aikanaan niitten touhuihin se on varma aikansa kutakin ollan vaan tiukkoina eikä makseta ,minä en ainakaan maksa mä vaan nauran noille virolaisille miten tyhmää porukkaa voi olla ,,,,,

    • queenlach

      itsekkin tilannut tuon ja loistava tuote, kannattaa lukea tarkkaan mihin sitoutuu. turha siitä on rähistä jos itse mokaa :/ minä peruin tilaukseni heti kun sain tuon alennusseerumin käsiin, eikä ole mitään sieltä tullut. eikä kyllä noilla muutamilla joiden juttua luin maksamattomasta laskusta kivinkaan järki päässä, kannattaa miettiä että onko tuo sen arvonen että saa nimensä vuosiksi maksuhäiriölistaan ja ulosottoon :/

      • vööö

        ole hiljaa kun et tiedä mistä puhut ja kirjoitat kusetus virma mikä on mullekkin vanhalle ihmiselle tuli valkoisia hampaan listoja mitä kuuna päivänä en ole tilannut että piä mölyt mahassas vaan eihän hampaaton mitään listoja tartte että tässä sulle vähän huumoria maksa ite mitä et ole tilannut ja sillä sipuli ,,,,,


      • runnn

        hei sinä siellä kuka olet tyytyväinen tähän viron virmaan otappa ensin selvää minkälainen voro virma se on ovat muuttaneet joulukuun jälkeen tilausohjeita näkyvämmäksi että ei kannata mainostaa näethän kuinka monta sataa on kirjoitellut ei nämä kirjoitukset tänne tyhjästä ilmaannu että sinuna olisi hiljaa että otä asioista selvää mitenkä on sadat ihmiset kärsineet näitten viron virman takia että suu suppuun jos oot noita ite viron kanssa kimpassa ja huviksesi kirjoittelet että saat muut tähän helvetilliseen koukkuun tän viron virman takia ota ja tiedäon helvetin hyvä että oot tyytyväinen että näin tällä kertaa ,,,,,,,,,,,,


    • Kusetustakotaas

      Kukaan ei vastannut mun aloitukseen. Täällä tuntuu olevan kokenutta porukkaa näissä tilaushommissa joten voisko joku laittaa mielipiteensä, että voisko tämänkin firman kanssa joutua samnlaiseen liriin kuin tämän ketju aloittajan kusettama firma? Tämä firma joka tarjoaa ilmaiseksi ihovoidetta ja seerumia, on käsittääkseni englantilainen, ei siis virolainen. Mutta ehdot vaikuttivat niin monimutkaisilta että tuohon viidakkoon eksyy fiksumpikin...:/

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13626927

      • Kusetustakotaas

        P.S. Siis tarkoitin että samanlaiseen liriin kuin ketjun aloittaja on joutunut kusettavan firman takia.


      • riiiiiiii

        heipp,, muusta en tiedä mutta minusta tuntuu että kaikki mitä ulkomailta tulee luulisin että aina näihin tuotteisiin on joku haudattuna sinuna olisin varovainen ainakin tän viron seerumien takia ja kyllä yrittävät myydä mitä kaikkea vaan englantilaisista en tiedä mitään mutta luulisin että samaan liriin joutuisit mää en tilaa ainakaan ikinä mistään mitään nyt olen kurkkua myöten täynnä näitä helvetin kusetus virmoja ettäole varovainen muuta en osaa sanoa ,,,,,,,,,,,,,


    • naiivi

      olen kokenut saman ,jouduin sairaalaan tuon aikana ettei ollut mahdollisuutta edes palautta, j.n.e .v on niin rajua tuollaisen epäeettisen salakaupan vuoksi, asikkaan yteliaisuutta käytetään rsjulla tavalla väärin hyväksi ,joukkokanne olisi oikea hoitotapa ,kuluttaja asiamiehen tmsto kertoi 2 Suomalaismiehen toimivan Virosta käsin piilossa asiakkailta ,kaivakaa ne esille

      • kurrrrr

        mistä pirusta noi saa kiinni tää olis jo poliisi juttu mutta kyllä niillä viellä toiminta loppuu se on varmaa on niitä muitakin pirulaisia saatu kiikiin ja saadaan nämäkin ja niillä on ihan olemattomat perintä toimistot helsingissäkin on 3 eri toimistoa tämmöisiä kuin fc perintätoimisto laitoin niile pirulle laskun takaisin ja kaskin suksia suohon laskuineen kauheeta pelottelua olevinaan mutta joku arka voi kyllä pelästyä mutta minä en mun puolesta saavat laittaa laskujaan minne lystää mutta minulta eivät saa senttiäkään että näin tsempii sulle elä maksa ei ne mitään voi että näin satoja valituksia on kuluttajaasiamiehellä minäkin olen ollut yhteydessä heihin ja on herttainen nais ihminen jonka kanssa olen ollut yhteydessä että ei mitään hätää ,,,,,,,,,,,,,


    • voihittominkäteki

      Mulle tuli myös se näytepakkaus 9,90e. Sen jälkeen kaks seerumia ja hinta jotain 180e. Palautin sen paketin. Nyt tuli sama paketti takasin, voi v###u!!! Eli onks varma ettei luottotiedot mene jos vaan jätän maksamatta??

      • köööhöö

        ei mene ota asiamies kuluttajaan yhteyttä minä olen yhteyksissä heihin niin olen minäkin palautellut paketteja takasin ja loppu kun annoin semmoiset nöötit sinne ja yrittivät viellä jostain helvetin fc perimistoimistosta kirjeellä mulle laitoin kirjeen heille takaisin ja käskin suksia kuuseen niillä on helsingissä 3 messa paikassa olemattomat perintö toimistot millä ei oo mitään virkaa kuluttaja asiamiehellä on jo jotain 700 valitusta ei ne pirut kerkee mihinkään eikä voi ruveta perimään mitään tässä on puhelin num..kuluttajainasiamiehelle soita sinne .puh 0295536885. ottavat vastaan maanantai ja perjantai 9-14 nyt en sit tiedä onko lomalla vai töissä mutta tänne minä olen yhteyksissä ollu jo pitemmän aikaa,eihän ne saatana väkisin voi maksattaa ihmisillä jos oot perunnut ,sen helvetin seerumin sinne viron puolelle mää peruin saatana 4 kertaa eikä millään meinannut päästä eroon nyt ei oo kuulunut mitään ja toivottavasti ei kuulukkaan ei siinä mitään luottotietoja mene niitenhän pitää käräjät täällä suomessa ja tulla lain voimaan kuhan uhkailevat minä en pirulauta maksa vaikka olis mitä olen maksanut sen 9,90 pullosta ja enempää ei tipu ,,mut semppiä sinulle kanssa täällä on niin moni joutunut niitten hampaisiin sillähän yrittävät kun joku pimpo on mennyt maksamaan lue näitten ihmisten kirjoituksia niin näät mitä piruja ne on virossa että näin ,,,,,,,,,,,


    • Purin

      Joo minulle kävi samoin. Otin kuitenkin kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja hän sanoi, ettei kannata maksaa vaan ottaa yhteyttä Euroopan kuluttajavirastoon. Niin teinkin ja nyt asia on edelleen auki . Karhuja tulee, mutta ilmoitan aina etten maksa ja EKK on mukana asiassa ja on ottanut yhteyttä virolaiseen ko. tuotteen lähettäjään.
      Katsotaan miten asia etenee.

      • rährää

        ei kannata olla huolissaan kyllä joutuvat kuseen viellä viron porukka ,laitahan tietoa mitenkä sinulla etenee mulle ei oo tullut mitään enään 4 kuukauteen joo minullekkin tuli jostain olemattomasta perimistoimistosta lappu mutta laitoin takaisin enkä takuulla maksa mitään niille rosvoille jäävät nuolee näppejään näin on ,että tsemppiä sinullekkin monen puolesta ,,,,,,,


    • MINUAKINHUIJATTIIN

      Tilasin tuolta halvan näytepakkauksen kesällä 2014 ja minäkin sain ylimääräisen paketin vielä postissa jota en tosiaan ollut tilannut. Laitoin sähköpostia firmalle ja sieltä tuli juurikin samanlainen vastaus kuin muillekin, että lasku täytyy maksaa jne jne. Perimistoimistolta tuli melko pian maksuvaatimus tuosta isommasta laskusta ja ilmoitin sinne sähköpostilla etten aio maksaa sitä tuotetta, koska en ole sellaista tilannut. Tilaamani näytepakkauksen olin kuitenkin maksanut ihan suosiolla ja ajoissa. Soitin tuosta isosta laskusta heti kuluttaja-asiamiehelle joka oli joutunut selvittämään paljon juurikin tämän firman kanssa tulleita ongelmia, ja hän kehotti lukemaan heidän tiedotteen tästä firmasta. Kysyin myös mitä tehdä ripsiseerumeille joita tuli myöhemmin se 3kpl ja joita en tosiaan tilannut, niin kuluttaja-asiamies sanoi että mikäli jouluun 2014 mennessä firmasta ei ole kuulunut mitään/tai perimistoimistosta niin voin heittää kyseiset tuotteet vaikka roskiin. Lisäksi kehoitettiin juurikin säilyttämään sähköpostit näistä reklamaatioista ja niin teinkin. Ja nyt on jo syyskuu 2015 eikä mistään ole kuulunut mitään eikä laskujakaan ole tullut.

      • rrrrrruuuuuuuu

        hienoa ovat varmaan minutkin jättäneet rauhaan kun ei ole tullut mitään toukokuun jälkeen laitoin sellaisen kirjeen johonkin olemattomaan perimistoimistoon että saivat kuulla kunniansa enkä todellakaan aio maksaa jos vaikka viellä tulisi mut toivotaan että on niille voroille tullu järki päähän toivottovasti on kuulemma yli 700 valitusta kuluttaja asiamiehellä kun soitin kiirettä pitää jos kaikilta aikovat periä ei se oo muuta kuin kusetus virma näin on mut tsemppiä kaikille ketkä on olleet samassa kusessa kuin minä ,,,


    • tyynetär

      Mua uskoivat tässä asiassa kun peruutin HETI saatuani eka putelin.MUTTA nyt kun aloin tutkimaan kyseistä Viron=RYSSIEN firma,olen tilannut sieltä greencoffee näytepaketin.Se on tullut kun olin Turkin kodissa,mieheni oli maksanut sen 5€.Jo vain kun tulin Suomeen alkoi tulemaan mokomia paskapillereitä,jotka palautin kaksi kertaa.Laitoin sähköpostia niille paskiaisille,ei auttanut vaan alkoi tulla perintäkirjeitä "tuutin täydeltä." Soitin kuluttajaoikeusneuvojalle,hän kehoitti ilmoittamaan näille aivottomille että OLEN PALAUTTANUT UTOTTEET ENKÄ MAKSA CENTTIÄKÄÄN.Hän sanoi myös;JOS HE VIELÄ HÄIRIKÖIVÄT TEE ILMOITUS EUROOPAN KULUTTAJAKESKUKSELLE.Lomake löytyy osoitteesta www.ecc.fi
      Siihen loppui heidän perimisintonsa kun ilmoitin tehneeni kantelun Euroopan Kuluttajakeskukseen.HUH!Nämä on venäläisiä paskiaisia,jotka kusettavat ihmisiä Virossa oelvalla osoitteellaan!

    • KiitosQueenLash

      Minulla on tuonut ihan mielettömän eron. Ihmiset kyselee lähes päivittäin onko omat ripset. Aloin käyttämään koska irtoripsien jälkeen olivat niin kärsineet, ja nyt ne on pidemmät kuin irtoripsillä. Ainoa asia vaan, että tulokset tulee kuukausien jälkeen. Ei 2 viikon. Joten olkaahan hieman kärsivällisempiä.

      • korkinpää

        pimee oot kun oot tilannu sun täytyy tilata loppu ikäs että ripset kasvaa haaaa tosi on kalliiksi tulee typy kulta kokemusta on kun jätät käyttämättä niin ripsethän ei enään kasvakkaan kyl nyt oot mennyt tekee niin typerän liikkeen etkä pääse noista paskiaisista eroon ikäs maksat niitä muuten ripset ei kasva haaa kusessa oot mutta eihän se mitään jos on varaa maksaa huhuu oisit lukenut kaikki nämä mitä ihmiset on kirjoittanut mutta tyhmistähän sakotetaan mut hyvät jatkot ripsineen hahaaaaa


      • Mikä on queenLash tilanne tällä hetkellä? Pitääkö lisätilaus maksaa? Näytteen maksoin ja lisätilauksen palautin. Sähköpostikeskustelussa Vitalityn "asiakaspalvelun" kanssa selvisi, että maksettava on vaikka onkin palauttanut tuotteen? Mikä on siis tämän hetkinen tilanne muilla huijatuilla?


    • Queenlash

      Kyllä minä sain postimaksun hinnalla ja maksoin 4,50e jonka jälkeen heti ilmoitin sinne, ettei jatkotoimituksia. Älkää tilatko netistä Tanskasta vaikka samat palautus oikeus, ei ollut edes paketissa palautus osoitetta ja monem sähköpostin jälkeen saimme sen. Palautin avaamattomana ja nyt tuli jo kehoitus lasku maksaa het 59,90 e ! Tämä kaikki on Kuluttaja suojalain vastaista. En tilaa ulkomailta mitään netin kautta, useimmat rikollista toimintaa !

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe