Miten kertoisin vaimolleni?

Ollikkalassa siis

Asun Ollikkalassa. Olemme vaimoni kanssa yrittäneet vuosia pentua, mutta mitään ei ole tapahtunut. Kesäkuun lopussa päädyin hänen parhaan ystävänsä kanssa hässsimään, jonka jälkeen tämä tuli raskaaksi minulle. Kuinka kerron tästä vaimolleni?

43

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrot suoraan

      Kerrot sen niin kun tuossa kerroit. Kaikki menee varmasti hyvin ja hän ymmärtää.

    • alottaja

      Mutta imeekö vaimoni tämän jälkeen munaani?

      • Salon Gigolo

        Kyllä.


      • Imemua
        Salon Gigolo kirjoitti:

        Kyllä.

        Anna mennä vaan. Kerro kaikki, kyllä vaimosi imee munaa niin kuin ennenkin, jos on äitiinsä tullut.


      • immmuuni

        Kyllä varmaan imee ellei ole saanut tarpeekseen minun munan imemisestä


    • Cool

      Jaaha...On Salolaisia täälläkin. Hyvä tietää!

    • ei ymmärrä

      Olet sika ja nyt sitten alat elatus maksua maksaan lapsesta mitä et ole saanut oman naisesi kanssa.Myös ystävyys suhde katkeaa naisesi ja hänen ystävänsä kanssa olet ollut tosi typerä et ansaitse ketään naista ja lapsi rukka tulee kärsimään joka on viaton.

    • Lapset intoilee

      100% varmuudella kaikki ylläolevat kommentoijat aloittajaa myöten ovat onnettomia kehittymättömiä dorkia,jotka eivät ole omaa kättänsä enempää koskaan saaneet!
      "Hässiminen" on tarhaikäisten lasten kieltä kun eivät vielä oikein tiedä oikeaa sanaa ja mitä se tarkoittaa...

      • hecumaa

        Onneton ja kehittymätön dorka oli se entinenkin flikka juu.


      • kysyn kuin kysynkin

        Jos o "hässsiminen" sivistymätöntä kielenkäyttöä, kuis olis "nusssiminen"?


      • janis petke

        Arvasit väärin "lapset intoilee", älä vaan ruppee lottoamaan.


      • ööö-henkilö
        janis petke kirjoitti:

        Arvasit väärin "lapset intoilee", älä vaan ruppee lottoamaan.

        Emmää muuta, sitä mä vaa etä: ööööö


    • marttinalane

      Mitä ihmmetä mä ny teen ku Marttiinan sisko o tapetu?

      • kysymyys

        ookse isosisko vaikko pikkusiso?
        isopilu vai pikkupilu?


    • salolaane1

      Kerro että syy tähän oli SSO:n, ladulla kävelijöiden sekä torilla pyörillä ajavien. He kaikki HÄSSIVÄT vaimoasi!

      • sit vaa hässsitii

        Meinaakko etä KAIKI Osus-kaupalaiset hässsii alotajan muijaa?


      • kuis panee?

        Ei kait sentä Persseesee?


    • kuuskytlukulainen

      Ja sama typerä keskustelulinja jatkuu näköjään tälläkin sektorilla,
      lapset ja teinit intoilee.

      Ehkä kannattaisi energia hukata johonkin pikkasen hyödyllisempään.

      • Hecumaa

        No energiaa hukkasi pikkasen se entinenenkin flikka juu.


      • nii tapahtusi
        Hecumaa kirjoitti:

        No energiaa hukkasi pikkasen se entinenenkin flikka juu.

        Enttisele flikale annettii Munaa Mekkoon.
        Ja sit Enttine Flikka oli Onnelinen.


    • mieltä askaruttaa

      Löydänkö Ristillisestä Deittistä Ristillisen muijan? Onko hän myös Siveä?
      Rivoilu kauhistuttaa minua.
      Voinko kuitenkin kerraan tai kaksi kertaa kuussa käydä huorrissa? Mitä mieltä olette?

    • evästä mukaan

      Tarkoitukseni on jatkossa panna joka päivä kahta eri muijaa ja joudun aamulla ottamaan eväitä niin että jaksan tyydyttää molemmat ämmät. Jugurtit ja rahkat eivät säily, kun taas omenat tai banaanit voivat ajan mittaan tuntua tylsiltä. Mikä on sinun mielestäsi parasta evästä panohommiin?

      • muuta et tarvi

        Ollikalasta kiljuu.


      • sit pannaan
        muuta et tarvi kirjoitti:

        Ollikalasta kiljuu.

        Selvä, käyn heti aamulla hakemassa ison pänikän.


      • pano miehele
        sit pannaan kirjoitti:

        Selvä, käyn heti aamulla hakemassa ison pänikän.

        Ota varmuutek 2pänikkää


      • kokeilu-keijo
        pano miehele kirjoitti:

        Ota varmuutek 2pänikkää

        Sekä pikkase hernesoppaa, kyllä lentää...


    • pirulstrn sso

      Tää kaikki on Osuskaupan vika. Ihan varmasti on!

    • yks lissu vaan

      Ei sun tartte kertoo muijalles mitään. Tuu tänne mun luokse.
      Mut vaan sillä ehdol et sulla on iso sukunuija. Siis pitkä letku.

    • töks töks

      Ööööö... kyrrpä seisoo, nymmun täytty rungata.

      • Oekukas Ossi

        Toloppa, pölökky ja mulukku!


    • Oku

      Asumme Ollikkalassa naapureina, ja siksi voin kertoa sinulle tämän.

      Älä pelkää. Vaimosi ei ole sinulle kiukkuinen. Hän on vain tyytyväinen siitä, että sinulla ja Sirpalla on hauskaa. Vaimosi ei enää tunne syyllisyyttä siitä, että me olemme olleet seksisuhteessa lähes siitä saakka kun kaksi vuotta sitten tänne Ollikkalaan muutitte.

      Ja muuten, vaimosi on käyttänyt ehkäisyä tietämättäsi koska hän on pelännyt tulevansa raskaaksi minulle. Ja olen niin paljon sinua isompi ja vaaleampi, että olisit epäillyt heti jotain jos lapsi olisi minun.

      Vaimosi on muuten parempi sängyssä kuin Sirpa. Testattu on. Kiitos sinulle vaimostasi, naapurini

      • aloittaja.

        On siinä kans mulla naapuri! Panee mun muijaa! Ei mitään käytöstapoja! Nyt kyllä muutetaan HETI pois Ollikkalasta!


    • tosi o.

      Ollikalasa KAIKI naapurrit jua kiljuu ja sit ne panee KAIKIA naapureitaa.
      Tosi o.

    • ratkasukeskesys

      Kunnon persse pano selvittä onkelman jos toissenki.

      • aloittaja.

        Pitäsikö mun siis ensin panna muijaa p erseeseen ja sen jälkeen kertoo sille että panin sen kaveria ja kaveri tuli tiineeks?


    • pask---

      Salolainen nautseri. Tämä on niin tyypillistä salolaisnautserin touhua. Ehkä vaimosi tietää jo millainen nautseri olet. Ehkä hänen ystävänsä on jo kertonut tai joku on tunnistanut paskakasan.

    • panoks vaa.

      Alotajale tietoks: etä jossä tahtot lohtutust nii Tuhane Riemu Iita myy sule toosaas iha sopuhinttaa.

    • aloittaja on mieheni

      Haluaisin kuulla ‎teiltä, jotka ovat antaneet puolisolle uskottomuuden anteeksi ja jatkaneet suhdettanne, miten olette saaneet ‎palautettua luottamuksen pettäneeseen puolisoon? Tuntuu lähes tulkoot mahdottomalta tehtävältä.. Ja ‎kiitos, vain asiallisia kommentteja, en kaipaa nyt yhtään ivallista kommenttia siitä, miksi olen niin tyhmä ja ‎jäin suhteeseen, vaikka mieheni ei onnistunut tekemään minua tiineeksi.‎

      • petetty nainen

        Ei mitenkään. Ei aitoa luottamusta saa ikinä takaisin, se on aivan mahdoton juttu. Tottakai asian kanssa voi elää, en ‎sitten tiedä kuinka kauan niin, että oma pilllu pysyy märkänä. Paras ystäväni petti minun luottamuksen ihan ‎täydellisesti panemalla sisartani. Olen antanut niin sanotusti anteeksi, ja pystyn hänen kanssa ihan diibadaabaa ‎juttelemaan, mutta että asuisin tai antaisin hänen panna minua, niin ihan täysin mahdoton juttu, ei edes perrseeseen. ‎Puhumattakaan, jos se olisi oma mies, jonka kyrrvän pitäisi olla maailman läheisin kyrrpä, niin ei tulisi kuuloonkaan. ‎Mitä läheisempi ihminen sitä vaikeampi, suorastaan mahdottomampi yhtälö. Minua ei ole kukaan muu pettänyt kuin ‎yksi ihminen ja se oli paras ystävä. Tuntuu ihan käsittämättömältä, niin epätodelliselta kuin olla ja voi. En pysty ‎olemaan enään hänen kanssa edes kaveri, tuntisin, että sen lisäksi että pettäisin itseäni niin että eläisin valheessa. on ‎asioita, joita vaan ei pysty korjaamaan. anteeksi voi antaa ja kannattaakin antaa ihan jo oman pilllunsa takia.‎


      • ain pitä
        petetty nainen kirjoitti:

        Ei mitenkään. Ei aitoa luottamusta saa ikinä takaisin, se on aivan mahdoton juttu. Tottakai asian kanssa voi elää, en ‎sitten tiedä kuinka kauan niin, että oma pilllu pysyy märkänä. Paras ystäväni petti minun luottamuksen ihan ‎täydellisesti panemalla sisartani. Olen antanut niin sanotusti anteeksi, ja pystyn hänen kanssa ihan diibadaabaa ‎juttelemaan, mutta että asuisin tai antaisin hänen panna minua, niin ihan täysin mahdoton juttu, ei edes perrseeseen. ‎Puhumattakaan, jos se olisi oma mies, jonka kyrrvän pitäisi olla maailman läheisin kyrrpä, niin ei tulisi kuuloonkaan. ‎Mitä läheisempi ihminen sitä vaikeampi, suorastaan mahdottomampi yhtälö. Minua ei ole kukaan muu pettänyt kuin ‎yksi ihminen ja se oli paras ystävä. Tuntuu ihan käsittämättömältä, niin epätodelliselta kuin olla ja voi. En pysty ‎olemaan enään hänen kanssa edes kaveri, tuntisin, että sen lisäksi että pettäisin itseäni niin että eläisin valheessa. on ‎asioita, joita vaan ei pysty korjaamaan. anteeksi voi antaa ja kannattaakin antaa ihan jo oman pilllunsa takia.‎

        Pilu ämmä o tyhymä ämmä.
        Ain pitä anta vakinaa Heras-Miehile.


    • arki tehti

      Olen vastavalmistunut arkkitehti.

      • mökkihommia

        Hienoa, sittenhän sä voit suunnitella leikkimökin sille siittämälles kakaralle.


    • aloittaja a.

      Nyt kun olen päässyt siittämisen alkuun, mielelläni siittäisin lisää penikoita.
      Mistä löydän jonkun anteliaan nartun?
      Mottoni on: Tiina Tiineeksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe