Olisiko halukkaita liittymään?

HigCalibers -Boss

Joo elikkäs etsin tässä uusia jäseniä ns "jengiini" tampereen seudulla ajattelin että olisi hyvä idea perustaa oma jengi ja saada uusia ystäviä ja kunnioitusta muilta ihmisiltä kun nykypäivänä sitä ei kovinkaan paljoa näytä tulevan mutta kuitenkin jos sinua edes vähän kiinnostaa ota yhteyttä sähköpostin kautta! Jengin nimi tosiaankin on HighCalibers tervetuloa mukaan!

Sähköposti: [email protected]

Meilläkin on myös joitan sääntöjä tässä muutama:
1. Kaikkia jäseniä täytyy kunnioittaa
2.Ei vasikointia jengin asioista ulkopuolisille
3.Toisia jengin jäseniä autetaan
4.Ketään ei jätetä taakse
5.Kaikki jengin puolesta

Ikäraja 14v

31

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunu 19v

      mo
      oon 19v mul on tt tehari derbi keulii melkee töötistä ja kulkee 140kmh mitattu gepsiin keulapystyssä on 72cc airsali kii mut joudutaa sitte käydä joka besna asmella kuluttaa tankillisen noin 80km pääsenkö ny siis mukaa tähä hommaa ois kiinnostusta ajaa mummojen ja muitten yli ja rikkoo sataaviissataa lakii asun tampereen keskustassa numero on 358449901492 soitot millon vaa oon työtön

      • HighCalibers Boss

        Nice! Otan yhteyttä niin katsotaan!


    • dick butt

      mä haluun liittyy!!11! oon kolmen päivän pääst 13 :) :) et ei kai haittaa jos liityn lulz mun lempi nimi o sit dick butt mä e kyl tii mitä se meinaa mut kaverit sanoo et mä oo semmone elivarmaa joku aik kova ja must tuntuu et tarviit jonku kovan mukaan. jos meiä pitää mennä jonnekki nii mu äiskä voi heittää meiät sit ja mä en sit oo vasikka vasikat o tyhmii mut mul ei oo sähkistä nii en voinu pistää viestii äiti ei antanu lupaa käyttää se sähkistä

      • HighCalibers Boss-

        Kuules nyt kakara en ole hakemassa mitään eskari jengiä ja dick butt meinaa munapersettä. Mä en tiiä että onko tää joku trolli tai jotain ?


      • dick butt
        HighCalibers Boss- kirjoitti:

        Kuules nyt kakara en ole hakemassa mitään eskari jengiä ja dick butt meinaa munapersettä. Mä en tiiä että onko tää joku trolli tai jotain ?

        sori painoin väärää nappii piti kirjottaa et oon 3 päivä pääst 14 :) :) ny enää kaks pv
        ja enkuks muna on egg ja perse on ass kyl mä tiiän voiks siis liittyy? ;) ;) ;) xd lol


      • HighCalibers Boss
        dick butt kirjoitti:

        sori painoin väärää nappii piti kirjottaa et oon 3 päivä pääst 14 :) :) ny enää kaks pv
        ja enkuks muna on egg ja perse on ass kyl mä tiiän voiks siis liittyy? ;) ;) ;) xd lol

        Vitun trolli mee muualle


      • dick butt
        HighCalibers Boss kirjoitti:

        Vitun trolli mee muualle

        Vaik onki yli painone nii etsä voi mua sanoo hamppari karkiks ;(;( mä vaa halusin mukaa mut ny sä vaa kiusaat 3;


    • nimetön

      Toi kuulostaa ihan mukavalta idealta, liityyisin mielelläni, mutta valitettavasti asun Helsingin keskustassa joten en pääse liittymään.
      Onnea hakuun!
      -Nimetön

      • HighCalibers boss

        Kiitos! Arvostan !


    • keulapystyynn

      moi, oon 15v ja haluaisin liittyy tohon ryhmään. asun tamperees, pari kilsaa vaa matkaa keskustaa. tallista löytyy 80 kuutione detsi joka kulkee 62kmh koska vältän veroja. gianelli slipari löytyy kans koska meteli. mun numero on 050 5225762 soita joskus päivällä koska koulua

      • HighCalibers boss

        Hyvähyvä muistutan kuitenkin vielä että tämä ei ole mopojengi mutta ei mopo huono asia ole! Ja juu otan yhteyttä!


      • ookkosie joku uushom
        HighCalibers boss kirjoitti:

        Hyvähyvä muistutan kuitenkin vielä että tämä ei ole mopojengi mutta ei mopo huono asia ole! Ja juu otan yhteyttä!

        MITÄVITUNVIKAA MUKA MOPOSSA ON ITE OOT KUMMINKI JOKU NELONEN UUSHOMO JOKA AJAA ISIN KOTARILLA JUST TÄYTTÄNY 16V JONNE


      • HighCalibers Boss
        ookkosie joku uushom kirjoitti:

        MITÄVITUNVIKAA MUKA MOPOSSA ON ITE OOT KUMMINKI JOKU NELONEN UUSHOMO JOKA AJAA ISIN KOTARILLA JUST TÄYTTÄNY 16V JONNE

        Kuka vittu väitti että mopoissa on jotain vikaa? saatanan pelle lue lauseet loppuun ennen kuin rupeet perse hiessä kirjottelee yhtää mitää kiitos!


      • keulapystyynn
        HighCalibers boss kirjoitti:

        Hyvähyvä muistutan kuitenkin vielä että tämä ei ole mopojengi mutta ei mopo huono asia ole! Ja juu otan yhteyttä!

        ja kun soitat nii kysy onko kekkonen, vastaan siihen missä ja milloin, käytän tätä et tunnistan et sä soitat koska on paljon muitakin puheluita tuntemattomista numeroista


      • HighCalibers Boss
        keulapystyynn kirjoitti:

        ja kun soitat nii kysy onko kekkonen, vastaan siihen missä ja milloin, käytän tätä et tunnistan et sä soitat koska on paljon muitakin puheluita tuntemattomista numeroista

        No jos sitten vaikka lähetän viestiä niin ainakin tunnistat!


      • IHME HOMPPELI OOT
        HighCalibers Boss kirjoitti:

        Kuka vittu väitti että mopoissa on jotain vikaa? saatanan pelle lue lauseet loppuun ennen kuin rupeet perse hiessä kirjottelee yhtää mitää kiitos!

        JUMALAUTA KU SANOIT ETTEI MIKÄÄ MOPOJENGI OO KATO PEILIIS VITUN PELLE JA LOPETA SE KIROOMINEN SAATANAN KAKARA JUST TÄYTTÄNY 16V HELARI MEE VETÄÄ KÄTEES HOMO PS TYÖNNÄ SE KOTARI SUOHON JA HANKI TÖITÄ JA OSTA OMILLA RAHOILLAS SAATANAN ISIN HIHASTAVETÄJÄ. JUMALAUTA


      • keulapystyynn
        HighCalibers Boss kirjoitti:

        No jos sitten vaikka lähetän viestiä niin ainakin tunnistat!

        ei viestiä kiitos mielummin soittoja, vastaan nopeammin ja varmemmin


      • HighCalibers Boss
        IHME HOMPPELI OOT kirjoitti:

        JUMALAUTA KU SANOIT ETTEI MIKÄÄ MOPOJENGI OO KATO PEILIIS VITUN PELLE JA LOPETA SE KIROOMINEN SAATANAN KAKARA JUST TÄYTTÄNY 16V HELARI MEE VETÄÄ KÄTEES HOMO PS TYÖNNÄ SE KOTARI SUOHON JA HANKI TÖITÄ JA OSTA OMILLA RAHOILLAS SAATANAN ISIN HIHASTAVETÄJÄ. JUMALAUTA

        Hahah miten musta tuntuu että sulla on jotain ongelmia?


      • HighCalibers Boss
        keulapystyynn kirjoitti:

        ei viestiä kiitos mielummin soittoja, vastaan nopeammin ja varmemmin

        Selvä!


      • S A A T A N A
        HighCalibers Boss kirjoitti:

        Hahah miten musta tuntuu että sulla on jotain ongelmia?

        AI MULLAKO ONGELMIA KATOS PEILII VITUN ÄPÄRÄ


    • hyvässsä mielssä!

      Näin tän linkin ku just jaettii fb:ssä
      itekki oon kyl stadista nii en pääse tulee, muute kuulostaa aika jännältä

      • HighCalibers Boss

        Kiitos! Ja harmi!


    • homofoobikko

      kuulostaa aika homolta
      0/5 en liittyis

    • aluokan autohomoamis

      Kuulostaa aika coolilta, harmi vaan et asun helsingissä.
      Mulla ois oma autoki, siihe mahtuu 4biaatchia penkeille 1biaatchi mun sylii.
      Ja sitte 3biaatchia peräkonttii.
      Mul o kovat popit ja huorat tulee maksaa mulle et pääsis kyytii.

    • Kiinnostunu14

      Olis kiva päästä mukaan:)!! Oon 14, mut asun täällä Vantaalla, mut olis kyl ihan mahtavaa päästä. Haittaisko välimatka? Mietin et kumminki junii liikkuu yms, mut ymmärrän kyl jos olis liian pitkä matka ja tällee:)

      • HighCalibers Boss

        Ei se välimatka mitää haittaa!


    • melkei ..on tylsää

      vois melkein mitä hommaan kuuluu pelkkää kaveria ei jätetä vai bisnestäki ?

      ikää 17 suhteit yhteen pikku lössiin helsingist ja kunnon budi "tukkuun " trokaukseen ja mahdollisuuksia ase kauppaan yms vastaavaa pikkusta

      mikä on tavotteena ? kunnon jengi paskaa mitä hell angels vastaavilla vai ?

      oon äkkipikane jätkä muute rauhallinen ei moni uskois musta ulkonäön mukaan mitään laitonta
      asun hämptönin suunnalla

      • köyhä varas

        Hei, oisko mitään vaivanarvosta homma mulle?
        Kaikki laittomuudet käy(varastamine, väkivalta, tappamine)


      • highcalibers Boss

        Kyllä tässä ollaan vähän bisnestäkin aateltu aloittaa. Sähän kuulostat lupaavalta kaverilta kun sulla kerran tollasii yhteyksii on kuulostaa hyvältä lähetäppä sähköpostii nii keskustellaan lisää!


      • HighCalibers Boss
        köyhä varas kirjoitti:

        Hei, oisko mitään vaivanarvosta homma mulle?
        Kaikki laittomuudet käy(varastamine, väkivalta, tappamine)

        Voipa ollakki otappa yhettä niin jutellaan!


      • melkEI
        highcalibers Boss kirjoitti:

        Kyllä tässä ollaan vähän bisnestäkin aateltu aloittaa. Sähän kuulostat lupaavalta kaverilta kun sulla kerran tollasii yhteyksii on kuulostaa hyvältä lähetäppä sähköpostii nii keskustellaan lisää!

        taian jättää väliin

        mutta kattoo uusiks jos joskus oikeesti kuulen teitist jotain kun en usko että lähette koskaan isoihin liigoihin
        ja tappaa pystyy kuka vaan kun se jälki fiilistely alkaa ( vierestä nähtynä) kalvamaan niinn sitä ei saa pois mielestä ellei päässä vikaa lahjakkaammin kun yhellä tutulla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe