Ketä kontiolahtelaista et voisi kuvitella äidiksi?

kontion88

Onko Kontiolahdella aikuisia lapsettomia naisia, joiden et voisi kuvitella tekevän lapsia (lukematta mukaan kehitysvammaiset)? Jos on, millaisia he ovat? Mietin asiaa siksi, koska itse olen pitkässä ja hyvässä parisuhteessa elävä vapaaehtoisesti lapseton, enkä koskaan kärsi niistä kommenteista, joita veloille kuulemma sanotaan. (Milloin teille tulee lapsia? Kyllä mielesi vielä muuttuu. Et ehkä ole löytänyt sitä oikeaa jne.) Johtuukohan tämä siitä, että minua ei kukaan voi kuvitellakaan äidiksi? Omasta luonteestani en tässä kerro, koska haluaisin kuulla luonnehdinnan sellaisesta naisesta, jolle ei muiden mielestä sovi äitiys tai jotka eivät ole kykeneviä huolehtimaan lapsesta tarpeeksi hyvin.

16

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisa lauronen113

      Minä en puutu toisten lapsiasioihin ikinä koska se ei ole hienotunteista käytöstä. Se, tekeekö ihminen lapsia vai ei, ei oikeastaan kuulu minulle. Itse asiassa toivon, että vain ne tekisivät lapsia jotka todella niitä haluavat, ja olen tosi yllättynyt siitä, kuinka moni tekee lapsia vain koska niitä jostain kumman syystä kuuluu tehdä. Luulisi, että naiset ja miehet olisivat jo tällä vuosituhannella vapaampia päättämään teoistaan, mutta ehei, edelleen suurin osa tekee lapsia jossain elämänsä vaiheessa. Vähän kuin siinä pelossa että jotain jää muuten kokematta, vaikka vanhempana oleminen ei ole mitään elämysmatkailua, ja se selviää monille aika nopeaan tahtiin.

    • oi siskoni mun

      Siskoani en voisi kuvitella äidiksi. Tai hän itse haluaisi lapsen, mutta toivon ettei koskaan saisi lasta. Hän on vain sellainen persoona joka ei sovi vanhemmaksi. Häneltä puuttuu täydellisesti itsekritiikki, en ole ikinä koskaan kuullut hänen pyytävän mitään anteeksi (vaikka aihettakin olisi ollut), enkä ole koskaan kuullut hänen kiittävän mistään. Siskoni maailma pyörii vain hänen itsensä "erinomaisuuden" ympärillä, hän elää kuin kuplassa jonka sisällä maailma on vain häntä varten. Uskoisin, että hän kasvattaisi täysin yhteiskuntakelvottomia ja traumatisoituneita lapsia.

    • Lapsettomana

      Unohdetaan Kontiolahti hetkeksi ja mennään itse asiaan. Tiesithän, että toisen kirjoituksen plagiointi on tekijänoikeusrikos?. Sinä et ole kirjoittanut tekstiä, joka löytyy osoitteesta www.vauva.fi/keskustelu/4249176/ketju/henkilo_jota_et_voisi_kuvitella_aidiksi

    • kontion88

      En ole kopioinut näitä juttuja ansaitakseni rahaa enkä usko noista aiheutuvan jutun kirjoittajalle vahinkoa. Lisäksi minunkin kirjoituksiani on kopioitu eri keskustelupalstoille. Kuka kusipää minua ajojahtaa ja vainoaa koko ajan?


      Rikos laki sanoo tällä tavalla ja vauvapalsta ja ihmiset siellä on niin mitätöntä roskakansaa että katson oikeutetuksi heidän kohdallaan olla laista välittämättä. he ovat minua herjanneet niin paljon että teen itsemurhan mikäli yksikään vielä niitä saastaisia eläimiä puolustaa.

      Heillä ei ole tekijänoikeuksia eikä muitakaan oikeuksia. he eivät ole ihmisiä vaan eläimiä. he ovat tuhonneet minun elämäni ja kopioineet minun tekstejä ja herjanneet minun blogiani ja kiusanneet minua 2 vuotta niin pahasti että jos näkisin jonkun heistä niin löisin puukon keuhkojen väliin

      Rikoslaki (49 luku 1 §) sisältää rangaistussäännöksen, jonka nojalla tuomitaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi henkilö, joka ansiotarkoituksessa tekijänoikeuslain säännösten vastaisesti ja siten, että teko on omiaan aiheuttamaan huomattavaa haittaa tai vahinkoa loukatun oikeuden haltijalle, loukkaa toisen oikeutta kirjalliseen tai taiteelliseen teokseen. Sama säännös koskee oikeutta kirjallisen tai taiteellisen teoksen taikka kansanperinteen esitykseen, äänilevyyn tai muuhun laitteeseen, jolle on tallennettu ääntä, filmiin tai muuhun laitteeseen, jolle on tallennettu liikkuvaa kuvaa, radio- tai televisiolähetykseen, luetteloon, taulukkoon, ohjelmaan tai muuhun sellaiseen tekijänoikeuslaissa tarkoitettuun työhön, jossa on yhdisteltynä suuri määrä tietoja, tai tietokantaan, jonka sisällön kerääminen, varmistaminen tai esittäminen on edellyttänyt huomattavaa panostusta, taikka valokuvaan.

      • kontion88

        HEILLE se rangaistus kuuluisi kun he ovat minun blogin tekstejä sinne kopioineet ja minua herjanneet. he aloittivat sen ja ärsyttivät minut sietokykyni äärirajoille. jos joku tietää vauvapalstalaisia niin menkää ja polttakaa heidät elävältä ja kaivakaa heiltä silmät pois päästä.


    • kontiolahden yrjö

      Korvalahden Eemeliä en voisi kuvitella äidiksi. Niin, mutta hänpä onkin mies :D

      • riihipiru

        Lehterillä mie oottelen vaan et nää.


      • justjoo100
        riihipiru kirjoitti:

        Lehterillä mie oottelen vaan et nää.

        ketään paiholan sairaalassa työskentelevää en voisi kuvitella äidiksi tai isäksi. potilaissakin fiksumpia aineksia kuin työntekijöissä.


    • justjoo4

      samaa mieltä

      • cvghjui

        just joo
        paiholan osasto 54 osastohoitajaa en voisi kuvitella äidiksi, vaikka sillä niitä pentuja onki melkein 10.
        on vaan niin ei ammatillinen, etten usko sen olevan hyvä äiti, kun ei ole hyvä ihminenkään. talloo kaikki muut alleen.


      • väärädiaknoos
        cvghjui kirjoitti:

        just joo
        paiholan osasto 54 osastohoitajaa en voisi kuvitella äidiksi, vaikka sillä niitä pentuja onki melkein 10.
        on vaan niin ei ammatillinen, etten usko sen olevan hyvä äiti, kun ei ole hyvä ihminenkään. talloo kaikki muut alleen.

        Väärin analysoitu,
        Hänhän on jäänyt alle, jos pentuja on siunaatunut noi paljon.


      • liäkär puutuu

        Oottako työ olluna siellä kun noin hyvin tiiättä?
        Onko siellä J ohanna lääkärinä/hoitajana.
        Kunnanvaltuustossakin kai?


      • wqsdfgvbhnm
        liäkär puutuu kirjoitti:

        Oottako työ olluna siellä kun noin hyvin tiiättä?
        Onko siellä J ohanna lääkärinä/hoitajana.
        Kunnanvaltuustossakin kai?

        onneksi voin ilolla ilmoittaa, etten ole tähän päivään mennessä joutunut hänen alaisekseen. toivottavasti en jatkossakaan..
        mutta sivusta seuranneena ja sisäpiirin tietoa tietävänä olen kyllä kartalla ja ajantasalla. äärimäisen huono työilmapiiri kertoo juuri esimiehen taitamattomuudesta ja röyhkeydestä.

        ei tietoa kuka siellä on nykyään lääkärinä.
        kaikki vähänkään osaavat lääkärit karttaa koko osastoa ja itseasiassa koko paiholaa.
        jää nähtäväksi mitä tapahtuu sitten kun/jos psykiatrian osastot siirretään tikkamäelle.


    • voi tokkiisa

      Ainakin Chatin aloitta tuntuu kärsivän jonkinlaista vammaa,ei auta etes Hota pulveri

    • miepä en antas

      sulle etes kikkullia tai spermaa käytä sitten vaikka sammakonkutua.

    • jos ei sau

      permoo niin ei voi tullla äitiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe