Ja ne kaikki

jännitteet

ja sen sellaiset. Ne kyllä saa purettua, kun vain annat mahdollisuuden.

Luulet mua jotenkin täydelliseksi. Onhan helppo ihailla mielikuvitusihmistä?
Näkisitpä mut kokonaisuutena etkä haavekuvana. Osaisit kohdata ihmisenä, kuten osaat muut. Mun kohdalla et siihen pysty. Suren sitä.

59

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisuuksia on

      En pidä ketään ihmistä täydellisenä ja olen kyllä nähnyt sinussakin niitä huonoja puolia, mutta kaikesta huolimatta susta tykkään. Ne suuret tunteet vaan saa jännittämään varsinkin kun on muutoinkin ujo ihminen.

      • )).

        nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet.


      • näyttipä olleen
        )). kirjoitti:

        nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet.

        juu.


      • Juu. Jaa. Joo.
        )). kirjoitti:

        nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet.

        Wink wink - jospa kaikki viestit eivät olekaan siltä mieheltä eivätkä myöskään SINULLE? Hieman pyörit liikaa itsesi ympärillä täällä netissä.


      • tunnistaja??????
        )). kirjoitti:

        nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet.

        Kuinka tyhmä voi nainen olla?


      • ) kateellinen )
        Juu. Jaa. Joo. kirjoitti:

        Wink wink - jospa kaikki viestit eivät olekaan siltä mieheltä eivätkä myöskään SINULLE? Hieman pyörit liikaa itsesi ympärillä täällä netissä.

        rappiomieli taas vauhdissa )


      • )).
        Juu. Jaa. Joo. kirjoitti:

        Wink wink - jospa kaikki viestit eivät olekaan siltä mieheltä eivätkä myöskään SINULLE? Hieman pyörit liikaa itsesi ympärillä täällä netissä.

        vinkkinä vaan sulle surkeelle ; tunnen kyllä tuon miehen käsialan mutta se en ole joksi kuvittelet )).


      • lolloti lol
        ) kateellinen ) kirjoitti:

        rappiomieli taas vauhdissa )

        Sori, en osaa millään olla tästäkään kateellinen.

        Mikä tässä pitäisi herättää erityistä kateutta, että on 'kyky' tunnistaa kaikissa nettikirjoittajissa aina sama henkilö, sekin väärin perustein?


      • Jep. Joku jolla
        tunnistaja?????? kirjoitti:

        Kuinka tyhmä voi nainen olla?

        ilmeisesti on jotain M-naista kohtaan. Korppikotkana jonkun kimpussa, vaikkei edes kirjottajien sukupuolia tietäisi.


      • Juu. Jaa. Joo.
        )). kirjoitti:

        vinkkinä vaan sulle surkeelle ; tunnen kyllä tuon miehen käsialan mutta se en ole joksi kuvittelet )).

        Sinun käsialasi on tunnistettava, koska sinulla on aina täsmälleen samat jutut eli syytökset.

        Emme ole koskaan kohdanneet irl, joten en kuvittele sinua keneksikään.


      • Herätys!
        Jep. Joku jolla kirjoitti:

        ilmeisesti on jotain M-naista kohtaan. Korppikotkana jonkun kimpussa, vaikkei edes kirjottajien sukupuolia tietäisi.

        Ei, vaan korppikotkana jonkun miehen kimpussa, jonka hän näkee kaikkialla ja kaikilla palstoilla

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."


      • joo- o,
        lolloti lol kirjoitti:

        Sori, en osaa millään olla tästäkään kateellinen.

        Mikä tässä pitäisi herättää erityistä kateutta, että on 'kyky' tunnistaa kaikissa nettikirjoittajissa aina sama henkilö, sekin väärin perustein?

        sanos muuta, sitähän tässä ihmetellään että kummaa toi sun elämöinti. kun väärin aina menee??


      • ei vaan
        Herätys! kirjoitti:

        Ei, vaan korppikotkana jonkun miehen kimpussa, jonka hän näkee kaikkialla ja kaikilla palstoilla

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."

        niin että nimenomaan SINÄ olet tämän kuvittelemasi m naisen kimpussa joka päivä joka ketjussa, näet hänet joka viestissä, äskenkin olit järkipalstalla tekemässä tätä samaa mitä nyt tässä.!!


      • Samoja syytöksiä
        Herätys! kirjoitti:

        Ei, vaan korppikotkana jonkun miehen kimpussa, jonka hän näkee kaikkialla ja kaikilla palstoilla

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."

        tuolla järki&tunteet palstalla. Noin kauheako se ämmä on tms. Samaa virttä jauhanut ties miten pitkään. On miehen kimpussa, koska haluaa kääntää kaiken niin, mutta joku M-nainen se todellinen kohde siinä on, mitä noita olen lukenut. Sen tarkemmin en kuviota tunne, enkä usko, että on kukaan mun tuntema.


      • Mitehän sattukin
        Herätys! kirjoitti:

        Ei, vaan korppikotkana jonkun miehen kimpussa, jonka hän näkee kaikkialla ja kaikilla palstoilla

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."

        et eilisen päivän sulla oli sama mesominen . hobbysi?


      • Mikä sulla mättää?
        Herätys! kirjoitti:

        Ei, vaan korppikotkana jonkun miehen kimpussa, jonka hän näkee kaikkialla ja kaikilla palstoilla

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."

        kun tänne saa kirjottaa vaikka 150 viestiä jos siltä tuntuu, se on kuule ihan luvallista, mikä sua närhee noin kauheesti jonkun tekeleissä että pitää päivät päästään jankuttaa tota samaa? eiks sulla oo ees ihmistä täällä vai vittuilemassako vaan pyörit? sä oot just sitä kamaa mistä tiedotusvälineissä kerrotaan kun puhutaan nettikiusaamisesta.


      • miksi siis elämöit???
        joo- o, kirjoitti:

        sanos muuta, sitähän tässä ihmetellään että kummaa toi sun elämöinti. kun väärin aina menee??

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."


      • Turhaahan tämäkin on
        Mikä sulla mättää? kirjoitti:

        kun tänne saa kirjottaa vaikka 150 viestiä jos siltä tuntuu, se on kuule ihan luvallista, mikä sua närhee noin kauheesti jonkun tekeleissä että pitää päivät päästään jankuttaa tota samaa? eiks sulla oo ees ihmistä täällä vai vittuilemassako vaan pyörit? sä oot just sitä kamaa mistä tiedotusvälineissä kerrotaan kun puhutaan nettikiusaamisesta.

        Jos ja kun sä saat kirjoittaa, syytellä kaikkia kirjoittajia mieheksi joita ne EIVÄT OLE, niin saa sullekin kirjoittaa vaikka yhtä monta viestiä takaisin.

        Tiedoksesi, että sua herätteleviä on useita.


      • Ketä "sua" tässä nyt
        Turhaahan tämäkin on kirjoitti:

        Jos ja kun sä saat kirjoittaa, syytellä kaikkia kirjoittajia mieheksi joita ne EIVÄT OLE, niin saa sullekin kirjoittaa vaikka yhtä monta viestiä takaisin.

        Tiedoksesi, että sua herätteleviä on useita.

        herätellään. Tuon yhden M-naisen kimpussa olevan tunnistaa noista samoista ikuisista syytöksistä. Muista en tiedä. En ole edellinen, kunhan ihmettelen.


      • Pitkään kestäneenä
        Mikä sulla mättää? kirjoitti:

        kun tänne saa kirjottaa vaikka 150 viestiä jos siltä tuntuu, se on kuule ihan luvallista, mikä sua närhee noin kauheesti jonkun tekeleissä että pitää päivät päästään jankuttaa tota samaa? eiks sulla oo ees ihmistä täällä vai vittuilemassako vaan pyörit? sä oot just sitä kamaa mistä tiedotusvälineissä kerrotaan kun puhutaan nettikiusaamisesta.

        Täyttää kiusaamisen kriteerit, tämähän on jatkunut vuosia, nyt vasta siihen aletaan puuttumaan.


      • Näin taas
        Turhaahan tämäkin on kirjoitti:

        Jos ja kun sä saat kirjoittaa, syytellä kaikkia kirjoittajia mieheksi joita ne EIVÄT OLE, niin saa sullekin kirjoittaa vaikka yhtä monta viestiä takaisin.

        Tiedoksesi, että sua herätteleviä on useita.

        Minulla kun ei ole miestä täällä. Joten ei tarvitse herätelläkään.


      • Onhan tuohon
        Pitkään kestäneenä kirjoitti:

        Täyttää kiusaamisen kriteerit, tämähän on jatkunut vuosia, nyt vasta siihen aletaan puuttumaan.

        ennenkin täällä puututtu. Mm. minä olen. Varovaisesti veikkaisin, että toi on se sama, joka on bylleröksi täällä sitä M-naista haukkunut, jonka kimpussa on.


      • Herätys.........
        Onhan tuohon kirjoitti:

        ennenkin täällä puututtu. Mm. minä olen. Varovaisesti veikkaisin, että toi on se sama, joka on bylleröksi täällä sitä M-naista haukkunut, jonka kimpussa on.

        En ole bylleröittelijä. Hänkin oli ajoittain vainoharhainen syyttelijä, joka sekoitti kirjoittajia ja näki mitä itse tahtoi - eli sen byllerön kaikkialla, liian monien eri kirjoittajien viesteissä. Voi tietty olla, että byllerö-nimittelijöitäkin oli useampi kuin yksi.

        Vainoharhaisuudesta varoittelu ei ole nettikiusaamista.


      • Mutta ketä sä tässä
        Herätys......... kirjoitti:

        En ole bylleröittelijä. Hänkin oli ajoittain vainoharhainen syyttelijä, joka sekoitti kirjoittajia ja näki mitä itse tahtoi - eli sen byllerön kaikkialla, liian monien eri kirjoittajien viesteissä. Voi tietty olla, että byllerö-nimittelijöitäkin oli useampi kuin yksi.

        Vainoharhaisuudesta varoittelu ei ole nettikiusaamista.

        nyt sitten herättelet? Kun tässäkin on nyt aika monta kirjottajaa. Onko tuo sun kirjottama että "sua herätteleviä on useita"? Siis ketä herätteleviä?


      • no eihän se tiä
        Mutta ketä sä tässä kirjoitti:

        nyt sitten herättelet? Kun tässäkin on nyt aika monta kirjottajaa. Onko tuo sun kirjottama että "sua herätteleviä on useita"? Siis ketä herätteleviä?

        sitä itekään.


      • Tätäpä tietysti
        no eihän se tiä kirjoitti:

        sitä itekään.

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."


      • Mut toihan on just
        Tätäpä tietysti kirjoitti:

        "nyt jo taas tykkäät ku sait tunti sit haukuttua sen järjen puolella ). ootte te kaksnaamasia sikoja te miehet."

        se joka sen M-naisen kimpussa on.


      • niin tai näin
        Mut toihan on just kirjoitti:

        se joka sen M-naisen kimpussa on.

        En tiedä hänen nimikirjaimiaan, mutta kaikkialla on tunnistavinaan saman miehen.


      • Jep. Kaikkialla on
        niin tai näin kirjoitti:

        En tiedä hänen nimikirjaimiaan, mutta kaikkialla on tunnistavinaan saman miehen.

        tunnistavinaan miehen, joka sen tunnistajan mukaan kirjottaa millon mitäkin sille M-naiselle. Sitä en tiedä, että onko sitä sen kuvittelemaa M-naista edes koskaan ollut näillä palstoilla. Omaa kirjainta en oo huomannut sen myöskään laittaneen.


      • eräs M naisista
        Jep. Joku jolla kirjoitti:

        ilmeisesti on jotain M-naista kohtaan. Korppikotkana jonkun kimpussa, vaikkei edes kirjottajien sukupuolia tietäisi.

        Oho :) onko sulla itselläsi vaikeuksia M naisen kanssa, en huomannut että M nainen liittyy tähän mitenkään.


      • En tiedä keltä kysyt
        eräs M naisista kirjoitti:

        Oho :) onko sulla itselläsi vaikeuksia M naisen kanssa, en huomannut että M nainen liittyy tähän mitenkään.

        mutta sen bylleröksi haukkujan kohde on joku M-nainen. Ei kai se muihin M-naisiin liitykkään, muuta kuin että sellasta ämmittelyä ja kimpussa olemista on ikävä seurata ja sen kohteeksi joutuu millon kukakin.


      • =bylleröintiä
        Jep. Kaikkialla on kirjoitti:

        tunnistavinaan miehen, joka sen tunnistajan mukaan kirjottaa millon mitäkin sille M-naiselle. Sitä en tiedä, että onko sitä sen kuvittelemaa M-naista edes koskaan ollut näillä palstoilla. Omaa kirjainta en oo huomannut sen myöskään laittaneen.

        Hän itse on se M. Puhuu itsestään muka jonain toisena. Kai tällä on joku persoonallisuuden hahmotushäiriö. Tai mielikuvitusystävä joka täällä mukamas pitää hänen puoliaan ja paheksuu sen miehen käytöstä joka vuoroin haukkuu ja vuoroin kehuu tätä m-naista. Milloin kenenkin viesti on olevinaan siltä mieheltä.


      • eräs M nainen :)
        eräs M naisista kirjoitti:

        Oho :) onko sulla itselläsi vaikeuksia M naisen kanssa, en huomannut että M nainen liittyy tähän mitenkään.

        lisään, minulla ei ole tarvetta haukkua ketään, enkä usko että kenelläkään on tarvetta haukkua mua. Jos minut M naisena täällä mollattaisiin niin kaipa tuon kestää :) Enkä mä lue kaikkia ketjuja.

        Mua nyt saa vähän mollatakin.. syystä kai!


      • Ei ole.
        =bylleröintiä kirjoitti:

        Hän itse on se M. Puhuu itsestään muka jonain toisena. Kai tällä on joku persoonallisuuden hahmotushäiriö. Tai mielikuvitusystävä joka täällä mukamas pitää hänen puoliaan ja paheksuu sen miehen käytöstä joka vuoroin haukkuu ja vuoroin kehuu tätä m-naista. Milloin kenenkin viesti on olevinaan siltä mieheltä.

        En usko. Liian kaukaa haettu selitys eikä oikein istu kuvaan muutenkaan, kun se sitä M:ää juuri haukkuu. Ei koskaan kehu. Toki jotkut Pillit ja Pullat aina lähtee mukaan siihen, vaikka koko sen kuvittelee M-naista ei näillä palstoilla edes olis. Siitä vaan ikävästi kohteeksi joutuu kaikki muutkin.


      • Martta ja Maria
        eräs M nainen :) kirjoitti:

        lisään, minulla ei ole tarvetta haukkua ketään, enkä usko että kenelläkään on tarvetta haukkua mua. Jos minut M naisena täällä mollattaisiin niin kaipa tuon kestää :) Enkä mä lue kaikkia ketjuja.

        Mua nyt saa vähän mollatakin.. syystä kai!

        Toi nyt on yksi yleisimpiä alkukirjaimia, jo yhdessä ikäluokassa on satoja ellei tuhansia M:llä alkavia.


      • haukotus taas
        Ei ole. kirjoitti:

        En usko. Liian kaukaa haettu selitys eikä oikein istu kuvaan muutenkaan, kun se sitä M:ää juuri haukkuu. Ei koskaan kehu. Toki jotkut Pillit ja Pullat aina lähtee mukaan siihen, vaikka koko sen kuvittelee M-naista ei näillä palstoilla edes olis. Siitä vaan ikävästi kohteeksi joutuu kaikki muutkin.

        No älä sitten taas usko. Näin se kuitenkin on. Sairas ihminen ei käyttäydy niin "kuvaan istuvalla" tavalla. Tulet huomaamaan...


      • Mistä sä noin
        haukotus taas kirjoitti:

        No älä sitten taas usko. Näin se kuitenkin on. Sairas ihminen ei käyttäydy niin "kuvaan istuvalla" tavalla. Tulet huomaamaan...

        päättelet? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Miksi se kirjottaja olis just joku M-nainen? Se bylleröksi haukkuja on sanonut että se kohde on joku Ma... Että se Ma..... siis itseään täällä haukkuisi? Ei se vaan kuulosta uskottavalta. Ja näin meidän kesken, se kirjottaja ei vaikuta kovin älykkäältä, joten en usko, että se mitenkään noin pitkälle olis sitä hommaa miettinyt. Ei toi vaan sovi kuvaan. Miksi se noin olisi?


      • miksiköhän
        Martta ja Maria kirjoitti:

        Toi nyt on yksi yleisimpiä alkukirjaimia, jo yhdessä ikäluokassa on satoja ellei tuhansia M:llä alkavia.

        Merja on kai sr byllerö ja lortto ja vaikka mitä, niin olen ymmärtänyt.


      • Ei ole.
        miksiköhän kirjoitti:

        Merja on kai sr byllerö ja lortto ja vaikka mitä, niin olen ymmärtänyt.

        Se, joka niitä Merja ketjuja on tänne kirjottanut on eri kuin tuo bylleröksi haukkuja, joka kohde on joku Ma alkuinen. Nyt se bylleröksi haukkuja hiljeni, mutta se itse on aiemmin sanonut sen kohteensa nimen ja Merja se ei ole.


      • eräs M-nainen
        Mistä sä noin kirjoitti:

        päättelet? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Miksi se kirjottaja olis just joku M-nainen? Se bylleröksi haukkuja on sanonut että se kohde on joku Ma... Että se Ma..... siis itseään täällä haukkuisi? Ei se vaan kuulosta uskottavalta. Ja näin meidän kesken, se kirjottaja ei vaikuta kovin älykkäältä, joten en usko, että se mitenkään noin pitkälle olis sitä hommaa miettinyt. Ei toi vaan sovi kuvaan. Miksi se noin olisi?

        ja jokuhan se hoksauttikin, että lienee täällä kymmniä tuhansia m-alkuisia naisia Suomessa, ja m-miehet siihen vielä päälle. Joten kenenkään henkilöllisyyksistä ei liene aiheellista mennä edes arvailemaan. Itseeni tuo äskeinen ketju ei liity millään tavalla. Vasta vuoden puolen vuoden ajaan olen täällä ikävä-palstalla välillä pyörinyt, ja nyt poistumaan päin.

        Eikä mua ainakaan kukaan M.mies ole täällä sitä eikä tätä - ensin suosinut ja sitten dissannut, joten ei muhun liity tämä. En mihinkään tollaseen vedätykseen edes alkais -


    • me2 for

      En mä tunne sua vielä niin paljon, että voisin muodostaa kokonaiskuvaa.
      Rakkautta ainakin tarviit. Kyllä mä pyrin sut realistisesti näkemään. Älä nyt vaan
      syytä mua naiviksi kuten ex, en jaksa kuunnella sellasta. Ja jos mä oon kaunosielu,
      ei se tarkota naiviutta.

      • Kielipolliisista pvä

        Sori nyt kun sivusta korjaan - tuo sana on "naiivi" (siis kahdella i:llä kirjoitettuna, eikä naivi).


    • ongelma lapsi.

      Purkautuva jännite näen kaikki hyvänä.

    • .,,,,,,,,,,.

      N-->M???

    • 11+12

      en pysty ja et sinäkään. mikä on mahdollisuus silloin? pieni taitaa olla.

    • Yksi ihminen

      Eiköhän aika usein ole niin että ihminen ihastuessa näkee enemmän kuin muu. Minusta tuntuu, että pelkäämme enemmän sitä ns. toisen täydellisyyttä.

      Loppujen lopuksi emme useinkaan toivo muuta kuin että ihminen on meille ihminen ja hyväksyy sellaisena kuin olemme. Kaikissa ihmisissä on se jokin, mutta me näemme sen vain siinä yhdessä ja niin ne ylisanat mielikuvissamme vaeltaa. Herätessään jos toteaa, että hän olikin vain ihminen, niin suurtahan se oo.

    • M.... Mies

      Hyvää huomenta :)

      Mitäpä jos aloittaja tekstaisi ja antaisi sille toiselle mahdollisuuden kohdata ja hyväksyä sinut sellaisena kuin olet? Ehkä se toinen ei näe sinua täydellisenä, mutta näkee sinussa jotain niin ihanaa mitä et edes itse huomaa ja siksi pitää sinua niin ihanana. :)

      Nyt tämä mies lähtee aamupalalle ottamaan pehmeät maitorahkaa ja lähtee töihin.

      Mukavaa ja iloista päivää kaikille. :)

    • suunnitelma

      Epätäydellisyydestäkin saa muovattua kiiltokuvia, todellisuudesta irtoavia tarinoita, tuossa ihminen jonka pelastan jne. Todellisuudessa ihminen kaipaa vain huomiota ja hyväksyntää. Aion antaa niitä hänelle, ja kas saan takaisin.

    • Ketjun johdosta

      Lusikkani soppaan laitan myös minä. Pitkään tilannetta seuranneena ihmettelen yhtä asiaa, miten naiset ovat aina naisen kimpussa tai yksi nainen ehkä, mutta miten kukaan ei huomaa tätä miestä joka on erittäin viriili kaikkia muita naisia kohtaan. Eikö se herätä mitään tunteita?

      • Häh? Ketä

        "kaikkia muita naisia kohtaan"? Meinaat että on joku nainen, josta sen pitäs on kiinnostunut? Mutta on kiinnostunut muista? Mistä noin päättelet? Ehkä siksi ei herätä tunteita, kun ei täällä kukaan voi tietää kuka mitäkin kirjottaa. Harhaiset tollasia kuvittelee, ei muut.


      • Syyttely on turhaa

        Saahan täällä palstalla miehetkin vastailla. Ja huom. Hekin saavat vastailla kenelle haluavat tai vaikka kaikille, sinulla ei ole mitään monopolia heihin.


      • Ette omista ketään

        Ei herätä mitään tunteita. Ei ole pyrkimystä tunnistaa kaikkia mieskirjoittaja yhdeksi ja samaksi, tuskin ovat. Suuresta osasta viestejä ei tunnista edes kirjoittajan sukupuolta tai ikää, harhaista on niitä tuttavikseen kuvitella.

        Mieskirjoittajilla on myös oikeus vastata minne tahtovat, ilman raivokkaita omijoita.


      • samaa joskus

        mietiskellyt.


      • M nainen

        Mulla ei ole tarvetta olla kenenkään naisen kimpussa, minkä ihmeen takia. En ole kenenkään kimpussa, käyn täällä joskus lukemassa ja muutaman kirjoituksen laitan, that's it!


      • Å mies
        M nainen kirjoitti:

        Mulla ei ole tarvetta olla kenenkään naisen kimpussa, minkä ihmeen takia. En ole kenenkään kimpussa, käyn täällä joskus lukemassa ja muutaman kirjoituksen laitan, that's it!

        Toi on hieno nimimerkki tuo M nainen, samoin kuin H mies, J mies, P mies, E nainen, H nainen, T nainen... Nämä herättävät välittömiä, kuumia tunteita ja paljon keskustelua nettikansassa.

        Onnittelut nimimerkkivalinnasta!


    • härkääsarvista

      Mikä tossa nyt on ongelmana, jos kerta oot noin varma toisen tunteista? Ei muuta ku laitat jotain viestiä ja sitä rataa.
      Eikö toi tilanne nyt vain kerro sen, että teillä molemmilla on voimakkaita tunteita toisianne kohtaan?
      Mitä voit menettää, jos haluat selvittää tilanteen?

    • Sen sellaiset provot

      Moni pelkää tutustua, kuten sinäkin.

    • just asking

      Miten sen mahdollisuuden voi saada ja antaa netissä?

    • never know

      antaisit mahdollisuuden mahdollisuudelle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe