Miten saada täyteaine pois??

Paksut huulet pois

Mulle laitettiin yli vuosi sitten täyteainetta kun olin lomamatkalla, nyt kaduttaa.. Täyteaine oli hyaluronihappoa (mulle annettiin mukaan loput aineesta ja ehdotti että joku suomessa piikittää loput) ja lähetin sen sitten tuttavalleni laboratorioon tutkittavaksi koska hälytyskellot soivat, mutta hyaluronihappoa se oli.

Edelleen yli vuosi täyteaineen laittamisen jälkeen huuleni ovat paksut ja tunnen täyteaineen huvin kun huulia puristelee. Joko se laitettiin todella huonosti ja liian pintaan, tai sitten täyteaineelle on tapahtunut jotain ja se on kapseloitunut tai jotakin vastaavaa. Huulet näyttävät ihan kivoilta ja luonnollisilta mutta haluaisin omat huuleni takaisin.... Huultentäytteiden oli tarkoitus olla vain kokeilu johon ryhdyin kun oli halpaa ulkomailla ja paikka vaikutti luotettavalta, mutta en olisi ryhtynyt siihen jos olisin tiennyt niiden kestävän näin kauan. Minulle sanottiin että täyteaine voi kestää 12 kuukautta mutta nyt se on kestänyt jo kauemmin ja olen kyllästynyt huuliini.

Onko kenelläkään täällä palstalla kokemuksia täyteaineiden poistosta huulista? Miten poistettiin? Olen lukenut hyaluronidaasista joka hajottaa hyaluronihappoa. Ketkä Helsingissä tai pk-seudulla tuota voivat piikittää ja osaako kukaan kertoa hintaa?

Entä leikkaus? Miten täyteaine voi poistaa leikkauksella ja paljonkohan se sitten maksaa? Kuvittelisin leikkauksella olevan suht helppo poistaa täyteaineet koska ne laitettiin niin huonosti ja ne tuntuvat selvinä "klimppeinä" huulissani eivätkä ole mitenkään sulautuneet sinne, ainakaan kovin paljon..

9

6697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä--

      se näkee, ei omat

      • Aloittajaaaaaaaaaa

        Että mitäh?


      • Aineidenpoisto
        Aloittajaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Että mitäh?

        Hei! Vain plastiikkakirurgeilla (ja normaali sairaalalla) on ainetta jolla poistetaan happoa. Jos olet käynyt muualla kuin suomalaisella Valviran alaisella henkilöllä, se että saisit kirurgin käyttämään vasta-ainetta huuliisi on epätodennäköistä. Lääkäreiden tulee raportoida jokainen pistos maahantuojalle, ja käyttö on erittäin rajoitettu.

        Leikkaus ja aineen poisto huulista on johtavillekin huippu kirurgeille hyvin haasteellista. Usein jopa mahdotonta. Näistä syistä olisi erittäin tärkeää, että vain lääkäri pistää aineita. Tämä on myös Valviran suositus.


      • Aloittajaaaaaaaaaaaa
        Aineidenpoisto kirjoitti:

        Hei! Vain plastiikkakirurgeilla (ja normaali sairaalalla) on ainetta jolla poistetaan happoa. Jos olet käynyt muualla kuin suomalaisella Valviran alaisella henkilöllä, se että saisit kirurgin käyttämään vasta-ainetta huuliisi on epätodennäköistä. Lääkäreiden tulee raportoida jokainen pistos maahantuojalle, ja käyttö on erittäin rajoitettu.

        Leikkaus ja aineen poisto huulista on johtavillekin huippu kirurgeille hyvin haasteellista. Usein jopa mahdotonta. Näistä syistä olisi erittäin tärkeää, että vain lääkäri pistää aineita. Tämä on myös Valviran suositus.

        Eikö siis ole mitään keinoa saada täyteaineita pois? Kyllähän suuri osa suomalaisistakin täyttää huuliaan kosmetologeilla, vaikka he eivät ole Valviran alaisia.. Täyteainebisnes on oikea villi länsi.

        Miksi tuon aineen käyttö on niin rajoitettua, onko se jotenkin vaarallista vai? Kuvittelisi, että sitä kyllä käytetään jos asiakas on valmis maksamaan.


    • Aloittajaaaaaaaaaaaa

      Auttaakohan huulten hierominen mitään? Eilen huvikseni kokeilin hieroskella vähän, ja nyt tuntuu, että nuo täyteainepahkurat olisivat pehmentyneet. En kuitenkaan hirveästi uskalla hieroa, koska se saattaa synnyttää arpikudosta ja sitten täyteaineet eivät ainakaan lähtisi...Huuleni myös turposivat ihan VALTAVIKSI (turvotus ei kestänyt kauaa) ja vähän kipeytyivät, ehkä hieroin liian kovaa... Saattaahan olla, että huuleni ovat jo valmiiksi rustottuneet eikä täyteaine siksi lähde.... Ajan myötähän sen näkee.

      • Lääkäri_pallurat

        Hei! Kannattaa käydä näyttämässä huuliasi ihotautilääkärillä, hammaslääkärillä taikka esim. pistoksiin erikoistuneella hyvällä ammattilaisella Helsingin Bulevardin klinikalla. He käyvät vuosittain ulkomaisilla huippukursseilla, ja tarjoavat myös todistuksensa luettaviksi.

        Nuo täyteaineet altistaa ihon herkemmin myös SYÖVILLE, joten niitä käytettäessä aurinkosuoja sekä jälkitarkastus lääkärillä olisi aina ehdoton! Asiasi vaatii kunnollisia tutkimuksia vakavempien sairauksien pois sulkemiseksi. Täyteaine ei yleensä aiheuta huulissa palluroita, vaikka moni täällä sellaista väittää.


      • juulinskan
        Lääkäri_pallurat kirjoitti:

        Hei! Kannattaa käydä näyttämässä huuliasi ihotautilääkärillä, hammaslääkärillä taikka esim. pistoksiin erikoistuneella hyvällä ammattilaisella Helsingin Bulevardin klinikalla. He käyvät vuosittain ulkomaisilla huippukursseilla, ja tarjoavat myös todistuksensa luettaviksi.

        Nuo täyteaineet altistaa ihon herkemmin myös SYÖVILLE, joten niitä käytettäessä aurinkosuoja sekä jälkitarkastus lääkärillä olisi aina ehdoton! Asiasi vaatii kunnollisia tutkimuksia vakavempien sairauksien pois sulkemiseksi. Täyteaine ei yleensä aiheuta huulissa palluroita, vaikka moni täällä sellaista väittää.

        Moi! Minulle on laitettu huuliin 17-vuotta takaperin.täyteainetta en muista nyt nimeä kasaantui huuliin koviksi klimpeiksi poistatin niitä 9-vuotta takaperin .lääkäri ei saanut kuin osan pois aine oli tuhonnut myös kudosta. Itse tunnen jäljellä olevat kovat pahkurat ,mutta onneksi ne eivät näy ulospäin sinne ikuisesti jäivät


    • täyteainefriikki

      Nimimerkille Lääkäri_pallurat; perusteet tuolle syöpäväittämälle! Kiitos.

      • juuliskan.

        Mutta en laittaisi enään jos tätä virhettä en olisi tehnyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe